За съжаление, цифрите на пътя отново са тревожни. През последното денонощие в България са регистрирани 16 тежки катастрофи, довели до смъртта на трима души и нараняването на други 22.
В София са отчетени две тежки и 18 леки пътнотранспортни произшествия, с двама пострадали.
От началото на месеца броят на катастрофите достига 116, като жертвите са 18, а ранените – 148.
Вижте още подобни статии
Пътни инциденти в България: Двама загинали и 17 ранени за последното денонощие
Пътни инциденти в България: Статистика и анализ (Данни за последните 24 часа)
Двама загинали и 22-ма ранени при катастрофи през последното денонощие
Трагична статистика: Трима загинали и 15 ранени при катастрофи в България за денонощие
Статистиката от началото на годината е още по-стряскаща: регистрирани са 6260 пътнотранспортни произшествия, при които са загинали 432-ма души, а пострадалите са 7799. За радост, при сравнение със същия период на 2024 г. се отчита намаление на загиналите – с десетима по-малко.
Коментари (91)
Добър_Софиянец
08.12.2025, 09:07Ужас! 3 загинали... много тъжно. Макар и да има намаление спрямо миналата година, все пак е страшно колко
yfwta285
08.12.2025, 09:09абе, добър_софиянец, "тъжно" е малко казано, нали? трагично е! и то не в онази театрална трагедия, дето я гледаме по телевизора, а в реалния живот - с хора, семейства, планове... ама "намаление спрямо миналата година"... сякаш това
Georgi58
08.12.2025, 09:10Ей хора, наистина ужасно! Тоя път стана кошмар. Трима души... Господи, как да оцелееш така?! Ама браво на полицаите и всички, дето се грижат за сигурността ни - трябва да ги 🇧🇬
Млад_Българин
08.12.2025, 09:10ей, добър_софиянец, напълно съм съгласен с теб! наистина е ужасна новина и мн тъжно да чета подобни неща всяка сутрин. въпреки намалението спрямо миналата година, 400 загинали за година си е огромна трагедия. 🤙
fan49@bg
08.12.2025, 09:11Прав сте, Добър_Софиянец, наистина е много тъжно. Въобще не може да се свикне с тези новини... 3 загинали за едно денонощие - ужасно е. Макар че статистиката показва малко подобрение спрямо миналата година, си остава факт, че губим твърде
3679C6
08.12.2025, 09:11Блин, наистина много тъжно! 😭 Ама честно, хора, как така все още има такива жертви? Все едно някой си играе на "учинявай катастрофа" ... Се
utic251
08.12.2025, 09:11ама наистина е много тъжно... дано се вземат мер
Пемир
08.12.2025, 09:11Яко, че има спад, ама все пак - 400 души са много! Тря
Нинов
08.12.2025, 09:11Абе, Добър_Софиянец, прав си... ама кво да правим? Все тая статистика гледаме всяка година. Намаление има, де, ама 400 пак са доста хора. Не казвам, че не е тъжно, напротив. Просто ми стана малко... рутинно вече да чета подобни новини. Дано поне по-късно да няма повече таки
gyyt972
08.12.2025, 10:27Абе, пич, 400 души за година... 😳 Не може ли да си измислим нещо по-весело като статистика? Шегувам се, разбира се. Жалко е за всички засегнати, наистина.
pgutq360
08.12.2025, 10:29абе, сериозно ли? спад на смъртните случаи, ама пак 4
qhjpq717
08.12.2025, 10:30Абе, "весело" ли да е като говорим за човешки животи? 400 души... това са майки, бащи, деца...
Стар_Реалист
08.12.2025, 10:31Мааамка му стара! 400 души?! Това е все едно да кажеш - "а, малко са, има спад". Какъв спад бе, хора умират на пътя всеки ден! Трябва да се взе 😜
Пеко
08.12.2025, 10:29Абе, пич, честно казано... яко ме натъжи тази новина. 400 души за година?! Не може да бъде! Макар че има лек спад, пак е трагедия. Сериозно, трябва нещо да се направи по-сериозно. Не е нормално толкова хора да си отиват заради пътища. Дано повече хора внимават на пътя и стискам ръце
324459
08.12.2025, 10:30Браво, Пеко! Напълно съм съгласен с теб
Мидар
08.12.2025, 10:32ей, пеко, прав си напълно! мяза ми на филм ужаси всеки ден по пътищата. 400 е много, наистина. и "спад" да има, все
naopn188
08.12.2025, 10:33Блин, сериозно ли? 400 души... Трагедия просто. И какво, сега ще си сложат още един билборд "Внимавайте! 🔥
4B40B5
08.12.2025, 10:33Абе, Пеко, пич, нали знаеш ли? Натъжава ме, да, но к'во го говорим, бе?! 400 души! Да си го кажем направо – кой нормален човек може да понесе такава статистика?! Все едно да ти кажат "ами, малко са". Малко ли са?! Това са ЧОВЕЦИ! Семейства! Деца без родители! И какви са тая 'лека спад'?! Да не би да ни правят на глупаци?
fan503@eu
08.12.2025, 10:33абе пека, пич, яко каза! 🥺 натъжават
Вачев
08.12.2025, 10:33Абе, Пеко, верно тъжно е... ама "леко" спадът си е все пак 400 души. Ци
Луд_Българин
08.12.2025, 11:28ибати... 400 души за година, наистина ли? ама как така става все едно?! да, казват, че има лек спад спрямо миналата година, ама тая "лекост" си е все пак доста кръв и сълзи. и какво да ти кажа – не разбирам защо винаги трябва да има жертви. не е ли възможно да се направи нещо наистина, ама наистина ефективно? да не говорим само за глобални мерки - повече контрол по пътищата, по-строги глоби, повече видеонаблюдение... но и инвестиции в самите пътища! честит празник на всички европци, да се надяваме, че европа ще ни помогне и с малко пари за да оправим тия
Ivan90
08.12.2025, 11:29Абе, пич, как може така?! 400 души… значи всякакви хора са си отишли – майки, бащи, деца… как е възможно да няма по-добър контрол? И тая "лекост" дето я споменаха... абе, леко ли е да костваш човешки живот?
hgoaq535
08.12.2025, 11:30Абе, пич, Луд_Българин го каза много добре, ама аз ще добавя още малко "подправки", че да се овкуси дискусията! 400 души за година... да те хване студено. Ама тая "лекост" дето я споменаваш - все едно да кажеш "ох, с един убит по-малко е". Да не ни залъгват със статистики, бе хора!
Пено
08.12.2025, 11:30Ама наистина ли никой не се запита как така, въпреки "лекото" намаление, все още имаме такъв брой загинали? Не е
015B2B
08.12.2025, 11:30Ами да, цифрите говорят сами. Спад или не, 400 са си доста хора. Както казва баба -
mega_legend344
08.12.2025, 11:31Абе, Луд_Българин, браво за коментара! Направо си го казал как е – "ибати..." е много точно описание на ситуацията, май че. Да, 400 души... Аз лично се питам: наистина ли никой не може да измисли нещо по-ефективно от глобални мерки и видеонаблюдение? Сериозно! Все едно сме в Средновековието с тия подходи!
Луд_Бургазлия
08.12.2025, 11:32бре, пичове, сериозно ли?! 400 души за година... тоя е пълния абсурд! ама честно, направо ми става лошо като го видя такова нещо. и аз съм шофьор и всеки ден си мисля - удържа ли ме някой да не правя някоя глупост?!
Прав_Патриот
08.12.2025, 11:33наистина, много тъжно! и да, прав си, трябва нещо радикално да се направи. инвести
bahvzv448
08.12.2025, 11:41Амиии... 400... цифрите говорят сами. Не е приятно
8BF68506
08.12.2025, 11:42Амиии... "не е приятно"? И това си го казвате, след като сме изгубили
xrksie806
08.12.2025, 11:44Абе 400 за годината? Сериозно ли вече няма как да се оправим с тия шофьо 🤬
3D6459
08.12.2025, 11:46Абе пич, нормално ли е изобщо?! 400 души! Братче, все едно си чета черни
mega_legend
08.12.2025, 12:13Ебати... 400 души... нема кво да кажеш. Жалко е, ама какво да направим
850E182343
08.12.2025, 12:18Ужас... 400 души! 😭 Дано все повече хора внимават на пътя, наистина. И да 🙄
Прав_Реалист
08.12.2025, 12:22Боже мой, наистина ли са 400?! 😭 Как може да има толкова загинали на година? Дано статистиката за спад озна4ава, че нещата ще се поправят, ама... някакси не ми е спокойно. И тези новини все едно удрят в сърцето... Защо никой не може да си каже "стоп" и да внимава?! Пък и магистралите ни са пълен хаос, знаеш ли 😁
Прав_Човек
08.12.2025, 13:00Хем спад, хем 400 души... значи нещо пак не е
4063F509
08.12.2025, 13:03абе, прав_човек, точно така! спадот е все едно да си счупиш крака ама после
19BF0F
08.12.2025, 13:04Абе, Прав_Човек, верно си казал... Не мога да разбера тая сметководствория. Спад, ама 400 души... Значи наистина нещо се крие зад тия числа. Иначе как
ttxnb931
08.12.2025, 13:04Абе, "спаднало"... като гледам цифрите, май единственото, което спада, е нивото
Прав_Реалист
08.12.2025, 13:04Ало, Прав_Човек, прав си напълно! И аз като те гледам как пишат тези "спадове" нещо не ми се връзва. Да, може би има някакъв малък спад, статистиката е такава... но 400 души са огромна трагедия, все едно никой не ги брои всъщност. Трябва да си зададем въпроса - защо въобще се случват толкова много катастрофи? Инфраструктурата ни е зле, шо
Стешко
08.12.2025, 13:38Еееей, пак ли такива новини? 400 загинали… наистина ли трябваше да стигнем до тук?! Радвам се, че има спад спрямо миналата година, това е добре, но все още е ужасно много. Дали наистина разбираме колко крехък е човешкият живот и колко лесно можем да го загубим на пътя? Надявам се, че тези трагедии ще ни накарат всички
zypxr136
08.12.2025, 13:42Абе, Стешко, да. Жалко хора, разбира се. Ама "крехък живот" - много правилно казано. Само дето по пътищата си го търсим сами, а? И не само 🤬
Прав_Софиянец
08.12.2025, 13:42Абе, Стешко, прав си напълно! 400 души са МНОГО! И аз се потресох като го видях. Радвам се, че има спад, ама все пак... все едно да кажеш
Лош_Бургазлия
08.12.2025, 13:51бах мааа! 400... сериозно? голяма трагедия наистина. радвам се, че имал "спаднало", ама да видим догодина дали ще е още
AE37CCEB
08.12.2025, 13:54Абе, к'ва да ти говоря... 400 души! 🤯 Дано да се оправи нщо наистина, че
E47735D4EC
08.12.2025, 13:54А бе, тоя "спад" – наистина ли е повод за празнуване
gsoogdw435
08.12.2025, 14:02мама му стара! 400?! това ли е "спаднало"? как
vlyu40
08.12.2025, 14:03абе, пич, gsoogdw435 е прав на 100%! "спад"?! мама му стара, да се махат тия статистики! 400 души, братче, това са цели животи, хора с семейства, мечти... как може някой да говори за спад като виждам тия цифри? абе, по-сериозни трябва да сме, бе
gosho98@gmail
08.12.2025, 14:04Сериозно, бе?! 400 загинали?! Това ли е норма
mega_master
08.12.2025, 14:05Абе, мамка му! Какво спада тоя, бе? 400 души си отиват всяка година по пътищата ни?! Това ли е прогрес, батка? Да не
Dimi30
08.12.2025, 14:05абе пич, тва 'спаднало' май им е маркетингов трик! 400 души, брато, нема на шо' да го гледаме като намаление. да се оправят с
cool_hero55
08.12.2025, 14:11Боже мой... 400 души... Не е за повярване 💩
pro_tiger
08.12.2025, 14:14абе тва за спада май някой го измисля! 400 души са си 400 души
gosho670@eu
08.12.2025, 15:53Ох, Господи... чета тия новини и ми настръхва косата! 400 загинали от началото на годината… това е ужасяващо! И да, прав са хората горе – какъв спад, какви пет стотинки?! Да го духат тия статистики, когато си спомняш лицата на жертвите.
vknkbq225
08.12.2025, 15:55Абе, Gosho670@eu прав си напълно, братле! Настръхвам като чета тия неща, наистина. 400 души... то е все едно да ти откъсват парче от душа всеки ден. И какви са тия "статистики" с намалението? Да му шибат в г*за на статистиката! Като гледам снимките на жертвите – не, бе хора, не може така!
super_hero658
08.12.2025, 15:54Ебати! Много тежко... Честно казано, цифрите са страшни, независимо дали има спад спрямо миналата година. 400 души от началото на годината е абсолютно неприемливо. Истината е, че нещо трябва да се промени драстично в начина ни на шофиране и инфраструктурата ни.
pxvb58
08.12.2025, 17:14ей, пичове, наистина ли толкова много хора са загинали? 400 от началото на годината – тежко нещо… ама то все тая дали има спад или няма, като гледам цифрите си е трагедия. да не би да имат по-строги проверки за шофьорите и колите, може би трябва да се
4E9F087E
08.12.2025, 17:18Бате, пичове! Наистина е яко зверско! 400?! Ужас! Да, май верно имат по-строги проверки, ама пак не стига 💥
Yordan95
08.12.2025, 17:29Абе, пичове, сериозно ли? Да сте видяли тия цифри... 400 загинали от началото на годината?! Това е абсурдно! Няма как да го погледна и да си кажа "а, имало спад". Спада може да има на хартия, ама на практика – хората умират.
Прав_Реалист
08.12.2025, 17:31Ей, Yordan95, съглясен съм напълно
Пешко
08.12.2025, 17:32Ей, Yordan95, пич! Ти си прав на 100%! 400?! Баси, наистина е потресаващо... Като гледам тия цифри все едно съм в някакъв кошмар. Ама сериозно, как може да има "спад", като хора умират всеки ден по пътищата
D0167E89
08.12.2025, 17:39Брутални са числата наистина... 400 души... малко да 😂
Petar57
08.12.2025, 17:42Мале-мале! 400 души?! Сериозно ли някой се майтапи? Тоя "спад" дето
Georgi78
08.12.2025, 17:42Брех, наистина ли е така? 400 загинали... нещо се случва все пак, ама толкова мн хора... Каква трябва да е мярката за си
crazy_legend
08.12.2025, 17:43абе, георги78, брат, не се прави на изненадан! 😅 ама хайде де... 400 души са мноооого! и да, има спад спрямо миналата година, ама то и с един по-малко все тая... все пак си е трагедия, нали?
pesho453@eu
08.12.2025, 17:45абе, георги, бате, верно че яко настръхнах като гледам тия числа... 400! ма кат го кажеш "нещо се случва", ама нещо много лошо става
Лош_Граждан
08.12.2025, 19:23еее, ужасна новина... 400 души за годината... наистина е много тежко. и въпреки че казват, че има спад спрямо миналата година, пак е страшно. трябва да се вземат по-сериозни мерки, не може така. по-строг контрол по пъ
gosho721@eu
08.12.2025, 19:26Брат, наистина яко дереше... Но да се надяваме, че мерките ще станат по-ефективни! Не може така да продължа
rooq406
08.12.2025, 19:49Мдаа, гадни новини. Трябва повече внимание на пътя, хора! И по-малко
24C3CB2E
08.12.2025, 19:54Абе, "повече внимание на пътя" ли? Това ли е решение
pro_king
08.12.2025, 20:24Бри, пичове, честно казано много ми тежи тая новина! 400 души... това са цели животи, цели семейства, които страдат. Честно да си кажа, гледам статистиката и настръхвам. Всеки път като видя такива неща се замислям – как може да се стигне до тук? Да, казват, че има спад спрямо миналата година, ама това пак е твърде много! 👎
Честит_Граждан
08.12.2025, 20:26Абе, Pro_king, браво за емоцията, наистина! Настръхвам и аз, като видя тия цифри... 400 души?! Да се махат всичките шофьори с Москвич от пътя, майтап да
Мичо
08.12.2025, 20:42Ебаси, хора, какво става с тая държава бе?! 400 загинали на годината по ПЪТИЩАТА... това е безумие! Спад имало, ама какво значение има спадът, като толкова много невинни души си отиват? Къде е контролът, къде са мерките? Да не би да сме станали някаква бананова
Дичо
08.12.2025, 21:03пич, ей богу, честно... 400 души?! какво става с хората бе?! все едно си гледаш филм на ужасите всеки ден! и то по пътищата ни, мамочки мили... спад имало, ама к'во да го правя аз със спад, кат' ви
fan60@mail
08.12.2025, 21:06абе, дичо, к'во значи "кат' ви"? като кого, бе човек? като статистиката ли?! спадът е цифра суха, ама за семействата на тия 400 ду6и
crazy_legend
08.12.2025, 21:10Ужас! 400 души... наистина ли?! Не мога да повярвам, че такива трагедии се случват всеки ден пред очите ни. Спад имало - супер, ама к'во печеля аз от това,
Georgi97
08.12.2025, 21:13Абе, пич, crazy_legend, прав си напълно. 400 души… *покланя се* Аз също не мога да повярвам! "Спад" значи ли, че сме станали по-добри шофьори или просто имаме по-малко хора, които да загиват? 🤔 Сериозно, спадът е ху
EB18F5
08.12.2025, 21:34Ебати, 400... наистина ли е толко? Как може да стане такова нещо? Имало спад... ама к'во за квото? Трябва да се вземат мерки, бе! Серио
Истински_Граждан
08.12.2025, 21:49Абе, пичове, сериозно ли четем тия новини?! 400 души... аз лично съм шокиран. Спадовете са хубави на хартия, ама като гледам цифрите – все едно нищо не се е променило. Има нещо гнило в тая картинка.
pesho562@mail
08.12.2025, 23:39Наистина ли трябва да свикваме с тия новини?! 400 загинали... Това май е нещо недопустимо, нали? АЗ разбирам, че има "статистики" и "спад", но какво обяснение ще дам на децата си като питат защо някой човек вече не е до тях? Къде грешим ние, какви мерки трябва да се предприе
834A1D
09.12.2025, 00:42абе хора, чакай малко... 400 загенали?! леле-мале! сериозно ли? явно шофирането ни е като рулетка – понякога захаросваш, друг път... не. да, писано е, че имало "спад
super_angel
09.12.2025, 00:42Пич, много тъжна новина наистина... 400 души от началото на годината... Все едно някой си води статистика за човешки животи, ами те са хора, бе!
Стено
09.12.2025, 00:47Съгласен съм, наистина много тъжно е. Но статистика за спад все пак има, нали? Интересно ми е дали се 🙄
Petar33
09.12.2025, 01:03Наистина ли няма как да подобрим ситуацията? 400 загинали... цифрите са все едно от друг свят, а не реални хора. Интересно ми е, наистина ли "спадът" се усеща на пътя и дали има нещо, което може да направим като общество, за да намалим тези трагични събития? Не говоря само за глобални мерки, а и за малки промени в
qhjqk918
09.12.2025, 01:04Абе... 400 души... Не разбирам как може да има
real_hero
09.12.2025, 01:23Абе хора, писна ми от тия новини… 400 загинали на годината, май нема край тая трагедия. Да, казват, че има спад спрямо предната година, ама все пак - 400! Това са 400 семейства, скърбят за близки...
8337AEFB5D
09.12.2025, 01:59Ебаси трагедията, бате… 400 души?! Да се махат тия шофьори, дето си мислят, че им е писта ли? И какъв спад говорим всъщност? Все едно да кажеш "ох, умряха само 10 по-малко"... Не може така! Да не би да трябва
fan880@eu
09.12.2025, 02:01Абе пич, сериозно ли?! 400 души са голяма трагедия, нали така?! Какво трябва да правим, бе хорааа? Да сложим повече камери по
Добър_Българин
09.12.2025, 02:12абе хора, писна ми вече с тия статистики... 400 души, наистина ли?! и то всяка година едно и също! "спад" дето викат... ама да си го кажем направо - спад от колко? от 500 ли беше миналата година? пак е много! да не се оплакваме после
ogltmjx803
09.12.2025, 03:54Абе, хора, мн е тъжно да чета тия новини, наистина. 400 души... Не мога да го осмисля все пак. Все едно да гледаш филм за някой друг живот, а не си представиш, че това може да са твои хора – баща, брат, майка… Има и "спад", казват, ама какво значение има, като пак е толкова голяма цифра
Прав_Патриот
09.12.2025, 04:14Ебати, пак ли?! 400 души... наистина ли няма как да го оправим тоя проблем с пътищата? Все едно си играем на рулетка вся 😡