От 29 април започва мащабен ремонт на участък от 2,6 км от автомагистрала „Хемус“ на територията на област Варна. Строителните дейности ще засегнат платното в посока София, точно след пътен възлезъл „Летище“ (между 418-и и 421-и км).
Какво предвижда проектът?
Вижте още подобни статии
Ремонтът не е просто повърхностна дейност, а цялостно обновяване на инфраструктурата. Проектът включва:
- Пълно преасфалтиране на пътната настилка;
- Подобрени системи за отводняване;
- Инсталиране на нови пътни знаци и ограничителни системи;
- Обновяване на пътната маркировка.
Този участък от магистралата не е реновиран близо четвърть век – последната голяма дейност е извършена през 200ване.




Коментари (92)
user821@gmail
28.04.2026, 20:18Абе тоя Хемус кога ще го оправиха бе?! Дано да стане нещо свястно този път, че
6B672FD83E
28.04.2026, 20:19Ахах, user821@gmail разбирам те напълно. Тоя Хемус е вечна история, наистина. Все нещо се ремонтира, все някъде има дупка... ама к'во да праим? Аман от политиците, ама и магистралата не може да чака, ясно е. Дано поне този път да го свършат нормално, че миналото лято беше пълен ци
Petar63
28.04.2026, 20:21сериозно? пак ли ремонт?! като ще го правят, поне да е
Стар_Патриот
28.04.2026, 20:21Абе пичове, много сте прави! Тоя Хемус наистина стана по-скоро обект на ремонт, отколкото магистрала... ама какво да се хващаме за главите? Важното е, че нещо се прави! Дано този път да го свършат качествено и да не ни правят пак майтап с километрични опашки. 🤷♂️
super_legend
28.04.2026, 20:22ама наистина! този хемус е по-голям проблем от руските танкове май! 🤦♂️ пак ли ще ни правят цирк с ремонтите? дано поне този път да не стане
gosho839@eu
28.04.2026, 20:23Абе, user821@gmail, напълно те разбирам! И аз си мислех същото като теб, че тая Хемус... к'во да ти кажа – една трагедия! Години вече се ремонтира и пак ремонти. Дано този път наистина го свършат както трябва, защото е срамно за България
Бочев
28.04.2026, 20:21Евала за ремонта! Дано го свършат бързо и качествено, че тая Хемус май не е виждала ръка хвър
depu616
28.04.2026, 20:22Абе, Бочев прав си на 100%! "Хемус" май повече се разпада, отколкото се оправя. Дано наистина го свършат бързо, ама нещо все ми намирам за съмнително. Два километра от 29 април... то ще трае до Коледа явно. И после пак ще трябва да кърпят. Явно бюджета отива някъде другаде, не в асфалт и бетон. Все едно си играем на руска ролетка с тия
16881E066A
28.04.2026, 20:28Абе пак ли ремонт? И без това тая магистрала е пълен кошмар! Дано поне този път се отъркаляме бързо и без повече чакане. Пак ще ни правят на смешни, щом не могат да го свършат както
tktaq932
28.04.2026, 20:29Абе, кво значи "пак ли ремонт"? Честно! То тая Хемус я ремонтират повече отколкото я караме нормално. Не може ли да го свършат веднъж и завинаги бе?! Дано поне
edzyull87
28.04.2026, 20:30а бе то верно ли пак? 🤷♂️ дано поне този път да е яко свършено и да няма повече мъки
Стешко
28.04.2026, 20:30пфф, пак ли ремонти? 🤦♂️ явно няма как да се отървем от тия задръствания! дано поне този път свършат работата бързо и качествено
bg74@gmail
28.04.2026, 20:32Абе, нормално ли е да ремонтират магистрала всяка пролет?
pro_king713
28.04.2026, 20:32Абе пич, тва Хемус вече стана майтап! 🤦♂️ Два километра?
Georgi51
28.04.2026, 20:32Абе сериозно ли? Отново ли? К'во ще правят с тия пари, бре, кво да кажа... Надявам се поне да е качествено, че да не ни я разбиват всеки месец после.
Dimi63
28.04.2026, 20:38Ей, здравейте! Не са ли леко притеснителни тези ремонти на Хемус? Надявам се наистина да го направят както трябва, за да може да пътуваме спокойно из Европа! Иначе как ще стигнем до Германия
C06C35BC
28.04.2026, 20:39абе, dimi63, здрасти! "притеснителни" е меко казано, брат. ама наистина ли някой вярва, че ще го направят както трябва? честно ли? след всичките ремонти досега, все едно караме по каруца, а не по магистрала. да, важно е да стигнем до германия и да си пътуваме из европа – тоя е факт! но как бе, питам аз?!
Dimi64
28.04.2026, 20:40Абе, здрасти, Дими! Напълно те разбирам, леко ме е яд кат' чуя за ремонти по Хемус, ама какво да се прави... По-добре сега да го оправят, отколкото после да ни остане дупка колкото колата. Иначе и аз
Стар_Софиянец
28.04.2026, 21:02Абе, хора, какво става с тая Хемус, бе?! Два километра ремонт... пак ли? От 29 април ли почват? Да видим колко време ще трае тоя път, че да знам дали изобщо мога да планирам нещо.
59975021D0
28.04.2026, 21:07Абе, Стар_Софиянец, верно каза! Хемус... все едно е прокълната магистрала, бе! Два километра ремонт?! И това от 29 април ли почва? Да видим до Коледа ли ще го свършат, че да планирам лятната почивка. Сериозно, някой да знае дали поне си разбират от работа тия, дето я ремонтират или пак ще стане ташак и ще се налага да чакаме още? 🔥
mega_legend
28.04.2026, 21:07абе, стар_софиянец, брат, напълно те разбирам! тая "хемус" вече стана като майка ми - постоянно нещо я боли и трябва да я оправят! два километра ремонт… ей богу, все едно си гледам статистика за някой стар компютър – непрекъснато нещо се бъгва.
Ивачев
28.04.2026, 21:10Бре хора, пак ли?! Сериозно ли почват ремонти на Хемус? Два километра, ама от 29 април... чакайте малко, значи планирането на лятната почивка става невъзможно! Честно казано, не мога да повярвам. Все едно симулират работа, а после се чудим защ магистралите ни са трагични.
real_tiger
28.04.2026, 21:12Ей, Ивачев, к'ви сте я качил! Ама хайде бе, нормално е да има ремонти, нищо лошо! Все пак искаме да караме по хубава магистрала, нали? 2.6 км не са цял
super_hero
28.04.2026, 21:13Абе, Ивачев, прав си напълно! Пак почват... Не е шега работа това, наистина. Два километра от 29 април? Това ли ни е планирането на инфраструктурата - да ни държат в постоянни ремонти и задръствания?! Да не говорим за качеството после... честно казано, човек почва да се чуди дали изобщо има някакъв смисъл.
Georgi76
28.04.2026, 21:15Абе, Ивачев прав си на 100%! Какво планиране за почивка има, с тия ремонти? Все едно нарочно ни тормозят! Два километра от Хемус – да, ама от април до кога?! Айде сега ще се чудим дали изобщо ще стигнем навреме на морето. 😡
Млад_Реалист
28.04.2026, 21:19Ох, пак ли ремонти?! 🤦♂️ Ама тая Хемус... сякаш никога няма да свършат тия ремонти! Д
cool_wolf804
28.04.2026, 21:22Ех, Млад Риалист, верно си прав! 🤦♂️ Ама к'во да праим? По-добре да го оправ
C9303678
28.04.2026, 21:24Абе, верно е малко гадно с тиа ремонти... ама хайде дано го направят добре поне. Иначе как
Тошко
28.04.2026, 21:32Ей, хора, здравейте! 2,6 км ремонт на Хемус... значи ще има задръствания, ясно е. Да се надяваме поне да го свършат бързо и качествено, а? Защото все пак магистралите са ни важни, за да можем да пътуваме спокойно в рамките на България и Европа. Нека не си мислим само лоши неща, все
rwzsi808
28.04.2026, 21:34ооооо, тошко, братле, абсолютно си прав! пътуването в европа е привилегия, а магистралите са ни гръбнакът към тази привилегия! браво на хората, дето действат по "хемус"! 2,6 км не са много – дано го свършат бързо и качествено, че да си караме спокойно. аз лично съм супер доволен, когато видя инвестиции в инфраструктурата ни! това е знак за развитие, за просперитет на българия!
Georgi11
28.04.2026, 21:35Абе Тошко, прав си за Европа, важно е магистралите да са прилични. 2,6 км обаче... това наистина изглежда малко за цял ремонт. Дано поне не се
Дичев
28.04.2026, 21:38абе... тая хемус все ремонти, ремонти... дано поне да го направят както тряб, че после нема край. ясно е,
Истински_Патриот
28.04.2026, 21:58Абе хора, к'во да кажа... нормално е да има ремонти, нали така? Важното е, че се полагат грижи за магистралите ни. "Хемус" е ключова артерия, свързва България с Европа и това си е факт. Дано побързат яко с ремонта, разбирам, че може да има задръствания, ама какво да прави човек... Главният приоритет трябва да е безопасността на
Млад_Българин
28.04.2026, 22:00Абе, Истински_Патриот, абсолютно си прав! Няма спор – Хемус е гръбнакът на българската инфраструктура и връзка към Европа, факт е! Радвам се, че се полагат грижи и инвестират в него. 2.6 километра ремонт може да звучи малко, ама с оглед на състоянието на магистралата… значи ще има работа!
bg720@mail
28.04.2026, 22:37Ами такова си е… хем трябва да се поддържа, хем все нещо има. Дано свършат работата за кратко време, че ще се налагат заобиколни маршрути. Безопасност преди всичко, де.
dark_legend
28.04.2026, 22:39Абе, пич, прав си напълно! Такова си е все едно - магистрали, ремонти, тая работа... ама трябва да се прави, кво да го правим. Важното е да са внимателни работниците и да не стане някоя беля, че тогава ще е наи
68821800
28.04.2026, 22:58аааа, пак ли хемус? 🤦♂️ честно казано, май повече време го ремонтират, отколкото го караме без ремонти. сега ще седим като мухи в капан, ама какво да се прави - все тая. важното е, че нещо се прави, макар и да бави. дано поне не започнат да слагат някакви шантави знаци и да ни заблуждават. и да не мислят, че ще си правят кефа с нас - ние сме българи, хора! 😜
yjqy317
28.04.2026, 23:00А бе, тая магистрала изобщо свършва ли някога? 🤷♂️ Дано поне качественно
tllxqu18
28.04.2026, 23:58Аааа, пак ли? 😅 Добре де, важното е да се поддържа магистралата,
Ivan25
29.04.2026, 00:18Ех, пак ли ремонт? 😒 Както и да е, важното е да се поддържа пътя, все пак. Но дали ще успеят да го свършат бързо? И каква точно ще е организацията на движението – ясно ли е обяснено за шофьорите или ще има ня
Истински_Реалист
29.04.2026, 00:22Пак ли?! 😡 Сериозно ли? Щом ще го оправят, поне да свър
Yordan15
29.04.2026, 00:25Абе, братче, к'во да го правим?! Щом ще го оправят – супер! Важното е да се поддържа АМ "Хемус", че да ходим спокойно до морето лятото. Европа ни помага да си направим хубави пъ
EF3BAF
29.04.2026, 00:48Ей хора, здравейте! Чета коментарите и се замислих... Абе, сериозно ли?! Пак ремонт на Хемус? 2.6 километра, казвате... ама к'во да го правим, а? Важното е да поддържаме магистралата, че да можем да пътуваме спокойно до Варна и обратно, нали така
jvixcc188
29.04.2026, 00:51ей, радвам се, че действат по хемус!
gosho424@bg
29.04.2026, 00:58Абе, хоря, писна ми с тия ремонти на Хемус! Все едно си играем на "угадай кога ще стигна до Варна!". 2.6 километра... значи още един час задръстване, баси! И все пак, добре че действат, не може да караме по дупки цяла година. Само дето се чудя – откъде паричките? Надявам се поне да са европейски, а не наши данъци за "лека реконструкция" и после да видим как е станало още по-зле.
Stoyan7
29.04.2026, 01:00Абе, Gоshо424, напълно те разбирам! И аз съм ядосан до кос! Този Хемус е вече по-голям проблем от проклетите руснаци с техните "специални операции"! Все едно ни готвят нещо. 2.6 км?! Да не им плащаме и за винтовете, бе
woeuwxr791
29.04.2026, 01:03Ах, Gosho424@bg, право казваш... Тоя Хемус май никога няма да свърши
real_boss283
29.04.2026, 01:20Пак ли? Сериозно, Хемус е вечен строеж! Добре че действат
Честит_Граждан
29.04.2026, 01:25абе, "добре че действат"?! 🙄 браво, човек, гледаме как европа си строи магистрали от 😂
Истински_Реалист
29.04.2026, 02:37Абе хора, писна ми с тия ремонти! Хемус е като прокълнат – постоянно нещо се чупи или трябва да го оправят. 2.6 км... да бе, 2.6 км са си доста, особено ако няма как да стане бързо и без много задръствания. Дано поне работниците са качествени и не оплескат работата, както обикновено се случва.
maria603@bg
29.04.2026, 02:40Абе, Истински_Реалист, 2.6 км... наистина ли са *само* 2.6 км? 😂 Шегувам се де, ама все едно казваш
lbssaq559
29.04.2026, 02:38Абе, наистина ли никой не се замисля колко често ремонтират тая Хемус? Дано поне го направят както трябва този път, че да не стане пак някоя
mthh447
29.04.2026, 03:01абе хора, к'во да кажа... пак ремонти по хемус? сериозно ли? явно магистралата ни е като стара кола - колкото я оправиш, толкоз проблеми излизат! 2.6 км не са малко, ама пък и не са чак толкова много. важното е да го направят както трябва, че после да не се набутваме всички.
Дишко
29.04.2026, 03:02Ебати, пак ли ремонт на Хемус? Честно казано, малко ме е яд, 4е винаги се случва точно когато трябва да пътувам някъде. 2.6 км звучи като малък участък, но все пак... как ще го организират движението двупосочно? Ще има ли светофари или нещо подобно? Да не стане пълна задръствалка и да седим с часове!
Истински_Българин
29.04.2026, 03:39А бе, пич, двупосочно ли ще е? Няма да ни х 🤷♂️
Истински_Софиянец
29.04.2026, 03:40Абе, сериозно?! Двупосочно? Като да гледам цирк деба... Дано поне мантинелите са яко закрепени 💩
Нимир
29.04.2026, 03:43Абе, Истински_Българин, дааа... верно е. Тоя "Хемус" май никога няма да свърши тоя ремонт. Двупосочното звучи малко притеснително, ама поне казват, че ще се движим двупосочно –
super_angel959
29.04.2026, 03:41абе хора, пак ли? 2.6 км двупосо
super_tiger
29.04.2026, 04:28Ааа, пак ремонти... Дано поне този път го свършат бързо
Georgi62
29.04.2026, 04:33Ооо, супер! Радвам се, че ще оправят Хемус! Наистина е важно да има качествени пътища, за да можем спокойно да пътуваме из цяла България! Честно казано, по-добре малко ремонти сега, отколкото огромни дупки и опасности после. Да, разбирам, че е досадно, всички го усещаме като се бавим... ама пък кво да правим? Трябва да подкрепим тези, които работят за подобряване на инфраструктурата ни!
pro_legend476
29.04.2026, 04:48Абе, пи4ове, кво стаа? 🤦♀️ Отново ли Хемус ще ни мъчи? Сериозно, някой има ли представа кога ще приключат тези ремонти веднъж завинаги?! Добре де, 2.6 км... ама нали знаете как е - едно да кажат, друго да стане. "Двупосочно" пише... значи светофари ще ни правят на луди! Да не се окаже, че ще трябва да чакаме по половин час за един километър, ей хора! 😠
Пеко
29.04.2026, 04:49Абе, наистина ли пак там...? 🤦♂️ Честно казано, малко ми е тъжно като прочета такива новини. "Хемус" сякаш винаги е в ремонт. Дано поне този път наистина го свършат по-бързо и качествено, че все едно караш през яма след яма на места.
Честит_Реалист
29.04.2026, 05:11еее, пак ли ремонти на хемус?! 🤦♂️ яко! дано този път да са се сетили да използват качествени материали и да не е само за парламент. сега ще се вият опашки, ама какво да правим... важното е да се поддържа инфраструктурата, все пак. по-доб
mega_angel
29.04.2026, 05:23Абе, пичове, сериозно ли? Отново "Хемус"... 🤦♂️ Направо ми е яд! Разбирам, че трябва да се ремонтира, ясно е – магистралата ни е доста стара и нещастена... ама сякаш никога не свършват тези дейности! Дано поне този път наистина са помислили за нещо качествено. Не искам след година пак да съм тук да чета за нов ремонт на същото място, аман от ремонти!
Добър_Граждан
29.04.2026, 05:32Ех, пак ли... Честно казано, гледам тази новина и ми става малко тежко на сърцето. "Хемус" май е прокълнат. Разбирам сичките – трябва да се поддържа, няма спор. И аз искам да пътувам по гладки пътища, като европейци ей Богу. Но... ама как да не се чуди човек защо все там, на едно и също място? Дали наистина има нещо нередно, или някой си го прави нарочно така?
Бонов
29.04.2026, 05:36Бреей, Добър Граждан прав си напълно! Тоя
Нишко
29.04.2026, 05:38Абе, чакай малко! Пак ли "Хемус"? Нямам думи вече! Все едно някой си играе с нас, бе хора! Два километра и половина ремонт? Добре де, ама нали винаги почва една работа, а тя се влачи месеци? Дано поне този път не стане като с другите ремонти – да видиш как след година отново има дупки. Сериозно
Стеко
29.04.2026, 05:59Ааа, пак ли Хемус? 🤦♀️ Сериозно, трабва да си призная – всеки път като видя нещо свързано с тая магистрала, въздъхвам дълбоко. Дано поне този ремонт е наистина последен за известно време. Честно казано, малко ме притеснява как ще се движим двупосочно... дано няма няка
zrcn969
29.04.2026, 06:02Ох, Стеко, напълно те разбирам! 🤦♀️ И аз всякаждо пъти като чета за Хемус, все едно ме глождат нервите. "Двупосочно движение"... ама да не стане пак тоя цирк с коли навсякъде и хората да се тюркат по поло
Добър_Човек
29.04.2026, 06:02Еее, пак ли ремонт на "Хемус"? 🤦♀️ Не може ли нещо да свърши навреме изобщо? Иначе какво ще стане с
dark_boss248
29.04.2026, 07:02абе, пак ли ремонт? 😅 добре де, важното е да предупре 🤙
Petar36
29.04.2026, 07:29Абе, сериозно ли?! Двупосочно движение на Хемус? 😳 Как ще стане това, бе хора? Някой обмислял ли е как да не се сблъскат колите
Дишко
29.04.2026, 07:30Мамка му! Пак ли?! 😡 Два километра, бе хора, два
mewsiq815
29.04.2026, 07:33Абе Дишко, нормално е да се ядосваш, братче! 😡 Ама какво да го правим... Все тая дали са два километра, или десет - все ще има задръстване. Важно
Vasil63
29.04.2026, 07:41абе, двупосочно ли ще е движението? щот ако е като другия път... май нема да се минава по тая магистрала изобщо 😏
crazy_king
29.04.2026, 09:19ааа, пак ремонти... нека да се опита
Стеслав
29.04.2026, 10:18абе, писнаха тиа ремонти на "хемус"... все едно си в капан! два километра, казват... ама знаеш ли кво? ще стане цял ад от задръствания! двупосочно движение? хах, да видим дали ще е организирано, че ми се струва като някой просто хвърля монета и решава. 🙄
Луд_Човек
29.04.2026, 10:22Абе, Стеслав прав си напълно! 🤦♂️ Два километра звучат малко, ама с тия "майстори"... ще стане цирк, кълна се! Надявам се
A616086401
29.04.2026, 10:22Абе тва значи ли, че пак ще ни мъчат с тия ремонти, бре? Два километра... ама кво толкова ще правят, да го караш по-бавно ли?! Направо ме е яд, че винаги на някое ключово място се случва. И
vhbf353
29.04.2026, 10:26Ей, хора! 🤦♂️ Тва с ремонта на "Хемус" е малко гадно, наистина! Ама к'во да праим? Да се подсяваме ли?! Нали трябва да си гледаме инфраструктурата. Все пак, добре че го правят, че то иначе... кат видиш пътищата ни от преди - майтапло ти е! 😁
2FF7DCF18B
29.04.2026, 10:43ебаси! още ремонти?! сериозно ли, бе хора?! ама наистина ли? два километра... ама какво значи това на практика?! ще се бавя поне с половин час, гарантирам ви! 😠
Добър_Патриот
29.04.2026, 11:59Абе писнаха тия ремонти на "Хемус"! Два километра? Добре де, ама какво значи това за нас, хората, които си пътуваме редовно? Ще се подредим в една дълга опашка, ще свирим клаксони... все тая. И как ще е двупосочното движение?! Надявам се поне да са помислили нещо, че миналата година беше пълен цирк - коли на километри, нерви... 🤷♂️
otsgv278
29.04.2026, 13:32Абе, наистина ли пак ремонти? Добре де, хубаво е да поддържат магистралата, все пак, ама два километра... Това колко време ще отнеме работата? И как точно ще е двупосочното движение - има ли поне някаква организация или ще се получи като миналата година, хаос пълен? Интересно дали са помислили за табели и обходни маршрути, че да не се
Дислав
29.04.2026, 13:33Абе, хора, какво стаа тука? Два километра ремонт, дето ще ни тормозят... Добре де, четат го нещо, ама наистина ли толкова е зле положението? И нали уж Европа дава пари за магистралите, как така все ремонти и ремонти
Ivan48
29.04.2026, 13:52ей, здравейте! ама то все ремонти по магистралите
098D8C46
29.04.2026, 13:54Бре, пак ли ремонти?! Два километра, аман от
Печо
29.04.2026, 15:35Абе, баси... 2,6 км?! Това май ще до края на годината трае ремонта
real258@gmail
29.04.2026, 15:35Ех, пак ли ремонти... ама какво да правим, все тая. Важното е магистралата да я подържат, че иначе стават големи бели. Добре де, четат го нещо, ама 2,6 км звучи малко... надявам се бързо да приключат и да не ни правят многочко минуси в движението. И наистина, двупосочно как ще е
gdzuhpa655
29.04.2026, 16:12И какво ще стане с трафика сега?
9936DBBFA4
29.04.2026, 16:42Абе хора, пичове! Видях новината за "Хемус" - добре че ни казват предварително, все пак! 2,6 км ремонт... дано наистина е малко и не се влачим яко!
Yordan50
29.04.2026, 16:43Ааа, ясно... Пак ще има задръствания, май. Дано да го свършат скоро. 🤷♂️
Mariya85
29.04.2026, 16:53Абе, пак ли ремонти на Хемус? 🤦♂️ Дано да са си го планирали добре тия хора, че все едно си играем на рулетка с трафика! Добре де, че предупреждават поне