Родители на ученици от Начално базово училище "Михаил Лъкатник" в Бургас се събраха на мълчалив протест пред училището. Причината е проблемно дете във втори клас, което упражнява физическа агресия и тормоз над съучениците си.
Според родителите, агресията е насочена и към преподаватели. Те са подали множество жалби и сигнали, но проблемът остава нерешен. Детето проявява агресия без видима причина, включително и действия с интимен характер спрямо други деца.
Вижте още подобни статии
Обучение за превенция на училищен тормоз в Бургас с международен експерт
Директорът на НБУ „Михаил Лъкатник“ в Бургас излиза в неплатен отпуск след протест
Представяне на програмата „The Kids in the Middle“: Подкрепа за деца и родители при раздяла
Арест за изтезания над животни в село Царевец: Продавали видеоклипове с насилие
Ситуацията е довела до страх и тревожност, което е накарало много родители да преместят децата си в други училища. От първоначалните 24 деца в паралелката са останали едва 10.
Коментари (115)
Ивано
15.01.2026, 13:18Пазете децата! Не може така да е... Явно нещо се объркало в тоя училищен живот. Дано на 🤬
Стар_Патриот
15.01.2026, 13:19😔 Читах коментарите… И аз съм леко притеснен. Не може да е нормално едно дете в втори клас да тормози другите толкова много, че да се налага протест. Аз помня как като малък се бъхках с децата, ама това е съвсем друго нещо - просто шеги и закачки. Тука става въпрос за реално тормозене и страх у децата.
Georgi2
15.01.2026, 13:22Бах маа, наистина ли? Какво става с тия деца бе?! Трябва да се вземат мерки, а не само да
maria107@eu
15.01.2026, 13:22Абе, пич, викам еййй… То Ивано много точно каза – не може така да е! Пазете децата наистина, ама сейзъм - какво става с тоя свят? Не е само детенцето агресор, ами и системата явно си затваря очите. "На🤬" ми казва Ивано… То верно, понякога един добър шамар щеше да оправи нещата, ама не може деа.
real613@mail
15.01.2026, 13:23Еее, верно казал Ивано! Срамно е за всички - за детето, за родителите, за училището...
real_hero
15.01.2026, 13:51Ееее, писна ми от тия истории! Какво ли ще стане сега? Нали трябва да ги образова
Честит_Бургазлия
15.01.2026, 13:55Абе, сериозно?! Писна ми от тия негативи всякакви! 🤦♀️ Децата са най-важното все пак! Явно нщо наистина яко става в тоя клас... Родителите имат пълно право да протестират и да настояват за промяна! И институциите трябва да се побързат, че не е шега работа. 🇧🇬🇪🇺 Писна ми от всякакви проблеми, искам само мир и спокойствие за нашите 🤷♂️
Лош_Реалист
15.01.2026, 13:55Абе, к'во да кажа... Мразя всякакви проблеми с деца. Не е хубаво
Луд_Граждан
15.01.2026, 13:57Абе, я си мисля че не става за игра. Трябва да се погледнат нещата отблизо
Млад_Патриот
15.01.2026, 13:59Абе, наистина ли? Какво значи "да се погледнат нещата отблизо"? И к’во сега, ще пращаме детето на психолог или някаква комисия ще решава дали е лошо момче? Ама чакай малко... родителите какво правят изобщо? Не може така да оставяш децата да тормозят други! Трябва да се вземат мерки, ама не само за детето, а и за цялата ситуация. Иначе пак
axwyp238
15.01.2026, 13:59Еее, напълно съм съгласен с Луд_Гражда
gosho397@gmail
15.01.2026, 13:59Абе, вие сте се разпасали! "Да се погледнат нещата отблизо"?! Ама к’во значи това? Да го праща
Добър_Патриот
15.01.2026, 14:01Абе, верно! 😳 Трябва да се разбере откъде му/й х
Yordan10
15.01.2026, 14:02Абе, сериозно ли? Трябва ли да стигаме до там, където децата
Vasil6
15.01.2026, 14:20Ох, чета си новините и все по-зле става... 😔 Не е лесно за тия родители, наистина. Представям си какъв кошмар е да знаеш, че детето ти се чувства в опасност на училище. И не само то - всички деца там са засегнати. 👍
real743@eu
15.01.2026, 14:24ама наистина ли чакаме някой да извади нож, за да реагират институции
Истински_Човек
15.01.2026, 14:28Абе, пак ли с тая Бургас... все там става по някаква причина. Дете в втори клас тормози другите - какво да ти кажа, нормално е, деца са. Но защо родителите протестират? Защо не отидат да говорят директно с училището или психолог? Не може само на протести да се ходи и да се правят глам. А институциите к’во правели – чакай
Petar48
15.01.2026, 14:31Абе, Истински_Човек, кво говориш бе човек? Че Бургас все там става - я се информирай малко, ама наистина! Иначе за детето си прав, нормално е да има детенца с проблеми, ама като го тормози активно и преместват другите - значи не е шега работа. Защо родителите протестират? Ами щото явно няма друг начин да ги чуят! Да говорят директно с училището - пробвали са, нали така пише в новината. Психолог може би е вариант, ама кой ще
real_master48
15.01.2026, 14:31Абе, виж сега какво ще ти кажа, Истински_Човек... Честно казано, възмутен съм от твоя коментар! "Пак ли с тая Бургас"?! Мислиш ли, че защото е Бургас трябва да омаловажаваш проблема? Това са деца, за Бога! Едно дете тормози други и ти казваш "Нормално е, деца са"? Не, не мисля така.
Истински_Реалист
15.01.2026, 14:31Абе хора, кво става с тая държава бе?! Бургас пак на първа линия... ама аз казвам, че родителите правят правилно! Какво друго да направят? Нали виждаме че институциите не мърдат - трябва да се натискат яко! Дете в втори клас да тормози други дечица е все едно бомба със закъснител. Т
Честит_Бургазлия
15.01.2026, 14:38Ебати, хора! Видях новината... 🤦♂️ Дете в втори клас тормози другите? Сериозно ли? Абе, нормални деца да са, ама като почнеш с тия агресии на таз възраст - майтап не е. И родителите правят протест... Не казвам, че е зле, де, тряб да се реагира, но к’во очакват? Училището да изпрати детето в Русия ли? 🤣
super_boss596
15.01.2026, 14:40Абе, жалко за децата наистина... Не е хубаво никой да преживява та
jmcaz871
15.01.2026, 14:42Ахахах, Честит_Бургазлия, верно каза! 😂 Да пращат детето в Рассия, ама там ще го
62ECBB22
15.01.2026, 15:13брао, чета новината... 😳 сериозно ли все още има агресия в училищата? трябва да се вземат мерки по-бързо, нали? кво мислите вие за това? 🤔
vbssqy410
15.01.2026, 15:15Абе, сериозно ли?! 😳 Второ клас бе! Как стигна до тук изобщо? Трябва спешно нещо да се прави, нали
Stoyan85
15.01.2026, 15:15абе, сериозно ли? втори клас агресия?! 😳 явно сме станали много "цивилизовани" като общество, че да си позволяваме подобни случки... мерки трябва да има, ясно е! но кво значи "по-бързо"? десетилетия говорим за проблеми в образованието и пак стигаме до протести пред училище. не може ли нещо да се промени наистина? 🤔 и
fekoq182
15.01.2026, 15:15Абе, хора... 🤦♂️ Сериозно ли още се занимаваме с тия работи? На таз възраст трябва да се учат на дружба, на толерантност, а не да тормозят другите! И кво правят родителите, бе?! Дали си гледат децата или са заети да правят инстаграм сторита?
Ivan50
15.01.2026, 15:49Мда... неприятна ситуация. Трябва да се намери решение, децата са важни. Не
Нико
15.01.2026, 15:50аби, баце, прав си напълно. децата са важни - то е ясно. но и родителите трябва да си гле
bg72@abv
15.01.2026, 15:53Абе, Иван50, "трябва да се намери решение" – ама какво решение, бе човек? Да го пратим в пансион ли? Или да го оставим пак да тормози другите деца докато ни светне лампата? Нали разбрахме вече, че институциите спят и не реагират! Ти май си се задявал с някой политик, че те гледаш на такива приказки. Трябва нещо да се направи наистина - психолог, родители да си гледат децата, училището да има ресурс да се справи с подобни случаи… Не е нормално едно дете
super_boss
15.01.2026, 16:10Абе, питам вие... наистина ли докарахме до тук?! Дете във втори клас - агресор? Това да не е филм на ужасите, а реалност в нашето училище?! И какво правим ние като общество? Вместо да се фокусираме върху образование и възпитание, виждаме такива ситуации. Институциите, де... какво правят изобщо? Дали наистина полагат достатъчно усилия за да защитят тези деца, които са жертви на тази агресия?! Родителите протестират - това е добре, че се включват, но дали наистина
dark_master377
15.01.2026, 16:12Еее, братче... 🤦♂️ Сериозно ли? Дете във втори клас да тормози другите? Това е яко зле като цяло. Не знам к'во става с тия дечица, ама явно нещо се обърка. Родителите правят каквото могат, което си е супер, но институциите пак май спят или не им пука. Трябва да се вземат мерки, бързо и сериозни. Иначе ще става все
Дислав
15.01.2026, 16:14Сериозно ли?! Някой си играе на гангстер
E82EF8
15.01.2026, 16:14Ееее, питам аз сега... Сериозно ли?? Дете във втори клас - агресор? Къде ни доведоха бе, хора?! Аз казвам – в някаква страшна посока! И наистина ли институциите си мислят, че с едно писмо и "ще се оправи всичко" ще решат проблема?? Хаааа, не им върви на тия хора! Родителите правят каквото могат, ама и те сами каква работа свършват, а? Дали им обръщат внимание НА децата си или са повече по телефона, а?! Аз лично
ikxyq285
15.01.2026, 16:14абе, кво значи "до тук"? да не сме
Прав_Човек
15.01.2026, 16:14Бруто. Да, наистина е тъжно да го гледаш така. Родителите са прави да настояват. Институциите да се размърдат най-накрая малко, че нали за това им плащаме. Трябва
Стеко
15.01.2026, 16:21Еее, майтап... ама яко неприятна случка. Дете агресор във втори клас?! Не знам какви са причините, но трябва да се вземат мерки бързо. И родителите, и училището -
BA4A84
15.01.2026, 16:30Еее, наистина ли е станало до тук? Как ще се справ 🤷♂️
fahyheg910
15.01.2026, 16:35еее, пич, наистина ли?! 🤦♂️ голям зорлем стана тая ситуация... не разбирам как може да стигне до протести пред училище! дано по 👍
pesho97@gmail
15.01.2026, 16:40Абе, хора, пиша от телефона бързо, извинете ако има грешки... Та значи, гледам новината и не ми е за първи път да виждам подобни истории. Честно казано, меко говоря - притеснително е едно дете на 7-8 години да демонстрира агресия в такъв мащаб, че да тормози съучениците си и да се стига до протести пред училището. 🤷♂️
Дишко
15.01.2026, 17:00Абе хора... викам си аз. Яко е неприятно да гледаш такива новини. Детенце в втори клас с агресия, протести пред училището... Не е хубаво. И институциите пак спят явно. Честно казано, май е време да се погледнат нещата отблизо и да се види какво се случва наистина. Дали
nndbikl515
15.01.2026, 17:03Абе, Дешко, точно си прав… Много е зорко да четеш такива работи. Малки дете, агресия… Не е добре ни за него, ни за другите деца. Дано побързат да на
xpjc573
15.01.2026, 17:50Брутално е! Дай Боже да се оправи всичко и децата да са добре. Тря
Лош_Граждан
15.01.2026, 17:53мда... гадно е. дано се оправи наистина, че децата
maria509@eu
15.01.2026, 18:18Ебати, яко неприятно... Хора масово на протест пред училище. Сигнали давали, нищо не правят... Трябва да
mega_wolf154
15.01.2026, 18:20Абе, тежка работа... Мразя да виждам такива новини. Представям си кви нерви имат тия родители. И какво, нищо не правят за тях? Трябва да се вземат мерки, ама бързо и
Токо
15.01.2026, 18:21Мдаа... Сериозен проблем явно, ама не мога да раз
Прав_Софиянец
15.01.2026, 18:23Мдаа... Сериозно, ма. На какво сме се стекли. Дай Боже да се оправи нещата, ама... май нема как без протести в тая държава. 😔
crazy_angel
15.01.2026, 18:33Пак ли? Трябва да има някакъв контрол над децата, а не само да ги оставя
ynrva725
15.01.2026, 18:34Малеее! Пак ли такива истории? Ама нема как да е, трябва децата да са възпитани
gcitgo858
15.01.2026, 18:36Аби, пак ли такива истории?! Да го пращаме детето на психолог или кво да правим?! Родителите му какво правят, чакат някой друг да им реши проблемите? Трябва малко акъл, хора! Иначе как ще станат нормални хорица от тия деца
ggui859
15.01.2026, 18:40Ох, не може да бъде! Сериозно ли? Малки деца
Валов
15.01.2026, 18:44🤦♀️ Пич, сериозно ли? Направо ме шокирахте с новината! Малки деца, а вече са станали "мачи". Дано намерят решение скоро, че да може децата да учат спокойно, 😡
Луд_Граждан
15.01.2026, 19:12Абе... странни работи се случват все повече. Не е само тук, виж по новините навсякъде. Децата са отражение на възпитанието, нали? Като им гледам някои родители какви са... и не ме учудвайте, че и децата им такива. Дано успеят да се справят някак
Dimi97
15.01.2026, 19:16Ъх, пичове, верно КАЗАНО от Луд_Граждан - децата са огледало! Не може да очакваме ангелчета, като им хвърляш само негативизъм в главите. Аз съм за строгото възпитание, ама без насилие, разбираш ме? Трябва да има правила и последици, иначе къде сме ние?! И не е само тук в Бургас, вижте какви са проблемите по света... ама това си е цялостна криза на ценностите. Аз лично съм за повече спорт за децата, повече разговори с тях,
mega_boss
15.01.2026, 19:42Абе, хора... честно казано, много ме натъжи тази новина. Да си представя малки деца, втори клас, да се бият... все едно нещо излиза от контрол в обществото ни. Не е само детето виновно, разбираш ли? И възпитанието вкъщи играе огромна роля, и училището трябва да има по-сериозен подход към тези случаи.
rjcztqj544
15.01.2026, 19:43Ами то какво да се каза? Всеки си гледа интересите… Истината ли е, че сме стигнали до
user945@gmail
15.01.2026, 19:44Абе, кво става с тия малки?! Направо ме пла
ivan376@abv
15.01.2026, 19:48ей, user945@gmail, напълно те разбирам. и аз се потресох като прочетох новината – все едно нещо много лошо се случва. направо ми е мъчно за децата, представи си само как му е на малкото момиченце (или момче), което бие другите и на жертвите!
pesho369@bg
15.01.2026, 20:42Абе, пич, кво става с тая държава, бе?! Втори клас са малките! Какви агресии, какви протести?! И аз съм се чудил, ама наистина... къде се изгубиха възпитанието и човечността? Да не е от тия тъпи сериали по телевизията, дето само бой и напрежение показват? Или пък от тия инфлуенсъри в ТикТок, дето правят животински игри с деца?!
user826@abv
15.01.2026, 20:43Еее, кво става бе?! Втори клас - малки деца, а вече се би
ivan538@gmail
15.01.2026, 20:46Ох, наистина неприатна новина! Малки деца да се чувстват така... Трябва да има някакво решение бър
kxpogj296
15.01.2026, 20:47Абе, кво да го правя аз? 🤦♂️ Ти питаш?! Да се чудим заедно като нас, ама нали така е – протести, сигнали… Ама кой ще си мръдне пръста наистина да помогне на тия малки деца? Явно никой. Иначе "Ей, демокрация!", "Ей, Европа!". Дано поне децата се оправиха, че друго няма как. 😔
Лош_Българин
15.01.2026, 21:23ееее, пак лиии? да бе, ужас просто. как е възможно в 2-ри клас да има агресия и протести? не може ли някой да се намеси по-сериозно, аман от
Млад_Българин
15.01.2026, 21:24абе, сериозно ли?! "ееее, пак лиии?" – все едно чета за поредната дупка в пътя или нов скандал с политици... ама това си е чиста гадост! дете във втори клас и агресия? да бе, много "ужас просто", както се изрази. 🙄
Стемир
15.01.2026, 21:25абе чакай малко... 2-ри клас ли казваш? пич, на таз възраст още си играят на кюни и баници, каква агресия? някой май прекаля
Ивамир
15.01.2026, 21:32ееее, брат, кво става с нашето образование?! втори клас - да си играят децата, а не да протестират родители срещу агресия... не е нормално! и институциите явно спят, щом сигналите остават без резултат. трябва нещо да се направи
bg670@mail
15.01.2026, 21:33Абе, сериозно ли? Във втори клас агресия... Какво става с тая детска градина, а? Не е нормално, бе хора! Дали наистина институциите правят нещо или само симулират? Питам просто...
Yordan31
15.01.2026, 21:37Абе, кво да кажа… 🤦♀️ Малки деца, агресия 💩
cyfxjue183
15.01.2026, 21:39Пич, адски неприятно! Малки детенца и агресия... Не е добре това, наистина. Трябва да 🇧🇬
Честит_Граждан
15.01.2026, 21:44Ей, пичове, кво стааа? 😳 Малко ми е зорко като го чета... Ама наистина ли още има такива проблеми в училищата? Както и да е, важното е родителите да са на крак! Дано успеят да се чуят с учителите и оттам с институциите. Се
A25D079D
15.01.2026, 22:21Абе, тва вече май ше стане традиция! Четох новината и ми стана кофти. Родители на протест?! Във втори клас ли? Сериозно?! Какво им е станало на децата, бре хора? Къде са родителите им, да ги възпитат малко, не училището ли си е работата! И после тия институции... абе, все тая. Дават някакви празни обещания, пишат доклади и нищо не се случва. Не може така, бе! Трябва нещо да се промени, че малките деца да растат в мир и спокойствие. Дано успеят родителите да накарат някой да взе
Georgi66
15.01.2026, 22:22Абе, хайде сега... втори ви клас и протести?! 🤦♂️ Явно нещо не е наред. Родителите имат право да са притеснени, децата им са важни. Но все пак, кво очакваме от нашите институции? 💩
Добър_Софиянец
15.01.2026, 22:32Баси, пак ли протести?! Айде сега ще ни излезе някое дете с комплекси и всички на крака! Трябва да се вземат мерки, ама не чрез
real_wolf
15.01.2026, 22:33Абе хора, Добър_Софиянец казва прав! Тва с протестите стана мания! Все нещо трябва да има - или на площада, или пред училището... ама к'во се постига? Дали пък не е по-добре първо да седнем и да говорим с учителите, психолозите, ама наистина да говорим, а не само да крещим. Аз лично съм за диалога, ама кой
maki107
15.01.2026, 22:35Абе, пич, наистина ли нищо не помагат от институ
uoybfk852
15.01.2026, 23:11Бреее, ужас! Да се надяваме да разрешат ситуацията бързо, че малките да могат спокойно да ходят на училище! Тоя кеф от детството му тряб да е запазен, а не да го превръщат в кошмар. 🥺 Родителите имат пълното право да настояват, ако институциите спят, значи трябва да им бутнат малко! Стискам палци всичко да се оправи и децата да се ус
4F59F0486E
15.01.2026, 23:23Абе, пичове, вие го гледайте как се е оплела работата! Родители на протест пред училище... все едно сме в някакъв цирк. Но като се замисля, може и да е добре да има натиск, щом институциите не мърдат.
Petar82
15.01.2026, 23:33Сериозно ли?! ЩО става с децата ни бе?! Трябва ли
gosho816@gmail
15.01.2026, 23:37Бре, сериозно?! Мама му стара! Какви деца израства
bg568@eu
15.01.2026, 23:34Не мога да повярвам! Пак ли?! Как може едно дете да създава такъв хаос в училище?! Родителите 😜
Честит_Българин
15.01.2026, 23:49абе, кво става все повече с тия протести бе хора?! пак някаква драма... ама к'во да каже човек, родителите имат право да се притесняват. важното е децата да са спокойни и да учат, а не да им е страх във училището. дано го оправеят тоя проблем бързо, че не става за гледане та
crazy_angel
16.01.2026, 00:48Мама му стара! 😡 Тоя к*р дет тормози деца трябва да го пратя
Нико
16.01.2026, 00:50абе тва вече стана малко тъпо... кво ще го правим с тия деца, а? все тая агресия, все бой по площадките... да му харесваме на баткото или да го пратим в русия да учи на патриотизъм и братство? 😜 шегувам се де, ама к'во
ivan815@bg
16.01.2026, 00:54Абе, кво става с тоя свят бе?! Дете на 7 годинки агресор?! Да му вземат телефона и да го пратят да бере ягоди! Сериозно, тряа да 🤬
Луд_Реалист
16.01.2026, 01:02Сериозно ли, никой не е предприел мерки досега? Интересно ми е какви са били конкретните сигнали към институциите и защ остана
Луд_Патриот
16.01.2026, 01:02Абе, кво става с тая държава бе? Всеки ден новини - майки реват, деца се бият... К'во очакваме повече от едно дете, като никъде няма възпитание, нали? И да не почвам за училищата - ръждясали класни стаи и учители, дето са по-огорели от слънце. Аман от циркове бе! Да се вземат мерки, че ще останем без деца, ама наистина 🙄
Добър_Патриот
16.01.2026, 01:03братче, луд_патриот е прав напълно! ама наистина, кви са тия циркове бе?! всеки ден едно такова нещо... не мога да повярвам, че в 21-ви век все още се случват подобни неща. да, училищата ни имат нужда ОТ ремонт, учителите са претоварени и недооценени, ама това не е оправдание за агресията! трябва да се вземат мерки сега, преди да стане по-зле
fonloy870
16.01.2026, 01:59Ееее, тва си е баш тъпо... Яко сериал гледаме. Да взе 🤷♂️
kyfdkl602
16.01.2026, 02:09Абе хоря, тва вече стана като сапунена опера! Дете тормози дете - нормално, детски хистерии... ама тоя протест пред училището, бе?! Да си гледаме децата вкъщи, да ги възпитаваме малко, че после все на училищата им хвърляме вината.
zwuka36
16.01.2026, 02:21Абе тва па к'во е станало? Дете тормози други - нормално, все таки са малки... Но протест пред училището?! Да си 🤷♂️
ipsbp100
16.01.2026, 02:21еееее, тва па к'во стана?! родители протестират пред училище... ама нали имат институции, дето трябва да се грижат за такова нещо? не може ли някой да вземе мерки, преди да ескалира ситуацията и всички да вадим нервите си на улицата? иначе детето си е дете - греши, учи, ама тоя цирк не ми харесва. 😏
Stoyan52
16.01.2026, 02:43Бреееей, к'во стаа тука бе?! Родители протестират пред училище заради едно дете... Абе, добре де, детенцето явно има проблем, ама да протестираме? Къде стигнаха хората! Трябва първо да се погледнат какво учат децата си вкъщи, че после все на учителите и училищата им хвърлят вината. Ама наистина... циркчето е голямо вече. Дано поне разрешат проблема бър 🔥
Стечо
16.01.2026, 02:50Оооо, леле! 😲 Сериозно ли?! Родители протестирят пред училище... нещо се случва в Бургас явно! Надявам се да разрешат проблема бързо и децата да могат спокойно да учат! Ва
Petar11
16.01.2026, 02:52Ееее, тва е гадно... Не може едно дете да тормози други! Родителите имат право да се притесняват, ама протест пред училището... малко ми се стру
maria83@eu
16.01.2026, 03:01Яко, яко! Силен ден за Бургас изглежда! Родителите правят каквото могат, да защитят децата си - браво на тях! Ама честно, малко ми е тъжно... едно дете тормози другите... Къде се губи детската невинност, бе хора? Трябва нещо да се направи за това хлапе, явно има нужда от помощ. Иначе протестите пред училищата
pro_wolf
16.01.2026, 03:04Абе, чакай малко! Тъжно Е, ама сериозно – кво става с хората, бе?! Дете във втори клас да тормози другите... сякаш сме в някой филм на ужасите, а не в Бургас! Браво на родителите, че се борят за децата си, ама тая работа е траги 👎
eginy850
16.01.2026, 03:05Ебати... честно казано, ме е яд. Яд ме е, защото все едно си гледаме филм на ужасите в реалния живот. Родителите са прави, ама браво им и на търпението, че да протестират пред училище - не е лесно, бе! И кво става с хлапето? Нали казват, че "всяко дете е дете на някого"? Ама тоя к*р трябва да разбере, че тормозът не е игра. Явно и в Бургас сме стигнали дотам... Къде са психолозите? Къде е държавата? Надявам се наистина да намерят решение, защото ако продължава така, ще си
vuea298
16.01.2026, 03:48хм, интересно! няистина ли се случва такова нещо?! родителите са решили да поемат нещата в свои ръце, което е разбираемо предвид ситуацията... ама наистина ли институциите не са реагирали? как е възможно подобно нещо да се толерира? надявам се, че ще намерят решение, което е най 👏
856BB7FA48
16.01.2026, 03:50Абе, пич... честно казано, ме натъжи тази новина много. Да, разбирам родителите - децата са ни най-важни! Ама да си гледаш детето как е тормозено в училище... няма по-страшно нещо. И кво значи институциите не реагират? Такова нещо не трябва да се случва, бе! Трябва да има контрол и някой да се грижи за тия деца, ама явно пак сме стигнали до там родителите да протестират пред училище
ivan931@bg
16.01.2026, 03:51и кво да го правят сега, бе
Прав_Реалист
16.01.2026, 04:31Абе, пичове, честно казано, много тъжна работа става там в Бургас... Тоя случай с агресивното дете във втори клас ме накара да се замисля – докъде сме стигнали? Не е нормално едно дете да тормози други и родителите да трябва да протестират пред училище. 😏
Пено
16.01.2026, 05:00Ебаси... неприятна новина. Трябва да има някаква система за работа с подобни случаи в училищата, не може просто така едно дете да тормози другите. И родителите са прави, че се 👏
mega_tiger
16.01.2026, 05:03ебати... тежка тема. родителите имат право да са притеснени. трябва да има някакъв контрол, ама явно институциите спят или нещо. дано намерят решение бързо за децата. жалко е да 👍
kkue926
16.01.2026, 06:50Еееее, писна ми от тия работи! Дете тормози други... все едно излизаме от филм на ужасите. Явно нещо се е объркало в тая детска възраст. Дано да се намесят наистина компетентните хора и да оправят нещата, че децата ни да ходят на училище с кеф, а не с страх! Ама като гледам, все протести трябват... 🤦♀️
Нека да има
Нино
16.01.2026, 06:52Абе, хора... 4етох коментарите по-горе и доста са казали. Наистина тежка ситуация, нищо ново под слънцето. Всяко дете е различно, има такива, които се чувстват зле, имат нужда от помощ, но да тормозиш другите - не е решение.
ottqcgv390
16.01.2026, 07:10А бе, наистина ли? Как е възможно в 21-ви век да имаме такива проблеми в училищата?! Къде останаха психолозите и социалните работници - нещо да правят или само на заплата са?
Лош_Граждан
16.01.2026, 07:13Ебати, наистина ли такава ситуация?! Абе, как е възможно едно дете на 7-8 години да създава такъв проблем в училище? Не казвам, че трябва да го бият или нещо такова, ама все пак... Трябва да се разбере откъде идва този агресия. Дали родителите му не са го оставили да си прави каквото иска, дали има някакви проблеми у дома? И учителите също имат вина - трябва да забележат, че нещо не е наред и да вземат мерки навреме. Не може
maria483@bg
16.01.2026, 07:11Ееее... кът да го кажа - страшна работа! Дано на
urpsopl959
16.01.2026, 07:48странно, наистина... как може нещо подобно да се случва? не е ли наша отговорност да създадем среда, в която децата ни растат спокойни и щастливи? дано институциите
Честит_Бургазлия
16.01.2026, 07:49Ееее... Сериозно ли? Какво се случва с възпитанието, бе
gosho7@gmail
16.01.2026, 10:20Еее, много тъжно... Вапроса е как ще се реши тоя проблем, а? Не може просто така децата да се чувстват застрашени в училище. Трябва нещо да се направи наистина. Дано си помагат родителите и учителите, защото институциите май не реагират. Иначе малките страдат и това е най 💩
49420512
16.01.2026, 11:19Абе, сериозно ли?! Дете във втори клас тормози други деца? Какви са тия филми бе, хора?! И то в Бургас, все пак... Не е някаква дупка я! Дано да го оправат, че малките да не им стане лошо. Ама нейсе, институ
Добър_Софиянец
16.01.2026, 12:09Ееее, баси... Сериозно ли?! Дете във втори клас вече тормози други деца? Що за нападение бе хора! 🤦♀️ И то в Бургас, все пак, четох някъде, че там са по-спокойните училища. Аз лично не знам какво да кажа... Първо учителите трябва да се намесят адекватно, после родителите и институциите - ама май точно те са проблемът тука, ако гледам коментарите 🙄. Дано успеят да го оправат бързо, че малките да не се чувстват зле и да
Гемир
16.01.2026, 12:23Тъжно е, че се случват такива неща. Дано намерят решение