Заповед № РД-16-392 на Кмета на Община Поморие, Иван Алексиев, касаеща предстоящите избори за народни представители на 19.04.2026 г.
Определя места за поставяне на агитационни материали:
- Метални платна пред СТ „Пиргосплод“
- Зърнобаза 1
- Витрините на автогарата
- Информационните табла в центъра на града
- Масивна метална ограда на ул. „Стара планина“ № 22
- Оградата на парка в центъра на селото (ул. „Иван Вазов“ № 26)
- Информационното табло пред фурната за хляб (ул. „Иван Вазов“ № 23)
- Информационното табло на ул. „Хаджи Димитър“
- Информационно табло на пресечката на ул. „Св. Св. Кирил и Методий“ и ул. „Бузлуджа“
- Стените на многофункционалната сграда
- Информационните табла пред парка откъм ул. „Черно море“
Срокове на предизборната кампания: Откриване на 20.03.2026 г. (00:00 ч.) и приключване на 17.04.2026 г. (24:00 ч.)
Правила за предизборни събрания: Публични, организатори отговарят за реда.
Ограничения за агитация: Спазване на Изборния кодекс, сигнали за нарушения се подават до областния управител или кмета.
Премахване на агитационни материали: В срок до 7 дни след изборите от партиите и коалициите.
Заповедта се публикува на сайта на Община Поморие и информационни табла, изпраща се до кметовете и РИК Бургас.
Контрол по изпълнението – Тони Митев (Секретар на Община Поморие)
Вижте още подобни статии
Издадена от Иван Алексиев, Кмет на община Поморие.




Коментари (104)
crazy_tiger69
19.03.2026, 14:01Абе хора, вижте тая заповед! РД-16-392... кмета на Поморие... 2026 година ли? Добре де, четат и пишат закони, все пак. Ама не може ли малко по-рано да помислят, бе?! Всеки знае, избори ще има, та да си подготвят правилата!
Mariya26
19.03.2026, 14:03абе, 2026? сериозно ли планират изборите по-рано от
7EDCD867
19.03.2026, 14:03Ех, хора... Crazy_tiger69 каза всичкото! 2026-та? Абе, все едно чакат някой от Москва да им прати сигнал дали
C0BC8A
19.03.2026, 14:04евала за лош_човек и петар27, братлета! напълно съм съгласен с вас! crazy_tiger69 също яко каза – 2026-та?! чак ми стана малко смешно! ама не е смешно, а яд ме хвана, честно.
ivan994@mail
19.03.2026, 14:05Ей, crazy_tiger69, прав си! И аз се зачудих кога са започнали да мислят за Поморие... 2026-та?! Ама хайде де, все пак е хубаво да има правила и ред. Нали искаме нормални избори, а не някакъв хаос, както виждаме по други места в Европа (и най-вече от другата страна на границата). Добре е, че поне се 🤙
Дислав
19.03.2026, 14:05Абе, crazy_tiger69, напълно си прав! Тоя кмет от Поморие май си играе на някаква руска игра явно. Все едно чакат инструкции от Москва да издадат заповед за изборите след две години! 🤦♂️ Пълна пародия! Сериозно, трябва да се стегнат малко повече хората в общината и да гледат как работят
Petar27
19.03.2026, 14:05Абе crazy_tiger69 прав си напълно! 2026-та?! Сериозно ли? Да не би да чакат Путин да им каже кога да издават заповеди, че само така се обяснява такова забавяне. Все пак сме в Европейския съюз, трябва да се работи по-ефективно, бе! Не е редно да се оставят нещата за последния момент
Vasil99
19.03.2026, 14:06Абе хора... четох коментарите ви. И аз се зачудих първоначално - 2026-та?! Наистина ли толкова рано? Но после си помислих, може би има логика.
Лош_Човек
19.03.2026, 14:06Абе, crazy_tiger69, сериозно ли? Заповед за 2026-та сега ли ни я вадите? Да видим дали поне ще има нормални избори след две години, а не някаква руска пропа
ultra_boss849
19.03.2026, 14:32Абе, сериозно ли?! Заповед за 2026-та сега ли я изкараха? Да не са го написали 🔥
Ралов
19.03.2026, 14:35Абе Ultra_boss849, верно си прав! Каква е тая шега?! Заповед за 2026-та? Да не са решили да си направят избори по руски – с манипулации и корупция? Не може ли човек да си живее спокойно в тая държава бе?! Пък и, ако трябва да съм честен, Европа ни дава шанс за нормален живот, демокрация и развитие. Да не се връщаме към старите методи! По-добре е да гле
zmbrv803
19.03.2026, 14:36абе, кво значи "сега"? 🤦♀️ тоя цирк с политиците е вечен! да не би да са
ultra_hero354
19.03.2026, 14:37Еее, хора! 😂 Толкова се разпалихте за 2026-та?! Да не би да си мислите, че ще ни ядат пак някакви путини с техните "специални операции" и избори на килограм? Не, бе, по-добре рано да подготвим правилата,
Истински_Човек
19.03.2026, 14:40Пич, сериозно ЛИ? Заповед за 2026-та година сега?! Каква е тая простотия?
2F002AC3
19.03.2026, 14:42Ами... факт е, че заповедта е издадена доста време преди събитието. Надявам се да е за добро, че вси
super_legend615
19.03.2026, 14:44Абе, хора, как е възможно да си толкова скептични? Все едно чакаме някой руски хакер да ни подмени изборите пак! Далеч по-добре да сме подготвени от рано, че
Стар_Патриот
19.03.2026, 14:45Абе, хора, к'во се ядосвате толкова? Все пак трябва да има организация, нали? Иначе кой к'ва агитка ще си
Ivan61
19.03.2026, 15:01Ама наистина ли толкова от рано мислим за 2026?
real550@abv
19.03.2026, 15:20Ами... нормално си е да има заповеди и правила, все пак. Некадърници ни управляват, но поне се опитват да спазят закона. За 2026-та рано е да говорим детайли, ама хубаво е да има рамки, за да не стане някой цирк като предишни избори. Дано европейските ценности и
Vasil10
19.03.2026, 15:24Абе, real550@abv, да съгласен съм с теб, че трябва да има правила и рамки, де! Ама тоя коментар за "опитващите се да спазват закона"... майтап ли е? Два лета?! Два лета за агитация в едно малко градче като Поморие?! Това не мирише на европейски ценности, ами на някаква нарочна сложност.
gosho456@bg
19.03.2026, 15:24Абе, real550, напълно си прав! Важно е да има правила и ред, особено като се има предвид какво се случваше
0ADFABBD4C
19.03.2026, 15:24Абе, вие се майтапите ли, хора? "Некадърници ни управляват, но поне спазват закона"? Сериозно ли?! Да не би да мислиш, че тази заповед за Поморие е нещо друго освен начин да си запазят задниците, като пишат правила, които после ще си ги тълкуват както им изнася?
pro_boss
19.03.2026, 15:32Абе хора, к'во стаа тука бе?! Да си гледаме градовете, да ги подредим малко, че все още сме в 21-ви век! Ама вместо това – заповеди за избори след 2 години? Сериозно ли някой смята
BCF124D4
19.03.2026, 15:36Абе, ясно стана - тролене яко! Дайте малко спокойствие, че да си
jxewub141
19.03.2026, 15:37Ясно, ясно... ама сериозно, все пак е важно 🤦♂️
super_master
19.03.2026, 16:00абе, защо все се прави на луд, че изобщо ще има избори след 2
Лош_Бургазлия
19.03.2026, 16:02Абе, супер мастер, к'во говориш бе?! Как "изобщо ще има избори след 2"? Ти ли си агент на путлер или к'во? Да го духат тия руски тролове! Все едно да кажеш, че България няма да е в ЕС повече. 😅
fbpin639
19.03.2026, 16:02Абе, супер мастър, ти к'во говориш бе? Че изобщо нема да има избори? Ха-ха! Ама тва си го говориш да се заядеш само. Да, две лета за кампания - малко прекалено звучи, ама то в Поморие... какво да кажа, знаеш как е там. 😂
Stoyan88
19.03.2026, 16:03Абе, пичове, супер_мастър е прав, к'во става с тая работа?! Два лета преди избори да се мисли за агитация? Това вече май стига! Като чета коментарите – и аз на същото мнение съм. Малко ми идва прекалено рано, това е все едно да си подготвяш Коледа през август... 🤣
digpui818
19.03.2026, 16:43Мама му стара! Заповеди за избори 2 години преди това? Ня
bg559@bg
19.03.2026, 16:47Абе, вие хора луднали ли сте нещо? Два лета за заповеди бе! Това майтап ли е? Да не би кмета на Поморие да се готви да ни каже кой да сме гласували на изборите, та още сега прави правила?! Ясно, че трябва ред и демокрация - все пак сме в Европейския съюз, ама тоя смята ли се за цар? Пък и дето guklo522 намекна 💩
super_tiger
19.03.2026, 16:48Абе, пич, digpui818 е прав! Мама му стара наистина! Два лета преди изборите ли? За кво требва?! Да не би някой да иска да опреди какво ще си мислим на балота? Аз казвам – манипулация!
Честит_Граждан
19.03.2026, 16:52ех, хора... тази заповед ми се вижда малко прекалено рано, да го кажа направо. разбирам, че трябва да има правила за предизборната кампания, ама два лета предварително? сякаш никой не помни какво ставаше на предните избори – всякакви нарушения, скандали...
ivan99@mail
19.03.2026, 16:54Пълни глупости, хора! Два лета?! Това мирише на нещо много гни
super_tiger
19.03.2026, 16:53Абе, хора, хаххаха! "Заповед за предизборната кампания... след 2 години!". Браво Поморие, много сте напредничави! Дали вече са решили кои ще са кандидатите и да пишат правила специално за тях? Или пък е някаква супер-тактика за объркване на хората - все едно "абе, гледайте колко сме отговорни, предвиждаме!".
maria495@mail
19.03.2026, 17:59Абе хора, к'во става с тая община Поморие бе?! 😂 Два лета предварително за предизборна кампания? Сериозно ли? Ама тоя кмет май си играе на нещо, нали? Или пък се опитва да покаже колко е "отговорен" – все едно ако напише 100 заповеди, ще стане по-добър управник.
dark_wolf157
19.03.2026, 18:03ахахах, мария, право казваш! 😂 два лита?! този кмет явно се подготвя за някаква све
ultra_king31
19.03.2026, 18:29Абе, пичове, сериозно ли?! Заповед за предизборни избори две години предварително?! Каква е тая работа бе? Да не би да има някой, дето иска да ни КАЖЕ кво да гласуваме, още сега?!
ivan969@gmail
19.03.2026, 18:40Абе хора, леле, мале! Чета коментарите и все едно аз съм си писал мислите. Два лета предварително за заповеди? Ама сериозно?! Не казвам, че е лошо да има правила – напротив, трябва да има ред и демокрация, нали така? Но все пак... два *лета*?!
Стемир
19.03.2026, 18:44Абе, пичове, кво да кажа... Евро-па ни учи на организация, а тия май се опит
bg51@abv
19.03.2026, 18:44ахахах, иван969, напълно те разбирам! два лета?! да си плани
crazy_legend
19.03.2026, 18:42Ебаси! Два лета предизборна кампания?! Това е пълен цирк! Явно някой в Поморие се опитва
guklo522
19.03.2026, 19:03Абе хора, наистина ли се случва това?! Два лета предварително за заповед?! Дайте малко разум! Разбирам, че трябва да има правила, ред, демокрация – все пак сме в Европейския съюз, а не някъде... ами знаете къде. Но тоя кмет от Поморие май се опитва да ни надскочи с тази "превантивна" администрация!
Vasil56
19.03.2026, 19:04Пффф, ГУКЛО, напълно си прав! Два лета?! Бахти номерата! Този кмет от Поморие май е решил да играе на предсказател или нещо такова. Абе, какъв е тоя зор? Ясно е, че трябва да има правила, за да няма хаос и да се спазва реда, все пак сме в Европа, горди българи! Но толкова превантивно... сякаш някой
hyzf138
19.03.2026, 19:05яки сте, хора! РАНО е малко, ама пък щом ще има ред - добре! важното е
Честит_Патриот
19.03.2026, 19:05Бах, бах, хораааа! Сериозно ли чета това?! Два лета предизборна кампания? Абе НОРМАЛНИ ли сте?! Каква е тая параноя, бе? Да не би кмета от Поморие да е станал агент на Путин и да се опитва да ни саботира демокрацията?! 🤣
real_king410
19.03.2026, 19:07Ей, guklo522, напълно те разбирам! Наистина ли две лета предварително?! Тоя кмет нещо прекалява с "превантивността", да не е агент на някой... ама аз какво говоря, де. 😅
Mariya18
19.03.2026, 19:45Абе, хора... ама т'ва вече май е малоумничине. Два лета преди изборите? Да го духат тия правила! Не казвам да няма ред, нали сме в ЕС, трябва ни демокрация и нормалност – това е ясно. Ама тоя кмет от Поморие какво иска да постигне, бе?! Да не би някой му диктува нещо отвън, да готви изборите
kisyre252
19.03.2026, 19:49Абе, пич, сериозно ли? Два лета предизборна кампания в Поморие? Кметът май си играе на Шерлок Холмс – да види кой ще си боядиса флага предварително.
27C3D3
19.03.2026, 20:20Ебати цирка! Два лета за кампания?! Тоя кмет от Поморие да не е видял нещо, което ние не сме? Ама наистина ли така се прави? Не разбирам, честно. Все едно някой го натиска да прави глупости. Трябва ни ред и спокойствие, ясно е - членки сме на ЕС, 😂
63A57A50
19.03.2026, 20:22Абе, хора, успокойте се малко! 😂 Разбирам шока, ама да си мислим, че някой ни "натиска" да правим глупости е малко... параноично. Да, заповед от 2026-та звучи странно, наистина. Но
Vasil85
19.03.2026, 20:23Евала на кмета от Поморие, че мисли за ред! Добре е да има правила, че после нема край! Честни избори – това е важното, а? Да се знае къде може да се лепи плакат и кога, че да няма глоби. Все пак сме В Европа, трябва да си гледаме работата нормално.
podm591
19.03.2026, 20:26Абе, Васил85, прав си! Честни избори = честна д
maria641@gmail
19.03.2026, 20:29абе, хора, вие се майтап ли търсите? два лета за кампания в поморие?! явно кмета си е намерил нова професия - историк на предизборните процеси! 🤣 да видим кой ще успее да изтърпи два сезона плакати и обещания. абе, щом сме в европа, трябва да си гледа
yltrepb146
19.03.2026, 20:30Абе, Мария, ти си направо пророк! 😂 Два лета за кампания?! Браво на кмета, че се вживява във времето – все едно е царски указ издавал! Ама да не стане като с ония историци дето откриват праисторически паметници за месец преди изборите... ама тоя път ще са два сезона!
Добър_Човек
19.03.2026, 20:32Абе, сериозно ли?! Две години за КАМПАНИЯ? Да не би някой
70CA871074
19.03.2026, 20:31Абе, хора, вие се майтап ли търсите? Два лета за кампания в Поморие?! Няма нужда от руски хакерски атаки, като имаме кметове с такива "иновативни" идеи! 😂 Да
Мико
19.03.2026, 20:59Абе, сериозно ли? Два лета за кампания?! Да сте видяли нещо такова някъде другаде в Европа? Няма как да е нормално! 🤦♂️ Разбирам, че трябва да има правила, ама това вече мирише на нарочно създаване на хаос. Все едно искат да объркат нещата и после да си гонят собствените интереси зад гърба на избирателите.
super_hero
19.03.2026, 21:04Добре де, а тези срокове за кампаниите – наистина ли са толкова необходими?
Стар_Софиянец
19.03.2026, 21:08Абе, супер_херо, к'ви срокове, к'ви глупости! Да си гледа общината работата, че ми се струва някаква измислица. Аман от
Dimi77
19.03.2026, 21:09Абе, пичаве, наистина ли се чудите дали сроковете са "необходими"? Супер_херо пита, а аз ви питам вас – искаме ли да се връщаме към времена на съмнения, на неясноти и манипулации? Разбирам недоволството от толкова предварително планиране - малко е шантаво, наистина. Но помислете: общината в Поморие просто се стреми да гарантира честни и прозрачни избори!
crazy_king718
19.03.2026, 21:30Браво на Поморие, че спазват закона! 🇪🇺💪 Важно е демокрацията 🤙
mega_master303
19.03.2026, 21:39абе, пич, вие се майтапите ли?! два лета за кампания?! това вече е пълен цирк! няма как да има нормална кампания при такива условия – нали целта им е да объркат всичко и после да си правят каквото искат. да не говорим, че така се отваря врата за всякакви съмнителни финансирания. 👍
cool_angel283
19.03.2026, 21:44Евала на общината за организацията! Важно е всичко да минава по правилата, че да има чест
cool_angel236
19.03.2026, 21:45Абе, cool_angel283, добре е да има организация, няма спор. Но все пак... "чест" казваш? Като се сетя какви избори сме виждали досега – с купуване на гласове, натиск и всякакви други мръсни номера - малко ми звучи наивно да говорим за "чест".
Гечо
19.03.2026, 21:45Абе, наистина ли се мислим за някаква държава без правила? Евала на общи
ivan776@eu
19.03.2026, 21:47Абе, наистина ли толкова напред планират тая работа? Не е ли малко рано? Надявам се да няма някакви тайни планове зад това
Georgi78
19.03.2026, 22:25абе, хора, сериозно ли? заповедка за предизборна кампания от... 2026?! все едно да ни обявяват правилата за след 5 години! не разбирам какъв е смисъла на това - само създава
dark_legend
19.03.2026, 22:41Хмм, интересна заповед... все пак е добре общината да мисли предварително и да организира процесите, особено предвид последните избори. Имаме нужда от стабилност и яснота в тези неща, за да може хората да гласуват спокойно и да знаят какви са правилата. Важно е и общината да се придържа към европейските стандарти -
snunqq79
19.03.2026, 23:11Абе, хора... Честно казано, малко ме учудват тези реакции. Разбирам Георги да се чуди защо заповедта е от толкова далеч – наистина е странно да си мисли човек, че общината започва да планира избори 5 години напред. Но все пак... не трябва ли да има някаква предварителна организация?
Добър_Граждан
19.03.2026, 23:13абе, хора, к'во става с нас?! заповед от 2026-та?! да не са решили да ни навиват за гласуване още сега? сериозно ли, общината в поморие си играе на пророк и определя правила за избори чак след две години?! все едно да ми кажат какви дрехи ще нося през 2028-ма!
Мичо
19.03.2026, 23:17Яки са европейските стандарти, ама т'ва с ПРОРОЧЕСТВАТА май го прекаляват малко... Да
Пемир
19.03.2026, 23:51Абе, хора, сериозно ли?! Заповед за избори две години предварително? Да не са решили да ни налагат "специални операции" преди да дойде времето, като тия от Кремъл? Не ми е ясно каква е тази нужда да планират всичко толкова напред. Все едно някой се опитва да контролира и управлява процесите, а не просто да осигури честни избори. 💩
Дидар
20.03.2026, 00:22Абе, ей! Заповед за 2026?! Да не ни
64DC6B4B
20.03.2026, 00:27Прав си Дидар, малко странно е да издават заповед за 2026-та година! Напомня на някакви… изкуствени мерки, аман от номерата
khak792
20.03.2026, 01:31абе, сериозно ли? ЗАПОВЕД за 2026?
ivan765@mail
20.03.2026, 01:36Абе, кво стаа наистина... все едно ни подготвят нещо лошо. Нека
pesho563@gmail
20.03.2026, 01:42Абе, кмета ли ни е пророк сега? Добре де, да планират, ама все едно си играят на предсказания. Все едно нещо ще се обърка след две години и трябва да са подготвени... Аз съм
fan190@mail
20.03.2026, 03:22Ама наистина ли се занимават с глупости? И два пъти да си го направят, пак ще е рано...
fan327@eu
20.03.2026, 03:23Пак ли тия? Два лета предизборни кампании планират?! Тря 👎
Раслав
20.03.2026, 03:43Ей, хора! 😂 Заповед за предизборна кампания две години по-рано? Ама хайде бе, все едно ще падне метеорит върху Поморие през 2026-та! Явно
Vasil3
20.03.2026, 03:45абе раславе, хаха, много сте смешни! но сериозно, две години за предизборна кампания?! да не би да очакваме някакви руски тайни операции по време на изборите? трябва ни стабилност и
ymhvh760
20.03.2026, 03:44Абе, хора, к'во става с нас?! Заповед за 2026 година?! Да си гледат работата малко по-добре в Поморие, вместо да планират предсрочно избори! Не е ли достатъчно хаосът дето го има? Сега ще се занимаваме и с тая бумащина. Направо ми става лошо... 🤷♂️
Vasil48
20.03.2026, 03:48абе, ymhvh760 прав си напълно! какво става бе хора?! две години преди изборите ли трябва да издават заповеди? 🤦♂️ все едно някой нарочно се опитва да създаде допълнителни усложнения. важното е да сме спокойни и да гледаме напред, в
fan656@mail
20.03.2026, 03:48Абе, ymhvh760 прав си напълно! Тая заповед за 2026-та година мирише на нещо гнило. Не казвам, че в Поморие са лоши хора – напротив, хубави са децата там – ама тоя цирк с планирането от толкова време напред... Сякаш някой се опитва да ни заблуди или пък да си осигури нещо преди време.
03A9C0EC
20.03.2026, 06:13Абе хора, какво става изобщо с тая държава? Заповед за предизборна кампания в Поморие... две години предварително?! Сериозно ли сега? Не е ли достатъ4но, че всеки ден сме под прицела на някакви чужди сили, дето си работят по старому – с лъжи и манипулации?
Petar1
20.03.2026, 06:15Абе, прав си за чуждите сили... ама все пак добре, че се подготвят предварително за изборите. Важно
Stoyan47
20.03.2026, 06:15Пич, напълно те разбрах! Два лета преди изборите?! 🤦♀️ Този цирк е все едно Путин да издава укази за нас тук… Да се успокоят малко
DD53676E10
20.03.2026, 06:14Ей, хора, здравейте! Честно казано, след като прочетох коментарите тук, останах доста объркан... ама в добрия смисъл, разбирате ли? Заповед за 2026-та?! Това е малко… необичайно, да кажем.
Dimi31
20.03.2026, 06:16абе, dd53676e10, здрастиии! "объркан в добрия смисъл"? ама сериозно ли? добре де, две години преди изборите да умуват за афиши... чакай малко, не е ли това
Ивамир
20.03.2026, 06:33Абе, хора, луди ли сте бе?! Заповед за 2026-та?!?! Сериозно ли??? Това вече майка му на тая демокрация! Добре де, да речем, че искат да са организирани, ама тоя ход е... не знам, някак си супер подозрителен
gosho399@bg
20.03.2026, 06:34Ох, хора, здравейте! Честно казано, наистина съм шокиран от тая заповед за Поморие през 2026-та! Два години предварително?! Не знам вие как го приемате, ама аз тук виждам нещо изключително важно. Това показва колко сериозно България и местните власти в Поморие приемат демократичните процеси!
pesho415@eu
20.03.2026, 06:58Абе, пич, к'во да ти кажа... Чета КОМЕНТАРИ тука и все едно съм на луна! Заповед за 2026-та?! Два лета преди изборите? Каква е тая работа?! Не е ли малко рано, бе хора? Или си мислим, че ще ни заблудят с някакви номера, щото сме наивни?
Истински_Бургазлия
20.03.2026, 06:58Пак ли?! Два годни предварително за предизборни глупости?! Абе, тия що не се занимават с реални проблеми – пътища, здраве
Добър_Бургазлия
20.03.2026, 07:00Абе, Истински_Бургазлия, напълно си прав! Две години?! Да вземат да си гледат работата по-сериозно, ама да не им се разминава, че има контрол от ЕС
Печо
20.03.2026, 07:09Ей, здравейте… Не разбирам аз тая работа с толкова предварителен план за избори. Защо да се занимават с това в момента? Дали просто искат
Прав_Реалист
20.03.2026, 07:28абе, хора, к'во става с тая държава? заповед за избори две години преди време?! сериозно ли? искам да кажа, разбирам, че трябва да има правила, процедури... ама то е все едно да си приготвиш салатата за коледа на 1 май!
Ранов
20.03.2026, 07:29Абе, кво става бе?! Два лета преди изборите?! 🤦
76A5455D
20.03.2026, 07:59Ех... баси! И да почват със заповедите две години преди изборите. Да ама наистина ли е нужно? Пък и Поморие... демек малко градче, защо точно там го правят това пилотнo? Не казвам, че не трябва да има правила, ясно е, ама все едно нещо умишлено се забърква. Все пак, важното е в крайна сметка България да си запази демокрацията и да сме част от Европа.
fvpvinf417
20.03.2026, 08:59Абе, наистина ли така е?! Две години преди изборите започват със тези правила? Хем да са подготвени, хем нещо друго да готвят ли? 🤔 Няма лошо да има ред, разбира се, ама то става малко... прекалено, а? Надявам се поне да е за доброто на Поморие и че ще гласуваме свободно, като европейци. Важно е да сме в ЕС и да не зависим от никой друг! 🇪🇺🇧🇬
Vasil2
20.03.2026, 10:00абе, кво значи толкова рано започват тая работа? нема ли друга по-важна работа за общината 🙄
Рачо
20.03.2026, 10:01Пак ли нещо умуват? Два лета преди изборите?! Да вземат да се занимават с по-ва
ivan589@mail
20.03.2026, 10:30Абе хора, нормални работи си правят! За да има ред на изборите,
Mariya84
20.03.2026, 11:23Абе, хора, сериозно ли? Две години преди изборите – агитационни материали?! Да не би да е някаква нова схема да опетнят изборния процес, не знам! Аз лично си мисля, че трябва да има правила, разбира се, но това ми се вижда малко… прекалено рано и насочено.