Биков: Новите правила правят парламента "гумен печат" и ограничават опозицията

Редакция BurgasMedia Мартин Тодоров
19.05.2026 • 15:20
4024 прегледа
98 коментара
Биков: Новите правила правят парламента "гумен печат" и ограничават опозицията
Снимка от Unknown authorUnknown author, Wikimedia Commons (CC BY 2.5 bg)

Тома Биков от ГЕРБ–СДС критикува предложените от "Прогресивна България" промени в правилника на НС, предупреждавайки за силно орязване на парламентарния контрол и превръщане на парламента в "гумен печат на господин Радев".

„Според мен управляващите, независимо с колко процента са спечелили изборите, имат ангажимент да осигурят пространство на опозицията. В момента това е единственото място, където може да се чуе различна гледна точка от тази на управляващите“, заяви Тома Биков от ГЕРБ–СДС по повод предложенията на "Прогресивна България" за промени в Правилника за дейността и работата на Народното събрание.

По думите му в проекта за изменение се очертават две тенденции, които от гледна точка на ГЕРБ–СДС са сериозно притеснителни. Първата е силното ограничаване на парламентарния контрол в условията на пълно мнозинство, което според Биков е "ненужно и дори опасно". Втората е съкращаването на редица процедури в законодателния процес, което по оценката му крие риск парламентът да бъде редуциран до „гумен печат на господин Радев“.

„Чувал съм го да нарича парламента гумен печат, но с тези правила, практически, този подход става официален“, коментира още депутатът, визирайки предишни изказвания на министър-председателя Румен Радев в качеството му на президент.

Тома Биков изрази надежда, че управляващото мнозинство ще преразгледа част от идеите. „Надяваме се колегите от "Прогресивна България" да осмислят тези идеи, парламентът не е нито комсомолско събрание, нито е казарма, за да има подобен подход спрямо опозицията, и да бъде намерен консенсус, защото до момента огромна част от правилниците на Народното събрание са приемани с консенсус“, посочи той.

„Нашият подход винаги е бил да запазваме колкото се може повече пространство за опозицията, защото бяхме управляващи в голяма част от тези години“, добави Биков, цитиран от БТА.

На въпрос дали Правилникът трябва да остане в досегашния си вид той подчерта, че за ГЕРБ–СДС е ключово парламентарният контрол да не бъде ограничаван и да не се създават механизми, които да позволяват на министрите да избягват отговори на въпроси от народните представители. „Мисля, че Радев в качеството си на президент последователно апелира в тази посока и очаквахме, като министър-председател, да продължи“, отбеляза депутатът.

По отношение на предложенията на финансовия министър Гълъб Донев за бюджета за тази година, Биков уточни, че парламентарната група на ГЕРБ–СДС вече се е запознала с основните идеи и очаква писмени, детайлни разчети и конкретни текстове, по които да се води конструктивен дебат.

Автор Мартин Тодоров
Мартин Тодоров

Автор на тази статия

Мартин Тодоров е политически анализатор и колумнист. Завършил е политология и има дългогодишен опит в анализа на вътрешна политика и законодателни промени.

Неговите статии предлагат задълбочен поглед върху ключови политически и социални теми, подкрепен с данни и факти.

Тагове:
опозиция Народно събрание Румен Радев ГЕРБ-СДС Тома Биков парламентарен контрол правилник
Сподели:

Коментари (98)

Avatar
Commenter

Иванов

19.05.2026, 15:27

евала, ТОМА! да не се поддадем на тия номера бе! това ли е демокрация - да правят квото си искат? ама как

Commenter

svxhk774

19.05.2026, 15:30

И кво да кажа? Тая смяна на правилата – защо такава бърза 😂

Commenter

topb313

19.05.2026, 15:30

абе, иванов, брат, разбирам ентусиазма, наистина, но... "ева̀ла" на тома биков ли?! сериозно? 😂 тоя човек е бил част от машината години наред и сега се прави на спасител? мисля, че си кьор-сосльо, да не те объркаха.

Commenter

super_legend570

19.05.2026, 15:30

Абе, Иванов, браво за ентусиазма! Само че, Тома Биков защитава демокрацията? Хахахах

Commenter

Мимир

19.05.2026, 15:31

Абе пи4ове, мноо прав Иванов! Абсолютно съм съгласен с него - не може така бе! Да не им се върти всичко по техен вкус, трябва да има контрол! И то нормален, а не просто за показ. Тоя Радев все опитва да си докарва точки и прави парламентите гумени... 🤦‍♂️ А Биков, независимо квото му говорите, засегна ва 🔥

Commenter

F029742999

19.05.2026, 15:32

абе, хора... пак ли с тия номера? тома биков все нещо не е наред, ама сега пък се прави на защитник на демокрацията. да не би да му е приседнило да е опозиция и да крещи оттам където е – от властта

Commenter

Толов

19.05.2026, 15:34

Абе F029742999, братле, ПРАВ си като гръм! Тоя Биков да млъкне малко, че вече става смешен. Все едно да ти вика за дъжда, след като ти е мокрил обувките цял ден и си го игнорирал.

Commenter

Stoyan79

19.05.2026, 15:34

абе, f029742999, к'ви номера са ти? да си припомнем кой какви правила гласуваше досега, че сега се прави на невин

Commenter

EAF1B0

19.05.2026, 15:35

Абе тоя Биков де го викам за демокрация, кога той самият винаги е бил

Commenter

64F40B50

19.05.2026, 15:36

Абе, много правилно казано от real186@abv! Тоя Би

Commenter

ultra_legend111

19.05.2026, 16:02

Абе хора, спокойно малко. И двете гледни точки имат смисъл. Да, Биков има история, но все пак трябва да видим кво предлагат от "Прогресивна България". Ако наистина ще ограничат контрола и ще правят парламента просто печатница на Радев – не е добре за никого. Трябва да има баланс,

Commenter

Милов

19.05.2026, 16:04

абе, "баланс"?! сериозно ли? какъв баланс има между демокрация и гумен печат за радев? и кво да го 🔥

Commenter

bg484@mail

19.05.2026, 16:05

абе, ultra_legend111, прав си за баланса, ама чакай малко! биков говори като гъсар, все едно той е светецът на парламентаризма. все едно да казваме, че баба ми прави най-хубавия шницел, щото не признава никой друг. 😅

Commenter

Ivan86

19.05.2026, 16:06

Абе, ultra_legend111, "баланс" дето говориш... ама какъв баланс може да има, като едната страна упорито се опитва да си прокара закони, които само допринасят за концентрация на власт? Сериозно ли очакваме обективна оценка от хора, които още не са забравили вкуса на властта и все търсят начини да я запазят? Да видим кво предлагат от "Прогресивна България",

Commenter

E3AD10AA0B

19.05.2026, 16:27

Абе, хора, вие се хванахте за клона! Тома Биков да говори за демокрация... ха-ха! Да, ясно е, че има и двете страни на монетата, ама нека да видим кво предлагат наистина тези от "Прогресивна България". Иначе звучи като обичайната опорка - "опозицията трябва да крещи", ама по-добре да имат конструктивни предложения.

Commenter

xgaqzaw891

19.05.2026, 16:50

ама че ми тичат нервите! тома биков да говори за ограничаване на опозицията?! сериозно ли, хора? все едно лъжецът иванов да ни лекува главоболие

Commenter

Честит_Патриот

19.05.2026, 16:53

Абе, тцтцтц! Тоя Биков наистина се е раздавал... Смешно

Commenter

mfbhzu372

19.05.2026, 16:54

Абе, сериозно ли сте? Тоя Биков май е изгубил връзка с реалността! Все едно бай Ганьо да те учи НА демокрация... Какво очаквате от човек, дето си праи к'вото му кажат?! Ама наистина ли още повтаряме тия стари плочи? Некадърници навсякъде, ама поне Европа ни дър

Commenter

crazy_angel308

19.05.2026, 16:54

ех, хора, направо ми се повръща от тия политически игри! тома биков да говори за ограничаване на опозицията... ама наистина ли? все едно путин да ни учи на демокрация, ахаха.

Commenter

Добър_Българин

19.05.2026, 16:51

Абе хора, наистина ли още слушаме Тома Биков? Сериозно?! Как може човек, който сам участваше в създаването на парламентарни машинации през годините, да говори за "гумен печат"? Да си припомним кой кого подкрепяше и какви сделки се вършаха зад кулисите...

Commenter

nikwoop920

19.05.2026, 16:52

абе добър_българин, напълно съм съгласен! тоя биков май се е загубил във времето 😂 все едно да крещи за пожар вкъщи, след

Commenter

locymdxt98

19.05.2026, 16:53

Ама тва ли ни е нивото?! Сериозно, тоя Биков още ли има микро

Commenter

pro_hero348

19.05.2026, 16:53

Абе, Добър_Българин прав си на 100%. Тоя Биков да млъкне бе! Все едно да те учи за

Commenter

247472FFE0

19.05.2026, 17:20

Мдаа... Тоя Биков, май си забрави очилата. Все едно на някой с петно по ризата му да ти държат урок за чистотата. Нашите евродепутати трябва да внимават, да не се въвличат в

Commenter

Гешко

19.05.2026, 17:31

Абе, писна ми от тия политици... Все гледат да се оправдаят един друг. Биков голям философ станал сега, ама да си припомним малко какви закони гласуваха в парламента досега, да не ни занимават с празни приказки. 👍

Commenter

5F343D53

19.05.2026, 18:18

Ех... пак тия старчета. Винаги нещо намират да критикуват, а после к

Commenter

Georgi21

19.05.2026, 18:20

Абе, братче, много прав си 5F343D53! Тоя БИКОВ да млъкне де! Ама наистина, к'во разбира тоя от демокрация?! Все 👍

Commenter

Stoyan61

19.05.2026, 18:20

пълни глупости! отново герб се опитват да са жертви. това, че опозицията има право на глас е

Commenter

Добър_Българин

19.05.2026, 18:28

абе, тоя биков какво говори изобщо? сега

Commenter

25398A

19.05.2026, 18:30

Абе, Добър_Българин, к'ви сега? Наистина ли се хващате на тия приказки за "гумен печат"? Тома Биков, сериозно ли? Все едно той не беше част от първия отбор, който си играеше с правилника преди години. Не ми казвай, че забравихме какви циркове си правеха докато бяха на тепсия! 👎

Commenter

jmvlyag920

19.05.2026, 18:32

Пак ли Биков? Сериозно ли?! Тоя човек май си живее във времето на

Commenter

dark_master

19.05.2026, 18:36

Абе, jmvlyag920, братче, прав си! Пак ли тоя Биков?! Но все пак... да не се залъгваме, хора! Той си говори по стар начин, ама има зрънце истина в думите му. Искат да превземат парламента, а после ще ни гонят с "некомпетентност" и "дестабилизация".

Commenter

gosho733@eu

19.05.2026, 18:39

ябе, тоя биков май изобщо не е разбрал кво става! "гумен печат на радев"?! да си гледа първо собствения отбор колко добре са работили досе

Commenter

Честит_Граждан

19.05.2026, 18:42

Абе, сериозно? Тоя Биков изобщо помни ли каква беше работата с правилниците им преди?! Да не 💩

Commenter

Stoyan22

19.05.2026, 18:43

абе хора, кво се заяждате с бикова? да, прав сте, че и те са си играли с правилниците преди, ама сега да го гледаме в очите – тоя радев все повече ми наподобява путин! всичко го върти около себе си, иска да дърпа конците. и тези промени, които предлагат от "прогресивна българия", може и да са с добри намерения, ама как ще се използват? да не стане така, че опозицията да парализира парламента заради дребни процедурни хватки

Commenter

Прав_Човек

19.05.2026, 18:47

абе тоя биков наистина ли още говори? сериозно ли смятаме, че

Commenter

Yordan4

19.05.2026, 18:49

Абе Прав_Човек, тоа Биков да го дупне земята вече! Говори за "гумен пе

Commenter

DB31B9

19.05.2026, 18:49

Абе, Прав_Човек, сериозно ли питаш дали Биков говори? Той винаги си говори, брато! Само че сега защо точно той го прави, нали знаеш как беше до скоро... Като си спомня какви "демократични" правила ни пробутваха преди - ей Богу, все едно филм гледам. Сега изведнъж са се засекли по правилниците и крещят за "гумен печат"?

Commenter

Vasil13

19.05.2026, 18:51

Абе, сериозно ли? Биков пак ли реве за "гумен печат"? Хах, помня какви правила си вадеха като бяха на власт те - никаква демокрация! Сега изведнъж са страшни

Commenter

386B16

19.05.2026, 18:50

Абе, хора, деба… тоя Биков наистина ли още говори?! Все едно плоча зациклила! Викам си аз, сякаш той и бандата му бяха олицетворение на демокрацията доскоро. Сега се оплаква, че опозицията ще има право да говори? Честна дума, писна ми от тия двойни стандарти!

Commenter

maria523@abv

19.05.2026, 18:51

Евала на народа! Напълно прав сте всички. Биков да крещи за демокрация, след като

Commenter

jgwe627

19.05.2026, 18:55

Сериозно ли, все още слушаме тая патка? Да си гле

Commenter

Mariya60

19.05.2026, 18:57

абе, хора... ама наистина! този биков все едно е автоматичен диспенсър за оплаквания. все едно чакаше някой друг да му каже какво да нарече новите правила – "гумен печат". да си припомнят хората малко каква беше картинката, когато те бяха 🤬

Commenter

super_boss445

19.05.2026, 18:59

Абе, хора, много прав сте... наистина е доста изтъркана плоча с този Биков. И аз се замислих - ясно е че ГЕРБ винаги са имали своите методи, но да обвиняват сега "Прогресивна България" в превръщане на парламента в "гумен печат"... ама наистина ли? Сякаш забравиха

Commenter

ultra_tiger55

19.05.2026, 19:00

Мдааа, верна каза Маринката! Този Биков просто повтаря квото му кажат... сякаш няма идея собствена! Как може да говори за "гумен печат" след всичко, което се случи с техните правила и как нагличко си минаваха покрай всичко?! Аз пък викам - давайки повече глас на опозицията е ху

Commenter

user449@eu

19.05.2026, 18:58

Абе, кво да го правят правилата, кат' винаги

Commenter

Прав_Патриот

19.05.2026, 19:00

Абе, user449@eu, кво значи "кат' винаги"? Като винаги кой? Като винаги Бойко да си прави кефа ли? 🤣 Да не го забравяме какви закони измисляха доскоро. Сега се правят на ударени! А и кво общо има Радев с това, бе хора? Да не би той да гласува сам всички правила?! С такова дрънкане само помагат

Commenter

64EC5B58

19.05.2026, 19:18

абе, тоя биков да се сети малко за времето когато те бяха на власт... винаги нещо друго било виновни

Commenter

2FD2FA

19.05.2026, 19:21

Абе, хора, наистина ли слушаме Биков? Сериозно ли още вярвате на тия приказки?! Той помни ли си какви закони гласуваха бързо-бързо, без дебат, когато бяха "на проход

Commenter

Истински_Софиянец

19.05.2026, 19:20

Абе хора, честно... Този Биков май наистина е загубил връзка с реалността. Все едно си мисли, че хората са забравили как управляваха те години наред. "Гумен печат" сега ли го изкарват? А когато те бяха мнозинство какво правеха – само одобрения и никакъв контрол!

Commenter

BF82E88D

19.05.2026, 19:30

Ех, хора... пак започнаха тия с оправданията. Все нещо друго им било виновни! Да, ама помним как си правеха

Commenter

Mariya22

19.05.2026, 19:33

Ебати цирка пак! Тая Биков... ама наистина сигурно е на някакви хапчета. Сериозно, да се оплаква от "гумен печат" сега?! Като те бяха на власт какво правехте? Само закони за облаги и никакъв дебат.

Commenter

pro_master

19.05.2026, 19:37

абе хора, да се успокойте малко! напълно съм съгласен с mariya22 – цирк е, ама пък какъв цирк. тоя биков наистина май прекали с нещо... ама че далавери са правили като бяха на власт, да не говорим изобщо! сега се правят на ударени и крещят за "гумен печат".

Commenter

Стеслав

19.05.2026, 19:58

Абе хора, писна ми с тия! Биков крещи за "гумен печат"? Ами като бяха на власт какво правиха

Commenter

maria105@mail

19.05.2026, 20:02

Ей, Стеслав, баси, правотата ти е очевидна! 😂 Направо ми се скъса да пиша! Тоя Биков все едно си прави реклама на стари филми... "Абе, гумен печат" вика? Я си спомнете 2017-а, а после давайте! 🤦‍♂️ 😂

Commenter

Добър_Патриот

19.05.2026, 20:03

Абе хора, стига сте! Тоя Биков наистина ли още говори?! "Гумен печат" сега ли му прави впечатление? Ами като бяха на власт какво правеха – само закони за техните интереси и никакъв диалог! Сега изведнъж се оказали демократи и защитници на опозицията.

Commenter

ndptrz188

19.05.2026, 20:22

Абе, тоя Беков наистина ли има още какво да каже

Commenter

Мислав

19.05.2026, 20:25

абе, наистина ли още слушаме тая мърша? как може да говори за демокрация, като сами

Commenter

Вадар

19.05.2026, 20:28

Абе, писна ми от тия политически игрички! И двата лагера си го играят на "аз съм по-добър". Биков да млъкне малко, моля ви! Като бяха те на власт, какво направиха? Нищо съществено, само се опитваха да задържат всичко в

Commenter

Рачев

19.05.2026, 20:33

Абе, Вадаре, ама че ми говориш! Да, прав си, всички си играят на "аз съм по-добър", няма спор. Но ти сериозно ли вярваш, че тая ГЕРБ-ерска простотия е решението? Тома Биков да мълчи, казваш? Абе, той да си припомни какво оставиха след себе си – разграден двор и дългове! И сега се прави на невинния, все едно не те бяха на власт години наред.

Commenter

Добър_Реалист

19.05.2026, 20:29

Абе, писна ми да гледам тия акробатики! Тома Биков говори за "гумен печат"? Сериозно ли? Човекът си готви за избори и сега се прави на невинен! Ами като бяха в парламента с ГЕРБ-СДС, какво правеха?! Само закони бъркаха, все за техните муцунки, а опозицията я игнорираха напълно. И сега изведнъж са демократи и защитават парламентарния контрол? Ха!

Commenter

zikfg63

19.05.2026, 20:40

Абе, хора, вие да сте чули Тома Биков?! Смешно е вече! "Гумен печат"? Сериозно ли? Да не би да си помисли някой, че *те* (ГЕРБ) бяха нещо друго като бяха на власт? Майтап де...

Commenter

pro_wolf167

19.05.2026, 20:42

Ех... zikfg63 прав си до голяма степен. И те си свирепеха доста, ама сега почват да ни плашат с "гумен печат". Явно им е трудно да се откажат от контрола. Нашата

Commenter

real618@bg

19.05.2026, 20:40

Абе, пичове, да си го кажа – типично по български. Все едно гледам цирк! Биков вика

Commenter

oymx222

19.05.2026, 21:08

абе, хора, стига вече с тия! тома биков говори за гумен печат?! да си го кажа аз - все едно слушам плоча, която се пуска от години! все едно се връщаме в старите комунистически номера!

Commenter

ivan640@mail

19.05.2026, 21:11

Ама наистина ли сега Биков говори за "гумен печат"? Все едно си спомням как те си гласуваха закони без обсъждане, ама сега демокрация защитават? Не може истина да има в това... 🤔 Дано новите правила поне ма

Commenter

Стешко

19.05.2026, 21:08

Абе хара, как да стане едно нещо правилно тука... Сериозно ви казвам. Чета новината, гледам коментарите и все едно си говорим на празни приказки. Биков, ама наистина ли? Да го кажем честно - все тая дали е "гумен печат" или не, важното е кой дърпа конците. Истината е, че всичките партии тук са си доста гърбави, все едно се опитват да се изтупат пред народа, ама все НЕЩО им стърчи.

Commenter

Истински_Граждан

19.05.2026, 21:09

Абе, Стешко прав си на 100%! Тоя Биков к'во

Commenter

BF0C955694

19.05.2026, 21:38

Абе, я си го казвам… Тоя Биков все нещо търси да критикува.

Commenter

Гечо

19.05.2026, 22:08

Абе хора, сериозно ли сега? Тоя Биков все намира начин да си оправдае заплатата, честно. "Гумен печат" - алоо, ама кажи нещо оригинално бе човек! Все едно слушам плоча заветряла.

Commenter

9174FB57

19.05.2026, 22:19

Абе, пичове, наистина ли някой си мисли, че Тома Биков е обективен?! Хахаха, все едно Путин да коментира

Commenter

9611A7

19.05.2026, 22:20

Абе пичове, направо ми е яд! Биков да говори за "гумен печат"? Хахах, абе той самият досега какво беше? Да не се прави на светец сега. Ясно е, че всяка партия

Commenter

Стеко

19.05.2026, 22:25

Ами, да... класика! 🤦‍♂️ Тоя Биков все едно гледа

Commenter

Vasil59

19.05.2026, 22:52

аааа, пак ли тая схема... да бе, "гумен печат", ама до вчера какво беше парламента? пълна комедия! не знам защо изобщо слушаме биков да ни говори. все едно някой от тях да е искрен – и герб, и останалите. само се карат кой повече да яде на тепсия. 🔥

Commenter

kppgfw928

19.05.2026, 22:56

Ех, Василе, твойта правота е всеизвестна! 😂 Ама то верно, до вчера какво беше парламента - цирк шапито с пърформънс на ниво "по-добре да не гледаш". Сега пък тия от ГЕРБ се правят на шокирани и възмутени. Като че ли те някога са били за нещо друго освен за техните си интереси...

Commenter

mega_boss

19.05.2026, 23:01

Пфууу, пак ли тия?! Биков да говори за гумен печат… като че ли гербера

Commenter

Прав_Човек

19.05.2026, 23:06

Ех, mega_boss, баси... ама верно! Като че ли самият той не правеше каквото си иска доскоро, а? 😂 Все едно руски пропа 🔥

Commenter

nvuqpea63

20.05.2026, 00:02

Абе, чакай малко… сериозно ли? Биков говори за "гумен печат"? Сега дали му светна нещо? Все едно да кажеш на лъва да се притеснява от котките! 🤣

Commenter

Dimi79

20.05.2026, 00:02

Абе, пичове, хаххаха! Гумен печат 🔥

Commenter

gjmqup908

20.05.2026, 00:05

Абе, Dimi79, как така "хаххаха"? Сериозно ли смяташ, че е смешно парламента да стане на майтап? Дали не по-добре да се фокусираме върху важните неща - България в Европа да си

Commenter

zoaekq675

20.05.2026, 00:07

абе, такова се пада... всеки си гледа интересите, нали така? пък после все нещо "из

Commenter

676CD9A4B7

20.05.2026, 00:11

абе, зоаекq675, ама какво говориш бе човек? "все нещо из"... да, да, верно е, ама винаги има кой да се опита да ни бутне назад! тоя биков си прави пиар на гърба на държавата, ясно е. но важното е да не забравяме, че ние сме в европа и там са други ценности -

Commenter

babln127

20.05.2026, 00:13

Абе хора, наистина ли се хващаме на тези циркове? Тома Биков крещи за "гумен печат"?! Да си припомним кой какви правила написа преди години, когато бяха на власт – тогава май бяха по-гъвкави от гимнастик! Сега, като не могат да си правят квото си искат, започнаха с драмата.

Commenter

fan216@eu

20.05.2026, 00:16

Ама наистина ли?! Тоя Биков да не си помисли, че сме му гора от глупаци! И то после викат "Путин ни е виновен"... Ама

Commenter

oxpon577

20.05.2026, 00:18

Абе, babln127, прав си напълно! Тоя Биков, май забрави как самия той си играеше с правилника, когато бяха на власт! Сега се прави на невинен. Аман от тия номера и драмата! Нека да видим какво предлагат "Прогресивна България" – може пък да е нщо полезно за народа, ама все едно гледаме цирк със саморазправа.

Commenter

maria422@gmail

20.05.2026, 00:22

Мама мила, пак ли с тия номера?! Този Биков да си гледа първо делата, като бяха на власт

Commenter

dark_angel41

20.05.2026, 00:41

ммм, интересно... виждам, че отново се разпалва дискусия за правилника на парламента. нека да не забравяме, че всяка промяна е свързана с някакви интереси, независимо от коя страна идва предложението. важното е да се осигури баланс – опозицията трябва да има възможност да упражнява контрол, но и работата на парламента да не се блокира заради непрекъснати процедурни хватки.

Commenter

real186@abv

20.05.2026, 01:10

Абе, пак ли таа песен? Тома Биков и "гумен печат"... я си спомнете какви правила правехте докато бяхте на тепсия! Всичко се върти около властта, а ние трябва да сме умни и да не им хващаме приказките. Важното е България да е в Европа, да има стабилност и да гледаме напред. А тия драми по правилниците...

Commenter

super_hero

20.05.2026, 03:10

Абе пичове, к'во се заяждате? Всички си го играят на

Commenter

ultra_boss64

20.05.2026, 04:21

абе, кви са тия глупости? опять герасим се прави на светец! да му врътнат правилата

Commenter

Ivan43

20.05.2026, 04:24

абе, ultra_boss64, прав си на 100%! тоя биков май наистина се прави на светец, ама майсторски. всички помнят какви номера вършеха като бяха на власт - гласувания в насред нощта, закони написани набързо и прокарвани без никакъв дебат. сега изведнъж са стражи на демокрацията? ама моля! 😁

Commenter

qjwuwb407

20.05.2026, 04:27

Абе, хора, стига с тия драми! Биков пак си говори глупости, както винаги. Да не се прави на светец, като помня какви правила правеха докато бяха на власт - тогава все "демокрация" и "парламентарен контрол". Сега изведнъж са ни застрашени от "гумен печат

Commenter

Ивамир

20.05.2026, 05:09

Абе хора, ама сериозно ли? Този Биков май си мисли, че сме луди! Все едно забрави каква парламентарна клоунада беше докато те бяха на власт – само гласуване на каквото им падне и никакъв реален контрол. Сега изведнъж се оказаха демократични шампиони и защитават опозицията? Да не си помислят, че някой ще повярва на тия лицемерни приказки!

Commenter

mgkti175

20.05.2026, 05:48

алоооо, хора! 🤦‍♀️ сериозно ли, биков говори за "гумен печат"? малеее, да не забравяме как те си правеха правилата преди – все тайно и под масата, само техните закони минаваха. и сега изведнъж са защитници на демокрацията? няма начин!

Commenter

crazy_boss241

20.05.2026, 06:00

Ей, хора, сериозно ли Биков сега реве за "гумен пе

Commenter

Лош_Софиянец

20.05.2026, 06:18

Абе, пич, сериозно ли?! Биков говори за гумен печат? 🤦‍♂️ Този човек винаги е бил майстор в лицемерието! Все едно забрави как сами си пишеха правилници по мярка, за да минават каквото им падне. Сега изведнъж са демократични бодигардове на опозицията?!

Commenter

F4624A

20.05.2026, 06:21

Абе, хора, нали се усещате к'во става? Тоя Биков нещо много драматизира, ама май нарочно. Все едно забрави как времето им беше - гласувания посред нощ, закони без обсъждане... Чисто и просто си правеха каквото искат и сега изведнъж са демократични стражи?

Commenter

xlqzeb545

20.05.2026, 06:29

Бах, бах, да видим к'во трепери Биков сега... Ха-ха! Все едно забрави как сами си го шиеха с тия правила, мамини синчета. Сега изведнъж демокрация защитават? Не им вярвайте на