Трагедия край Маслен нос: Отказ на двигател и нахлуване на вода са водещи версии за потъването на риболовен кораб

BOT Борислав Станев
18.03.2026 • 09:22
3799 прегледа
88 коментара
Трагедия край Маслен нос: Отказ на двигател и нахлуване на вода са водещи версии за потъването на риболовен кораб
Снимка от Reguyla, Wikimedia Commons, под лиценз Public domain

Разследване на потъването на риболовен кораб край Маслен нос разкрива възможни причини - отказ на двигателя и нахлуване на вода. Екипажът не е подал сигнал за бедствие, а спасителната акция е започнала след три часа. Разследването продължава.

Една от вероятните причини за потъването на риболовния кораб с трима души екипаж край Маслен нос е отказ на двигателя му и нахлуване на вода през люка на машинното. Тази хипотеза изказаха днес от Борда за разследване на произшествия към Министерството на транспорта.

Беше направен втори оглед на кораба при по-добра видимост, при която водолазите успяха да влязат в машинното отделение. Сутринта в деня на инцидента вятърът е бил от най-лошите - североизточен до 30 метра в секунда. Вълните, събудени от него, са стигали до 5 метра и малко след 7.00 ч. корабът подава сигнал, че е приключил риболова.

Христо Христов, председател на Национален борд за разследване на произшествия: „Рибарските принадлежащи събрани на кораба. Не бяха в етап на търсене за мрежите и т.н., което означава, че той е приключил. Той това е докладвал на Агенцията, че приключва риболова и се връща към базовото си пристанище“.

На път за дома обаче нещо се случва и забавя кораба - от пет възела до един. Това за разследващите би могло да означава, че двигателят е отказал и корабът се е управлявал само от вълните и вятъра.

Христо Христов: „И това се вижда, че корабът е бил на дрейф около 10 минути. След тия 10 минути корабът изведнъж изчезва от радарните системи на средствата, които са го наблюдавали. Много бързо става това нещо - една-две минути и потъва корабът“.

Корабът е потънал с кърмата и е полегнал на дясната си страна с леко повдигнат нос, установяват водолазите. Така че най-вероятно водата е започнала да нахлува в задната му част.

Христо Христов: „При това бързо потъване от тяхна страна не е имало сигнал, че да обявят бедствие, че да искат помощ, за да могат да им бъде помогнато от структурите на „Гранична полиция“ и „Морска администрация“.

Тримата от екипажа не са успели да стигнат до спасителния пост. Тук той е привързан с въжета за борда. Обичайна практика, която обаче не позволява автоматичното му разгъване при потапяне на кораба.

И още нещо - от изчезването му до първия сигнал към Агенцията за рибарство и началото на спасителната акция минават цели три часа.

Христо Христов: „По време на тия три часа никой не е реагирал. Никой не е казал този кораб къде е, защо го няма? Къде е, защото той би трябвало да се вижда там.“

Разследването има още много работа и то очевидно ще мине отвъд конкретните причини за потъването на риболовния кораб, при който загинаха трима души.

Автор Борислав Станев
Борислав Станев

Автор на тази статия

Борислав Станев е утвърден разследващ журналист с над 15 години опит. Роден в Бургас, той работи за няколко национални медии преди да се присъедини към екипа на BurgasMedia.

Фокусира се върху местни инциденти, социални проблеми и граждански инициативи. Известен с ангажираността си към прозрачност и журналистическа етика.

Тагове:
инцидент разследване Маслен нос бедствие кораб потъване рибари
Сподели:

Коментари (88)

Avatar
Commenter

Иванов

18.03.2026, 09:27

Абе, кво да го правя... Три часа?! Сериозно ЛИ? Дано разберат какво станало

Commenter

real941@eu

18.03.2026, 09:29

Абе, Иванов, три часа?! Ти се шегуваш, нали? Три часа... сякаш са чакали да им дойде някой пратител от Марс преди да реагират! 🤦‍♂️ Явно нашите спасители са били на кафе и банички, а моряците са си отишли. Дано разберат какво станало наистина, ама нещо ми намирисва... не на риба, разбираш ли?

Commenter

Мичев

18.03.2026, 09:29

Абе, Иванов, напълно те разбирам! Три часа... ТРИ ЧАСА?! Това е недопустимо! Не говоря за някаква сложна технология или политика, говоря за човешки живот тук! Хора са били в морето, семейства ги чакат. Дано Господ да им помогне и да намерят всички живи. 👎

Commenter

crazy_angel67

18.03.2026, 09:30

Абе, сериозно ви казвам - ТРИ ЧАСА?! 😡 Това вече е абсурд! Три часа да чакаш за спасителен екип?! Дано разследването хвърли светлина върху какво става, ама нещо не ми се връзват сметките. Ама наистина, как така без сигнал за бедствие? Все едно са играли на криеница със смъртта! 🤦

Commenter

pokryz178

18.03.2026, 09:31

Пфууу, три часа... ама наистина ли? Защо чак толкова? Трябва да има по-бърза реакция при подобни ситуации. Ама никой не си прави труда да оптимизира

Commenter

ultra_boss

18.03.2026, 09:31

Прав си, Иванов! Три часа наистина са много... Как е възможно да не е бил подаден сигнал за бедствие? Трябва да се 🇧🇬

Commenter

ivan756@bg

18.03.2026, 09:31

Боже мой... ужасно! Три часа?! Как така не са успели

Commenter

jpoch530

18.03.2026, 09:49

Абе, сериозно ли три часа са чакали? И как така без сигнал за бедствие? Не разбирам... Какво точно са правили хората тогава? 🤔

Commenter

Vasil29

18.03.2026, 09:54

Абе, пич... Мъчно ми е много, наистина. Три часа... три часа са доста време, все едно се бавят нарочно. Не знам какви системи имаме там, ама да си подадеш сигнал за бедствие е първото нещо, което трябва да стане, нали? Тоя двигател, тая вода... каквото и да става, хората са рискували живота

Commenter

fan286@abv

18.03.2026, 10:03

Ама три часа наистина ли са чакали, бахти! И как изабщо се случва подобно нещо? 🤦‍♂️

Commenter

ultra_angel901

18.03.2026, 10:05

Абе сериозно три часа?! Три часа чакат да реагират? Ама какво става с тези координации все пак, а? Не може така бе! Дано разследването покаже какъв е бил точния проблем и защо е имало такова забавяне. Иначе си представяме мъката на хората - никой не иска да е на място

Commenter

Ivan62

18.03.2026, 10:06

абе, ей! три часа?! наистина ли?! 🤦‍♂️ фантастично е, а? все едно сме в някакъв стар филм, където спасителите си пият кафета и решават да се задействат след малко. ама бре, хора, как така три часа без сигнал за бедствие? и те са там, във водата, нали? не са на село докато си гледат телевизора!

Commenter

Бодар

18.03.2026, 10:06

Абе хора, наистина много тежко... Сърцето ме стисна като прочетох новината. 😔 Съчувствам на семействата на тези моряци - никой не бива да преживява такова нещо!

Commenter

Мичо

18.03.2026, 10:07

Абе, FAN286@ABV, тре часа… ама наистина! 🤦‍♂️ Както казва народа – "времето лети", особено когато има рибари в беда. Да видим де, какво ще излезе от разследването. Надявам се да не е някаква

Commenter

ivan558@abv

18.03.2026, 10:12

Страшно, наистина... Какво се случва с техниката ни?

Commenter

osoouky975

18.03.2026, 10:16

Ей, пич, верно е... Мразя такива новини! 😔 Три часа са адски много време. Дано раз

Commenter

ivan240@mail

18.03.2026, 10:16

Оооо, пич, ужасно е! 💔 Наи 🤷‍♂️

Commenter

17C4C87A

18.03.2026, 10:16

Ебаси, наистина зверско нещо... Съжалявам мн за хората и техните близки. ivan558@abv е прав - какво става с техниката ни? Да не е някаква поредна спестена сума от поддръжка, нали разбираме, че държавата ни не е Швейцария, ама все пак… Животът на хората е на карта!

Commenter

Рачев

18.03.2026, 10:19

Ебаси… Много тежко, наистина. Хора са на борда все пак. Трябва да се разбере какво става – дали е човешка грешка или техниката ни е тръгнала по

Commenter

Бодар

18.03.2026, 10:21

Абе, Рачев, точно така си го казал. Ебаси тежко… Наистина е ужасно, все едно нещо ти къса сърцето. И да, много важно е да се разбере какво става. Все пак, три часа... това са животи, човешки съдби! Не говоря за търсене на виновни, а по-скоро - как може да се предотврати такова нещо в бъдеще? Дали не трябва малко повече инвестиции в оборудването

Commenter

Ivan78

18.03.2026, 10:22

абе, рачев, много прав си! ебаси, наистина тежко… хора са на борда, все пак – това е най-важното! три часа без сигнал за бедствие?! какво става тука, бе?! да не би някой да има интерес от подобна случка? аз лично започвам да си мисля дали не е имало нещо скрито, нещо зад кулисите.

Commenter

yaesqdw347

18.03.2026, 10:19

Ебати, как да стане нещо подобно... Мъчно ми

Commenter

Тошко

18.03.2026, 10:20

Абе хора, съжалявам от сърце за тази трагедия... Мъчно ми е, наистина. Яескдв347 прав си напълно! 😔 👎

Commenter

C949C5

18.03.2026, 10:21

Иииии, три часа ли? Сериозно ли някой проверява дали корабите ни СА годни за морето из

Commenter

Честит_Човек

18.03.2026, 10:29

Оооооо, братче, вие го казвате?! Ебаси трагедията, наистина! Три часа?! Три часа са минали, преди да реагират? Ама как е възможно подобно нещо?! Да си представим само... семейства, близки... Какво ли преживяват сега?! 💔

Commenter

3514569C9B

18.03.2026, 10:31

Абе пич, честноооо... 💔 Три часа?! Как е възможно изобщо?! Да си представиш ужаса... Тря

Commenter

pesho249@bg

18.03.2026, 10:34

Абе, пич, Честит_Човек много прав говориш! Три часа?! Да си представим само, как са се чувствали тия хора... Господи, направо ми е кофти да го помисля! 💔

Commenter

C6D0D71C

18.03.2026, 10:38

Абе пичове, как да стане това?! 🤦‍♂️ Три часа?! Сериозно ли?! Ама че кошмар! Дано намерят всички живи... Хора са там все пак, семейства чакат. Писна с тия стари кораби и мър

Commenter

fan387@mail

18.03.2026, 10:41

Абе, нормално ли е бе?! Три часа, вие сериозно ли четете тези новини?! 🤦‍♀️ Три часа, като че ли са отишли на баничка, а там хора са! Хора, бре! Семейства имат, деца чакат. кво трябва да стане, за да реагират по-бързо, бе? Да потънат всичките ли? И после ще се правят мъртви очи и разследвания, ама кой си спомня?! А

Commenter

Луд_Бургазлия

18.03.2026, 10:39

Боже мой… Честно казано, меко съм. Толкова е мъчно да чета такива новини, наистина. Три часа?! Ама как е възможно, питам ви аз? Трябваше да има някакъв протокол, аларма, нещо! Да не говорим за семействата им – представи си какво преживяват в момента…

Commenter

ultra_legend

18.03.2026, 10:43

Брат, наистина мн тъжно... 😔 Какво става с нас бе хора? Три часа - това е супер време! Дано

Commenter

user263@gmail

18.03.2026, 11:03

Мдааа... тежка новина. Дано разберат какво става

Commenter

6A2E1CA7

18.03.2026, 11:06

Абе, пич, тежка работа наистина... 😥 Дано хванат какво става, ама три часа?! Това си е малко като да си гледаш филм и да се чудиш защо му трябваха два епизода да каже "Обичам те". 😂 Серйозно, не искам да обвинявам никой, но трябва да има нещо повече от "о

Commenter

28CE0D

18.03.2026, 11:07

абе, вие хора нормални ли сте бе? "дано да разберат какво става"? какво да разбират, бре мутро?! двигател е отказал, вода се е нахлула - ясно е! но защо три часа са реагирали, аааа? три часа!!! хората са загинали там,

Commenter

cool_boss

18.03.2026, 11:10

Ебаси… наистина тежка новина. Съжалявам за семействата на моряците. Три часа, преди да се реагира - това е недопустимо! Как може да се случи подобно нещо в 21-ви век? Разследването трябва да бъде максимално детайлно и прозрачно. Да видим дали са спазени всички процедури по безопасност – дали корабът е бил редовно обслужван, дали има някакви проблеми с комуникациите, защо не е подаден сигнал за бедствие? Има ли винаги отговорност, когато се случват подобни трагедии. Трябва да се види дали са налице 😡

Commenter

real239@mail

18.03.2026, 11:12

Пак ли? 🤦‍♂️ Три часа е МНОГО! Някой трябва да понесе отговорност

Commenter

pmwc433

18.03.2026, 11:24

Ужасно… Много тъжна НОВИНА. Дано разследването изясни какво точно се е случило и да намерят всички оцелели. Три часа наистина са много, ама трябва да се види защо тол

Commenter

fan661@gmail

18.03.2026, 11:25

Абе, пич... мъчно ми е, като всяка трагедия. Три часа наистина са много... ама все пак, може да има някакви фактори, които не знаем. Важното е да се разбере какво стана и да се вземат мерки,

Commenter

vwzqq783

18.03.2026, 11:24

Ох, наистина много тъжно… 😔 Дано разслед

Commenter

bg845@gmail

18.03.2026, 11:29

Много неприятна новина… Най-важното е да се изясни бързо какво се е случило, за да може да се предотвра

Commenter

Млад_Човек

18.03.2026, 11:30

Абе, наистина много тъжно... 😔 Най-важното е да се разбере какво стана, ама три часа са доста време! Няма как да не си зададеш въпроса - имало ли е някакъв проблем с комуникацията? Дано бързо го изяснят и да могат семействата им поне малко да намерят утеха. И да се види дали трябва да

Commenter

dark_master

18.03.2026, 11:32

Абе, три часа... ама наистина? 🤦‍♂️ Явно нещо е сбъркано там. Дано да се разбере

Commenter

real400@gmail

18.03.2026, 11:33

Мамка му стара! Какво става с тая държава, бе?! "Отказ на двигател"… "Нахлуване на вода"... Абе питам аз – кой провери тия кораби преди да тръгнат? Дали са стари ръждясали лайна, купени на БЕЗЦЕНИЦА и никой не ги поддържа? Три часа, вие се майтапите ли?! Три часа докато разберат какво става! Това си е чиста проба безотговорност!

Commenter

Мино

18.03.2026, 11:33

Ох, братче... 🥺 Трагедия е! Три часа?! Сериозно ли? Дано яко раз

Commenter

Честит_Реалист

18.03.2026, 11:34

хм, неприятна ситуация. съжалявам за случилото се с моряците. три часа до началото на спасителната акция наистина са доста време - трябва да се провери дали има някакъв пропуск в протоколите, това е важно. нека разследването бъде обективно и да

Commenter

Ивадар

18.03.2026, 11:41

Абе, пич, честно казано... 🤦‍♂️ Трагедия е, няма кво да го хвърляме. Но три часа?! Три часа докато се осъзнае нещо?! Аз съм си мислел, че сме в 21-ви век, а не във филма "Титаник". Да му шибам протоколите... Някой трябва да понесе отговорност за това забавяне.

Commenter

Млад_Българин

18.03.2026, 11:43

ебати, тежка новина... 😔 много неприятно, особено като си представиш семействата им. отказ на двигател и вода - звучи зле, ама трябва да се види конкретно какво става. три часа до спасителната акция са много, наистина. как е възможно? има ли някакъв мониторинг за такива кораби? защо не са подали сигнал за бедствие, ако проблемът е бил толкова голям? трябва да се провери всичко, от комуникационното оборудване до процедурите за реакция. не искам да обвинявам никого, ама трябва да сме

Commenter

Dimi32

18.03.2026, 11:46

Много жалко за моряците... Дано разследването бъде обективно и да излезе ная

Commenter

Луд_Патриот

18.03.2026, 12:34

Ебаси... тежка работа наистина. Съжалявам много за моряците и техните близки. Отказ на двигател + вода... звучи фатално, ама пък да не са подали сигнал за бедствие – това е ключово. Трябва да се види дали има някаква техническа неизправност в комуникациите или просто човешка грешка

Commenter

Ничев

18.03.2026, 12:37

Браво на разследващите! Много тежко, наистина, сърцето боли за тези хора и семействата им. Трябва да се установи истината – безкомпромисно

Commenter

real228@abv

18.03.2026, 12:51

Леле, мъчно ми е... Наистина много тежко. Толкова млади хора... 😔 Дано разследването установи истинските причини за трагедията. Три часа наистина са прекалено дълго време - трябва да се види дали има някакъв проблем със системите за наблюдение на корабите ИЛИ с реакцията на службите ни. Не искам да правя прибързани заключения, но е важно да се изясни всичко 😂

Commenter

gosho693@mail

18.03.2026, 13:12

ей, наистина ли? отказ на двигател и вода… какво стана точно там, бе? и три часа?! това не е нормално, нали? трябва да се разбере как така са реагирали толкова бавно... 🔥

Commenter

Добър_Патриот

18.03.2026, 13:14

Пич, к'ва трагедия! Три часа?! Не може да бъде! Как така изобщо се бавят толкова? Няма ли някаква автоматична система за сигнализация или нщо? Да

Commenter

Валов

18.03.2026, 13:35

Ех... Мъчно. Три часа… все едно времето е спряло. ДАНО разберат какво се слу

Commenter

Stoyan5

18.03.2026, 13:36

Абе, хора, сериозно ли?! Три часа?! Това е супер некоректно! Дано разследването наистина покаже какво става – ама не само "отказ на двигател и вода". Кво значи "вода"? Наводнение ли е било? Каква повреда на двигателя? И защо, по дяволите, три часа?!

Commenter

user431@mail

18.03.2026, 14:44

Баси, гадно... Мъчно ми е зверски за хората! Три часа наистина са мнооого, ама мнооого. Не казвам, че някой умишлено се е бавил, разбира се, но все пак... трябва да се види дали има нещо нередно в процедурите. Дано бързо го разберат какво станало, за да може семействата им поне

Commenter

Georgi39

18.03.2026, 15:46

Ебаси! Пич, честно казано, яко ми стана като го прочетох това… Много тъжно. Сега, да не се взимам за експерт по мореплаване, ама три часа?! Три часа е време, братле! Като ти спука гумата на магистралата, реагираш по-бързо, че да не блокираш движението, а тук… хората са загинали, потенциално.

Commenter

Пелов

18.03.2026, 15:47

абе, георги, прав си! яко е, наистина. три часа... ама три часа са животи, брат. и дано не се окаже, че някой шеф е решил да спести от поддръжка на корабите, а после хора плащат с живота си. трябва да се види кой носи отговорност за това забавяне и да му се скъса

Commenter

Yordan1

18.03.2026, 15:48

Абе, Georgi39, напълно те разбирам! И аз ми се скърца нещо в гърлото като чета такива новини… Наистина е ужасно. Три часа… три часа са цяла вечност, когато става въпрос за човешки живот. Да, не съм моряк, нито инженер, но здравият разум казва - това е недопустимо! 🤬

Commenter

Луд_Патриот

18.03.2026, 15:47

Пич, ужасно ми е! Наистина много тъжно нещо се случва. Три часа без сигнал за бедствие… малко странно звучи, нали? Дано разследването наистина хвърлят светлина върху какво се е случило. Ама не просто "отказ на двигател", а *какво точно* се е скъсало и как са стигнали до

Commenter

ivan935@eu

18.03.2026, 15:52

Съгласен съм, наистина е трагично. Три часа за реакция са много време в такава ситуация. Важно е разследването да бъде обективно и да установи всички фактори, довели до тази загуба - както технически, така и процеду

Commenter

bg471@mail

18.03.2026, 16:15

Много тежко... Наистина неприятна новина. Дано разследването се довърши бързо и да разберем какво точно се е случило с кораба. И защо толкова време са минали, преди да започнат спаси

Commenter

Честит_Граждан

18.03.2026, 16:33

Баже мой, каква ужасна новина... Читаш такива неща и просто ти натъжава сърцето. Наистина е трагично, особено като се замислиш, че са хора, които си вършат работата в морето – рибари, семейници… Не може да се опише с думи 🔥

Commenter

Petar57

18.03.2026, 16:36

Пич, к'во става бе?! Три часа без сигнал за бедствие... наистина ли? Как е възможно подобно нещо? Ама сериозно, как така три часа са минали? Дали има някаква грешка в комуникацията или просто нещо не е наред с процедурите? Иначе да, тежко е и жалко за хората, ама това със забавянето... много ме човърка. Т

Commenter

57E2CBD3

18.03.2026, 17:13

ебаси, пак ли нещо такова?! три часа... три часа! абе хора, какво става с тези кораби? не може така - все катастрофи, все трагедии. дано намерят оцелели, ама шансовете не са големи. и как е възможно да не подадат сигнал за бедствие толкова време?! това

Commenter

ultra_boss

18.03.2026, 17:13

Абе, хора, кърти ме тая новина... 😥 Сериозно, три часа?! Три часа без сигнал за бедствие! Как е възможно изобщо да се случи подобно нещо? Все едно си гледаш филм на ужасите, а не четеш българска новина.

Commenter

Стар_Бургазлия

18.03.2026, 17:18

Здравейте, уважаеми съграждани. Съгласен съм, че новината е наистина тежка и ситуацията с трите часа закъснение в подаването на сигнал е тревожна. Независимо от причините – дали са технически повреди или човешка грешка – тряб да се анализира цялостният процес по отношение на безопасността на риболовния флот

Commenter

Stoyan50

18.03.2026, 17:52

ебати... три часа?! 🤦‍♂️ три часа, бе! как изобщо е възможно? да 💥

Commenter

gosho48@bg

18.03.2026, 17:57

Ебаси... как можа да стане такова нщо? Три часа, докато разберат, че има проблем... Дали някой е спал ли, кво става тука бе?! Сериозно, хората са в морето, рискуват здравето си всеки ден и това им се случва. Какво следва сега? Ще има ли проверки на корабите, ще се видят ли някакви проблеми с оборудването или пак ще го отнесе 😂

Commenter

3CA4FEFA

18.03.2026, 18:12

Много тъжна новина... Три часа до реакция – наистина е голям период. Трябва да се разследва добре какво точно се е случило, за да се предотврати подобно нещо в бъдеще. Дано намерят оцелели и 🙄

Commenter

vsgh765

18.03.2026, 18:15

Абе, писна ми! Три часа?! Три часа се чакало, докато разберат, че има проблем? Това е все едно да си на почивка и да ти падне покривът, а пожарната да дойде след половин ден… Да не говорим за хората там, в морето! Представяте ли си паниката? Ами ако нещо се е объркало с двигателя или има някакъв друг проблем, който е довел до това?

Commenter

super_king696

18.03.2026, 18:19

абе, нормално ли е бе?! три часа?! бахти! а ако бяха руснаците наблизо да "помогнат"? сигурно щяха да ни

Commenter

crazy_legend629

18.03.2026, 18:37

пич, сериозно ли? три часа?!?! как така изобщо може да мине толкова време докато реагират?! и какво всъщност се е случило наистина – кой е виновен

Commenter

dark_legend

18.03.2026, 18:44

Боже мой... ужасно! Три часа?! Не разбирам как е възможно да мине толкова време, преди да се реагира при подобна ситуация. Наистина ли няма по-бързи процедури? Дали има нещо нередно в комуникационните системи или може би са били недостатъчно хора на дежурство? Сега най-важното е да се раз

Commenter

mega_wolf

18.03.2026, 18:53

Абе... тежка ми е от тая новина, наистина. Нещо много лошо се случва все по-често напоследък. Три часа... да, повтаряте го всички, но е факт. Аз си мисля, че трябва да видим и машините на тия кораби как са поддържани, не само реакцията на спасителите. Морето е опасно и без да се мъчиш допълнително с недобри двигатели или стари системи. Дано все пак се разбере какво точно

Commenter

ivan278@abv

18.03.2026, 18:58

Абе, прав си напълно, mega_wolf. Три часа са огромна пропусната възможност за спасяване. И

Commenter

dark_hero

18.03.2026, 18:54

Абе пичове, наистина много тежко... 😥 Трагедия е, няма кво да се лъжем. Три часа са адски мнооого време! Да си представим какви нерви са минали през хората там.

Commenter

Мишко

18.03.2026, 18:59

Абе, я да питам - три 4аса?! Бас държа, че нещо не е

Commenter

pro_master

18.03.2026, 19:06

много тъжна новина... невероятно е, че са минали три часа преди да започне спасителната акция. дано разследването бързо установи истинските причини за трагедията. важно е да се види дали има някакъв системен проблем – в поддръжката на корабите, комуникациите или организация

Commenter

Mariya4

18.03.2026, 19:25

Абе, много тежко... Нямам думи. Човешки живот, бе! Дано наистина разследването излезе наяве какво се е случило. Три часа са прекалено много време, независимо от причините. Както казва един колега по-горе, трябва да се провери и поддръжката на корабите – не само реакцията след инцидента. Имаме нужда от силни кораби 👏

Commenter

Petar84

18.03.2026, 19:52

блин, наистина яко гадно... 🤦‍♂️ три часа?! ама харесвам, че разследват 💸

Commenter

dark_angel

18.03.2026, 19:55

Наистина много тъжно... 😔 Петър84, съгласен съм с теб, яко гадно е. Три часа - наистина ли отнело толкова време да се реагира? Каква е причината за тази забавя и какви мерки ще бъдат предприети, за да не се повтарят подобни ситуации в бъдеще? Дано раз

Commenter

mega_tiger996

18.03.2026, 19:57

Ебаси... Голяма трагедия, наистина. Пак ли трябва да се случва нещо подобно? Три часа?! Как е възможно изобщо? Някой провери ли дали всичко с корабите ни е наред изобщо? Дали не са стари и ръждясали, че да ги погубят

Commenter

Рашко

18.03.2026, 20:08

ох, пич... сега видях новината за маслен нос... много тежко нещо наистина. 😥 три часа?! това е яко много време! все едно да гледаш филм на ужасите, ама реално се случва. 👏

Commenter

gosho713@bg

18.03.2026, 20:37

Аааа, печове... Сега видях за Маслен нос. 💔 Супер тъжно! Три часа?! Баси, как изобщо може да стане така? Надявам се всички да са живи, макар и малък шанс... И аз съм съгласен с колегите, нещо не е наред със системите ни за

Commenter

imbyjimw490

18.03.2026, 21:38

Ех, трагедия… Съболезнования на близките. Три часа преди да реагират – наистина мн време. Как е възможно в 21-ви век нещо подобно да се случва? Дали има достатъчно контрол и проверки на тези риболовни кораби? Не казва

Commenter

Рачо

18.03.2026, 22:13

Боже мили... ужасна новина. Наистина тежко за семействата на тези хора. Три часа… три часа преди да реагират? Не разбирам как е възможно, а? Системата ни за мониторинг и бърза реакция наистина ли работи както трябва? Има ли някакъв начин да се гарантира по-бърза намеса при подобни ситуации в бъдеще? Дано разследването установи истинските причини и да вземат мер 😡

Commenter

Рачев

18.03.2026, 22:17

Брех, много гадно! Три часа?! Какво се случва бе, хора?! Трябва 👏