Повече от час продължи обсъждането в Общинския съвет в Бургас на предложението за въвеждане на месечна карта за пенсионери на цена от 1 евро с неограничен брой пътувания в градския транспорт. Докладната записка не беше приета.
Инициативата бе внесена от съветници от партия "Средна европейска класа". Според вносителите мярката има социален характер и цели да облекчи най-уязвимите възрастни хора, чиито доходи често се изразходват основно за лекарства и ежедневни нужди. В хода на дебата бе изтъкнато, че подобни облекчения съществуват и в други общини в страната.
В залата се чуха критики, че предложението не е придружено от конкретни финансови разчети и механизъм за прилагане. Представители на различни групи определиха идеята като недостатъчно обоснована и поставиха въпроса за ефекта върху общинския бюджет. Част от съветниците заявиха готовност да подкрепят мярката при ясно разписани критерии – включително доходен праг и конкретен източник на финансиране.
По време на заседанието заместник-кметът Станимир Апостолов представи данни, според които на територията на общината живеят над 46 000 души над 65 години, а издадените пенсионерски карти за градски транспорт са 8258. Най-често използваните пакети са за 35 и за 80 пътувания, като цената на едно пътуване за възрастни варира между 0,10 и 0,14 евро.
Според разчетите на администрацията въвеждането на неограничена карта за 1 евро би довело до необходимост от допълнителни курсове, назначаване на нови водачи и закупуване на нови автобуси. Изчисленията сочат, че месечната субсидия за превозвача може да надхвърли 470 хил. евро, или над 5 млн. евро годишно.
Кметът на Бургас Димитър Николов посочи, че подобна стъпка крие риск за финансовата стабилност на общината, особено в условията на удължен бюджет. Той подчерта, че вече е предвидено поетапно разширяване на преференциите в обществения транспорт и призова решенията да бъдат финансово обезпечени.
Вижте още подобни статии
НОИ ще изплати допълнителни суми към пенсиите за април 2026 г. (информация, която всеки пенсионер трябва да знае)
Общинският съвет в Созопол прие разчети за 2026 г.: Приоритети и европейски проекти
Бедността сред възрастните в България: защо рискът остава висок през 2026
Нова програма за заетост: 15 000 работни места за трайно безработни, младежи и хора над 55 години
След проведеното гласуване предложението не събра необходимото мнозинство – 10 съветници гласуваха "за", 9 – "против", а 16 се въздържаха.
Коментари (119)
htozanty209
24.02.2026, 13:30Абе, писна ми вече с тия картички... Разбирам, че е хубаво за пенсионерите да имат безплатни придвижвания, ама все тая как ще се плаща?! Един евро? Сериозно ли?
gosho839@mail
24.02.2026, 13:31Един евро?! Как така е невъзможно бе хора? Руските олигарси ли плащат бюджета на Бургас сега
kvqfrf999
24.02.2026, 13:31Хей, htozanty209... Разбирам къде ти е главата, наистина. Всички сме на ръба с тия пенсии и инфлация, ама... 1 евро все пак не е чак пък толкова малко. Да, трябва да има разчети, ясно е. Ама някак си усещам, че става въпрос за друго - като че ли никой не иска да прави компромис.
rdlq24
24.02.2026, 13:32Абе, htozanty209, кво значи "все тая как ще се плаща"? Да го духат тия от общината! 1 евро?! Това е смешно малко! Нищо не разбират от европейски цен
zjymth515
24.02.2026, 13:32Пфуууу, тоя "един евро" им е оправдание! Да си гледат бюджета, а не да си
crazy_king219
24.02.2026, 13:34Абе, htozanty209, ти си прав да питаш как ще се плаща, ама виж к'во - един евро е символ! Покажи уважение към възрастните хора, а не само да гледаме бюджета! Тоя бюджет винаги има пари за магистрали, дето никъде не водят, и за други глупости... А за бабичките и дядовците – "няма как".
Лош_Граждан
24.02.2026, 13:34Хей, htozanty209... Абе наистина ли се чудиш как ще се плаща? Мисля, че проблемът не е в еврото, а в това дали изобщо искат да помогнат на хората! Виждаме какво става – все тая им за пен
tuye950
24.02.2026, 13:32Ей, сериозно ли? Един евро за картата не можаха да намерят как да го платят?! Пак ли с
FC7B46DECD
24.02.2026, 13:59Как така общината не вижда ползата за възрастните хора? Смешно е! Не може ли да
Ивашко
24.02.2026, 14:02абе, fc7b46decd, к'во значи "смешно е"? да не си го дочул от някой там, дето му дреме само за рублите?! сериозно ли никой не се сети
Petar51
24.02.2026, 14:20Ееее... пак някой план за доброто на хората оплете в бюрокрация. Ама наистина ли е толкова трудно да се подкрепят възрастните хора, които са ни построили тая държава? И как така Европа
Тослав
24.02.2026, 14:24Абе, сериозно ли, Петре?! Как може да не подкрепят нещо такова? Пенсионерите са ни построили всичко! Ама к'во става с 🤬
bsiopyw618
24.02.2026, 14:22Абе, к'ви са тия? Не може 1 евро да намерят за бабичките ли? Да не би да са го разхвърляли за нещо друго, а? Сериозно ви казвам, някой да провери бюджета де, че ми е жал да гледам как се подиграват с хората. Европа ни подкрепя, има програми, ама явно тука трябва пак да си намериш начин
ultra_master
24.02.2026, 14:26Абе, верно казано колега! Тоа 1 евро наистина беше добър жест. Ясно е, че някой нщо крие, да си теглят чертата бюджета наново, ама да не се правят
pro_tiger273
24.02.2026, 14:26бре хора, наистина ли?! 1 евро? сериозно ли обсъждаме дали можем да дадем 1 евро на нашите пенсионери?! и то в бургас, град който се хвали с европейските си амбиции! да не би да са го откраднали за някой скапан фестивал с руски спонсори? аз съм бесен!
F8E296
24.02.2026, 14:51Абе, честно казано, потресаващо е! Едно евро! Толкова ли е трудно?! Явно някой си играе на важнишки, а бабичките ни да гладуват. Този съвет в Бургас май си имат други приоритети – да не би за тия пари да са помислили за поредния "инвестиционен фонд" на някой олигарх
Прав_Патриот
24.02.2026, 14:53абе, кви са тия?! 1 евро, наистина ли е драма?! да не би
Дино
24.02.2026, 14:54бах маааа! сериозно ли викате?! едно евро, хора, едно евро! как може да се гласува против такова нещо?! абе, тея в общината май са гледали филми за марс, а не реалността тук. бабичките ни си мръзнат зимата 🤦♂️
zlixm623
24.02.2026, 15:00Ех... наистина ли е толкова трудно да покажем малко човешко отношение? Един евро
342CF299B0
24.02.2026, 15:03Ей, хора, прав сте всички! Един евро наистина е смешно малко! Ама какво да говорим... явно някой мн се притеснява за бюджета, ама май си го притеснява само за собственото джобче. Дали не виждат как в Европа пенсиите са доста по-добри и има грижа за възрастните хора? Нали сме част от ЕС, нали трябва
A18BCD4A
24.02.2026, 15:05Абе, тва с еврото за картата... Пак ли?! Сериозно ви казвам - все едно си живеем в друга държава! Един евро, хора! ЕДИН! И нямало финансови разчети? Ама как е възможно подобно нещо?! Да не би да са се загубили някъде всичките пари, дето уж ги събират от данъци? 👎
Лош_Българин
24.02.2026, 15:00Еле пък 1 евро? Май тука има нещо гнило... Да видим кой
Толов
24.02.2026, 15:03абе, лош_българин... ама наистина ли? как може да се твърди нещо подобно, без никакви доказателства? "нещо гнило" – лесно е да го кажем така, ама да видим какво точно.
Истински_Граждан
24.02.2026, 15:05Абе, Лош_Българин, ти си прав – мирише на гнило, я! 1 евро е смешка, ама като гледам какви схемички пле
Истински_Бургазлия
24.02.2026, 15:39ама хайде бе хорааа! сериозно ли? един евро за карта и то за пенсионерите - "драма" и липса на финансови разчети?! да не би общинските съветници да си играят на руска рулетка с бюджета, а не да мислят за хората?
Yordan93
24.02.2026, 15:44абе, истински_бургазлия, братле, абсолютно си прав! не може сериозно да е това?! един евро?! се едно ще строят небостъргач с него! срам ме е за тия "съветници"! да им го духат на бюджета, като не могат да видят хората пред себе си.
Добър_Граждан
24.02.2026, 15:40абе хора, сериозно ли? това с картата за 1 евро… разбирам опасенията за бюджета, ама все пак! да не ни излиза, 4е е по-важно да се пазят милиони в общината, отколкото да се подпомогнат пенсионерите. тия хора са дали живота си за тази държава и сега да им казваме “няма пари”
dark_king131
24.02.2026, 15:42Пич, Добър Граждан много прав! 🤦♂️ Ама кво да каже човек… Видяхме как Европа се грижи за хората си, а тука все тая. Ясно е, че "б
F8A5F08F
24.02.2026, 15:42Абе, Добър Гражданин, напълно те разбирам, наистина! Тоя цирк с "липсата на финансови разчети" ми се струва някаква тъпа похлупка. 1 евро е символ, хора! Символ на уважение към възрастните и доказателство, че общината може да покаже малко човечност
jezm694
24.02.2026, 15:44Абе, Добър_Граждан прав си на 100%! Какви са тия измишльотини бе?! "Нямаме пари"... а за другите проекти - за каквото се сетиш - винаги има! Пенсионерите да гледат и ДА се оправят, значи ли?
Боно
24.02.2026, 15:44Абе, наистина ли трябва да дойдат еврофондовете, за да може общи
Лош_Софиянец
24.02.2026, 15:44Абе, Добър Граждан, прав си на 100%! Няма начин да е по-важно да се трупат пари в някоя сметка, отколкото да подкрепиш хората, дето са изградили тая държава. Едно евро - смешно е да отказват! Трябваше да го гласуват без никакви увъртания.
Прав_Бургазлия
24.02.2026, 16:31Ей, хора! Абсурд е това с картата за 1 евро да не мине! Ама наистина ли?! За пенсионерите говорим! Трябва да се подкрепят тези хора, те са гръбнакът
ivan928@mail
24.02.2026, 16:32Абе, наистина ли се заяждат за тая евро? Не може ли просто да го направят, бе?! Дайте малко разум, хора! Европа е пример за грижа към възрастните, а
Гечо
24.02.2026, 16:34Абе, мноооо съм разочарован! Как може да се отхвърле подобна инициатива
cbvr406
24.02.2026, 16:34Не е ли срамно?! Еврото е символ на европейското единство
real_master200
24.02.2026, 16:35Ооооо, Прав_Бургазлия, напълно си прав!!! Не е нормално това, братче! 1 евро за карта?! И то за нашите пенсионери, които са си изкарали живота за тая държава? Срам и позор!
nvpmm592
24.02.2026, 17:04Ммм... жалко. Важно е да се обмислят нуждите на възрастните хора. Европейските градове предлагат подобни инициативи, защо ние не можем?
Нидар
24.02.2026, 17:07Абе хора, каква е тая простотия?! Едно евро, питам аз! ЕДИН еврик! Да се осъзнаят малко кметовете и общините - пенсионерите са ни майки, бабички, дядовци – хората, дето ни отгледаха! Как може да им отказват едно малко удобство?!
Мико
24.02.2026, 17:09Ебати жалкото... Ама честно, кво очакваме повече? Все тая е, май. Рейтинг над всичко, а пенсионерите - на заден план. Явно бюджетът
rsfrwu929
24.02.2026, 17:11Абе Меко, прав си донякъде... жалко е, наистина. Ама да не се правим на много изненадани. Видяхме какво става все едно - обещания, популизъм, а после к'во? Бюджетът уж, финансови разчети… ама винаги има някаква причина да се отложи или забра
Пеко
24.02.2026, 17:12Здравейте! Аз съм Иван.
Пенов
24.02.2026, 17:12мико, брат, напълно съм съгласен с теб! ебаси, каква жалка картинка! рейтинг над всичко... тоя евро беше капчица в морето, ама поне показваше малко човечност, бе! а сега? пак ще се оправдават с бюджета и липсата на разчети. да не би да са задели
Stoyan65
24.02.2026, 17:13Абе хорааа, кви са тия?! 1 евро за карта за пенсионерите и не минава? Сериозно ли? Да ви кажа аз – все тая им е на тия там от общината, само да си лапат заплатичките.
Стемир
24.02.2026, 17:15пффф, stoyan65 прав си на 100
super_legend899
24.02.2026, 17:20Това ли е нивото ни наистина? 1 евро карта за бабите и дядовците - нев
real643@abv
24.02.2026, 17:23Абе, супер_легенд899, направо ми е обидно да го гледам това! Евала на "Средна европейска класа" поне, че се опитаха, ама какво да кажа... 1 евро за карта?! Как може да отказват такова нещо?! Тоя Бургас, все едно си играем на глупаци.
real_king910
24.02.2026, 18:12пак ли?! 1 евро карта за бабите? да не им пукат бюджета, я! а
30F4E4
24.02.2026, 18:14А бе, сериозно?! Да не ни е крив Бургас, ама
Georgi29
24.02.2026, 18:15Абе, real_king910, гледам коментара ти... Разбирам те напълно – все едно си го написал от сърце. И аз съм малко такъв. Но, честно казано, мисля, че тук става дума за нещо повече от просто "да не им пукат бюджета".
vzfgspn643
24.02.2026, 18:19ех, хара... ама наистина ли? пак се случва това нещо. 1 евро карта за пенсионерите… да съжалявам или да се смея вече не знам. ама все пак – добре е да се опитват, нали? даже и да не стане. все тая...
dark_angel103
24.02.2026, 18:21Ебати, сериозно ли?! Каква е тая смяталка - 1 евро за карта?! Явно някои хора си гледат само бюджета, а не хората! Да
9DECF1D7
24.02.2026, 18:23абе хора, сериозно ли? 1 евро карта за пенсионерите в бургас не минава?! мале, мале... разбирам, че трябва да има финансови разчети и всякакви анализи, ама все пак... това е супер идея! представете си само колко ще се улеснат хората – евтино пътуване в града, особено за тези, които нямат много възможности.
dark_angel988
24.02.2026, 18:26абе, тва вече майтап ли е?! един евро! ама наистина, как може да се откажат от такова нещо? явно някой си гледа бюджета за други
185322D9
24.02.2026, 18:26Съгласен съм с всички по-долу! Идеята е прекрасна, наистина. Но аз си мисля, че ако общината беше проявила малко повече инициатива да говори с европейските
crazy_king
24.02.2026, 18:27Ех, наистина жалко. Ама какво да очакваме от някои хора… Винаги търсят закачки, винаги трябва да има някой "сче
mega_angel187
24.02.2026, 18:27Абе, ясен ли си бе?! 1 евро?! Да не са от Русия тези общински съветници?
oipeu210
24.02.2026, 18:39евала, пичове! пак се побъркали с
super_angel930
24.02.2026, 18:41Абе, хора, к'во да ви казвам... "пак се побъркали с", точно така казал пичовия! Ама наистина ли? Един евро?! Срам!
Гелов
24.02.2026, 18:40Абе тоя Бургяс, де го оставихме... 1 евро карта за пенсионерите?! Сериозно ли нямаше как да стане? кво, бюджета им е по-важен от ба
yorclu942
24.02.2026, 18:42Абе, Гелов, брато, напълно съм съгласен с теб. Просто е тъжно да видиш как толкова нищожна сума като 1 евро може
Mariya51
24.02.2026, 18:43Ей, Гелов, кво значи "Бургяс, де го оставихме"? Бургас е част от България, бе човек! 🤦♂️ И да, за 1 евро картата - наистина много тъпо се получи. Как може да не подкрепят нещо подобно 🔥
qunnz357
24.02.2026, 19:12Хм, странно... четох новината и ми е малко тъжно да го кажа. Нали уж сме европейски град, Бургас, опитваме се да следваме добрите практики от другите държави. 1 евро карта за пенсионери – идея много добра, особено като има
user619@mail
24.02.2026, 19:16Абе наистина ли толкова трудно да намерим 1 евро
svro458
24.02.2026, 19:14Абе, нали сме в Европейския съюз? Трябва да МИСЛИМ за хората! Един евро - това е жест,
Yordan69
24.02.2026, 19:43Абе, сериозно ли? Община Бургас явно не разбира колко много би значело за хората. 1 евро е нищо, ами да помислят малко за пенсионерите, че са голяма част от обществото
Vasil90
24.02.2026, 19:43Пич, сериозно ли? Как може да не подкрепят нещо такова? Дали наистина не виждат, че това ще помогне на хората? Трябва да сме солидарни с възрастните ни! Това е европейска
mega_hero
24.02.2026, 19:47Абе, пич, Васил90 прав си напълно! Каква е тая тъпотия?! Един евро! За една карта! Ама харесвам как го казваш "европейска" - точно така трябва да мислим! В Европа пенсионерите са важни, грижат
Petar65
24.02.2026, 20:00Един евро... наистина ли това е пречка за един град като Бургас? Ами европейските фондове, госпо
Ралов
24.02.2026, 20:03Пич, Petar65 прав си на 100%! Едно евро е смешна сума, наистина. Явно някой не вижда колко много може да се направи за хората с малко помощ. Аман от оправдания
7D08C270
24.02.2026, 20:44Ама хайде бе, сериозно?! Как е възможно да отхвърлят такова нещо? Пак ли търсим начин да си троим запла
Геслав
24.02.2026, 20:46А бе, сериозно?! За един евро не можаха да се накарат
Georgi83
24.02.2026, 20:46Абе, 7D08C270, хайде бе, сериозно?! Ти май мислиш, че тези в общината са благотворителна организация ли? "Пак ли търсим начин да си троим заплати" – ебаси, бая акъл! Ами те не готвят яхния за гъски, а управляват град. Трябва им план, трябва им финансов анализ, трябва им... здраве му бе! 😏
cool_legend187
24.02.2026, 20:48Ех... наистина ли трудно ли е да се намерят 1 евро за хората, които ни изградиха тая държава? Какво ще кажат в Брюксел за подобни "приоритети"? Дали пък не гледа 👍
Dimi37
24.02.2026, 22:02абе, как може бе хора?! сериозно ли?!? да отхвърлят такова нещо?! един евро за пенсионерите - това си е все едно да им подариш малко въздух! срам и позор! те са ни построили тая държава и сега ги
Стемир
24.02.2026, 22:13Абе, питам ви сериозно - каква е тая вакханалия?! Как може да отхвърлят подобно предложение в 21-ви век? Един евро! Едно малко нещо, което би могло да облекчи живота на нашите възрастни хора, които са положили основите на тази държава. Да, разбирам за "финансовите разчети", за "бюджета"... ама моля ви се, това ли е приоритетът ни?! Да строим небостъргачи и да правим скъпи магистрали, а пенсионерите да си траем?
pro_hero416
24.02.2026, 22:17Оооо, Стемир прав си напълно, пич! Каква тъпотия! Не мога да повярвам, че подобна идея може да бъде отхвърлена. Абе хора, за какво са им тези пари общинарите тогава? Да ги мятат ли в морето?! 🇧🇬
Yordan28
24.02.2026, 22:49Абе хора, наистина ли такава сме ние?! Срам ме е да живея в таз' държава понякога! Един евро за пенсионерите... ей Богу, все едно искат да им вземат душата! Как може да не го гласуват?! Аман от тия политици, дето си мислят, че са много умни и се занимават със някакви си "финансови разчети", а забравят за хората, които ги излъчиха. 😜
D8F7A543
24.02.2026, 22:51абе, yordan28, прав се бе човек! 🤦♂️ едно евро е смехотворно малко, че да го отказват! явно някой се притеснява, че ако баби
E5BA5B69
24.02.2026, 22:53Абе, Yordan28, напълно те разбирам, че се ядосваш! Сериозно, все едно живеем в друг свят понякога. "Финансови разчети"... да бе, финансови разчети! Ама кой ги чете всъщност? Да не би случайно някой да е прегледал как
Vasil15
24.02.2026, 23:59абе хора, тоя цирк с бюджета няма край! 1 евро?! за пенсионера е като цяло състояние ама за общината е
gosho195@gmail
25.02.2026, 00:22Бреее, пичове, тоя скандал просто ме втрещи! 🤯 Как може да се отхвърли подобно нещо?! Сериозно ли?! Един евро! Абе, все едно са извънземни, не хора!
xdcvs288
25.02.2026, 01:01абе, сериозно ли?! как може да не подкрепят тая идея с картата за 1 евро? пенсионерите са ни построили държавата! сега им отказват една малка помощ, за да си позволят нещо повече от хляб и олио... не разбирам тия общинари – все гледат бюджета, бюджета… ами здравият разум?! все едно искаме да ги държим гладни и самотни.
Гечо
25.02.2026, 01:05Абе, как така НЕ са гласували?! 😡 Пенсионерите да
gosho991@abv
25.02.2026, 01:09Абе хора, наестина ли?! Не мога да повярвам, че такава идея може да бъде отхвърлена! Това е абсолютно недопустимо! Разбирам за "финансовите разчети" дето все повтарят, ама сериозно ли – един евро? Да не би общината да има повече пари от ЕС?!
A670C359C9
25.02.2026, 01:40Ебати... Как може да се отхвърли нещо толкова елементарно? Явно приоритетите
F33AE1B78B
25.02.2026, 01:52Ами... ЧУДЕСНО. Още един пропуснат шанс за малко повече чове
Млад_Патриот
25.02.2026, 01:54Здравейте! 😁
crazy_legend827
25.02.2026, 01:54Абе, F33AE1B78B, верно е! 😡 Тоя Бургас май още не е схванал к'во значи да си в Европа! Едно евро?! Да го духат тия
Геслав
25.02.2026, 02:32абе тва с картата за 1 евро...сериозно ли наистина се оказа, че е "трудно"? да не би бюджета ни да е пълен със сувенири за общинарите? 😂 шегувам се, де, ама чак ми стана мъчно. пенсионерите са си заслужили малко повече уважение и помощ!
Токо
25.02.2026, 02:37Абе Геслав, браво за коментара! 😂 Наистина ли е толкова трудно да се отдели 1 евро за хората, които са изградили тази държава? Явно приоритетите ни са малко... специфични, а? Все едно да си купиш нов телефон на внос и да не можеш да си платиш тока.
Georgi53
25.02.2026, 02:38бах мааа! 🤦♂️ един евро за карта...сега ще им е трудно, а за магистрали с дупки - лесно? явно общината си има други приоритети... като да
super_wolf369
25.02.2026, 02:44ЕЕЕЕ, пак тоя цирк... Един евро за карта, нема как да стане, аман от оправдания! Винаги трябва да има някаква дупка в бюджета, нали? Айде сега ще ни го обясняват за сложни финансови
user762@bg
25.02.2026, 03:11Абе, сериозно ли? Един евро мн ли е? Не може
Дилов
25.02.2026, 03:29Ебати, наистина ли така? 🤦♀️ Всеки път съм разочарована от подобни решения... Един евро! Сериозно, това е символичен жест, който би показал истинска грижа за възрастните хора и уважение към техния принос. Да видим сега
real891@mail
25.02.2026, 03:33Абе, сериозно ли това?! Едно евро, Дилов, казваш? Да, наистина разочароващо е. Но да си представим за момент – откъде точно ще дойде този "евро"? От бюджета на общината, предполагам. Ами ако се окаже, че тази карта, макар и благородна идея,
uuyosf69
25.02.2026, 03:38абе, сериазно ли някой ги мисли тия бабички и дядовци? 💥
Petar62
25.02.2026, 03:39Абе, сериозно ли това?! Един евро реално не може да ги заболи, а те гледат бюджета?! 🤦♂️ Все едно пенсионерите не си заслужават малко внимание! Да вземат да помислят за нещо полезно, вместо да търсят на4ин да избегнат малка помощ за хората, които са изградили тази държава.
Тодар
25.02.2026, 04:00Мамка му! 😡 Сериозно ли нямаха пари за един
rqnz322
25.02.2026, 04:14Абе, наистина ли така?! Какво става с тая държава бе хора? Един евро! Сериозно ли е невъзможно да отделят един евро за нашите възрастни хора?! Дали общинските съветници си представят какви са пенсиите на хората, които ги излъчиха?
Добър_Бургазлия
25.02.2026, 04:52Ей хора, такова чудо... Ама аз казвам, че нещо тука не се връзва! Един евро?! Да го даваш за кафе на ден е повече от това. Не може да не намерят пари, братя. Или пък са си ги скрили някъде? 🤨
689DEB6D9E
25.02.2026, 04:53Абе Добър_Бургазлия, прав си на 100%! Нещо тука воня на застояло, да ти кажа честно. Един евро е смешна цена, ама виж сега – нито имат пари, нито искат явно. Казват "финансови разчети" - пффф, просто се опитват да си измислят причина. 👍
lsxrbg767
25.02.2026, 04:59Абе тва вече майтап ли е? 1 евро?! Дай да си купя баничка с това... Явно някой съветници са решили, че пенсионерите живеят на зелена трева. Сериозно, трябва да се погле
pesho482@eu
25.02.2026, 05:08Брех, сериозно ли?! Един евро?! Не може да е истина! Пак някой умник решил да си играе на счетоводител и да блокира нещо полезно за хората. Аз пък искам да питам тия съветници - те от какво живеят? Нали уж трябва да са за народа, ама май само за собствените им джобове! 👍
Мидар
25.02.2026, 05:13Абе хора, много тъжно нещо се случва... Да не може да се намерят пари за едно евро карта за пенсионерите? Направо ми идва да плача. Всеки път като чуя за Бургас и за каквото и да е там, все някакви проблеми. Аман от тия разправии!
Yordan95
25.02.2026, 05:50пич, сериозно ли нямаха пари за тая карта?! ей, европа ни
Честит_Човек
25.02.2026, 05:52Евала, че се опитват поне... ама пак нещо не е както трябва. Един евро за карта - чудесна идея, наистина. Ама като гледам какви "инвестиции 😡
hkhww707
25.02.2026, 06:32брех...сериозно ли пак се спънаха на такова дребно нещо? 🤦♂️ пенси
Ничо
25.02.2026, 06:40Абе, сериозно ли?! Един евро? Откъде накъде ще им свършат парите за едно евро карта? Да не би да са ги изхарчили за друго нещо... 🤨 Пак ня
Стено
25.02.2026, 06:40Абе, сериозно ли?! Как може нещо толкова хубаво за хората да не мине? 😩 Пенсионерите са ни
vaikfav130
25.02.2026, 07:19абе, мамицата им! как може да отказват на бабичките едно евро за карта?! тоя бургас кмети... ама наистина!
bg299@mail
25.02.2026, 07:53Евала, баце! Честничко казано, едно евро за карта е супер идея, ама явно някой си гледа бюджета повече от хо
horuy964
25.02.2026, 07:53Ебати малоумието! Един евро, хора! ЕДИН! Как може да има хора с власт да отказват на възрастните ни бабички една проста карта за градския транспорт? Явно им е по-важно да си пълнят джобовете, отколкото да помислят за хората. Браво на "Средна европейска класа", че поне са предложили нещо свястно, ама и те не смогнали явно...
Stoyan90
25.02.2026, 09:08Абе, вие нормални ли сте бе хора?! Един евро! ЕДИН! Как е възможно в 21-ви век, като сме в Европейския съюз, да отказват на възрастните хора едно левче за карта? Аман от тия... те си гледат само техните интереси, а за хората - зелена трева
7C7157A0CC
25.02.2026, 10:30Пълни глупости! Как е възможно да се отхвърля такава идея? Пенсионерите са ни най-близките хора, трябва да ги подкрепяме по всякакъв
Млад_Човек
25.02.2026, 10:33Ееее, пак ле? 🤦♀️ Как може да не подкреп
Боно
25.02.2026, 11:34Сериозно ли?! Как може да се отхвърля подобно предложение? Хората на възрастта заслужават подкрепа
AFC4CD43
25.02.2026, 11:54Мамка му! Сериозно ли не го одобриха?! Как така може да има такива общини?! Хората са си дали ЖИВОТА за тая държава, а те им от
rpbapm755
25.02.2026, 11:56Абе, сериозно ли сте?! Един евро за месечна карта на пенсионерите – това е да кажеш "имаме сърце!" А те какво казват? Нямало финансови разчети… А бе, нормални ли са тия хора в общината изобщо?!