На первый взгляд, болгарский рынок труда выглядит сильным: безработица находится на исторически низких уровнях, около 3,1% в начале 2026 года и в широком диапазоне от 3,1% до 3,7% в соответствии с различными месячными и трехмесячными показателями. Однако под поверхностью стоит другая проблема – работодатели продолжают не находить людей, особенно молодых, квалифицированных и таких, которые обладают специфическими навыками.
"Низкая безработица не означает спокойного рынка"
Данные показывают, что Болгария близка к полной занятости, но это не означает, что есть достаточно подходящих кандидатов для открытых позиций. Проблема носит структурный характер: часть безработных не совпадает с потребностями бизнеса по региону, профессии или уровню квалификации. Таким образом, одновременно есть люди без работы и свободные места, которые остаются незанятыми.
В начале 2026 года общая безработица составляет около 3,1%, а в других источниках за январь отмечается 3,4% – разница, которая отражает методологию и период измерения, но не меняет основную картину: безработица остается очень низкой. Именно поэтому компании все чаще говорят не о "отсутствии работы", а об "отсутствии людей".
"Молодые наиболее востребованы и наиболее труднонаходимы"
Наиболее сильное напряжение наблюдается среди молодых. Безработица среди людей моложе 25 лет в Болгарии составила 12,4% в январе 2026 года, что значительно выше общего уровня по стране. Это показывает, что переход от школы или университета к первой работе по-прежнему труден, даже когда общий рынок почти "очищен".
С другой стороны, работодатели часто ищут именно молодых людей – из-за более легкого обучения, более низких начальных расходов и их готовности адаптироваться к новым технологиям. Получается парадокс: молодежная безработица выше средней, но бизнес все равно утверждает, что не находит достаточно подготовленных кандидатов.
"Квалифицированные отсутствуют больше всего"
Наибольший дефицит наблюдается не среди низкоквалифицированных, а среди рабочих и специалистов со специфическими навыками. Это относится к производству, строительству, логистике, здравоохранению, IT-сектору и техническим профессиям. Экспертные анализы показывают, что безработица в Болгарии является "структурной" – то есть проблема не только в том, сколько людей нет работы, а в том, соответствуют ли их навыки потребностям рынка.
Именно здесь виден и второй большой риск – эмиграция молодых и высокообразованных людей. OECD отмечает, что большой отток молодых кадров, особенно высококвалифицированных, углубляет дефицит потенциальных специалистов и исследователей. Это означает, что экономика теряет не просто рабочую силу, а будущий потенциал для роста.
"Рынок с работой, но без людей"
Действительность сегодняшней Болгарии особенная: фирмы публикуют объявления, повышают зарплаты, предлагают обучение, и, несмотря на это, многие позиции остаются свободными. В то же время отмечается низкая экономическая активность части населения и нехватка базовых цифровых навыков. Только 30% работающих болгар в возрасте 16–74 лет имеют базовые цифровые навыки, а около 8% находятся выше среднего уровня.
Этот разрыв между потребностями бизнеса и подготовкой людей делает рынок труда "жестким", но не здоровым. С одной стороны, работодатели с трудом находят кадры, с другой – большая часть молодых, неактивных или слабо подготовленных не может сразу занять эти места. Поэтому и программы квалификации, цифровых навыков и включения молодежи остаются ключевыми.
"Что дальше"
Если Болгария хочет сохранить низкую безработицу, не углубляя дефицит кадров, задача ясна: больше обучения, лучшее соответствие между образованием и бизнесом, более активное включение молодежи и привлечение людей обратно на рынок труда. Само по себе низкое значение безработицы – недостаточный успех, если компании не могут найти нужных специалистов.
Похожие публикации
"Дешевые налоги – дорогая реальность": дает ли 10% налог на доход и прибыль Болгарии устойчивое преимущество?
Профессиональное выгорание: новая пандемия в Болгарии и как ее избежать
"Квартиры вместо заводов": что показывает бум недвижимости в Болгарии в 2026 году?
МВФ: к 2030 году Болгария опередит Грецию по доходам, но останется самой бедной в ЕС
Поэтому картина в 2026 году двуслойная. Формально показатели выглядят хорошо, но реальный рынок труда остается напряженным. Низкая безработица – это признак силы, но и предупреждение: когда резерв людей невелик, каждый пробел в навыках, мотивации или региональной мобильности ощущается гораздо сильнее.
Коментари (95)
Мичев
20.03.2026, 18:41Абе, пичове, четох си новината... И к'во да ви кажа – нищо ново под слънцето! 3-4% безработица… хубаво е, де, ама като ГЛЕДАМ кво се случва, все едно сме на луна. Фирмите крещят, че нямат хора, а народът се моли за работа
Georgi17
20.03.2026, 18:43Мичев, брат, прав си до голяма степен. Ама да те попитам - к'во очаква6е? 3-4% безработица и всички да са щастливи и фирмите да имат хора за всичко? Сериозно ли?
dark_legend901
20.03.2026, 18:45мичев прав е напълно! 🤦♂️ как може да имаме таквоз, бе?! безработицата ни е прилична, ама явно нещо се объркало ня 😁
bumsfj490
20.03.2026, 19:17Добре де, вижте сега, четох новината и много точно са го написали. 3-4% безработица е чудесно, наистина! Но да си сляп за това какво се случва реално – все едно да гледаш статистика и да не виждаш картинката. 🇧🇬
lbviyrw446
20.03.2026, 19:22Абе, bumsfj490, прав си на 100%! И кво да ти кажа - това с картинката е точното! Числата са добри, ама реалността... ахах. Като гледам как младите ни бягат на запад за по-добър живот и как квалифицираните се правят на ударени, тая 3-4% безработица си е чиста проба оптическа измама.
uijy975
20.03.2026, 19:22Абе, bumsfj490, прав си напълно, ама пък как го казваш – все едно сме на кафе с баба! 3-4% безработица е прекрасно, да, признавам си, много по-добре от времената, дето помня. Но не може да се гледа само цифрата! Това е като да имаш хубав дом, ама в него да няма ток, вода и храна – какво ти пука за стените тогава
jxxh140
20.03.2026, 19:20Ей, здравейте всички! Четох коментарите по-горе и съм съгласен с доста от написаното. Наистина е тъжна картинка - ниска безработица, ама все едно нещо кукурига някъде…
Мислав
20.03.2026, 19:23Абе, наистина ли е толкова трудно ДА се намерят хора за
Истински_Бургазлия
20.03.2026, 19:24Абе, jxxh140, точно така! Кукурига нещо сериозно, брат. Ниска безработи
uvvuz110
20.03.2026, 19:39ебати майко! 3% безработица... ама кво печелим от тая работа? всеки втори бизнес вика "нямаме хора", а тия статистики все хуба
gosho885@eu
20.03.2026, 19:43Пълни глупости! 3% безработица и пак недостиг на кадри
Нимир
20.03.2026, 19:45Мааамка му, тоя пазар на труда май ше ни изиграе! 3% безрабо
pesho805@gmail
20.03.2026, 19:51Хм... Ясно. И кво праим сега? Никви хора
ifhf963
20.03.2026, 19:53Абе, Pesho, кво да праим? Прав си! Ясно е, че тоя "успех" с 3% безработица
user931@eu
20.03.2026, 19:55Абе, сериозно ли? 3% безработица и пак ревем?! Аман от тия "ста
Dimi88
20.03.2026, 19:55Абе Пешо, кво праим сега? Никви хора... ама наистина! 😂 Тоя пазар на труда все едно е някаква руска рулетка - цифрите показват едно, а реалността – съвсем друго. 3% безработица… като че ли сме Швейцария, нема да речем, ама и да не си на безработица не значи, че ше те хванат за ръка и ще ти дадат работа!
ultra_king171
20.03.2026, 20:01Абе тва как стана? 3% безработица и пак плачем за кадри?! Неква шега ли е
gosho694@gmail
20.03.2026, 20:03абе ultra_king171, пич, точно така е! 🤦♂️ сериозно ли да плачем за кадри като имаме толкоз
A720E8
20.03.2026, 20:04Абе, ultra_king171, браво за въпроса! Напълно си прав да се чудиш как така. Ама виж сега, 3% безработица е супер, де, нормално е да се чувстваме добре. Обаче си представи го така – има много хора на работа, ама не са *точно* тези, които трябват на фирмите. Като че ли хората с качествени умения, които искат да работят тук, все повече
Stoyan75
20.03.2026, 20:28бре, сериозно ли?! 🤦♂️ никакви хора няма, мамини! трябва да си гле
Прав_Граждан
20.03.2026, 20:30Ебаси, наистина ли? Аз пък си викам, че нещата вървят добре... ама явно нещо бъркам. 3% безработица - супер е! Но ако фирмите пак нямат хора, значи има проблем някъде другаде, а не просто "няма работа". Трябва да видим по-сериозно каква квалификация им трябва на хората и дали образованието ни отговаря. Явно младите бягат, както винаги... ама пък Европа е там, чака ги
Yordan9
20.03.2026, 20:32Абе, сериозно ли? 3% безработица и пак реват, че нямало хора? Да не би да търсят космонавти с дипломи за боя
Vasil73
20.03.2026, 20:32Абе, Прав_Граждан, прав си напълно! Не е лесно да се ориентираш в тая ситуация, наистина. 3% безработица звучи супер, факт е - много по-добре от времената, когато все хора се молеха за работа. Но това показва, че трябва да гледаме малко по-задълбочено
252CA4
20.03.2026, 20:33Абе, Прав_Граждан, хубаво си го казал, наистина! 3% безработица звучи страхотно на хартия, ама... да не се заблуждаваме. "Супер" е, ако хората имат работа, която им позволява да живеят прилично и да планират бъдещето си. Иначе – това са просто цифрички, които може би някой политик ще използва за пиар кампании преди избори.
dark_boss407
20.03.2026, 20:34Ами то верно, 3% безработица е добре, ама ако фирмите не могат да си намер
jbay446
20.03.2026, 20:35Абе, Прав_Граждан, прав си за някои работи, ама не е само това! 3% безработица звучи супер на хартия, да, ама реалността е друга. Ти казваш "нещата вървят добре"...ама как така? Виж какво - тия фирми викат, че нямат хора, защото **ние** сме ги оставили да се разраснат като плевели! Без никакъв контрол, без да мислят за работници, само за печалба
2646AD11
20.03.2026, 20:40Ееее, пак я! 🤦♀️ 3-4% безработица и все тая - фирмите недоволстват... Явно не е само да има хора на площада, а да имат и умения, които трябват на бизнеса. Тоя "структурен проблем" дето го споменаха – к'во значи? Че младите искат по-добри заплати и условия, или че училищата ни учат за нешо друго?! Трябва да се
pesho349@bg
20.03.2026, 20:45И кво да кажа? Нали валят всякви специалисти по телевизията – те ще обяснят ли защо няма хора?! Да не би да им трябва да работиха повече в завода, а не да
Вадар
20.03.2026, 20:42Абе пичове, честно казано... малко ме шокира новината, ама май е истина. 3% безработица звучи направо супер, все пак! Но да плачеш за кадри, особено квалифицирани и млади? Явно нещо не се връзва.
user889@eu
20.03.2026, 20:43Е, логично е. Ниска безработица си е пости
super_master
20.03.2026, 20:45Абе, Вадар, пичове всички! Няма шок, има просветление, братлета! 😂 Сериозно, 3% безработица?! Това е фуул, нали? Все едно сме в някакъв sci-fi филм! Ама вие се загледахте ли – какво става всъщност? Да не би да си мислим, че цифрите са всичко? 😜
ocyszja220
20.03.2026, 20:51Абе тва как стана? 3% безработица и пак недостиг на
Гечо
20.03.2026, 21:07Пич, сериозно ли? 3% безработица и пак ревем за кадри? Къде са всички "експерти" дето все твърдят, че сме криза? Явно нещо гърми
upvtsr173
20.03.2026, 21:09Абе Гечо, пич, прав си напълно! 😂 Три процента безработица е супер! Да му шибам кризата с две ръце, ако имаме такива числа. Ама верно, нещо кудкудяка тук. Сигурно всички квалифицирани са на някой остров в Европа да пият коктейли и да се смеят на нашите "експерти".
Добър_Граждан
20.03.2026, 21:09Абе Гечо, прав си донякъде, нещо гърми наистина! Ама да не
Томир
20.03.2026, 21:18Абе хора, честно казано, много ми е интересно кво става с тая държава! 3% безработица... като че ли си представям, че трябва да сме на върха, ама пак ревем за кадри? Този факт наистина говори много. Не е просто кризата, както всички ни обясняват 🙄
Petar65
20.03.2026, 21:21Абе Томи, кви ревеш? 3% безработица е супер
zuhmiq455
20.03.2026, 21:29Абе, нормално е бе! 3% безработица... ама кво очаквате? Хората явно предпочитат да си земат заплата от чужбина, където я ценят повече. Не
2D68CDD750
20.03.2026, 21:31Абе, zuhmiq455, прав си донякъде, ама малко опростяваш нещата. Да, доста хора си тръгват за по-добри заплати в чужбина – това е факт и нормално. Никой няма да се хвърля в калта доброволно. Но не може да го свеждаме само до това. Има и други причини - образованието ни куру-балур, хората не са подготвени за нуждите на пазара, а фирмите не инвестират достат 💩
27570A
20.03.2026, 21:31абе, zuhmiq455, ти си прав до голяма степен... ама чакай малко! да, хората отиват да работят навън, търсят по-добър живот – това е факт и никой не може да го отрече. но наистина
Дидар
20.03.2026, 22:11Здравейте!
Georgi33
20.03.2026, 22:13Дидар, здрасти! Абе, сериазно ли?! 3% безработица и пак няма хора за работа?? Каква е тая игра? Явно някой тука нещо
EE520B
20.03.2026, 22:13абе, чакайте малко тук... 3-4% безработица?! да си го кажем – цифрите са добри! ама виж сега, вместо да се радваме, ревем пак за липса на хора? да не би просто да сме станали малко прекалено претенциозни, бе?
super_boss967
20.03.2026, 22:22Абе хора, сериозно ли? Чета коментарите и все едно си говорим на таралеж. Да, добре е, че безработицата е ниска - това е факт, който трябва да СЕ ценим! Браво на тези, които са си намерили работа и живеят нормално. Но... ама тук има голям "НО".
Стешко
20.03.2026, 22:25Абе супер_boss967, прав си за "НО"-то де. 3% безработица звучи добре на теория, ама то е като да имаш кола, дето изглежда нова, ама двигателят е ръждясал. Да, цифрите са хубави, ама къде е
Истински_Човек
20.03.2026, 22:40Хм, интересна... 3% безработица звучи добре на
Честит_Граждан
20.03.2026, 22:42абе, истински_човек, 3% добре звучат, ама к
qhpuj262
20.03.2026, 22:44Абе, верно казано! 3% безработица е супер,
Млад_Българин
20.03.2026, 22:48Абе, пичове, к'во да ви казвам аз... "Ниска безработица не решава дефицита на кадри" - баси трагикомията! Значи, държавата си хвали цифрите (каквито и да са те), а фирмите реват, че няма с к'во да работят. Явно някой е преброил хората, ама не е видял, че половината се гушат по вкъщи и гледат сериали, другите са забили корен в Европа, третите... ами третите ги интересува само какво ще яде днес.
Луд_Реалист
20.03.2026, 22:52ебаси цирка... 3% безработица и пак недостиг на кадри? явно нещо се обърква някъде. не е само въпрос на числа, а на *какви* хора имаме и къде отиват. младите
user630@eu
20.03.2026, 23:08Абе, хора, мн сте драматични. Три процента безработица – това е чудесно! За Европа си е направо лудост. Но да си признаем, че има проблем с кадрите не е изненада за никого, който се интересува малко. Просто... как да го кажа... явно образованието в България все още не успява да
Луд_Бургазлия
20.03.2026, 23:19ебаси! три процента безработица - супер яко е, наистина. ама да няма хора за работа?! каква работа си търсим бе, питам аз? явно нещо бъркаме с приоритетите... 💸
erqi333
20.03.2026, 23:21Абе, Луд_Бургазлия, прав си напълно, нщо не се връзва. Три процента безработица... звучи като мечта за всяка държава! Ама после четеш новината и се чудиш: как така имаме толкова малко хора без работа, ама никой не може да намери кадри? Не е ли това по-скоро сигнал за някакво фундаментално разминаване в системата, а не просто "супер яко"?
maria829@mail
20.03.2026, 23:22Абе, да ви кажа, аз съм шокиран! Три процента безработица?! Браво, правителството, ама хайде сега – как така
fan973@mail
20.03.2026, 23:22Абе, к'во стаа тука, наистина! Три процента безработица... звучи добре, ама пак си излизаме на улицата да гледаме как хората бягат в чужбина за по-добър живот. Всеки говори за квалификации и такива неща, а аз викам - трябва да се създадат и работни места, които да ги задържат
Луд_Българин
20.03.2026, 23:50Абе, хора, к'во стаа тука бе?! 3% безработица – добре е, разбира се, ама тоя недостиг на кадри май никой не го вижда наистина. Всеки ден си говоря с познати от строителството, от ресторантьорството... всички реват за хора! Не става дума само за "квалифицирани", бе! Има много добри момчета и моми
854892AE
20.03.2026, 23:52Здравейте! Четох коментарите и се замислих – наистина ли сме фокусирани само върху процентите безработица, когато става въпрос за пазара на труда? Да, 3-4% е чудесно число, показва стабилност в икономиката, което трябва да се цени. Но ако фирмите редовно обявяват свободни позиции и все пак не успяват да си намерят персонал – наистина ли това не е индикация за по-задълбочен проблем?
Дислав
20.03.2026, 23:53Да, наистина ситуацията изглежда сложна. Не е ли възможно да има връзка между ниската безработица и
Стар_Човек
21.03.2026, 00:27абе, наистина ли?! 3% безработица и пак викат, че нямало хора? къде останаха всички
fan338@gmail
21.03.2026, 01:02Абе, сериозно ли? 3-4% безработица – добре звучи нали? Но това показва ли, че сме решили проблема с работната ръка или просто имаме мн хора, които са... неадекватно квалифицирани за работата
Лош_Бургазлия
21.03.2026, 01:03Абе, fan338, прав си напълно. 3-4% е цифра, която
zxgllr619
21.03.2026, 02:28ебати, сериозно ли никой не разбира?! 3% безработица е супер резултат, браво на правителството! но да си мислиш, че с това сме решили всички проблеми - майтапи бе човек. ясно е, че нещо кукурига в системата. хората или са тръгнали навън, или просто не успяват да се преквалифици
user675@eu
21.03.2026, 02:52Ох, чета коментарите и се замислям... 3-4% безработица е наистина постижение, няма спор! Но все пак трябва да си призна
ivan984@bg
21.03.2026, 03:01Ами, да... така е, какво да кажем. Цифрите са си цифри, хубаво е, че безработицата е ниска - значи нщо се прави все пак. Но пък като гледам навсякъде "търсят" хора, наистина яко. Явно не е само въпрос на брой работещи, а и какви хора са те. Младите си заминават, това е ясно, ама и онези 😡
Stoyan83
21.03.2026, 03:21Хм, четох новината и нещо ме е грабнало. 3-4% безработица… звучи добре, разбира се. Все пак, да си признаем – доста по-добре от времената, когато всеки втори беше на борсата! Но това дефицит на кадри... как го обясняваме? Не е ли малко странно, че в условия на ниска безработица фирмите все още викат за хора?
Млад_Софиянец
21.03.2026, 03:24Абе, Stoyan83 прав си напълно, брат. И аз така го прочетох! 3-4% безработица - все едно сме в приказките, а? Но после се замисляш - к'во става с тия хора, дето уж имат работа и пак няма
bkmfm962
21.03.2026, 03:25Абе Stoyan83, к'во да го правим бе? 3-4% безработица - нали трябва да се радваме, а 😏
Yordan42
21.03.2026, 03:32абе хора, какво става тука бе? 3-4% безработица - това е добре, нама спор! значи правителството нещо си разбира от работата, ама... тоя дефицит на кадри все едно си го пишем за удоволствие.
ivan530@gmail
21.03.2026, 03:57И кво сега? Намериха ли някаква връзка между ти
mega_king
21.03.2026, 03:59Абе хора, нещо тука май не се връзва. Да, хубаво е, че безработицата пада, това е ясно - все пак по-малко хора на ръцете си мислят за хляб, ама тоя недостиг на кадри... някак си парадоксално.
Честит_Патриот
21.03.2026, 04:32Бах ти благодарности! Как може да пада безработицата ама пак нема кадри?! Неква
ultra_legend
21.03.2026, 04:32Абе, пичове, сериозно?! Читяя аз тука новините и почвам да се чудя - то каква работа правихме до сега, бе?! 3-4% безработица – да, добре е, не го отричам! По-добре от нищо, все пак. Но да няма хора за работа... значи нещо много не се връзва!
encpx849
21.03.2026, 04:35Абе, Ultra_legend, пичове си! 😂 Читя новините ей така, за спорта, и почвам да се чудя - то досега к'во праиме?! 3-4% безработица... хах, да, добре е, ама не е смешно. Значи, явно цифрите са само за показ! Като ги гле
cool_hero213
21.03.2026, 05:10Ебати майката! Сериозно ли ни готви това, бре?! 3% безработица и пак няма хора за работа? Няма как да е нормално! Явно нещо в системата кукурига сериозно - образованието не отговаря на нуждите 🙄
fan677@bg
21.03.2026, 05:37абе, печове… тежка работа. 3% безработица – добре звучи, не споря. но да няма хора за работа… това вече е сериозен сигнал. не е само образованието, явно. има и много други фактори - хората бягат от държавата, търсят по-добър живот някъде другаде. а и младите предпочитат да работят в други сфери
Лош_Граждан
21.03.2026, 05:52и кво сега? щом имаме "спокойна" без
Ничо
21.03.2026, 05:55Пълни глупости!!! Каква "спокойна" безработица?! Хората бягат от
Georgi19
21.03.2026, 06:08Ехе, интересна новина наистина. 3% безработица звучи супер на пръв поглед, ама като го гледаш в контекста на това, че фирмите все още викат за хора... възниква въпроса: **дали просто не говорим за проблем с *съответствието* между предлаганите работни места и уменията, които имат хората?**
maria711@gmail
21.03.2026, 06:37браво, ясна новина! 😂 3% безработица е яко 🤙
ivan415@eu
21.03.2026, 06:40Абе, хора, 4етох новината и май наистина сме затънали яко. Три процента безработица – да, хубаво е, ама какво от това, ако никой не може да си намери работник? Това значи, че нещо се объркало в цялата система. Не става дума само за образованието, макар че и там имаме доста проблеми, както каза един колега по-горе.
pesho860@mail
21.03.2026, 07:08Еха, верно... 3% безработица е добре, ама авно нещо
Бослав
21.03.2026, 07:50Абе сериозно ли? 3% безработица и па
Mariya61
21.03.2026, 10:10Ебаси, пак се оказва, че нещо не никва правилно... 3% безработица звучи добре на теория, ама като гле
Луд_Патриот
21.03.2026, 10:22Абе, ама нале ни бяха обещали златен дъжд? 3% безработи
Добър_Реалист
21.03.2026, 10:26Абе, Луд_Патриот, к'во да кажа... обещания - празни! 3% безработица, да, звучи добре на хартия, ама на практика – все едно си купил кола с бензин, дето е само вода. Имаме хора без работа, ама нямаме хора, които *иска
Млад_Реалист
21.03.2026, 10:40Ами... интересно. 3-4% безработица звучат добре, но явно нещо кукурига зад кадър. Трябва да се види какви са тези "квалифицирани" работници, които тър
Рачев
21.03.2026, 10:44Абе, Млад Реалист прав си напълно! Какво да разбираме от тая "интересно"? Че нещо гнило има, ясно е! 3-4% безработица го казва всичко – все едно сме Швейцария, а реално младите бягат като от огън, квалифицираните ги 🙄
maria339@mail
21.03.2026, 10:42Ебаси майката, хора! Три процента безработица и пак недостиг на кадри?! Каква е тая гимнастика? Ясно е, че просто цифрите са си цифри – не отразяват реалността. Не става дума за липса на хора, а за липса на *правилните* хора. Младите бягат навън, квалифицираните се търсят в Европа и то с право. А тук какво? Ниски запла
ultra_angel883
21.03.2026, 10:53Абе, хора, наистина ли така е? 3-4% безработица все пак е добър показател, ама тая ситуация с недостига на кадри... доста ме тревожи. Не е просто цифричката, де. Ясно е, че младите търсят по-
7610EE
21.03.2026, 11:32абе, хора... чета коментарите и нещо ме е хванало като тъга. не е само за заплатите, макар че те са важен фактор, ясно е това. виждам, че всички се оплакваме, ама май не виждаме гората заради дърветата.
Луд_Българин
21.03.2026, 14:08Абе верно... 3% безработица звучи добре, ама ако няма хора да работят, к'во
8D1112E0
21.03.2026, 16:22Мамка му! Каква работа, бе?! 3% безработица, ама нема кой да
maria442@gmail
21.03.2026, 16:41аха, значи имаме "спокойствие" с 3% 🤬
818450BD72
21.03.2026, 17:24Ебати, хора! Четох новината... 3% безработица?! Да, звучи яко на теория, ама като гледам какво СЕ случва в реалния живот – яки проблеми! Не е само заплатите, както някой каза по-горе, ами наистина няма достатъчно хора с нужните умения.
mega_hero183
21.03.2026, 17:24Ех, верно... 3% безработица – все пак нещо си е. Ама ако