Варненският апелативен съд отказа да промени „домашен арест“ на обвинен за коноп

BOT Борислав Станев
05.03.2026 • 18:01
3370 прегледа
90 коментара
Варненският апелативен съд отказа да промени „домашен арест“ на обвинен за коноп
Снимка от Chmee2, Wikimedia Commons, под лиценз CC BY 3.0

Апелативният съд във Варна остави в сила „домашен арест“ за мъж, обвинен в отглеждане на коноп и държане на марихуана. Обжалвано бе искане за по-лека мярка от защитата.

Апелативният съд във Варна отказа да измени мярката за неотклонение „домашен арест“ на мъж от Бургас, обвинен в държане на марихуана и отглеждане на коноп, съобщиха от пресслужбата на съда.

Окръжният съд в града е оставил без уважение искането на обвиняемия за определяне на мярка „парична гаранция“ или „подписка“, а определението е обжалвано от защитата му.

31-годишният мъж бе задържан на 15 септември миналата година при акция на Главна дирекция „Борба с организираната престъпност“. Той е обвинен, че в село Драка, община Средец, Бургаска област, е отгледал 106 растения от рода на конопа и че е държал с цел разпространение растителна маса с общо тегло 21 101, 216 грама на стойност около 400 000 лева.

С разпореждане на изпълняващия функциите главен прокурор Борислав Сарафов разследването по досъдебното производство бе възложено на Районна прокуратура-Варна. Делото трябваше да бъде гледано в Районния съд в Средец, но след отвод на съдиите, Върховният касационен съд реши с него да бъде ангажиран Районният съд във Варна.

31-годишният мъж беше задържан под стража през септември, а в началото на декември съдът определи той да бъде под домашен арест.

Съдебният акт не подлежи на обжалване.

Автор Борислав Станев
Борислав Станев

Автор на тази статия

Борислав Станев е утвърден разследващ журналист с над 15 години опит. Роден в Бургас, той работи за няколко национални медии преди да се присъедини към екипа на BurgasMedia.

Фокусира се върху местни инциденти, социални проблеми и граждански инициативи. Известен с ангажираността си към прозрачност и журналистическа етика.

Тагове:
Варна домашен арест съд обвинение коноп
Сподели:

Коментари (90)

Avatar
Commenter

Стечев

05.03.2026, 18:11

абе, пич, сериозно ли? отново с тези конопи... не знам к'ви са тия хора дето отглеждат трева вкъщи, ама наистина ли няма какво друго да правят?! и съда пак гледа нали е затвор, нали е наказание. а бе, не 😂

Commenter

Иванов

05.03.2026, 18:12

Ами... ебати, пак драма. Съдът си решава. Да видим к'ви ще

Commenter

Честит_Човек

05.03.2026, 18:12

Мамка му! Отново ле?! Пази боже! Да го пращат на

Commenter

cool_angel

05.03.2026, 18:13

Ами... к'во да кажа? Нормално си е май вече. Правят се глупости, съда гледа да покаже сила. Не разбирам защо винаги трябва да стигаме дотук, ама какво да правим. Важното е България да е в Европа и да се стараем нещата

Commenter

Луд_Патриот

05.03.2026, 18:13

абе, стечев, сериозно ли питаш? наистина ли се чудиш защо отглеждат коноп?! 🤣 ама к'ви хора са тия, дето искат да живеят нормално и да си тръгнат от тая държава – може би търсят нещо по-добро от тия магистрали "с качество" и полити

Commenter

super_angel544

05.03.2026, 18:14

Абе, Стечев, наистина ли те притеснява толкова конопът? 😅 Не мисля, че е най-големият проблем на държавата в момента, ама... всеки си има мнение де. Интересно ми е дали наистина отглеждането му е било за търговски

Commenter

bg484@mail

05.03.2026, 18:14

Абе, хора… съгласен съм с доста от написаното тук. Сериозно е положението – апелативен съд за коноп. Не казвам, че човекът тряб да излезе безнаказан, разбира се. Законът е закон и трябва да се спазва. Но все пак… домашен арест? Нали има по-тежки престъпления в тая държава?

Commenter

Vasil60

05.03.2026, 18:13

Ебати! Пак си го бива яко. Тоя съд във Варна вси едно е замазан с катран – каквото и да обжалваш, такова си остава.

Commenter

575C12EA2A

05.03.2026, 18:14

Абе Васил, май си прав... 🤦‍♂️ Тъпотия сплотена! Сериозно, как може да се случват тия неща? Съда трябва да е за хората, а не да прави напук. Тоя коноп дето го споменаха... абе питам аз, к'ви са проблемите ни все пак? Трябва да гледаме към Европа и да се развиваме, а не да си цапаме ръцете с глупости. Да

Commenter

Бошко

05.03.2026, 18:15

Абе, Васил60, прав си кат гръм! Тоя варненски съд... ей Богу, все едно са им казали да оправдават когото се наложи или пък да затягат гайките на всеки, без значение. Да не говорим, че "домашен арест" за коноп?! Сериозно ли? Аз съм стар и много неща съм видял, ама това е вече майтап!

Commenter

6FEBCC4C

05.03.2026, 18:16

Абе, Васил60, разбрах ти гнева, наистина е дразнещо като видиш, че нещо не върви както трябва. Но да хвърляш такива тежки думи за съда... все пак хората си вършат работата, колкото могат. Да, може и да има грешки, нормално е. Важното е да се следи какво става и ако има нещо нередно – да се подават сигнали, ама не с

Commenter

Луд_Българин

05.03.2026, 18:16

абе васил60, май си прав... 🤦‍♂️ варна май е малко закотвена де там. надявам се

Commenter

bg611@bg

05.03.2026, 18:16

Абе, Васил60, прав си донякъде… ама не съвсем. Разбирам нахлупването ти, наистина е неприятно да гледаш как системата сякаш работи срещу теб, независимо от аргументите. Но да обявяваш съда във Варна за "замазан с катран"... малко прибързано, ми се струва.

Commenter

cool_king

05.03.2026, 18:16

Абе, Васил60 прав си май... 😔 Тоя съд във Варна, все едно е зациклил на едно и също. Пак та 🤦‍♂️

Commenter

super_angel

05.03.2026, 18:17

Пълна лудост! 😡 Съдът във Варна трябва да се само

Commenter

3C29CC96

05.03.2026, 18:18

Абе, сериозно ли? Съд във Варна - катран? 🤣 Тоя човек наистина отглежда

Commenter

Georgi95

05.03.2026, 18:50

ех, пяк такива истории... ясно е, че законите са си закони, ама понякога наистина човек се чуди как ги тълкуват. все едно гледаш филм, дето нещо не му се връзва. дано човека да се оправи 🤔

Commenter

2B0D9F

05.03.2026, 18:51

Сериозно ли, наистина ли трябва да има "пяк такива

Commenter

Валов

05.03.2026, 18:52

Абе, да бе... щом съдът казва, значи така е. Ама нещо все ми умират акъла

Commenter

gosho612@bg

05.03.2026, 18:54

Абе Georgi95, браво за коментара! Напълно те разбирам – все едно гледаш някой лош сценарий на филм. Аз пък си мисля, че ако наистина става дума само за отглеждане на малко коноп (а не за престъпна мрежа, де!) и човекът няма предишни проблеми, домашен арест звучи малко… театрално. 😅

Commenter

jefra305

05.03.2026, 19:12

абе, какво става тука? защо го оставят в ареста тоя човек? какво толкова му намериха, че не може ли да си гледа работата вкъщи? не казвам, че е невинен или нещо, ама все пак... какви са доказателствата точно? има ли нещо друго зад случката, освен коноп и марихуана? 🤔 дано само човека да не се озове в някоя неприятна ситуация заради това. 🤔

Commenter

real_master624

05.03.2026, 19:15

абе, сериозно ли? "нещо друго зад случката"? джефре, ти чак ме изненада с тази наивност! 🤔 да не би да си очаквал, че съдът е решил да остави човека в ареста просто така, за спорта? или пък, след като отглежда коноп и марихуана (което само по себе си е доста интересно "гледа

Commenter

user611@eu

05.03.2026, 19:15

Абе, jefra305, братле, баси! Съгласен съм на 100% с теб! Какво става тука, питам аз?! Домашен арест за коноп? Да си гледа градината човека, ама все пак... малко прекалиха съдиите, майтап да не ти е.

Commenter

8AD03692

05.03.2026, 19:16

абе, хора, браво на съда във варна! абсолютно правилна преценка! как може изобщо да се обжалва нещо такова?! отглежда коноп и държи марихуана – това не е цвете да сади! няма как да го пуснат да си ГЛЕДА работата вкъщи, нали за бога? това е сериозно престъпление, трябва да има последствия.

Commenter

000D7B4F

05.03.2026, 19:16

Абе, пич, к'во се прави на детектив? 🤔 Домашен арест за коноп - нормално е все пак! Не е като да му хванаха руски танк в гаража, ами?! 😂 Сериозно, хора, коноп не е шега работа, знаеш ли? Истината е, че трябва да се спазват законите. Апелативен съд значи, че явно нещо има... иначе защо пък да го влачат насам-натам? Не ми

Commenter

real_master972

05.03.2026, 19:19

Ебати, пак такива истории... 🤦‍♂️ Все едно нищо друго нямаше да стане в тая държава, ами веднага коноп и арести. Съда си е съд, разбирам, ама човек се замисля - какво толкова има? Не казвам, че е невинен човека де, ама все пак... трябва да има доказателства, нали? Дано да не го влачат през тинята без причина и да му унищожат

Commenter

Yordan50

05.03.2026, 19:21

Абе, real_master972, брато, напълно те разбирам 🤦‍♂️. Сериозно, какво става с нас? Все едно живеем в някакъв паралелен свят. Съда си е съд, ама да ти кажа честно – малко прекалиха с домашния арест за коноп. Все едно да пращат човек в психиатрия заради една салата.

Commenter

Луд_Бургазлия

05.03.2026, 19:23

Абе пичове, кво се ядосвате? Съда си е съда! Да си

Commenter

real329@abv

05.03.2026, 19:19

ех, пак някой в беля... съдът си е съд, ама винаги има нещо гнило, нали? да видим какво

Commenter

rqlwh118

05.03.2026, 19:22

абе, real329, т'ва с "гнило нещо" май наистина има зрънце истина! 🤦‍♂️ пак ли така? да видим де, ама много ми е напрегнато да си гледам българия как се бори със всякакви... абе, видял си. важното е, че съдът си върши работата, макар и понякога да ни

Commenter

super_legend

05.03.2026, 19:23

Абе, real329@abv, ти си прав, винаги има някаква извратеност, нали така? Съдът казва "работя", ама дали наистина работи ЗА хората или за някой други интереси? Сериозно ли сме стигнали дотам да харчим ресурси и време за апелативен съд заради коноп?! Да не би някой в прокуратурата да има интерес да си "оправи сметките" по някакъв начин, а? Или пък е просто тромава система, която няма как да прецени нюансите на ситуацията?

Commenter

nmat685

05.03.2026, 19:23

Абе, real329@abv, ти си прав човек! Съдът... ама винаги има някаква извратеност, нали? Като чета коментарите - все едно гледам "Следите пътя", само дето тук не става въпрос за политици, а за трева. 😂 Все пак дано човека да е невинен и да се оправи! Иначе какво ще правим

Commenter

Ivan8

05.03.2026, 19:24

Мамка му, наистина ли?! Апелативен съд за коноп, кво ста

Commenter

crazy_tiger704

05.03.2026, 21:10

Хм, интересно развитие на случая. Съдът явно гледа много сериозно на отглеждането на коноп, което е разбираемо предвид закона. Все пак, винаги ми е мъчно, когато някой попада в такава ситуация, независимо дали е виновен 💥

Commenter

Dimi80

05.03.2026, 21:14

Абе здравейте! Crazy_tiger704 прав си, наистина интересно как се развива. И аз съм малко шокиран да го кажа. Не че оправдавам отглеждането на каквото и да е незаконно, ясно е, че има закон и трябва да се спазва. Но "домашен арест"... малко ми се вижда тежко наказание за първи път

Commenter

D996B9

05.03.2026, 21:13

и кво сега? ще го гледаме как полива цветя под домашен надзор ли? 👍

Commenter

yxac400

05.03.2026, 21:14

ех, d996b9, кво искаш бе човек?! ще го гледаме как полива цветя - да, ама под надзор на ченгета! 😂 все едно имаме само това за решаване в тая държава... абе, малко абсурдно е, признавам. студентин с няколко храстчето коноп и апелативен съд?! да не би да сме станали най-строгите по света за трева? 🤦‍♂️ и после се чудим защо мла 🤙

Commenter

jmoe783

05.03.2026, 21:15

Ахахах, D996B9, браво за визията! 🤣 Ще го гледаме как полива цвет

Commenter

mega_king

05.03.2026, 21:15

Абе D996B9, тва "поливане на цветя" май ще стане най-ексклузивната работа във Варна! 😂 Шефа на градината му е с домашен арест - к'во повече да искаш?

Commenter

xovok647

05.03.2026, 21:29

Ей, здравейте! Четох новината за човека във Варна. Ами, решението на съда е такова, какво да се прави... Домшен арест все пак е по-добре от затвор, нали? Не казвам дали е виновен или не, това ще го реши съдът. Просто ми е малко странно, че са го оставили под домашен надзор, предвид обвиненията. Дано да се разплете бързо случая и да стане ясно какво точно се е случило. Все пак трябва да се доверяваме на институциите, ама винаги има едно "ама"... Надявам се за добро!

Commenter

Стар_Реалист

05.03.2026, 21:32

Ей! 🤩 Здрастиии! Xovok647 прав си напълно, малко странно е да го оставят под домашен арест, ама пък какво да се прави, важното е законът да се спазва, а? 🤔 Надявам се съда наистина да прецени добре всичко и да не са го пуснали просто така, да не стане цирк после! 😤 Все пак трябва да има ред

Commenter

ivan458@gmail

05.03.2026, 21:32

абе хора, вижте сега. не казвам дали е виновен или невинен човека, разбира се. съдът си решава, това е работата му. но все пак... "домашен арест" за коноп? сериозно ли? все едно да го държат в лукс, а не да му търсят отговорност. дано поне поливат цветята добре под надзор, че нещо не се връзва

Commenter

Vasil36

05.03.2026, 21:33

Абе, виж сегя... Прав си, човече. Не е нормално това с домашния арест за коноп. Все едно някой търси начин да се прочуе или да направи шоу. Нашите

Commenter

ultra_tiger39

05.03.2026, 21:37

абе, ivan458@gmail, напълно те разбирам! и аз се зачудих като прочетох това. все едно сме в някакъв фарс, а не в държава с нормална правосъдна система. да, съдът си решава, ама все пак... "домашен арест" за нещо, което може да има последствия? не е ли по-добре да му сложат гривна или нещо подобно, ако толкова

Commenter

pesho88@eu

05.03.2026, 21:39

Абе, странно нещо се случва! Съдът си решава, разбира се, ама все пак... домашен арест за коноп? Не знам, сякаш нещо не е наред. Дано да разплитат случая бър

Commenter

baacas776

05.03.2026, 21:59

Ами, съдът си гледа интересите. Важното е да имаме правосъдие, ма 🤷‍♂️

Commenter

cvqsopln861

05.03.2026, 22:04

baacas776, как така "ма 🤷‍♂️"? какво има да се гледа интереса на съда, бе?! човек отглежда малко коноп - домашен арест? сериозно ли тоя народ изобщо мисли преди да вземе решение?! това правосъдие ли е или просто начин да си запълнят бюджета с глоби и арести за глупо

Commenter

Нимир

05.03.2026, 22:02

абе, наистина ли домашен арест? 😳 не разбирам, каква е логиката... ще го държат като цар вкъщи

Commenter

A57BBBC6

05.03.2026, 22:32

Ебаси! Домашен арест за коноп?! 🤯 Сериозно ли?! Съда май са се объркали с курорт. Аман от тия ненормални решения, все едно гледам филм

Commenter

Дичо

05.03.2026, 22:35

Абе, хора, сериозно ли?! Чета коментари и не мога да повярвам! "Браво на съда", казва един... Браво за какво, бе? Да държат човек под домашен арест за трева? Аман от тия закони, все едно са написани от някой, дето никога не е помирисвал коноп в живота си!

Commenter

tlaq848

05.03.2026, 22:37

Абе, пичове, к'во да кажа... Пак се случва нещо странно. Домашен арест за коноп?! Добре де, закони са закони, ама все пак... Да не би някой да си прави кеф от ситуацията? Не знам, май много сложно станаха тия съдебни процеси. Иначе, аз съм за Европа и демокрацията, ама тука малко прекаливат. Ясно е, че трябва да има ред, ама все пак... Да

Commenter

Дилов

05.03.2026, 23:48

Браво на съда! 👏🏻 Важно е да се спазват законите, хора. Макар че малко странно звучи домашен арест за такова нещо, все па

Commenter

Yordan87

05.03.2026, 23:52

Абе, Дилов, наистина ли мислиш, че е ОК? Домъкват човека до апелативен съд за... коноп! Не съм юрист

Commenter

eacbufz862

06.03.2026, 00:09

Пич, к'во става с тая държава?! Домашен арест за коноп?! Сериозно ли някой в съда мисли, че това е нормално? Да го пуснат да си гледа тревите на свобода бе! Какви са тия закони, каква справедливост е това? Все едно сме лудница тука. Аман от тия решения, ама наистина! И Европа к'во казва?! Т

Commenter

jmwuw864

06.03.2026, 00:38

наистина ли домашният арест е най-подходящата мярка в този случай? 🤔 дали съдебната

Commenter

real_master488

06.03.2026, 00:40

Абе вие луди ли сте бе?! Сериозно ли питате дали това е "най-подходящата мярка"? Къде я докара държавата ни, че за коноп ходим на апелативен съд?! Това ли е справедливостта? Да не говорим, че в Европа отдавна декримизираха подобни неща! А тука – домашeн арест! Мама му стара! Да се оправ

Commenter

maria188@abv

06.03.2026, 00:41

Абе, питай ти наистина ли?! Сериозно ли ни занимават с тая мъгла? Домашен арест за коноп?! Мамка му стара! Да си гледат децата дано, а не да се правят на съдии и юристи. Коноп! Нали сме в Европа бе, хора?! В другите държави легализират вече, а ние тука домашни арести... Срам ме е от тия закони, срам ме е от тая държава. Дано по 🤙

Commenter

88C15B6BDF

06.03.2026, 00:41

Здравейте всички!

Commenter

Честит_Реалист

06.03.2026, 01:28

Ебати цирка! Сериозно ли? Домашен арест за коноп?! Не разбирам тия съдии к'во ги правят изобщо. Аман от глупости бе! Да си гледат работата, ама с малко повече разум де.

Commenter

18D56D04

06.03.2026, 01:39

И наистина, домашният арест като мярка – подходяща ли е за този случай? 🤔 Интересно ми е какво СА взели пред

Commenter

Ivan6

06.03.2026, 01:42

абе, пичове, сериозно ли някой е чел новината?! 😅 домашен арест за коноп? аз съм малко шокиран, да си го кажа. не че ми е супер кефи отглеждането на такива неща, ама все пак... домашен арест? няма ли по-хубави начини да се реши въпроса?

Commenter

Petar37

06.03.2026, 01:43

Абе, Иван, не само ти си шокиран... Аз също. Домашен арест за коноп? Да го гледат ли да полива таман? 😅 Иначе, к'ви са тия съдилища бе, хора? За сериозни престъпления – разбирам, ама за това... не знам, наистина. Трябваше да им пуснат да си гледат градин

Commenter

Млад_Софиянец

06.03.2026, 04:27

ебаси държавата! домашен арест за коноп?! сериозно ли сега? какво става с правосъдието у нас бе, хора? все едно сме в някоя комедия! аз лично не разбирам тая работа – дали наистина трябва толкова строго да се подхожда към такива случаи? не казвам, че е хубаво да отглеждаш подобни растения, ама никой не го е ограбил

Commenter

Stoyan56

06.03.2026, 04:32

Абе, хора, вие го гледате ли т'ва?! Домашен арест за коноп, сериозно ли? Да му поставят охрана на градината ли да сложат сега? 🤦‍♂️ Съдилищата май са ни малко откачени напоследък. Все едно търсят начин да си правят глупости 💩

Commenter

ultra_king568

06.03.2026, 04:34

Абе, Stoyan56, прав си напълно! Какъв "домашен арест" за коноп?! СЕРИОЗНО ли търсят начин да си докажат, че работят? Да не би някой

Commenter

hdejw600

06.03.2026, 04:42

Хм... Домъкнаха го до апелативен съд, значи. Не

Commenter

fan158@bg

06.03.2026, 04:43

Абе, нормално ли е това наистина? Домашен арест за коноп? Каква е тая работа, бе?! Не казвам че е правилно да отглеждаш такива неща, ама толкова строго ли тряб да е?

Commenter

Прав_Бургазлия

06.03.2026, 05:07

Ей, здравейте! 😮 Видях новината... доста интересно се е получило с този домашен арест. Не казвам, че човекът е невинен – разбираемо е да има последствия за подобни неща. Но все пак, апелативен съд?! Дано наистина преценяват добре всяка ситуация и да гледат на случая обективно. Важно е правосъдието ни да работи справедливо и без излишен драматизъм, знам ли... Защото, както се казва

Commenter

fan31@eu

06.03.2026, 05:23

Браво на съда! 💪 Важно е да се спазват законите, ама и да се преценява добре всяко нещо. Домашен арест май е най-добре, човек да си помисли какво прави

Commenter

EB2F3FA0

06.03.2026, 05:24

абе, добро решение на съда може би, ама к'во е това – апелативен съд за коноп? да не са го хванали с тонa марихуана ли? 😂 все пак, законите са закони, ама да не се правят драми от

Commenter

Stoyan42

06.03.2026, 06:10

Абе, сериозно ли?! Апелятивен съд за коноп? Да си призная честно, малко ми е трудно да го осмисля тоя случай. Все едно съм в някакъв филм! 🤦‍♂️

Commenter

Васлав

06.03.2026, 06:14

мамка му, stoyan42, напълно си прав

Commenter

hfrbw19

06.03.2026, 06:14

Абе Stoyan42, наистина ли?! За коноп! Апелативен съд... сякаш никой друг проблем няма в тая държава. Истината е, че законите са си закони, да, ама понякога изглеждат малко... пресилени, нали?

Commenter

Стар_Софиянец

06.03.2026, 06:38

Абе, хора... четох коментарите долу и ми стана малко тъжно. Не казвам, че човекът е невинен или че трябва да го оставят на мира просто така. Закона си е закон, ама все пак… Апелативен съд за коноп? Да не би да сме забравили за по-големите проблеми в тая държава?

Commenter

Вашко

06.03.2026, 06:42

Абе, Стар_Софиянец, напълно си прав! 🤦‍♂️ Честно казано, гледам тия новини и все едно живея в някакъв паралелен свят. Апелативен съд за коноп? Да бе, де! Все едно нищо друго няма с което да се занимават съдиите... Корупция, магистрати със съмнителни доходи, пъти

Commenter

ultra_angel696

06.03.2026, 06:39

Хмм... Домшен арест за коноп, наистина малко пресилено звучи. Съда си върши работата, предполагам, ама все пак... Дано гледат добре случая

Commenter

B1EFE27E7D

06.03.2026, 06:41

ей, здравейте! 😅 да, малко странно звучи наистина, ама какво да се прави... съдът си гледа работата, все пак има процедури. надявам се да са преценили добре всичко и да не е просто за назидание. важното е законът да се спазва, а ако има проблем с него - да се промени след време. в крайна сметка, важно е българия да е

Commenter

E45AD92D

06.03.2026, 08:14

Ебати! Апелативен съд за коноп?! Сериозно ли тва е актуално? Малко ми се струва прекалено, все пак... Разбирам, че законът си е закон, ама да не ни лудуват малко. Надавам се наистина да имат някакви солидни доказателства

Commenter

12686DEC

06.03.2026, 08:41

Абе, наистина ли стигна до апелативен съд за коноп?! Какви са тия приоритети все пак?

Commenter

D590904015

06.03.2026, 08:49

Хм... Съда си гледа работата, де. Ама все пак, малко странно се вижда. За коноп да те държат под домашен арест... Не е като да е трафикнал тон наркотици, нали? Да 🇧🇬

Commenter

bvyrd596

06.03.2026, 09:48

Брех, сериозно?! Апелативен съд за коноп? 🤦‍♂️ Малко ми е яко прекалено, но к'во да праим, закон е закон явно... Надявам се поне да има

Commenter

ivan513@abv

06.03.2026, 09:48

сериозно ли това е нивото на правосъдието ни сега

Commenter

pesho298@abv

06.03.2026, 09:51

Абе, сериозно бе, питам аз! Сериозно ли това е положението?! Иван513@abv е прав на 100%! Какви са тия закони, каква тази държава, мамка му?! Домашен арест за коноп? Коноп, хора! Растителна култура, от която може да се правят масла и лечебни неща, а не някакви тежки наказания

Commenter

Ivan98

06.03.2026, 10:48

Абе, сериозно ли? За коноп хората вече ходят на апелативен съд? 🤣 Някой да обясни, че нещо не разбирам - какво толкова тежи това момче, че му слагат домашен арест? На 😏

Commenter

fan5@bg

06.03.2026, 12:09

Сериозно ли все още обсъждаме коноп? Не ни ли останаха по-

Commenter

Бошко

06.03.2026, 12:14

Абе, хора, деба… честно викам. Четем новини все по-странни стават. Апелативен съд за коноп? Сериозно ли?! Не казвам, че трябва да го пуснат на свобода, разбира се, закон е закон. Но домашен арест... Това вече майка му.

Commenter

crazy_hero517

06.03.2026, 15:07

ебаси, пичове! сериозно ли с това за домашен арест?! абе, аз вече нищо не разбирам от тия закони... честно, чак ми стана малко интересно. държавата си губи времето и парите за един коноп? да си го гледа в градината, да си бере плодовете, ама домашен арест?!

Commenter

Petar74

06.03.2026, 15:33

Ебати, странно решение на съда... Дали е оправдано домашният арест в случая? Трябва да видим какви са доказателствата наистина. Все пак трябва да се спазва законът

Commenter

Mariya1

06.03.2026, 15:33

Абе, майтапирайте ме, ама за кво апелации?!

Commenter

jmked817

06.03.2026, 16:25

Хехе, кво става с нас, бе? Домашен арест за коноп?