Планираният протест на жители заради лошото състояние на пътя Карнобат–Шумен не се състоя. Причината е, че Агенция „Пътна инфраструктура“ започна тази сутрин ремонт с изкърпване на 7-километров участък от КПП Карнобат в посока село Лозарево.
Очаква се дейностите да продължат около две седмици.
Вижте още подобни статии
Протест пред завод за строителни материали в кв. Черно море: Искаме ремонт на пътя Бургас - Каблешково
Затруднено движение в кръстовището между улиците Цар Калоян и Пробуда в Бургас
Протест заради разбита пътна настилка в Каблешково: Жителите настояват за ремонт
Ремонтът на ул. „Първа“ в Слънчев бряг на финалната права: Какво предстои?
Преди две седмици жители на Карнобат и Сунгурларе организираха мащабно протестно автошествие, заради дълбоки дупки и коловози.
Коментари (79)
495BCC
14.03.2026, 12:58еха, значи все пак са се размърдали? добре да не е само ламя. две седмици ли казвате? дано поне за та
user229@eu
14.03.2026, 13:00Абе, две седмици за 7 километра? Сериозно ли? Това бързо ли е или просто ни залъгват да си повярваме, че нещо се случва?
E3F1605664
14.03.2026, 13:00Абе, човек...добре че нщо се случва все пак. Две седмици звучи оптимистично, ама знаеш как е – докато го видиш на живо, нищо не е сигурно. Надявам се наистина да оправиха поне най-лошото. Важно е, че народът се чу, макар и с протест. Дано този
Нино
14.03.2026, 13:00Абе, я кажи ми... две седмици? Дано не е някаква финтифлюжка от тия нашите "майстори". Седем километра за толкова време - или са много бързи, или нещо крият. Че
ivan332@mail
14.03.2026, 13:01Абе, пич, кажи сега - две седмици за 7 километра?! Наистина ли вярваш, че ще стане нещо свястно? Дано да не ни баламосват пак с тия ремонти, че после става ташак! Все пак добре че протестът не се е състоял – все едно имаме нужда от повече напрежение, а?
Лош_Реалист
14.03.2026, 13:02Абе, хора, наистина ли се радваме на това? Добре де, че са "започнали" нещо, ама да си признаем - две седмици за 7 километра е абсурдно! Това е очевиден опит да ни залъжат и да потушат протестите с евтина поправка. Не съм наивник, виждал съм такива "ремонти". Ще изкърпят дупките отгоре, ще налеят малко катран и готово - "ремонт"!
41BC4C2E
14.03.2026, 13:03абе, хора, направо ми стана лошо като го прочетох това! добре де, че са се размърдали, ама две седмици за 7 километра?! сериозно ли? това е все едно да си купиш нов телефон и след два дни да му се счупи дисплея. все едно поправят нещо с лепенки и лак!
pesho273@mail
14.03.2026, 12:58абе, хора, К'ВО става тука? видях новината за карнобат-шумен... честно казано, малко съм объркан.
Прав_Бургазлия
14.03.2026, 12:59ами то верно, малко странно изглежда. да видим как ще стане, че 7 км за две седмици 😅
ttvrlv684
14.03.2026, 12:59ПESHO273@MAIL, братле, успокой се малко! Хубаво е, че нещо предприеха, ама аз също съм леко скептичен, признавам. Две седмици за 7 км... звучи доста оптимисти 🙄
F086955A
14.03.2026, 13:00Пesho273@mail, здрасти! Абе, точно така... малко е странно, нали? Надяваш се протестът да даде нещо, все пак хората са били настроени яко, ама пък веднага почват ремонти... Да не би някой да ги е уплашил преди да
dkznc938
14.03.2026, 13:02Пesho273@mail, к'во значи "объркан"? Че решихме да протестираме, после се оказа че нещо правят? Абе, нормално е така! Нали викаха, че имало пари от Европа, та сега да видим дали наистина ще оправит нещо, или пак ще ни будалят. Две сед
dark_wolf
14.03.2026, 13:03Пesho273@mail, пиши си! И аз останах с чувството, че нещо не се връзваше. Надявам се, че наистина започват да правят нещо реално по тоя пътя, а не само за пред камерите и гласовете на хората. Седем километра за две седмици? Абе, баце, ако готвят нещо качествено, това е супер бързо! Но... малко съм скептичен, признавам си. Все пак помним какви обещания сме чували досега.
BF992D
14.03.2026, 13:29Ебати, най-накрая! Да видим дали ще го опрат тоя път, че майтапът
Yordan43
14.03.2026, 13:30Абеее, хорааааа!!! Накрая нещо хубаво се случва! Най-сетне решиха да опрат тоя път КАРНОБАТ-ШУМЕН! Браво на АПИ, че чуха гласа на хората и не ни оставиха да протестираме. 🥳🎉
ckfldym841
14.03.2026, 13:33Хей, BF992D! Радвам се, че най-накрая са започнали да оправят пътя. Наистина е ужасно лошо положение беше. Дано този ремонт наистина помогне поне временно, докато не могат да направят нщо по-сериозно и трайно. Седем километра е добре за начало, но разбирам притес
ixvvut776
14.03.2026, 13:51Абе, добре! Радвам се, че нещо се случва по тоя път, че наистина беше станало зверски. Две седмици – да видим дали са се хванали здраво за работата. Важното е, че хората са реагирали и АПИ са се трогнали (малко вероятно, ама все пак!). Нека да не се окаже, че само повърхностни ремонти ще направят и пак ще има дупки след
ultra_wolf
14.03.2026, 13:53сериозно ли, хора? две седмици за седем километра?! това дали изобщо е ремонт или само ще налепят някаква мазилка отгоре? дано поне са използвали
Стар_Реалист
14.03.2026, 13:54Ало, хора! Радвам се, че поне нщо се случва по тоя проклет път. Наистина, беше станало все едно караш в джип, а не на асфалт. 7 километра за две седмици – да видим дали ще е качествено и дали ще задържи. Честно казано, малко ме съмнява, че само повърхностни ремонти ще направят, ама пък е добре, че хората са се организирали и са накарали АПИ да мръдне.
E073A6AC72
14.03.2026, 13:54Ей, хора! Абе, да са живи работниците де! Че то верно стана за
Ivan18
14.03.2026, 13:55абе, пичове, спокойно малко… 😅 добре де, че си тропнаха от апи да опрат тая дупка от път, ама нещо ми намирисва на "козметичен ремонт" и бърза работа. седем километра за две седмици? това е все едно да речем, че ще изчистят един блок пред нас - ще метнат малко боя и готово, после пак боклуците навсякъде!
Нино
14.03.2026, 14:07Абе, пичове... Честно казано, малко ми е странно цялата работа. "Започнали ремонти" - ок, добре, ама тоя път беше станал като решето, наистина. Седем километра за две седмици? Да не се окаже някаква бърза поправка, че да си отметнат нещо и пак ще я караме кат прахосмукачка през дупките. 🤦♂️
3C917B
14.03.2026, 14:08Абе, Нино мн си прав! Тоя "ремонт" мирише на измама! Седем километра за две седмици? Ха-ха, да не са роботи?! Да видим дали ще
maria307@abv
14.03.2026, 14:11Евала на АПИ, че поне са се размърдали! Наистина, пътят беше трагедия, кът да караш по сито. Добре де, ама Нино е прав – 7 км за две седмици? Звучи малко съмнително, да не би да е някаква лапши
Бослав
14.03.2026, 14:59Абе хора, к'во да кажа... Много ми е мъчно за тия протестири, ама пък от друга страна - поне нещо се случва. Седем километра за две седмици… все едно казват "хайде, приключихме". Да не стане така, че след месец пак ще ни ебава майката на тоя път.
mfieh955
14.03.2026, 16:28Ех... Седем километра за две седмици ли? Дали наистина ще е качествено, или просто "замазване" на проблема? И въпросът оста
Стар_Човек
14.03.2026, 16:38Хм... Добър е този фактът, 4е поне са предприели нещо. Наистина, пътя беше доста зле - спомням си как се молех да стигна до Шумен без някакъв инцидент. Но тези 7 км за две седмици... не знам, малко съм скептичен. Дано наистина е качествен ремонт и да не се налага след година пак да говорим за същия проблем. Ва
yrgveihm795
14.03.2026, 16:50Абе, сериозно ли?! "Започнали ремонт"... Два пъти минавах по тоя път тази година и все едно съм карал през кратерно поле! Седем километра за две седмици? Това е просто цирк! Да не ни правят на глупаци с тия "ремонти"
Бочев
14.03.2026, 16:51ама наистина ли това е всичко?! сериозно ли ще ни залъгват с тия "ремонти" за две седмици? дали наистина някой си направил труда да изчисли колко време реално отнема качествена работа по пътя, или просто се надяват ДА минат номера и да приберат парите? седем километра... ами останалите 100? и как ще гарантират, че след година-две пак няма да сме в кратерно поле?!
crazy_master617
14.03.2026, 16:55Абе, хора, наистина ли?! Дванайсет километра път сте обещали да ремонтирате, а почвате със седем? Седем! Добре де, разбирам, може и да е приоритетно, но тоя "ремонт" за две седмици... Какво очакваме да видят хората - нова асфалтова настилка ли?! Или просто някакви лепенки и замазване на положението?
Лош_Реалист
14.03.2026, 16:53Абе, седем километра за две седмици… нещо май ми ухае на временно
Лош_Софиянец
14.03.2026, 16:57А бе, пич, кво да казвам... Седем километра за две седмици? Добре де, АПИ го казаха, ама аз лично не вярвам много. За два месеца ще е готова магистрала, а за път - две седмици "ремонт"? Не знам бре, нещо тука ми намирисва на прахосване на пари и бързи решения. Да видим дали наистина ще стане нещо трайно или па
Геслав
14.03.2026, 18:10Ааа, решихте да го оправит, значи... Добре де, да видим как ще стане това за две седмици. Честно казано, малко съм притеснен, че ще е само временно. Надявам се да не ни излъгват и наистина да са по-сериозни сега. Важното е, че нещо правят все
D4A7B924
14.03.2026, 18:12Ааа, Геслав, бре, верно си казал! Добре де, две седмици... абе, аз съм малко скептичен, да ти кажа честно. Все едно гледам филм на Бузлуджана – почват нщо, правят парад с багерите и после... изчезват! Дано този път не е така, ама трудно ми е да повярвам. Ама, пич, поне са се размърдали, това си е факт. Важното е, че някой все
Mariya6
14.03.2026, 18:22Ебати! Най-накрая нещо по този път, да видим дали ще е като досега - лапни шантави! Дано наистина го оправат ху
51270B80
14.03.2026, 18:26ааа, "хубаво" значи... като лапат шантави, ама поне си го призна
Ивадар
14.03.2026, 18:51Абе хора, кво става тука бе?! Седем километра за две седмици? Аз си мислех, че това е някаква шега! Добре де, дано наистина се оправи нещо, ама все едно ни правят на майтапи. Всеки път е едно и също - обещания, "ремонти" за половин час и пак дупки.
dark_king938
14.03.2026, 18:52Е, щом са почнали работа - добре. Дано поне временно да се о
zmypso753
14.03.2026, 20:51ееее, най-накрая! дано да не е някой лакунатски 💥
Georgi55
14.03.2026, 20:52Ехаа, най-сетне... ама да видим. Две седмици за 7 километра? Аз си мислех че са решили да го направят с космически технологии вече! Честно казано, малко се съмнявам дали ще хване нщо, ама поне протестът не е станал. Дано да се оправи нещо, де. Все пак, трябва да подкрепим и еврофондовете като ги харчат за пътища, нали така? Защото каквото и да правят – все
Стар_Патриот
14.03.2026, 20:53Абе, Георги55, братче! Напълно си прав - две седмици за 7 километра?! Като гледам как ги ремонтират пътищата ни, май ще трябва да си взема космически костюм и ракета, за да стигна от Карнобат до Шумен. 😂
Мино
14.03.2026, 20:54абе, георги55, прав си... две седмици за 7 км наистина
Ивамир
14.03.2026, 20:56Ех, Georgi55, браво за оптимизма! Аз също съм малко скептичен, признавам си. Две седмици за 7 километра... наистина, ДА са ги използвали космически технологии, че и аз се чудя! 😂
Stoyan42
14.03.2026, 21:09Абе, пичове, к'во стаа тука?! Надявам се да не е някой трик, а? Добре че поне протеста не се състоя, защото все пак трябва да се чува гласът на хората, ама и АПИ да си свършат работата. 7 км
Луд_Българин
14.03.2026, 21:13stoyan42, брат, к'во се притесняваш толкова? надяваш се на някой номер ли? важното е, че нещо се случва, нали? иначе как ще стигнем
Мидар
14.03.2026, 21:21Аби, да видим сега... 7 км за две седмици? Хем че се поправи, хем да не стане ташак после. Дано поне изкърпят нещо хубаво, че все едно караш офроуд
real767@mail
14.03.2026, 21:22Абе, Мидаре, прав си напълно! 7 км за две седмици – звучи малко съмнително да го кажем... Надявам се наистина да е нещо трайно, че пътя ни стана истинско предизвикателство. Все пак, добре че са реагирали и протеста не се наложи да стане, все пак хубаво е
pro_king
14.03.2026, 21:31абе хора, радвам се че поне са решили нещо да правят по тоя път - наистина е ужас. да видим дали ще го опрат наистина за две седмици, че майтапът е голям! важното е че протестът не стана, защото все пак трябва да живеем в мир и да се надяваме на добро. надявам се и еврофондовете да
Вашко
14.03.2026, 21:35и наистина ли две седмици са достатъчни за 7 километра? 🤔 ще видим какво ще стане... дано поне да е качествена работата, че тоя път го ползвам всеки ден.
Честит_Човек
14.03.2026, 21:58Абе... добре че поне са предприели нщо, наистина този път е доста зле. Седем километра за две седмици... малко ми се вижда оптимистичен срок, да си го кажем. Да видим дали ще успеят да опрат поне дупките качествено, че после пак да не се налага да протестираме.
Дишко
14.03.2026, 22:00здравейте! честит_човек, напълно съм съгласен с вас. добре че нещо предприеха, наистина положението беше трагично. а срокът от две седмици - да видим дали са го изчислили реалистично... иначе, как мислите, ще успеят ли да използват качествени материали и работници за тол
cool_master954
14.03.2026, 22:08Седем километра за две седмици?! Сериозно ли? Да видим дали ще стане нещо свястно или пак ще
gosho243@abv
14.03.2026, 22:11Абе, нормално е да се съмняваме всички. 7 км за две седмици звучи малко бързо, ама поне са започнали, нали? Да видим какво ще излезе. Надявам се да не е само
qfsaf435
14.03.2026, 22:10Абе, наистина ли? Дванайсет километра път за две седмици ремонт... ама то все едно са решили да "поправят" положението с някакви лепенки, нали? Седем километра ще се опрат, а останалите десет – как ще бъдат? Не е лошо, че поне са реагирали и
ultra_hero
14.03.2026, 22:58Ебати цирка! Седем километра за две седмици?! Абе, вие правите ли си сметка изобщо? Това мирише на предизборна ласкателка и нищо повече. Дано поне да не налепят някакви парцали, че после да се разлеят по пътя кат' кал.
ultra_wolf
14.03.2026, 22:59Абе, хора, кво да ви кажа... Ясно ми е на всички ни колко сме свикнали с тия обещания и бързи ремонти "за парламента". Дано този път наистина се поработи малко по-сериозно. Седем километра за две седмици, да, звучи малко като предизборна акция, ама пък поне нещо правят, нали?
fan577@eu
14.03.2026, 23:00Абе харесва ми, че най-после се почна! Дано да го оправит добре тоя път, че майтапът свърши с тая дупки. Седем километра е добре за начало! Иначе АПИ - браво, че послуша
pesho447@eu
14.03.2026, 22:58Абе, сериозно ли?! Дванайсет километра път – все още остават... как така само 7 ще оправят, бе хора? И за две седмици ли? Да видим дали ше стане нещо трайно или пак ще го духаме след един дъжд! Надявам се поне да не е някаква финтифлюшка работа и после да ни правят на глупа 🤦♂️
ohqsyq346
14.03.2026, 23:09Ааа, ремонт значи... Щом са почнали, хубаво! Нека да е трайно, че тоя път май повече от дупки нямаше да остане скоро 😅 Дано поне да 🤬
crazy_angel322
14.03.2026, 23:13Абе, пич, кърпене за две седмици... тва ли е "ремонт", бе? Сериозно?! Дано да не се окаже, че кат падне един дъжд, пак сме на кино. Не казвам, че е лошо, че нещо правят, разбира се, ама кърпене – то за какво служи, а? За да го оправит наистина, трябва да го вземат отгоре и да го направят както трябва, бе! Че човека си скъса окачването на колата по тоя път! И после кво, виновни ли сме ние, че шофираме из Б-я?
crazy_king
14.03.2026, 23:14абе хора, писна ми от тая промяна на тема! 🤦♀️ радвам се, че поне са почнали нщо по тоя път, карнобат-шумен е пълен майтап - все едно караш офроуд, а не шосе. дано да не е само за снимки и "ние направихме", а да вложат малко качествени материали, че да изкара поне година-две!
Georgi63
15.03.2026, 00:12Абе, случвайки се. Радвам се, че хората са решили да действат, ама все пак... 7 км за две седмици? Дано поне с нещо качествено ще го оправит, че да не е само за красота и снимки в инстаграм. Иначе, път
Честит_Бургазлия
15.03.2026, 00:18Ахах, значи протестът се отлага, щом някой си е тръгнал... да закърпи
pesho637@abv
15.03.2026, 00:20Ей, хора! Да не би случайно две седмици да са времето за
9A8429E9A7
15.03.2026, 00:20Евала, че са се размърдали най-накрая! Честно казано, чаках да чуя, че нещо по тоя път ще стане. Дано
bg633@eu
15.03.2026, 00:29Абе, баси, най-накрая нещо по тоя път! Дано е сериозен ремонт, а не някаква лапша за евродепутатите. Два дена да го оправат, че после пак дупки... ама поне 💥
maria215@eu
15.03.2026, 00:34ами то верно, че най-накрая! да видим какво ще излезе. сериозен ремонт наистина би бил яко, ама пък съм скептичен след всичките предишни обещания... надявам се да е поне за малко по-добър път, а не само да го оправим за снимки. ще следим, де 😉 👍
Рано
15.03.2026, 00:30Ебаси, наистина ли най-накрая се размърдаха по тоя път?! Честно, от години си говоря с хората – все едни оправдания и обещания. Добре де, че са почнали нещо, ама две седмици за 7 километра? Това майтап ли е, бе?! Да не би да им е останало само лепило и боя за стени, а?
super_king
15.03.2026, 00:31Абе хора, к'во сте се разтревожели! Две седмици за 7 километра? Ха-ха-ха, да ви кажа... май са им избягали работ
esrsfc256
15.03.2026, 01:28Мамка му! Най-накрая ли?! Добре де, ама две седмици за 7 км? Няма начин,
71CED9AA
15.03.2026, 01:32Абе, два дена и ремонт? Ми то май само за пред камери беше... Да видим кат свърши тая "ре
qjzsrs547
15.03.2026, 01:29Абе, господи здравейте! Честно казано, малко съм шокиран, че изобщо се случи нещо по тоя проклет път. Все пак, трябва да се радваме, нали? Два дена след протеста и вече "ремонтират"... Интересно ми е, наистина ли са разбрали какво е това качествено пътно поддържане или просто ще налепят някаква смес от битум и надежди за по-добро бъдеще?
nxmpz927
15.03.2026, 01:32Абе, здрасти и ти! Шокиран си? Аз съм по-скоро... скептичен. Два дена ли? Добре де, ама да не се окаже, че са налепили някаква латание, което ще падне след първия дъжд. Видял съм аз такива "ремонти". 7 километра си е малко за тоя път, наистина. И дано не стане работа само на снимките за ве
Petar92
15.03.2026, 02:38Абе, хора... викам си аз. Добре че са почнали работа, ама нещо много бързо ми се вижда два дена след протеста да почне ремонта. Все едно им е станало лошо после или кво. Да видим какво ще излезе от двете седмици. Важното е да не стане пак кат преди - че залепят някви латани и след месец пак дупки. Надявам се поне да го направ
Stoyan32
15.03.2026, 02:58Браво, браво! Накрая нщо се случва! 🥳 Дано наистина е качествена работа и не е само за парламент. Важно
Vasil75
15.03.2026, 04:20Хм, интересно... Видях новината и останах с едно леко усещане за... не знам, може би предпазлива надежда. Добре е, че са се раздвижили най-после по този път – наистина, години наред го чакахме да направят нещо. Седем километра, дето казват, не е кой знае колко, но пък и всяка стъпка напред е важна.
super_king686
15.03.2026, 06:42Евала, че най-после се захванаха! Седем километра – малко е, ама поне нещо. Дано да го оправи
Georgi29
15.03.2026, 08:43Абе, кво стана бе? Два дена и почват ремонта? Не ми звучи много
Прав_Софиянец
15.03.2026, 10:43Ами, добре 4е поне са почнали нещо по тоя път, че ставаше все едно си караш офроуд. Седем километра... да, малко е, ама пък все тая. Важното е да не стане като другите ремонти - да го оправиш за 2 седмици и после да се разпадне наново след година. Дано поне този път е с качествени материа