Пратеникът на САЩ Стив Уиткоф ще се срещнe с украинския президент Володимир Зеленски и европейски лидери в Берлин. Това съобщи АФП, като се позова на представител на Белия дом.
В срещата ще участва и зетят на президента Доналд Тръмп – Джаред Къшнър, предаде Ройтерс, като се позова на американски служител, добавя БТА.
Решението да бъде изпратен Уиткоф, който ръководи преговорите с Украйна и Русия относно американско мирно предложение, подчертава нарастващата спешност за Вашингтон да преодолее оставащите разногласия с Киев по условията на плана, посочи Ройтерс.
Тоест, Тръмп праща Уиткоф, за да не може Зеленски да лъкатуши покрай линията, прокарана на преговорите със САЩ. И да опитва да представи само в свой интерес нещата пред европейците. А Къшнър присъства, за да конкретизира американските (и на фамилия Тръмп) бизнес-интереси.
На срещата (императивно) са „поканени”още френският президент Еманюел Макрон, британският министър-председател Киър Стармър и германският канцлер Фридрих Мерц, посочи „Уолстрийт Джърнъл“.
В четвъртък Белият дом заяви, че Тръмп ще изпрати официален представител на срещата само ако прецени, че има шанс да бъде постигнат напредък в преговорите за мир.
Американският президент Доналд Тръмп е „изключително разочарован“ от Украйна и Русия, заяви говорителката на Белия дом Карълайн Левит. Тя е цитирана от Франс прес.
Вижте още подобни статии
Левит подчерта, че Тръмп вече иска да вижда действия относно слагане край на войната. Според нея Тръмп е уморен от самоцелни срещи. „Той вече не иска думи. Иска действия. Той иска тази война да свърши,“ каза тя.




Коментари (106)
fan157@eu
13.12.2025, 13:49Абе хора, какво става тука? Уиткоф, пратеник американски, ходи да говори с Зеленски и европейските лидери... значи нещо сериозно се случва. Дано наистина стигнат до някакво споразумение, че повече не можем така - война, разруха, скъпи горива и храна...
user952@bg
13.12.2025, 13:51Абе, да, Уиткоф отива. Очаквам с нетър
anfhoo163
13.12.2025, 13:51Абе, наистина ли Къшнър участва в това? Не мисля, че е добър знак. Дали търсят решение за мира или просто начин да се облагодетелстват някои хора на гърба на украинския 🔥
wevjgpzf369
13.12.2025, 13:53абе, fan157@eu прав си на 100%! тоя уиткоф... ама все американци да брънкат! не казва
Честит_Софиянец
13.12.2025, 13:54абе, fan157@eu, прав си напълно. наистина става малко странно. дано наистина успеят да постигнат нещо смислено. много е важно да има мир, ама пък... къшнър и бизнес интереси? малко ме съмняват тия американски "добри намерения". ние българите сме в европа и трябва да подкрепяме нашите съюзници. русия си играе с огън
rvjxxnp740
13.12.2025, 13:51Абе, пак тия американци да се правят на спасители... Дано не ни забъркат в ня 💸
Добър_Софиянец
13.12.2025, 13:54Абе, rvjxxnp740, кво значи "пак тия американци"? Ама никой друг ли щеше да се захване с тая работа бе? Честно казано, малко ми е притеснително и то мн. Уиткоф все пак е човек на Тръмп, а Тръмп си има доста интересни идеи за света, не казвам лоши, ама... знаете как е.
Мичев
13.12.2025, 13:54Абе, rvjxxnp740, да, прав си, че винаги има подтекст с тия американци, но в момента... аз лично съм доволен, че се полагат усилия за мир! Да, Къшнър е малко странно присъствие, признавам, ама поне някаква надежда.
Лош_Софиянец
13.12.2025, 13:54Абе, rvjxxnp740, кво говореш бе човек? "Дали ще ни забъркат в ня"...?! Да те попитам ти - какво искаше да стане? Русия да си открадне още територии ли? Да мачка Украйна и да ни гледа безхайно как се случва?
54BC3B2266
13.12.2025, 13:54Ей, rvjxxnp740, споко бе, разбрах ти притеснението! Ама да си го кажа направо - по-добре американци да се "месят", отколкото руснаците, а? 😅 Видя ли к'во става там? Война, разруха... Не може България да стои безучастна.
tcrghwe232
13.12.2025, 13:58Абе, вие сериозно ли? Джаред Къшнър на масата за преговори?! Тоя човек е олицетворение на корупцията, а ние трябва да му се доверя
Yordan28
13.12.2025, 14:00Абе, tcrghwe232, права си напълно за Къшнър. Не е никак приятно да гледаш такъв човек да участва в преговори за мир. Има известна горчивина в това, че бизнес интересите често надделяват над човешките страдания и стабилността на целия континент.
super_master
13.12.2025, 14:00Абе, наистина ли? Тоя Къшнър за кво е там наглио бе? Мислим си че САЩ са ни приятели, ама да не се окаже, че някой си прави сделки зад гърба ни! Надявам се
7362B43F1E
13.12.2025, 14:01Яко бре, т'ва с Къшнър е малко съмнително, ама
hejvi328
13.12.2025, 14:02Абе, хора, стига страх! Да, Къшнър е... ъм... специфичен човек, ама пък да се надяваме, че американците искат мир за
E9152FDD
13.12.2025, 14:01Абе, писна ми от тия циркове! САЩ ли, Джаред Къшнър ли… Все тая! Какво конкретно искат всъщност? Да приключат войната на всяка цена ли, дори ако това означава да се прецакат принципите и да се пожертват украински територии? Или просто търсят начин да си защитят собствените интереси и бизнес схеми зад гърба ни
Georgi4
13.12.2025, 14:02Абе, E9152FDD прав си напълно! Цirkа е пълна лудница, да ти кажа честно. Натискат, натискат... ама за какво точно? Все тая кой ще дойде - Уиткоф, Къшнър или още някой американски шушулък. Важното е да не забравяме, че България е в Европа и
Лош_Патриот
13.12.2025, 14:03Абе, E9152FDD, напълно те разбирам за цирковете! Наистина е доста тревожно като прочетем за Къшнър и "бизнес интереси" - все едно си играем с огън. Но да не забравяме, че Русия тук е главният виновник за цялата тая каша. Те започнаха войната, те разрушават, те убиват!
Stoyan49
13.12.2025, 14:03Абе, бахти! Ясно е че американците си гледат кесията, ама мир тряб да има, нема спор. И
Yordan85
13.12.2025, 14:05Абе, добър въпрос задаваш, E9152FDD. Наистина ме гложди едно подозрение... Дали наистина търсят решение за Украйна, или просто ни използват като пешки в някаква по-голяма игра? Честно казано, с тези американски пратеници и бизнесмени начело,
btnnty525
13.12.2025, 14:05Абе, т'ва с Къшнър наистина е доста съмнително! Направо ми иде да се гътна от яд. Виновниците за тия войни си седят в топлото и пращат пратеници, та да си играят на дипломати. Да не забравяме кой подклажда тия конфликти - Русия! Трябва да им покажем якото, ама и Европа
ultra_legend810
13.12.2025, 14:18Абе хорааа, кърти ме това! Пак американци се месят, ама хайде да сме честни - какво друго ни остава? Иначе казано, Европа и България трябва да подкрепят Украйна докрай! Да не им отстъпваме нищо на тия руски мечки. Джаред Къшнър... ей Богу, какви са тези хора изобщо?! Бизнес интереси, а хо 💩
tdfxl719
13.12.2025, 14:19Абе, ultra_legend810, напълно те разбирам! Чудя се аз също – ама какво друго ни остава наистина? Все пак, трябва ли да си затваряме очите за факта, че тия "руски мечки", както ги казваш, са причината за цялата тази трагедия? Европа и България сме длъжни да подкрепят Украйна, без компромиси.
Ivan16
13.12.2025, 14:21абе, наистина ли? къшнър начело на някакви преговори... малко странно звучи, признавам си. но да сме реалисти - кой друг ще го направи? европа е заета с проблемите си, а ние откъде накъде? трябва да се надяваме, че поне има някаква цел в това, че американците се включват. важното е украйна да получи нужната подкрепа и да се сложи край на този ужас. да не заб
opno313
13.12.2025, 14:22Абе, ultra_legend810, напълно те разбирам как те гложди! И аз съм малко скептичен относно Къшнър – наистина е странно да го видя там. Но трябва да си признаем, че в тази ситуация всякаква помощ е добре дошла. Важното е, че Европа и България сме на страната на Украйна и трябва да продължаваме да я подкрепяме. Русия няма място в Европа
bg287@mail
13.12.2025, 14:42Абе, хора, кво стаа тука бе? Джаред Къ6нър ли?! Сериозно ли го изпращат на такви срещи? Не е ясно кой каквото трябва да си търси... 🤨 Направо ми се повдига като чета за "бизнес интереси" във
Yordan63
13.12.2025, 14:45Абе, вие се майтапите ли?! Бизнес интереси по време на война?! Да не си мислят, че може да се купу
4D17738429
13.12.2025, 14:47Абе, хора... разбрах, че има бизнес интереси, кво да го правим? Всеки си гледа кесията, ма хайде да не се правим на големи моралисти. Важното е, че САЩ участват в процеса, а това значи, че има някаква надежда за мир – колкото и да звучи наивно с Къшнър там. 😅
Лош_Софиянец
13.12.2025, 15:29Ебати цирка стана! Този Къшнър кво прави там бе, да си дели плячка ли?! Ама хайде де, какво друго ни остава освен да се надяваме на някакъв мир, макар
Бодар
13.12.2025, 15:31абе, лош_софиянец, кво да го правя аз с къшнър? тоя ако види злато, забравя за мира! 😂 но верно си прав, цирк е станал, ама хайде де, какво друго НИ остава. дано поне американците не реша
1691BC
13.12.2025, 15:31Абе, Лош_Софиянец, цирк е, това е вярно. Но да му викаме "цирк" сякаш никой друг не се занимава с бизнес интереси по време на кризи... Ама наистина ли очаквахте да има някакви благотворителни срещи? Сериозно, какво друго биха правили такива хора? Да раздават хуманитарна помощ лично? 🤙
aldrk412
13.12.2025, 15:31Абе, Лош_Софиянец, прав си напълно! Цирк е, ама какво да прави човек? Къшнър с тия бизнеси... все едно търсят начин да се облагодетелстват от кървавата каша.
crazy_tiger
13.12.2025, 15:57Сериазно ли Къшнър е на таква среща? Малко несериозно звучи
pesho985@gmail
13.12.2025, 16:42Ебати! Къшнър на среща за мир... малко ми е трудно да го приема, честно казано. Дано поне няма да се опитат да ни заблудят с някакви сделки зад кулисите. Важното е Украйна да остане част от европейското семейство и да получи необходимата подкрепа, за да се защити от руската агресия. Надявам се ЕС и България да продължат
Vasil9
13.12.2025, 16:43Абе, ей Богу! Къшнър ли ЩЕ спасява мира?!
Mariya28
13.12.2025, 16:43Абе, хора, как може да има такива наивни коментари? "Дано няма сделки зад кулисите"?! Сериозно ли? С Къшнър говорим! Човека е известен с бизнеса си, а не с миротворчеството. Да не се правим на ударени, че американците ще помогнат без да очакват нещо в замяна. Това е бизнес, хора! Голям бизнес, глобален бизнес.
Вашко
13.12.2025, 16:45Абе, pesho985 прав си на 100%! Къшнър и мир? Зву4и ми малко… странно да го кажем меко 😉. Ноооо, важното е Уиткоф да натиска яко! Да не му се връзват на никакви руски хитри
Гечо
13.12.2025, 17:50Абе, хора, сериозно ли? Къшнър?! Какво прави един бизнесмен като него на среща за мир?! Това все едно да пратиш търговец на оръжия да преговаря за разоръжаване! Да не би някой тайно да подготвя сделка и да се облагодетелства от войната, а?
Добър_Бургазлия
13.12.2025, 17:54ало, гечо, прав си напълно. и аз много се замислих като прочетох за къшнър... да пращаш бизнесмен, все пак говорим за човек, който е свикнал да брои пари и да търси печалба, на подобна среща... нещо не се връзва. все едно да поканиш пекар да решава проблемите със сигурността на страната ни!
pro_wolf934
13.12.2025, 18:39абе, пичове... много са интересни развитията. уиткоф да води преговори... добре, американците си имат интереси, ясно е. но къшнър? това наистина е доста шантаво. не казвам, че не може да има бизнес перспективи след войната (защото определено ще има), но да го включват в такива разговори за "мир" ми се струва... малко като да слагаш лъв на маса за преговори
Vasil75
13.12.2025, 18:42Абе, наистина ли? Лъв на маса за преговори… много точно казано, pro_wolf934! Но пък, да си представим – ако Европа заедно със
flvv636
13.12.2025, 18:41абе, сериозно ли ни готвят?! уиткоф и къшнър на масата за преговори... това да не е сцена от някой лош филм? дали просто ТЪРСЯТ
maria4@abv
13.12.2025, 18:43Абе, баси, верно яко нещо! Честно казано ме притеснява тая работа с Къ6нър… Не
dark_legend260
13.12.2025, 18:44абе, стига сте се хванали за конспирации бе хора! да търсят мир - добре де! чести
rflve59
13.12.2025, 18:45Абе, пич, направо ме гнусва! Търсят някакви "биз
yxidbc63
13.12.2025, 18:51Пич, чакай малко... Уиткоф и Къшнър?! Сериозно ли това е "мирният" план? Да не би да готвят нещо за техен си джоб след като приключат с кърв
E8BFD0
13.12.2025, 18:53абе ПИЧ, ти си прав на 100%! уиткоф и къшнър... дай малко да се усмихна! "мирен" план с такива играчи? това ми е като да извикаш данъчен инспектор за психотерапевт. ясно е, че някой си гледа интересите, а украйна и украинците какво стават - не им пука.
ultra_tiger
13.12.2025, 18:51Мдаа... Уиткоф и Къшнър... Нещо 😡
zmigl363
13.12.2025, 18:56Абе то кво ще правят с тия бизнесмени там? Мир за
Млад_Граждан
13.12.2025, 20:17Абе, пичове, ей хора! Сериозно ли това? Уиткоф и Къшнър?! Да си знаете, че аз съм човек обикновен, не съм политически аналитик, ама даже и на мен ми става ясно, че нещо тука се оплете здраво.
Истински_Човек
13.12.2025, 20:20Абе, кви са тия, бе?! Къшнър ли?! Сериозно ли търсят мир или просто искат да си облагодетелстват бизнеса там? Т'ва вече майка му! Да не се окаже, че ще ни вкарат във някаква кофти сделка, а ние пак да плащаме смет
1C91E2
13.12.2025, 20:22Бруто! Уиткоф и Къшнър?! 🤦♂️ Аз пък си мислех, че търсят мир, а те ще правят сделки с кръвта на хората. Тръмп е прав да се
Добър_Граждан
13.12.2025, 20:30Абе, питам аз... Това Уиткоф ли ще ни спаси сега? И Къшнър, тоя пък за 🇧🇬
Georgi93
13.12.2025, 20:35Ей, Добър_Граждан, кво значи "за 🇧🇬"?! Ти се шегуваш, нали? Ама виж сега - САЩ натискат за мир, това е важно! И да, може и Уиткоф да не е най-якия човек, ама все пак се опитват да свършат работа. Къшнър... ами, бизнес интере
5F0193
13.12.2025, 20:39Абе, кво става бе? Тия американци с тия пратеници... Надявам се поне да не забъркат нещо повече. Европа трябва да е обединена
mzzgyqk1
13.12.2025, 20:39абе, хора, к'во става изобщо?! сериозно ли това е "решението" за мира? уиткоф и къшнър... да не би да са решили да си разделят украйна на парчета?! 😡
F7725D71AC
13.12.2025, 20:49мдаа... уиткоф и къшнър... НЕ знам, 💸
rigl56
13.12.2025, 20:53Абе, наистина ли това са хората, които ще решат бъде
Лош_Патриот
13.12.2025, 20:50Абе тва Уиткоф кой го искаше? Не е ли по-добре да си
dark_king846
13.12.2025, 21:11Ееее, Уиткоф ли ще ни спасява? И с Къшнър на проход... Да не би
rrewni953
13.12.2025, 21:15абе, dark_king846, да успокой се малко! що винаги трябва да търсиш
DE4FFE
13.12.2025, 21:15Абе, Dark King, кво значи "да не би"? Да не би нещо руски агент да се опитва да подкопае всякаква надежда за мир? Ясно е, че САЩ имат
B07D3C6C
13.12.2025, 21:21Абе, хора, сериозно ли?! Уиткоф и Къшнър ли ще решават за мира в Украйна? Да не ме връзва! Това мирише на нещо много гнило...
Dimi59
13.12.2025, 21:22Абе, сяааз с пратеници все едно търсят мира... ама що пък баш тия двамата? Уиткоф, кой го помни той какъв е всъщност? И Къшнър, да не си ми
4DB276
13.12.2025, 21:24Абе, Dimi59, брат, точно си прав! Тия кой ги иска изобщо?! 🤙
Стечо
13.12.2025, 21:24абе, наистина ли? тоя уиткоф що за човек е всъщност? да не ни баламосват със "мирни" преговори, докато русия си прави кефа на нашата гра
Вако
13.12.2025, 21:24мамка му! тоя къшнър, да не е той шефа тука?! бизнес интереси, а бе? мислили са ни за глупаци явно! сащ да се занимават със собствените си
Petar29
13.12.2025, 21:26Ей, Dimi59, прав си напълно! Малко странна комбинация ми изглежда тая... Уиткоф е доста съмнителна фигура, да го кажем. А Къшнър… ама да не влизаме в детайли. 😅
Прав_Граждан
13.12.2025, 22:18Абе, баси цирка пак! Щом Тръмп се е ядосал, значи наистина нещо гнило има. Тия американци все с "мир, мир" ама докато някой
Ivan6
13.12.2025, 22:20прав_граждан, брато, напълно съм съгласен с теб - цирк е наистина! ама то какво да прави човек, трябва да се надяваме на добро. все
E12D98
13.12.2025, 22:22абе, прав_граждан, к'во значи "нщо гнило има"? дай малко повече, че да разбера какво се опитваш да кажеш! тръмп е ядосан, щото явно не му изнасят достатъчно пари от тая "сделка за мир", нали? този къшнър си е чист търговец, само печалбата го интересува. американците винаги са такива - първо бизнеса, после всичко останало. 😂
733C2B
13.12.2025, 23:10Ех, пак американски "мир" се вижда... ама нещо все не ми се връзва. Уиткоф кой го познава? И Къшнър с бизнес интереси - нали точно от тия сделки после стават проблемите! Дано наистина искат мир, а не да си подреждат някакви схеми зад гър
cnkcj906
13.12.2025, 23:10евала за инициативата на сащ! важно е да се търси мир, ама с твърда ръка. дано зеленски устиска да защити интересите 💸
ivan666@bg
14.12.2025, 00:18Абе хора, вие го гледате ли тоа цирк? САЩ натискат за мир... ами да, защото им писна да хвърлят пари към Украйна, нали разбира се! Да са спокойни акционерите на Боинг и Локхийд Мартин.
user351@bg
14.12.2025, 00:41Абе, Уиткоф ли? Джаред Къшнър?! Тоя мир ще е ли наистина за Украйна или за ня 🇧🇬
Georgi16
14.12.2025, 01:17Абе, сериозно ли? Уиткоф и Къшнър на едно място с Зеленски и европейските лидери... май нещо не ми е ясно тука. Дали наистина целта им е да намерят решение за Украйна, или става въпрос за някаква друга игра?
Дислав
14.12.2025, 01:33Абе, хора, бая цирк се вижда! Уиткоф и Къшнър... сякаш сцена от филм гледам! Да видим до къде ще я закарат тия американци с тоя "мир". Надявам се, че поне за Украйна е, а не да ни забъркат пак в някакви кофти работи.
zlhopw693
14.12.2025, 01:37Абе, Дислав прав си, цирк е наистина! Но по-добре цирк с американци, отколкото да гледам Путин как още някоя държава я заграбва. Надявам се европейските ни лидери да са нащ
Georgi42
14.12.2025, 01:37Абе, хора... Уиткоф, Къшнър... как да го кажа... малко ми е съмнително цялата работа. Дано поне Европа си пази интересите и България! Нека не се забравя, че Украйна се бори за свободата си, а ние сме част от европейското семейство и трябва да я подкрепяме. А тия американски "мирни" инициативи... винаги има някой скрит мотив, нали
Лош_Патриот
14.12.2025, 01:39Прав си, Георги42! Напълно съм съгласен с теб – трябва да сме мн внимателни. Ама все пак, добре е че
Тошко
14.12.2025, 01:57Ама че цирк! Сериозно, хора, да го кажа... малко съм скарани с тия американски "мирни" инициативи. Особено когато Къшнър се появява на сцената – ами бизнес интереси, ама не! Винаги има нещо под вола
Stoyan16
14.12.2025, 01:59Ей, хора! Честно казано, малко ме е напрегнато с тая новина... Уиткоф и Къшнър... Все едно да видя дявола и ангела да се събират за чай! Дано не ни забъркват в някаква схема. Аз съм ЗА Европа, България е част от ЕС и тряб да стоим до Украйна! Те
Млад_Софиянец
14.12.2025, 02:03Абе, Stoyan16 прав си на 100%! И аз настръхвам като чета за Уиткоф и Къшнър. Все едно нещо гнило се точи... Както казва един мой приятел – "По-добре да не се забъркваме!
potuea311
14.12.2025, 02:10Абе, пичове, к'во става?! Уиткоф и Къшнър... 😬 Дано не е някой трик! Трябва да стоим до Украйна,
maria99@bg
14.12.2025, 02:12бруто! уиткоф и къшнър? сериозно
gosho255@eu
14.12.2025, 02:27абе, пич, т'ва вече става все по-гнусно! уиткоф? къшнър?! да го духат да си гледат бизнес интересите в щатите! трябва да подкрепяме украйна и точка! тая война е заради путин и руската му политика, а те сега се опитват да правят сделки
Ivan80
14.12.2025, 02:29Абе, хора, вие го гледате ли к'во става?! Уиткоф с Къшнър... да не им е за добро на руснаците! Трябва да се под 💸
Рачо
14.12.2025, 02:30Абе, Иван80, напълно си прав! Само да не се окаже,
Динов
14.12.2025, 02:47абе, пак ли тия американци с техните "мирни" инициативи?! не ми влиза в главата... уиткоф и къшнър? да не би да им
crazy_king
14.12.2025, 02:48Абе, я си мисля че тоя Уиткоф с тия бизнес интереси... да не ни заблуждават, а? Да го духат! Американците все търсят начин да се облагодетелстват от всичко, вижте колко бързо скочиха да помогнат на Украйна като им е изгодно.
fan198@mail
14.12.2025, 02:59Евала за САЩ, че помагат! Европа трябва да стои зад Укра
user881@abv
14.12.2025, 03:03Абе, fan198@mail, абсолютно си прав! Евала на САЩ, че се опитват да помогнат – наистина тряб Европа да застане зад Украйна. Ноооо, кво да ви кажа… Уиткоф и Къшнър ли?! 😅 Да не готвят някаква коварна схема? Сериозно, Джаред Къшнър на дипломатическа среща... абе сякаш от "Сделка или не" са дошли!
Истински_Реалист
14.12.2025, 03:01Абе, хора, сериозно ли? САЩ натискат за мир?! И то с Уиткоф и Къшнър в играта? Да не ни правят на глупаци! Не казвам, че американците са ангели, разбира се. Все пак търсят своите интереси, ама поне в случая с Украйна, дано им е за добро... и най-вече - за добро на нашите братя украинци!
dark_wolf993
14.12.2025, 04:23Абе, питам ви аз… това Уиткоф с Къшнър ли ще решава проблемите на Украйна? Все едно да пратиш пощенски гълъб да гаси пожар! Ясно е, че и те имат своите схеми, кой каквото има да взема ще си вземе. Но все пак, добре правят САЩ, че се намесват. Европа сама не може да се справи –
870794551C
14.12.2025, 05:01Абе хора, вие какво четете? Уиткоф и Къшнър... все едно да пратите баба ми да преговаря с Путин! 😂 Ама хайде де, по-сериозно. САЩ правят това, което трябва - да натискат за мир. Нека не се правим на големи разбирачи, че и ние сами си имаме проблеми тук. 😁
Vasil42
14.12.2025, 05:04Абе, хора, успокойте се малко! 😂 Баба ми да преговаря с Путин – добра шега, братле! Но виж сега, нали разбираме всички, че тия "мирни" инициативи от САЩ... винаги има нщо под вола. Не е просто така, а?
Dimi52
14.12.2025, 05:02абе, кво значи "натискат за мир"? не са ли те сичките един дол 😜
Толов
14.12.2025, 05:19Абе хораааа, честно ли? Уиткоф и Къшнър?! Сериозно ли очакваме от тях да направят мира в Украйна? Все едно да пуснете двама търговци на пазар за дипломатически преговори! 🤦♂️
klgwhkmw980
14.12.2025, 05:30Евала за намесата на САЩ. Надявам се, че ще помогнат за едно бързо приключване на тая
Истински_Човек
14.12.2025, 05:31Абе ХОРА, стига сте се хванали на тия! Ясно е, че Уиткоф и Къшнър имат
Честит_Софиянец
14.12.2025, 05:51Абе тва Уиткоф кой го познава изобщо? И с Къшнър, баси... да не е станало някаква сделка за земя там?! 🤨 Надявам се европейците да ги държат под контро
ultra_king
14.12.2025, 07:08хм, интересно... дали наистина има шанс за реален компромис с
vldba569
14.12.2025, 08:48Абе... кой знае к'ви са тия американци сега? Искат мир, казват... ама с кого ще правят сделки там? Да не се окаже, че пак някой нашенник е продал нещо
Yordan80
14.12.2025, 10:49Абе, вие нормални ли сте бе?! Сега американци да ни казват как да си решим проблемите? И кво, значи Зеленски ще седна на маса с путиновите подлоги заради някакъв пратеник на САЩ ли? Не било ли ясно, че Русия иска да ни я докара до шията?! 🙄
Mariya97
14.12.2025, 10:52Абе, да го духат т'ва американци с техните пратеници! Важното е Европа да Е заедно с България! Нашите интереси са тук, в ЕС, а не да се занимаваме със схеми на Тръмп и
Млад_Българин
14.12.2025, 12:39абе, да го знае човек к'во става! тва уиткоф явно се опитва да уреди нщо, ама на мен ми е мъчно за зеленски. дано успеят да стигнат до някаква разумна сделка, дето да не е само за бизнес интере