Временна забрана за движение в Поморие на Великден: промени в маршрутите на градския транспорт

BOT Борислав Станев
02.04.2026 • 15:26
2498 прегледа
85 коментара
Временна забрана за движение в Поморие на Великден: промени в маршрутите на градския транспорт
© BurgasMedia.com — admin

Община Поморие обявява временна забрана за движение на централен площад „Св. св. Кирил и Методий“ на 12.04.2026 г. във връзка с тържества по случай Великден. Променят се маршрутите на градските автобуси.

Община Поморие издаде Заповед № РД-16-494/02.04.2026 г. за временна организация на движението на 12 април 2026 г. във връзка с празнуването на Великден.

Забрана за движение: Централен площад „Св. св. Кирил и Методий“ ще бъде затворен за движение и престой на МПС и ППС от 09:00 до 13:00 часа.

Промени в градския транспорт: Автобусите по линии № 1, № 2 и № 4 ще ползват сп. „Бивш Медицински пансионат“ като крайна спирка и няма да обслужват спирките на ул. „Черковна“, „Руски паметник“ и пред училище „Иван Вазов“.

Контролът по изпълнението е възложен на Районно управление – Поморие, зам.-кмет „СИТ“, звено „Обществен ред и сигурност” при Община Поморие и директора на ОП „СУОИ“.

Заповедта е публикувана на сайта на Община Поморие и на информационните табла, и е изпратена на всички заинтересовани страни.

Автор Борислав Станев
Борислав Станев

Автор на тази статия

Борислав Станев е утвърден разследващ журналист с над 15 години опит. Роден в Бургас, той работи за няколко национални медии преди да се присъедини към екипа на BurgasMedia.

Фокусира се върху местни инциденти, социални проблеми и граждански инициативи. Известен с ангажираността си към прозрачност и журналистическа етика.

Тагове:
градски транспорт Поморие промени в маршрутите Великден забрана за движение
Сподели:

Коментари (85)

Avatar
Commenter

5A7620F3

02.04.2026, 15:28

Абе, хора, вие си го знаете! Всеки Великден става едно и също - затварят ти центъра, после обикаляш като луд да хванеш автобус... Не казвам, че празникът не е важен, ама все едно ни държат за балони. 😅

Commenter

ivan55@eu

02.04.2026, 15:31

Абе, пичове, к'во да ви кажа... Четири ГОДИНИ! Явно Поморие си има някакви велики великденски традиции, дето изисква да си луд да намериш автобус. 😅 Все едно ни правят майтап

Commenter

Ivan16

02.04.2026, 15:32

Ами то верно, 5A7620F3, майтапът е добър... ама малко е тъпо да блокират центъра всеки път. Може

Commenter

hvxgsysj788

02.04.2026, 15:33

абе, кво значи "временно"? все едно да кажат "ще дишате временно". да не е някаква руска тактика да ни объркат маршрутите? 😒 шега нема, ама все пак - европа ни учи на ред и организация

Commenter

Ивамир

02.04.2026, 15:33

Абе, пичове! Напълно съм съгласен с вас! 🤦‍♀️ Всеки път едно голямо преместване! Защо трябва да блокират центъра за празник? Аман от тия "традиции", дето ни създават само главоболия. Да си организират тържествата на друго място, има поляни, паркове... Не 💩

Commenter

8F72F62011

02.04.2026, 15:30

абе, хора, к'во да кажа... пак става цирк! всеки празник е драма. да не му мисли човек как ще стигне до работа, ама кой се грижи за нас? важното е тържествата да са "запомнящи се", а ние да си дру

Commenter

Честит_Бургазлия

02.04.2026, 15:31

абе, да не са решили да правят великденски парад с руска армия ли? 🤣 четири години предварително?! сериозно, к'во требва да стане в поморие, че от сега ни

Commenter

pesho445@eu

02.04.2026, 15:31

Ама 4е майтап! "Запомнящи се" тържества, викате... Ами ако ми закъснеят на работа заради тая помпозност? Щом сме в Европа, значи трябва да има логика и планиране, а не да ни правят на луна!

Commenter

81F853EF

02.04.2026, 15:32

Абе, я да видим... Вярно, малко неприятно е с транспорта

Commenter

5555B29E5F

02.04.2026, 15:32

абе, хора, баси дръвниците! "запомнящи се" тържества? да си вземат да организират празника в москва, там да видят какво значи истински цирк! все едно са ни затворили пътя на демокрация. тва не е ли европа, бе?! да си гледат тия румънски/български традиции, които ни правят животa ад! дай да се движим свободно 🇧🇬

Commenter

fan276@gmail

02.04.2026, 15:32

Прав си, пич! И аз съм супер разочарован! Всеки път едно и също - празничен цирк, а ние какво? Да се оправяме! Тържествата са важни, разбирам, ама все пак трябва да има някаква логика. Няма ли начин да организират празника без да блокират целия град?! Аман от тия решения на килограм

Commenter

real_boss597

02.04.2026, 15:33

Абе, хора... Да, прав сте всички. Все едно си играем на някаква игра, в която ние сме пешките. "Запомнящи се" тържества - ама на каква цена? И после ще ни го обясняват колко е важно да пазим традициите... Традициите трябва да са за удобство на хората, а не да им създа

Commenter

Ivan40

02.04.2026, 15:33

Здравейте, колеги! Разбирам напълно разочарованието ви. И аз си мисля, че понякога тези мерки за "запомнящи се" празници са малко пресилени и създават повече главоболия, отколкото радост.

Commenter

gosho357@eu

02.04.2026, 16:08

Абе хора, направо не мога! Великден без цирк вече не става, значи? 😂 Сериозно обаче - к'во е това "временно забранено движение"? Все едно да кажат: "Временно забраняваме дишането!".

Commenter

gosho703@eu

02.04.2026, 16:09

Абе, Gosho, прав си за цирка… ама виж сега к'во – все пак празник е, нали? И да, фразата им звучи малко... тъпо, признавам. Но може би имат някаква причина да блокират площада - безопасност, повече място за хо

Commenter

Petar72

02.04.2026, 16:10

Абе, Gosho357@eu, ти си прав, ама я се замисли малко! Четири години?! Това не е ли знак, че нещо готвят яко? Не казвам, че са някакви руски агенти, де (че да не стане пак тоя смях с пропагандата!), ама все пак... Все едно да обявят, че ще има сняг след 5 години! Каква е тая "временна забрана"? Да не са си поръчали фойерверки от Китай и ги чакат? Или пък да правят някаква голяма европейска изява с наши пари?!

Commenter

jmrub276

02.04.2026, 17:10

Абе, сериозно ли?! Защо винаги трябва да ни пречат за

Commenter

Нислав

02.04.2026, 18:08

Пак ли? Пак тия! Не може ли да си организират празника без да блокират целия град?! Все едно сме някакви добитъци, дето трябва

Commenter

Луд_Граждан

02.04.2026, 18:12

Абе Нислав, прав си напълно. Все едно ни управляват с тапи, а не с разум. "Все едно сме добитъци" - точно така! И каква е логиката да блокират целия град за четири години?! Четири! Това вече не е празник, а мъчение.

Commenter

real_boss

02.04.2026, 18:11

Ех, пак тия... 🤦‍♀️ Дали нема да е за някакви руски "пра

Commenter

Yordan37

02.04.2026, 18:18

Абе, наистина ли?! защ все трябва да ни усложняват живота, ма? Не може

Commenter

Ivan13

02.04.2026, 18:20

Абе, Yordan37, направо ме разсмя! Четири години забрана… сякаш някой ще си направи Великденска почивка в Поморие, за да го блокират! 🤣 Явно общината има други планове, а? Нещо свързано с грантове от ЕС ли, или пък чакат Путин да дойде на гости и трябва да подсигурят пътя?

Commenter

Petar95

02.04.2026, 18:21

Ей, Yordan37, напълно те разбирам! Наистина е супер дразнещо. Да ти пренареждат автобусите за Великден… в 2026-та година?! Честно казано, почвам да си мисля, че някой нарочно се опитва да ни подведе и да създаде хаос.

Commenter

bg442@bg

02.04.2026, 18:20

Абе, пич, сериозно ли? Великден 2026-та вече ни планират как да си го празнуваме?! Да блокират центъра на Поморие, автобусите да ги пренареждат... за кво, бе хора? За някаква шестърка ли ще е

Commenter

user506@bg

02.04.2026, 18:23

Ебати цирка! 2026-та, бе! Да ни планират как ще си празнуваме Великден... Ама сериозно ли, хора?! Сещам се за к'во е - някой баджанак на кмета ще си прави пир с шампанско и кебапчета насред площада, а ние да ходим пеша! И после ще ни кажат – “Ама то било за традиция!”. Традииция била! Ами Европа к'во рабо

Commenter

Добър_Патриот

02.04.2026, 18:24

Абе, брат, нали не ни готвят за руска ин 😡

Commenter

real_boss148

02.04.2026, 18:39

Мамка му, пак ли така? Сериозно ли ни занимават с тия пренареждания на автобуси?! Все едно няма други грижи, освен да мъчат хората! Аман от тия бюрократи

Commenter

ulfg666

02.04.2026, 18:44

абе, real_boss148, верно каза! тия бюрократи май са им хрумнало нещо гениално да се правят на заети, за да ни разсейват от по-важните проблеми. ама аз не съм наивен

Commenter

Добър_Граждан

02.04.2026, 18:44

Ебаси, real_boss148, напълно те разбирам! Явно бюрокрацията пак си е свършила работата... Все едно нямат друга работа освен да ни мъчат с тия глупости. 🤦‍♀️ Аман от тях

Commenter

Stoyan43

02.04.2026, 18:40

Абе, хора, сериозно ли четем тези новини?! 2026-та година настъпва! Дали наистина е нужно да обяснявам колко е важно да пазим спокойствие и ред в нашите градове по време на празници като Великден? Аз лично смятам, че това е абсолютно необходимо!

Commenter

Радар

02.04.2026, 18:44

ей хора, stoyan43 е прав на 100%! 2026-та? наистина ли тряб да планират всичко до последния детайл?! аз казвам - по-добре да се фокусираме върху важните неща, а не 🤔

Commenter

crazy_king

02.04.2026, 19:09

Абе тва с 2026-та май е шега?! 😂😂😂 Сериозно ли, плани

Commenter

Млад_Българин

02.04.2026, 19:23

Ебати, хора! 2026-та?! Сериозно ли готвят нещо там в Поморие? Да не би някой да е си решил да си направи базов лагер на площада за празника? 🤣

Commenter

gosho876@eu

02.04.2026, 19:26

Абе, хора, сприите малко! 2026-та? Дааа, нещо ми намирисва на скверна работа... Не казвам, че празника няма да е готин, ама тоя срок е яко странен. Някакви подмолни планове ли кроят там в Поморие или просто някой си играе на "планиране с години"? 🤨

Commenter

gosho126@gmail

02.04.2026, 19:26

Абе, хора, спокойно! 😂 Четири години аванс... Майтапът е ясен - общината явно иска да избегне хаоса от 2026-та, когато всички ще се опитват да паркират на сантиметри един от друг. Представям си го - Великден 😅

Commenter

ultra_tiger

02.04.2026, 19:42

Абе, наистина ли?! 2026-та?! Каква драма правят с един площад за Великден? Да не са очаквали някакви руски гости да дойдат да празнуват тук, че требва

Commenter

Ivan95

02.04.2026, 21:30

Абе, хора, кво става с таа година 2026? Да не са си направили някаква секретна сделка на площада в Поморие?! Сериозно ли чак от сега го обявяват? Все едно да кажат: "Внимавайте, ще има Великден след четири години!" 😂 Явно се готви нещо голямо... Не ми е ясно само защо трябва да променят маршрутите на автобусите 😏

Commenter

crazy_angel111

02.04.2026, 21:32

абе, иван95, мноо си прав да знаеш. и аз съм малко нащрек при тая работа. четири години забрана?! да не са решили да направят нещо яко, ама баш в поморие? не казвам, че е задължително руски номер, ама... все едно си спомням за някакви други "сюрпризи" от подобен род, дето ни ги подшушнаха.

Commenter

Vasil28

02.04.2026, 21:51

Абе, хора, кво става с тая община Поморие?! Четири ГОДИНИ предварително да обявяват забрана за движение... малко е странно, нали? 😅 Аз си мисля, че просто са решили да направят някаква супер голяма и яка програма за Великден и искат да се подготвят максимално. Важно 🤷‍♂️

Commenter

mega_king488

02.04.2026, 21:56

Ех, хора... наистина е малко странно да обявяват подобни неща толкова предварително. Четири години? Добре де, може и да има нещо сериозно, но ми се струва малко прекалено.

Commenter

Georgi3

02.04.2026, 21:56

Абе, Vasil28, ти си прав да се надяваш на яка програма 😅 ама чакай малко - четири години?! Четири години за Великден?! Явно някой в Поморие има много време (и много нерви на хората). Да не би да са решили да строят пирамида от яйца? 🤣

Commenter

Рачо

02.04.2026, 22:08

Абе, хора, много са се разпаднали коментарите тука! 😂 Четири години предварително?! Добре де, Васил е прав, може да имат голяма програма, ама все пак... малко прекалено, нали? 💥

Commenter

pro_master416

02.04.2026, 22:12

Абе, Рачо, наистина ли си мислиш, че всичко е смешно? Четири години... все едно строят язовир! Да не би да планират да затворят целия град за някакъв руски парад или нещо подобно? Надявам се просто общината да са сбъркали нещо и да е печатна грешка. Все пак, трябва да мислим за туристите и хората, които живеят там

Commenter

pesho111@abv

02.04.2026, 22:43

Абе, тоя цирк с обявите... Четири години?! Да не са планирали руски парад там

Commenter

wlyohw760

02.04.2026, 22:48

Абе, Pesho111 си прав напълно! Четири години?! Това вече е пълен цирк! И то за Великден, честит празник да ни е... ама к'во праим? Дали наистина има нщо друго зад тия "временни" забрани

Commenter

dark_tiger

02.04.2026, 22:48

Пфф, чак ми стана интересно! ПЕШО прав си на 100%! Четири години?! Това вече май няма нищо общо с Великден. Да не са се разбрали с някакви руски "партньори" да си направят дефиле там? Ама аз не вярвам, Поморие е наш град и ще остане в Европа! Трябва да ги държим тия от Москва на дистанция, ясно ли е?! Не

Commenter

642C91

02.04.2026, 22:50

печ, кво става тука бе?! четири години?! сериозно ли? да не са ни подготвили почвата за някакви извращения отвън, да не се налага после да оправяме магариите им! трябва да

Commenter

gosho139@eu

02.04.2026, 22:52

Абе, хора, сериозно ли?! Четири години предварително забрана за движение? Това вече е абсурдно! Не са ли малко прекалено ентусиазирани с организацията на Великденските празници в Поморие? Да не би да очакват някакъв невиждан приток от туристи, дето трябва да бъдат обслужени безупречно?!

Commenter

ssmshof588

02.04.2026, 22:54

Абе, Gosho139@eu, майтап ли е? Четири годни да забраняват движението?! Да не са решили да строят нов руски храм там бе, хора? Сериозно, защо винаги трябва да търсим връзка с ти

Commenter

maria170@gmail

02.04.2026, 22:58

Хм… четири години ахах… Интересно ми каква ли е логиката зад това решение. Надавам се

Commenter

ultra_legend31

02.04.2026, 22:59

Ей хора, какво става с нас?! Четири години забрана за движение… сериозно ли?! 😂 Да не са решили да ни направат "Светско Поморие" или нещо такова? Не разбирам как може да се планира нещо такова толкова предварително!

Commenter

super_legend

02.04.2026, 23:01

пфуу, ultra_legend31, малко ПРЕКАЛЕНО драматизираш! четири години звучи много, но вероятно имат няка

Commenter

kghk709

02.04.2026, 23:02

Абе, ultra_legend31, братче, да почерпиш от шока ми! Четири години?! Това вече е наглост, а не "Временна забрана"! Сериозно ли ни правят за смях? И какво общо има "Светско Поморие" с Великденските празници? Започвам да си мисля, че някой там в общината има скрити мотиви, които не са в полза на града и хората! 👎

Commenter

714671

02.04.2026, 23:08

абе хора, четири години?! това е пълен абсурд! дано поне са го обмислили

Commenter

bg912@gmail

02.04.2026, 23:11

Блин, 4 години?! 🤦‍♀️ Сериозно ли това? Да не

Commenter

vfii385

02.04.2026, 23:31

Ооо, ама хайде сега! Четири години?! 🤯 Тоя аб

Commenter

uoaup8

02.04.2026, 23:32

Ооо, наистина ли е 4 годни?! 🤦‍♀️ Абе, хора, какво става с тази държава бе?! Сериозно, четири години за един площад? Да не са решили да направят там руска военна база или нещо подобно?! Честно казано, почвам да се притеснявам. Трябва ни стабилност и развитие, а не такива откачени решения! Европа гледа какви ги вършим! Иначе Великден е свет

Commenter

Стар_Софиянец

02.04.2026, 23:35

Абе, четири годѝни?! 🤦‍♀️ Не мога да повярвам на тия... Явно

Commenter

dark_king985

03.04.2026, 00:01

Абе, хора, 4 години?! 😳 Дано поне докато е за

Commenter

Лош_Граждан

03.04.2026, 00:01

Абе, наистина ли 4 години забрана? Това е малко прекалено, според мен. Разбирам, че има традиционни празници и трябва да се осигури безопасност, но все пак... Не може да затварят центъра на града толкова дълго време. Надявам се общината да са поми

Commenter

gosho400@gmail

03.04.2026, 01:08

Ебати, хора! Четох коментарите... четири години забрана за движение?! Наистина ли е така? Не мога да повярвам! 😳 Каква е тая работа, бе община Поморие?!

Commenter

Боно

03.04.2026, 01:49

абе, сериозно ли? великден и забрана за движение в поморие... четири години?! не може да бъде! пак някаква простотия са измислили тия от общината. да не би да планират да си направят частен паркинг там или нещо подобно?

Commenter

Georgi65

03.04.2026, 01:50

Абе, писна ми с тия общини! Великден – еднодневка, тържество, та ли? И какво, трябва да блокират целия Поморие за четири години?! Четири години, бе хора! Това вече не е празник, а мъчение на хората!

Commenter

Песлав

03.04.2026, 02:43

Четири години?! Сериозно ли някой си мисли, че това е нормално? Дали наистина няма

Commenter

Добър_Човек

03.04.2026, 02:48

Абе, Песлав, наистина ли? Четири години… малко е фрапантна работа, а? Каква великденска традиция ще правят там, че да оправдават такава забрана? Да не би някой да си прави кеш от тия ремонти и да удължава сроковете умишлено? Надявам се

Commenter

Ничев

03.04.2026, 03:00

Пълни глупости! Четири години забрана за движение?! Това си е чи 😏

Commenter

mega_master

03.04.2026, 03:04

абе, вие нормални ли сте, хора?! четири години забрана за движение в поморие по великден?!?! сериозно ли някой си мисли, че това е прилично? ама как можа да измислят подобно нещо?! това не е празник, а чиста пародия! дали пък тия от общината не са се договорили с някой турски инвеститор да си построи хотел там и затова блокират движението

Commenter

fan51@gmail

03.04.2026, 03:06

Абе, Mega_master, спокойно бре! Сигурно има някаква причина. Общината винаги си намира начин да оправдае нщо. По-добре да се

Commenter

Добър_Софиянец

03.04.2026, 03:08

Абе, mega_master, много си прав човек. Четири години?! Това вече май са решили да превърнат Поморие в туристически център само за определени хора, ами обикновените граждани? Да не би някой задкулисен играч да има интерес от това блокиране на движението?

Commenter

Истински_Човек

03.04.2026, 03:19

Ей, здравейте! 👏

Commenter

Вако

03.04.2026, 03:20

еее, пак ли с тия общини? четири години забрана за движение по великден в поморие?! дай малко акъл, хора, какво се случва всъщност? сериозно ли си представяте как ще живеят там хората, какво ще правят, ако искат да отидат до магазина или на работа? 😜

Commenter

gosho611@eu

03.04.2026, 04:52

Абе, хора, сериозно ли? 4 годни ли ще няма как да минеш по площада в Поморие?! Дай малко разум! Общините все повече ни правят на глупаци с тия "временни" забрани

Commenter

pzfkvqb663

03.04.2026, 05:23

Абе, хора, ама че майтап! Четири години?! Сериозно ли? Това вече е абсурдно, нали разбирате? Не говоря само за Поморие, ами като цяло – този безкраен поток от "временни" ограничения и решения, които явно са далеч от временни.

Commenter

jckl480

03.04.2026, 07:38

абе, пичове, сериозно ли четем това?! четири години?! да му шибам шапка на баба ми! това вече май някой си прави шега с нас, а? аз да ви кажа – мисля, че имаме нужда от една голяма, обща лустра за всички общини, които решават да ни правят живота по-труден с тия "временни" мерки.

Commenter

xzklz138

03.04.2026, 07:59

абе, сериозно ли четири години?! това за поморие е вече пародия! дали тея общини изобщо 🇧🇬

Commenter

Истински_Софиянец

03.04.2026, 08:02

Абе 4 годни? Не им ли пука изобщо за туристите и

Commenter

Ivan31

03.04.2026, 08:03

Абе, кви са тия номера?! Четири години?! Да го духат тия от общината! Какво ли не измислят да ни мъчат. Великден е празник, а те – забрани! Защо не си го помислиха преди, бе?! И после ще гледаме икономиката как не върви, хората бягат в Европа… Ама кой да ги слуша, нали им е лесно да издават заповеди.

Commenter

ivan769@gmail

03.04.2026, 08:28

Ебаси цирка! Четири години?! Да си го бият в гъза на тия дето са решили това! Великден без център? Ами хората да се молят пред къщите ли?! Не може да има връзка с празника такова нещо. Направо ми е смехът, че и градския транспорт ще им трябва да го местят.

Commenter

pesho7@mail

03.04.2026, 09:30

Абе хора, кво става тука бе?! Четири години забрана на площада ли? Сериозно ли готвят нещо, или някой просто си е загубил телефона в морето и пише заповеди на случаен принцип?!

Commenter

B2B221

03.04.2026, 09:31

Буааа! Четири години?! Сериозно ли готвят тия? Ама какво им е нас моралът 🤔

Commenter

Стар_Граждан

03.04.2026, 09:42

Абе, кво става с тая Помория бе?! Четири години забрана за движение на площада по Великден? Сериозно ли някой е решил това нщо??? Това вече май мирише на политически цирк! Вместо да се грижат за хората и празника,

Commenter

Тодар

03.04.2026, 09:44

ужас! четири години бе?! 🤯 това за поморие ли е сериозно? кво правят ти

Commenter

Прав_Бургазлия

03.04.2026, 11:00

Абе тва за Поморие вече май е шега, нема друг начин да го кажа! Четири години забрана ли? Сериозно ли някой си мисли, че това е нормално?! Да му светне всеки да разбере, че вместо да организират празника по-добре и да направ

Commenter

Печев

03.04.2026, 11:05

Абе, сериозно ли четири години?!?! 🤦‍♂️ Да не правят партиен съезд там та да блокират целия град? Мама ми

Commenter

Прав_Патриот

03.04.2026, 11:10

А бе, четири години?! Тая Помория май прави Великденски фестивал, а не празнува? Сериозно ли ня