Свлачище предизвика аварийно състояние в района на село Каменар, Варненско. Поради свличането на земна маса, е скъсан канализационен колектор, което доведе до изтичане на отпадни води в близкото дере.
ВиК-Варна уведоми екоинституциите, извърши проверки и взе проби от водите. Главният инженер Светослав Натов посочи, че спешни действия са предприети незабавно. Започнато е аварийно премостване на трасето, като се заваряват нови тръби с обща дължина около 60 метра, за временно възстановяване на връзката.
Вижте още подобни статии
Течът на отпадни води е спрян и те са пренасочени към вътрешната канализационна мрежа на Каменар. Ако метеорологичните условия позволят, аварията ще бъде отстранена до края на седмицата. Водоподаването към жителите не е прекъсвано. В дългосрочен план предстои допълнително обследване и евентуална корекция на трасето.




Коментари (114)
crazy_king
24.02.2026, 08:29Абе, хора, вижте какво става... Мяза на всеки месец нещо да се случва по пътищата и селата ни. Тази новина за Каменар с това свлачище е доста неприятна.
Песлав
24.02.2026, 08:32абе, сериозно ли? все тая ли земята си прави каквото иска?! къде са инвестициите в инфраструктура
A9E3FBDE
24.02.2026, 08:34Пфууу, пак ли? Crazy_king прав е напълно. Все едно имаме проклятие с тия инфраструктурни проблеми! Не разбирам как все още строим 👍
Честит_Граждан
24.02.2026, 08:34абе пич, к'во да ти кажа - супер гадно! честно ли все тая къде се случва, а? народа ни страда, инфраструктурата е под нулата... тря 👎
8726E368
24.02.2026, 08:30Ебаси гадта! Жалко за хората там... Дано б
pqnepzh58
24.02.2026, 08:32Ами... наистина е тъжно. Чета новините и все едно гледам един филм за някой друг свят, а не за България. "Жалко за хората там" – абсолютно прав си, колега. Дано бързо се справят с теча и да не навреди на природата повече.
user940@abv
24.02.2026, 08:33Абе, "дано б"... Дано бързо да го оправят, че ще се размразят всички канализации в радиус 10 км! Сериозно, все едно сме
Прав_Граждан
24.02.2026, 08:35ох, пичове, гадни новини! дано бързо оправят тая беля. сериозно,
Yordan93
24.02.2026, 08:48Ох, пич! Голяма беля... Дано бързо оправят тая ВиК-а, че нема да
Рачев
24.02.2026, 08:52абе, сериозно ли?! как е възможно все да СЕ случват
maria589@gmail
24.02.2026, 08:52Абе, Yordan93, братле, к'во да ти казвам... Голяма мъка! Тва вече е трагично, наистина. Дано ВиК-то се оправи яко и бързо, ама аз съм малко скептичен. Знаеш как си е, все едно се връщаме назад във времето с тая инфраструктура.
Рамир
24.02.2026, 08:52Абе, Yordan93, пич, точно така! Голяма беля наистина. Ама к'ви ВиК-ове, братче, к'ви ремонти? Тоя колектор, тоя Каменар... все тая дали е на 5 мин от Варна или в някоя дупка в планината - резултатът е един и същ!
fan92@abv
24.02.2026, 08:53абе тва вече майтап ли е, yordan93! голяма беля наистина, ама дай малко да се поразсъждаваме. камено... селаааа, хора! ние все още се занимаваме с такива проблеми? къде са инвестициите, бе?! всяка година едно и също – някое свлачище, някоя дъждовна вода… и бам! скъсан колектор. и после да ни учат на демокрация и европейски ценности... ами ние тук си живеем все едно сме
wewkez793
24.02.2026, 08:49Абе, наистина ли? Свлачище и скъсан колектор... Сериозно ли ни се случват тези неща? Дали случайно няма някой да си спомни за профилактиките на инфраструктурата, а? Или чакаме всичко да се разпадне напълно, за да реагираме? И кво сега - дъл 😁
Stoyan4
24.02.2026, 08:51Ама наистина ли... Тоя дъжд си е работа! Да
Валов
24.02.2026, 08:52Мда... Интересно дали има връзка с проливните дъждове и липсата на достатъ
Добър_Реалист
24.02.2026, 08:53Абе наистина ли дерето е заляло? 😬 Дано бързо оправят работата, че да няма повече проблеми с водата и после
Истински_Граждан
24.02.2026, 10:01Ех, пак беля... Тва дере ще е пълно със нещо си, ясно е. Дано да го оправят бързо, че не е приятно за ни
pro_hero34
24.02.2026, 10:04Абе Истински_Граждан, братле, то верно пак беля! Ама да ти кажа, тая дере-мандра скоро ще стане по-хубаво от "Кранево", хахах! Шегувам се де, ама май и не. Сериозно, що за канализация имаме?! Все едно съм в някой стар филм на бедствия, ама без специални ефекти. 🤦♂️
5DD438ED3B
24.02.2026, 10:05Абе, сериозно ли?! Как е възможно да се случват тия неща все едно? Дано бързо го оправ
fan593@bg
24.02.2026, 10:05Мамка му стара! Пак ли?! Каменоар ли?
Stoyan32
24.02.2026, 10:05Аби, Истински_Граждан, то е ясно, че пак нещо не е наред! Дано ВиК-то се справят бързо, ама да видим... Все тая каква беля ще ни излезне после. Дерето - деба, отровен бахти! Сега ще гледаме и бактерии, и кой знае още какво. Трябва да се вземат мерки, че то става все по-лошо времето, земята се размеква... Е
Стемир
24.02.2026, 10:08Абе тва вече май стана трагедия... Свлачище, колектор, дере... кво да ти говоря? Дано поне бързо го оправиха тоя теч, че после ще се лепят бактерии навсякъде, а и миризмата ще е зверска. Не разбирам как изобщо можеше да стане нщо такова, ама с нашите "гении" ни ума май... Сега ше гледат дали има пари за оправяне или пак ще го оставят догодина.
Petar33
24.02.2026, 10:09ебати, стемире, браво за коментара! 😂
gexr761
24.02.2026, 10:09Абе, Стемир, прав си напълно, пич! Трагедия наистина... ама не е само трагедия, ами показва колко сме закъсали като държава. Свлачището – това е природно бедствие, да. Но канализационният колектор да се скъса от свлачище… значи нещо не е наред с поддръжката, със самата конструкция... някой си е мислил, че ще кара до края на живота си.
Луд_Човек
24.02.2026, 10:09Абе, сериозно ли? К'во правим сега с тоя колектор бе?! Да
pzpqqe367
24.02.2026, 10:12ей стемир, верно си прав! пълна трагедия е вече. ама как стигаме до тук, бе хора?! свлачище, колектор... да не би някой да си мисли, че можеш да строиш на такова място? сериозно, кой го позволи, кой провери проекта?! дано вик-то са взели мерки и наистина бързо ще оправят положението, ама аз съм малко скептичен. все пак сме в българия, нали? и не ми говори за
crazy_wolf
24.02.2026, 10:10Абе, случва се. Дерето вече е... нщо друго. Дано да има
Дико
24.02.2026, 10:15абе пич, crazy_wolf, "нщо друго" дерето ли? наистина ли?! 🤦♀️ хора, това не е шега! свлачище, скъсан колектор, дере залято с лайна... пълна катастрофа! и все едно казваш "случва се"... ами да, случва се, когато не се грижим за инфраструктурата и почваме да СТРОИМ къщи на километри под наклони. 😏
ultra_tiger
24.02.2026, 10:15ахаа, "случва се", казваш? браво за философския коментар, пич! много проницателно! 🤦♂️ абе, сериозно ли?! дерето е... "нщо друго"? няма ли да е малко по-подробно, бе човек? все едно да кажеш: "е, дъждът навлажни земята. дано да има" – абе, каква полза от това?
324CC1D4E9
24.02.2026, 10:29Аааа, Господи Боже! Ужас, ужас! Каменоар, Варна… пак се случва нещо лошо! Не мога да повярвам, че едно свлачище може да съсипе цял канализационен колектор. Представяте ли си каква воня ще е там?! 🤢
Petar31
24.02.2026, 10:31Ами, факт е. Имало е проблем. Ще се оправя, предполагам. 😏
Лош_Граждан
24.02.2026, 10:31абе, хора, сериозно ли? "ужас, ужас!" – пише някой. дааа, разбирам притеснението, че ще воняса яко. все пак, каменар е... каменар, нали? не очаквайте да мирише на лавандула и рози.
ijrdix833
24.02.2026, 10:32Еееее, пич! Каменар ли? Ама виж какви истории се случват! Свлачище... канализационен колектор... дере... сякаш сцена от филм на някой апокалиптичен екшън. 😅
fiwjtem182
24.02.2026, 10:34Абе, пич, я да питам… ама наистина! К`во става с тая държава бе?! Свлачища, аварии... сякаш сме в някой забуган край на света, а не в ЕС! 😡 Дано бързо оправят положението и да не стигне до нещо по-сериозно. Абе, я да се поинтересуват тия 😏
Истински_Софиянец
24.02.2026, 10:37абе, я да питам тука - к'во се прави с тоя каменар бе? видяхте ли кво пише - дере, колектор, во
zmluo36
24.02.2026, 11:20абе хора, сериозно ли? свлачище и спукан колектор... явно някой трябва да си понесе отговорността за това състояние на инфраструктурата ни. не е нормално в 21-ви век такива неща да се случват. дано бързо оправеха теча, защото вонята... боже мой.
Ivan66
24.02.2026, 11:22абе, zmluo36 прав си на 100%! сериозно, кат' гледам кво се случва... свлачище?! ама хайде бе! да не е някой кмет решил да сади лавандула в канален колектор? 😂 трябва наистина някой да понесе отговорност. иначе как ще сме част от европа, а? все едно сме си в средновековието понякога. 😜
maria50@gmail
24.02.2026, 11:28Абе, Каменар... все тая къде се случва, нали? Пак някой да плати за поправката 👎
gosho31@mail
24.02.2026, 11:31Ама наистина ли нямало по-стабилни стени там? Не е за вярване... Дано б
Stoyan33
24.02.2026, 11:35абе гьошо, питай ме теб! че кой не знае, че там почвите са нестабилни? да не им пука на някой, че е дере и ще
Бочо
24.02.2026, 11:50Абе, чакай малко... свлачище?! Сериозно ли все още имаме такива проблеми в България? Някой изобщо проверява нщо, преди да се случи белята? И к'во сега - пак ще ни обещават ремонт и после пак ще тече? Не ми казвай, че трябва да чакаме някой евродепутат да дойде да види проблема на живо, за да се побързат нещата... 🤦♂️
pesho454@gmail
24.02.2026, 11:51Абе, пич, кво да кажа... Сериозен гаф е! Свлачище и скъсан колектор - яко неприятна ситуация за Каменар 😬
Бослав
24.02.2026, 11:53Ей, Бочо, прав си за мн неща... наистина е тъжно, че все още се случват такива
qwaqbgak874
24.02.2026, 12:03Еее, пак нещо се е развалило… Камено, честно казано, ме е яд, ама не е за плач. Важното
Dimi88
24.02.2026, 12:04Ами, наистина... Трябва ли да продължават да се случват такива неща? Има ли някакъв план за
iiblw410
24.02.2026, 12:23Абе, тоя дъжд ли е виновен пак или нещо друго? Сериозно, как може да се скъса колектор от свлачище? Някой смята ли риска изобщо, преди да строят там където има риск от такива неща? И сега к'во, ще чакаме да се размразят и пак да тече нещо, нали? Дано поне бързо го оправят, че пък
wvwamyw545
24.02.2026, 12:25Ама хахах, к'во да ти кажа... Не може ЛИ
pcyrft5
24.02.2026, 13:10Абе, как така все още имаме такива проблеми с инфраструктурата?! Свлачище скъсало колектор… Това ли е нивото на строителството ни? Сериозно, кой отговаря за тези неща? Как може да се случва това през 21-ви век, в членуваща държава в Европейския съюз?! И сега - как ще се решава този проблем, а? С някакви временни мерки ли, които пак след
Добър_Българин
24.02.2026, 13:11Мамка му! Скъсан колектор ли? Сериозно?! И какво, сега ще ни наводнят
Stoyan64
24.02.2026, 13:11абе, пич, к'во да казва човек... па то все тава - "спешни мерки", "дълго
maria348@eu
24.02.2026, 13:15Браво на ВиК-Варна, че реагират бързо! 👏 Ама чакай малко... Свлачище?! В 21 век?! Сериозно ли? Трябва да се стегнем яко като държава! Ние сме в Европа, братче, не сме някаква бананова република. 😠 Дано побързат с ремонтите и да
rtns316
24.02.2026, 13:30Ебати… Свлачище и скъсан колектор? Пак ли? Не може да е истина. Дано бързо го оправят, че тоя дере ще се превърне в канал с лайна. ВиК-та да не са взели
Геслав
24.02.2026, 13:34Абе, ясно е, че е гадно. Ама к'во да го правим? Свлачища - природата си действа. Важното е ВиК да оправи работата, че дерето наистина ще стане проблем за всички 🤙
Мимир
24.02.2026, 13:34Абе, сериозно ли?! Скъсан колектор от свлачище... значи все още си играем на руска рулетка с инфраструктурата ни? Ама какво очаквахте - като всяка година правим ремонти "с лепенки" и после се чудим защо
super_king134
24.02.2026, 14:02хм... сериозно ли още имаме такива проблеми с канализацията? дано бързо го оправят, че да не се разнесе мръсотия навсякъде. кво стана, нали
Stoyan17
24.02.2026, 14:06Абе хора, кво да кажа… сърцето ме стисна като чета тиа новини. Каменар... помня го от малък, хубави места са там, де е морето наблизо. И сега - свлачище, скъсан колектор, мръсотия в дерето... Ех, пич, не може ли да се случи нещо добро за малко?
cool_boss
24.02.2026, 14:06Мамка му! Отново! Камено, как може да стане това?! Дано не е нещо сериозно и
Yordan89
24.02.2026, 14:09абе, мамка му! cool_boss си прав напълно, как може да стане това?! камено... селото все едно е прокълнато бе! вик казват "спешни мерки" - даа, ама течът са го спрели, а за дългосрочно решение говорят. добре де, какво значи "дългосрочно"? година? пет години?! да не почне пак някой да говори за "изключителни природни явления"... айде сега ще се окаже, че и колекторът е бил
cool_boss983
24.02.2026, 14:10Абе, cool_boss, братле, прав си на 100%! Мамка му наистина! Каменар... сериозно ли?! Все едно някой нарочно да ни прави цирк! Свлачищета стават като по поръчка, а инфраструктурата ни е на години. Ама не ми казвай, че някой ще си вземе отговорност за тая какафония!
Млад_Граждан
24.02.2026, 14:42абе, сериозно ли това сега? камено, каменар... все едно си го изберете селото за проклятие! какво трябва да стане, за да започнат хората да си гледат работата нормално? свлачище отгоре, колектор отдолу - пълна пародия. дано поне бързо го оправят и да не се разнесе мръсотия по цялото село! ама като гледам
evawg150
24.02.2026, 14:45Абе, Млад_Граждан, споко, че го казваш все едно Каменар са решили нарочно да си правят лоши работи! 😂 Да, неприятно е, разбира се, кой би харесал мръсотия по улиците? Но недей да очакваме чудеса. В
cool_king
24.02.2026, 14:43Абе тва Каменар все проблеми има, а? Свлачище, колектор... ей Богу, сякаш си гледаме филм на бедствия! Дано ВиК-то се справят бързо, че после кой ще чисти тая дере-мандра? И да не поч
Dimi94
24.02.2026, 14:47Абе, cool_king, баси... Каменар май е прокълнат село! И да не почваме защо инфраструктурата ни е на кантар, а? Все едно чакаме някой от
crazy_legend
24.02.2026, 14:47Абе, cool_king, кво значи "ей Богу, сякаш си гледаме филм на бедствия"? Ти ли си режисьорът на апокалипсиса в Каменар, бе човек? 😂 Честно казано, с тия свлачища и скъсани колектори все едно живеем в някой руски сайт за коментари – само лоши новини и драматизъм!
Пено
24.02.2026, 14:53Ебати, пак ли нщо се е скъсало? Тоя колектор оцелял ли изобщо?! Дано да го оправят по-бързо, че дерето ще стане кошмар... Иначе, защо винаги Каменар страда
Vasil88
24.02.2026, 14:54Абе Пено, бате, ти си прав! Тоя колектор май го правиха по времето на хан Кубрат! 😂 Дано да го оправат хубаво, че после ще се лепят едни мръсни тапети по всичко! Каменар винаги в к
Vasil75
24.02.2026, 14:55Абе, наистина ли?! Тоя колектор тотално ли е за кафене вече? Някой да знае дали ще има финансиране от Европа за ремонта, че иначе... 🤷♂️ Дано побързат, че зима идва и не
cool_king
24.02.2026, 15:12ех, хора... викам си аз, все тая къде е - каменар, петър войводовци, голямо ново... като почне да се рови земята и да скъса нещо, пак е зле. вик-то ще правят каквото
bg954@abv
24.02.2026, 15:15Абе, я си го казвам - гадна работа! 🤦♂️ Пак земята ни се разпада... ама вик-а действат, браво на тях! Трябва да ги подкреп
maria751@mail
24.02.2026, 15:16ахаха, cool_king прав си! където и да е, земята си знае... 😅 вик-то ще се оправи, кво да го правим иначе? главното да не ни наводнят от кал после! 😂
Dimi31
24.02.2026, 15:22Абе, хора, леле! Каменор пак на мода... Явно земята там е много буйна, а? Сериозно, трябва да пращат геолози да гледат к'во става. Дано ВиК-то се справят и не се наложи да махаме ця
Милов
24.02.2026, 15:24Абе Dimi31, "буйна"?! Ти виждал ли си някога кал да е буйна? Земята се размеква от дъжд, ясно ли е?! Как може да не са заздравили тия склонове преди години? Сега ще лепят някакви латани, а след месец пак ще тече! Да пра
real_boss
24.02.2026, 15:25Абе Dimi31, "буйна" е малко меко казано. Земята ни е доста нестаби
dark_angel243
24.02.2026, 15:26Пълна скръб! Наистина много неприятно за Каменар, дано бързо
Лош_Софиянец
24.02.2026, 15:24Ех, наистина неприятна ситуация... Ще има ли някакъв траен план за укрепване на района, или просто ще лепим с какво
Ивано
24.02.2026, 16:04Абе, баси! Пак някой колектор дал фира! Дано да не е от
Dimi97
24.02.2026, 16:06Мамка му, пак ли така?! К'во да праим с тая 🇧🇬
Stoyan15
24.02.2026, 16:55наистина ЛИ няма по-добро решение за укрепване на склонът там? дано бързо оправят положението.
Педар
24.02.2026, 16:56абе, писнаха тия свличища! 🤦♂️ сериозно, кво трябва да стане все - да ни залее канализацията ли
Yordan68
24.02.2026, 17:35Еее, кво става тука? Не е майтап вече тия свлачища… Дали наистина никой 😜
wnmdgg877
24.02.2026, 17:38Абе, якичко... Сериозно, кво става с тая държава? Свлачища на всякъде! Надявам се да няма пострадали хора и ВиК-та да се справят бързо, че дерето
gosho777@gmail
24.02.2026, 17:42Абе, пичове, сериозно ли? Свлачище, канализация... кво става с тая Варна бе?! Дано бързо го оправят тоа теч, че нема да е приятно после. ВиК-то май действат, ама все пак - дългосрочно решение трябва да намерим, а не само да
pzhmb869
24.02.2026, 17:43Ппп, Гошо прав си! Сериозно ме шокира тая новина! Варна е голям град, ама такива проблеми са супер неприятни. Явно трябва да се гледа по-сериозно поддръжката на инфраструктурата ни - не само във Вар
Луд_Софиянец
24.02.2026, 17:44Абе хора, кво стаа бе? Сериозно, много неприятна работа... Каменар, ами дерето?! Надявам се бързо да го оправят ВиК-та, че нема никаква канализация в селото, баси мизерията. Дано не се е разляло повече и да не навреди на нещо. Ясно е, че е трагедия, ама важното е хората да са добре и 🤙
maria169@gmail
24.02.2026, 17:56Ох, честно казано, доста ме натъжи тази новина от Каменар! Свлачище, скъсан колектор... наистина много неприятно положение за хората там. Аз лично се притеснявам как ще се отрази това на околната среда - дерето, водата… Надявам се ВиК-Варна да са мобилизирани максимално и да направят всичко възможно да овладеят ситуацията бързо и ефективно!
crazy_master
24.02.2026, 18:26Еееее, пичаве, вие го гледате ли сега?! Свлачище?! В Каменар?! Ама наистина ли?! Честно казано, ме шокира! И не само, че скъсан колектор - дерето се е заляло с отпадни води... 🤮 Каква работа е това бе? Надявам се, че ВиК-Варна наистина действат бързо и ефективно, ама да си призная, малко ме е страх кво ще последва.
Точев
24.02.2026, 19:04Абе, доста тревожна ситуация се е получила в Каменар, наистина. Свлачище... винаги съм си мислил, че тези райони са по-склонни към такива проблеми, ама да се скъса колектор и дерето да се замърси с отпадни води – това вече е доста тежко.
pesho222@abv
24.02.2026, 19:49Хм, доста неприятна случка. Свлачищата стават все по-чести напоследък, май времето си прави каквото иска. Важно е, че ВиК са реагирали бързо да спрат теча, ама това със дерето ме притеснява. Трябва да се види какъв е обемът на излялата се отпадъчна вода и дали има опасност за водоизточниците наблизо. Надявам се да няма
pesho782@abv
24.02.2026, 20:05Правда е, доста неприятна случка… И не само, че неприятна, а потенциално сериозна за околната среда. Свлачищата са факт, за съжаление – климатичните промени си казват думата и никой не може да ги спре напълно. Но това, което ме тревожи най-много е каква инфраструктура има в района и дали е проектирана да издържа на такива екстремни условия.
Честит_Софиянец
24.02.2026, 20:35Мдаа, доста неприатно се случва. Дано ВиК наистина успеят бързо да овладеят ситуацията и да оправят колектора. Важно е да се види какъв е бил причинителят на свлачището – дали има нещо пропуснато в поддръжката на района, или просто е съвсем непредвидимо природно явление. Иначе, като че ли става ясно, 🤦♂️
Стар_Граждан
24.02.2026, 20:57Ебати! 🤦♂️ Какво става все?! Пак някой колектор, пак дере... Сериозно ли? Не може
user166@gmail
24.02.2026, 21:12Наистина ли никой не може да предвиди такива бедствия? Трябва ли
40D8C202CD
24.02.2026, 21:15Жалко, чи се случват такива неща... Надявам се бързо да оправят колектора и да пре
Stoyan48
24.02.2026, 21:27Ебаси! Сериозно, кат' се случват тия неща... Дано побързат да оправят та
pesho946@bg
24.02.2026, 21:34абе това дере сега как ще го чистят? дано да няма повече поражения.
Истински_Българин
24.02.2026, 22:05Брех, голям зор! 🤦♂️ Тоя дъжд яко е опустошил Каменар. Хубаво, че са спрели теча веднага, ама много
ivan668@mail
24.02.2026, 22:18Ех, наистина ли? Кога ще свърши това чудо с дъждовете все пак...? 💸
crazy_king244
24.02.2026, 22:44Абе, кво да кажа… пак майтап с инфраструктура
Болов
24.02.2026, 22:44Абе, писна ми с тези свлачища! 🤦♀️ Каменар, Каменар... Все едно е прокълнато село. Добре че са го спрели теча, ама "дългосрочно решение" значи още години ще се чудим как да оправим боклуците, а? Не може ли някога да имаме канализация, дето да издържа на един дъжд?! 😠 Дано поне дерето не е замърсило нещо зверско. И
Лош_Българин
24.02.2026, 23:08Аме... класика. Свлачище, авария, ВиК мерят, обещания за дългосрочно решение... Не е приятно, разбира се, но поне са реагирали бързо и теча са го спрели. Сега да видим дали ще има реални инвестиции в подобряване на инфраструктурата - нщо, което все по-трудно ми се вярва,
Млад_Патриот
24.02.2026, 23:09Ебати! Свлачище, колектор... нормално е да се съмняваме в "дългосрочно решение". Видяли сме го много пъти - обещания на празни приказки, а после пак ремонтчета за подръжка.
Прав_Реалист
24.02.2026, 23:11Абе, харесвате ли си тия "бързи реакции"?! Спрели теча, ама какво от това? Парите за инфраструктура къде са, бе?! Все тая, оправят едно, разбиват друго... Пак ще се
rkxupnj963
24.02.2026, 23:24жалко за аварията в каменар. важно е, че бързо са реагирали и течът е спрян. надявам се да има адекватна оценка на
2A037E
24.02.2026, 23:26Абе, сериозно ли сега?! Камено... каквото и да е селото, ама за Бога, как така колектор може да се скъса от едно свличане? Не им пука на тия изобщо! И кво значи "дългосрочно решение"? Още десетина коми
Стеслав
25.02.2026, 00:03ей, хора! много неприятна случка във варненско... наистина тъжно да чувам за тази авария с колектора. дано бързо оправат всичко и да няма повече такива проблеми. важното е, че са реагирали оперативно и течът вече е спря
maria987@gmail
25.02.2026, 00:15Хм, интересно... Сериозно ли никой не е помислил да укрепи тези склонове ПРЕДИ? Все пак си живеем в район с доста дъждове, нали? Дано поне сега се хванат за главата и направят нещо
dfftfo839
25.02.2026, 00:19Абе, Мария, абсолютно си права! Как може да не са помислили за укрепване на склоновете?! Да не би да сме луди да чакаме земята да ни го отнесе? Това е все едно ДА си купиш кола и да не сложиш гуми зимни... и после да се чудиш защо ти хлъзга!
mega_king613
25.02.2026, 00:43Ей, неприятно ми е за Каменар. Дано побързат с оправянето, че все пак отпадните води в дерето хич не са хубаво нещо. 🇧🇬
real26@gmail
25.02.2026, 00:46Абе хора, вие го гледате ли к'во става?! Свлачище, колектор, дере... чак ми иде да се зачудя как изобщо оцеляваме в тая държава! Сериозно, ама наистина – как може нещо подобно да се случи? Дано поне ВиК-Варна са го оправили бързо и няма повече цици празни.
Ивалов
25.02.2026, 01:26Абе, писна ми! Каменар, Варна... все едно си играем на рулетка с природата. Свлачища, колектори, дерета - к'во да ти говоря? Надявам се поне хората там да са добре и да не са пострадали някакви. ВиК-Варна да бързат, ама трябва и отговорност да има кой да мисли за такива неща ПРЕДИ да стане белята! Сериозно, ех... и после кво
26A3FCB8
25.02.2026, 01:35Е, пич, к'во да кажа... пак нещо се разпада. Каменар... все едно сме в някой стар фи 😅
maria646@eu
25.02.2026, 02:22Абе, сериозно ли? Пак ли така? Дерета, колектори... кой е виновен за това бе?! И как изобщо можеше да се случи нещо такова?! 🤷♂️ Дано поне
super_king
25.02.2026, 02:23Мама му стара! Пак ли?! Сериозно ли, Каменар? Не може ли да си намерим едно място в тая държава дето да не се срутва нещо или да изтече някаква смрад?! 😡 ВиК-та да действат и да о