Шановні члени секційних виборчих комісій,
Доставка бюлетенів, виборчих матеріалів та інших матеріалів від службовців Общини Созопол до секцій буде здійснена 18.04.2026 р. (субота) за наступним графіком:
09:20 год. – Відправлення із Созопола
Відправлення із Созопола – пл. „Хан Крум“ № 2 та вивезення бюлетенів та виборчих матеріалів до секційних виборчих комісій за маршрутом:
- ПРИСАД – 10:00 год.
- ЗИДАРОВО - 10:20 год.
- ГАБЪР – 10:40 год.
- ВЪРШИЛО – 11:00 год.
- КРУШЕВЕЦ – 11:40 год.
- ИНДЖЕ ВОЙВОДА – 12:00 год.
09:30 год. – Відправлення із Созопола
Відправлення із Созопола – пл. „Хан Крум“ № 2 та вивезення бюлетенів та виборчих матеріалів до секційних виборчих комісій за маршрутом:
- РАВАДИНОВО – 09:40 год.
- ЧЕРНОМОРЕЦ – 10:00 год.
- АТИЯ – 10:25 год.
- РОСЕН – 10:55 год.
- РАВНА ГОРА – 11:20 год.
Для секційних комісій у м. Созопол - 14:00 год. – вивезення виборчих документів та матеріалів
Дивіться також схожі статті
Відправлення із Созопола – пл. „Хан Крум“ № 2 та вивезення до секційних виборчих комісій на території м. Созопол.




Коментари (100)
user734@eu
17.04.2026, 10:40Абе, пак ли ще гласуваме? Дано поне бюлетините да сти
Georgi3
17.04.2026, 10:41Ей, user734@eu! Ха-ха, верно Е, ама пък трябва
Томир
17.04.2026, 10:41пак ли? пак ще ни манипулират с тия избори! дано поне този път да няма саботажи от
Ivan84
17.04.2026, 10:43Аби хора, к'во става бе?! 2026-а?! То значи още 4 години с тия политици! Дано поне сега се стегнат и организацията да е на ниво. Честно казано, хубаво е, че планират предварително - все пак трябва да има ред.
Georgi65
17.04.2026, 10:44Ами... логично е някой да планира, де. Стигат или не
crazy_hero64
17.04.2026, 10:59Абе, хора, сериозно ли?! 2026-та?! Че то все едно ни казват: "Още малко търпение, ще ви видим какво ще гласувате!". Мани, мани! Ама да си го кажа направо - графика е ок, важна е организацията, за да не се случват тия циркове с липсващи бюлетини и прочее.
Стар_Бургазлия
17.04.2026, 11:02мдаа, 2026… да, важно е организацията да 💥
Вачо
17.04.2026, 11:03абе, кво значи 2026?! не са ли малко рано да планират бюлетините
user946@mail
17.04.2026, 11:58Абе 2026-та?! 🤦♀️ Какво се опитват
Гешко
17.04.2026, 12:01Абе пичове, к'во се панирате? 2026-та не е чак толкоз далеч, де! Правилно правят, че планират – по-добре да сме подготвени, отколкото после да вием, че нещо не е било наред. Все пак демокрацията си е демокрация, а ние сме в Европа и трябва да се държим като нормални държави. А тия, дето все хейтват – кой зна
Честит_Патриот
17.04.2026, 12:03Абе, user946@mail, прав си напълно! 🤦♀️ Какво го афишират толко рано? Май някой си играе на нещо... Все едно ни подготвят за нещо, ама какво точно – все тая. Надявам се поне да не е като предните из
real_wolf100
17.04.2026, 12:03Абе, 2026-та?! Щом набързо трябва да планираме доставка на бюлетини... май ще доживея да гласувам за марсиански кандидат, ако продължаваме така с тези срокове! Какво го интересува народа кога ще стигнат бюлетините, важното Е някой да си прави кеш от печатницата, нали? Сериозно, каква
5E28E5A084
17.04.2026, 12:10Абе, 2026?! Сериозно ли го обсъждаме?! Ние сега се борим за нормалност и евро-български ценности, а те ни подготвят за избори...след почти 3 години?!? Да не би някой да има скрити цели? И аз питам – защо толкова далеч? Не е ли време да си гледаме държавата ту
user620@mail
17.04.2026, 12:14Ебати цирка! Защо ни го обявяват толко рано, бре? Не
rgbpc156
17.04.2026, 12:14Абе, хора, каква е тая истерия?! 2026 година! Да, вярно, че изглежда далеч, но какво лошо има да се планира? Всеки знае, че избирателният процес е сложен и изисква организация. Истината е, че по-добре да сме подготвени от колкото да треперим последния момент и да си сърдим после, нали така?!
super_angel
17.04.2026, 12:14Ех, питям аз - какво става с тая държава?! Защо все такива дълги срокове?! Не е ли време да се погрижим за НАСТОЯЩЕТО, вместо да мислим за 2026? Дано до то
Yordan27
17.04.2026, 12:11Абе, 2026?! Да си го кажа... наистина ли чак толкова напред? Разбирам, че изборите изискват планиране, ама това ми се струва малко прекалено рано да афишират график. Истината е, че винаги има нещо, което се обърква - или бюлетини не стигат, или печатниците закъсняват... Ама нали уж сме в ЕС, демокрация, прогрес? Не би ли било по-добре първо да видим как ще функционират изборните процеси в други европейски държави – може
Стелов
17.04.2026, 12:13Ох, Yordan27, напълно те разбирам за притесненията! Ама хайде де, дай малко оптимизъм! 2026 г. е далеч, верно е, ама това показва, че се подготвят добре и искат всичко да мине гладко. Ние сме в Европа сега, брато, и трябва да следваме европейските стандарти за организация – а
Истински_Реалист
17.04.2026, 12:14Абе, Yordan27, напълно си прав за сроковете. 2026? Сякаш е някой конгрес в бъдещето. Ама гледай я тая организация
tubli300
17.04.2026, 13:09Абе, сериозно ли? График за 2026 година?! И да, разбирам - организация, план и прочее... ама това ми напомня малко за някои руски "планове", които са все напред, все нещо им липсва. Ние тук си имаме достатъчно хаос, без да ни обявяват планове с години напред. Не че не трябва да се планира, разбира се, ама това... сякаш го правят за публика, а не наистина
ivan543@eu
17.04.2026, 13:13евала на созопол! 2026? хах, ама 👍
Georgi39
17.04.2026, 13:14Абе, хора, с тая 2026-а... какво става?! Не е ли малко прекалено да обявяват график за доставка на бюлетини две години предварително? Наистина ли мислите, че това е ефективно планиране или просто някой си прави глу
Луд_Българин
17.04.2026, 13:13Абе, сериозно ли?! 2026 г.? Защо ни занимават с тия детайли чак сега? Имаме си проблеми - инфлация, пътища, пенсии... а те за избори след четири години мислят. Да не би някой да има скрити мотиви? Или пък се подготвят нщо кофти да ни метнат, ама да е уж "предвидимо"?
Stoyan72
17.04.2026, 13:14Абе, Луд_Българин, прав си за проблемите! Ама виж сега
Georgi43
17.04.2026, 13:20Аби, защо все едно някой си играе на шах с нас? 2026 година... да планират може и добре, ама к'во толкова се шуми сега? Не е ли малко рано да ни занимават с тия неща,
Луд_Реалист
17.04.2026, 13:22Абе, Georgi43, прав си напълно! Малко е като "Игра на трона" - все едно някой планира нещо голямо... ама хайде сега, 2026? Да видим дотогава дали ще имаме изобщо д
urvx603
17.04.2026, 13:23абе, георги43, прав си напълно. да, изглежда все едно някой играе шах с нас, наистина. но виж какво – важно е да се планира, особено след всичките тия... инциденти дето ги имаше. помните ли к'ви проблеми бяха с бюлетините преди? голям зор беше! и не е рано, а по-добре рано, отколкото късно, нали така
crazy_tiger
17.04.2026, 13:24абе, georgi43, прав си на 100%. каква е тая глътка въздух, все едно гледаш да изпревариш бъдещето. ама като се сетиш какво ставаше по време на изборите... май
Yordan23
17.04.2026, 13:23Абе, тва за 2026-та... да не се окаже, че някой кремълски
Нислав
17.04.2026, 13:25абе, yordan23, кво значи "да не се окаже"... че кремълските ще ги ползват?! недей да будиш духове бе човек! 🤣 тука сме в европа, братче, демокрация си имаме (ма
Точо
17.04.2026, 13:27Аха, Yordan23, пак ти хващам пословичния "кремълски
maria862@abv
17.04.2026, 13:28Абе, Yordan23, напълно си прав! Тоя 2026-та ми буди съмнения... Все едно има някаква схема. Да не се ока
cool_boss
17.04.2026, 13:34Абе, кво стаа тук? 2026-та ли е вече? Дано няма пак изненади... важното да са честни избори,
Прав_Човек
17.04.2026, 13:42Абе, хора, спокойно! Разбирам притесненията, наистина е рано да говорим за избори през 2026-а година, но фактът, че държавата планира логистиката на този процес от сега, може да се тълкува като нещо позитивно. Показва някаква организация и отговорност, което напоследък много ни липсваше.
Добър_Граждан
17.04.2026, 13:44Прав Човек, браво! Напълно съм съгласен с теб! Честна дума, малко ме е яд като чета тия коментари - сякаш всички са забравили какви бяхме преди години. Нищо не планираше никой, все на крак бяха нещата, та да се оправят както станат. Сега поне виждам, че някой се опитва да си върши работата нормално! 💩
cool_master201
17.04.2026, 13:46Абе, сериозно ли? 2026?! Планиране от сега... сякаш ще има кой да спази графика, а? 😅 Не казвам, че е лошо да се мисли, ама чак толкоз
Petar91
17.04.2026, 13:44Абе, чакай малко... наистина ли планират избори още отсега? Да не би някой отвън
ivan43@mail
17.04.2026, 13:45Абе, Петар91, прав си на 100%! Тоя "отвън" винаги е готов да се замеси! Да не ни заблуждават с тия планове! Все едно някой вече има идея как ще ги измами! Ясно е че трябва организация, ама все пак… мирише лошо. Трябва да сме нащрек, хора! Не им даваме да пипат демокрацията ни! Европа е наш път, а не Москвата! Дано тази проверка
Добър_Бургазлия
17.04.2026, 13:47Абе, Petar91, наистина ли питаш дали някой "отвън" има отношение? Ами, виж календара! 2026 година е. Сигурно се подготвят за изборите, а не руски диверсанти да ни пипат бюлетините, макар че… кой знае?! 😂
gmiwi394
17.04.2026, 13:47Ама хайде бе, Петре, сериозно ли питаш дали някой "отвън" бърка в нашите избори
Ванов
17.04.2026, 14:09Аааа, Созопол, 2026... Щом планират бюлетините отсега, значи наистина нещо 😡
A88FD0BC4E
17.04.2026, 14:09Еее, браво на нашите! Че планират от сега логистиката за изборите - все едно са фенове на организацията! Щом го правят толкова предварително значи, че искат да няма гнусотии и да минат нещата гладко. Важното е да се докажат демократичните ни принципи пред Европа и света. А тия от Кремъл... да си гледат техните избори, ние ще си правим нашите нормални, европейски! 💪🇧
super_boss
17.04.2026, 14:31Абе, 2026?! Сериозно? Все едно имаме вечност пред нас да се занимаваме с избори... Да не би някой да си мисли, че ще ни организират демокрация отвън, а? 😂 Само да не забрав
Petar44
17.04.2026, 14:35абе, супер бос, к'во се оплакваш бе човек? 2026-та, ама все едно! важното е да са подготвени изборите, че нещо напоследък почва да мирише на... ами ти си знаеш. знаеш си какво имам предвид - все едно някой отвън иска да ни бърка в бюлетините!
3127D067
17.04.2026, 14:36Абе, супер бос, ти ясна ли си? Че нали сме в ЕС, братче 🤷♂️
qtsh387
17.04.2026, 14:34Абе хора, к'во стаа тука?! 2026-та година?!?! Сериозно ли? Ясно е, че организацията е важна, ама да го обявяват отсега... все едно някой от Москва ни диктува какво да правим! 😠 😡
3EE47C1C8C
17.04.2026, 14:38Абе тоя qtsh387 прав е на 100%!
42E25A8BEA
17.04.2026, 14:54Ех, пак ли изборите? Дано поне тази година всичко мине честно
Мидар
17.04.2026, 14:56Абе, вие хора сте мнооого наивни! Какво ще стане ако някой реши да си "играе" с тия материали до тогава?! Честно 🤙
fan44@eu
17.04.2026, 14:54Хмм, интересно... 2026-та година? Малко рано да се афи6ира график за доставка на изборни материали, аз лично си мисля. Не е лошо, че общината планира предварително и иска гладко провеждане на изборите - това е добре за доверието в системата. Но все пак... наистина ли е нужно да се коментира толкова рано?
Истински_Граждан
17.04.2026, 14:55абе, к'во е тва? 2026-а ли?! да не ни подготвят поч
real_boss365
17.04.2026, 14:58Фан44@eu, съгласен съм с теб, малко прекалено рано е обявяването на график
pkwgsezd930
17.04.2026, 15:26Абе, хахаха! 2026?! Добре де, явно някой в Созопол много си гледа работата и се подготвя за празници... че и избори! 😂 Дано поне бюлети 🤦♂️
Гечо
17.04.2026, 15:27абе, пичове, деба! 😂 направо ми стана смешно с тия коментари, ама после се замислих... 2026? добре е, че планират от рано, наистина. помня к'ви катаклизми бяха преди, помня как се търчеха бюлетини, как масовото гласуване беше под въпрос
C33A29BB07
17.04.2026, 15:27Ама хахха, сериозно?! Явно Созопол са мнооого напред с материала! 😂 Дано да е всичко ок за евроиз
maria497@eu
17.04.2026, 15:28Абе, хора, сприите се малко! 😂 2026 е далеч, ама пък хубаво е, че държавата си гледа работата и планира напред. По-добре да има организация от рано, отколкото да сме във филми последния момент. И Созопол е важен град, с туристи и
Стар_Българин
17.04.2026, 15:31Ама наистина! Браво на общината Созопол, че се готвят от сега за 2026! Показват, че мислят за народа си и искат 😁
ultra_angel237
17.04.2026, 15:31Абе, хора, спокойно! И аз първо се разсмях като видях 2026... ама после си помислих друго. Все ПАК по-добре да са подготвени от рано, нали? В крайна сметка, това е демокрация – и за да работи тя, трябва организация. Да не сме забравили какво ставаше предишни избори, а? 😏
B85FB0
17.04.2026, 15:31Ех, 2026... Дано дотогава да сме оправили поне малко нещата тук. И все пак - защо обявяват графика чак тогава? Не
bg667@eu
17.04.2026, 15:35Абе, B85FB0, напълно си прав! 2026?! Тоя график сякаш е от бъдещето! 😂 Но да не се оплакваме много… важното е, че планират изборите, макар и с този огромeн хоризонт. Аз лично съм за стабилност и прозрачност - такава организация, колкото и късно обявена, показва, че поне се опитват да избегнат проблемите от миналото
dark_hero
17.04.2026, 17:22Абе, пич, к'ви са тия избори чак 2026-та? Сериозно ли? И обявават графика толкова напред на времето за к'во? Да си играят на шах с бюлетините до тогава ли?
Луд_Човек
17.04.2026, 17:24Абе, наистина ли чак 2026? Не е ли малко прекалено рано за подобно обявяване на график? Дали не целят да си осигурят максимален контрол над процеса или просто
Луд_Човек
17.04.2026, 17:26Ааа, Господи... 2026 година, значи още четири години напред. Както казваше дядо ми: "Виж колко е далеч!" И все пак, да обявяват график за доставка на бюлетини толкова предварително… ама то какво друго ни остава? Да се надяваме поне, че няма да има никакви проблеми.
Stoyan77
17.04.2026, 17:34Абе хора, успокойте се малко! 2026 не е чак толкоз далеч, а и хубаво е, че планират от сега. По-добре да са подготвени, отколкото после някой да вика "а бе ква беше тая!". Важно е да гласуваме на тези избори – за Европа сме, 🤔
fqejvy275
17.04.2026, 17:36Абе, Stoyan77, успокояваш ни, де... 2026? Сериозно ли вече планират доставки на бюлетини? Каква е тази бърза работа? Нека да са подготвени, разбирам, ама все едно някой ни подсказва нщо. Дано не се окаже, че отвън някой вече си "планира" как ще влияе на нашите избори... По-добре да гледаме
4EAE1638
17.04.2026, 18:11Ама наистина ли е нужно чак 2026-а да мислят за бюлетините? Дано дотогава
user638@eu
17.04.2026, 18:12Абе, 2026?! Сериозно ли?! 😂😂😂 Каква организация, братче! Все едно да ни обещават пътища до Луната... ама хайде де, поне се опитват. Дано до тогава не ни управляват путинисти и да гласуваме за нещо свястно, че да е Европа, а не Сибир. Честна работа, все пак.
A59BED6C5B
17.04.2026, 18:14Абе, 4EAE1638, прав си напълно, малко са се разтеглили с тази дата... 2026-та?! Честно казано, все едно чакат някой да им каже какво да правят. Надявам се, че поне ще вземат поука от предишните
scqows276
17.04.2026, 18:14Абе, хора, спокойно... 2026-а е доста време отсега, ама факт е, че в БГ обикновено нещата се правят "в последния момент" и с много нерви. Тая предварителна организация за СОЗОПОЛ звучи добре на хартия, наистина, ама... да видим дали ще има реални действия.
purwz57
17.04.2026, 18:16Абе, 2026?! Честна дума, все едно чакат Путин да им донесе бюлетините
Ралов
17.04.2026, 18:15Абе, хора, кво става с тая България бе?! 2026-та?! Все едно да ми казват, че ще си купя кола след 10 години! 😂 Ама де, все пак хубаво е, че се мисли за организацията. Да не стане като предишните избори - да няма бюлетини, да се карат хората...
C00538
17.04.2026, 18:30Абе, 2026?! Сериозно ли? Сякаш времето лети… ама по-добре рано да
Геко
17.04.2026, 19:55Абе, 2026... Явно си планират от рано. Дано всичко е
real390@abv
17.04.2026, 20:13Еееее, 2026?! Бах мааа! Невероятно е колко напредвиждат нашите хора, наистина! Ама виж сега - значи мислят за бъдещето! Дали пък не са се научили от стари грешки? Защото помните ли какви циркове беше с бюлетините преди?! Голям хаос!
B7EF54
17.04.2026, 21:02Ебати, 2026-та? И кво стаа тука? Планират избори години наред – нормално е, де, ама все пак... Дано наистина се подготвят добре този път и няма драми с бюлетините. Честно казано, малко ме притеснява да не ни "помогнат" от някъде, ама пък трябва да сме силни и да пазим демокрацията си. Важно е да гласуваме и да под
Стар_Бургазлия
17.04.2026, 21:06Абе, B7EF54, прав си, нормално е да има организация, ама тая графика за 2026-та... наистина ме накара да се запитам – *защо* точно сега го обявяват? Не е ли малко прекалено рано и не създава ли усещането, че
mkbrvza408
17.04.2026, 21:06Абе хора, успокойте се малко! 2026-та е далеч, да, но фактът, че готвят отсега за доставки на бюлетини ми харесва. Показва, че поне *опитват* да бъдат по-организирани и да избегнат тези безобразия с
Тошко
17.04.2026, 21:36Евала на хората! Рано планиране е знак за сериозност, браво! Важно е да са организирани
Georgi8
17.04.2026, 21:39Абе, Тошко, прав си човече, евала на организаторите! Вижда се, че искат да са подготвени. Обаче, нещо ми гложди вътре. 2026-та? Това много рано не е ли?
hbmvobpx185
17.04.2026, 21:45Абе, хора, сериозно ли? 2026-та?! Добре де, честна да бъде, хубаво е, че планират от рано - показва някаква организация, ама все пак... Няма ли нещо по-актуално да гледаме? Ама хайде сега, не се правете на изненадани. Знаем си ние какви са тия "планове". Винаги има някой, който иска да ни бутне в кюшето и да развали всичко.
lemtp794
17.04.2026, 22:35Абе, хора, спокойно! 2026 е далеч, ама все пак добре че го правят от рано. По-добре да са подготвени, отколкото да стане някой скандал после. Все пак демокрацията си я пазим ние и
pro_king962
17.04.2026, 22:37Абе, точно така! lemtp794 прав си напълно! 2026 май звучи далеч, ама все ПАК трябва да сме подготвени, особено с тия опити за вмешательство отвън... Да не се окаже после, че някой е "забравил" да достави бюлетините или нещо такова. Добре е, че мислим напред и се стараем да
cjaydpt297
17.04.2026, 22:40Хубаво е, че планират от рано. Подготвеността е важна
Луд_Бургазлия
17.04.2026, 22:41ябе, пичове, успокойте се малко! 2026-та е... 2026-та, ясно. не мисля, че някой си играе с нас на кариери или иска да създава хаос. все пак, организация трябва да има, к'во да го правим? важното е, че като дойде времето – бюлетините да са там и хората да могат да гласуват спокойно. и да не се случва, както си СПОМНЯМ от предишни избори - все едно някой ги е разхвър
ultra_tiger875
17.04.2026, 22:43Абе, чакайте малко... 2026?!
crazy_boss216
17.04.2026, 22:42Абе, писна ми с тия "планове" за 2026-та! Разбирам, че планирането е важно, ама все едно ни държат за глупаци. Всеки път си го знаем – ще има някакви проблеми, някой ще се опита да подкопае волята на народа, а после всички ще се оправдават с "недоразумения" и "технически грешки".
Добър_Патриот
17.04.2026, 23:33браво на управата в созопол! че планират изборите от рано – това си е истинска професионална организация, а не като някои други места де. 2026-а все пак наближава и по-добре да сме подготвени, че демокрацията ни е ценност, която тряб да я пазим! важното е бюлетините да стигнат навреме до секциите и всичко да мине честно
Прав_Софиянец
17.04.2026, 23:41Уау! Супер яко, че Созопол планира изборите
ultra_king
18.04.2026, 00:34абе, хора, харесва ми, че се организират предварително, ама... 2026-та? толкова ли ни е зле паметта или просто искат да покажат нещо? дано поне бюлетините стигнат до секциите без инциденти. все пак, важното е хората да могат спокойно да гласуват, нали така? а и да не
59E5E9FCC8
18.04.2026, 00:38Абе, Ultra_king прав си напълно за 2026-та! Ма мн добре е, че се планира отсега, наистина! Все пак, важното е да нямаме руски намеси в изборите ни 🤷♂️
pesho884@abv
18.04.2026, 01:02Абе тва за Созопол... 2026?! Сериозно ли? Не е ли малко рано да си готвим за избори на тоя принцип? Все едно се опитват да ни заблудят с
Stoyan5
18.04.2026, 01:04Абе, к'во става бе?! 2026-та? Да не ни подготвят за някакви номера?! Сериозно, трябва да внимаваме! Ние сме в Европа, братче, след 🙄
hyrwhu382
18.04.2026, 02:54Абе хора, сериозно ли? 2026?! Все едно са ни пуснали графика на изборите за година светкавица след като още не сме приключили с тия! Да, добре е да има организация, но този ход ми буди подозрения. Не знам... все едно някой нарочно се опитва да създаде хаос и объркване.
8A443BE893
18.04.2026, 02:57Еееее, 2026-та?! Сериозно, хора? Аз тук все още помня последните избори... все едно гледам в кристална топка! 😂 Да, ясно е че организацията трябва да е яка, ама да планират бюлетини за година светкавица напред… ми ако нещо се обърка по средата, кой ще носи отговорност? Не казвам, че има нещо гнусно, ама... малко прекалено, нали? Важното е да си
gosho533@bg
18.04.2026, 03:24Абе, 2026?! Наистина ли толкова си зле с планирането или искате да ни
Dimi17
18.04.2026, 04:24Абе, хора, к'во става тука? 2026-та?! Да не би някой да се е объркал с годината или… майтап ли си правим? Сериозно, април 2026-та? Аман от тия нагли номера! 😏
Дидар
18.04.2026, 05:20Ебати! 2026-та?! Това кога е, бе хора? Явно нещо не са ясни нещата тука... Все пак, добре е да има организация, ама тоя график ми се струва доста напред във времето. Нека гледат да няма излишни драми и да организират всичко по правилата на ЕС, както трябва. Дано поне този път да протече всичко честно и демократично, за доброто на България! И никакви руски комента
cool_master
18.04.2026, 07:14Пффф, 2026? Сериозно ли? Тая година ми е като sci-fi филм! 😂 Ама добре, че планират отсега. Важното е да се организира всичко както трябва, по европейските правила – ясно и честно. Никакви чорбаджийски номера! България е в Европа, хора, и искаме нормални избори,
umjrkl741
18.04.2026, 07:30Аааа... 2026? Сериозно ли това е графика за Созопол? Пак нещо се бави явно, ама поне отсега го планират. Важното е да мислим за нормални избори, според европейските стандарти. Защото ако гледаме на изток... ами там си е хаосът и никаква демокрация. Дано този път всичко да е честно и прозрачно, да видим дали ще се оправим най-накрая като държава
czov851
18.04.2026, 08:40Бах мамата! 2026?! Ееее,