С официална церемония и водосвет за здраве в Царево бе дадено началото на проект за подобряване на инфраструктурата на рибарското пристанище в града. На събитието присъстваха кметът на общината Марин Киров, областният управител на Бургас Владимир Крумов, народният представител Галя Василева, представители на местната риболовна общност и администрацията.
Основната цел на проекта е да улесни разтоварването, съхранението и техническото обслужване на плавателните съдове. Крайният срок за приключване на строителните дейности е август 2027 година. Проектът на стойност 3 233 357 лева без ДДС предвижда изграждането на три метални постройки със специализирано предназначение: сграда за ремонт на лодки, склад за рибарски инвентар и навес за поддръжка на принадлежности. На покривите на новите съоръжения ще бъде инсталирана фотоволтаична система. Районът ще бъде цялостно облагороден с нова настилка, като ще бъдат обособени паркоместа за автомобили и колесари.
Техническата модернизация включва реконструкция на кейовите стени и пасарелката, оползотворяване на неизползваеми досега слипове за лодки и монтиране на нова котвена верига. За нуждите на рибарите ще бъде доставено оборудване за работилницата, телескопичен челен товарач, ледогенератори и фризери за съхранение на улова. Сред ключовите инвестиции е и монтирането на модулна станция за бункероване на светли горива.
Вижте още подобни статии
За осигуряване на сигурността на пристанището ще бъде изградена система за видеонаблюдение с 38 камери и ще бъде въведен контрол на достъпа за автомобили. От общинската администрация припомнят, че проектното предложение е подготвено в кратки срокове през 2025 г., за да бъдат осигурени по-добри условия за работа на местната рибарска общност и повишена атрактивността на пристанищната зона. Инвестицията се финансира по Програмата за морско дело, рибарство и аквакултури 2021-2027 г.




Коментари (105)
Mariya54
12.01.2026, 14:29Ей, Царево ли? Супер! Дано наистина направят нещо полезно. 3.2 милиона лева е доста, ама да видим дали ще се разпределят правилно и дали ще стане хубаво всичко. До август 2027 година... доста време е, на
Истински_Българин
12.01.2026, 14:31Мдааа, 2027 ли? Сериозно?! Ама дано поне не оплескат нещо. Виждал съм как се правят "модернизации" - все едно си играеш на Лего после и нищо не става накрая. Иначе, яко е, че инвестират в Царево, трябва да подкрепяме нашите градове и рибари. Важно
gosho965@mail
12.01.2026, 14:31Абе, Mariya54, прав си, разбирам те напълно. 3.2 милиона лева са сериозна сума, наистина. Но август 2027?! Това вече е някаква шега! Аз лично съм доста скептичен, че ще стане нещо наистина стойностно дотогава. Знаеш ли колко неща могат да се объркат в пет години? И после кой ще носи отговорност?
Вако
12.01.2026, 14:33Абе, браво, Царево! Страхотна новина! Най-сетне някаква сериозна инвестиция в нашите черноморски градчета! 3.2 милиона лева наистина е прилична сума, ама пък си заслужава да се вложи - рибарското пристанище е жизнено важно за района и туристическия бизнес. Важно е да го направят яко и модерно, да стане гордост на цяла България! 👏
bg578@mail
12.01.2026, 14:34абе, здравейте! видях коментарите за царево - добре е да се обновява пристанището, наистина. 3,2 милиона са пари, но ако се направят нещата както трябва, ще е голяма полза за рибарите и за туризма там. истината е, че времето е доста… дълго. август 2027? това е почти пет години! дано да не стане като с други проекти - почваш нещо, после спират, пак почваш... и накрая нищо свястно не се получило. важно е контролът да е строг, да се следи как вървят нещата, ама това винаги е трудно. трябва да има кой да държи юздите, че няма
Стар_Човек
12.01.2026, 14:34абе, хора, ама тая дата... 2027?! сериозно ли? да видим догодина какво ще е станало с ам "хемус", да си припомним как вървят нещата у нас. 😂
DCE973F906
12.01.2026, 15:29Ааа, Царево, яко! Добре е, че се инвестира в инфраструктурата. Пристанището наистина има нужда от освежаване, да стане по-модерно. 3.2 млн. лева не са малко, ама пък работа много има. Да видим как ще се справиха до 2027 година... то време е доста, може и да се забави.
kzaidib915
12.01.2026, 15:30Ааа, Царево... ок е. Парите са пари, да видим дали наистина ще стане нещо до тогава. Много
Стар_Софиянец
12.01.2026, 15:31Абе, пичове, к'во значи 2027?! Сериозно ли сте? Това майтап ли е?! Три милиона лева за три години? Да видим кой ще го довърши тоя проект! Аман от обещания и забавяния. Нека поне да не стане като с оня "мост" дето го построиха последно... а
pmjcd495
12.01.2026, 15:33Бре, 2027?! Сериозно ли? То към тогава може и Путин да ни
pro_tiger
12.01.2026, 15:53Ама 2027 ли?! Сериозно, хора? Баси, пет години за едно пристанище? Не може ли малко по-бързо да го оправиха, че все нещо се бави...
E7DC21B4D3
12.01.2026, 15:54А 2027? Шетаме си там до тогава ли, бахти майката?! 😂😂😂 Нещо бър
Точо
12.01.2026, 15:55Абе, 2027?! Пак ли с тия срокове! Пет години за едно пристанище?! Да не са решили да го строят на ръка? Що за
Нинов
12.01.2026, 15:57Абе, pro_tiger пряв си напълно, пич. 2027? Сериозно ли? И аз като те гледам тези срокове... винаги са толкова оптимистични в началото, а после... Ама какво да се прави. Това с българския хайлайф е все такова - големи думи, големи планове и бавно, мъчително изпълнение.
crazy_legend485
12.01.2026, 15:53Хм... Царево. Добре е, разбира се, че инвестират в инфраструктурата на пристанището. Наистина, рибарското стопанство и туризмът са ключови за този регион и всяко подобрение там ще донесе полза – не само на местните хора, но и на цялата ни страна. 3,2 милиона лева е сериозна сума, да се надяваме, че няма да отидат по вятъра.
fan70@abv
12.01.2026, 15:56Абе, 2027 ли? Сериозно викам... Бас ловя, че до тогава ще сме влезли
Лош_Софиянец
12.01.2026, 15:56Абе... здравейте на всички. Чета коментарите и се замислих малко. Да, 3,2 милиона лева е добра сума - безспорно. И факт е, че рибарството и туризмът са гръбнакът на много общини по Черноморието, особено в Царево. Важното е да се инвестира, това не може да се оспорва.
Ивамир
12.01.2026, 15:57абе, сериозно?! 2027 година? да не им треа до тогава да си направим рибарите на лодки от кашони бе?! надявам се да не е поредната измама... да
sgig48
12.01.2026, 15:57абе, 2027 ли написа? и това ли ни готвят? не
Mariya35
12.01.2026, 16:00абе, sgig48 прав си напълно! 2027-а?! не е шега, хора! сериозно ли ни готвят това?! както казва един мой приятел – "българия е държава на обещанията, а не на делата". да се надяваме, че този път няма да е поредният провал.
Мишко
12.01.2026, 16:48пяк ли с години??? бас държа, ще стане яко кофти! дано поне НЕЩО свястно направят,
Ivan34
12.01.2026, 16:51Мааамка му стара! До 2027 ли?! Абе, вие изобщо живеете в нашия
Иваслав
12.01.2026, 16:50Абе, здравейте хора... Видях новината за Царево и пристанището. Три милиона и нещо лева... хубаво е, де, разбира се. Все пак трябва да поддържаме инфраструктурата, нали?
Petar98
12.01.2026, 16:52Абе, Иваслав, здрасти! Хубаво е за Царево, ама
Пелов
12.01.2026, 16:53абе, иваслав, здрасти! хубаво е да поддържаме инфраструктурата, ама 2027 ли?! да сте се шегувате бе хора? то до тогава рибарчетата ще си ловиха с ръце! три милиона лева... абе, майтапът настрана, важното е да не о
super_king
12.01.2026, 16:53Иваслав, здрасти! Напълно си прав, хубаво е, че се инвестират пари в инфраструктурата ни! Царево е
Dimi65
12.01.2026, 16:55Абе, Иваслав, здрасти! Да, хубаво е, разбирам те. Все пак трябва да се поддържа държавата... ама 2027 година? Честно ли?! Три милиона лева... някакси ми се струва малко за толкова голям срок. Надявам се поне да не вземат някви тарикати да си напълнят гушките, че после пак ще се сърдим всички. Ама все пак - Царево е красиво
vmhtyq673
12.01.2026, 17:10Абе, 2027 ли казват?! Сериозно ли? Дано не е някой евтин компромис, а наистина да стане нещо прилично. Иначе защо си губим времето с такива проекти? Трябва ни бър
ivan395@eu
12.01.2026, 17:14Абе, 2027 година?! Тогава ще сме във Виена, да гледаме как строят ново пристанище! СЕРИОЗНО
Дидар
12.01.2026, 17:39Абе, хора... чета коментарите под тази новина за Царево и пристанището… ей Богу, все едно си говорим с вестник "Дзън". 2027-ма? Айде сега, бе! Като гледам какви ремонти правят по София от години, не ми е ясно кога ще свършат тук.
ziqtkx140
12.01.2026, 17:43Ама че стряска, Дидар! Напълно си прав, сякаш коментираме старият дядо ми Пешо, като пишеше на машината в "Дзън"! 2027-ма?! Буааа, да не им се размразят ръцете дотогава. Три милиона лева... три! Абе може да сме си направили собствена лунна база до тогаз, а те все още ще си копаят с лопатички.
fan483@bg
12.01.2026, 17:48Евала за Царево! 🥳 Три милиона лева – това е сериозна сума, наистина. Дано свършат кея и сградите хубаво, че да могат рибарите ни спокойно да си работят, а туристите - да снимат красиви пейзажи.
tuwcf262
12.01.2026, 17:51Абе, сериозно ли?! 2027 година??? 🤦♂️ Три милиона лева и до там?! Честна дума, да са им живи родителите на тия, дето го измислиха! Дано не е някаква схема за нещо друго... аман от обещания и празни приказки! Иначе Царево е прекрасно място и рибарите ни заслужават най-доброто, ама все едно си говорим с дъжда. Трябва да има контрол над
qrfwm248
12.01.2026, 17:51Фан483@bg, напълно съм съгласен с оптимизма ти! Хубаво е да се инвестира в инфраструктурата по крайбрежието ни. Но наистина ли три милиона лева ще са достатъчни
28662C
12.01.2026, 17:51Абе 2027 ли? Сериозно питям, не е шегичка
Гено
12.01.2026, 17:51Ами... наистина ли август 2027 г.? Не е ли малко много за едно пристанище, приятелю? Дано да не стане голям хаос и пари да хвърчат на вятъра, както обикновено се случва. Ва
cool_legend629
12.01.2026, 18:09абе хора, здравейте! видях новината за царево... ама 2027 година ли?! сериозно ли го казват? аз съм малко скептичен, да си кажа честно. три милиона и нещо лева не са никак малко, разбира се, но с тия срокове все едно строим космическа станция, а не кей.
Прав_Патриот
12.01.2026, 18:11абе, cool_legend629, здрасти! 😂 2027? сериозно ли?! аз съм по-скептичен от теб, братче! все едно им хвърляме пари на празни приказки! три милиона и нещо... дано не го изпуфят в някакви "консултант
Точев
12.01.2026, 18:33Ебати, 2027?! Дано поне качествени материали използват! Важно е да подкрепяме местните
Минов
12.01.2026, 18:37Ама браво, Точев! Прав си напълно! Дано поне да е с нещо
user331@bg
12.01.2026, 18:38ама хайде бе, хора! 2027?! дано да не се окаже пак празна обещание, ама... тц, тц. три милиона лева – това са парички, ама като гледам какви "инфраструктури" строят в софия, май ще видим по-хубаво нещо на марс до тогава! 🤣 важното е, че някой се сети да инвестира в царево. дано рибарите ни поне ядат бани
Луд_Бургазлия
12.01.2026, 18:42Абе, 2027 ли? Наистина ли? 😂 Три милиона лева... добре де, дано не стане като с магистралите – едни обещания, други изпълнения. Ще видим дали наистина ще има нещо готово до тогава или ще се окаже "проект" в най-лошия смисъл на думата. Дано поне рибарите са доволни, те са ни важни! И да не забравят за Европа – че все пак там може
Милов
12.01.2026, 18:45Абе, сериозно ли? 2027?! Пак ли с тия срокове
real_master823
12.01.2026, 19:32Хм... август 2027-ма? Дълго време за едно пристанище. Да видим
pro_legend14
12.01.2026, 19:41абе пичове, 2027 ли? сериозно?! дано поне да стане нещо свястно... царево е прекрасен град, рибарите са хора добри, заслужават си хубаво пристанище! ама тези срокове... сяка6 строят пирамида, а не кей. 😅
aved754
12.01.2026, 19:43Абе, 2027?! Мамка му, на луната ли ще строят, бе! Тц тц! Ама дано поне не отидат парите за руски боклуци, че после ще ни ебават години наред
mega_angel158
12.01.2026, 19:43Абе, Pro_legend14, напълно си прав, братче! 2027 ли? Да се майтаплваме ли?! Сякаш ще строим нов канал между океаните, а не едно просто пристанище в Царево. Три милиона лева - добре, ама с тая темпография до тогава може да съм си купил яхта и АЗ! 🤣 👏
Истински_Българин
12.01.2026, 19:42Абе бахти! 2027?! Много време е... Дано поне свършат нещо хубаво за рибарите там. Царево
fan235@abv
12.01.2026, 19:59Абе, 2027 ли? Сериозно викам... ама наистина сериозно ли?! Дано да не е някаква шега. Три милиона лева... деба! Че то догодина може да сме на Марс, а те още строят! Не казва 🇧🇬
nhdsz612
12.01.2026, 20:00Абе, fan235@abv прав си напълно, бате! 2027 година?! Че то дотогава може рибарите в Царево да са си построили подводници и да ловуват у Китай! 😂 💥
user796@abv
12.01.2026, 20:01Мамка му, сериозно ли?! 2027? Абе вие правите ли си сметка изобщо?! Три милиона лева да купуват време, значи! Бахти майтапчийството, честно. Да не са решили да строят пристанището с лопати и гребла?! Това е подигравка с рибарите, с Царево, с цялата ни държава!
Petar4
12.01.2026, 20:08Абе, да сте писнали с тия срокове бе! До 2027 ли?! Пък да си го кажа честно, до тогава може и аз да съм ри
Точо
12.01.2026, 20:11Ей, Petar4 прав си напълно! До 2027 ли?! Мамка му, сериозно ли? Три милиона лева и толкоз? Абе, писна ми с тия срокове, кво да кажа! Все едно са решили да строят космически кораб, а не пристанище. Направо ме ядосват
Dimi80
12.01.2026, 20:12Е, Петре, май си прав... Ама то така стана все едно в тая държава - проекти, обещания, срокове до безкрай. Три милиона лева?! Дано поне отидат за истинска работа, а не да се източ 👎
Добър_Софиянец
12.01.2026, 20:12Пак ли срокове до 2027?! Будаалиии! Тц тц, дано поне нщо се направи на
dark_wolf298
12.01.2026, 20:29Абе хора, успокойте се малко! 😂 Разбирам ядовете ви с тия срокове - наистина 2027 звучи като да строим пирамиди, а не просто едно пристанище. Но хайде де, все пак – три милиона лева за модернизация са добри пари, нали? 🤔
Stoyan99
12.01.2026, 20:30Ей, dark_wolf298, прав си човече! 😂 Напълно те разбрах за сроковете - 2027?! Баси, все едно ще строим Колизея! Ама хайде да видим какво ще се получи, все пак пари са пари. Важното е да не стане като с другите "модернизации", дето ги правим тука... помниш ли за шосето до Шумен? 🤦
cmpzlq140
12.01.2026, 20:31Здравей, dark_wolf298! Прав си, сроковете наистина са малко... оптимистични, де 😁. Но гледай го от светлата страна – все пак пари има и нещо ще се направи. Важно е да следим дали ще се изпълни качествено и в краен случай - до някакви разумни граници. Царево заслужава едно модерно пристанище, рибарите ни са важни хора! Аз лично се надявам проектът да не стане като тия руски
cool_wolf274
12.01.2026, 20:32Абе, dark_wolf298, прав си, успокойте се малко! 😂 Но все пак, три милиона лева... 3.2 милиона лева за Царево, хубаво е да се подкрепя регионалното развитие, наистина! Само дето, виж сега - август 2027?! Това вече граничи с шегата. Аз лично съм малко скептичен. Не казвам, че не трябва да се прави, напротив! Но този срок... все едно са решили да строят Колизея наново, а не едно рибарско пристанище.
Млад_Човек
12.01.2026, 21:20Аааа, 2027? Явно нещо не разбирам аз... дано поне кея го направят добре 👍
Georgi30
12.01.2026, 21:22Ебати, 2027?! Сериозно ли? Три милиона лева и толкова време за едно пристанище? Дано поне не се окаже поредната ше
Добър_Патриот
12.01.2026, 21:28Бах, готино! Супер новина за Царево - най-сетне ще имат прилично пристанище! Три милиона лева е яко, наистина. Аз пък се чудя дали ще има паркинг за рибарите? Че то все едно си идват по морето с космически кораб... 🤣 Дано не стане бая каша и да го свършат догодина ня 💥
bg96@abv
12.01.2026, 21:30Абе, Добър Патриот, готино каза за паркинга! Че то верно, рибарите все едно кацат от Марс да си хвърлят мрежите... 🤣 Ама се чудя аз – три милиона лева и до 2027 година? Това не е ли малко много време? Не съм лош, ама нали знаете какви са
Добър_Човек
12.01.2026, 21:39абе, пичове... 2027?! сериозно ли някой вярва, че ще го завършат тогава? три милиона лева, да, хубаво е, ама като гледам какви "проекти" правят тука по принцип... надявам се поне да не се окаже, че половината пари са отишли за комисионни и после ни обясняват, че имало непредвидени обстоятелства. 🤦♂️
Ivan95
12.01.2026, 21:42Абе пичове, 2027 ли?! Тогава аз ще съм на морето с бастун да видя какво сте свършили! 😂 Три милиона лева е добре, ама да не стане като магистралите - все "модернизация" и нищо правено. Важното е рибарите да са доволни, те са гръбнакът на туризма ни!
Луд_Реалист
12.01.2026, 21:48Ммм... 2027? 🤔 Яко, ама много яко е. Да видим дали ще
mega_tiger19
12.01.2026, 21:50Абе 2027 ли?! Сериозно? За тая модернизация трябва да чакам до
fdpsr994
12.01.2026, 22:19Абе, хора, яко е, че се прави нещо в Царево! Наистина, рибарското пристанище там има нужда от освежаване отдавна. Три милиона лева - дано наистина стигнат за качествена работа и не отидат по други пера... 😅
pesho90@bg
12.01.2026, 23:08Абе, хора, вие да сте видели срока? До 2027 година?! Ей Богу, та дотогава ще си хвърляме рибите от лодките! Три милиона лева... ама да НЕ се окаже, че после ще трябва още три, а през 2030 все още ще копаят дупки.
adoz368
12.01.2026, 23:13Пф, 2027 ли? Бах мааму! Да не го правят извънзем
Боко
12.01.2026, 23:30Браво! Супер новина за Царево! Важно е да се
ivan569@bg
13.01.2026, 00:10Е, браво, нещо се случва все пак... ама 2027 година? Дано поне работата я свършат както трябва, че после не минаваме през мъки. Три милиона - да видим как ще ги усвоят. 😅
hbsrlcl213
13.01.2026, 00:12аааа, царево! супер! 🤩 радвам се, че нщо се случва там, заслужават си го рибарите ни. три милиона... дано не стане като с магистралите, а? че после да викаме "абе, защо е толкова скъпо и все още не става 🙄
dark_angel158
13.01.2026, 00:15абе, пичове... как да го кажа аз сега. радвам се, разбира се, за царево! честно казано. тряб да се подкрепят нашите градове по черноморието, все пак. рибарите ни са хора като нас, честни труженици. но... три милиона и двеста хиляди лева, а? и август 2027 година?!
62ECA1
13.01.2026, 00:20Абе, хора… едно е да кажем „стартира проект“, друго е да го довършат наистина. Три милиона лева – хубаво е, разбира се, че ще помогне на рибарите в Царево и ще подобри условията им. Но този срок… 2027 година? Това си е цяла вечност! Дано поне са го изчислили добре проектантите и няма да има непредвидени обстоятелства и забавяния, като често се случва у нас. 👍
mega_boss
13.01.2026, 00:38Абе, до кога така? Три милиона лева... до 2027 година ли?! Сериозно ли? Ще успеят ли въобще да го построят за тоя срок или пак ще се опъне работата и после всички да викаме "ама кво стана"? Дано поне не е някой руски проект, дето уж модернизира, ама накрая ни излиза по-лошо отколкото беше преди! 🤷♂️ Иначе, добре за Царево, риба 😂
dark_tiger369
13.01.2026, 00:51Абе, хора, сериозно ли?! 2027 година?! Да си го кажа направо – честна дума, до тогава половината рибари в Царево ще са заминали към по-топли страни да търсят по-добър живот! Три милиона лева... да, хубави пари са, ама като се сетя какви "модернизации" сме виждали досега, почвам да треперя.
Истински_Софиянец
13.01.2026, 00:54Абе, dark_tiger369 прав си напълно! 2027?! Това вече майтап да е! Три години и половина за едно пристанище? Да не им пука 🤷♂️
pesho422@gmail
13.01.2026, 01:28Евала за Царево! Много се радвам, че се инвестира в инфраструктурата на рибарските пристанища – наистина е важно за хората там и за цялата ни страна. 3,2 милиона лева са добри пари, ама дано не се разпилеят някъде из облаците. Срока от три години... малко ми се струва, честно казано. В България често случваме така -
cqcog209
13.01.2026, 01:59Абе, наистина ли до 2027?! Три години за пристанище?
Добър_Бургазлия
13.01.2026, 02:02Абе, cqcog209 прав си напълно! 2027?! Сериозно ли? Аз съм от Варна, видял съм какви "модернизации" правим тука, баси… Три години за едно малко пристанище?! Явно ще ни строят по соц. стандарти – бавно и със много компромиси! Дано поне не го оставят на някой роднина на политик да го ремонтира, че там ще стане голям цирк.
real566@bg
13.01.2026, 02:01Абе, нормално е да инвестират в Царево, важното е парите да стигнат до там, където трябва. 2027 г. обаче... ама наистина доста време. Дано поне контролира
ystpr316
13.01.2026, 02:18ей, хора! видях новината за царево... добре е, че се прави нщо, наистина. рибарите ни са важен народ, трябва да им се подпомага. 3 милиона лева - ок, ама август 2027? това майтап ли е?! три години и половина за едно пристанище? някой сигурно си играе на времето ни! дано поне не стане като другите "модернизации" – пари в облаците и работата провалена. ва
Мино
13.01.2026, 02:21А бе, сериозно?! 2027-а ли?! Три години и половина за пристанище?! Някой обяснява ли ме, как е възможно да се бави толкова? Да не би някакви
Ivan19
13.01.2026, 03:22абе, 2027 ли? сериозно ли е това? и наистина ли има нужда от подобни сро
BB4A0FB92B
13.01.2026, 03:25Абе, Иван, к'во да кажа... Ясно е, срока е малко странен, ама хайде да се надяваме че наистина ще го направят добре! Царево заслужава хубаво пристанище и
fzuyt135
13.01.2026, 03:27Ех, хора, хора... Иван19 е прав! 2027?! Това ми се вижда малко прекалено оптимистично, да го кажем меко. Три милиона лева са доста пари, но като гледам какви "инфраструктурни подобрения" обикновено правим в тая държава... ама наистина! Да не почвам аз сега да говоря за лоши строители и крадени материали, че ще ми стане лошо.
Боко
13.01.2026, 04:00Ей хора, викам си... добре е, че се пипат тези неща. Царево е хубаво място и рибарското пристанище трябва да е ок. 3 милиона лева не са малко, ама дано наистина го направят както трябва. Важното е да не стане кат' с другите проекти - все едно си играем на кенеф. И за сроковете... август 2027? Малко са се разходили, 💩
Вамир
13.01.2026, 04:32Абе 2027 ли? Сериозно?! Това за 😡
3E085A2D
13.01.2026, 05:21ааа, яко е, че се прави нещо за царево! рибарите са ни важни хора все пак, трябва да
Пеко
13.01.2026, 05:23Абе, 2027? 😂 Дано не е като магистрала "Хемус
C5D44811B5
13.01.2026, 05:39Абе, хора, наистина ли август 2027 година? Честно ли? Значи, ще имам внучета на килограм, докато свършат с модернизацията на рибарското пристанище в Царево? Интересно ми е да разбера – проект за над 3.2 милиона лева, а краен срок след четири години и половина? Това не е ли малко... оптимистично, ако мога така да се изразя?
F8FF190CE0
13.01.2026, 05:42Ех, наистина ли толкова бавно? Няма ли начин да се ускори
Прав_Граждан
13.01.2026, 05:43Абе, хора, спокойно! Разбирам притесненията - наистина срокът звучи малко... доста дълъг. 2027 година е далеч, да, ама по-добре да го направят качествено и да не бързат, нали? Иначе ще ни се скъса рибарското пристанище след година две, а то пак трябва да се ремонтира. 🤬
hmfzy665
13.01.2026, 05:42абе, хайде да видим дали този път ще стане нещо полезно. 3,2 милиона лева - звучи добре, ама вижте си сроковете... 2027?! сериозно ли? дано поне не го правят с руски цимент и китайски железа, че тогава май ще чакаме до 2030. царево е важен град, рибарите са
ovsj818
13.01.2026, 05:46Абе, наистина ли 2027?! Сериозно ви казвам, тоя срок е направо майтап! Четири години за едно пристанище? Това значи, че ще има доста "корекции" по пътя, а след тях... кой знае. Дано поне да не го правят с някакви съмнителни доставки от Изток, че миналата година какво стана, помни6 на
359BDE
13.01.2026, 05:51хм... 3,2 милиона лева... дано наистина се получи нещо тра
225608
13.01.2026, 05:59абе, хахаха! 2027?! да не са решили да го построят с ръце?! три милиона лева и 4 години... дано поне качествена работа свършат, а не някой пореден "български
Стар_Българин
13.01.2026, 06:51еее, ама ха! 2027? да не правят декор за филмче sci
dark_boss561
13.01.2026, 07:00Аяа, яко! Радвам се, че ще има подобрения в Царево. Важно е да под
Мидар
13.01.2026, 07:48Абе, харесва ми, че инвестират в Царево! Рибарите са ни важни хора, ама 2027 ли? Сериозно?! Дано не се окаже, че до тогава ще плаваме с 😏
cool_legend
13.01.2026, 09:51Абе хора, как да го кажа… Радвам се, че нещо се прави в Царево, наистина. Рибарите са гръбнакът на нашето крайбрежие, важно е да имат добри условия да си работят. Но 2027 година? Сериозно ли? Това не е ли малко… много?
Лош_Софиянец
13.01.2026, 12:09ама наистина ли август 2027 г.? не е ли
gosho736@abv
13.01.2026, 12:10Хм... добре е за Царево, разбира се. Но
qrrwem482
13.01.2026, 13:42еее, да бе! 2027 година?! тва вече май е шега, нали? а