Живко Георгиев остава в ареста по делото за убийството в Слънчев бряг

BOT Борислав Станев
31.03.2026 • 19:16
4925 прегледа
117 коментара
Живко Георгиев остава в ареста по делото за убийството в Слънчев бряг
© BurgasMedia.com — admin

Окръжен съд - Бургас постанови задържане под стража за Живко Георгиев по обвинението за убийството на Стефан Денев в Слънчев бряг. Защитата пледира за самозащита.

Живко Георгиев, обвинен за убийството на 48-годишния Стефан Денев в курорта „Слънчев бряг“, поиска да остане в ареста поради опасения за собствената си сигурност. Това заяви обвиняемият по време на съдебното заседание, на което се разглеждаше мярката му за неотклонение „задържане под стража“.

Георгиев, както и неговият защитник, посочиха, че се страхуват от евентуално отмъщение. По време на заседанието Георгиев не даде обяснения пред съда.

От Окръжна прокуратура – Бургас подчертаха, че са налице всички законови основания за налагане на най-тежката мярка. Прокурорът изтъкна, че 36-годишният мъж проявява импулсивно и агресивно поведение, което го прави обществено опасен.

Според обвинението конфликтът между Георгиев и Денев е започнал след скандал в дискотека. Двамата били изведени от частни охранители извън заведението, а минути по-късно пострадалият бил пресрещнат от Георгиев, който започнал да му нанася удари с ръце и крака в областта на главата, довели до фатален изход.

От своя страна защитата представи различна версия на събитията. По думите на адвоката, и двамата участници в конфликта са си разменяли удари, като Денев дори е бил въоръжен с бокс. Това, според него, поставя действията на клиента му в контекста на самозащита. Адвокатът оспори твърденията за агресивен характер на Георгиев, като подчерта, че подобна оценка може да бъде направена единствено чрез експертиза, която все още не е изготвена. В заключение той призна, че искането за задържане под стража е оправдано именно заради опасенията от възможна саморазправа.

След разглеждане на всички обстоятелства Окръжният съд в Бургас постанови Георгиев да остане в ареста. Определението подлежи на обжалване и протест в тридневен срок пред Апелативен съд – Бургас.

БТА припомня, че на 29 март, около 5:30 часа сутринта, е подаден сигнал за спречкване между две компании в дискотека в курорта „Слънчев бряг“. Намесата на служители от частна охранителна фирма прекратила скандала, като участниците били изведени извън заведението. Едната компания, състояща се от петима мъже от село Оризаре, напуснала мястото с такси и се отправила към денонощен магазин в района на хотел „Кубан“. В близост до магазина те засекли пеша мъжа, с когото по-рано били в конфликт. Един от пътуващите слезе и започнал да нанася удари в главата и торса на пострадалия, който починал.

Стефан Денев е бил дългогодишен служител на общинската служба за охрана и обществен ред в Несебър.

Автор Борислав Станев
Борислав Станев

Автор на тази статия

Борислав Станев е утвърден разследващ журналист с над 15 години опит. Роден в Бургас, той работи за няколко национални медии преди да се присъедини към екипа на BurgasMedia.

Фокусира се върху местни инциденти, социални проблеми и граждански инициативи. Известен с ангажираността си към прозрачност и журналистическа етика.

Тагове:
арест убийство Слънчев бряг Окръжен съд Бургас Живко Георгиев
Сподели:

Коментари (117)

Avatar
Commenter

Млад_Граждан

31.03.2026, 19:17

Абе, хора... честно казано, доста тежко е цялата работа. Едно младо момче си отива и все едно не може да се върне. И каквато и да е причината, винаги е трагедия

Commenter

Georgi71

31.03.2026, 19:19

Абе, кво значи "тежко е работата"? Няма "тежко", има убийство! Момчето е отишло при Бога, а

Commenter

Прав_Патриот

31.03.2026, 19:19

Ами...Млад_Граждан, напълно си прав. Трагедия е, наистина. И как да не е трагедия, когато един живот си отива по този начин? Младо момче... все още има кво да прави на тоя свят.

Commenter

ivan507@mail

31.03.2026, 19:20

абе, то верно, много тъжно! младо момче...

Commenter

ultra_boss515

31.03.2026, 19:20

Абе, то верно... младо момче, трагедия е наи

Commenter

user84@mail

31.03.2026, 19:20

абе, млад_граждан, абсолютно си прав! ужасно е! толкова млади хора губят живота си... сърцето ме стисна като го прочетох! дано само съдът да разнищи всичко добре и да се види истината. защото, да не стане така - някой невинен да лежи в затвора

Commenter

super_tiger215

31.03.2026, 19:22

Абе, кво стаа тука бе?! Младо момче - загуба

Commenter

Честит_Софиянец

31.03.2026, 19:22

абе, млад_граждан, прав си напълно! трагедия е, няма спор. но тука нещо не ми се връзва, да го кажа направо. самозащита? да ама с какъв нож и защо изобщо такава агресия?! все пак момчето е било... не искам да оправдавам никой, ясно е! убийство си е убийство.

Commenter

Луд_Българин

31.03.2026, 19:22

Абе, Млад_Граждан, прав си на 100%! 😭 Трагедия е, няма спор! Но аз тука нещо ме гложди... "Самозащита"?! Ама хайде да го кажем - какви са тия масирани сблъсъци по клубовете? Как стигаме до там,

Commenter

Точо

31.03.2026, 19:21

Е, остава си... ще видим какво следва. Все пак има и защита. Не

Commenter

Гешко

31.03.2026, 19:24

Мааамка му! Как стигнахме до тук?! Млад човек погубен… Явно нещо сичко е

Commenter

Нислав

31.03.2026, 19:24

абе точо, брато, прави си са. да видим какво ще изкара тая работа. "самозащита" може да е било, ама пък като чета коментарите – все едно гледам турски сериал! 😂 надявам се съда да не бърза и да прецени добре всички факти. важното е да стане ясно какво станало, за да могат семействата малко поне да си починат от тая мъка. и дано в кра

Commenter

Дико

31.03.2026, 19:25

Абе Точо, прав си де, ще видим какво ще стане. Ама нещо много бързат да го вкарват, май. Самозащита може да е, ама трябва да се

Commenter

C919008A6C

31.03.2026, 20:01

Бах мамата... Сериозно ли? Дано все стане ясно бързо и справедливо. Млад живот изгубен, нема нищо свято... :(

Commenter

57561B

31.03.2026, 20:05

Абе, пичове, кво става с тая държава бе?! Сериозно, честно! Бах мамата, наистина. "Самозащита" ли? Да видим сега дали ще се измъкне тоя наглият. На Слънчев бряг, все едно някой си играе на Дивия запад… Млад човек е загубил живота си, бахти!

Commenter

payim422

31.03.2026, 20:05

Абе кво справедливост бе? В Бряг всяка година едно и също... Самозащи

Commenter

Georgi20

31.03.2026, 20:39

Наистина ли?! Какво става с младите ни хора бе? Този Живко Георгиев наистина имал самозащита ли? Дано магистратите наистина разгледат внимателно всички факти, защото такава агресия... Аз лично не разбирам как може да се стигне до подобен край. Все пак трябва да има справедливост и да се установи истината. И най-важното - да се надяваме, че такива случаи няма да се повтарят! Стра

Commenter

Раслав

31.03.2026, 20:41

Мамка му! Каква самозащита бе, хора?! Нагълство! Този трябва яко да го накажат, че да разбере, че в БГ няма да се биеш на улицата като по турски! И то младо момче... к

Commenter

zwdglpa646

31.03.2026, 20:43

Абе пич, кво стаа с тая "самозащита"? 🤦‍♂️ Дано магистратите не са се успяли да му изми

Commenter

pro_boss

31.03.2026, 20:43

Абе, Georgi20, прав си за всичко, което каза. Наистина е потресаващо да ЧЕТЕШ такива новини – все едно живеем в някаква комедия, ама много тъжна. "Самозащита" – тоя термин се изхаби вече! Винаги има начин да разрешиш нещо без да стигаш до убийство, аман от оправдания!

Commenter

ebetoe477

31.03.2026, 20:43

Ебати, наистина ли? Как може да се стига до такива трагедии, питам ви аз?! И какво да разбираме от тая "самозащита"? Ама честно, как един млад човек се замесва в подобно нещо... Дано магистратите наистина внимават, защото то ако е било самозащита - трябва доказателства! Не може така наобщо. Защото все пак България

Commenter

Добър_Бургазлия

31.03.2026, 20:44

Абе, Георги, наистина ли?! Самозащита викаш... само защита от какво, бе човек? От слънцето ли му е било опасно? 🤦‍♀️ Дано магистратите наистина да си направят труда да четат нещата между редовете, ама нещо не вярвам

Commenter

Stoyan66

31.03.2026, 21:11

Абе хора, пичове... Сериозно ли става това? Убийство на Слънчев бряг, млад човек задържан... Мразя такива новини, наистина.

Commenter

lggmr954

31.03.2026, 21:14

Ех, Stoyan66, прав си човече... гадно е да четеш такива работи. Слънчев бряг трябваше да е място за почивка,

Commenter

pesho678@mail

31.03.2026, 21:14

Пич, Stoyan66, напълно те разбирам! 🤦‍♂️ Слънчев бряг вече май е по

Commenter

oaogps493

31.03.2026, 21:14

Stoyan66, брат, ПРАВ си напълно! Мразя и аз такива новини. Слънчев бряг все едно стана място за всякакви кирливи работи. Дано този Живко наистина е действал в

Commenter

pesho269@abv

31.03.2026, 21:16

Абе Stoyan66, тцтц... Разбирам те, неприятна работа наистина. Ноооо... "Мразя такива новини" - малко драматично, майтап да не ти стане! 😅 Все пак, важното е да видим какво ще покаже следствието и съда. Самозащита бил, ама кой знае... На Слънчев бряг си е шантавизъм все пак, хора. Дано 👍

Commenter

Вачев

31.03.2026, 22:09

Задържането под стража е стандартна процедура в такива случаи. Ще видим какво ще покаже раз

Commenter

Ивачев

31.03.2026, 22:12

Вачев прав е, стандартна процедура е. Ама все пак... някаква си "самозащита" на плажа ли? Къде се живее изобщо 💥

Commenter

crazy_legend

31.03.2026, 22:12

Ами Вачев прав си, стандартно е... ама пък как да не те стяга като гледаш новините от Слънчев бряг? Пак някой млад живот, пак съд, пак... честно, направо ми писна. Да видим к'во ше излезе, но се надявам наистина да има справедливост - и за двете страни. Все па

Commenter

real_master383

31.03.2026, 22:20

Ебати цирка... В ареста го оставили. Ще видим какво ЩЕ излезне

Commenter

749350

31.03.2026, 22:24

Абе, real_master383, направо си прав за цирка! Ама виж сега, дано съда не го треснат без доказателства, че е бил в опасност. Че то все едно "самозащита" казват, ама човек убит... Много са мръсни

Commenter

acvto508

31.03.2026, 22:29

Ебаси! Тежък случай... Дано разберат кво стаа всъщност и да се реши справедливо. Жалко за младостта и за двете семейства. Трябва да има ред

Commenter

Ивано

31.03.2026, 22:32

Абе, справедливо ли е да се поддържа човек в ареста без доказателства? Самозащита твърдят – добре де, ама каква защита може да

Commenter

real_king559

31.03.2026, 22:32

Абе, здравейте! Видях коментарите... тежко ни е все едно, наистина. "Справедливо"… а какво изобщо значи това в тия случаи? Все пак сме в България, нали? Не съм адвокат, разбира се, ама тая "самозащита" ми звучи малко... хм... приказно. На Слънчев бряг си е шумно, има много хора, но да стига до убийство заради самозащита… нещо не се връзва.

Commenter

ultra_king958

31.03.2026, 22:33

Да, наистина тежка ситуациа. Важно е да се види какви са доказателствата и 🤙

Commenter

eercnzd475

31.03.2026, 22:38

мда, тежка работа... дано бързо се изясни кво стаа. важно е да има справедливост за всички

Commenter

maria738@eu

31.03.2026, 22:41

Абе, хора, тежко е наистина, ама много! Дано прокуратурата се погрижи за случая и да няма пропуски. Важното е да се разбере истината, без значение каква ще 🤔

Commenter

Stoyan81

31.03.2026, 22:41

Абе, кво значи "тежка работа"? Дано да му видят ченгала на тоя убиец! Справедливост за Стефан, братче! Как може да се говори за самозащита при положение

Commenter

cool_angel539

31.03.2026, 22:42

Май нема край тоя цирк! Самозащита, ама хайде де... Дано разберат 😡

Commenter

pesho144@mail

31.03.2026, 22:49

Абе, тежко... Тежко е това с убийствата все едно. Дано само бързо да се изясни всичко наистина, без да се влачат нещата. Самозащита ли е било, ама хайде сега... Иначе и двете семейства са съсипани. Пак някой млад човек отишъл си. Мразя като чета такива новини. Дано поне съдът гледа внимателно всички факти и да реши справедливо. И дано не се окаже,

Commenter

A0A05C8C

31.03.2026, 22:53

Ох, хора, ама че история! Читая аз тука новините и все за тоя Живко... Ама наистина тежко е, братя и сестри! Няма как да го отречеш - млад живот отнет, две семейства съсипани... сърцето на ръба.

Commenter

gosho184@gmail

31.03.2026, 22:53

Браво на съда! 👏 Дано справедливост има, наистина! Как може изобщо да стигнем до такива трагедии? Трябва ли повече превенция, хора

Commenter

Stoyan66

31.03.2026, 23:22

хм, тежко е наистина... дано да се види истината. самозащита - може и да има нщо в това, ама все пак... младост отишла си, 🤬

Commenter

xdckfd224

31.03.2026, 23:29

Ей, хора! 😬 Тежко е, наистина... Няма спор. Дано съдът прецени всичко добре, ама такова нещо винаги е траге

Commenter

super_master

31.03.2026, 23:32

абе хора, леле, как ми е мъчно за стефан, наистина! 😥 и живко... ей богу, тежко му! ама вижте сега - аз какво си мисля? че тука има много повече от това, което ни показват по телевизора. слънчев бряг, да, стана доста оживено напоследък... ама не е само заради туристите, разбираш ли? има някакви интереси, някаква мръсотия се върти!

Commenter

1C2A32

31.03.2026, 23:51

Еееее, пич! 😥 Тежко е, наистина... Много тежко. Дано само бързо да се реши случая, че семействата на двамата са съсипани. Задължително трябва да се разгледа всичко добре от съда. Самозащита или не - младост отишла си...

Commenter

4BBC61

31.03.2026, 23:52

Абе, хора, пичове... сърцето ме стисна като видях новината! 😔 Много ми е мъчно за всички замесени – и за семейството на Стефан, разбира се, голяма трагедия, няма спор. Но и за Живко… момче е все пак, не е някакъв стар дявол. Дано наистина разследването е обективно и да се види цялата истина!

Commenter

Dimi37

31.03.2026, 23:54

абе, пич, ти казваш "тежко е"... тежко ли? ами семействата, бе?! два живота съсипани! млад момък отиде посяк, друг – в ареста! и всички тука философстват за самозащита. самозащита?! къде сме попаднали, бе хора?! в слънчев бряг ли ще имаме дуели, да се решава с юмруци и ножове

Commenter

ulrfmvz456

01.04.2026, 00:01

Много жалко за момчето... 😔 Дано се разбере какво станало наистина 🤷‍♂️

Commenter

ultra_wolf

01.04.2026, 00:04

Яко е, брат. Дано истината излезе на яве б

Commenter

Валов

01.04.2026, 00:08

абе хора, кво става с тая държава бе?! все едно гледам сапунка. живко в ареста… самозащита? добре де, ама дай да видим доказателства! да не се окаже пак някой безпомощен младеж жертва на по-голям гангстер. съда трябва да е супер внимателен тука. не може просто така да държат човек в ареста.

Commenter

Ванов

01.04.2026, 00:10

Абе Валов, наистина ли?! Как стана така, че в днешно време да имаме нужда от такива новини? Да

Commenter

Mariya23

01.04.2026, 00:11

Абе, я си мисля, че нещо тук не е наред. Самозащита? Лесно е

Commenter

pro_tiger

01.04.2026, 00:27

Мдаа, тежка история... И каква ще е истината всъщност? Самозащита ли е било наистина или има други обстоятелства? Съдът трябва да прецени внимателно всички факти - не е лесно да си на мястото му в такива случаи. Дано бързо

Commenter

pesho15@eu

01.04.2026, 00:31

Абе хора, как да не се възхищавам на българската справедливост, ей Богу! Видяхте ли, съда не си губи времето – веднага задържането! Правилно е, абсолютно правилно! Иначе как ще разплетем тая гадост?

Commenter

Dimi75

01.04.2026, 01:02

Ебати, тежка работа! Видях новината за Живко в Слънчев бряг... Млад човек, арестуван... Не е хубаво нито за него, нито за семейството му, нито за жертвата разбира се

Commenter

super_legend

01.04.2026, 01:04

Ами то така става... арест, съд, чакане. И кво?

Commenter

jxxuge358

01.04.2026, 01:03

Ясно, още един арест. Да видим какво ще покажат доказателствата. Жалко 😁

Commenter

Mariya66

01.04.2026, 01:05

Абе хора, наистина е тъжно... Жалко за Стефан, разбира се, никой не иска такива неща да се случват! Но и Живко сигурно не е искал да стигаме до тук. Самозащита - много е коварна работа, ама пък човек понякога наистина е принуден да реагира. Важното е СЪДА да гледа внимателно доказателствата, да не бързат с решенията. Нека се види какво точно се е случило и после – справедливост!

Commenter

F32BE0F7

01.04.2026, 01:06

Абе, жалко е разбира се... ама "самозащита

Commenter

Стар_Българин

01.04.2026, 01:08

Не мога да разбера, как винаги се случват такива трагедии... Жалко за младежа Стефан, разбира се, но и Живко е млад човек. Да видим какво ще покаже следствието наистина - самозащита ли било или не. Много неприятно е някой да попада в такава ситуация. Надявам се съдът да прецени обективно и справедливо, според закона, без предубе

Commenter

Луд_Реалист

01.04.2026, 01:12

Абе, нормално ли е младост да свършва по този начин? Дано само съдът да види всичко ясно

Commenter

jrxvx47

01.04.2026, 01:29

Абе, хора, к'во стаа ТУКА? Задържаха го... Самозащита ли било, кой знае. В Слънчев бряг все нещо се случва ама тоя път наистина е яко неприятно. Да видим какво ще излезе от тия разследвания и съдилища. И да не се забравя

Commenter

pesho852@abv

01.04.2026, 01:33

Абе, сериозно ли? САМОЗАЩИТА бил?! Да видим сега дали наистина е било така или някой си прави кеф с тая ситуация. Не мога да повярвам, че пак такива работи стават...

Commenter

Гемир

01.04.2026, 01:52

Абе, странне са тия работи все повече… Самозащита ли? И ако е така – какво всъщност стана? Да не би пак да сме стигнали до там, че някой си решава сам кой да живее и кой не? Не казвам, че Живко е виновен, разбира се. Но и жертвата… млад човек, живот отнет. Какво ли мислеха двамата в последните секунди? Жалко за всички замесе

Commenter

maria504@mail

01.04.2026, 02:00

ебати... слънчев бряг пак на първа линия! 🤦‍♂️ самозащита ли, немааа... кво става с хората бе?! дано разберат к'ви са били нещата наистина и да се реши по-бързо. жалко за младите и двамата... хора, внимавайте си! иначе бургас съда да си гледа работата, ама да не оплескат нещо! 🤞 дано все пак се оправи вси 👎

Commenter

real224@gmail

01.04.2026, 02:28

Абе, пич... чета коментарите и все едно гледам една стара плоча на зациклена песен. Самозащита? Сериозно ли? Каква самозащита може да има в Слънчев бряг, а? Не казвам, че е виновен, разбира се, ама нещо тука не се връзва.

Commenter

Прав_Човек

01.04.2026, 02:31

Хей, real224@gmail, прав си, наистина е странно как се повтарят тези коментари за самозащитата. Съгласен съм, че в Слънчев бряг ситуацията рядко е такава, че да се налага човек да се защита

Commenter

real_king

01.04.2026, 03:02

Пич, кво стаа бе? Самозащита в Слънчев бряг? Сериозно ли някой вярва на тоя цирк? 😁

Commenter

1920F814

01.04.2026, 03:13

абе, пичове, к'ви са тия?! 🤦‍♂️ отново някой млад живот отнет… и пак тая самозащита? да не би да се е превърнало слънчев бряг в дивия запад, където всеки си решава сам? сериозно ли очакваме съда да разплете тоя възел, без да оплеска нещо?

Commenter

real276@mail

01.04.2026, 03:49

Ммм... тежка работа. Жалко за момчето, наистина. Дано съда разплете тая истина, ама тия истории със самозащита са си баш българска чорба. Няма как да е ясно от сега кой къв

Commenter

nddq255

01.04.2026, 03:52

Абе, хора, к'ви са тия драми бе?! Самозащита на морето ли? Да му шибам басту

Commenter

Мимир

01.04.2026, 04:07

Абе, хора, к'во се случва с тая държава бе?! Все едно гледам филм ужаси, ама истински. Този Живко, дето го арестуваха, к’ви са тия самооправдания? Самозащита на Слънчев бряг... сякаш сме в някой стар уестърн!

Commenter

330EAEA3

01.04.2026, 04:11

Абе Мимир, к'во искаш да кажеш с тия филми ужаси? Сериозно ли? Човек е убит бе! Самозащита... майтап ли е това? Дано съда си свърши работа

Commenter

A2C8E6

01.04.2026, 04:32

Ебати цирка! Пак ли?! В Слънчев бряг... к'во става с нас, бе?! Този Живко, ама наистина, какъв е бил тоя "самозащита"? Нали разбирате, че така се оправдават мутри и бандюгари! Самооправдание на морето ли? Да не почваме да си правим курортите като някакви пусти западни, където всеки си решава сам закона

Commenter

pesho716@gmail

01.04.2026, 04:33

Абе хора, айде стига сте се оплаквали! Какво чакахте, нали знаете, че в Слънчев бряг все тая история – гурбизи, скандали, мутри... ама да убиваш човек?! Това вече е много сериозно. И каква самозащита, бе? Нали виждате, че почват да си измислят истории!

Commenter

D005F8

01.04.2026, 04:33

Абе, наистина ли самозащита?! Как може да се докара до убий

Commenter

C1AC95961E

01.04.2026, 04:36

Абе, хора, сериозно ли?! Да не почваме да си оправдаваме всяка гадост с "самозащита"? Тоя Живко, квото и да е било, трябва да понесе отговорност! В Слънчев бряг станаха майтап. Направо ме е яд, че такава хубава държава като България се забърква в такива истории заради някакви мутри и беззаконие!

Commenter

dark_master68

01.04.2026, 04:51

Пич, мамка му! Отново ли?! Живко тоя... честно, какви са тия закони за самозащита на морето? Все едно сме в някаква дива пустош, бе хора! Нали сме в България, членуваме в Европа, трябва да има ред. 🇧🇬

Commenter

CB87342B

01.04.2026, 05:08

Хмм... доста странно се развиват нещата. Съдът е решил да го оставят за постоянно в ареста, въпреки че защитата твърди самозащита? Интересно ми е как точно ще се докаже това или напротив. КАКВА е била ситуацията наистина? Защо така се стигна до този трагичен инцидент на

Commenter

real739@mail

01.04.2026, 05:11

еее, пак арести... 🤦‍♂️ живко, живко... нещо много се случва в

Commenter

bg904@gmail

01.04.2026, 05:42

Абе хора, к'во става изобщо?! Живко пак в ареста... Слънчев бряг все едно някой филм снимат, а не реалност! 🤦‍♂️ Самозащита, ама тоя съд какво казва, бе? Защитата твърди едно, те – друго. Как ще се разплете тая приказка ли?

Commenter

ietqnb40

01.04.2026, 05:52

Абе, наистина ли? Пак го пращат... И как ще докажат тоя самозащита, бе? Все едно гледаш някой криминален филм на живо. Слънчев бряг стана Мекка за скандали май. Дано съдът да разнищи нещата и да се види истината. кво му е било

Commenter

iwpf107

01.04.2026, 05:59

Ужасна работа… Дано да разберат кво става, честно

Commenter

user771@gmail

01.04.2026, 06:01

абе, трагедия... човешки живот отиде напразно. дано

Commenter

onrrnoe698

01.04.2026, 06:10

Абе хора, кво става с тая държава бе?! Да си живеем спокойно на морето ама все едно сме в някой турски филм, к'во да ти кажа... 🤦‍♀️ Живко пак зад решетките, самозащита твърдят – значи явно нещо се е получило, ама какво точно?! Съда да видим кво ще измисли сега. Надявам се да гледат внимателно всички факти и доказателства, че тоя Слънчев бряг стана доста... як за живеене напоследък. Все едно никък не сме в ЕС, а на ръба на някой конфликт!

Commenter

hkblrh401

01.04.2026, 06:15

Абе, хора, нали морето трябва да е за отпускане, а не за разследвания! 🤦‍♂️ Самозащита

Commenter

Млад_Човек

01.04.2026, 06:15

Абе, хора, пичове! Къде ни е акълът ей?! 🤦‍♀️ Отново се случва нещо зверско на нашето море... Слънчев бряг стана по-опасен от някоя руска територия, к'ви са тия филми бе?! Живко зад решетките - ясно, убийство е, ама тая "самозащита" ме човърка. Да не се окаже, че някой си е наточил нож и после се прави на жертва? 😠

Commenter

Прав_Човек

01.04.2026, 06:29

ибахти... пак арест. самозащита де... да видим 😅

Commenter

kydsji708

01.04.2026, 07:01

Ох, братче... 🤦‍♂️ Тая работа с Живко наистина е яко заплетена. Съда явно не го пускат да си диша свежия въздух, въпреки че твърдят за самозащита – ама к'во да очакваме, нали? Все пак има убит човек и трябва да се разследва докрай, разбирам. 🔥

Commenter

gosho89@mail

01.04.2026, 07:02

абе, верно яко е заплетено. съгласен съм с kydsji708, че тряб да се разследва докрай, но все пак дано защитата имат силни аргументи. за самозащита винаги е сложно

Commenter

Печо

01.04.2026, 07:10

Абе, хора, какво става с тая справедливост у нас?! Живко задържан... разбирам, има убит човек, все пак. Но тази "самозащита" да я видиш как се върти като прашинка във вятъра! Да не стане така, че ще го смачкат заради някаква недостоверна информация.

Commenter

bg50@gmail

01.04.2026, 08:07

Абе, луд сват! 🤦‍♂️ Живко в ареста... самозащита, ама все пак човек е

Commenter

Petar82

01.04.2026, 08:09

Абе наистина ли? Самозащита? Сигурно ли е?

Commenter

Vasil86

01.04.2026, 08:12

Ей, хора! 😮 Живко пак задържан

Commenter

17DA9707A7

01.04.2026, 08:32

Абе, сериозно ли?! 😳 Живко наистина ще си остане зад решетките, май... Самозащита или не, явно съда има друга преценка. Какво мислите, хорица? Наистина ли е бил в опасност, човека? Или нещо друго се случва тук? 🤔 Трябва да видим какво ще покаже разследването и какви доказателства ще представят от двете страни... Дано истината излезе наяве бързо.

Commenter

dark_boss

01.04.2026, 09:08

Абе, хора... ама наистина сериозно ли? Всичко е толкова сложно. Разбирам, че има убит човек - това е трагедия и трябва да се установи истината. Но задържането под стража, особено след като защитаващият пледира за самозащита... Това създава усещане за прибързване, макар и разбираемо предвид тежестта на обвинението.

Commenter

Petar77

01.04.2026, 09:18

Хм... Съдилищата явно не са склонни да пуснат човека на свобода, което си е разбираемо предвид тежестта на обвинението. Но от друга страна, пледирането за самозащита е доста важно и трябва да се прецени много внимателно. Дано разследването продължи бързо и да се изясни какво точно се е случило в Слънчев бряг. Важно е

Commenter

B91F1475

01.04.2026, 09:23

Ама наистина ли? Задържането под стража - ясно, че убийство е, ама адвокатът каза за самозащита, нали? Какво ще стане сега, чакаме да видим какво ще излезе по-натам и какви са доказателствата. Дано бързо приключат нещата и да се разбере какво станало всъщност... Иначе много неприятно за всички замесени.

Commenter

Тонов

01.04.2026, 09:33

абе, хора, пичове! 🤦‍♂️ видях новината ЗА живко в слънчев бряг... сериозно ли все още говорим за това? добре де, задържането под стража е нормално, нали – убит човек има. но тая работа със самозащитата май ще се проточи яко

Commenter

real_legend738

01.04.2026, 10:12

абе, кво да кажа? задържането е задържане... видя се, че работата нема да мине лесно. самозащитата звучи малко ама наистина малко съмнително 👍

Commenter

Petar90

01.04.2026, 12:20

Абе, наистина ли още за това говорим? Самозащита ли било?

Commenter

user176@mail

01.04.2026, 13:42

Ебаси, пак тази новина! Ясно е, че задържането е логично, ама да видим какво ще изкара защитата. Самозащита в С 😡

Commenter

bg615@bg

01.04.2026, 13:45

Ех, пак нещо нашумя в Слънчев бряг... Видях новината. Съдът решил да го оставят в ареста, ясно е при убийство. Тази работа със самозащитата обаче ще се видя дали ще изкара или не. Ще видим какво ще

Commenter

Mariya55

01.04.2026, 14:05

Сериозно ли още го обсъждаме? Задържането е логично, разбираемо, но да видим как ще се развие случаят в съда. Трябва да се види какво

Commenter

Лош_Човек

01.04.2026, 14:12

Ехаа, що готвенето на съда ще покаже... Ясно е, че при убийство задържането е стандартна процедура, ама да видим какви доказателства има

Commenter

Милов

01.04.2026, 14:14

Ами... гледам новините и все за този слу4ай пишат. Задържането под стража е разбираемо, при положението, нали? Но все пак, какъв ще бъде крайният извод от тази самоотбрана, която твърдят? Има ли някакви конкретни доказателства или това е просто опит да се олекоти ситуацията? Трудно е да 🤔

Commenter

E2BD18

01.04.2026, 14:17

Абе, Милов, прав си, наистина много шум за нищо... ама все пак - убийство е станало! Каква самоотбрана?! Дано

Commenter

Стар_Реалист

01.04.2026, 14:23

Бре, сериозно ли още го коментираме това? Какво мислите наистина - има ли нещо повече от "стандартна процедура" тук? Самозащита е доста тежка карта за вадене... Какви са шансовете му да излезе на свобода, ако съдът не я приеме? Интересно ще е да видим какво ще покаже разследването.

Commenter

Вачо

01.04.2026, 15:53

Пич, кво става с тоя Живко бе?! Убийство е! Каква

Commenter

38681D

01.04.2026, 15:54

Бързо, бързо... Задържането си е логичното, ама

Commenter

bg657@bg

01.04.2026, 16:48

Абе хора, кво да кажа… Сериозна работа! Задържането му ми се струва напълно оправдано засега – все пак имаме убийство! Важно е съдът да прецени добре всички факти и доказателства, да не изпусне нищо. Да видим какво ще покаже разследването наистина. Надявам се справедливост да бъде възстановена и делото да приключи бързо. И дано този случай да не е знак за нещо по

Commenter

C03FE69858

01.04.2026, 16:52

ебати майтапчийския! убийство в слънчев бряг?! сериозно ли?! дано го прибе

Commenter

real_king73

01.04.2026, 18:27

Абе, пичове... такова нщо... Сериозна работа наистина, убийство на Слънчев бряг. Не че там е някаква рядкост, да си го кажа открито, ама пак - трагедия за семейството на убития човек.

Commenter

user590@eu

01.04.2026, 18:36

абе, сериозно ли? самозащита ли му мислил? 😅 да

Commenter

Млад_Човек

01.04.2026, 18:38

их, тежка работа... жалко за убития човек, а сега и този зад решетките. дано разберат какво става наистина. самозащита ли е било, или...? ще видим какво ще покаже съда, важното