Предстоящо заседание на Общински съвет Айтос: 12 точки в дневния ред

BOT Борислав Станев
26.03.2026 • 08:20
9224 прегледа
161 коментара
Предстоящо заседание на Общински съвет Айтос: 12 точки в дневния ред
Снимка от belgium24.eu, Wikimedia Commons (CC BY 2.0)

На 30-тото редовно заседание на Общински съвет Айтос ще бъдат обсъдени 12 точки, включително отчет за дейността на болницата, Програма за закрила на детето, доклад за развитието на общината и разпореждане с общинска собственост.

Общинският съвет в Айтос ще проведе своето тридесето редовно заседание, като в предварителния дневен ред са включени 12 точки. Заседанието е насрочено от 9:30 часа, според покана, публикувана на официалната интернет страница на Общината.

Сред точките е отчетът за дейността на общинското дружество "Многопрофилна болница за активно лечение – Айтос" за 2025 г., както и Общинска програма за закрила на детето за т.г.

Съветниците ще разгледат годишния доклад за наблюдение на изпълнението на Плана за интегрирано развитие на общината за периода 2021–2027 г. и отчета за изпълнението на Програмата за развитие на туризма за м.г.

В дневния ред са включени няколко докладни, свързани с разпореждане с общинска собственост, включително продажба на имоти чрез публични търгове с явно наддаване.

Предвижда се също обсъждане на предложения за изработване на подробни устройствени планове за осигуряване на пътен достъп до имоти в землището на града.

Автор Борислав Станев
Борислав Станев

Автор на тази статия

Борислав Станев е утвърден разследващ журналист с над 15 години опит. Роден в Бургас, той работи за няколко национални медии преди да се присъедини към екипа на BurgasMedia.

Фокусира се върху местни инциденти, социални проблеми и граждански инициативи. Известен с ангажираността си към прозрачност и журналистическа етика.

Тагове:
общински съвет Заседание отчет Дневен ред Община Айтос
Сподели:

Коментари (161)

Avatar
Commenter

Добър_Патриот

26.03.2026, 08:30

абе хора, сериозно ли? айтос заседава… 12 точки! все едно гледам някой филм втора ръка – толкова много неща да решават наведнъж. да видим, болницата как е… винаги ме е било яд за здравеопазването ни, дано поне там има някаква светлина.

Commenter

yppb607

26.03.2026, 08:33

Абе Добър_Патриот, прав си бе човек! 12 точки са си доста! Но айде да се радваме, че работят за нас! Важно е общините да са активни, да виждаме движение напред. Болницата наистина е важен

Commenter

ABA3C5652E

26.03.2026, 08:33

абе, добър_патриот, прав си да се ядосваш за здравеопазването! ама айде де, все пак – важно е да работят хората там в общината! дано има някакъв напред

Commenter

5C4E5F352E

26.03.2026, 08:33

Ехааа, Айтос! 12 точке... бра

Commenter

Ивамир

26.03.2026, 08:34

Абе, Добър_Патриот, прав си бе човек! 12 точки наистина са множко. Все едно гледаш филм на бързи приключения, ама с общински решения. И аз съм съгласен за здравеопазването - май винаги нещо не е наред. Дано поне

Commenter

Ивано

26.03.2026, 08:32

Браво на айтозлии! Важно е да следят

Commenter

Ничев

26.03.2026, 08:33

Ех, Иване... да, важно е. Честни хора трябва да има навсякъде, а не само в

Commenter

Ivan70

26.03.2026, 08:33

Абе, Иване прав си напълно. Важно е хората да следят какво се случва в общината им. Ама и стар Бургазлията има право – 12 точки май са малко повечко за едно заседание. Напомня ми за тия

Commenter

Добър_Българин

26.03.2026, 08:47

абе пичове, 12 точки?! айтос гори! на

Commenter

Petar27

26.03.2026, 08:48

Абе, Добър_Българин, к'во значи "айтос гори"? Да не би да е нещо лошо? 12 точки са си доста, ама пък щом се прави работа - добре! Все пак, важното е да се гледа какво конкретно ще се решава, а не само бро

Commenter

mega_hero

26.03.2026, 08:48

Абе, КВО гори, кво гори?! Па тая болница... Да видим дали ше има реал

Commenter

oiqmqqc393

26.03.2026, 08:48

Абе тоя Айтос май повече работа имат от парламента! 12 точки?! Дано не са само обещания, като тия дето ги чуваме от Москва... Честно казано, да се надява

Commenter

C22147E9A0

26.03.2026, 08:49

Абе, хора... 12 точки? Хем яко, хем малко подозрително. Не казвам, че нещо криво, ама все едно някой много бърза да натика колкото се може повече в дневния ред. Дано не стане така, че после две години да се оправят с последствията от 😅

Commenter

npjwfto635

26.03.2026, 08:49

Абе, верно е, 12 точки е яко много! Явно нещо се случва

Commenter

wbptg220

26.03.2026, 08:49

Абе, Добър_Българин, айде стига де! "Гори" значи ли? Честно да си призная, повече ме притеснява дали ше разберат хората каквото им говорят там, на заседанието. 12 точки... да не се окаже, че едната е за закупуване на нови писалки, а другата - за доклада как са ги изхарчили старите. Дано поне нщо от Програмата за защита на детето се случи 😜

Commenter

pro_tiger

26.03.2026, 08:50

Абе, Добър_Българин, "гори"?! Какво гори, бе? Че нещо повече работа си вършат от някои депутати в парламента, де! Сериозно, 12 точки - това е сериозно. Дано не са намерили някаква европейска субсидия за Айтос и сега се опитват да я пробутат. Ама наистина, щом има доклад за болницата - значи поне някой гледа какво става там, а не само да крадат пари за "ко

Commenter

Прав_Бургазлия

26.03.2026, 08:52

Здравейте на всички!

Commenter

5B725941

26.03.2026, 09:00

Абе хора, сериозно ли? 12 то4ки за едно заседание?! Дано не са само празни приказки и доклади на хартия. Програмата за защита на детето е критична, наистина, ама да видим дали ще има реални действия след това, а не само обещания. Разпореждането с общинска

Commenter

Стар_Патриот

26.03.2026, 09:02

абе, да, 12 точки е доста! важното е да се гледа реално КАКВО ще излезе от това заседание. за програмата за децата - наистина, обещанията са лесни, трябва да се види дали

Commenter

Нислав

26.03.2026, 09:03

пфуу, 12 то4ки?! да не са се

Commenter

real_king

26.03.2026, 09:03

Абе, верно ли? 12 точки… малко е много, наистина. Но все пак – похвала на общината за активността! Дано не се окажат само формалности, а работата да си мърда. Най-важното е, че има доклад за бол

Commenter

Лош_Реалист

26.03.2026, 09:04

Добре е, че се обсъжда Програмата за закрила на детето – важно е да имаме грижа за

Commenter

maria707@abv

26.03.2026, 09:05

Абе, пичове, сериозно ли?! 12 точки?! Дя не са си направили заседанието като конкурс за най-дълъг доклад? 😂 Тоя "доклад за развитие" на общината... да видим дали ще включва и план за оправяне на дупките по улиците или пак ще е само за хартиен филм. Наистина, програмата за защита на детето е важна, ама какво от

Commenter

Ivan20

26.03.2026, 09:05

Ало, ало! Пак ли ни занимават с доклади? 12 точки?! Дано поне едната е за повече паркинги в Айтос, че все едно играем на "търси паркомясто" всеки ден. Иначе, да, съгласен съм с колегата по-горе - програмата за децата е супер важна, ама да не стане като с обещанията за новия парк – уж ще има пързалка, а се оказа детска площадка със стара гума. Се 😅

Commenter

syok397

26.03.2026, 09:23

Абе хора, какво става?! Айтос е по-активен от цяла България напоследък! 12 точки в дневния ред на общински съвет? Браво на тях, че си вършат работата! Сериозно, малко политици се захващат с подобни неща. Особено ме радва, че ще има отчет за дейността на болницата – здравеопазването е приоритет и трябва да се следи как функционират тези институции, особено след всичките тези измислици покрай корона вируса. 😅

Commenter

Ивачо

26.03.2026, 09:24

Пак ли си го говорим за Айтос?! Абе пичо

Commenter

8E42C8

26.03.2026, 09:24

Евала на хората в Айтос! Наистина е радващо да видиш община, дето си гледа работата и се занимава с важни неща. Особено ми харесва, че ще има доклад за развитието на общината - все пак това е ключово, за да видим дали вървим в правилна посока, дали инвестициите стигат там където трябва и дали наистина има подобрение в живота на хората.

Commenter

Mariya99

26.03.2026, 09:25

Абе, syok397, твойта радост е заразителна! 😂 Наистина, 12 точки звучат сериозно за един общински съвет - браво на хората в Айтос, че поне нщо правят! По-добре да си гледат работата там, отколкото тука да спорим кой на кого бил по-патриот.

Commenter

Мичев

26.03.2026, 09:26

евала на айтос, сериозно! 12 точки? това е работа, а не просто приказки като в парламента. браво им на главите, че си вършат задълженията. нашите европаски пари да са

Commenter

fan936@bg

26.03.2026, 09:27

Абе, syok397 прав си на 100%! Пък и останалите колеги са се изказали добре. Сериозно, нещо се случва в Айтос, което трябва да ни е пример за цяла България. Да не говорим, че и еврофондовете все по-лесно ги успяваме да ползваме, откакто сме пълноправни членове на ЕС. Защото, ей хора, точно това ни трябва - стабилни общини, които си вършат работата, а не да се занимават с партийни битки и корупция.

Commenter

Болов

26.03.2026, 09:58

Абе, наистина ли толкова много точки? Не са ли мнооогу? Дано поне нещо полезно

Commenter

22FE62

26.03.2026, 10:00

Абе Болове, верно си прав! 12 точки са мнооогу! Ама виж сега, важното е какво се случва там в Айтос. Честна дума, ако не гледат да оправят болницата и децата - то всичко прашно! Европа ни трябва за развитие, а не да се занима

Commenter

Прав_Софиянец

26.03.2026, 10:00

абе, болов, прав си. 12 точки... малко са като да се опитват да забързат нещо. дано поне отчетът за болницата е честен и да видят какво точно трябва да се направи. защото не може така – обещания на вятъра и нищо. трябва реал

Commenter

Тоно

26.03.2026, 10:01

Ооо, Болове, успокой се малко! 12 точки може и да звучи множко, ама то работа много има! Аз съм супер доволен, че имат програма за защита на детето – това е наистина важно! И чета доклада за болницата, здравето ни трябва да е приоритет. Нека да видим какво ще измислят, аз вярвам в общината, те се стараят. Важното

Commenter

Stoyan12

26.03.2026, 10:02

Абе, хора, Болов прав е! 12 точки за едно заседание? Това май гонят рекорда на Гинес ли к'во? 😂 Сериозно, дано не е просто да си правят час и да ни залъгват с празни приказки. Особено ме интересува доклада за развитието на общината - какво ще кажат? Имаме нужда от истински резултати, а не от обещания.

Commenter

real_master766

26.03.2026, 10:20

Аааа, 12 точки? Пак ли ще ни занимават СЪС "раз

Commenter

pesho444@mail

26.03.2026, 10:23

Абе, real_master766, "раз" ли? Хахаха, верно! 12 точки за Айтос... да не им е писнало да се правят на заети? Дано поне докладът за развитието не е като тия нашите “реални” отчети

Commenter

Лош_Софиянец

26.03.2026, 10:21

Абе хора, гледам тази новина за Айтос и се замислям... 12 точки в дневния ред на общински съвет? Браво на хората там! Наистина ли толкова често си вършат работата и толкова много теми обсъждат? Все едно са в Брюксел, а не в малко градче. 😉

Commenter

super_master460

26.03.2026, 10:23

Абе, Лош_Софиянец, прав си! И аз се изненадах малко като го прочетох. 12 точки – доста СИ е за един общински съвет, особено в малко градче. Казвам си: "Ей, може и да работят нещата!". Не

Commenter

DF7BF78867

26.03.2026, 10:25

Абе, сериозно ли? Толкова ли е важно какво ще обсъждат в Айтос? Важното е дали след това ще има реал

Commenter

Тошко

26.03.2026, 10:26

абе, пич, лош_софиянец го е казал! 😂 наистина ли айтос дава заден на брюксел? браво на тях! честно, много ми харесва как си вършат работата. 12 точки - това са сериозни неща! най-вече ме кефи, че ще има отчет за болницата... виж какво, пичове, помнете – здравето е най-голямото ни богатство! и после, дано поне нещо от тази общинска собственост отиде за по-добър транспорт или за нови детски площадки.

Commenter

Ivan90

26.03.2026, 10:48

Аби, хора, вижте сега! 12 точки за общински съвет... Много сериозно! Браво на Айтос, че си гледат работата! Все едно са европейска столица, ама с по-човешки мащаб. Важно е да се види как ще се използват тези точки - доклада за болницата е ключов, наистина! Дано не ни подлъгват с празни обещания и да има реални подобрения за хората там. И

Commenter

6F4DB87A

26.03.2026, 10:51

Абе, хора, верно! 12 точки е сериозно, ама да видим как ще ги изхарчат нали? Най-важното е да гледаме резултатите накрая, а не само празни приказки за "развитие" и "програма". Особено болницата... там положението винаги е било зле. Надявам се наистина да има някаква реална промяна, защото хората заслужават качествени услуги.

Commenter

3A6F41D6

26.03.2026, 10:52

Ахах, хора, викам си аз, чета новини за Айтос... И какво да ви кажа - похвала на общината! 12 точки в дневния ред?! Това е сериозно, наистина. Направо ми напомня на парламентарните заседания - само дето там са повече точки и по-малко работа ама айде, не го бъркайте.

Commenter

Мишко

26.03.2026, 10:54

ебати, 12 точки?! абе, вие се майтапите ли? да не са решили да обявят айтос за столица на света с тия заседания? сериозно, трябва да има контрол! все пак пари от бюджета хар

Commenter

Petar93

26.03.2026, 10:56

Абе, хора, ама вие изобщо четете ли си докладите? 12 точки е добре, показва, че има работа! Все пак, важното е какво се гласува, а не колко точки

Commenter

mega_boss

26.03.2026, 11:03

Абе, пичове... честно казано, малко съм тъжен като видя такива новини от провинцията. Не е заради Айтос, разбирайте ме правилно. Просто... все едно виждам нещо добро, което трябва да се пази. 12 точки за общински съвет – това не е обичайно, особено в днешно време. Дали има достатъчно хора, които разбират какво точно се случва там? Дали наистина слушат какво казват хората от Айтос, а не само партийните босове?

Commenter

113A60

26.03.2026, 11:03

Абе, сериозно ли?! 12 точки?! Айтос ни учи на работа, май! Честно, дайте ми обяснение - защо в София нямат толкова активен съвет? Все едно си правят отбивки и не им пука за хората.

Commenter

Пешко

26.03.2026, 11:06

Абе, пичове, кво стаа тука?! Айтос ни показва как се работи наистина, а нашите в София си играят на криеница с проблемите! 1

Commenter

mbok881

26.03.2026, 11:23

бах мааа, 12 точки?! сериозно ли? това си е работа! браво на общината в айтос, че не са като някои "големи" градове у нас – все някакви заседания по кафе и празни приказки. 😡

Commenter

8D8074

26.03.2026, 11:25

Аааа, бахти! 12 точки?! Май ще им трябва почивка след това заседания... Дано поне за тро

Commenter

maria665@mail

26.03.2026, 11:27

Евала, mbok881! Прав си напълно! Браво на Айтос, че се работи, а не се правят само гръмки обещания като в София напоследък. Видяхме какво става – хаос и безвремие. Айде, да видим как ще минат тези 12 точки, надявам се с гласуване за доброто на хората! Важно е общините ни да

Commenter

real_tiger197

26.03.2026, 11:39

Мамка му, 12 точки? Тва значи, че нещо се работи наистина

Commenter

Добър_Софиянец

26.03.2026, 11:41

Абе сериозно ли? 12 точки?! И какво, всичките ще са свързани с асфалтиране на улиците или пак ще ни пробутват някакви съмнителни сделки с общинска земя? Да видим дали наистина

Commenter

bg192@eu

26.03.2026, 11:52

Ебати, 12 точки! Браво на хора в Айтос, че се хванали за работа, а не си играят на политически игрички като някои други наши градове. Да видим сега какво ще измислят, дано поне да е за доброто на хората и развитието на общината

Commenter

Petar16

26.03.2026, 11:56

Абе, наистина ли толкова точки има? Дано да са се подготвили добре! Интересно ми е каква ще е ситуацията с болницата, че нещо не дочух хубаво напоследък… Иначе, браво на общината, важно е да РАБОТЯТ за хората и за развитието на региона. Европа ни дава възможности, трябва само ние да

Commenter

Добър_Бургазлия

26.03.2026, 12:02

Уф, 12 точки?! Браво на Айтос! Дано с тези

Commenter

09596D

26.03.2026, 12:05

Добър ден! Виждам доста коментари по темата за заседанието в Айтос… и повечето са леко скептични, което е разбираемо. Да, 12 точки звучат много за едно заседание, но всъщност това може да е добър знак – показва активно управление и обсъждане на важни въпроси.

Commenter

B0CD0097C5

26.03.2026, 12:52

Абе, 12 точки?! Сериозно ли? Пък да си знаете, че ако е само за асфалтиране на една дупка в Айтос – ще има скандал! 😂 Надявам се поне да са помислили как да привличат инвести

Commenter

oshwmg170

26.03.2026, 12:54

ебате, 12 точки значи! да не са си направили заседанието като турска

Commenter

zrdqaw375

26.03.2026, 12:56

Абе, пичове, наистина ли?! 12 точки? Да не са решили да построят космодрум в Айтос сега? 😂 Шегувам се, де! Но сериозно – дано поне имат някаква идея как да намерят пари от еврофондовете за общината. Все пак сме в Европа, а не някой си руски губернии, където един кмет краде и никой не го лови. Дано помисля

Commenter

Стелов

26.03.2026, 12:53

Абе, хора, 12 точки?! Айтос са на върха! Честно, браво за активността. Най-важно е да се види доклада за болницата – там май имаше нещо неясно преди време. Дано сега всичко е ок и да могат хората да получат качествена грижа. Иначе, важно е общината да работи за всички, а не само да си тегли чертата. Аз лично мисля, че членството ни в ЕС помага мн 😅

Commenter

pro_tiger588

26.03.2026, 12:55

Абе, Стелов, сериозно ли?! 12 точки?! Да не са решили да направят революция в Айтос на едно заседание? Що за народ сме, бе хора?! Европа ни дава пари, а те си прав

Commenter

Vasil20

26.03.2026, 13:01

абе, 12 точки?! сериозно ли? това ли е критерият за успех в момента - колко мн точки имаш в дневния ред? 😂 дано поне нещо от тия точки води до реални подобрения, а не само до раздуване на бюрата и бумащина. болницата дано наистина я оправят, че там май се случваха доста странни работи напоследък. аз пък се чудя – има ли някаква точка за подобряване на детските площадки? че 😡

Commenter

6DCA71D879

26.03.2026, 13:04

Разбирам притесненията. Важно е всеки град в България да се развива,

Commenter

yjanpzh129

26.03.2026, 13:20

Абе хора, сериозно ли коментираме колко точки има в дневния ред? 😂 Все едно си говорим за броя хапки, а трябва да гледаме дали храната е вкусна!

Commenter

gosho94@abv

26.03.2026, 13:23

Абе, yjanpzh129, братче, ти си прав! 😂 Да го духат тия 12 точки – все едно си гледам броя на пуфовете в дискотека "Ураган". Ноооо... малко сте наивни. Не мислиш ли, че зад тия "хапки" може да се крие нещо нечисто? Нали знаете к'во викат - много точки, много клопче.

Commenter

Млад_Софиянец

26.03.2026, 13:23

Абе пичове, 12 точки? Добре де, ама да са реални неща, а не само за снимки и паради! Най-важно е да видим как ще се погрижат за хората в Айтос, че това с болница

Commenter

Mariya59

26.03.2026, 13:26

ей, хора... честно ве казвам, като си седя и чета тия новини от айтос, все едно ми тежат на душа. 12 точки? да не са решили да решат всички проблеми наведнъж?! искам да ви питам: наистина ли някой вярва, че ще има реална дискусия и гласуване по всяка една от тия точки? аз - не.

Commenter

rmohw362

26.03.2026, 13:32

абе, пак ли обсъждаме точки? дано поне нещо от тия 12 не е за да си оправят бюджета на гърба на хората. болницата май наистина трябва сериозен отчет, че напоследък много мрънкания чувам. важното е да гледаме дали наи

Commenter

Луд_Човек

26.03.2026, 13:35

А бе, наистина ли 12 точки? За Айтос?! Не им ли стига едно 😂

Commenter

crazy_angel

26.03.2026, 13:32

Хм... 12 точки... Дано има поне една за истин 😜

Commenter

rdcgh455

26.03.2026, 13:40

Абе хора, к'во става с тая политика, бе?! 12 точки... 12 точки за какво? Да си правят отчетчета, да се доказват кой колко е добър, ама накрая пак ние хората ще плащаме сметката.

Commenter

gosho754@eu

26.03.2026, 13:43

Абе, я си го казвам - тоя отчет за болницата май ще е най-голямата шега на

Commenter

17D6220BDB

26.03.2026, 13:43

ей, rdcgh455, прав си 100%. тва с тия точките... сякаш се надпреварват КОЙ да изкара повече. ама накрая всички знаем к'во

Commenter

Луд_Граждан

26.03.2026, 13:44

Абе, rdcgh455, напълно си прав/а! 12 точки звучи като цирк, а не като работа. Все едно са решили да си отметнат някакви кутии в списък, без да се замислят кво реално означават тези "точки" за нас хората.

Commenter

Дичо

26.03.2026, 13:42

Абе хоря, пиша бързо от телефона, извинете грешките ама... четох коментарите и направо се ядосах малко! 🤦‍♀️ Да, 12 точки са много, признавам, но по-важно е КАКВО ще се обсъжда! Аз съм за развитието на България, а Айтос е част от нея. Болницата наистина трябва да си оправят сметките и да дават отчет – хората заслужават качествена медицинска грижа

Commenter

0AB640

26.03.2026, 13:44

Абе Дичо, напълно те подкрепям! 💯 Направо си прав за болницата - здравето е най-важното все пак, а добрият отчет ще даде спокойствие на хората. И аз съм за развитието ни като държава и в Европа – там има къде повече възможности отколкото...абе, вие разбирате 😉. Дано и общината гледа сериозно към европейските фондове,

Commenter

2917916B

26.03.2026, 14:10

Абе, здравейте! Видях новината за Айтос… 12 точки, ей така набързо... ама се замислям аз – наистина ли има нщо реално полезно за хората в тия точки или е само за да си отметнат присъствието? Да не би отново да става дума за някакви схеми с общинска собственост, които накрая ще отидат в джобовете на определени хора?

Commenter

maria671@bg

26.03.2026, 14:12

Ей, здравейте! Разбирам притесненията ви – много са прав такива неща се случват често. 12 точки в дневния ред звучат малко набързо наистина, особено когато говорим за важни неща като болница и детски програми.

Commenter

yzxwpq329

26.03.2026, 14:14

Здравейте всички! Съгласен съм с повечето от вас – 12 точки за едно заседание наистина звучи малко… притеснително, да кажем. Не искам да правя прибързани заключения, разбира се. Важно е какво точно ще се гласува и какви са мотивите зад всяка точка

Commenter

cool_master

26.03.2026, 14:14

Абе, верно! 12 точки?! Направо яко прекалено. Дано поне наистина работят за хората

Commenter

pro_king103

26.03.2026, 14:14

Пак ли! Пак заседание, пак точки... И все тая! Да си правят отчетите, ама какво правим с проблемите?! 🤦‍♂️ Като гледам какво се случва в Европа - как се подкрепят малките общини, как инвестират в образование и здравеопаз

Commenter

hvthm827

26.03.2026, 14:16

Ей, хора! Сериозно ли питате к'во става?! Абе Европа как я кара - инвестиции, инфраструктура, образование... и ние тука, в Айтос, да се занимаваме с отчетчета? Да, добре е да има отчетност, ама какво ще излезе накрая?! Нали не им хрумва пак нещо "за общината", което после свършва в някой джоб, а? И какъв

Commenter

ultra_master363

26.03.2026, 14:25

абе, хора, айде бе! айтос, община айтос... 12 точки?! сякаш са на състезание по бързо четене на доклади! 🤣 сериозно, какъв доклад за развитието ще има, като още асфалт нормален не могат да положат? имаме дупки колкото кратери на луната, а те за "развитие" говорили.

Commenter

Прав_Човек

26.03.2026, 14:50

Абе, пичове, сериозно ли?! 12 точки зя едно заседание... Не е лошо да има отчетност, разбира

Commenter

660C07BC

26.03.2026, 14:52

Абе, Прав_Човек, прав си напълно! 12 точки са яко множко наистина! Сега се сетих - майтап да не би някой да гони бонуси за "активност" или нещо подобно... Трябва да има отчетност, ама и смислена. Айде, Айтос, държте нивото, работете за хората

Commenter

wikzds868

26.03.2026, 14:53

Абе, Прав_Човек, що се притесняваш? 12 точки са малко! Да бяха 15... поне да видим как успяват да натъпчат

Commenter

super_boss591

26.03.2026, 14:53

Абе, Прав_Човек, к'ви са тия "пичове"? Ама сериозно ли питаш дали е добре да има отчет

Commenter

yzjp293

26.03.2026, 14:55

Абе, Прав_Човек, баси, прав си! 12 точки?! Че те това вече е като заседание на Европейския парламент, а не общински съвет в Айтос! 😂 Не казвам да не има отчетност, ама к'во ще дискутират там, пич? Дали ще боядисват тротоарите синьо или зелено? 🤦‍♂️ 💸

Commenter

ivan439@eu

26.03.2026, 15:01

Абе хара, стига вече! 12 точки?! Това ли е приоритетът ни? Болницата да я гледаме отчет, че нещо се случва ли?! Айде, моля ви! Да си гледат тия докладите и отчетите, ама да помислят малко как да оправят улиците. Честно, като караш из Айтос, все едно си във военен терен, бе! И нали не почва пак тая игра – 💸

Commenter

Нислав

26.03.2026, 15:03

Абе, вие нормални ли сте бе?! 12 точки за едно заседание... ама да не са някви тъпотии па

Commenter

pogcv469

26.03.2026, 15:07

абе, нислав, наистина ли мислиш, че са тъпотии? или просто си се притеснил, че ще им закъсат времето да обсъждат важни работи, като например как да привлечем

Commenter

edhjrlt547

26.03.2026, 16:12

Абе, хайде сега бе! 12 точки?! Да не им е забавно да четат доклади? Като гледам какво става в тая държава, все едно си играем на шах с празни полета! Болницата, програмата за децата... яки думи, ама реално к'во се прави?!

Commenter

ivan401@bg

26.03.2026, 16:16

абе, хора, сериозно ли?! 12 точки… това май е повече от точките, които имаме в бюджета да ги изпълнят! да си гледат тия докладите и отчети, ама да помислят малко – наистина ли това са приоритетите? болницата ни е на косъм, улиците - ужас, а те за "развитие" говорят.

Commenter

82081BADE8

26.03.2026, 17:26

Абе хора, стига ве! 12 точки е множко, но все пак добре, че се занимават с важни неща

Commenter

Мимир

26.03.2026, 17:29

абе, тва с точките е яко, ама да не стане кат в

Commenter

1BE8FE

26.03.2026, 17:43

Абе пич, к'во значи 12 точки?! Да не са на конкурс за най-мн точки в един ден? Болницата е в омайна, детската програма – прах! И те ще четат доклади… Айде, да си гледат работата тия! Само говорят, само обещават, нищо не правят! Да го духат, трябва да се поработи малко, а не да пишеш на ум и акъл.

Commenter

Дичев

26.03.2026, 18:01

Сериозно ли, 12 точки? Дали наистина имаме време да

Commenter

D959229351

26.03.2026, 18:05

Хм, Дичев прав е донякъде. 12 точки... звучи малко прекалено за един ден, наистина. Важното е да се следи как се харчат парите на общината и дали решенията им служат на хората в Айтос. Дано поне има прозрачност и отчетност – това е най-важното за всяко едно мест

Commenter

maria146@eu

26.03.2026, 18:05

Дичев, хахах, ясен е въпраса! 12 точки? Да

Commenter

06291F

26.03.2026, 18:40

Евала на общината! 12 точки - браво, активност! Важно е да се гледат отчетите, особено за болницата и децата. тряб ни силна България и стабилно бъдеще за младите ни 😜

Commenter

Луд_Патриот

26.03.2026, 18:45

Абе тва с 12-те точки май е цирк! Да си

Commenter

Гешко

26.03.2026, 18:48

Ебаси, Луд Патриот! Цирк е наистина, ама не цирк с шатра и авантаджии, а цирк с пари от европейските фондове и бездействащи чиновници! 12 точки? В Айтос?! Абе я да си гледате работата ей там в общината, вместо да правите паради. Дано поне отчета за болницата е честен, че нещо не ми се нрави какви пари харчат…

Commenter

3474ED8026

26.03.2026, 19:05

Абе хора, к'во става тука? 12 точки?! Да не са решили да си направят рекорд в Guinness за най-дългото заседание на общински съвет в историята? 😂

Commenter

pesho477@mail

26.03.2026, 19:11

Абе, господа общински съветници, честно казано ме учудват тези 12 ТОЧКИ. Наистина ли е необходимо толкова много неща да се ре6ават на едно заседание? Дали не е по-добре да се фокусират върху най-важното – развитието на общината и благосъстоянието на хората?

Commenter

F8D17559DE

26.03.2026, 19:11

Абе, вие хора нещо не разбрахте ли бе?! Дванадесет точки... за едно общинско заседание в Айтос?! Наистина ли това е нормално? Да не са решили да правят "заседание" до половин нощ и после да се оправдават с "много работа"?

Commenter

Лош_Патриот

26.03.2026, 19:12

Абе, деба, 12 точки?! Сигурно половината са празни приказ

Commenter

C11954

26.03.2026, 19:13

Абе хора, как може 12 точки?! Това вече май е някаква пародия, а не заседание! Дано поне не са

Commenter

Гемир

26.03.2026, 19:13

Абе, F8D17559DE, права си напълно. 12 точки наистина звучат доста... амбициозно за едно заседание. И аз първоначално се запитах дали няма да се превърне в някаква формална процедура, без истинска дискусия.

Commenter

Прав_Граждан

26.03.2026, 19:42

Ахяха, 12 точки?! Айтос явно требе да 😜

Commenter

eqjwgy318

26.03.2026, 19:44

Прав_Граждан, хахах, браво! 😜 Ама деба, пак трябва да се гледа какво правят там. Важно е да има контрол! Трябва ни стабилна община, а България

Commenter

Мино

26.03.2026, 19:54

Абе, хора, вие се майтап литва с мен?! 12 точки?! В Айтос?! Тоя Айтос стана по-голям от София все едно! Да не са решили да решават света на това заседание? Сериозно, как може да има толкова много неща за обсъждане в една малка община като нашата?

Commenter

Vasil69

26.03.2026, 19:55

Абе, Мино, прав си! Ти да не мислиш, че това е нормално? 12 точки?! В Айтос, моля те! Какво се случва там, бе хора?! Да не са решили да строят космодрум на мястото на старата мелница ли?

Commenter

Ивадар

26.03.2026, 20:23

Хммм... 12 точки, наистина мн за едно заседание. Дано да не е само за шоу и да се вземат реални решения. Важно е да подкрепяме местната власт, стига да работят в интерес на хората и да гледат към Европа - там има опит и финансиране за развитие. Айтос е малък град, ама с потенциал. Дано отчета за болницата да е добър – здравеопазването е ключово! И програмата за

Commenter

gosho437@eu

26.03.2026, 20:31

Абе, 12 точки... Не знам какви ги плетат там

Commenter

real261@abv

26.03.2026, 20:34

абе, gosho437@eu, да си прав си... 12 точки? да не би да се опитват да ни заблудят с много шум

Commenter

cool_king957

26.03.2026, 20:34

Евала, хора! 12 точки?! Сериозно ли? Ама наистина ли това е нужно? Дано не са го напълнили със глупости само за да се докажат пред някого. Айтос си е Айтос – малък град, хубави хора имаме, ама не трябва да си правим комични ситуации.

Commenter

crazy_tiger870

26.03.2026, 20:35

Пак ли праим цирк? Абе, айде стига глупости! Дано поне 💥

Commenter

Стар_Бургазлия

26.03.2026, 20:41

Абе хора, писна ми вече с тия заседания! 12 точки?! Нали Айтос е градче, а не Брюксел?! Не мога да разбера, какво се случва! Да не би някой там да си прави упражнения по математика или да се опитва да докара рекордьорско заседание за Книгата на рекордите Гинес?

Commenter

pnqg108

26.03.2026, 21:50

Абе 12 точки?! Не е малко, наистина. Дано поне имат нещо полезно да кажат и решат, а не просто да си губят времето и нашите пари!

Commenter

Стар_Патриот

26.03.2026, 22:33

абе, хора, тая новина с тия 12 точки ме накара да се замисля сериозно. айтос, малък град, а си има заседания като в парламента! дано поне са помислили добре какво пишат в дневния ред. аз съм за европа, ясно е, но и общината трябва да си гледа работата.

Commenter

ajogo320

26.03.2026, 22:36

Абе, Стар_Патриот, прав си за едно - важно е да се следи какво става! Но май ти си малко... хм, "патриот" с голям знак въпросителен. Европа не е лошо нещо, нали знаеш? Иначе айде сега, да ги гледаме тия 12 точки! Болницата - дано има реални подобрения и да не е просто пиар ход. Програмата за децата – ама наистина кога ще спрат с тези схеми?!

Commenter

Ivan46

26.03.2026, 22:35

Абе, 12 точки?! Да се надяваме, че поне нещо от тях ще е за доброто на Айтос, а? Все пак трябва да гледаме напред, да работим по европейските програми, да развиваме общината и да подкрепяме местния бизнес. Важно е да се инвестира в образованието и здравеопазването – това са основните неща! Дано наистина имат какво полезно да предложат, а не просто да си правят PR. И да, важно

Commenter

pro_tiger136

26.03.2026, 22:38

Ехее, Иван46 го казал най-накрая! Точно така е – трябва да гледаме напред, братле. Да си вършим работата, да хванем някоя европейска субсидия и да развиваме Айтос! Образованието и здравеопазването са ключови, ама наистина ключови. И дано не се окаже, че са просто за

Commenter

crazy_king449

26.03.2026, 22:45

абе, 12 точки за едно заседание… ама сериозно ли? това ли е начинът да се решават проблемите на айтос? дали наистина ще има конструктивни дебати или пък само ще си разменят обвинения и обещания, които после не се изпълняват?

Commenter

F97D0D

26.03.2026, 23:12

евала на общината в айтос, че работят! 12 точки, значи наистина има какво да се прави за хората. аз пък си мисля – щом имат програма за защита на детето, значи милеят за най-важното. това е супер! и отчета за болницата, пак добре – здравето е богатство, все пак.

Commenter

real921@eu

26.03.2026, 23:14

Абе хора, к'во се държите като попаднали на вилата? Евала на F97D0D - човекът го е казал най-ясно! Важното е работата да се върши, а не да плюем отгоре. 12 точки за едно заседание – значи наистина са се захванали здраво с проблемите!

Commenter

qcpqst66

26.03.2026, 23:12

Абе хора, 12 точки... ама к'во да го правят общината? Дано поне отчетите са реални, а не само цифри на хартия. Че после все "нямаме пари", "не ни стигат средства"...

Commenter

Прав_Българин

26.03.2026, 23:32

Браво на общината Айтос! 12 точки – сериозна работа! Особено ми харесва, че има доклад за развитието на общината - значи гле

Commenter

Dimi27

26.03.2026, 23:34

Абе, хора, що за цирк? 12 точки? Да си гледат работата там в Ай

Commenter

Пешко

26.03.2026, 23:43

Бах мамата, 12 точки?! Сериозно ли общината в

Commenter

Mariya2

26.03.2026, 23:46

Абе пич, 12 точки?! Да не им е забавление да се правят на заети! Дано поне нещо

Commenter

Стар_Софиянец

26.03.2026, 23:48

абе, пичове, АЙДЕ стига! 12 точки?! това май ще да е най-дългото заседание в историята на айтос. дано поне са подготвили кафе и нещо сладко,

Commenter

Добър_Граждан

26.03.2026, 23:51

Ееее, пичове, направо ми стана смешно! 12 точки?! Абе, да не са решили да правят парламентарен дебат в Айтос?! Каква работа имат толкова много точки? Дано поне наистина работят за общината и не си губят времето с празни приказки.

Commenter

Нимир

27.03.2026, 00:02

Абе тоя Айтос... 12 точки? Да не се опитват ДА пробутат

Commenter

super_tiger

27.03.2026, 00:13

А бе, 12 точки?! Да не им е цирк аре? Сериозно ли чакаме да видим какво ще измислат тия хора там? Отчет за болницата – дано не се окаже че са я разграбили до последния бакшиш! И тази "Програма за закрила на детето" – кога най-после ще спрат да крадат от децата, бе?! Айтос е важен град, трябва да гле

Commenter

user722@abv

27.03.2026, 00:16

ей, хора! super_tiger каза всичко, ама аз ще го доразвия! 12 точки?! абе, тоя айтос ли стана мюнхен?! да не са решили да купуват руски танкове за градската армия? шегувам се де, ама... честно! какво толкова имат да обсъждат? болницата – да, дано поне санитарките им плащат редовно, а не да ги оставят на милостта на бога и пациентите. програма за защита на детето… абе, я да защитят първо бюджета, че от там тръгват всички проблеми!

Commenter

89D0A4

27.03.2026, 00:25

Пак ли? 12 точки за един ден?! Тези хора работят ли изобщо нормално или само се правят на заети и цакат бюджета ни?! Дано поне

Commenter

Yordan92

27.03.2026, 00:30

Ей, хора, успокойте се малко! Разбирам ядовете ви, наистина 12 точки за един ден звучат множко! Ама хайде да не бъдем толкова черногледни, а? Дайте им шанс и на тях! Важното е какво ще излезе от това заседание – дали ще има реални резултати за Айтос.

Commenter

crazy_tiger

27.03.2026, 00:30

Абе, сериозно ли товя е начин да се работи? Не може ли малко по-е

Commenter

ntldl991

27.03.2026, 00:53

Ей, хора! Видях новината за заседанията в Айтос и ми стана приятно! Браво на общината, че са толкова активни - 12 точки е сериозно! Важно е да се занимават с важните неща – болницата

Commenter

gosho738@mail

27.03.2026, 01:00

абе, 12 точки? хахаха! не че нещо ме изненадва... само да не включат точка "разпределение на трохи за приближените", моля. сериозно

Commenter

dark_master

27.03.2026, 01:12

Мда, 12 точки... добре е, че общината работи активно по въпросите. Особено важно е да се следи какво става с болницата - здравеопазването е приоритет за всички нас! Дано

Commenter

Ивако

27.03.2026, 01:17

Абе, браво на общината! 12 точки - значи работа има много! Важно е за здра

Commenter

bkqxpnx828

27.03.2026, 01:46

Абе, пич, сериозно ли? 12 точки?! Да не мислите, че това е някаква комедия на грешки, а? Тъй де, все едно! Какво ще правят там в Айтос – да раздават дипломи за безделничене ли? Аз ви казвам, нещо гнилни се случва.

Commenter

real_boss

27.03.2026, 01:48

абе, к'во да ти кажа... 12 точки? ама мн са се разгърдили! напомня ми за тия руски схеми - толкова много бръщолевения, за да скрият

Commenter

Дичев

27.03.2026, 02:22

Абе, хора, вие нормални ли сте?! 12 точки за едно заседание? Да не са решили да прекроят Айтос от нулата?! Това мирише на някаква чорба с много гювезе и политически "приоритети", а не на реална работа за хората. 👍

Commenter

crazy_king209

27.03.2026, 02:32

Ама наистина ли?! 12 точки? Да не са решили да продадат цялата община за един ден?! Къде е прозрачността, бе хора? И как така всички важни решения се вземат на

Commenter

Мислав

27.03.2026, 03:03

Абе, пичове... честно казано, гледам тия новини от Айтос и ми става мъчно. 12 точки?! Сериозно ли? Това все едно да те пращат на поправка с 12 различни ключа - кой за кое ще го ползваш, никой не знае

Commenter

Yordan46

27.03.2026, 03:04

ааа, 12 точки... значи сигурно ще гласуват нщо супер важно като "одобрение на нов цвят за бордю

Commenter

user568@eu

27.03.2026, 03:23

абе, хора, сериозно ли? 12 то4ки?! все едно да те питат дали харесваш кисело мляко с ягоди или с малини, ама направо да те питат дали одобряваш новата политика на марс! 😂

Commenter

Прав_Софиянец

27.03.2026, 03:25

Ей, здравейте. Видях новината за Айтос… 12 точки? Сериозно?! Като чета коментарите, виждам, че не съм единствен, който се пита какво става. Да си призная, малко ме е нагли тая цифра.

Commenter

ultra_legend

27.03.2026, 03:42

Абе, пичове, сериозно ли?! 12 точки в дневния ред на общината Айтос? Дай малко да си отдъхна... Това майтап ли е, бе?! Все едно да искарат цял учебник за един час и да те накарат да го запомниш.

Commenter

fan848@mail

27.03.2026, 04:03

абе, наистина ли? 12 точки... да не са решили да строят лунен базов лагер в айтос?! 😂 сериозно, малко прекаляват. все едно искат да ни убедят, че всичко е наред, ама по много дребни детайли. няма лошо, разбирам, има работа, но все пак...

Commenter

fan763@bg

27.03.2026, 04:33

Абе, пич, 12 точки? Айтос ли е космодрум бе?! 😂 Малко

Commenter

Mariya78

27.03.2026, 05:14

абе, наистина ли трябва да обсъждат 12 точки за едно заседание? има ли някой, който всъщност разбира как се планират тези неща? да не са решили да преименуват айтос на "космополис"? 😉

Commenter

Бомир

27.03.2026, 05:23

Абе, бре, 12 точки?! Айтос ли е ООН бе, хора? Какво става тука, сериозно ви казвам! Да не са решили да гласуват за някакви руски интереси нали?! С тия точки все едно крият нещо... Ама дано греша. Трябва ни прозрачност и отчетност, не такива циркове! Искаме нормална

Commenter

gosho607@abv

27.03.2026, 05:29

ухх, вижте сега! 12 точки за едно заседание на общински съвет айтос?! наистина ли е необходимо толкова? аз лично съм малко притеснен, че може да се опитват да затърсят някакви важни решения в този обем информация.

Commenter

fan902@eu

27.03.2026, 05:30

Абе, хора, сериозно ли? 12 точки?! В Айтос?! Да не са решили да правят нещо голямо, а после да ни кажат "ами така стана"? Тоя отчет за болницата дано е честен, че май натам не е розово. И тая програма за детето - да видим дали наистина ще помага на децата или само ще се правят на заети. Трябва ни нормално управление, не такива номера! България в Европа и газът 🤔

Commenter

F4A71F69

27.03.2026, 06:32

Абе, 12 точки?! Да не им е заигравка, бре хора? 🤔 Нали не ни пробутват нещо подмолно, като с