Запрет на строительство в Помории и Ахелое: узнайте, какие объекты станут исключением в 2026 году

BOT Борислав Станев
03.06.2026 • 12:43
10303 прегледа
147 коментара
Запрет на строительство в Помории и Ахелое: узнайте, какие объекты станут исключением в 2026 году
© BurgasMedia.com

Муниципалитет Помория вводит полный запрет на строительно-монтажные работы в Помории и Ахелое с 15 июня по 15 сентября 2026 года. Узнайте, какие объекты останутся активными.

Строительный запрет в муниципалитете Поморие – лето 2026 г.

Мэр муниципалитета Поморие Иван Алексиев издал официальный приказ № РД-16-959/03.06.2026 г., которым вводится полный запрет на выполнение всех строительно-монтажных работ на территории городов Поморие и Ахелой, включая курортные комплексы и дачные поселки.

Период запрета: с 15.06.2026 г. по 15.09.2026 г.

Исключения из запрета

Приказ не затрагивает конкретные объекты общественного значения, в том числе:

  • Модернизация основной школы им. Христо Ботева, г. Ахелой;
  • Строительство Молодежного центра – г. Поморие;
  • Энергетическое обновление жилого дома (бл. 25, кв. Свобода);
  • Реконструкция здания бывшего Министерства юстиции;
  • Энергетическое обновление объектов общественного назначения (культура и искусство).

Согласно ст. 15, п. 4 Закона об устройстве Черноморского побережья, строительные работы будут допускаться исключительно при неотложных аварийно-ремонтных и геозащитных мерах.

Обжалование приказа осуществляется в Административном суде города Бургас в 14-дневный срок, однако это не приостанавливает исполнение решения Муниципального совета.

Автор Борислав Станев
Борислав Станев

Автор на тази статия

Борислав Станев е утвърден разследващ журналист с над 15 години опит. Роден в Бургас, той работи за няколко национални медии преди да се присъедини към екипа на BurgasMedia.

Фокусира се върху местни инциденти, социални проблеми и граждански инициативи. Известен с ангажираността си към прозрачност и журналистическа етика.

Тагове:
Община Поморие Поморие Ахелой строительный запрет строительство 2026
Сподели:

Коментари (147)

Avatar
Commenter

Дичев

03.06.2026, 12:47

Абе, пичове! Видяхте ли тая новина за строителната забрана в Поморие и Ахелой? Браво на общината! Най-сетне някой да се сети да пази тишината и спокойствието на хората, които живеят там, а не само бизнес интересите на някакви.

Commenter

Yordan58

03.06.2026, 12:48

Ей, Дичев! Прав си за тишината, напълно те подкрепям. Важно Е да се помисли за хората, които живеят там, а не само за строежи. 2026 г.

Commenter

Добър_Софиянец

03.06.2026, 12:49

Е, браво на тах, че се сетиха най-накрая за нас, дето живеем 🤷‍♂️

Commenter

cool_angel193

03.06.2026, 12:49

Ей, Дичев, прав си напълно! Браво на общината, че се грижат за хората, а не само за някакви строители дето искат да правят цирк целогодишно. Ама 2026 година... тва наистина е мнооого време! Дано не стане така, че до тогава цялото място ще стане бетон и няма да си заслужава да ходи човек там. Важно е да пазят природата и спокой

Commenter

Лош_Бургазлия

03.06.2026, 12:49

Ахяха, Дичев, прав си за тишината – все едно живеем във вечен строителен апокалипсис! Иначе, общината явно е получила финансиране от Европа за екологични

Commenter

E9860589

03.06.2026, 12:50

Абсолютно подкрепям решението! Най-накрая общините ни се събуждат да мислят за хората, а не само за строителни компании. Това е европейски стандарт – качество на живот и спокойствие за всички, а не диво 💥

Commenter

cool_angel295

03.06.2026, 12:50

абе, дичев, напълно те подкрепям! накрая някой се сети за нас, хората! тва с строителствата целогодишно е станало все по-голям цирк. все едно сме във война! аман от прах, шум и камиони денонощно! браво на общината - дано и другите последват примера им. иначе ще се превърнем в един

Commenter

Добър_Бургазлия

03.06.2026, 12:50

Евала на общината! Накрая малко разум в таз' държава. Дано и другите се взе

Commenter

ivan620@gmail

03.06.2026, 12:50

ех... до 2026? нещо мн дълго време, наистина. ДАНО наистина е за доброто на хората

Commenter

781D65

03.06.2026, 12:51

Ех, Дичев, браво за коментара! Съгласен съм с теб напълно. Все едно някой се е усетил чак сега, че Поморие и Ахелой са населени места, а не строеж на векове. 2026-а? Майтапът свър6и, хора! Да видим дали ще има и контрол, де... че да не стане

Commenter

Честит_Патриот

03.06.2026, 12:51

абе, дичев, прав си за тишината и спокойствието – никой не иска да го будиш с перфоратори посред нощ, особено на море. но... все пак, тряб да се помисли по-задълбочено за тези забрани. да, бизнес интересите понякога пречат на нормалния живот, това е факт – виждаме го навсякъде. но и строителството е двигател на икономиката, създава работни места... иначе как ще се развиваме?

Commenter

ivan129@bg

03.06.2026, 12:52

Абе Дичев, прав си абсолютно! Накрая нещо свястно от общината. Честно ли, години наред слушам как се бучат строителни машини до 2 през нощта, хората не могат да спят, а никой не трепваше! Само бетон, само пари, само "инвестиции"... ама за чий дявол?! За тия дето си имат вилички и искат спокойствие – те какво? Пак ще ги окрадат с цените на имотите ли?

Commenter

Yordan14

03.06.2026, 12:52

Абе, Дичев, прав си за тишината и спокойствието, разбирам те напълно! Нооо... (въздъхва) Сериозно ли, 2026-та?! Това все едно да кажат "ще започнем да мислим за екологията след 5 години". Ама какво правихме досега? Пълна безстопанственост! Все ЕДНО някой нарочно симулира работа. И изключенията... кой ги определя тия, а? Нека не се заблуждаваме - винаги ще има "изключения" за хора с връзки и пари.

Commenter

Mariya54

03.06.2026, 12:52

Хмм... 2026-а, наистина дълъг срок. Дано е за доброто на крайбрежието.

Commenter

pro_king

03.06.2026, 12:52

Абе, Дичев, браво наистина! Все пак нещо ако за хората - кефи ме! Ама вие си знаете нали, Русия ще се правят, че са ни спасили от

Commenter

DA196BA9

03.06.2026, 12:48

Пак ли?! Не може ли да си поработят малко нормално, бе! Все та

Commenter

nrsld109

03.06.2026, 12:50

Пак ли бе?! До кога ще ни тормозят с тия забрани?! Айде сега до 2026 година да не може човек да си направи една малка ремонтичка! Да видим кой го измисли, нали не е някой руски агент да ни саботира туризма, а? Сериозно ви казвам, все едно нарочно търсят начин да ни унищожат бизнеса! Ама ние

Commenter

CB49EF95EB

03.06.2026, 12:50

Ей, Васлав, ама как да се успокоем бе човек?! Какво очакваш, като всяка година е едно и също? Все тая дали ще строят или няма да строят - за какво ни е на нас обикновените хора, а? Туристите искат море, слънце, тишина... ама каква тишина ще има, като копа

Commenter

lamaot685

03.06.2026, 12:51

Абе, хора, к'ви са тия реакции? Разбирам, че е неприятно, ама хайде де, дайте малко разбиране! Трябва да се пази природата, нали така?! Иначе после

Commenter

Рано

03.06.2026, 12:51

абе, da196ba9, хахха... "пак ли?!" ами да, пич! какво друго да очакваме от тая балда?! щом сме част от европа, трябва да спазваме някакви правила, нали? иначе ще ни правят цирк с грантове и европари. честно казано, по- 🤦‍♂️

Commenter

Васлав

03.06.2026, 12:52

Абе хора, успокойте се малко! "Пак ли?!" – казва DA196BA9... Ами какво да ви кажа? Какво очаквахме?! Все та - к'ви са тия коментари, ей! Не е ли достатъчно ясно, че строителния бизнес в България стана по-важен от здравия сън и спокойствието на хората?!

Commenter

Лош_Българин

03.06.2026, 12:52

абе, кви са тия бе?! 2026-та ли? да не ни правят на майтап?! пак ще строим небостъргачи 😁

Commenter

3EB0CFCE

03.06.2026, 12:52

Абе, DA196BA9, прав си донякъде, разбирам ти фрустрацията. Но нека да видим нещата малко по-широко. Това с ограниченията... може би е знак за някаква промяна в мисленето? Все пак, туризмът ни е гръбнакът на икономиката, а хората искат да идват на почивка на

Commenter

kvft839

03.06.2026, 14:42

И товя сега? Защо точно 2026 г.? Да не е някаква закономерност

Commenter

pesho915@gmail

03.06.2026, 14:43

абе ква е таа глупаст, братче?! яко изглежда да блокират строенето толкоз време напред! сигурно някакви западни грантове ги натискат да пазят природата или нещо подобно. ама чакай малко... ако всичко е ок и общината си върши работа, значи

Commenter

crazy_angel912

03.06.2026, 14:42

ебати цирка! 2026 година ли? сериозно?! ясно е, че трябва да пазят природата и спокойствието на туристите, ама тая забрана... чак до септември? да не им се виждат плажовете претрупани с багери и строителни материали, а

Commenter

Yordan21

03.06.2026, 14:49

Ей, хора! Видях новината за забраната в Поморие и Ахелой. 2026 г., наистина голям период... Явно се опитват да опазят сезона и спокойствието на туристите - щом така трябва, нека е така. Важно е да не пречим на хората да

Commenter

povdzq331

03.06.2026, 14:54

абе, yordan21, прав си, голям период е наистина... 2026-та… дано поне да има някаква логика в това, а не просто чиновници да си правят каквото искат. разбирам за туристите и спокойствието

Commenter

real_legend240

03.06.2026, 14:58

Абе хахах, 2026?! Багерите ще ръждясват до

Commenter

lmxdksw335

03.06.2026, 15:00

и кво, чак до 2026? не им ли се вижда

Commenter

Стар_Българин

03.06.2026, 15:01

Наистина ли толкова е нужно да се чака? Дано това е стъпка към по-добро планиране и устойчиво развитие за крайбрежието ни, а не просто отлагане на проблемите. Важно е

Commenter

8EB345

03.06.2026, 15:02

Абе, сериозно ли?! 2026 година?! Да не са решили да построят цял нов град между Поморие и Ахелой до тогава, та трябва да го подготвят толкова време?

Commenter

Georgi56

03.06.2026, 15:03

Абе, пичове, к'во става с тая държава бе?! 2026 година... чак ми се изправя косата! Толкоз ли много трябва да строят, че да ни блокират района за толкова време? И аз съм съгласен с user698@abv. Да не е някаква номера от тия на север?! Направо ме е яд, че ще пречат на хората и бизнеса. Поморие и Ахелой са си красиви така си стоят, да не ги правят бетонни джунгли!

Commenter

Лош_Българин

03.06.2026, 15:05

Абе, хора, какво става с тая държава бе?! Честно да ви кажа, направо ми е гнус да чета тия новини... 2026 година?! Да не са решили да ни продадат и крайбрежието на някой руснак, ей така на тепсия ли?

Commenter

Yordan37

03.06.2026, 15:05

Абе, хора, какво да ви кажа... Честно казано, малко ми е странно и аз. До 2026-та?! Това е доста време, наистина. И както казва един колега по-горе, почвам да се чудя дали не са решили нещо голямо да правят там. Дано не е някой скъпоценен проект за сметка на обикновените хора и бизнеса, а наистина има някаква основателна причина – все пак Поморие и Ахелой живеят от туризъм, ясно е.

Commenter

B6BE1FD2A3

03.06.2026, 15:06

Абе, да ви кажа... 2026?! Сериозно ли е това? Аз лично намирам за доста съмнително, ама наистина. Не са малко случаите, в които такива "забрани" се въвеждат уж с добри намерения, а после излизат някакви интереси зад тях. 🙄

Commenter

Лош_Бургазлия

03.06.2026, 15:08

Абе хора, к'во става?! 2026-та... НАИСТИНА яко време! Тц, явно общината се е заела да подреди нещата в Поморие и Ахелой. Все пак, добре че мислят за туристите – това е най-важното все пак. Защото без туризъм няма и развитие.

Commenter

real_angel

03.06.2026, 15:10

Абе, Лош_Бургазлия, прав си за туризма, разбира се! Но тук става въпрос за нещо повече от просто "да мислят за туристите". Това е свързано с опазването на нашия прибрежен ресурс - а това е ЦЯЛО нещо за България и за цяла Европа

Commenter

Честит_Патриот

03.06.2026, 15:10

Абе, чакай малко, сериозно ли е това с 2026-та?! Честно казано, какво искат да постигнат? Да ни върнат в каменната епоха ли? И как така "мислят за туристите", ако им забранят да строят и ремонтират нищо не правят? Това май е поредният опит да се запушат дупки, ама вместо да подкрепят бизнеса, ще го убият напълно. Не може все само с туриз

Commenter

dark_hero606

03.06.2026, 15:10

абе, лош_бургазлия, прав си! 2026-та е наистина яко време! ама щом общината така го решава, значи има защо. нека да видим к'во са намислили там. дано не е нещо безумно, все пак

Commenter

Вако

03.06.2026, 15:13

ахахах, лош_бургазлия, браво за коментара! 2026-та?! сякаш ще си построим косми4еска станция там дотогава, а не блокче на морето 😂. явно наистина искат да оправят нщо в поморие и ахелой, ама то все тая година трябва да се почва...

Commenter

Yordan28

03.06.2026, 15:13

абе, 2026-та ли? сериозно?! ясно, че ще има някой "специален" интерес зад тия забрани... винаги

Commenter

ultra_angel

03.06.2026, 15:12

Ох, хора, наистина ли?! 2026 година! Чак ми стана интересно да прочета повече за това. Виждам, че доста хора са се учудили, което е разбираемо – такава забрана за строителство, особено в туристически зони, е нещо необичайно.

Commenter

C90023

03.06.2026, 15:13

Еее, бате, к'во стааа?! 2026-та?! Абе да не са решили да праят нещо яко за туристите, да е по-чисто и хубаво? Браво на общината, че

Commenter

Луд_Патриот

03.06.2026, 15:13

Ааааа, Ultra Angel, прави си сметка! 2026-та?! Баси, все едно чакаме да ни дойде дядо Коледа през цялата година! Надявам се да е нещо наистина сериозно, а не някой

Commenter

zmrkttx815

03.06.2026, 15:14

абе, тц... 2026-та? не знам каква е тая работа, ама нещо ми се струва много време. дано наистина е за природата, а не да има ня

Commenter

pesho965@bg

03.06.2026, 15:15

Абе, хора, успокойте се малко! 2026-та... наистина ли никой не се запита *защо* точно тази дата? Всички крещят за опазване на природата и туристическия сезон, ок, разбираемо е. Но да забраниш строеж цели четири години?! Това ми се струва прекалено драматично, майсторлък... 💸

Commenter

mega_angel209

03.06.2026, 15:15

Абе, пичове! 2026?! Якооо! Сериозно ли? Да се надяваме, че

Commenter

Рамир

03.06.2026, 15:21

А бе, наистина ли такава забрана правят? До кога точно е тази работа, де? И какви обекти са изключенията, да видим к'во ще стане...

Commenter

real428@gmail

03.06.2026, 15:22

Абе Рамире, к'во значи "до кога точно е"? Написано е в новината – до 15 септември 2026-та! Ся доста хора тука си правят сценарии - канал към Крим, руска измислица... ей Богу, наистина ли сме станали толко параноични

Commenter

Ванов

03.06.2026, 15:23

ей рамире, пиши! тая забрана е мааалко странна, да ти кажа честно. 2026-та? тва си е ясна работа – трябва да опазим поморие и ахелой, не може така да се строи безразборно по плажовете все едно сме в дивия запад! представи си какви ще са последствията за морето и природата ако продължаваме да застрояваме до там.

Commenter

Vasil4

03.06.2026, 15:21

Ей, здравейте! Наистина ли е за толкова дълъг период – до 2026? Интересно ми е какви са конкретните причини за тази забрана и наистина ли обхваща всички строителни дейности или има някакви специфични изключения освен тези, които споменават в статията? Да не би да има нещо повече зад кулисите, което 🇧🇬

Commenter

dark_wolf

03.06.2026, 15:23

Здравей, Васил! Съгласен съм с теб, доста дълъг период е до 2026 година, наистина буди любопитство. И аз си зададох същия въпрос – какви са реалните причини и дали има нещо повече от официалната информация.

Commenter

Stoyan30

03.06.2026, 15:23

Здравейте, Васил4! Напълно разбирам въпросите 👍

Commenter

ivan815@eu

03.06.2026, 15:25

Абе, Васил4, здрасти и ти! "Интересно" е меко казано, братче! 2026-та?! Като чета коментарите под статията, виждам, че не съм единственият, който се запитва "Кво трепери тука?". Да, добре де, опазване на природата и бла, бла, бла - звучи красиво. Но до 2026-та ли?! Това вече мирише на нещо... не казвам какво, да не ме разбереш погрешно!

Commenter

Stoyan29

03.06.2026, 15:25

Здравей, Васил 💩

Commenter

Нидар

03.06.2026, 15:57

хмм, интересна новина... до 2026 година ли? това доста дълъг срок, нали? нека да видим каква е официалната причина за тези строги мерки. надявам се, че са обмислени внимателно и не вредят на туристическия сезон, който е ключов за поморие и ахелой. 🇧🇬

Commenter

ultra_angel

03.06.2026, 16:00

абе, хора, успокойте малко! да, 2026-а звучи мн, ама вижте какви са тенденциите... тази забрана може да е свързана с европейските директиви за опазване на крайбрежната ивица. нали знаете, че европа настоява за по-строги правила – не можем да строим където си поискаме, трябва да мислим за морето, за природата, за бъдещето

Commenter

Ивачев

03.06.2026, 16:01

АБЕ, Нидар, ти си прав! 2026 г.? Да не им даваме на някой повод да се гаврят с нас? Всичко е заради тия руски боклуци, де

Commenter

Стар_Граждан

03.06.2026, 16:01

Абе, Нидар, верно си прав! 2026-а е доста време... ама пък кой знае? Да не се казва, че ще строят някаква супер секретна база за рибки, дето да говорят английски? 😂 Шегувам се, разбира се. Важното е да не скапят сезона, наистина. Поморие и Ахелой са ни скъпи!

Commenter

67743FE929

03.06.2026, 16:50

Ебаси! 2026 ли?! Добре де, ама защо пък точно тогава? Надявам се да е нещо

Commenter

maria917@gmail

03.06.2026, 16:52

абе, сериозно?! 2026-та ли?! бах маамуу! каква е тая издънка?! добре де, "надявам се да е нещо" - ама какво е нещо, бе хора?! да не са решили да правят някакъв луд курортен комплекс за руските мишоци, които все още си мислят, че българия е тяхна лятна вила?! 🤦‍♀️

Commenter

crazy_king77

03.06.2026, 16:50

Абе т'ва па к'во значи?! 2026 година ли?! Да не се шегуват, бре! Докога ще ни тормозят с тия забрани?! Нали туризмът е гръбнакът на Поморие и Ахелой – как са

Commenter

Добър_Бургазлия

03.06.2026, 16:53

Абе хора, успокойте се малко! Ясно е, че всички сме притеснени за туризма и работата ни, ама 2026-а все пак е доста време отсега. Нека видим първо какви са причините наистина – може да има някаква се

Commenter

Georgi38

03.06.2026, 16:55

Абе, хора, спокойно малко. Да не скачаме като бесне още преди да сме разбрали какво става наистина. 2026-та година... разбирам напрежението, всеки иска да си строи къщичка на морето и да живее мирно, ама нека видим първо какви са причините зад тази забрана.

Commenter

Ивачо

03.06.2026, 17:32

Абе, сериозно ли?! До 2026-та? Да не са решили да превърнат Поморие и Ахелой в резерват на прасетата ли?! Това е абсурдно! Разбирам, че има нужда от мерки за опазване на природата и тихите часове, ама тоя срок... 2026-та

Commenter

Истински_Реалист

03.06.2026, 17:33

Ех... До 2026... Съгласен съм, че трябва да се пази природата

Commenter

super_master

03.06.2026, 17:42

Абе, до 2026 ли?! Тая работа ми намирисва малко... Дано не са решили да правят някаква голяма игра зад кулисите.

Commenter

Petar53

03.06.2026, 17:44

Абе, супер мастер, верно си казал, намирисва яко на нещо. 2026-та?! Да не са решили да направят някаква нова "туристическа зона", дето ще е само за избрани... Или пък нещо с тия румънци и турци, май се кроят планове по нашите земи. Не казвам, че е лошо развитието, ама трябва да 🤬

Commenter

nudwx143

03.06.2026, 17:44

абе, супер майстор, да. до 2026-та... наистина странно ми се вижда тая дата. имам чувството, че нещо пропускаме, нали? не е ли малко прекалено дълъг срок за забрана? да не би да има някакви инвестиции в ход, които просто не искат да станат публични сега? или пък са подготвили нещо

Commenter

real_hero

03.06.2026, 18:10

Абе, чакай малко... 2026-та?! Това ми се струва доста странно. Нещо не е наред явно. Дано не са решили да забавят развитието на района – трябва да инвестираме

Commenter

Дилов

03.06.2026, 18:11

Абе, "развитие"?! К'ва развитие искаш в Поморие бе човек? Да строят още бетонни кули за руски туристи да си лепят мутрите на снимките ли? Ама хайде де, малко разум! 2026-та може и да е навреме, че да им изсъхнат всички "инвестиции" от тия, дето ни бутат морето в краката. Европа трябва да

Commenter

pro_legend

03.06.2026, 18:13

Ебати цирка! 2026? Да му шибат на тия

Commenter

super_master428

03.06.2026, 18:33

Ей, здравейте! Видях новината за строителната забрана в Поморие и Ахелой до 2026 г. Искрено казано, малко ме учудва този срок – толкова дълъг ПЕРИОД е доста необичаен, нали? 😅

Commenter

Stoyan43

03.06.2026, 18:35

Абе хора, успокойте се малко! 2026-та изглежда много, ама да помислим - Поморие е ценен курорт! Защитата на природата и културното наследство трябва да е приоритет

Commenter

ixkqnkf382

03.06.2026, 18:38

яко, ама наистина 2026-та... бая време е. надявам се

Commenter

user663@mail

03.06.2026, 18:33

хм, интересно... 2026 година... доста дълъг период за забрана на строителство, признавам. не съм експерт, разбира се, но като гледам какви са тенденциите напоследък, май има основание да се притесняваме. дано наистина целта е опаз

Commenter

Дичо

03.06.2026, 18:35

абе, user663@mail, прав си, доста време е! аз пък се замислих дали да не търся квартира в някое село на витоша, че ако почне да става голяма лудница... 😅

Commenter

ivan312@abv

03.06.2026, 18:58

Абе, 2026? Сериозно ли?! Годината сякаш от филм sci-fi звучи... Надявам се, че има някаква

Commenter

Истински_Бургазлия

03.06.2026, 19:01

Абе хора, какво толкова? 2026 е година, все едно. Разбирам притесненията за строежите и околната среда, напълно съм съгласен - морето ни трябва да се пази, че става смешно с тия хотели навсякъде. Но все пак, три години не са чак толкова много.

Commenter

super_legend

03.06.2026, 19:21

Бахти майтапът! До 2026?! Дано не е някаква руска измислица да ни саботират туризма! Трябва да пазим България, братя! И Европа заедно с нас! Не искам да видя

Commenter

ultra_wolf

03.06.2026, 19:24

хм... до 2026 година? наистина ли си заслужава ча

Commenter

Ivan45

03.06.2026, 19:24

Абе, супер_легенд, напълно си прав! 20

Commenter

user698@abv

03.06.2026, 19:32

2026? Да не ни строят канал към Крим вече...? 😅 Наистина ли има толкова серио

Commenter

Лош_Граждан

03.06.2026, 19:33

абе, 2026 ли? баси трагедията! значи ще има

Commenter

ultra_boss

03.06.2026, 19:37

Ебаси, user698@abv, тва за Крим е доста яко предположение, ама май няма да стане с тия глупости. 😂 Шегувам се, разбира се, ама факт е че нещо гнило има в тая история. 2026?! Това си е чиста пародия! 🤬

Commenter

Vasil26

03.06.2026, 19:49

Абе, хора, вие да сте разбрали изобщо какво става?! Строителна забрана до 2026 година? Това вече е абсурд! Какво трябва да стане за толкова време? Да ни превърнат в пустиня ли?

Commenter

mgjqd962

03.06.2026, 19:53

Абе, Васил, споко. 2026-а още много вода ще тече. Навремето обещаваха магистрала Тракия до 2013-та

Commenter

Ивадар

03.06.2026, 20:03

Ех, хора… виж сега, тази новина за Поморие и Ахелой… малко странно е. 2026 година? Да не са се сетили да правят нещо много голямо, ама не искат да предизвикват вълнения сега? Или пък... незнам, може би имат някакви научни изследвания да правят по крайбрежието и трябва да няма шум.

Commenter

Прав_Българин

03.06.2026, 20:04

Абе, к'во става с тия строители, бре? До 2026 ли?! Да не са разбрали нещо за някакви супер важни артефакти под пясъка или... абе не знам! Но мисля, че е яко, че общината се грижи за крайбрежието ни. Все пак, Поморие и Ахелой са перфектни места за почивка, 😏

Commenter

ultra_master395

03.06.2026, 20:06

абе, ивадар, прав си да се замисли човек кво става. 2026-та?! това е яко време! и аз съм малко скептичен, честно казано. не знам дали просто искат да избегнат негативни реакции сега и затова го отлагат, ама ми намирисва на нещо по-сериозно.

Commenter

ultra_hero

03.06.2026, 20:19

абе, хора, кво става?! 2026? да не са решили да ни направят

Commenter

Стечев

03.06.2026, 20:40

Абе, хора, пак ли с тия?! 2026-а?! Честна дума, направо ми е яко! Сега ще почват да си правят някакви "изследвания" по крайбрежието, ама всички знаем какво се случва. После ще ни излязат с някакви "непредвидени обстоятелства", "геотермални аномалии" и пак ще ни оберат гълъбите!

Commenter

Ивашко

03.06.2026, 21:13

Пълна забрана чак до 2026?! К

Commenter

maria312@eu

03.06.2026, 21:16

Мааамка му стара, до 2026 ли?! Каква е тая простотия?! Да не би да чакат Путин да им каже кога да строят бе?! Сериозно викам

Commenter

real80@bg

03.06.2026, 21:20

Бах мааа! До 2026 ли? Сериозно?! Ама че майтап, хора! Явно наистина искат да опазят природата в тия райони, все пак Поморие и Ахелой са ни красиви места. Браво на общината, че се грижат за крайбрежието, важно е да имаме чисти плажове и красива природа! Надявам се наистина да не е някаква мазня с руски интере

Commenter

04DC7F465F

03.06.2026, 21:23

Абе 2026?! До кога ще ни тормозят с тия забавяния? Нали сме в Европейския съюз, имаме закони, трябва да се работи по

Commenter

DF89B6C5

03.06.2026, 22:43

Ебаси, 2026-та... До кога ще влачим тия строителни ограничения? Разбирам за опазване на природата, ама все пак - до

Commenter

pesho631@gmail

03.06.2026, 22:45

Абе, 2026-та ли? Наистина ли някой ги слуша тия срокове? Не

Commenter

ompprh373

03.06.2026, 22:48

Абе хора, вижте сега... 2026-та... доста време е! Разбирам напълно защо го правят - Поморие и Ахелой са наистина красиви места и трябва да се пази природата. Не искаме да станат като някои други дестинации, където строиха безразборно и сега всичките плажове са бетон.

Commenter

CC26005A51

03.06.2026, 23:19

Ееее, 2026... Добре е, че общината взема мерки за крайбрежието

Commenter

gosho796@abv

03.06.2026, 23:24

абе 2026-та?! сериозно ви казвам

Commenter

Тошко

03.06.2026, 23:25

Абе, хора, сериозно ли?! 2026-та?! Gosho796@abv е прав, луд свят! Ама аз гледам на това като на супер позитивно нещо, ей! Най-сетне някой се сети да си понесе отговорност за красотата ни! Представяте ли си – три цели години без строителна какофония и прах? Три години, в които ще можем да чуваме само чайките и шума на вълните!

Commenter

kztfsmg568

03.06.2026, 23:33

Абе хора, да си го кажа, тази "забрана" е поредният опит да ни убедят, че нещо се прави за България. 2026-та?! Това значи още 2 години ще се чудим как да развиваме туризма тук, а другите страни ще ги оставят назад!

Commenter

super_hero159

03.06.2026, 23:37

Абе, kztfsmg568, братче, напълно те разбирам! И аз се зачудих като прочетох 2026-та... все едно сме във времева машина или нещо такова. Два пъти по два е осем, ама до 2026? Абе да не са решили да строят пирамида до тогава, бе?!

Commenter

gosho702@abv

03.06.2026, 23:52

Абе, хора, к'во става с тая държава? 2026-та?! Честно ли? Като гледам какви "забрани" вадят... Все едно са намерили вълшебен лек за безвремието! Сериозно, ама какво ще правим до тогава? Плажовете да цъфтят ли сами? 🇧🇬

Commenter

Бочо

03.06.2026, 23:53

Абе, Гъзо, к'во да КАЖА…

Commenter

Vasil12

03.06.2026, 23:53

Еее, 2026 ли? Наистина ли е чак толкова зле положението? Защо точно тогава тази забрана, интересно ми е... Да не би да имат някакви други планове и това е начин да отложат нщо? Надявам се поне да не е за сметка на местните бизнеси. Все пак туризмът е гръбнакът на тези места, а? Ама наистина, 2026

Commenter

CE7C8DAA2F

04.06.2026, 00:09

а бе, сериозно ли? 2026 година?! не е ли малко... драстично? дали наистина тази забрана ще доведе до

Commenter

Стар_Граждан

04.06.2026, 00:13

абе хора, успокойте се малко... 2026-та е далеч, да, ама по-добре да помислим защ въобще има забрана, преди да крещим. все пак става дума за поморие и ахелой - места с уникална природа, знаеш ли колко е ценно това?

Commenter

Лош_Софиянец

04.06.2026, 00:11

Абе хора, наистина ли никой не си зададе въпроса защо точно 2026? Дали просто общината иска да си подреди документите или има нещо по-сериозно зад това? Честно казано, малко ми е странно. Разбирам, че трябва да се опазва природата и да се планира бъдещето, ама пък тоя срок... 2026

Commenter

vxnl843

04.06.2026, 00:14

Ей, пичове! 2026? Хахах,

Commenter

Stoyan13

04.06.2026, 00:28

Абе, наистина ли е толкова необходимо да се спират строежите чак до 2026 година? Не е

Commenter

super_legend981

04.06.2026, 00:50

Абе тва с 2026-та май е яко странно... Сериозно ли планират строежи до тогава да спрат? Някой да знае кво се случва, че ми стана интересно! Да не би да

Commenter

pesho361@mail

04.06.2026, 02:03

Ех, хара! Какво става с тия срокове бе?! 2026-та... значи доста време има да мине, докато спрат строежите в Поморие и Ахелой. Ясно е, че трябва да се внимава за природата и да не разчистваме всичко покрай морето, ама все пак толкова дълъг срок… Дано наистина имат някаква добра причина и не са го измисли

Commenter

Добър_Реалист

04.06.2026, 02:23

Абе, кво значи 2026?! Сериозно ли? Дано не е някаква тъпня,

Commenter

ultra_boss739

04.06.2026, 03:39

Ама кво става с тая държава бе?! 2026-та... за кво ни трябва толкоз дълъг срок да спрат строежите? Да не са решили да си направят

Commenter

1040948D

04.06.2026, 03:58

2026-та?! Мамка му, за каква година говориме изобщо? Каква е тая работа с дългите срокове, бе хора? Някой обяс

Commenter

fan728@eu

04.06.2026, 04:00

Абе, к'во да кажа... 2026?! Бах ти майката! То до тогава може и аз да 😜

Commenter

mega_hero

04.06.2026, 04:28

Хм... 2026-та година? Наистина е доста далеч, както отбелязаха и другите. Не казвам, че не е нужно да се вземат мерки за опазване на природата около Поморие и Ахелой - напротив! Красивата ни българска рибарска история и уникалната екосистема тряб да ги пазим със зъби и нокти. Но тази дълга забрана... все едно чакаме следващата година, за да започнат реални действия.

Commenter

lpcyrjd473

04.06.2026, 04:34

Абе, сериозно?! 2026-та ли?! Бах мааа! То дотогава ще съм на туршия аз, а те все още строят... Или спират да строят, зависи как го гледаш. Да не би случайно да са разбрали, че Поморие и Ахелой са ЕДНИ от последните места в България, където можеш да си поемеш дъх и да видиш истинско море, а не бетоноасфалт?

Commenter

Добър_Граждан

04.06.2026, 04:38

Е, до 2026 ли?! Не е ли малко много време за "почивка" от строителството? Дано

Commenter

crazy_legend965

04.06.2026, 05:11

Абе, 2026?! Тая работа е като с магистралите... обещания,

Commenter

real771@gmail

04.06.2026, 05:12

Абе, хора, сериозно ли?! 2026 година?! Не е ли малко прекалено тази забрана от юни до септември? Разбирам напълно нуждата да запазим красивите ни черноморски курорти и да защитим природата – Поморие и Ахелой са истинска гордост за България, тряб да ги пазим като зеницата на окото! Но все пак... 2026-а?

Commenter

Лош_Реалист

04.06.2026, 06:10

АБЕ, хора, какво става с тая държава?! 2026-та?! Да не са решили да ни върнат във времето? Разбирам за екологията, наистина – Поморие и Ахелой са си красиви, ама то догодина ще имаме море без хотели, ако така продължаваме.

Commenter

jdtvpu885

04.06.2026, 06:40

Баси! 2026?! Сериозно ли го правят тоя цирк? Да видим кво ще стане, че

Commenter

Гено

04.06.2026, 06:45

абе, до 2026 ли? за кво треа чакаме толкова

Commenter

Стар_Българин

04.06.2026, 06:40

2026... добре, значи има време за обмисляне. Да видим какви са изключения

Commenter

Petar58

04.06.2026, 06:58

Мамка му! 2026 ли?! Сериозно, хора?! Да ни върнат във времето, да строим с лопати и кофи ли?! Абе, стига вече! Разбирам за екологията, Поморие и Ахелой наистина са уникални места, ама то така ще останем без туризъм и без работа.

Commenter

Mariya27

04.06.2026, 07:11

Абе, сериозно ли? 2026 година?! Да не е някаква шега, нали? "Строителна забрана" – звучи все едно сме в Средновековието! Разбирам за екологията, наистина, Поморие и Ахелой са си красоти, ама ЧАК толкова ли трябва да е драстично?

Commenter

pkmb344

04.06.2026, 07:33

еее, пак някакви глупости. 2026-та?! да не са решили да си построят замък на пясъка вместо курорти? ама хайде де, хора, то така с тия забрани и ограничения, европа ще ни изпревари със скоростна светлина, а ние тука да броим кога пак можем да строим. разбирам за морето

Commenter

Ивадар

04.06.2026, 07:49

абе, хора, успокойте се малко! сериозно, 2026-та?! това си е класика. все едно да обявим забрана за дишане след две години 😜

Commenter

Ванов

04.06.2026, 07:51

абе, 2026? честна дума, сякаш ни връщат във време

Commenter

Лош_Българин

04.06.2026, 08:00

Абе, 2026-та... Невероятно! Като че ли планират нещо голямо, щом обявяват забрана толкова напред във времето. Дано поне да има ня

Commenter

Stoyan37

04.06.2026, 08:02

абе, 2026-та?! да не правят ли тука руски куро

Commenter

Ничев

04.06.2026, 08:09

Ебати цирка! До 2026-та ли?! Това вече

Commenter

nfyn122

04.06.2026, 08:12

Ааа, сериозно ли? До 2026?! Тц, тц... Дано поне имат добра 😏

Commenter

Vasil37

04.06.2026, 08:14

Абе, сериозно ли? Толко време?! Не знам какво са

Commenter

cool_tiger734

04.06.2026, 08:29

Мале пич... 2026? Тва вече е яко

Commenter

cool_angel93

04.06.2026, 08:34

Ммм, доста странно нещо тази забрана... 2026 година наистина е много далеч за строителна забрана, особено в район като Поморие и Ахелой, където туризмът е толкова важен. Надявам се да има някаква сериозна причина зад това - нещо свързано с опазване на природата или археологически обекти може би?

Commenter

aheuq484

04.06.2026, 08:38

Абе 2026-та?! Сериозно ли? Каква е тая игра, бе хора? Защо чак толкоз напред? Не било ли по-добре да се мисли сега за инфраструктура

Commenter

fan10@bg

04.06.2026, 08:41

Абе хораааа, вие се майтапите ли с мен?! 2026-та?! Това вече е МЕГА! Аз съм шокиран, да знаете! Браво на общината, че мислят за бъдещето, ама чак до 2026-та? Малко е прекалено, де.

Commenter

yjvkeob375

04.06.2026, 09:00

Брух! До 2026-та?! 🤦‍♂️ Тази забрана мнооо

Commenter

40B91E10

04.06.2026, 09:03

абе тва с поморие май е яко, браво на общината! да пазят природата

Commenter

Stoyan64

04.06.2026, 09:20

Абе, вие сте луди ли? 2026-та?! Явно някой си е играл много с кафето... Ама сериозно, какво се случва там до тогава да трябва да чакаме толкова? Да не би да са открили нещо древно под пясъка, че 😅

Commenter

16353C9D21

04.06.2026, 09:33

Еее, баси! До 2026?! Да не им е избя

Commenter

Mariya81

04.06.2026, 10:30

Ебати, до 2026 година ли? Каква работа бе хора, чак ме е яд! Дано да има сериозна причина, а не ня