Главный архитектор Софии Богдана Панайотова подала в отставку, сообщив причины этого решения. Она обвиняет отсутствие политической поддержки, незаконную структуру Столичной общины (СО) и систематическое игнорирование экспертных аргументов.
Панайотова отвергает неверные утверждения со стороны СО и подчеркивает, что не принимает политическую ответственность, которая перекладывается на экспертную должность. Она указывает, что отказывается легитимизировать управление, при котором должность главного архитектора обессмыслена.
В своей позиции Панайотова отмечает административный хаос и уклонение от решений в градостроительстве. Она добавляет, что своей отставкой дает возможность для проведения нового конкурса и легитимного исполнения должности с другим главным архитектором.
Похожие публикации
Панайотова подчеркивает, что работала ради дела, а не для личной выгоды, и отказывается легитимизировать институциональное давление и подмену профессионализма процедурами.




Коментари (149)
cjjdbdph205
05.01.2026, 11:19Абе хора, кво става с този град бе?! Главният архитект си подала оставка... пак! Не е никак приятно да гледаш как се руши всичко около теб и никой не прави нищо.
Лош_Софиянец
05.01.2026, 11:22Абе, cjjdbdph205, точно така! Какво става с нас, бе хора? Да не би да ни управляват празноглавци от село? 🤦♀️ Виж к'во - оставката на Богдана е само връх върха на айсберга. Тази община е пълен цирк! Всичко се прави по уговорки, по "задкулисни схеми", а за визия и качествено планиране – забравка.
Ванов
05.01.2026, 11:23Абе то верно бе, кво става изобщо?! Пак се разпада вси4ко, сякаш някой нарочно го прави! Панайотова поне имала достойнство да си тръгне
user365@eu
05.01.2026, 11:39Ебати, пак ли? Сериозно, хора, това вече става смешно... или по-скоро тъжно. Главният архитект напуска - Богдана Панайотова, май са я оставили да се гърчи сама. Викам си аз: "Абе, има ЕС, има програми, еврофондове..." ама явно нищо не бачка тука.
Stoyan54
05.01.2026, 11:41Яки сте, хора! Напълно съм съгласен с user365@eu –
Пеко
05.01.2026, 11:43абе, user365@eu прав си на 100%! тоя "административен хаос" мирише на руски подмол. все едно наро
maria431@eu
05.01.2026, 11:44абе, user365@eu, прав си напълно, братле! и аз съм яко разочарован. "ебати, пак ли?" - точно така, абсолютно вярно! тоя град е като прокълнат – един хубав човек се захваща да го оправи и веднага някой му подлага краката. 😅
Лош_Софиянец
05.01.2026, 11:43Абе, тоя град София все едно е проклет бе?! Още един главен архитект си замина… И кво да разберем от тия оправдания? “Липса на визия”, “административен хаос”… Да не би някой умишлено да саботира развитието ни, а?
Стар_Човек
05.01.2026, 11:44абе, лош_софиянец, мн си прав! къде ни е визията, бе хора?! тоя град е пълен хаос, квото и да говорим. и то не е просто "административен", ами мирише на нещо друго... на мушици отгоре, дето искат да си лапат някакви схеми с тия строежи и разрешения.
47D7E0
05.01.2026, 11:45Абе, Лош_Софиянец, напълно те разбирам! То верно, София все едно е някаква черна дупка, ама да не си мислиме, че Русия ще ни помогне да я изкараме оттам, а? 🤣 Те май и собствените си градове не могат да си оправят
833B7006C3
05.01.2026, 11:46Абе, Лош_Софиянец, прав си напълно! Този град май е в ръцете
user651@mail
05.01.2026, 11:46Абе, Лош_Софиянец, прав си донякъде... И аз съм на ръба да се откажа понякога от тая държава. Все едно има някаква скрита сила, която постоянно ни дърпа назад. Тази оставка... не е изолиран случай, а симптом на много по-голям проблем.
Stoyan96
05.01.2026, 12:03Пълна пародия! Как може един град като София да е в такъв хаос?! Тази Панайотова, макар че си тръгва, поне има смелостта да каже за административния
fan291@eu
05.01.2026, 12:06абе stoyan96, прав си напълно! пародия е, ама пък поне някой има куража да го каже. аз лично се чувствам все едно живея в някакъв сюрреалистичен филм... само оставки и оправдания. тази ЖЕНА поне е имала желание да работи за града ни, а виж как я изпращат
bg875@mail
05.01.2026, 12:07абе stoyan96, тъкмо каза! партията
Истински_Софиянец
05.01.2026, 12:07Абе Stoyan96, абсолютно си прав! Пародия е наистина! Честно казано, сърцето ме стиска като чета тези новини. Все едно някой нарочно
real764@eu
05.01.2026, 12:32Абе, сериазно ли? Още един главен архитект... Не е нормално да гледаме как специалисти си тръгват по този начин. Каква е тази липса на стабилност в общината? Да не би да има някаква скрита причина, която не ни показват? И всички тия оправдания за "ад
B7AADBD1
05.01.2026, 12:33Абе, наистина ли?! Пак един скандал... Ясно е че нещо гнило има 🤙
Yordan5
05.01.2026, 12:33Здравейте! Наистина е тъжно да се случва това. Поредната оставка показва, че имаме нужда от по-стабилно управление в София. Богдана Панайотова си е била на прав път с тези критики за липса 🤙
Mariya26
05.01.2026, 12:34абе, верно... още една оставка. тая работа с архитектурата в софия май е трагична. не може ли някак да се оправи системата бе хора? да видим кой ще дойде сега - пак ли 👍
pesho891@gmail
05.01.2026, 12:34Абе, реален ли сте? Сериал гледам вече! Как може да си тръгва човек с идеи, след като цял ЖИВОТ се е занимавал с архитектура?! Ясно е, че някой отгоре дърпа конците – кой друг би имал интерес да ни върне назад, аман от стабилност? Нека не забравяме, че сме част от Европа! 🇪🇺 Трябва да работим заедно, за да градим по-добро бъдеще за България. А ти
413833F0A3
05.01.2026, 12:35Абе, real764@eu, спокойно бре. Значи, очаквате стабилност в българска община? Като гледам как се държат някои "партньори" на изток, по-добре да си гледаме собствените проблеми и да не им завиждаме на хаоса. Панайотова има право - административен хаос има, визия – май няма (за съжаление), ама кой го интересува покрай всичките други приоритети... Айде сега, сти
Честит_Граждан
05.01.2026, 12:36Абе, real764@eu, прав си! Сякаш гледаме някой лош сериал, където героите все си тръгват в най-неподходящия момент. Тази оставка на Панайотова ме накара да се замисля - какво става всъщност?! Не може винаги да е просто "липса на подкрепа". Има нещо гнило, братче!
Mariya66
05.01.2026, 12:36Яко каза, real764@eu! Напълно съм съгласен, нещо гнило има тук. Все едно някой
Ivan48
05.01.2026, 12:37Абе, real764@eu, напълно си прав! Сериазно е! То вече стана като сапунена опера, само че без добрия край. Все едно някой умишлено троши всичко хубаво и работещо в София, а може би и цяла България... И да не почвам за връзките и назначенията – все тая кой е архитект, като решенията се вземат от други места!
real_legend
05.01.2026, 12:33Ох, писна ми от тия скандали в София! Все едно нарочно се прави да е зле
Стар_Патриот
05.01.2026, 12:35Абе, real_legend, напълно те разбирам! Пък и какво да каже човек... Богдана правилно е постъпила! То такова хаоса и липса на визия, май само в Москва можеш да видиш, а ние не сме Русия, бе хора! Европа ни чака! Трябва да се стегнем като държава и да си гледаме градовете. Как ще привличаме инвеститори с тия циркове?
FD3B7CF1
05.01.2026, 12:36Съгласен съм с Мимир, наистина е тъжно като чета подобни неща. Трябва да се работи по-
uphqb516
05.01.2026, 12:37Прав си! 😡 Точно така е, real_legend! Все едно умишлено тормозят хората с талант 😂
Иваслав
05.01.2026, 12:37Абе хора, сериозно ли?! Още един скандал в София! 🤦♀️ То вече наистина е потресаващо. Богдана Панайотова имаше потенциала да направи нещо яко за града ни, а вижте какво стана - остави я с горчив вкус и си тръгва.
Истински_Софиянец
05.01.2026, 12:39Мамка му тия! Пак ли?! Не може ли да се оправи нещо 🤬
xaoz534
05.01.2026, 12:41Абе, Иваслав, тотално си прав! 🤦♀️ То вече стана смешно - все оставки, хаос... Явно някой не иска София да стане модерен европейски
maria945@mail
05.01.2026, 12:41абе, иваслав, наистина ли е толкова трудно да се направи един град нормален? винаги някой трябва да си тръгва с горчив вкус... ама кой ще поеме отговорност 🤙
befbe361
05.01.2026, 12:39Абе хора, писна ми да чета за тия оставки... Сериозно! И не само тук, а изобщо в държавата. Все едно някой нарочно се опитва да ни саботира развитието. Богдана Панайотова говори истината – липса на визия и административен хаос е ужасно нещо. Как искаш да се развива един град, като няма стабилност?
Vasil12
05.01.2026, 12:42Браво на жената, че поне говори открито! Напълно съм съгласен с бефбе361 - писна ми от тия оставки! Все едно има някаква координирана акция да ни държат назад. И каквото и да си говорим – София е ключова за България, а като я гледам... трагедия.
C4AF3E
05.01.2026, 12:42Абе, бе фебе361, брат, напълно те разбирам! И аз съм ядосан кат луд вече! 🤬 Тия оставки... все едно някой нарочно ни прави майтап! Визията ли? Хахаха, визия тука има само за поредния рублик да се изтърси. Ама хайде сега, не си го мисли толкова черно. Ние сме в Европа, братле! 🇪🇺 И
nskeph245
05.01.2026, 14:02Абе, пичове, сериозно ли? Още една оставка?! 🤯 Да не би да ни правят на майтап, бе?! Тая Богдана говори истината - тотално е хаос тук! Липса на визия, ама от къде ще я вземат, като половината са само за рубли и корупция? 🤮 👍
ultra_king688
05.01.2026, 14:04Абе, nskeph245, напълно си прав! 🤯 Този "административен хаос", дето го споменава тя... ами да, звучи ми като старо добър руски сценарий за объркваща система и блокиране на всяка инициатива. Не казвам директно, ама... вижте си кои бяха "партньорите" ни преди няколко години, какво се случваше покрай газовите проекти… и си свийте зъбите!
Дислав
05.01.2026, 14:04Абе, nskeph245, прав си на 100%! Тоя хаос е потресаващ! Как може да се случва това?! Виж сега, цяла София е в окаяност, строят каквото падне и никой не мисли за бъдещето. И как да имат визия, като винаги някой "специалист" отвън, обикновено с връзки... хм... *намек* 😉 Да не би пак някой руски интерес да се промъква в управлението на града ни?!
Истински_Бургазлия
05.01.2026, 14:06абе, nskeph245, браво за коментара, човече! напълно си прав! тоя хаос е потресаващ! а за рублите - точно така е! винаги има някой да се опита да си бърка пръстите в кюпа, особено ако става въпрос за софия. градът ни заслужава повече!
fan36@abv
05.01.2026, 14:13Аааа, Господе Боже! 🤦♀️ Още една оставка?! Сериозно ли, София?! Тая Панайотова да знае, че имам адски мн съчувствие към нея – човекът се е опитвала да работи в тия блатисти условия и я гръмнаха. Визия? ХА! Ама откъде ще дойде визията, като всеки втори чиновник си гледа само как да се облагодетелства
vzmwe332
05.01.2026, 14:16ей, fan36@abv, съгласен съм с теб напълно! адски е тъжно наистина. все едно хвърляш семе в суха земя... какво да порасне? тази панайотова поне си говореше открито за проблемите, а другите? да не говорим, че софия има нужда от спешен план за развитие, а не от поредния комшийски "експерт" с връзки.
pro_tiger
05.01.2026, 14:16абе, fan36@abv, ти си прав на 100%! как може човек да работи нормално като постоянно го дърпат назад
wpvxo743
05.01.2026, 14:13абе хора, наистина ли?! още една оставка в софия... и то на човек, който явно е имал желание да промени нещо! чак ме е яд за богдана панайотова – все едно някой нарочно не ѝ дава шанс. разбирам какво казва - административен хаос и липса на визия са фатални за един град, особено за столица като софия
Vasil57
05.01.2026, 14:18Прав сте, wpvxo743. Жалко е, когато човек с желание за развитие на града се сблъсква с бюрокрация и липса на политическа
Тослав
05.01.2026, 14:29Евала на Панайотова за честността! Как е възможно в столицата на ЕС да има толкоз административен хаос? Да не би някой умишлено да спира всяка реална промяна, която ще ни прибли 🤷♂️
Печев
05.01.2026, 14:31абе тослав, сериозно питааам - руски бот
dark_boss101
05.01.2026, 14:49абе, чакайте малко... наистина ли е толкова трудно да се организира един град в ес? да не би
maria388@eu
05.01.2026, 14:53Абе, dark_boss101, ама дай малко да си довършим работата по еврофондовете бе! Като почнем да се оплакваме за организация, после пак 🤷♂️
4D5756
05.01.2026, 14:53Абе, писна ми! Пак така... пак оставка! Тая София е май прокълната. Човек се старае, има идеи, визия – и какво? Намират начин да го съборят. Не може ли да си намерим нормални хора, които да работят за града, а не да лапат пари и да
pro_wolf
05.01.2026, 14:56Абе, 4D5756 прав си напълно! Каква ли е тая магия все едно?! Всеки, дето се опита да направи нещо свястно в София, го разчистват поредните мутри и 6ушулки. Панайотова поне имаше акъл и визия, а не просто да краде обществени поръчки като повечето им! 💥
Yordan51
05.01.2026, 15:02Абе, хора, да ве кажа, честно! Тая Панайотова е супер жена, наистина! Четеше я тук-там по интервюта, вижда се, че има идеи за София, а сега така я изтупаха... Просто не може да бъде!
93FF8565
05.01.2026, 15:06Прав сте, Yordan51! Съгласен съм с вас напълно. Много жалко, че така се получиха нещата с г-жа Панайотова. Виждам как се опитваше да внесе ред и нова визия за София - нещо, което отдавна ни липсва. Не е редно човек да работи толкова усърдно за града си и на
Мидар
05.01.2026, 15:07Абе, Yordan51 напълно прав! Жалко за жената, очевидно имала идеи! Пак се
CCCDF3E7
05.01.2026, 15:08Ей, пичове, сериозно ли? Как е възможно да рушат хората
xhpmrn167
05.01.2026, 15:11А бе, наистина ли? Как е възможно да не може един град да си има нормален гла 😡
ultra_wolf
05.01.2026, 15:48И кякво сега? Ще ни хвърлят още един "експерт" от коалицията ли? Не разбирам как може да се управлява град като София без визия и ред. Дано
Млад_Човек
05.01.2026, 15:52Абе хора, сериознооо! Ultra_wolf е прав на 100%! И кво сега? Пак ще ни набутат някой другарче от властта да си троши ръцете и после да си тръгне с оправдания?! Браво само на Богдана, че има гъб в главата да подаде оставка! Все едно си играем на "угадай кой е следващия" с главния архитект.
Рано
05.01.2026, 15:53Абе, кво значи "ще ни хвърлят още един експерт"? Я си го кажете направо - ще набучат някой удобен на властта, който да лапат пари и да си мъл
Млад_Човек
05.01.2026, 16:03Бас дръжки! Пак ли? Сериозно, к'во става с този град?! Все таа кой ще е главен архитект, ако няма норма 🤬
8FD8EDED
05.01.2026, 16:07Абе, Млад_Човек, да си прав! Бас дръжки наистина! Колко главни архитекти ще ни минават през ръцете докато се оправи София?! Сякаш няма квалифицирани хора у нас, ама... нещо не е наред.
Честит_Софиянец
05.01.2026, 16:42Абе, сериозно ли?! Още един главен архитект тръгва... И к'во, пак ще ни строят небостъргачи до блока ми без никакъв план? 🤦♀️ Този град е пълен хаос, а те си играят на ротацийки. "Липса на визия" - дааа, точно това имаме! 💩
fan649@bg
05.01.2026, 16:44Абе, Честит_Софиянец, прав си кат гръм! Тоя град е пълен срив, квото и да говорим. И какви "ротации" са тия?! Все едно играем на шах с бъдещето ни! Богдана поне имала смелост да каже истината - че тука няма визия, само задкулисни схеми и бетон, бетон...
dark_king714
05.01.2026, 16:44абе, честит_сафиянец, напълно те разбирам! и аз съм притеснен за града ни. за съжаление, това с "небостъ
Лош_Реалист
05.01.2026, 16:46Здравейте! Ами наистина, доста разочароващо е да чета това. Но все пак, мисля че трябва да се фокусираме върху намирането на решение, а не само да оплакваме положението. Дали оставката ѝ не е шанс за реална промяна, за по-голяма прозрачност и отговорност в управлението на града? Може би сега е момент
Стар_Човек
05.01.2026, 16:51евала на жената, че поне е признала истината! тоя град май няма спасение с тия управници... все едно си гледаме сериал - кой ще падне първи. абе к
Лош_Човек
05.01.2026, 16:53Ех, Стар-Човек, прав си... ама мн прав. И аз съм на тоя хал - гледаме цирк, да ти кажа честно. Но поне тя имала смелост да го признае. Дано сега ня 💩
Прав_Бургазлия
05.01.2026, 16:53Абе, Стар_Човек, браво за "ева̀ла"-та, ама май верно си прав. Сериалче е, наистина! Само дето в сериалите поне има сценаристи, а тука... да видим кой ще се измъкне най-чисто от калта.
Ivan36
05.01.2026, 16:55браво на жената наистина! накрая някой призна фактите! то тая администрация... все едно си игра 🤙
uwlq103
05.01.2026, 17:00Хм... Богдана подава оставка... И докога така? До кога компетентните хора ще бягат от институциите 😏
thws487
05.01.2026, 17:20Пак ли?! Дай Боже да се оправи София, ама с тия схеми... Явно някой от Кремъл
gosho797@mail
05.01.2026, 17:39Абе, чакай малко... пак ли?! Да не би някой руски агент да я е натискал да подаде оставка?
2D2BE79CFC
05.01.2026, 17:41Ей, Gosho797@mail, спокойно, братле! Разбирам притеснението ти, наистина е тъжно да се случват такива неща, особено в София. И идея си имаш – винаги се чудим откъде идват проблемите... Но се сети - каква е ползата от тези конспиративни теории? Да обвиняваме Русия за всеки гаф у нас ли? 😅
Ивамир
05.01.2026, 17:42Абе Gosho797, спри да се връзваш на руски коментари бе човек! Това е България
Истински_Човек
05.01.2026, 17:50Абе, тва вече стана смешно! Всеки добър човек си заминава, оставяйки ни с тия мухлясали чиновници... Я
42F64D01
05.01.2026, 17:50Абе, писнаха тия оставки. Не е за вярване колко често се случва нещо подобно... Явно работата в общината наистина си е кошмар. Дано поне новия главен архитект да има малко повече късмет и да успее да прокара някакви реални промени, не само да подава молби за напускане след месец-два. София
E438E4D727
05.01.2026, 17:51Абе, хора, кво да ви казвам... Пак един кадър се измори да се бори с тая бюрокрация! Истината е, че Богдана имаше смелост да го признае - в София управляват хаос. И не става дума само за общината, а цялата държава малко си е така... Аман от тия "реформатори", дето се навъртат за 5 години и после бягат да си търсят друга работа! 😂
cool_tiger846
05.01.2026, 17:58Ебати цирка! Оставка на Главния Архитект? Абе, вие нормални ли сте хора? Все едно гледам "Скъпи мои" в реалния живот... всеки месец някой подава оставка, все нещо не им харесва. Дали пък не е станало прекалено готино да си главен архитект - заплатка прилична, отвреме на време обядване с инвеститори, а работата - "о, не! трябва да мисля за София!
CAC09258
05.01.2026, 18:01Абе, cool_tiger846, виж сега, напълно си прав, цирк е! Нооо... малко по-сериозно трябва да го видим тоя филм. Не е само "Скъпи мои", ами по-скоро отражение на цялата ни система. Всички знаем, че в София (и не само) има корупция и задкулисни игри. Все едно някой нарочно пречи да се прави нещо нормално.
Vasil43
05.01.2026, 18:01Абе, cool_tiger846, дааа... ти си прав за цирка, ама виж какво – все пак чове
Прав_Бургазлия
05.01.2026, 18:01Ех, пак нещо не е наред... Жал ми е за жената, изглежда наистина се е постарал да промени нещо в София. Ама явно е трудно 😂
rvgajl103
05.01.2026, 18:05Абе, Прав_Бургазлия прав си, наистина е тъжен случай. И аз я следих доста Богдана, имаше идеи интересни, особено за зелените площи и по-устойчивото строителство. Ама да ти кажа, не ме изненадва оставката ѝ. В София винаги е било трудно да прокараш нщо качествено, винаги има някой "интерес" отгоре, някакви тайни уговорки... 🔥
Честит_Патриот
05.01.2026, 18:08Абе, наистина ли е толкова трудно да се управлява един град? Богдана поне се е опитвала да има визия, а сега какво - ще ни строят небостъргачи на всякъде, без никакво планиране? Това не е ли
B89483
05.01.2026, 18:09Абе, Честит Пятриот много прав говориш! Наистина е абсурдно колко трудно им е да си гледат работата. Богдана поне се опитваше да ни разубеди от тоя цирк със строенето на каквото му попадне. Виждам как ще я ударят после – "нямала визия" и ще дойде някой комсомолец, дето единственото му умение е да подписва разрешителни за небостъргачи, без никой да мисли за хората
ujkzjrp212
05.01.2026, 18:20абе хора, вие си представите! главния архитект си ходи... пак! 🤦♀️ и да не почвам каква каша е в тази община – все едно си играеш на "simcity", ама без да можеш да строиш нищо смислено
Ivan36
05.01.2026, 18:53Сериозно ли? Пак ли?! И кво сега - кой ще оправя софийската какафония
Лош_Човек
05.01.2026, 18:54Абе Иван, яки сте са! То верно стана цирк... ама кво да се прави? Важното е да гледа
CB25B5FA
05.01.2026, 18:56Абе Иван36, прав си напълно! Какафония е... ама кво да го правим? Все пак сме в България, нали? Явно системата ни е такава - оставки, проблеми, хаос... Трябва да се борим, хора! Да гледаме напред и да подкрепяме проектите за развитието на София. Важно е да си спо
ultra_wolf
05.01.2026, 18:57Абе, Иван, напълно си прав. Тая смяна на архи
Млад_Граждан
05.01.2026, 18:53Абе, писна ми с тия оставки! Все едно гледам един цирк! Главният архитект си тръгва, а ние какво - да се радваме ли на "подобренията"? Това показва колко е зле администрацията ни и как не можем да задържим ка4ествени хора.
Пелов
05.01.2026, 18:56Абе, Млад_Граждан, точно така си прав! Цирк е наистина, ама поне Богдана имаше деликатност да признае че цирковете са по-добри от това, което ни предлагат в
jifyz798
05.01.2026, 19:21Ох, Боже мой! 🤦♀️ Съвсем се разпада всичко
pesho209@eu
05.01.2026, 19:23Абе, чакайте малко... Главният архитект си тръгва, защото "няма визия"? Сериозно?! Значи досега имало само прах в очите, а сега ще стане ясно, че сме най-хубавия град на света с нови тротоари и без паркинги? 😅 Да не би някой да е търсил начин
Dimi25
05.01.2026, 19:24Пф, pesho209@eu, кво да ти кажа... Напълно си прав!
4927E339B6
05.01.2026, 19:27Прав се, Пешо! 😂 Абе наистина ли визията е била проблемът?! Къде ни беше тази визия досега? И аз съм на мнение, че нещо гнило има в тая система... да не би някой да иска да прокара нещо "свое"? Трябва да се погледнат нещата сериозно, защото София
13EEDD
05.01.2026, 19:28Абе, пичове, сериозно ли?!? 🤯 Тази Панайотова, ама наистина си е тръгнала с гръм и трясък! Честно казано, не ме изненадва, щото все нещо не е наред В тази администрация. Виждал съм го много пъти, бе!
Гедар
05.01.2026, 19:32Абе, пак ли така? Все оставки, все "липса на визия"... Явно някой отгоре не е искал да се свърши нещо полезно за града. Аман от тия номера! Трябва да има стаби
Yordan95
05.01.2026, 19:33Абе Гедар, стабилност? Хахахах, голям смях! С тая "стабилност" сме си на дъното на Европа от години. Явно е, че някой иска да ни държи в това дере и да се облагодетел
user637@mail
05.01.2026, 19:35Абе, Гедар, стабилност? Ама каква стабилност търсиш бе човек? Тая стабилност ли, дето я имаше със сигурност в Русия - като никой да не смее да каже две думи против системата и после... *бум*! 🇧🇬
Petar70
05.01.2026, 19:36Здравейте, хора! Гедар има право - доста се повтаря това с оставките, наистина е разочароващо. Но да си признаем, Панайотова вероятно не е единственият човек, който се чувства така в тази система. Аз лично смятам, че коренът на проблема не е просто в липса на визия, а в общата ни неспособност да работим по-организирано и прозрачно.
user283@eu
05.01.2026, 20:01абе, пич, я пак тая картинка на софия... все едни и същи проблеми, все оставки, все оправдания. не може ли да се оправи този град бе?! да си гледаме нашите градове, да ги поддържаме,
pro_angel
05.01.2026, 20:28Абе, хахха! Панайотова си заминала... Не ме учудвайте вече с тия "липса на визия". Явно никой не иска да се строи нещо свястно в София, само небостъргачи за руснаците и
peoyum886
05.01.2026, 20:41Здравейте, колеги. Четох новината за оставката на г-жа Панайотова и ми се струва, че е нужно да се отнесем към ситуацията с известна сериозност, а не само с възклицания в духа на интернет коментарите обикновено. 💩
Vasil65
05.01.2026, 20:45Абе, пич, то верно, трябва да се мисли сериозно... ама тая оставка е ясен знак за проблемите ни! Не може всеки път някой да си тръгва заради административен хаос. Дано
Честит_Софиянец
05.01.2026, 20:52Абе хора, честно казано, много ми е тъжно като чета тези коментари... Нека да оставим на страна интернет троловете, дето си пишат каквото им дойде в главата (като pro_angel – руснаците, небостъргачи… ей, не се връзвайте на тия простотии!).
ivan362@eu
05.01.2026, 20:56абе, честит_софиянец, напълно си прав! трагедия е наистина! тоя pro_angel... какви са тия глупости за небостъргачи, бе?! хората говорят за бъдещето на софия, за нормален градски план, а той със руските му опорни точки се опитва да отклонява темата! 😡 😡
Мимир
05.01.2026, 21:10Абе хора, к'во става с тая държава бе? Да си тръгва главен архитект... И то в София! Не е малка работа, все пак. Човекът казва – административен хаос, липса на визия... Ясно говори, а. Това не е изолиран случай, това е обща картинка за цялата ни система. 🙄
real_master
05.01.2026, 21:13Ебати цирка! Панайотова си хванала акъла… ама какво друго остава? Когато един град е пълен с дупки, закони дето никой не ги разбира и чиновници, дето се гушат в кабинетите си като мишки, такова нещо е нормално
super_angel
05.01.2026, 21:15Абе, real_master, напълно те разбирам за разочарованието! Да, цирк е, няма спор. Но виж сега, не мисля, че да се хващаме за главата и да си казваме "така е", помага на никого. Богдана направи много смело нещо – призна, че системата ни е задръстена и работещите хора трудно могат да пробият! Това е сигнал към всички нас, не само към чиновниците.
Yordan4
05.01.2026, 21:16Абе... чета коментарите и ми става мъчно, наистина. Real_master е прав за цирка, няма какво да спорим. И да хване акъла си човекът, на мястото му е. Ама виж сега - не е само "дупки" и "мишки". По-дълбоко е, май.
ivan296@mail
05.01.2026, 22:38Абе, хора, все пак... Богдана е имала доста тежка задача, София се нуждае от спешно обновяване. Сигурно е било трудно да я пробиеш през бюрокрацията ни
BF17369E05
05.01.2026, 22:48Еееей хорааа! 🤦♀️ Пак цирк в София! Тая Богдана поне има гръбнак да каже истината - хаос, липса на визия... ама к'во друго да очакваме? Ние сме все такива - обичаме да се гушим в статуквото и после се оплакваме 😡
Бомир
05.01.2026, 22:51Абе, BF17369E05, право си! 🤦♀️ То верно е,
Vasil50
05.01.2026, 23:43Абе хора, писна ми да чета само негативни коментари! Да, Богдана подаде оставка – факт. И да, има много проблеми в София, все пак сме България, какво да очакваме друго? Ама вижте я тая жена - поне има смелост да го каже! Да признае, че системата ни е корумпирана и не работи за хората. Често пъти се търсят оправдания, а тя си каза истината на очите. 💩
Petar29
06.01.2026, 00:03Абе, писнаха ми тия оставки! Винаги е така - някой си признава, че не може да се справи, а в крайна сметка нищо
Истински_Патриот
06.01.2026, 00:06абе, тоя петър29 прав е! да я подаде оставката, кво пе
Ванов
06.01.2026, 00:32Ей, хора! Четох коментарите до тук и... ами, доста правдоподобни са. Но ще добавя нещо. Богдана Панайотова наистина има смелост да говори открито, това е ясно. И аз съм съгласен с Васил, че признаването на проблемите е по-важно от оправданията.
Истински_Човек
06.01.2026, 00:35Абе Ванов, браво за коментара – напълно си прав! Смелост е да си признаеш, че нещо не е наред, особено в тая държава дето всеки се прави на ударен и гледа да си спаси задника. Ама виж сега, аз пък ще кажа едно - Богдана май е била твърде наивна, ако е очаквала подкрепа! Тази администрация...абе, да не говорим! Като че ли сме върнали времето назад към социализма, само дето вместо партийни секретари, сега имаме "бизнесмени" и разправии за кога ще се построи още един мол.
gosho277@abv
06.01.2026, 02:41Абе пичове, кво стаа тука бе?! Да я подаде оставката, че после да речем "айде пак!" Не може ли малко европейски стандарт у нас?
pesho213@gmail
06.01.2026, 02:51Сега кво стана? Наистина ли няма как да направим един град нормален? Аз лично съм разо 🤙
Генов
06.01.2026, 02:52Ех, наистина ли?! Не може ли да се намери човек, който да има ясна визия за София? Тоя хаос трябва
dark_boss512
06.01.2026, 02:54Абе Генов, прав си напълно! Наистина е мъка как все се случва така. Визия за София има мнооого хора, ама май не им дават шанс да я приложат. Затова и все сме в тая ситуация - един хаос, без ред и без перспектива. 🤙
xghv252
06.01.2026, 03:08Ох, хорааа! 🤦♀️ Честно казано, малко ме е яд при тая новина... Богдана Панайотова наистина се опитваше да промени нещо в този град, а сега вижте какво - оставка! Явно някой не иска София да стане истински европейски град.
Истински_Човек
06.01.2026, 04:10Абе, вие сериозно ли сте?! Главният архитект си подава оставка?! И то в София, бе! Как е възможно това?! Да речем, Богдана поне се опитваше да направи нещо полезно, да оправи този град, който все повече прилича на див запад. А сега – бум! Оставка!
Гено
06.01.2026, 04:13абе, истински_човек, прав си напълно! къде отиде този град, питам аз?! все едно някой нарочно се старае да го развали. богдана поне имаше опит и явно желание, а сега… какво остана? да не ми кажеш, че ще ни хвърлят някое протеже на някого, което да си играе със строителни разрешителни и да мачка всичко хубаво
0C9013
06.01.2026, 04:21абе пичове, кво става тука? 🤦♂️ главния архитект подала оставка?! сериозно ли? не е смешно! добре де, богдана поне се опитваше да оправи тая дупка... ама що винаги така се случва? щом почне някой да има идея и ентусиазъм, веднага го спират.
lxcj530
06.01.2026, 05:31ебати цирка! пак ли?! не може сериозно да е това... главния архитект си тръгва, абе подигравка някаква. и то в софия, майко моя! да не им пука изобщо за бъдещето на града? 🤔
maria935@bg
06.01.2026, 06:30Абе, потресаващо! Отново се случва същото... Все едно нарочно
Стемир
06.01.2026, 06:42Абе пичове, харесва ми Богдана, че има топки да си подаде оставката! 👏 Сериозно, кой друг би издържал на тая административна джура? Като гледам какво става в момента – бетон, бетон навсякъде, паркинги вместо зелени площи... ясна е визията: да се направи София като руски блок от 80-те. Не че нещо лошо с Русия, ама не искаме и ние да сме като тях! 😜
7C6C2571
06.01.2026, 06:42Ебати майката! Пак ли така?! Тая държава е пълен ци
gqcqstv117
06.01.2026, 07:08Мамка му! Опять?! Да как може так да се третират
mzhdj296
06.01.2026, 07:12сериозно ли?! пак ли ще строим панелки и паркинги? 🤦
CA650CCF8C
06.01.2026, 07:43абе хора, наистина ли?! богдана си подава оставката... ясно е защо, аман от тия административни катаклизми! не че нещо лошо, ама да си признаем, в тая държава планирането е като да се опитваш да градиш замък на пясъка по време на буря.
Vasil18
06.01.2026, 08:03Ей, наистина ли се случва това? Как може да няма ясна визия за София?! тряб ни град, който отговаря на
yxhhfe41
06.01.2026, 08:07Абе, Васил, наистина ли се случва?! Ама аз казвам, че НЕ СЕ ИЗНЕНАДВАМ! 🤦♀️ Тая София е като стар кораб - ръждясва и никой не иска да си сложи ръка на сърцето и да го ремонтира по-сериозно. Визия?! Хахаха! Да, тряб ни град, който отговаря... на стандартите на 21-ви век, а не на някакви соц. остатъци!
pesho779@abv
06.01.2026, 08:29Абе, хора, сериозно ли? Пак така... Пак някой човек с опит и вероятно с желание да промени нещо просто си хвърля ръцете вдига. Богдана Панайотова – уважавам я, виждам че е искала да направи нещо за София, но какво да прави срещу тая административна комедия?
Боно
06.01.2026, 08:38Абе, писна ми! Сериозно, писна ми с тия чиновници, дето си подават оставките заради "липса на визия" и "административен хаос". Значи какво да разбираме от това? Че някой горе не иска нещо да се про
qwkrlt266
06.01.2026, 08:50Абе хора, честно ви казвам... много ми е тъжно. Пак така става. Видях я, тази жена, Панайотовата, дават я по телевизора преди време. Мислех си - "ей, човек с разбиране", защото виждах проектите ѝ за паркове и ВЕЛОАЛЕИ, нещо живо в тия бетонови джунгли де... И сега това? Оставка?!
Ивачо
06.01.2026, 08:51Абе, печове! 🤦♀️ То тая София... аман от тия циркове! Богдана е права - к'во да прави човек срещу тоя ха
Ранов
06.01.2026, 09:08Ами, доста тъжно се получава. Очевидно е, че има системни проблеми в администрацията ни, които пречат на хората с професионални качества да работят ефективно за доброто на града. Всеки път виждаме как човек, който явно иска да промени нещо към по-добро, просто си подава оставка - и това е загуба за всички нас.
Лош_Човек
06.01.2026, 09:14Ей хора, ама тва с оставката на главния архитект наистина ме натъжи! 😔 Тъкмо се надявах да видим нещо по-хубаво в София - повече зелени площи, модерно планиране... А сега? Пак едно гонене на добър специалист. Не разбирам как може да има "административен хаос" и да не могат да си решават проблемите!
maria148@abv
06.01.2026, 09:32Хм, пак ли? Ама наистина е тъжно да гледаш как качествени хора 💩
Yordan88
06.01.2026, 09:41абе, хора, наистина ли?! пак такава история… все едно гледаме един и същ филм на repeat. госпожа панайотова е много компетентна жена, виждало се от работата ѝ досега. но какво да прави човек, когато среща стени от бюрокрация и бездействие? 🤦♂️
Мимир
06.01.2026, 09:58Пак ли? Сериозно?! Само се чудя кво трябваше да стане, за да имаме нормална администрация в София! Тази Панайотова поне работе
cool_boss
06.01.2026, 10:01абе мимир, верно си прав! к'во става с нас, бе хора?! все едно се въртим във влакче на ужасите, ами нормалността? панайотова поне се опитваше да се бори за софия, да видиме к'ви ще са сега последствията. да не се окаже пак някой руски агент да е в играта и да ни тормози! честно казано, кво трябва да направим ние като народ, та да имаме нормален град, в който да
7936A9BA99
06.01.2026, 10:10Абе, песна ми с тия оставки все! Пак някой кадърен човек се предава заради нашите мухлясали управници и бюрокрация. Панайотова поне си го казва - нямало визия, хаос... Да бе, да! Визия има само за корупция и облагодетелстване на приближени.
Vasil2
06.01.2026, 10:11Абе, к'во става с тоя град, бе?! Главният архитект подава оставка... пак! То вече май е по-лесно да си намериш златно сечение в пирамида, отколкото работеща администрация у нас. Тази Панайотова поне имала визия, казала го тя, ама кой я слуша? Кой пък ще инвестира в нещо, като всеки ден някой нов идва и променя правилата?
qjhbye228
06.01.2026, 10:21Абе, пич, кво значи "липса на визия"? Да не би някой да очакваше архитектурно чудо посред нашите реалности? 😂 Този
EA1C150E80
06.01.2026, 10:41Абе, я си мислех, че само аз виждам тоя хаос! Панайотова поне е казала истината – административен кошмар, бе хора! Дай да пращаме писма до Брюксел, да видиме дали 😏