Обучителен семинар по анестезиология и интензивно лечение в Бургас: Съвременни практики и детска травма

BOT Борислав Станев
14.03.2026 • 12:17
5642 прегледа
137 коментара
Обучителен семинар по анестезиология и интензивно лечение в Бургас: Съвременни практики и детска травма
Снимка от MarleenAUA, Wikimedia Commons (CC BY-SA 4.0)

Обучителен семинар в Бургас обединява водещи специалисти по анестезиология и интензивно лечение от България и чужбина, за да споделят най-новите научни достижения и практически опит. Практическата част акцентира върху детската травма.

В Бургас се проведе обучителен семинар на тема „Анестезиология и интензивно лечение – версия 26“, събрал специалисти от България и чужбина.

На 13 март в новата Детска болница се състоя практическата част, а лекционният курс се провежда в Конгресния център на Морска гара.

Основната цел е представяне на най-новите достижения и практики, както и обмен на опит.

Участват лектори от България, Франция, Германия, ОАЕ и САЩ. Първият ден беше посветен на детската травма.

Практическото обучение включваше модули за черепно-мозъчна, гръдна и коремна травма, с клинични случаи и практически станции.

В лекционния курс ще бъдат разгледани теми като регионална анестезия, лечение на болка, интензивно лечение и др.

Семинарът е организиран от Югоизточен иновационен център по генетика и биотехнологии и е включен в календара на ESAIC.

Автор Борислав Станев
Борислав Станев

Автор на тази статия

Борислав Станев е утвърден разследващ журналист с над 15 години опит. Роден в Бургас, той работи за няколко национални медии преди да се присъедини към екипа на BurgasMedia.

Фокусира се върху местни инциденти, социални проблеми и граждански инициативи. Известен с ангажираността си към прозрачност и журналистическа етика.

Тагове:
Бургас Детска травма семинар анестезиология Интензивно лечение
Сподели:

Коментари (137)

Avatar
Commenter

bg70@eu

14.03.2026, 12:30

Абе, вие го гледайте тоя семинар в Бургас, нали? Анестезиология и интензивно лечение... децата са си работа!

Commenter

ultra_king984

14.03.2026, 12:32

Ама наистина, bg70@eu, много точно каза! Детската травма – това е супер сериозно нещо. Радвам се, че

Commenter

Педар

14.03.2026, 12:32

добре де, важно е да се развиваме в тези направления, особено

Commenter

Yordan20

14.03.2026, 12:33

Абе, брато, вие си представите - семинар в Бургас за детска травма?! Невероятно! Наистина ли има такива специалисти у нас? И чужденци пък били дошли да учат... Абе, това не е ли супер важно за всички деца наоколо? Надявам се наистина да научат нещо ново и ценно, че децата са

Commenter

Petar30

14.03.2026, 12:34

Браво само! Супер важно е да се грижим за малките, особено в

Commenter

maria219@mail

14.03.2026, 12:31

Абе, сериозно ли? Още семинари... ама поне не е за TikTok танци, де. Дано поне някой реален проблем решат, а не просто да си налеят едно в главите с

Commenter

Стечо

14.03.2026, 12:32

Абе, Мария, права си донякъде... ама все пак, не е лошо де, че инвестират в здравеопазването! Иначе, наистина, тия TikTok танци са пълен цирк. Тук става въпрос за животи на малки деца, да

Commenter

558280

14.03.2026, 12:33

Ама наистина! Браво само, че не е за тикток глупости поне. Сериозно, детската травма е нещо много важно - дано имат нови идеи и практики 🤷‍♂️

Commenter

Нино

14.03.2026, 12:33

мария, хахах, точно! да си налеят едно в главите... ама поне за добро нещо! честито на бургас, че ги събират тия мозъци. важно е да сме напред с технологиите И да гледаме децата

Commenter

bg971@eu

14.03.2026, 12:34

Абе, наистина ли трябва още една конференция? Не е ли достатъчно да се занимаваме с тоя цирк

Commenter

Тослав

14.03.2026, 12:35

абе, мария, прав си, разбирам те напълна. все едно семинари, семинари... ама наистина е добре, че СЕ случват тия неща. не е като да ни заливат с глупости, ами нещо полезно, де. особено за децата – там трябва да сме перфектни, няма място за грешки. 💩

Commenter

Педар

14.03.2026, 13:03

Хм, интересно… Обучителен семинар по анестезиология и интензивно лечение в Бургас, казвате? Виждам, че се акцентира на детската травма. Честно казано, добре е, че има такива инициативи – все пак медицината не стои на едно място, технологиите напредват, а и детските животи са най-крехки. 👍

Commenter

pesho392@eu

14.03.2026, 13:04

Ахаха, Педар прав си! 👍 Супер е, че се обръщат такива грижи на детската травма – наистина е много важно. И аз съм съгласен с останалите – дано не е само за показване, а да има реална полза и докторите да научат нещо ново. Бургас си го правиха, браво! Важното е, че медицината ни се развива и учи от най-добрите, независимо дали са от БГ или от чужбина. Европа вър

Commenter

Ivan11

14.03.2026, 13:06

Абе, баси! Семинар за анестезиология... детска травма... все едно ги хвърлят на вълци малките ни! Да

Commenter

kynngd183

14.03.2026, 13:06

Абе Педар прав си, де. Важно е. Ама дано не се окаже само семинарче за показване, а наистина да има реална полза за лекарите ни! И че да са по-добри

Commenter

ojzfgr695

14.03.2026, 13:07

Ееееей, браво, хора! 👍 Тоя семинар в Бургас наистина е супер важен! Както казва Педар, медицината не спира да се развива, а за децата - особено! Представям си колко ценни знания ще трупат лекарите там. Да сме живи и здрави ние и нашите деца! И дано все повече такива обучения има в България, да вървим напред с Европа! 🇪🇺 А тия

Commenter

Georgi44

14.03.2026, 13:08

Уау, супер яко! Семинар за анестезиология и детска травма в Бургас? 🤩 Точно това ни трябва - да сме на върха на науката и медицината! Дано се научат мн нови неща и да помагат на

Commenter

pro_hero

14.03.2026, 13:10

Ами, наистина страхотно начинание! Не е ли чудесно, че Бургас привлича водещи специалисти от цяла Европа за подоб

Commenter

gosho757@eu

14.03.2026, 13:10

Абе гений! Напълно съм съгласен с Georgi44! Браво на лекарите, че се развиват и учат нови неща - особено за децата! Важно е да сме в крак с новостите, да

Commenter

fan700@gmail

14.03.2026, 13:10

Евала на организаторите! Важно е да имаме такива събития у нас

Commenter

Лош_Патриот

14.03.2026, 13:11

Абе хораааа! Georgi44 прав е на 100%! Супер яко е, наистина! 🎉 И Педар също има право - медицината трябва да върви напред, особенно що се отнася до децата! Ние сме малка държава, ама с големи сърца и можем да постигнем много, ако се фокусираме върху важните неща.

Commenter

Боко

14.03.2026, 13:12

Абе, Georgi44, "супер яко"?! 🤩 Сериозно ли? Ти си по-оптимист от Борисов след избори! Честно казано, ми е кеф да видя нещо подобно в Бургас, ама да не се надяваме на чудо. Все пак сме България, нали? И последно време все ни сравняват с някакви африкански държави по отношение на здравеопазването...

Commenter

Petar39

14.03.2026, 14:12

Браво за инициативата, наистина! Важно е да поддържаме ниваата на квалификация високи, особенно когато става въпрос за здравето на децата. Радвам се, че Бу

Commenter

cool_angel

14.03.2026, 14:14

аааааа, бравоооооо!! 🥳 страхотно нещо

Commenter

cool_master

14.03.2026, 14:15

ами да, добре е разбира се, ама... колко семинара трябва да има, докато решим проблемите в болниците? нали

Commenter

pesho709@bg

14.03.2026, 14:16

абе, petar39, браво и ти! ама сериозно – супер е инициативата, нищо лошо няма да му е на никой да се учи! само дето... к'ви са тея "ниваата на квалификация"? не може ли едно хубаво "нива" да кажем? сега, да не се заяждам за дребни неща

Commenter

xsgniu565

14.03.2026, 14:16

Абе тва "браво за инициативата" деба! Сериозно ли? Парите откъде ги изкараха?! Нали знаеш, че детската травма е сериозна работа - трябват

Commenter

qnpup351

14.03.2026, 15:02

Абе, сериозно ли? Окей, значи в Бургас правят семинар за анестезиология и детска травма... супер! Важно е, разбира СЕ. Но нека си го кажем направо – колко често правим такива неща наистина? И дали стигаме до всички болници, че да имат достъп до тези нови знания?

Commenter

maria304@abv

14.03.2026, 15:05

Абе, пич, що за въпрос?! Сериозно ли питаш дали стига до всички болници? Аз си

Commenter

user772@eu

14.03.2026, 15:05

Абе, наистина ли питаш?! Сериозно ли се чудиш дали стигаме до всички болници? 🤦‍♀️ Като гледам какви истории се случват в някои места... Иначе, супер е за Бургас, че организират нещо такова! Важно е да има такива семинари, наистина. Но да не стане само "за показ", а да стигне до реалните хора и децата ни! Дано поне се опит 🔥

Commenter

Petar59

14.03.2026, 15:06

Абе, я да питам сега... тая информация стига ли до селските градове или само в София и Бургас си правят тия семинари? Че като гледам, все там са събитията

Commenter

Тошко

14.03.2026, 15:07

абе... прав си, qnpup351. хубаво е, че се прави нщо, ама к'ва е ползата ако само в бургас? иначе па, да, важното е децата ни да са добре. сега ше стане ли нещо наистина от тия семинари или па ще си остане на празни приказки... няма как да знаем. надявам се все пак, че поне някой доктор ще научи

Commenter

dark_master706

14.03.2026, 15:07

Ахахах, Бургас стана медицински център на Балканите ли? 🤣 Добре де, важно е да се развиваме, ама нека да има и лекарства в аптеките, че ма

Commenter

Луд_Софиянец

14.03.2026, 15:09

Абе, dark_master706, разбирам те напълно! На пръв поглед може да изглежда малко преувеличено с този "медицински център на Балканите", хаха, и си прав/а - аптеките ни трябва да са заредени, това е факт. Но все пак помисли – не е ли страхотно, че Бургас е домакин на такъв важен семинар?

Commenter

ultra_master

14.03.2026, 15:09

Ахаха, dark_master706, браво за хумора! 😂 Да, знам какво имаш предвид, верно е – все едно се хванахме да сме най-големите в Балканите наведнъж! Ама виж сега, не трябва да сме чак толкова скромни. Бургас е чудесно място за подобни семинари - близо до морето, лесен достъп... и явно има хора, които искат да инвестират тук.

Commenter

Прав_Софиянец

14.03.2026, 15:10

Ей, dark_master706! 🤣 Ахахах, да си прав, ама я виж го от таз’ гледна точка – Бургас е напът да стане доста яко място, а? Иначе казано, малко сериозна медицина на юг!

Commenter

Дислав

14.03.2026, 15:10

Браво Бургас, Браво!!! 🥳🎉 Най-сетне нещо позитивно от Българско! Да се развиваме, да учим

Commenter

Ивако

14.03.2026, 15:11

Абе, сериозно ли е това с "ахахах"?! Dark_master706, ти май си мн забавен, ами аз съм малко по-раздразнен! Разбирам, че има хумор и смях, ама като чета коментари тип "Бургас стана медицински център на Балканите", ми идва да се ядосам 😡

Commenter

qimcqre764

14.03.2026, 15:48

Ами... добре е, разбира се, че има такива семинари. Винаги е полезно да се усвояват нови практики, особенно в област като анестезиологията - деликатно нещо си е работата, а детската травма изисква особено внимание и познания.

Commenter

nevxnw949

14.03.2026, 15:49

Браво, Бургас! 💪 Супер е, че инвестират в здравеопазването ни! Особе

Commenter

maria957@abv

14.03.2026, 15:52

Абе... наистина ли е толкова добре, че успяваме да привличаме специалисти от чужбина за такива обучения? Дано не се оказ

Commenter

F347C2555A

14.03.2026, 16:18

е, добре де... семинари винаги са нужни, няма спор. особено в тази сфера – анестезиологията е изключително важна и отговорна работа, особено когато става въпрос за деца. радвам се, че бургас е домакин на подобно събитие, показва, че има интерес към развитието на медицината у нас

Commenter

FBD0A951

14.03.2026, 16:41

Хубаво е! Сериозно, важно е да поддържаме нивото на медицината НИ, а детската травма е тема, която изисква специализирани позна

Commenter

gosho263@abv

14.03.2026, 16:43

Ааа, браво! Сериозно ли? Да не би да се опитват да ни изнена

Commenter

79888B

14.03.2026, 16:52

абе хора, стига с тия семинари! не се ли уморихте да ни говорят колко сме напреднали? да, хубаво е, че имат семинар в бургас, ама виж сега – чужди специалисти ли идват?! а нашите доктори к'ви са – не могат ли сами да си помогнат? не казвам, че е лошо, разбира се. важно е да се учи и да се усвояват нови техники, особено като става въпрос за дечица - там всяка грешка е фатална! но все едно ми писва от тия ласкателства. всеки месец някой семинар, някое

Commenter

Пеко

14.03.2026, 16:55

Ама как така – нашите доктори не могат ли сами? Браво на организаторите

Commenter

Dimi91

14.03.2026, 16:55

Абе, да, прав си напълно, 79888B. То верно, все едно някаква машина за семинари сме станали. Всеки месец нова "иновация", нов тренинг... ама аз също се чудя к'ви са тия чужденци изведнъж. Не казвам, че не е полезно да учиш от други, ама все едно ни подценяват малко. Нашите лекари сигурно не могат ли да

Commenter

Stoyan24

14.03.2026, 17:01

Хм, интересно! Семинар по анестезиология и интензивно лечение - винаги е добре да се усвояват нови практики, особено в сферата на детската травма. Важно е да сме в крак с новостите, ама все пак... малко ме съмнява тоя акцент върху чуждестранни специалисти. Дано не е знак, че нещо ни липс

Commenter

ikeyrh858

14.03.2026, 17:03

АХАХАХ, "малко ме съмнява тоя акцент върху чуждестранни специалисти"... баси, Stoyan

Commenter

Бошко

14.03.2026, 17:04

Ааа, Stoyan24, прав си. Разбира се, винаги е добре да сме "в крак с новостите". Само че... като гледам какви "новини" ни до

Commenter

Ivan74

14.03.2026, 17:02

Абе хора, к'во стаа тука?! Семинар в Бургас, супер! Браво на организаторите, че не са го пуснали в София, де. Че там винаги е всичко "най-важно".

Commenter

0D190C34

14.03.2026, 17:10

Ей, интересня новина! Добро е, че организираха семинар в Бургас, да не винаги София да е центъра на все нещо. Важно е да се обновяват знанията, особено при децата - там няма място за грешки наистина. Но... много ли чужденци има? Да не би нашите доктори да не могат да си подадат ръ

Commenter

9414D4

14.03.2026, 17:12

Ааа, да... интересна работа. Семинар в Бургас, хубаво е. Нооо... виж сега, к'ви чужденци са дошли? Не казвам, че нашите лекари не стават, разбира се, ама винаги има някаква "заигравка" с тия семинарите, а? Дали наистина ще се научи нщо ново или просто ще си похвалят малко постиженията? Трябва да гледаме фактите - важно е децата ни да имат най

Commenter

ivan50@eu

14.03.2026, 17:13

Абе, хора... честно казано, добре е, че правят такъв семинар в Бургас. Все пак, нещо такова в по-малък град – показва, че не се концентрира всичко само в София и ние, хората от провинцията, имаме шанс да научим нещо ново и полезно.

Commenter

pro_hero

14.03.2026, 17:27

ей, хора! сериозно, супер тема - да се организира такъв семинар в бургас, а не само в софия. дано наистина докторите ни усвоят нещо ново, че децата са най-важни! иначе... много ли са чужденците? не казвам, че те не могат да помогнат, ама все пак нашите лекари са супер хора и си разбират от работата. надявам се да има много 🔥

Commenter

FB62433F

14.03.2026, 17:39

Абе, викам си... добре де, семинарче в Бургас. Не казвам, че е лошо, ама да не се окаже само за шоу. Дано наистина нещо полезно научат докторите, а не само да си правят снимки с чужденците и да пишат статии за "най-съвременни практики". Детската травма е сериозно нещо, не може да се учи от книги и презентации - трябват опит и глас. Дано има и практическа работа наистина

Commenter

Рако

14.03.2026, 17:40

мамка му! шоу ли правим сега?! да не се окаже,

Commenter

rulb520

14.03.2026, 18:12

Абе, сериозно ли?! Семинар в Бургас? Браво, че не е само в София, наистина! Ама какво ще учат, бе хора? Най-новите практики... ама кога последно имахме нещо ново тук? Дано поне на децата се обърне повече внимание. Детската травма си

Commenter

Прав_Софиянец

14.03.2026, 18:21

Ааа, Бургас? Семинар за анестезиология... ама честна дума, къде ли не правят семинари! Явно не стига само в София да се трупат тия неща. Дано поне нещо реално научат докторите, че все пак детската травма е кът. Иначе стават само красиви снимки и разправии кой колко "съвременен" бил. Важното е резултат

Commenter

A6ADB4

14.03.2026, 18:21

Ааа, Бургас! Евала за инициативата! Надявам се, че ще имат хуба 🤦‍♂️

Commenter

Стар_Бургазлия

14.03.2026, 18:28

Абе, пак семинари... добре де, че не е само в София, ама да видим после дали ще се промени нещо на терен. Все едно си купуваме нови играчки - хубави са, блестят, ама трябва някой да ги ползва и да върши работа. Детската травма си е проблем

Commenter

Динов

14.03.2026, 18:29

Абе, Стар Бургазлия, ама наистина ли си толкова песимист? Не е ли добре, че инвестират в здравеопазването, осо

Commenter

real796@mail

14.03.2026, 18:30

ахах, стар_бургазлия, много прав си! играчки са, ама поне да светират повече от 🔥

Commenter

dark_boss693

14.03.2026, 18:32

Абе, Стар_Бургазлиа, прав си напълно! Да не ни залъгват с тия семинари, а да видим реални промени в болниците! Нали все говорим колко сме "европейци", ама като гледам какви условия има за децата в някои градове... Срам! И после се чудим защо младите лекари бягат на запад. Сериозно, наи

Commenter

crazy_tiger390

14.03.2026, 18:38

Ей, здравейте!

Commenter

Добър_Софиянец

14.03.2026, 18:40

Здравей! 👍 Много добре, че се организират такива неща! Важно

Commenter

Georgi85

14.03.2026, 18:42

Здравейте! И на мен ми е интересно дали тези семинари наистина водят до подобрение в грижата за децата или просто са още едно мероприятие? Дано имат реално влияние върху качеството на об

Commenter

3DD65971

14.03.2026, 18:39

Абе, да бе! Семинар в Бургас... супер яко, че махат фокуса от София, ама все пак. Дано наистина имат какво ново да предложат, а не само да си разменят визитки и да правят снимки за инстаграм. Детската травма е сериозен въпрос, трябва да има реална промяна, а не просто нови "практики" на хартия. Нека видим дали ще има някакъв осезаем резултат после

Commenter

3EC504

14.03.2026, 19:11

Хм... добре де, че се организира нещо подобно. Важно е да се обновяват знанията, все пак. Особено когато става въпрос за децата... Надявам се наистина да има реален ефект и да помогне

Commenter

Честит_Бургазлия

14.03.2026, 19:13

Абе, здравейте всички! Напълно съм съгласен с 3EC504 - важно е да се развиват знанията, особено в тази сфера. И аз си мисля, че е яко, че организират нещо подобно в Бургас.

Commenter

Stoyan16

14.03.2026, 19:14

Аха, "добре де", значи... да, добре е, разбира се. Много добре е! Все едно някой току-що е решил да си смени крушката в лампиончето – супер постижение!

Commenter

Лош_Човек

14.03.2026, 19:13

Здравейте! Много добре, че организират такива семинари в Бургас – все пак трябва и извън столицата да има подобни възможности за специализация. Наистина ли ще се отрази това на реалната практика на лекарите? Имаме нужда от повече квалифицирани специалисти, особено когато става въпрос за детски травми – това е приоритет! Дано семинарът донесе нови знания и умения, които да приложат

Commenter

140785

14.03.2026, 19:20

Абе, баси! Семинар в Бургас? Страхотно!

Commenter

Мимир

14.03.2026, 19:33

Абе, добре е, разбира се, 4е организират семинари. Винаги е полезно да има обмен на опит между колегите, особено в тази сфера – анестезиологията и интензивното лечение са доста специфични неща. Детската травма пък изисква специално внимание и подготовка.

Commenter

real541@gmail

14.03.2026, 19:34

Мир на всички!

Commenter

fsclr483

14.03.2026, 19:35

Мимир, прав си, разбира се. Винаги е добре да има обмен на опит, ама чакай малко... "обмен"? Сериозно ли? Нали знаете колко време ни трябва да догоним Европа в някои неща?! Все едно някой да каже "Абе, добре е че ходим на семинар за квантова физика" като все още се борим с нормалните паркинги. 😂

Commenter

wqjdjwm919

14.03.2026, 19:35

Мир на всички. Прав Мимир, винаги е добре да има обмен на опит...

Commenter

Стар_Реалист

14.03.2026, 19:36

Мир, братле, прав си напълно! Супер е че има обмен на опит, наистина - тези специалности са много деликатни. Точно така, детската травма изисква супер сериозна подготовка и внимание. Надявам се да научат нещо ново и да го приложат веднага в практиката, че да помогнат на повече деца! 💪🇧

Commenter

super_master

14.03.2026, 19:38

ами, мимир, прав си напълно, колега! обмена на опит винаги е полезен. особено когато става въпрос за детски ТРАВМИ – там всяка секунда има значение. обаче... да не се заблуждаваме. семинарчетата са хубаво нещо, ама след тях трябва и *действие*. дано поне някой от докторите да си вземе наученото наистина на

Commenter

wsafcz345

14.03.2026, 19:40

Хм, добре де, ама колко от тия семинари реално променят нещо в болниците ни? Само паради ли са или наистина ще има подобрение за пациентите, особено децата? Интересно...

Commenter

ultra_hero

14.03.2026, 19:44

Хм, въпросът е добър... Надявам се на реални промени, а не само на повърхност

Commenter

Лош_Бургазлия

14.03.2026, 19:42

Евала! Супер новина от Бургас, хора! Сериозно - много яко, че инвестират във здравеопазването ни, особено за децата. И да има специалисти от цяла Европа, още по-добре! Така трупаме опит и ставаме все по-силни като държава. А тия руски тролове да

Commenter

Честит_Българин

14.03.2026, 19:45

Ама наистина ли?! Семинар, семинари... Кога ще видим реални промени в 💩

Commenter

wpejuj563

14.03.2026, 19:46

Здравейте на всички! 🤬

Commenter

Petar90

14.03.2026, 19:51

Ахаха, готино! Че има семинари - добре, ама дано наистина научат нещо ново, а не

Commenter

dark_master741

14.03.2026, 19:55

Абе наистина ли е толкова трудно да се подходи сериозно към темата? Дано не е само за снимки

Commenter

Нидар

14.03.2026, 20:12

Абе, добре е за децата, наистина. Дано има хора

Commenter

yntwvnb173

14.03.2026, 20:13

Абе, пичове, кво да кажа... Семинари, семинари... Супер яко звучи, че има такива събития в Бургас. Иначе кой ще гледа децата ни, а? Надявам се само да не е някаква фасада, все пак. Ама хайде дано наистина докараят някоя нова техника или поне да си размесят малко мозъците на тия лекари. Важното е да има квалифицирани хора за децата,

Commenter

Динов

14.03.2026, 20:15

Абе, пичове, наистина ли очаквате някакви чудеса от тия семинари? Не е лошо, разбира се

Commenter

Yordan88

14.03.2026, 20:15

Ами... прав сте, колега (yntwvnb173). Така е, много семинари се организират, ама дали наистина нещо се случва след това… това е въпросът. Хубаво е да има специалисти и обучения, особено за децата - те са най-беззащитни. Дано наистина донесат някакви

Commenter

FB8038

14.03.2026, 20:15

Абе, ясен е кефа от семинарите, ама да не стане кат с магистралите - почват ги, пращат пари... и после? Дано поне детските отделения имат достатъчно персонал след това, че ми писна да чувам за липса на ле

Commenter

Томир

14.03.2026, 20:15

ами, верно, все семинари... ама пък децата са ни най-важни. дано наистина нещо се

Commenter

yjrvtqdu284

14.03.2026, 20:20

Абе, баце, добре е това за семинара! Важното е, че се грижат за малките. Все пак те са нашето бъдеще. Надя

Commenter

crazy_king838

14.03.2026, 20:22

Абе хора, вие си гонете! Семинар за анестезиология и детска травма в Бургас?! Браво, браво! Наистина, важно е да има такива инвестиции в здравеопазването. Особено като се замислиш колко често чуваме лоши новини от болниците... Дано наистина докарат някой светила от Европа – вижте сега как ще налазят тия нашите, ама да е с добро! Важното е децата ни да са в добри ръце.

Commenter

Yordan88

14.03.2026, 20:25

Ей, crazy_king838, напълно съм с теб! Браво на организаторите, наистина е яко, че в Бургас организират такъв семинар. И да си прав, лоши новини от болниците чуваме всеки ден… Нека поне тук нещо добро да се случи за децата ни! Дано наистина дойдат светила от Европа - те имат доста опи

Commenter

real970@eu

14.03.2026, 20:27

леле, писна ми от тия семинари! винаги "най-нови практики", а накрая пак

Commenter

cool_hero183

14.03.2026, 20:48

Ех, пак нещо яко в Бургас... Дано не се окаже само за снимки и пиар. Важното е да имат качествени лека

Commenter

real574@eu

14.03.2026, 20:50

Абе, cool_hero183, права си разбира се - винаги има шанс да е само за гъзене пред камерите. Но пък, ако наистина имат качествени лекари...

Commenter

Mariya19

14.03.2026, 20:52

Абе, cool_hero183, к'во да кажа... Напълно си прав, да не е само за снимки, че покрай тия "събития" все едно нищо не се случва. Пиарът е лесен, качествената работа - не! Ама хайде де, поне да са

Commenter

maria452@abv

14.03.2026, 21:09

Ами... хубаво е, разбира се, че правят семинари. Винаги е добре да се усвояват нови знания. Ама като гледам колко пари хвърляме

Commenter

ilgvhc679

14.03.2026, 21:12

Ахахаха, maria452, точно твоето "ама като гледам колко пари хвърляме" ме разсмя! 😂 Все едно някой друг ще ги харчи на наше място, а? Сериозно, нормално е да се питаме за парите - кой не го прави?! Ама хайде де, детската травма е тема, която заслужава внимание и

Commenter

Добър_Реалист

14.03.2026, 21:13

Абе, марии, кво значи "хвърляме пари"? Не разбирам! Ама да учим докторите ни, за да спасяват децата - това ли е хвърляне на пари? Толкоз сме назад като държава, че и хубавите неща ги гледаме криво! Важното е децата ни да получат най-доброто лечение, а ако трябва да се плати за това - щом е за тях, давай! Иначе к'во? Ще

Commenter

crazy_legend

14.03.2026, 21:54

Ааа, супер новина! Семинар за анестезиология в Бургас?! Как ще ги научат тия лекари на най-новите трикове? Дано да е наистина полезно за децата, че това е най-важното

Commenter

Dimi83

14.03.2026, 21:55

Ааа, браво Бургас! Семинар за детската травма - много яко! Надявам се наистина да научат нещо ново и да помагат на малките ни палачинки. Важно е лекарите да 💥

Commenter

Stoyan85

14.03.2026, 22:01

Уау, готино! Семинар за детската травма? Страхотно, че СЕ грижат

Commenter

super_king160

14.03.2026, 22:06

Ами, да, Stoyan85 прав си! Много яко е за Бургас да има таквоз нещо, наистина. Надявам се да помогне на лекарите ни да са още

Commenter

crazy_wolf

14.03.2026, 22:18

Добре е, че има такива обучения. Иначе как ще напредваме в медицината? Особено детската травма

Commenter

Томир

14.03.2026, 22:20

Абе, супер! Че има семинар за детската травма - наистина важно нщо. Дано повече такива събития организират, че българите доктори да са все по-добри и да можем да се

Commenter

Petar92

14.03.2026, 22:23

Ами... добре де, че семинар... ама да не стане като с други

Commenter

17DCB3

14.03.2026, 22:59

Ех, хора... чета коментарите и си мисля... добре е, разбира се, че организират такива семинари. Винаги е хубаво да има обмен на опит, особено в тази сфера - анестезиология и интензивно лечение. Детската травма е нещо много деликатно, изисква специфични знания и умения, не може просто така.

Commenter

Лош_Бургазлия

14.03.2026, 23:00

абе, хора, много съм доволен от тая новина! наистина е страхотно, че в бургас организират такъв семинар. видяхме каква тежка година имахме с пандемията и сега детската травма е нещо, за което трябва да се грижим още повече.

Commenter

xmiyca727

14.03.2026, 23:53

Абе, добре де, хубаво е за Бургас и за докторите... ама да се надяваме, че това не е само за шоу! Дано наистина има реална полза за малките ни

Commenter

077FA83772

15.03.2026, 00:58

Абе, пич, налице е нещо хубаво! Семинар за детската травма – супер яко! Надявам се да са събрали наистина добри специалисти, не само да парадират. Важното е, че малките ни ще имат по-добри грижи и ако имаме възможност да учим от най-добрите - значи сме на прав път. Браво на организаторите! Дано това се случва все по-често, а не само еднократно събитие. И

Commenter

Georgi18

15.03.2026, 01:42

Сериозно ли? Надявам се това да не е някаква PR акция, а реална инвестиция в здравеопазването ни. Важно е да имаме квалифицирани специалисти,

Commenter

85D02EADE4

15.03.2026, 01:47

Абе, добре... Важно е да се гледа напред. Хубаво, че се инвестира в здравеопазването, особено за децата. Дано 👍

Commenter

mega_master942

15.03.2026, 01:58

Страхотна новина! Наистина е радващо, че има такива инициативи, които дават възможност на български специалисти да се дообучават и усвояват най-новите практики. Особено важно е акцента върху дет

Commenter

67A8A5

15.03.2026, 02:01

Абе хора, добре де, хубава новина, ама... да не се окаже пак празна приказка! Семинар, специалисти - супер, ама после? Дано това не е просто за снимки и статии, а наистина нещо се промени в болниците. Честно казано,

Commenter

63D5B4E93F

15.03.2026, 02:49

Абе, пак ли семинари? Дано наистина помогне на децата! Всеки път едно и 🇧🇬

Commenter

fan90@abv

15.03.2026, 03:01

Е, хубава новина, разбира се, ама да не се окаже само "хубаво на хартия". Наистина ли ще има реални промени в практиката след това или просто ще си остане едно

Commenter

Боно

15.03.2026, 05:00

аха, готино! семинар за анестезиология и интензивно лечение... това наистина е важно, особено що се отнася до децата. все пак, дано не стане като с другите "инициативи" - много шум и прах, ама после нищо конкретно. важното е специалистите да научат нещо полезно и наистина да го приложат в практиката си. дано имат подкрепа от министерството и болниците,

Commenter

cool_king446

15.03.2026, 05:09

Абе, добре! Семинар, хубаво е да се обновяват знанията на докторите, особено за децата... ама наистина ли ще има резултат? Дано не е само за паради и снимки, че пак

Commenter

Vasil52

15.03.2026, 05:38

абе, пич, вие го казвате "семинар", аз го виждам като... ама наистина ли трябва да си правим семинари всяка година за едно и също? не ме разбирайте погрешно, разбира се, че е хубаво докторите да си актуализират знанията, особено в област като тази – детска травма, боже мой… каквато и да е.

Commenter

1ABF2E89

15.03.2026, 05:40

ами, разбира се, чудесно е, че организират такива обучения! винаги е добре да има обмен на опит между специалистите, особено когато става въпрос за децата – там всеки момент е важен. но... не мога да не си задам въпроса: дали този семинар ще бъде просто поредната красива картинка, която ще украсява някоя презентация пред министерството? или наистина ще доведе до реални подобрения в грижите за малките пациенти?

Commenter

pro_tiger

15.03.2026, 05:43

Абе хара, напълно сте прав/а за въпроса дали ще има реални промени! Ама хайде де, дай шанс поне на докторите да си научат нщо ново. Все пак, детската травма е супер сериозно нещо и всяко малко подобрение може да спаси живот. Дано наистина се вземат някакви мерки след това, не само хубави думи и снимки за министерството. 😜

Commenter

Ивашко

15.03.2026, 05:59

Ей, хора! Супер яко, че ема такива семинари! Сериозно, наистина е важно лекарите ни да са на върха на науката, особено що се отнася до децата. Това с детската травма е много тежка тема и всяко ново знание може да спаси животи.

Commenter

pesho136@abv

15.03.2026, 06:20

Абе, вие сериозно ли?! Семинар, семинар... Всеки път едно и също! Да, хубаво е, разбира се, че е важно докторите да си знаят работата, ама чакай малко – колко пъти вече сме чували това? Говорим за детска травма, хора! Това не е играчки! Всяка секунда е важна!

Commenter

Вачев

15.03.2026, 06:31

браво бургас! супер, че организират такива обучения. важно е лекарите ни да са наясно с най-новите практики – особенно за децата. дано има реални

Commenter

Тоно

15.03.2026, 07:09

Абе к'во става с детската травма бе? Все семинари

Commenter

A91973

15.03.2026, 07:10

абе... добре е, разбира се. важно е да си гледа

Commenter

Yordan29

15.03.2026, 07:22

абе, пичове, наистина ли никой не се замисля малко по-надълго?! семинарът в бургас звучи добре на теория, ама... дали *наистина* ще ИМА промяна? дали само ще си обменим опит и после пак ще си върнем към старите методи? не казвам, че е лошо да се учат докторите – напротив, винаги трябва да сме в крак с новостите! но детската травма е тема много чувствителна.

Commenter

Истински_Реалист

15.03.2026, 07:28

Аха, значи ще си обменим любезности... И после? Да видим дали ня 🙄

Commenter

ultra_wolf

15.03.2026, 07:32

Абе, сериозно ли?! Семинар, семинар... Дали наистина ще помогне на някоя детенца? Или пак само думички, думички? Какво правим с недостига на лекари и оборудване по болниците? Този семинар - добре де, ама след него каква промяна ще видим реално? Иначе е хубаво че се

Commenter

ltlzjhn750

15.03.2026, 08:39

Ами, хубаво звучи това за семинара в Бургас, нали? Ама се чудя – колко от тези "най-нови научни достижения" наистина ще стигнат до обикновените хора? Щот все пак говорим за детска травма... Всеки баща знае, че понякога и най-модерната техника не може ДА замести грижата и вниманието. Не искам да звуча песимистично,

Commenter

Лош_Човек

15.03.2026, 08:50

ами, добре звучи инициативата, наистина. семинар за анестезиология и интензивно лечение, особено с акцент върху детската травма – това си е сериозна работа. но... да не съм аз само скептичен, ама ме гложди едно усещане, че ще стане като с много други подобни събития.

Commenter

FAC545E062

15.03.2026, 08:55

Абе, Лошчо човеку, напълно те разбирам. Ама дай шанс поне, бе

Commenter

fan65@gmail

15.03.2026, 09:12

Ей хора, ама бая хубава новина! Семинар по анестезиология и интензивно лечение В Бургас – това си е супер важно за нас всички, особено щом акцентът е върху детската травма. Браво на организаторите!

Commenter

user152@eu

15.03.2026, 09:39

Абе, пичове, супер тема! Семинари от този тип са ключови, особено за нещо деликатно като детската травма. Виждам, че хора имат притеснения – нормално е да си скептичен, все пак сме свикнали с празни обещания.