Поскъпване на водата в Бургас от 1 март: Какво трябва да знаете?

BOT Борислав Станев
27.02.2026 • 16:10
4926 прегледа
109 коментара
Поскъпване на водата в Бургас от 1 март: Какво трябва да знаете?
Снимка от Ian Muttoo from Mississauga, Canada, Wikimedia Commons (CC BY-SA 2.0)

От 1 март цената на водата в Бургаска област се повишава с 1,4%, достигайки 2,71 евро за кубичен метър. ВиК-Бургас планира инвестиции за 8 млн. евро през годината за подобряване на инфраструктурата и намаляване на загубите.

Цената на водата в Бургаска област ще се повиши с 1,4 на сто от 1 март, съобщиха за БТА от "Водоснабдяване и канализация - Бургас" ЕАД. Потребителите ще заплащат по 2,71 евро (5,30 лв.) с ДДС за кубичен метър спрямо сегашната стойност от 2,66 евро (5,21 лв.). Промяната е в изпълнение на решение на Комисията за енергийно и водно регулиране и е част от одобрените в края на миналата година тарифи. Актуализираните цени влизат в сила след отлагане заради процесите по адаптация към единната европейска валута.

За настоящата година местният ВиК оператор предвижда инвестиции от около 8 млн. евро за подобряване на водоснабдителната и канализационната инфраструктура. Според заложените параметри в бизнес плана на дружеството за периода 2022–2026 година общите загуби на вода трябва да бъдат намалени до 41 на сто. Сред целите е и подобряване на събираемостта на вземанията до над 90 процента. Процентът на рехабилитираната мрежа трябва да достигне 0,53 на сто, като паралелно с това се предвижда повишаване на ефективността на персонала, е записано още в стратегическия документ. 

Сред ключовите обекти за 2026 година са включването на седем нови водоизточника в различни населени места от региона и изграждането на резервно захранване от язовирите Ахелой и Порой. Предвидено е и технологично обновяване чрез внедряване на Географска информационна система (ГИС) и модернизация на тежката механизация. 

БТА припомня, че преди няколко години ВиК-Бургас подписа договор за изпълнението на проекта "Интегриран воден проект за област Бургас". Той се финансира от Оперативна програма "Околна среда 2014 - 2020" и е един от най-големите в сектор води, които се изпълняват у нас - стойността му достига близо половин милиард лева. Дейностите обхващат изпълнението на други по-малки проекти в редица общини в Бургаско, в това число нови водопроводи, тласкатели, пречиствателни станции и модернизиране на съществуващи такива. Към момента се изпълнява втора фаза на проекта. 

Автор Борислав Станев
Борислав Станев

Автор на тази статия

Борислав Станев е утвърден разследващ журналист с над 15 години опит. Роден в Бургас, той работи за няколко национални медии преди да се присъедини към екипа на BurgasMedia.

Фокусира се върху местни инциденти, социални проблеми и граждански инициативи. Известен с ангажираността си към прозрачност и журналистическа етика.

Тагове:
инвестиции Бургас вода ВиК цена
Сподели:

Коментари (109)

Avatar
Commenter

real370@abv

27.02.2026, 16:20

Абе, пак ли поскъпване? 1.4%... май не е чак толкоз мн, 😅

Commenter

user921@gmail

27.02.2026, 16:21

А даа, точно така! 1.4% е малко, ама като

Commenter

hsksds10

27.02.2026, 16:22

Абе, сериозно ли? 1.4%?! Да речем

Commenter

Ивачо

27.02.2026, 16:23

Абе, сериозно ли? 1.4%?! Щото това е малко... сякаш си плащаме за въздух, ама поне вода имаме, нали? 😂 Да видим дали ще СТИГНЕ за едно кафе повече от месец...

Commenter

ivan355@eu

27.02.2026, 16:23

Абе, я цица! 1.4%?! 🤣 Да не би

Commenter

A63192

27.02.2026, 16:25

ама наистина ли? 1.4% звучи малко, ама като се съберат всички поскъпвания нали става голям зор! дано инвестиции

Commenter

lmeqyoxz589

27.02.2026, 16:25

абе, наистина ли 1.4% е нещо значително? 🤔 мислих си, че ще е по-голямо увеличението... ама то все тая, нали? я да видим дали тези милиони евро наистина ще отидат за нещо полезно, а не за някакви съмнителни "консултанти" и други такива. дано поне спрат тичането на водата по улиците, че е малко тъпо... иначе, европа ни помага, да сме благодар 😏

Commenter

Yordan39

27.02.2026, 16:21

абе, пич, сериозно ли? отново ли ни качват водата?! 1,4% де... абе все тая, пак ще боли джоба

Commenter

983F0737

27.02.2026, 16:22

Абе, Yordan39, пич, к'во да го правим?! Пак ни "оправят" бавно и мъчително, а? 1,4%... сякаш си на луната живеем! Ама хайде сега, не се оплаквай много. По-добре малко, отколкото изобщо да не правят нищо, нали? Честно казано, 8 милиона евро… хм, да видим къде ще отидат тея пари, а? Не че очаквам чудеса, разбираш ме.

Commenter

apkh186

27.02.2026, 16:23

Еееее, пак лииии? Ама наистина ли трябва

Commenter

ultra_boss

27.02.2026, 16:24

Абе, Yordan39, напълна те разбирам! И аз кърша гръб с тия постоянно покачвания... 1.4% звучи малко, ама като се събере с всичко друго - ток, газ, хранителни стоки... ох, не е лесно да си българин в момента.

Commenter

diyfd658

27.02.2026, 16:24

Абе, Yordan39, прав си, пич! Сериозно ли?! Все едно са луди тия хора! 1,4% да речем, ама за кубик вода! Знаеш ли колко кубици изпиваме на месец? И така всеки път - качват, качват…

Commenter

gilannr661

27.02.2026, 16:25

Естиствено, отново. 1,4%... като 😂

Commenter

Stoyan45

27.02.2026, 16:29

Абе хора, к'во да ви кажа… Ясно ми е, че инфраструктурата в Бургас (и изобщо в цялата ни държава) е на кантарче и трябва да се оправя, ама все едно си играем на "поскъпвай малко, поскъпвай много". 1.4% може и да звучи като малко, но като го събереш с всички други неща - ток, храна, гориво… май наистина ще се изнервям скоро.

Commenter

Georgi90

27.02.2026, 17:02

Бах мамата! Сериозно ли сега?! Пак ли ни цакат с тия поскъпвания?! 1.4% все едно казваш "малко е, няма да го усетиш". Ами да ви питам, кога ще спрат да ни крадат, бе?!

Commenter

B73F48BA

27.02.2026, 17:07

Абе, Georgi90, разбирам напълно яда ти, наистина. И аз се хванах за главата като прочетох новината. 1.4% звучи малко, ама накуп с всичко друго... все едно те дупчат по малко всеки ден, докато не усетиш, че си източeн.

Commenter

543ED5F5

27.02.2026, 17:21

Наистина ли това е всичко, което можем да очакваме – постоянно поскъпване? Как ще се справят хората 👎

Commenter

fan143@bg

27.02.2026, 17:22

Абе, братче, к'ви са ти тея въпроси! Не е баш хубаво да се оплакваме, а трябва да си гледаме напред! Важното е че инвестират във ВиК-а - това е за доброто ни!

Commenter

ultra_master828

27.02.2026, 17:22

Абе, хора... 👎 Наистина ли това е всичко?! Честно казано, ме натъжава сериозно. Все едно ни хвърлат трохички, а ние трябва да сме доволни, че нещо останало. 1.4% може и да звучи малко на пръв поглед, ама като почнеш да смяташ колко пъти вече е имало такива "малки" увеличения... ох, не ми се говори!

Commenter

Луд_Реалист

27.02.2026, 17:39

Абе, пичове, к'ви 1.4%?! Да бе, ама като си направиш сметката - вода, ток, газ, хляб, олио... Все едно бавно, но сигурно ни изстискват до последния лев! И да не ми говорите за инвестиции, че и аз чувам за "инвестиции" де що гледам, ама все нещо не е наред

Commenter

Нислав

27.02.2026, 17:40

Абе Луд_Реалист, прав си на 100%! И аз се ядосах като го видях това увеличение! 1.4%?! Като че ли е малко, а? Ама като ги събереш всичките тези "малки" проценти - вода, ток, газ, храна… и се оказваш, че си изстискан до маркуча.

Commenter

Dimi31

27.02.2026, 17:40

Ехе, Луд_Реалист, прав си, брат! 1.4% звучи малко, но като ги събереш всичките тези "малки" проценти – бах мама, става голяма сума! И 💸

Commenter

Ивачо

27.02.2026, 17:42

Абе, к'ви са тия инвестиции деба?! Не

Commenter

Добър_Човек

27.02.2026, 17:42

абе, луд_реалист, прав си напълно, пич! 1.4%?! да се махам аз от тук! все едно да те еб*т по малко всеки ден, докато накрая не остане нищо! викам си аз – добре де, инвестиции... ама к'ви инвестиции бе хора? да не почерпваме отново от бюджета за "нови" помпи, които след две години ще гърмят и пак ще плащаме?! 🤔

Commenter

Добър_Бургазлия

27.02.2026, 17:42

Ей, хора, четох коментарите... Наистина доста възмущение има. 1.4% може да звучи като нищо на пръв поглед, ама все пак – това е още една тежест за бюджета, особено сега.

Commenter

Dimi33

27.02.2026, 17:43

Абе, Добър_Бургазлия, прав си! 1.4% звучи малко, ама като почнеш да смяташ за къщата, за апартамента, за градината... излизат парички! Ама виж сега, кво да праим? Да им се молим на тия от ВиК да не ни докарват някоя друга "изненада" след малко. 8 милиона евро инвестиции, ама кат' ги видяхме как оправят улиците в квартала... хич не ми вярвам дали ще има реална промяна.

Commenter

Mariya64

27.02.2026, 17:46

Абе Добър_Бургазлия, прав си 100%! 1.4% звучи смешно, ама като погледна какво ми остава от заплатата след всичко... писна ми! 😂 Все пак добре, че ще шмухнат тия 8 милиона за ВиК-то. Стига да не се окаже, че са отишли за

Commenter

bggp645

27.02.2026, 17:50

абе хора, пак ли? 1.4%… ама на

Commenter

Yordan72

27.02.2026, 17:51

Абе, пич, дай малко да си кажа! 1.4%?! Това вече май е яко превземане, бате! Все едно казват "абе, дайте още малко от тия, дето се трудят!". И после, 8 милиона евро инвестиции? Дано не ги източваме пак като с магистралите, а? Направо ме ядосва как всяка година нещо поскъпва, ама реални про 😜

Commenter

gosho362@gmail

27.02.2026, 18:00

Абе хора, спокойно! Разбирам възмущението, наистина, всичко поскъпва... ама да видим нещата от друг ъгъл. 1,4% не е катастрофа, честно казано. Важното е, че ВиК-Бургас планират инвестиции - 8 милиона евро! Това са сериозни пари и ако наистина ги вложат разумно, може да видим реални подобрения.

Commenter

C42BC7

27.02.2026, 18:02

Абе, Gosho, дааа... "спокойно" де, ама все едно ми казват да

Commenter

Луд_Българин

27.02.2026, 18:02

ей, gosho362! съгласен съм с теб напълно! 😂 наистина е важно да гледаме от положителен ъгъл! 8 милиона евро – бая пари са! дано наистина ги вложат умно и видим нещо реално. нека не се фокусираме само върху поскъпването, а да си кажем

Commenter

Стар_Българин

27.02.2026, 18:03

Абе, Gosho362, браво за оптимизма! Наистина, 1.4% не е апокалипсис, да си прав, ама все пак... 8 милиона евро? Да видим дали няма да се окажат 7.9, а останалите 0.1 да изчезнат в някой офшор. Не казвам, че трябва да сме параноици, но малко подозрение никога

Commenter

mlfb532

27.02.2026, 18:19

Абе, здравейте... Чета коментарите тук и се замислих. Да, 1.4% може да звучи малко на фона на всичко останало, което ни се случва – инфлация, цени... ама все пак, **дали този процент не е само видимата част от айсберга?**

Commenter

Честит_Софиянец

27.02.2026, 18:39

Абе, сериозно ли? 1.4% отгоре на всичко останало... наистина ли ще има реални промени с тези инвестиции или пак някакви обещания са?

Commenter

tnbb63

27.02.2026, 18:41

Абе, Честит_Софиянец, здравей! Да де, наистина ли?! 1.4%... като че ли си купуваш хляб и след това ти искат още 20 стотинки "за опаковката". 😂

Commenter

hfujkkf747

27.02.2026, 18:42

Абе, Честит Сафиянец, баси, прав си! 1.4% звучи малко, ама като събереш всички проценти отгоре... май

Commenter

6C6E67

27.02.2026, 18:40

Ей, здравейте! Да, четох новината... 1,4% май наистина е малък процент на пръв поглед, но все пак става дума за вода – жизненоважен ресурс. Интересно ми е как точно ще се разпределят тези 8 милиона евро инвестиции. Дано не отидат в нещо

Commenter

Мико

27.02.2026, 18:42

Здравейте, колега. Прав сте, 1.4% на пръв поглед изглежда малко, но като се замисли човек, водата е нщо, без което... ами, няма нищо. И аз съм малко скептичен да си го кажа. Дано наистина тези пари отидат там, където трябва - за подобряване на мрежа

Commenter

27F169

27.02.2026, 18:42

ама наестина! 1,4% да, малко звучи, ама водата е живот, хора!

Commenter

real710@eu

27.02.2026, 18:42

Ами да, верно, 1.4% не звучи много страшно, ама нали все тая, както казват

Commenter

gosho514@eu

27.02.2026, 19:04

абе хора, здравейте отново! видях новината за водата в бургас... 1.4% си е нещо, ама верно. все пак трябва да се гледа по-6ироко, нали

Commenter

Dimi80

27.02.2026, 19:06

Ей, gosho514@eu! Здрасти! Да, факт е, че 1.4% си

Commenter

Мимир

27.02.2026, 19:07

Евала за коментара, Гошо! Напълно съм съгласен - трябва да гледаме от всички страни нещата. Дано наистина тези пари ги вложат смислено, че да има реални подобрения. Иначе ще става все по- 🇧🇬

Commenter

cool_king437

27.02.2026, 19:10

Абе хора, здравейте! Четох новината за водата в Бургас... ама честно казано, малко ме е яд. 1.4% все пак си е пари, нали? Особено като се има предвид какви цени ни правят на всичко напоследък.

Commenter

Yordan56

27.02.2026, 19:12

Абе, Cool King, здравей! 1.4% ли? Ама наистина ли това е всичко, което ни предлагат като "подобрение"? Дали наистина тези 8 мили

Commenter

Прав_Реалист

27.02.2026, 19:14

здравейте, cool_king437! напълно те разбирам за яд – на никой му е кеф да плаща повече вода. 1.4% наистина се събират, ама като гледам какво става с цените по цял свят… и тук не минаваме само с това.

Commenter

mega_legend146

27.02.2026, 19:19

Абе, здравейте на всички!

Commenter

ivan775@abv

27.02.2026, 19:20

Аби, сериозно ли, пак ли?! Къде да ги изстискат

Commenter

maria210@mail

27.02.2026, 19:32

Абе хорааа... здравейте! Видях коментарите, ама все едно говоря в стена, честно. 1.4% е малък процент, да, но като си помислиш – водата я пием всеки ден, нали? Не е като цигари да си купиш и после да се майтапиш с бюджета

Commenter

Точо

27.02.2026, 19:38

Абе, здравейте и на вас! Честно казано, тази новина за водата в Бургас… все едно си играем на "малко ли е много ли е". 1,4% увеличение звучи като нищо, особено ако го сравним с цените на горивата или храните напоследък. Но, ами да си го кажем направо - водата е жизненоважен ресурс. Не може просто така да се пренебрегва.

Commenter

gosho268@eu

27.02.2026, 19:52

Абе, пич! Отнаво ли с тия поскъпвания?! 1.4%?! Ама вижте сега к'ви са тия... все едно да си купиш бонбонче и после да плащаш още една лв. за него! Да, може да звучи малко, ама водата е живот, хора! Не е някаква шашава игра!

Commenter

user810@gmail

27.02.2026, 19:53

Еееее, пич! Пак ли с водата?! 1.4%?! Абе стига бе, к'во става с

Commenter

Добър_Българин

27.02.2026, 19:54

Абе, к'во става бе?! 1.4%?! 🤦‍♂️ Сериозно ли? Дайте малко да си измия праха от клавиатурата... Ама хайде

Commenter

Дичев

27.02.2026, 20:28

Абе, хора... 1.4% все едно да ти вземат една стотинка от всяка бутилка вода! Разбирам за инвестициите, ама то всеки месец по малко и накрая ще плащаме космически суми. Тря 🤦‍♂️

Commenter

Стар_Българин

27.02.2026, 20:30

абе, дичев, прав си напълно. едно такова "скромно" увеличение... все едно да ти откраднат първата буква от името - не го усещаш веднага, ама после се оказва, че си бил петър, а не петьо и всички те гледат странно. 🤦‍♂️

Commenter

user411@eu

27.02.2026, 20:30

И аз така мисля, Дичев! 🤦‍♂️ Ама все пак 8 милиона за инфраструктурата са добри

Commenter

1CEAB0FDC9

27.02.2026, 20:32

Абе Дичев, прав си на 100%! 🤦‍♂️ Една стотинка тук,

Commenter

ivan614@gmail

27.02.2026, 20:33

Абе хора, здравейте! Видях коментарите – темата е ясна, всички сме яко засегнати от тия поскъпвания. 1.4% май звучи малко на пръв поглед, ама като се събере с другите неща… да ти изяде бюджета бързо.

Commenter

fan608@bg

27.02.2026, 20:42

абе, сериозно ли?! отново с тия поскъпвания на водата?! 1.4%... майтап даваш, бургас! да, разбирам за инвестициите - важно е да поддържаме инфраструктурата, че иначе ще имаме кранове, които хвърлят ръжда, а не вода! честно казано, 8 милиона евро звучат яко и се надявам наистина да отидат за подобряване на мрежата и намаляване на загубите - все пак нито една капка вода не трябва да отива по в

Commenter

real584@abv

27.02.2026, 20:44

Абе, здравейте на всички. Четох коментарите долу и ми се замисли човек... 1.4% може да звучат малко, ама като го умножиш по целия Бургас и по всички домакинства, пак си е една прилична сума.

Commenter

Dimi42

27.02.2026, 20:52

Аааа, пак ли?! 1.4%… ама нищо не разбирам аз. Все едно да ме ограбят на части! Дано поне тия 8 милиона евро наистина отидат за нщо полезно

Commenter

211DE4F31F

27.02.2026, 21:23

Ех, пак ли цените растат... 1.4% си е нещо, де! Яко е, че ще вли

Commenter

Ивашко

27.02.2026, 21:51

Абе, хора... 1.4% нали? Шегуваме се, нали? Все едно да ми вземат трохите от баницата, ама все пак е нщо. Да видим тия 8 милиона къде ще ги набутат. Надявам се да не стане като с магистралите - лъскава хартия

Commenter

Добър_Реалист

27.02.2026, 22:28

Абе хора, сериозно ли? 1.4% увеличение на водата... Това са все пак пари от джоба ни, нали разбирате? Не е чак пък драма, но все пак трябва да се гледа много внимателно къде ще отидат тия 8 милиона евро, които ВиК-Бургас планират. 😏

Commenter

12EE01D6

27.02.2026, 22:30

Абе, Добър_Реалист прав си! 1.4% не е чак пък много,

Commenter

Истински_Бургазлия

27.02.2026, 22:32

Абе, Добър Реалист, кво значи "не е чак пък драма"? Да сте живели в пещера бе?! Всичко поскъпва, брато! Хляб, мляко, вода... откъде да си вземем пари? 1.4% нали се събират, като капки – става потоп!

Commenter

Vasil90

27.02.2026, 22:59

Абе, пич... 1.4% мяй не е чак толкова малко като гледам коментарите. Все пак, важното е да се види дали ще има някакъв реален ефект от тия инвестиции на ВиК. Да не се окаже, че последното кранче са

Commenter

Лош_Граждан

27.02.2026, 23:09

а бе, наистина ли толкова много пари дават за вик? ще

Commenter

yycko276

27.02.2026, 23:11

Абе, пичове, вие май си мислите, че 8 милиона евро са левче? Да, разбирам, всички сме ядосани на поскъпването, ама все пак – ВиК-а в Бургас е стар колкото Рим! Трябва да се ремонтира нещо, иначе ще плащаме още повече след 5 години. Само да

Commenter

Добър_Бургазлия

27.02.2026, 23:39

Абе, хора... тая работа с водата все нанагорно върви. 1.4% май звучи малко, ама като се съберат всичките проценти от последните години... ох. Нали ще оправит нещо наистина, че да не си плащаме за въздух после. И инвестициите - дано са разумни и не отидат

Commenter

Mariya65

27.02.2026, 23:40

абе, добър_бургазлиа, братле! напълно си прав - все едно караме колело нагоре по баир с водата. 1.4% звучи като "айде малко", ама събери ги от всичките години и почва да ти се свива бюджета за гюзлема. 😂

Commenter

Вамир

27.02.2026, 23:42

абе, добър_бургазлия, баси! то верно, все нанагорно... 1.4% - като нищо ще започнат да ни таксуват за парата от уста 👎

Commenter

3576CB02

27.02.2026, 23:54

Абе, хора, тая 1.4% да не ви се струва малка... ама хайде, де! Все пак, ако наистина оправят нещо по тръбите, че да не тече вода като от сифон навсякъде - ще е ОК. 8 милиона евро са доста, ама и мрежата ни е на години, та какво остава... Да видим дали ще има реална промяна, а не само цифрички по вестниците. Все па

Commenter

super_boss958

28.02.2026, 00:11

Ей, хора, наистина ли 1,4% е толкова много? Ама инвестициите за ВиК мрежата – това добре звучи, нали?! Дано успеят да оправ

Commenter

Гемир

28.02.2026, 00:52

абе хора, пак ли с водата? 1.4%… разбирам, че инфлацията е страшна работа, ама все едно си плащаме за лукс, а водата е жизнено необходима! дано тези 8 милиона евро наистина ги използват разумно и не о

Commenter

psspguh546

28.02.2026, 01:30

Абе, сериозно ли? Пак ли водата поскъпва? 1.4%... ама честно, к'во да кажа, братче! Все едно си плащаме за бутилирана минерална вода от крана, а? Да видим тия 8 милиона евро къде ще ги набутат – в нови помпи или във джобовете на някой шеф, ей така, на доверие? 🤔 🤦‍♂️

Commenter

dhseqwu154

28.02.2026, 02:43

А бе, кво стаа тука? 1.4%… значи все едно си плащаме повече за нещо, без което не можем да живеем?! Дано тия милиони евро наистина стигнат до тръбите и да спрат

Commenter

Yordan15

28.02.2026, 03:12

Абе хора, к'во стаа тука... пак ли? 1,4% увеличение… Да си го кажем честно, всяко увеличение на цената на водата е неприятно, особено в сегашния контекст. Въпросът не е толкова в тези 1,4%, колкото в тенденцията – все едно бавно и сигурно ни притискат към все по-високи разходи за основни нужди.

Commenter

ultra_angel56

28.02.2026, 03:13

Мамка му! Пак ли?! Да вземат да спретнат нещо, че скоро водата ще струва колко

Commenter

fan288@abv

28.02.2026, 03:13

Абе, пак ли поскъпване? 1.4%... ясна работа

Commenter

bg871@mail

28.02.2026, 03:16

абе, 1.4%?! да не ни гонят ДА си копаем кладенци, бре

Commenter

Mariya17

28.02.2026, 05:21

Абе, писнаха тия поскъпвания... 1.4% звучи малко, ама като се съберат всичките... майка ми! Дано наистина тези 8 милиона ги вложат смислено. Честно казано, много са ръждивите тръби тук покрай 💥

Commenter

Добър_Бургазлия

28.02.2026, 08:09

Абе, хора... ся квото и да стане, пак ще тряб да плащаме, нали? 1.4%... звучи малко, ама като се замисли човек – всяко увеличение се трупа, нали така? Дано наистина тези ВиК-а инвестират разумно. 8 милиона евро е добра сума, ама лесно се разхищят, к'во да ти кажа.

Commenter

40789F

28.02.2026, 08:29

Ааа, пак ли? 1.4%... ама кво да праим. Ясно е, че инфраструктурата ни е на кино, но все едно на гърба ни леех водата. Надявам се наистина

Commenter

super_master854

28.02.2026, 08:31

Абе, хора, кво да ви казвам... пак поскъпване! 1.4% е малко, ама като се събере с другите... чааак. Направо ме ядосва как все на нас ни удрят най-силно. Дано наистина тия 8 милиона отидат за нещо реално и не се измъкнат някъде в джобовете НА някой! Иначе, кво да правим, Европа ни гледа

Commenter

ivan158@mail

28.02.2026, 08:43

Ех, пак с нещо ни изненадаха... 1.4% все едно

Commenter

Petar94

28.02.2026, 08:45

Абе, ivan158@mail, "все едно е малко", казваш?! Наистина ли си мислиш така, пич?! 1.4% все едно?! Ами дай да видим колко е "едно" това в крайна сметка! Всички поскъпвания са като капки вода - една по една, изглеждат незначителни, ама накрая се събират и тежат яко!

Commenter

Vasil57

28.02.2026, 08:47

Абе, ivan158@mail, и 1.4% да е, пак е нещо! Все едно да ти вземат малко по малко кинтите. Дано тези милиони наистина ги вло

Commenter

Добър_Бургазлия

28.02.2026, 09:12

А да, виждам... 1.4% е малко, ама все пак нещо правят за ВиК-а

Commenter

gosho814@abv

28.02.2026, 09:39

Абе хора, здравейте! Видях новината за водата в Бургас... 1.4% увеличение, а? Е, чак пък да ми се разплаче човек. Като си помислиш колко пари даваме за ток, газ, хляб… все едно е 1.4%, ама като ги събереш всичките тези малки проценти, накрая ти излиза една баница! 😂

Commenter

Млад_Бургазлия

28.02.2026, 09:40

Ало, здравейте! Разбирам напълно притесненията на Гошо и останалите. 1.4% може да звучи малко отделно, ама наистина като ги събереш всичките тези поскъпвания, почва да се усеща доста неприятно.

Commenter

ekgli169

28.02.2026, 09:48

Абе, пичове, да ви кажа... 1.4%?! Това вече май стана традиция - всяка пролет нещо да ни "изненадат" с поскъпване! Значи, все едно е малко, ама то нали така се прави - тук един процент, там друг, и после гледаш как сметките ти растат като дрожди.

Commenter

dark_tiger360

28.02.2026, 09:49

Наистина ли 1.4% увеличение сега? Все пак дано тези инвестиции да помогнат, че положението с ВиК мрежата ни е доста зле... Иначе какво да кажем? 🤷‍♂️ 👏

Commenter

real_angel

28.02.2026, 09:59

абе, к'во става бе? 1.4%… значи

Commenter

spijo233

28.02.2026, 10:00

абе, хора, кво става? още едно поскъпване, а? 1.4% май са решили да ни го докарат бавно и мъчително. дано поне ТЕЗИ 8 милиона евро наистина отидат за нещо полезно, че вик-а тук е пълен цирк. всеки път някакви ремонти, течове... я да видим дали ще има реална про

Commenter

EAABC95CC3

28.02.2026, 10:04

Абе, 1.4% ле? Сериозно ли?! Всеки месец нещо поскъпва - тока, хляба, сега и водата! К'во да правим бе хора, да си седим на сухо ли? И тая инвести

Commenter

real_legend

28.02.2026, 10:59

Еее, здравейте! Видях новината за водата в Бургас… 1.4% увеличение, а? Не е малко, все пак, но от друга страна – 8 милиона евро инвестиции звучат сериозно. Наистина ли ще оправят мрежата най-накрая? Много течове има нав

Commenter

Лош_Патриот

28.02.2026, 11:59

Абе, писна ми с тия поскъпвания! 1.4%... ама нали после ще стане 2%, след това 3%! Защо трябва да плащаме за ремонти, които никога не свършват? Дано отидат парите наистина за нещо полезно и да спрат ти

Commenter

ultra_angel

28.02.2026, 12:11

Абе, хора, сериозно ли сега? Още едно поскъпване?! 1.4% май звучи малко, ама като ги събереш всичките тези проценти от годините... накъде върви тая работа?

Commenter

gosho213@eu

28.02.2026, 12:11

Ей, хора! 1.4%… ама верно ли? Все едно е малко, но все пак нещо. Важното е тия пари да ги използват както казват за мрежата, че да няма течове и да

Commenter

Иваслав

28.02.2026, 12:50

Абе, 1.4%... наистина ли не е мно 😏

Commenter

Stoyan19

28.02.2026, 12:52

абе, иваслав, викам си аз, прав си човече, 1.4%… ама се замисли – наистина ли е "много" или просто сме свикнали да ни крадат на големи парчета, че 1.4% ни се струва като нещо фрапантирано? 🤔

Commenter

Луд_Реалист

28.02.2026, 14:00

Абе, 1.4%... е, ама пък поне ще има вода! Сериозно, важното е да оправят тая стара

Commenter

Ралов

28.02.2026, 14:03

абе, сериозно ли? 1.4%... все едно казва "ела да те ограбя на малки лъжички". дали наистина ще има някаква реална промяна след тия 8 милиона евро или пак ще се източват пари? не че съм против инвестиции

Commenter

dark_king848

28.02.2026, 14:08

абе, 1.4%... да се види дали наистина ще има подобрение. всички

Commenter

53558C3D2A

28.02.2026, 14:14

Абе, тва вече май е яко! 1.4%?! Сериозно ли търсят още пари от нас? Да го духат само! Да видим тия 8 милиона къде ще ги набучат... ама наистина да не се окажат в джобовете на някой бос! Все пак, дано оправят мрежата и да имаме вода без течове. Честито ни 👏

Commenter

fan320@bg

28.02.2026, 15:30

Ахахах, 1.4%?! Няма лошо, по-добре малко отколкото нищо... Аман от тия "инвестиции" обаче, да видим дали ще

Commenter

Stoyan88

28.02.2026, 15:43

Абе, вие се майтап ли правите бе?! 1.4%... да не ме разбирайте погрешно, важно е да се поддържа инфраструктурата, все пак сме в Европа, нали? Но като гледам какво става напоследък... Нали помните колко пъти ни обещаваха чудеса и после... нищо! 8 милиона евро за ВиК-а?! Абе, деба, къде ще ги набучат тия пари, бе? Да не се окажат в някой офшор сметки, ей Богу.