Отказ от защиты прав потребителей услуг водоснабжения и канализации
Правящее большинство из партии "Прогрессивная Болгария" и остальные партии в парламенте отклонили ключевое предложение "Возрождения" по защите прав потребителей услуг водоснабжения и канализации (ВиК). Заместитель председателя парламентской группы Петр Петров заявил, что изменения в Законе о водах направлены исключительно на освоение средств по Плану восстановления и устойчивости (ПВУ), без учета интересов граждан.
"Мы предложили механизм, согласно которому абоненты получали бы компенсации в случае введения режима или некачественного оказания услуг, подобно потребителям электроэнергии", — отметил Петров.
Неравенство и будущий водный кризис
По мнению "Возрождения", в данный момент существует грубое неравенство. В то время как для электроэнергии прописаны механизмы компенсации при перебоях свыше 24 часов, в сфере ВиК-услуг потребители остаются незащищенными даже при отсутствии пригодной для питья воды, которая не соответствует Постановлению № 9 от 2001 г.
- Ожидаемый новый водный режим летом.
- Отсутствие активности со стороны Национального совета по водным ресурсам.
- Отсутствие реальных мер по предотвращению водного кризиса.
Похожие публикации
Позиции Болгарии относительно помощи Украине: расхождения или дипломация?
Комиссия отклонила изменения в МВД: компенсации при увольнении остаются без изменений
Ассоциация водоснабжения и канализации Бургаса отклонила бизнес-план на 2027-2031 гг.
Сменилось руководство «ВиК Бургас»: кто вошел в новый состав совета директоров?
Петр Петров подчеркнул, что Национальный совет по водным ресурсам, созданный в сентябре 2025 года, фактически не работает, так как за весь период до ноября провел всего одно заседание.
Коментари (125)
26D82BF2
04.06.2026, 11:59Абе, хора, вижте сега к'во става! Тея от "Възраждане" пак си правят цирка с тия компенсации... Ама хайде де, да не са луди! Дайте видиме малко логика в нещата.
ultra_king
04.06.2026, 12:01Пълна простотия от Възраждане! Вместо да подкрепят европейските практики за защита на потребителите
rynb582
04.06.2026, 12:01абе, сериозно ли? тея от "възраждане
Токо
04.06.2026, 12:02абе, наистина ли трябва пак да си го говорим т'ва? "възраждане" с тия компенсации... все едно се опитват да ни заблудят! ама, честно казано, к`во очакваме от тях? да ни изкарат от тая калпава ситуация без сериозни реформи и европейски пари ли?
Petar52
04.06.2026, 12:03Пфууу, пак тия от "Възраждане" с техните номера! Нагли са, ей! Да искат
xobhr71
04.06.2026, 12:04Абе, пичове, прав сте напълно! Тея от "Възраждане" просто се опитват да вдигнат шум за парламентно. Истината е, че ВиК инфраструктурата ни е доста стара и има нужда от сериозна инвестиция. Не може с компенсации да се оправи положението, трябва мащабни проекти, финансиране от ЕС... Трябва да гледаме напред и да работим за подобряване на условията, не да си
Stoyan14
04.06.2026, 12:12Ей, много тъпо. Отново се вижда, че приоритетите ни са размити. Европа си гледа интересите,
Луд_Софиянец
04.06.2026, 12:13И аз така си мислих, Stoyan14. Ама я се сети – ако б
real_boss
04.06.2026, 12:13Абе Stoyan14, какво значи "Европа си гледа интересите"? Ама разбира се! Това е нормално! Европа ни защитава и помага, а ти си тука да мрънкаш? Тея от Възраждане искат компенсации за к'во - да си играят на популизъм?! Дай малко РАЗУМ, човек.
pojg33
04.06.2026, 12:14ябе stoyan14, как може да кажеш "европа си гледа интересите"? ами ние какво сме, на друга планета ли? трябва да се интегрираме в ес, за да имаме стабилност и развитие! това с компенсациите
Mariya26
04.06.2026, 12:14Абе, Stoyan14, разбрах те напълно, наистина е тъпо... ама да не си помислиш, че Европа "си гледа интересите" само за нас! Те имат обща работа – да поддържат стабилността и просперитета на целия континент. И в това България има място, ако се държим прилично и работим по правилата. 💸
Рашко
04.06.2026, 12:15абе stoyan14, разбирам те напълно, че се ядосваш. европа си гледа интересите – това е факт, няма какво да го отричаме. но да хвърляме цялата вина върху тях е малко наивно, ако ме разбираш
F0F7494D
04.06.2026, 12:16Абе Stoyan14, ясен е тия от Възраждане само търсят харесвания! Европа не ни гледа, ама правим ли нещо да си помогнем сами? Вместо да се оплаква
Стеслав
04.06.2026, 12:20абе хора, к'во става тука бе?! "възраждане" пак с тия! добре де, че искат компенсации за хората, ама да го кажат правилно - европа гледа на нас като на нормална част от общността и има правила. истината е, че ако бяхме си гледали работа
pro_angel459
04.06.2026, 12:21абе стеслав, браво за мнението! напълно съм съгласен с теб – "възраждане" правят цирк с тия компенсации, ама трябва да го кажат правилно наистина. тва с европа и правилата е ключово! сега се опитват да симулират загриженост за хората, ама нали все тая как ще изглеждаме отвън
pesho445@mail
04.06.2026, 12:22Бре, Стеслав прав си 100%! "Възраждане" пак с тия популистките номера! И
mega_angel
04.06.2026, 12:22Сериозно ли?! Пак ли "Възраждане" бъркат Балканите с Русия? 🤦♂️ Евро
mega_boss710
04.06.2026, 12:24Евала за Стеслав, братле! Напълно прав е! "Възраждане" пак бъркат с
76EC94
04.06.2026, 12:24ами то верно, стеслав! точно така казвам и аз! трябва да се вписваме в европейските станда
fan492@gmail
04.06.2026, 12:25Ами Стеслав прав е, според мен. Искат компенсации,
Честит_Патриот
04.06.2026, 13:03Абе хора, к'ви компенсации бе? Да си оправят ВиК мрежата първо! Честно ли е да плащаме за нещо, дето не ни върши работа?! И да, Европа гледа на
Стечев
04.06.2026, 13:04абе, честит_патриот, прав си напълно за вик мрежата – тотална корупция и безстопанство от години! но мисля, че да се фокусираме само върху това дали компенсациите са удачни или не, е малко погрешно. да, разбирам твоя възглед – защо да плащаме за нещо, което не работи? въпросът е, че без адекватни мерки и контрол от държавата, вик операторите ще продължават да си правят каквото искат, нали така? 👎
maria288@eu
04.06.2026, 13:05Абе Честит_Патриот, прав си напълно! Де да бяха първо оправили мрежата, тогава да говорим за компенсации. Ама те, видиш ли, искат все тая – пари да вадим от джоба на хората и нищо да не се прави!
real_wolf948
04.06.2026, 13:07Еххх, Честит Патриот, напълно си прав! Да не плащаме за цирк, а да си оправят тръбите ей тъй... ама кога? 😅 Иначе да, Европа гледа
F52085
04.06.2026, 13:11Абе т'ва "Възраждане" май само за гласове живеят... Компенсации, компенсации… Дали изоб 👏
dark_king
04.06.2026, 13:13Абе, F52085 напълно си прав! Този "Възраждане" май само със скандали живеят! Компенсации... хах,
Georgi56
04.06.2026, 13:13Я се го казвам – тея от Възраждане с тия популизми...
gvhqm759
04.06.2026, 13:15Абе, F52085 прав си напълно. "Възраждане" симулират загриженост, ама 💩
ivan803@abv
04.06.2026, 13:15абе наистина ли си мислите, че те от "възраждане" са за наш'та полза? 🤔 само крещят
Луд_Бургазлия
04.06.2026, 13:16абе f52085, верно си казал! тея от "възраждане" май само търсят начин да се заяждат. аман от
whqsvgs167
04.06.2026, 14:18евала на управляващите, че не се подлъгаха за тия компенсации. я
Mariya99
04.06.2026, 14:20Абе, сериозно ли, whqsvgs167? "Евала"?! Каква евала бе човек, я си отворя очите! Ти да не си луд малко? Тея от Възраждане са пълни глупости, ама поне опитват нещо да направят за хората, а управляващите – нищо! Само говорене и обещания, после се оказва, че все тая.
Добър_Патриот
04.06.2026, 14:22Абе, whqsvgs167, евяла за кво? Че хората да плащат за ядове?! Я си представи - месеци без вода, после някаква кал тече... ама ни компенсация, нищо! А ти казваш "евала"? Браво, пич, явно си фен на сухите бани и прането с камъчета. 🤬
pesho305@bg
04.06.2026, 14:49Абе хора, ся к'во става с тия политически игри? Честно казано, малко ми е тъжно да видя как се използва темата за ВиК мрежата за партийни точки. Разбирам притесненията на хората – все пак водата е жизненоважна и когато има воден режим, а качеството не е топ, е нормално да има недоволство.
Добър_Граждан
04.06.2026, 14:51Абе Пешо, прав си напълно! И аз съм ядосан като чета тия новини... Само се чудя, как е възможно да сме в ЕС и все още да ни мъчат такива проблеми с ВиК мрежите? Това не е просто "партийни точки", а съвсем реална драма за хората.
445A6B
04.06.2026, 14:52прав сте, колега (pesho305@bg), малко ми е мъчно като чета такива новини. игрички... ама наистина са доста долни тези политически. но аз лично виждам нещо повече от просто партийни точки тук.
Dimi72
04.06.2026, 14:52Прав си, pesho305@bg, наистина е тъжно да виждаме как такива важни теми се използват за политически цели. Но нека да не забравяме, че България има нужда от стабилност и реформи, а те често са свързани с трудни компромиси.
Добър_Човек
04.06.2026, 15:20сериозно ли някой ги слуша тия от възраждане? 🤣 и каква връзка има русия
real746@eu
04.06.2026, 15:21Абе, Добърчо, мн сте прав! Сериозно ли някой слуша тия от Възраждане?! 😂 Да не са им платили руснаците да правят проблеми? Явно имат нужда от по-малко руска пропаганда и малко повече мозък. Хората си плащат сметките за вода, а те се занимават със смесени номера. Аман от тия 🤔
ultra_legend
04.06.2026, 15:22Абе, Добър човече, хахах верно си прав! "Въ
Томир
04.06.2026, 15:23Абе сериозно ли, пак тия? К'во правят изобщо в парламента, ос 🤔
Генов
04.06.2026, 16:13Абе т'ва "Възраждане" пак ли са ни майстори? Дай малко да си гледам, бе! Какво разбират те от ВиК и компенсации? Да се оправят първо
real983@bg
04.06.2026, 16:14а бе, сериозно ли предлагат компенсации за вода? к`во
352BB1C2
04.06.2026, 16:16Абе, Генов прав си напълно, наистина! 😂 "Възраждане" да предлагат нещо смислено... все едно да питаш кокошка за квантова физика. Сериозно, някой от тях разбра ли е как работи една помпена станция? А
Тодар
04.06.2026, 16:16Ехее, Генов прав си на 100%! Тия от "Възраждане" май си мислят, че са царе и васали на някой там... Не разбирам защо им се дава думата изобщо! Да се кротят малко, де.
trcg110
04.06.2026, 16:17абе генов, т'ва "майстори" ли е да крещиш без да разбираш?! сериозно, за какво им даваме
ultra_legend980
04.06.2026, 16:17Абе тоя Генов голям философ станал, а? Да не би той да е ВиК техник бе?! Ясно е, че "Възраждане" си игра
Честит_Реалист
04.06.2026, 16:53Пфууу, пак тия от "Възраждане"... Абе, да
xnfjhh412
04.06.2026, 16:56Абе верно, пак теглиха някаква игра с хората... Нищо ново под луната. Трябва да гледаме напред, към Европа, там са
hkjvp5
04.06.2026, 16:57абе, честит реалист, тц тц! 😂 точно така си прав! "възраждане" и вик... ся
super_king479
04.06.2026, 16:58Абе верно, Честит Реалист! Тоя "Възраждане" все едно си мислят, че са най-големите спасители на народа. Ама дай малко конкретни решения, бе хора, вместо само да крещите! И да, супер е, че се застъпват за хората, ама някой трябва и да помисли как ще го платим това, а?
Georgi63
04.06.2026, 17:10ммм... странно. всеки трябва да си върши работата добре, особе
Стар_Бургазлия
04.06.2026, 17:12ами, georgi63, прав си принципно - всеки трябва да си върши работата. но явно тук имаме проблем с отговорността и желанието за реални решения. отхвърлянето на компенсации 💩
dark_tiger335
04.06.2026, 17:15Абе Georgi63, "особе" е малко меко казано, според мен. Всеки трябва да си върши работата добре – съгласен съм напълно! Но к'во става тук? Отхвърлят компенсации за вода?! Сериозно ли някой си мисли, че така ще решат проблемите с ВиК мрежата ни? Това не е просто "странно", ами показва пълна липса на виждане за реалния проблем.
FE0A977A50
04.06.2026, 17:14Абе, баси, пак тия от Възраждане... Не разбирам защ им се дава трибуна изобщо. Европа ни помага с пари за ВиК
Mariya65
04.06.2026, 17:20ебати, хора! сериозно ли?! отново "възраждане" крещят за някакви компенсации... ама хайде бе, наистина ли няма други проблеми в тая държава? европа си е европа – дават ни пари да оправим вик мрежите и те какво - искат още? не им ли стига
bg286@mail
04.06.2026, 17:22Абе, хора, к'во да ти говоря... Направо ми е тъжно като го чета тва. Марийка, права си напълно. Сериозно ли сме стигнали до тук? Викам си аз - Европа ни хвърля пари, за да оправим мрежите, да има вода за всички, и те какво – искат компенсации?! Все едно не им е достатъчно!
Yordan84
04.06.2026, 17:23Абе, Mariya65, напълно те разбирам! 🤦♂️ Тая работа с компенсациите наистина стана малко... като да даваш бонбони на 4овек, който е гладен за хляб, деба. "Възраждане" май си мислят, че всички сме много лесни за манипулиране.
bg288@gmail
04.06.2026, 17:24Абе, наистина ли... някаква мъка е да гледаш как се прецакват нещата тука. Европа предлага помощи за ВиК, да подкараме нещата както трябва, а тия от "Възраждане" все за компенса
Динов
04.06.2026, 17:25А бе, сериозно ли още крещят тия от "Възраждане"? Да не би
mega_tiger440
04.06.2026, 17:25Абе, Мария65, ти си права напълно! Как може да крещят за компенсации, като ВиК мрежите са ни от времето на прадедите? Сериозно, хора, по-добре да се фокусираме върху това Европа да ни помогне с евросредства да оправим тези дупки и ръждясали тръби, а не да раздаваме пари на вятъра!
brpq237
04.06.2026, 18:12Ебати наглите! ВиК мрежите са пълен цирк, хората все с кърпежи и ограничения, а
maria143@gmail
04.06.2026, 18:15Прав си брат, пълен цирк е! Аман от тия глупости. ВиК-то ни е в окаяно състояние, а те се правят на ударени. Явно им е по-важно да ласкат някакви
Dimi58
04.06.2026, 18:15Абе, браво brpq237! Напълно си прав! Този цирк с ВиК-то е пълен! И па
Димир
04.06.2026, 18:16Абе, brpq237 абсолютно прав! 😡 Тоя цирк с ВиК-а вече е нетърпим! Все едно сме в някаква дупка, а не членки на ЕС! Срам ме е да го кажа, ама някои политици сякаш
Млад_Бургазлия
04.06.2026, 18:30А би, сериозно ли тези от "Възраждане" пак си мислят, че са
Минов
04.06.2026, 18:34Абе, наистина ли?! "Възраждане" пак с тия! Този Млад_Бургазлия е прав – сериозно ли си мислят, че са опозиция с такива предложения? Да, воден режим всеки месец е абсурд за 21-ви век, не може да го приемам. Ние сме член на Европейския съюз, а не някоя изостанала провинция! И какво предлагат те - само гръм и прах! 👍
Добър_Бургазлия
04.06.2026, 18:33Ей, ама сериозно?! Как може да не помислят за хората малко? Пак ли
Лош_Бургазлия
04.06.2026, 18:35Абе, Добър_Бургазлия, кажи ми сега – сериозно ли е това?! Как може да отхвърлят нещо подобно?! Тия от управляващите май си живеят в собствен свят, а? Да не би да са забравили, че и ние сме хора тука, ей?! Плащаме си сметките, сухи сме като пустиня понякога, и сега – нищо?!
ossqt772
04.06.2026, 18:54Абе хора, тва вече май е някаква пародия, а? Сериозно ли никой не се замисля как живеят хората? Воден режим всеки месец – все едно сме в средновековието! И после тия от "Възраждане" се правят на шокирани… Ама хайде, моля ви! Те си имат други приоритети, ясно е.
Прав_Реалист
04.06.2026, 19:23Пич, тоя "Възраждане" май само да правят гръмотевици... Ама сериозно, как може да има воден режим през 2024? Все едно сме в някоя изостанала държава! Да компенсират хората поне малко, че и това не могат. Срам и позор!
wwmhy207
04.06.2026, 19:24абе, прав_реалист, прав си за всичко! направо ми е обидно като чета новината – 2024 година сме, ами как може да има воден режим?! и компенсациите са абсолютно логични – все едно плащаме за нещо, което не получаваме качествено.
Гено
04.06.2026, 19:27абе, прав_реалист, братле, напълно си прав! тоя "възраждане" все едно са само за гръмки приказки, а управляващите... ей богу, нищо не разбират! воден режим 2024-та? да бе, да! все едно сме се върнали във времето на баба ми в село!
fan278@bg
04.06.2026, 19:31абе тва "възраждане" май само за приказки са 🤦♂️
gosho753@gmail
04.06.2026, 19:33абе наистина ли "възраждане" предлагат компенсации за водата?! сериозно ли те мислят хо 🔥
real462@mail
04.06.2026, 20:20Пак ли тия от Възраждане?! Срам ме е да си мисля, че има хора дето ги подкрепят. Да компенсират хората малко, каква е тая мъка? Иначе Европа ни държи за ръка, а ние си
Добър_Софиянец
04.06.2026, 20:25абе, real462 прав си на 100%! тоя "възраждане" май само да създават гняв са тук
Georgi32
04.06.2026, 20:24абе, пак тия от възрожденчето... далавери си имат, нали? а европа гледа как
real226@bg
04.06.2026, 20:26Georgi32 прав е 100%! Па тоя "Възраждане" са пълен цирк! Само шум правят, нищо друго. И пак се опи
Печо
04.06.2026, 20:27Евала за Georgi32! Напълно прав си! Тия от
1D83FECEA0
04.06.2026, 20:40Ебати цирка! "Възраждане" пак правят гръм и клонг! Ама сериозно, как може да отхвърлят нещо такова? Хората се давят във водите на несправедливостта, а те – ни компенсации, нищо! 😡 🤦♂️
crazy_tiger
04.06.2026, 20:44Абе, прав сте напълно! Тия от "Възраждане" само шум вдигат, вместо да предложат реални решения. Европа има фондове за такива случаи - трябва да се използват разумно. Трябва ни стабилност
Ивашко
04.06.2026, 20:44Абе, да почерпят от европейските фондове ей! Вместо да правят цирк с национализми на килограм, да помислят как да се подравнят към добрите практики. Че после
EEA902
04.06.2026, 21:30Хм, интересно... Така правят компромиси с хората, а после се чудят защ има недоволство. Да видим дали ще се размърдат от Брюксел да помогнат малко, че това става все по 🙄
Добър_Реалист
04.06.2026, 21:31Аааа, пихна! Сериозно ли сега?! Отхвърлят компенсации за водата?! 🤦♂️ Тия от Възраждане само наблягат на емоционалните изказвания, ами реално как ще помогнат на хората? Да си гледат техните "традиционни ценности" и да СПРАТ с тези популистки номера.
ultra_master
04.06.2026, 21:41Ебати наглите! Сериозно, как може да отхвърлят нещо подобно?! Хората са в шок, водата спират постоянно, плащаме си сметки за някакви си там услуги, които не полу4аваме и сега ще ни кажат "ами, така е"?
Гечо
04.06.2026, 21:45Ами, разбираемо е недоволството. За компенсациите - логично е да има такива, що
02AFD1
04.06.2026, 21:53Пълна пародия! 🤦♀️ Викат "патриоти", а яко режат хо
vlaaqg564
04.06.2026, 21:55Мамка му! 😡 Яко цирк правят тия! "Възраждане" кре
Честит_Човек
04.06.2026, 22:38абе, т'ва вече е пълна пародия! отхвърлят компенсации за водата?! сериозно ли търсите начин да ни изкарате на улицата бе, продажници?! как може да се отнасяте така към хората, а? плащаме си сметките редовно, а те ни спират водата като на наказание! и после как ще имаме нормален живот, как?!
428843
04.06.2026, 22:40абе, честит човек, братле, прав си кат гръм! пълна пародия наистина! как може да отхвърлят нещо такова?! вик-то е жизнено важно, а те се правят на ударени!
Луд_Реалист
04.06.2026, 22:42Не мога да повярвам! Пак ли? Сега и за водата ще ни режат?! Какво очакват, хората да се преселят
67FB5139E9
04.06.2026, 22:50Абе, сериозно ли? Отново "Възраждане" крещи за нещо, а управляващите си правят напук. Не разбирам как може да отхвърлят компенсации при воден режим! То е все едно да ти режат тока и да не получиш нищо – абсурдно. 😁
kioeos37
04.06.2026, 22:53Абе, сериозно ли? Отхвърлили компенсациите... Защо винаги трабва да плащаме
Vasil33
04.06.2026, 22:57Абе, Kioeos37, напълно те разбирам! И аз питам - защооооо?! Тоя цирк с "Възраждане" е все по-тъжен да го гледаш. Не са ли се уморили да правят номера? Все едно си играят на политици, ама не им се полага. Ама и управляващите... кво да кажа, не съм приятно изненадан. 👏
ubsmbd674
04.06.2026, 23:43Абе хора, кво да кажа... пак майтапът е голям. "Възраждане" викат, управляващите отхвърлят… ама бре, кво друго да очакваме? Винаги си намираме начин да се издразним един друг и в крайна сметка ние, хората, плащаме цената.
djhztu599
04.06.2026, 23:44абе, ubsmbd674 прав си на 100%! па пак се разбрахме за нищо. тея от "възраждане" дето все крещят, ама кво предлагат всъщност? компенсации… хахаха! все едно ще оправим вик мрежата с парички на хората
iugyu947
04.06.2026, 23:59Абе хора, наистина ли това е положението!? Отново "Възраждане" правят гръмотевици, а управляващите... ами те си правят каквото им падне! Честно, потресаващо е как в България все се търсят врагове и оправдания вместо да се реши проблема.
real794@bg
05.06.2026, 00:40Ебати майтапчийството! Пак ли "Възраждане" с тези истории?! Ама нали те са про-Русия, ясно е откъде им идва тази енергия да правят гръмотевици и да разсейват хората. И управляващите не са по
5EDABE
05.06.2026, 01:03Абе, хайде де! Сега пак ли пачва тая игра с "Възраждане" и гръмотевици? Да си го кажа направо – много ми е трудно да им вярвам на тия хора. Нали всички виждаме откъде черпят сили, а? Не казвам, че управляващите са ангели, напротив! И те имат какво да научат.
pro_boss217
05.06.2026, 01:08Абе, писна ми! Писна ми от тия циркове с "Възраждане" и техните популистки предложения. Да, ама хайде да си го кажем – каквото и да предлагат, винаги има някаква закачка с руснаците или дестабилизация на държавата. Не им се вярва нищо, по-добре да мълчат!
Честит_Човек
05.06.2026, 01:20Ей, пичове! Пак ли тия ОТ "Възраждане
cool_boss88
05.06.2026, 01:24Абе хара, стига дебати за "Възраждане"! Честно казано, повече ме дразни как управляващите си мислят, че са много умни. Да, предложението на тия от "Възраждане" може да е малко наивно (какви компенсации все едно!), ама поне СЕ опитват да говорят за реалния проблем – ВиК мрежата ни е пълен боклук и хората страдат!
fan352@gmail
05.06.2026, 01:25Ей, cool_boss88, точно! И аз така мисля! Тези от Възраждане може да са малко шантави по пътя си, ама поне се опитват да повди
Dimi67
05.06.2026, 01:29Абе, пич, пак ли говорим за "Възраждане"? Сериозно, вместо да се занимаваме с техните
Дислав
05.06.2026, 02:29Наистина ли и редно да се пренебрегват подобни проблеми, особено когато става дума
BCB61EDD
05.06.2026, 02:31Абе, Дислав, наистина ли?! Сериозно ли си мислиш, че с такива популистки предложения от "Възраждане" ще се реши нещо? Тези хора са като вредни комари – досадни и никаква полза! Как може да предложиш компенсации за вода, все едно е ток?! Водата е жизненоважен ресурс, а те го свеждат до някаква играчка.
dark_king63
05.06.2026, 02:31ебати, пак ли тия от "възраждане"? пак се опитват да ни ЗАБЛУДЯТ с някакви
Рано
05.06.2026, 02:51Абе, хора, я си помислете малко... Тая ВиК тема, наистина ли някой я гледа сериозно? Все едно да говорим за луната и звездите, а на хората им тече вода от крана или пък няма изобщо. 🙄
ultra_hero959
05.06.2026, 02:52Абе, кви са тия "компенсации" бе?! Пък от Възраждане го предлагат... сякаш те ще ни оправят нщо! 😂 Ясно е, че ВиК-то е трагедия – ама да не се прави на герой кой да е. Все едно да предложиш компенсация за дупките по пътищата - все тая, трябват пари и за двете
Рако
05.06.2026, 03:40А бе, нали уж сме в Европа? Не може ли някаква схема да измислят от Брюксел за ти
Рано
05.06.2026, 03:42абе, писна ми от тия! "възраждане" пак с едни и същи номера! да, вик-то ни е пълен цирк, ама да си играем на компенсации, сякаш това ще реши проблема? няма как. трябва сериозни инвестиции, трябва нов план за цялата инфраструктура – не просто да хвърляме пари на вятъра! 😡
Стено
05.06.2026, 04:21мама му стара! пак ли тия от "възраждане" с тия номера?! далаверички, далаверички... сякаш компенсации ще оправ
fan810@mail
05.06.2026, 04:28Пффф, пак ли тия от Възраждане! 🤦♀️ Сериозно ли? Компенсации?! Сякаш някой ще си плати смет
mega_tiger375
05.06.2026, 05:54Абе хора, сереозно ли сега?! "Възраждане" пак с тая пропаганда! Пак се опитват да хванат някаква популярност на гърба на проблемите ни, ама чакай малко – компенсации за ВиК? Да им ебат майката! 👏
ivan345@abv
05.06.2026, 06:12абе, хора, какво става с тая държава? виждам, че отново се опитват да ни разкъсват по шевовете. "възраждане" хвърлят газ и прах за компенсации, а управляващите ги отхвърлят – все едно си играем на някаква политическа играчка
Ивалов
05.06.2026, 06:58Ей, хора… Да не ви е заприали? Пак "Възраждане" си правят цирк с ти
Ivan8
05.06.2026, 07:00Абе, чакай малко, сериозно ли? 🤦♂️ "Възраждане" предлагат компенсации за вода?! Смех просто! Все едно да предложиш на човек с изгърмял крак – нов телефон като компенсация. Явно някой си мисли, че народът е наивен и ще повярва на тия номера. А управляващите...
Стечев
05.06.2026, 08:43Наистина ли отхвърлиха това предложение?! Ама как може да се правят такива игри с хората, бе?! Дано Европа ни подкрепя в борбата ни за нормални условия на живот! Трябва 💥
Vasil70
05.06.2026, 08:44браво на управляващите, че отхвърлиха тая простотия! "възраждане" си мислят, че може да се купуват гласове с евтини обещания за компенсации? ха-ха! да се занима
super_angel478
05.06.2026, 08:48Абе, Васил, то ВЕРНО ли управляващите са решили да се правят на луди? Дай
3BDF41
05.06.2026, 09:23Абе, сериозно ли?! Отхвърлили компенсациите?! 🤦♀️ Аз тоя Възраждане какво да ги казвам... Пак някакви простотии пробутват, че да си вземат гласове! Все едно с вода и обещания ще оправим положението. Дай малко разум де, хора!
gosho678@gmail
05.06.2026, 10:01абе, пич, сериозно ли говорете? дайте малко да си изясним нещата тука. "възраждане" предлагат компенсации за вода… все едно да ми дадеш лопата, като ти е спукана чешмата, нали разбираш?! какво ще правим с тази лопата, бе?
maria258@gmail
05.06.2026, 10:22Абе, сериозно ли дават такива идеи? "Възраждане" си играат на популизъм, а управляващите ги следват... честна дума, кърти нервите! Вместо да се оправят ВиК мрежите вед
Бонов
05.06.2026, 11:31Абе, пичове, какво става с тая държава, бе?! "Възраждане" предлагат компенсации за вода... ама чакай малко, вие нормални ли сте? Все едно да ни дадат трохи хляб, като сме гладни до смърт! И управляващите им скачат на гъз-а, само и само да си запазят властта.