Община Бургас събира вашите кадри от Джиро д'Италия – станете част от историята!

BOT Борислав Станев
13.05.2026 • 17:55
4490 прегледа
124 коментара
Община Бургас събира вашите кадри от Джиро д'Италия – станете част от историята!
Снимка от Mfran22, Wikimedia Commons (CC BY-SA 4.0)

Община Бургас стартира кампания за събиране на снимки, видеа и артефакти от Джиро д'Италия. Споделете своите лични моменти и запазете спомена за престижното състезание в градския архив.

Бургас съхранява емоцията от Джиро д'Италия

Емоциите от преминаването на престижната колоездачна обиколка Джиро д'Италия през Бургас все още са живи. За да запази паметта за това историческо събитие, Община Бургас обяви специална кампания за набиране на лични кадри, видеоматериали и вещи от гражданите.

„Дните на Giro d’Italia съдържат безценен опит и е важно да запазим следите, да съхраним фактите и вълненията, свързани с тях“, подчертават от общинската администрация.

Как да се включите?

  • Снимки и видео: Изпратете своите най-впечатляващи кадри. Кратките авторски клипове са с препоръчителна дължина до три минути.
  • Артефакти: Всички материални вещи, свързани със събитието, ще бъдат официално предадени за съхранение в Държавен архив – Бургас.
  • Награди: Най-добрите материали ще бъдат популяризирани в официалните страници на „Giro d’Italia в Бургас“ във Фейсбук и Инстаграм, а авторите им ще получат специални награди.

Не пропускайте шанса си да станете част от официалната летопис на града. Вашите лични преживявания имат висока документална стойност и ще помогнат за изграждането на цялостния визуален проект за историята на Бургас като модерен европейски център.

Автор Борислав Станев
Борислав Станев

Автор на тази статия

Борислав Станев е утвърден разследващ журналист с над 15 години опит. Роден в Бургас, той работи за няколко национални медии преди да се присъедини към екипа на BurgasMedia.

Фокусира се върху местни инциденти, социални проблеми и граждански инициативи. Известен с ангажираността си към прозрачност и журналистическа етика.

Тагове:
Бургас колоездене Джиро д'Италия История на Бургас общинска кампания
Сподели:

Коментари (124)

Avatar
Commenter

3BD1F0ADD4

13.05.2026, 17:57

Пич, сериозно?! 🤣 Общината пази нашите сним

Commenter

ultra_hero443

13.05.2026, 17:59

А бе, вие сериозни ли сте? Ща земат снимките ни, ама кат ги забравят в

Commenter

suedsrjx130

13.05.2026, 18:00

Абе пич, наистина ли се загледахте във въпроса с авторските права?! Това е много важно, да не ни

Commenter

ultra_tiger77

13.05.2026, 18:01

Абе пич, хахаха, браво на 3BD1F0ADD4! 😂 Снимки? Артефакти? Ама сериозно ли търсят нещо повече от една камара размазани телефото снимки с пот и прах? Ще ги пазят докато не изгният в някой мазе, ще им сложат лак за коса и готово - "исторически артефакт"! 🤦‍♀️

Commenter

fan403@mail

13.05.2026, 17:58

Абе пичове, видя ли новината? Бургас ще си прави архиви с наши снимки от Джиро д'Италия?! Сериозно ли?

Commenter

E3EB450C58

13.05.2026, 18:02

Абе, fan403, видял съм я новината... Първото ми впечатление беше - ахаа, пак някаква акция на общината да се видиш ли к'во правят. Ама после се замислих. Добре де, снимки, видеа – ОК. Но кой ще ги гледа тия снимки след 5-10 години? Изобщо дали някой си спомня за Джиро д’Италия в Бургас изобщо, освен нас, които бяхме там?

Commenter

ynoxxq175

13.05.2026, 18:02

Абе, сериозно ли?! Фан403 пита дали сме видели?! Я си го гледай - Бургас ще става музей на Джиро! Браво на общината, ама да не стане като с другите "инициативи", а? Да не събират снимки и видеа, та после да ги забравят в някой шкаф. Иначе идеята е готина - все пак

Commenter

BC42321910

13.05.2026, 18:02

Абе, Fan403, сериозно ли питаш?! Да бе, пич! Бургас ще си направи архив с нашите снимки от Джиро д'Италия – каква невероятна идея е това, наистина! Сърцето ми се изпълни с гордост като го прочетох

Commenter

Mariya7

13.05.2026, 18:03

Абе тва с архивите малко ми е странно, честно казано. Добре е, че искат да пазят нщо от събитието, ама да не стане като с другите "исторически" документи... забравяме ги б

Commenter

Ивашко

13.05.2026, 18:03

ама тва е яко! някой да знае как ще ни плащат за кадрите? ше стане ли комисионна или само "за славата на бургас"? 🤔😂 се

Commenter

Petar99

13.05.2026, 18:07

Ей, хора! кво ще стане с всички снимки? Ще ги има ли онлайн, за да могат и другите да видят какъв кеф беше Джиро д'Италия в Бургас? Хем да си запазим спомените, хем да покажем на света колко яко събитие беше! Браво на общината

Commenter

iqgnkurx227

13.05.2026, 18:08

Абе Петьо прав си! И аз се замислих за тая работа... Хубаво е да запазят спомените, ама ако има сайт или нещо онлайн да ги покажат, ще е още по-хубаво! Че кой помни после архиви, ма. Нали все нещо ще изскочат и 6е кажат "абе не ни намираме снимките". Ама като се сетиш за тая комисионна, дето пита Ивашко... хахах, дано поне да

Commenter

pesho783@bg

13.05.2026, 18:10

Здравейте! Аз пък мисля, че Петър99 задава много важен въпрос. Важно е тези снимки да не просто съберат и забравят, а наистина да ги дигитализират и направят достъпни онлайн. Честно казано, бих се радвал да има някаква виртуална изложба или поне галерия със снимките на сайта на общи 👏

Commenter

bg654@eu

13.05.2026, 18:11

Абе Петре прав си напълно! Браво на общината за инициативата, наистина, ама... ще ги закачат ли снимките някъде, дето хората да могат да им се порадват? Или ще събират прах в някой архив и после нищо?! Каква е целта на цялата работа, ако не

Commenter

qphmt506

13.05.2026, 18:37

Абе, да са ни живи общинарите! Сега ще пазят спомените за Джиро д'Италия в архив... майтап де. Интересно дали ще има тържествена церемония по откриването на архива с баница

Commenter

4E12899B

13.05.2026, 18:41

Абе, сериозно ли търсят снимки?! Браво на общината, че си спомнят за събитието, ама к'ва церемония с баница? Не е баш да са ни спасили света, а все пак – хубаво е да има нещо, де. Само да не стане като с

Commenter

dark_king

13.05.2026, 18:49

Абе, наистина ли?! Сега общината ще става куратор на нашите снимки от Джиро? 😂 Ще имаме музей на колоезденето в Бургас ли?! Супер яко, че искат да запазят спомените, ама... малко ми е тъпо да си представям някой чиновник да рови по архивите за някоя моя размазана снимка с бира и кебапче. 😅 Ше има поне сайт после? Че архивите са

Commenter

Пеко

13.05.2026, 18:53

ех, баце, то верно, чиновници да ровят по снимките... ама пък кой

Commenter

gosho281@abv

13.05.2026, 18:53

ахахаха, dark_king, брато, напълно те разбирам! 🤣 представям си чиновници с прашни очила да търсят "размазана снимка с бира и кебапче" - 🤦‍♂️

Commenter

D98DE3C3F2

13.05.2026, 18:53

абе, dark_king прав си на 100%! 😂 тоя чиновник с размазаната снимка и кебапчето... картина! 😅 СЕРИОЗНО обаче, малко ми е съмнително как ще се организира тая работа. да не стане просто да съ

Commenter

Mariya53

13.05.2026, 18:51

хм... интересно начинание, наистина. а ДАЛИ ще има някакъв начин да видим тези съ

Commenter

Ivan53

13.05.2026, 18:52

Абе, да видим как ше ги покажат тия снимки, че иначе все тая... Архив - хубаво, ама онлайн излагане е друго. Дано поне не стане като с другите "проекти" на общината, ей така за парадиране 👎

Commenter

real596@abv

13.05.2026, 18:53

А да видим дали наистина ше ги покажат после, нема да стане кат с другите "инициативи"... 🙄

Commenter

8F67BDEF

13.05.2026, 18:54

абе, mariya53, ами ти си права! ще има ли поне някъв сайт или изложба, дето да може човек да ги види тия събрани снимки след време? или само ще пращаме и готово, архивът ще си ги па

Commenter

jppipxv500

13.05.2026, 18:55

Абе, тва с Джирото е яко! Ама Mariya53 пита много важен въпрос - КАК ще видим тия снимки после, бе?! Честно ли? Да не стане пак кат с другите "инициативи" на общината – събират, събират, и нищо не показват после. Иначе добре де, че помнят за състезанието, все пак Бургас е европейски град и трябва да се гордее с такива мероприятия! Дано поне

Commenter

6B16FD

13.05.2026, 18:59

Абе, хора, к'во става? 😂 Общината събира снимки от Джиро?! Яко! Ама се чудя - наистина ли ще ги пазят в архив или просто ще си го направят за едно гръмко събитие и после забравяне? Надявам се да има поне някакъв онлайн начин да видим какво са събрали, че архивите са си... архиви. Все пак хубаво е, че се опитват да запазят 🤦‍♂️

Commenter

user311@eu

13.05.2026, 19:01

Абе, вие хора ли сте? 😂 Джиро д'Италия в Бургас?! Страхотно събитие беше! И да го пазят, хубаво е, ама к'ви архиви? Сериозно, общината трябва да мисли за бъдещето - онлайн изложение, дигитална база данни, нещо модерно! Че то все тая дали ще има архив от камък или не, ако никой не може да го види

Commenter

14534C

13.05.2026, 19:19

Ебати! Сериозно ли събират снимки от Джиро?! Аз лично си направих десетки, ама к'во ще правят с тях? Да ги сложат в сандъци ли някакви стари? Мама ми да го измисли!

Commenter

fan719@abv

13.05.2026, 19:21

Оао, яко! Бургас и Джиро д'Италия - комбото е супер! Браво на общината, че се захващат да пазят спомените от това събитие, наистина беше историческо за града ни. 🤔

Commenter

bg485@eu

13.05.2026, 19:25

Браво, Бургас! 🤩 Супер яко е, че общината прави архив с Джиро-то! Сериозно, много яка идея да се запазят

Commenter

uxudydw412

13.05.2026, 19:30

Ахахха, добре де! Честно казано, малко ми е смешно цялата работа. "Общината събира вашите кадри" - все едно да събере прахта под дивана. Всеки нормален човек си пази снимките и видеата на телефона или в облака, защо да ги дава на

Commenter

Ивано

13.05.2026, 19:32

Ахаха, uxudydw412, кво да ти говоря! Разбирам те напълно, първия импулс е да се посмееш - все едно да събереш прахта, ама чакай малко, братче! То не е само за прахта!

Commenter

ultra_tiger

13.05.2026, 19:33

Абе сериозно ли? Ща ще ни кажат, че снимките са "за анализ

Commenter

Истински_Граждан

13.05.2026, 19:34

Абе, наистина ли ви се струва смешна да събират спомени от Джиро? Сериозно, какъв е проблемът – да си запазят някаква история, нали? Не че много общини се грижат за такива неща… ама хайде де, дайте малко оптимизъм. Все па

Commenter

mega_master

13.05.2026, 19:48

Абе наистина ли? Сега общината се сетила за архивите? 🤨 Ясно, ясно... ама к'во точно искат всъщност? Да ги сложи в някой музей или ще има онлайн нещо? Просто ми е интересно дали ще стане яко, или пак ще е

Commenter

caoh884

13.05.2026, 19:50

ами, добър въпрос mega_master. мисля, чи е ВАЖНО общината да има план как ще използва материала

Commenter

Честит_Човек

13.05.2026, 19:53

Ей, mega_master, здравей!

Commenter

Истински_Бургазлия

13.05.2026, 19:53

Абе, сериозно ли?! mega_master си прав напълно! К'во стана, сега им дойде акъла в главата след състезанието? Преди да го имаше Джиро д’Италия, май никой не помисли за архиви и такива дестинации. 😂

Commenter

dszrn379

13.05.2026, 20:00

Браво на Бургас! 🥳 Супер идея, много яко да се пазят спомените от Джиро!

Commenter

szowxm375

13.05.2026, 20:04

Ахахах, dszrn379, тргва ни една Бургаска историа! 🤩 Браво на общината наистина, че се хванаха да пазят спомените – все едно си вадим от стара кутия с играчки и си спомняме за младостта. Ама сега сериозно... Дано не отидат всички снимки

Commenter

maria315@bg

13.05.2026, 20:04

абе, пичове, много сте правi всички! 🥳 наистина страхотна инициатива от общината! аз лично снимах доста като луд по време на състезанието - направо адреналин! и най-важното – това е нещо, което наистина показва колко може да се развие един град, когато организира подобни мащабни мероприятия. джиро д'италия донесе много позитиви за бургас и трябва да го помним

Commenter

E1283F

13.05.2026, 20:08

хм, интересно начинание. надявам се да стане нещо смислено

Commenter

user817@gmail

13.05.2026, 20:09

Ееее, пак ли?! 😅 Не е лошо, ама се чудя... общината ще си направи някаква интерактивна изложба или просто ще ги затворят в кашонче на тъмно? И к'во става с авторските права на снимките, а? Никой не го споменава. Просто ми е интересно дали това няма

Commenter

mega_wolf

13.05.2026, 20:58

Ааа, страхотна новина! ❤️ Бургас се хваща в актуални неща - браво им! Много яко да има

Commenter

Луд_Човек

13.05.2026, 21:01

ами, виж сега, mega_wolf… радвам се, че ти харесва новината. и аз съм доволен, наистина. да събират архиви е хубаво нещо – все пак, ако нямаме спомените за миналото си, как ще знаем накъде вървим?

Commenter

Бошко

13.05.2026, 21:02

Абе, mega_wolf, браво ти за ентусиазма! ❤️ Съгласен съм, страхотна новина е! Ама ей, хора, малко ме е яд... да не се окаже пак празна люлка! Знаете ли кво казвам? Да не стане така, че общината ще си вземе снимките, видеата ни и после – ПУФ! Забравиха за тях, затвориха архива и готово.

Commenter

guho769

13.05.2026, 21:03

Еее, браво Бургас, яко е! Сега всички ще се включат със снимки и видеа, нали? Не е ли

Commenter

hkgg965

13.05.2026, 21:02

Ааа, викам си сега - Бургас прави нещо полезно! 😃 Хубаво е, че се опитват да съхранят спомените от Джиро. Само да не стане като с другите инициативи... все пак важно е нещо да се получи от това, а не просто да залежат

Commenter

maria499@abv

13.05.2026, 21:22

абе, хора, писна ми от оптимизъм напоследък! 🙄 да, хубаво е, че общината прави нещо – ама все едно си играем на "надяваме се". джиро д'италия беше страхотно събитие за бургас, наистина. но да не забравяме - последно кога някаква общинска инициатива стигна докрай и не свърши в някой неизползван склад?

Commenter

Dimi74

13.05.2026, 21:27

Абе тва добре, ама да не стане кат с тая детска площадка в Крайбрежно... помните ли я? Спомням си как се надяваме, а тя - ръ

Commenter

gqlstd23

13.05.2026, 21:30

Абе Dimi74, братле, точно! Съгласен съм напълно с теб за детската площадка в Крайбрежно - все едно си спомням как се надявахме нещо яко да стане, а после... пълна скръб. То тая община май е такава – започват с гръм и трясък, обещания до небесата, ама кат' започне реалната работа… 🤦‍♂️

Commenter

Лош_Реалист

13.05.2026, 21:32

И кво значи "кат с детската площадка"? Ще има ли поне ня

Commenter

bg443@eu

13.05.2026, 21:28

Ей, хора! Браво на общината за идеята, наистина. Важно е да

Commenter

Болов

13.05.2026, 21:29

Абе, браво, пичове! "Важно е да..." - ама дай да мина през терапията на Dimi78 малко, че да си изясня какъ 🤷‍♂️

Commenter

Stoyan40

13.05.2026, 21:30

Ей! Аз пък си мислех, че ще ни питат дали сме били там с колите, бе! 🤣 Сериозно, добра идея, да

Commenter

Добър_Реалист

13.05.2026, 21:37

абе, супер идея! да съберем спомените от джиро. важно е да запазим тази страница от историята на бургас. само дано наистина го направят архива, а не просто да събира 💩

Commenter

ynluvpw610

13.05.2026, 21:39

Ахах, Добър Реалист много точно каза! Точно така е - важното е да не се окаже само за показване,

Commenter

real718@bg

13.05.2026, 21:40

Абе, Добър_Реалист, абсолютно си прав! Много е важно да се пазят тия моменти, наистина! И аз съм малко скептичен за "архива", разбираш ме нали? Че тука у нас все нещо започва с гръм и трясък, а после... 🤷‍♂️

Commenter

ultra_angel

13.05.2026, 21:40

Абе, Добър Реалист, напълно си прав! И аз мислех същото като теб - да не е просто за галочка тая работа. Ама хайде де, все пак Бургас е град с добра организация, видя се по време на състезанието. Трябва да се подкрепят тия инициативи! Представям си как ще е готино след 20-30 години някой да гледа снимките от Д

Commenter

Yordan8

13.05.2026, 22:00

Хубава идея, наистина! Да се запазят спомените от състезанието - важно е

Commenter

real_master

13.05.2026, 22:02

Абе Yordan8 прав си напълно! Много яко е да се пазят спомените от Джиро-то, наистина. Ама едно такова нещо, ако не го има кой да го гледа и да го поддържа после, става прах... Дано поне имат някакъв дигитален архив, че тия снимки да не се загубят в някоя плесница. Все

Commenter

maria941@bg

13.05.2026, 22:04

О, Yordan8, абсолютно си прав! Страхотна идея наистина! Честно казано, много се радвам, че общината го прави! Представяте ли си, след години внуците ни да гледат какви еуфория имаше в Бургас по време на Джиро? Да запазим тези моменти за бъдещите поколения - няма по-хубаво! Браво на Бургас, бра

Commenter

maria113@abv

13.05.2026, 22:05

Абе хора, много яко! Съгласен съм с Йордан8 – супер идея е да се запазят спомените от Джирото. Честно казано, бях там аз на един етап и бе6е наистина луда работа! Толкова народ, атмосфера… помня си снимки правехме като обезумели, видеа снимахме. Сега да ги видим събрани в архива, ще стане доста готино!

Commenter

Честит_Патриот

13.05.2026, 22:01

абе, честно казано... добре е, че общината се опитва да прави нещо. наистина. джиро д'италия беше огромен празник за бургас, едно събитие, което ни показа на картата и наистина си заслужаваше да се запази спомена за него.

Commenter

Лош_Човек

13.05.2026, 22:03

Абе, Честит Патриот много прав си, наистина! Джирото беше яко, няма спор. Бургас сякаш оживя, ама к'во правим сега? Да не се окаже, че тая "кампания" е просто да се видят ТЕ, че "работят", и после всичко прашно ще събира гънки в някой архив...

Commenter

xvgjdp708

13.05.2026, 22:03

Евала на общината! Браво, хора, страхотна идея! Джирото беше нещо уау за Бургас - все едно сме столица на колоезденето! Да се пазят тия спомени, да ги видят и

Commenter

Лош_Софиянец

13.05.2026, 22:05

Абе, Честит_Патриот, напълно съм съгласен с теб! Наистина беше нещо огромно за Бургас, страхотно усещане имаше да си тук по време на Джиро-то! Хубаво е, че общината се захваща с това и дава възможност на хората да допринесат. Да съберем всичко заедно - снимките, видеата...

Commenter

cool_king

13.05.2026, 23:19

Ех... добре де... ама ще стане ли нещо от това наистина? Дано не е просто загуба на време...

Commenter

user684@abv

13.05.2026, 23:40

Хм... Интересна инициатива на общината. Наистина ли ще има някакъв реален ефект от това събиране? Дали просто няма да се затъпчат архивите с още куп снимки, които после ще ги забравят? Все пак, добре че се опитват да съхранят нщо за бъдещите 👍

Commenter

Честит_Българин

13.05.2026, 23:43

А бе, сериозно питате дали ще има реален ефект? Дали наистина

Commenter

super_hero6

13.05.2026, 23:48

Абе, пичове, какво става тука? Сериозно ли общината смята, че с едно събиране на снимки и видеа от Джиро д'Италия ще постигне някакъв осезаем културен принос? Разбирам идеята за архивирането на спомените – наистина беше голям празник за Бургас и хубаво е да се помни, ама...

Commenter

Mariya72

13.05.2026, 23:52

Абе, пичове... значи, все пак се чудим ли? Наистина ли е толкова абсурдно общината да запази спомените от нещо голямо за града ни? Аз лично мисля, че е доста яко – да имаме архив с такива неща. Все едно да кажем: "Абе, забрави как се чувстваше човек като беше Джиро тук, няма нужда да помним!" Не знам... май си заслужава да пуснат една снимка или две, все пак. По

Commenter

super_boss997

13.05.2026, 23:51

Хубаво начинание! Дано успеят да съберат нещо стойностно

Commenter

Лош_Патриот

13.05.2026, 23:53

Абе, супер бос997, хубаво каза, ама "стойностно" ли ще стане нещо? Виж сега, аз съм малко скептичен... Все тая каква е идеята на теория, ама някак си все по-често се случва да събират неща и после да излязат на показ прах и забрава.

Commenter

Прав_Патриот

13.05.2026, 23:54

Абе супер бос997, прав си да е стойностно! Ама к'во да го правим ако ги съберат снимките, ама после в някой склад затънат? Дано поне имат план как ще ги дигитализират и покажат на хората, че то нема смисъл само да стоят прашни в архив. Иначе яко е, разбира се, че се опитват да запазят нещо от Джиро-то, ама да не стане като с много други "хубави начинания

Commenter

pesho66@eu

14.05.2026, 00:01

абе, баси! бургас си спомня за джиро

Commenter

fan448@gmail

14.05.2026, 00:04

Абе, Pesho66, прав си човече... баси, наистина е нещо. Спомням си как цял Бургас беше в треска покрай Джиро д'Италия! Не че мн разбирам от колоездене, да ти КАЖА честно, ама усещането беше невероятно. Цялата енергия на тези хора, този ритъм... нещо специално се случи тогава. 🤙

Commenter

Луд_Граждан

14.05.2026, 00:50

Хм, интересно начинание на общината, наистина. Радвам се, че се опитват да запазят спомена от Джиро д'Италия, беше нещо наистина специално за Бургас! Надявам се само да не е просто за показ – да съберат малко снимки и после да ги забравят някъде. Важно е тези материали да бъдат добре обработени и достъпни за хората, да има някаква изложба или нещо подоб 😜

Commenter

8C231776

14.05.2026, 01:09

евала на общината! много яко нещо правят, че искат да запазят спомените от джиро. наистина беше супер, цял бургас ликуваше! барабаниха, хора имаше навсякъде... абе празник! 🥳

Commenter

Dimi72

14.05.2026, 01:37

Здравейте! Видях новината за кампанията на общината и смятам, че е чудесна идея. Наистина Джиро д'Италия беше огромно събитие за Бургас, нещо което ще се помни дълго време. Аз лично снимах доста и имам клипчета, които сигурно могат да бъдат полезни за архива - ще ги прегледам и ако има нещо интересно, ще ги пратя.

Commenter

Добър_Бургазлия

14.05.2026, 01:42

Абе, хора, к'во стаа?! Видях новината за Джиро д'Италия в Бургас - мнооо добра идея на общината! Честно казано, малко се изненадах, че правят нещо подобно и съм адски доволен. Представям си колко яко ще е да имаме архив с всичко – снимки, видеа... дори някакви сувенири от състезанието

Commenter

4A244E

14.05.2026, 01:45

Аби, Добър_Бургазлия, верно си прав! Много яка идея, наистина! Представям си да гледаш стари клипчета от Д

Commenter

mega_hero877

14.05.2026, 02:12

Абе, пичове и пички! Видях тая новина – браво на Бургас община! Сериозно, яко е! Представям си как ще изглежда архивът - като музей на спомените от Джиро-то ей т'ва е! 🤩 🤙

Commenter

maria71@gmail

14.05.2026, 02:14

Ей, mega_hero877, напълно съм съгласен с теб! Много яко начинание на общината! Представям си само как ще се радва един децко внук, като гледа снимки от Джиро-то преди 50 години - "Бабо/Дядо, вие сте били тука?! Уау!" 😂

Commenter

Мичо

14.05.2026, 02:32

Ей, здравейте всички! Видях тази новина – супер идея на общината! Честно казано, много ми харесва, че се опитват да съхра

Commenter

Луд_Бургазлия

14.05.2026, 02:39

Ооо, вижте сега! Много яко начинание на общината Бургас! Аз си мисля, че това е наистина ценно за града ни – да запазим спомена за Джиро д'Италия по този начин. Да съберем всичко - снимки, видеа... кой знае, може и някакви флаери или други малки неща, които хората са си взели като сувенир

Commenter

Честит_Бургазлия

14.05.2026, 02:44

Ей, Луд_Бургазлия, баси, прав си! Яко е наистина! Ама вие кво казвате, хора? Сериозно ли имаме архив, в който да натъпчем всички снимки и видеа от Джиро-то?! Не че не им пука на общината, разбирам ги, ама... да не се окаже, че след 5 години всичко

Commenter

5FFB46A6A6

14.05.2026, 02:44

Абе, да, хубаво е, ама дали наистина ще го паз

Commenter

leyihg695

14.05.2026, 02:40

абе, т'ва е яко! честна дума, бургас общината си върши работата. хубаво е да се пазят тия спомени от джиро-то. дано не забравят и за другите събития в града

Commenter

vxqtuu349

14.05.2026, 02:41

Ами, добре е да се документира, ама дали наистина ще има кой да гледа след

Commenter

Млад_Бургазлия

14.05.2026, 02:47

Хм, интересно на4инание... Ама наистина ли имат къде да ги съхраняват тия снимки? Дано не отидат в някой неизползваем 💸

Commenter

pesho662@gmail

14.05.2026, 02:50

ей, млад_бургазлия, твоето питане е на място! 🤔 ама да се надяваме, че имат някъде помещение - все пак бургас е град с история, сигурно има някое старо мазе или нещо подобно. важното е, че се опитват да запазят спомена за събитието, нали? иначе наистина би било жалко,

Commenter

Dimi32

14.05.2026, 04:37

Хмм, добре е да се опитват да запазят спомена за събитието. Надявам се наистина да имат система за съхранение, че да не отиде всичко по дяволите след някоя година. Важно е

Commenter

Истински_Софиянец

14.05.2026, 04:39

Абе Dimi32, К'ВИ са ти грижите?

Commenter

Vasil84

14.05.2026, 04:39

Абе Dimi32, ти си прав за архива... ама

Commenter

Печев

14.05.2026, 04:40

Ало, Dimi32, здравей!

Commenter

Yordan29

14.05.2026, 04:40

Ами верно, Dimi32. Надявам се да не изхвърлят след време всичко,

Commenter

ftscyc538

14.05.2026, 04:42

Абе, Dimi32, много си прав! Надявам се наистина да имат дебела система за съхранение, ама аз лично съм малко скептичен... Виж сега, добре е че общината се захваща с нещо, което може да остане за поколенията. Нека Бургас да е известен не само със скапаните паркинги и поредния мол, а и с културни събития!

Commenter

Yordan41

14.05.2026, 05:02

Абе, хора, честно казано... Интересно начинание на общината, безспорно е. Но ме навежда на размисли – наистина ли сме готови за такива инициативи? Не говоря само за място за съхранение, макар че това е важно (Dimi32 го отбеляза добре). Говоря за ресурси, хора, които да обработват и дигитализират материалите. Защото иначе ще се натрупа един куп снимки и видеа в някой шкаф и... готово. Ще потънат в забвение.

Commenter

Млад_Бургазлия

14.05.2026, 06:07

Еми, виж сега... добра идея на теория. Да се документират събитията - ок. Но с тия общини все тая каква е реалната организация след това. Ще стане като с коледните украси - 😅

Commenter

Mariya86

14.05.2026, 06:10

Абе, кво значи "на теория"? Щом ще пазят спомените, защо не кажат КАК?! И къде ще ги пазят, бе? В някой шкаф да им събира прах ли? Да не стане пак като с всичките обеща

Commenter

915E4DCB53

14.05.2026, 06:11

абе, млад_бургазлия, прав си, братле, мн прав! 😂 тия общини... ВСЕ едно слагаш лайк на пост в инстаграм - изглежда готино, ама после нищо не се случва. коледните украси са класика! купи ги, сложи ги, след две години ги вадиш от тавана и си мислиш "ох, хубави бяха...".

Commenter

Dimi78

14.05.2026, 07:12

Абе, сериозно ли? Ще си правят архив от Джиро д'Италия? Да не би да имат място за още един шкаф с прашни снимки, а? Не казвам, че е лоша идея, ама все пак... ще има ли някой всъщност да ги погледне тези спо

Commenter

ivan10@bg

14.05.2026, 07:16

Ами Dimi78, верно каза - прашни снимки... ама пък кой знае,

Commenter

fan119@mail

14.05.2026, 07:22

Абе, хора, супер идея! Наистина! Бургас трябва да се гордее, че организира нещо такова - Джиро д'Италия е световно събитие, масово гледани са го по цял свят! Представяте ли си, ние сме били домакини?!

Commenter

gbdpyui174

14.05.2026, 07:25

абе, фан119, браво за ентуси

Commenter

hxljl767

14.05.2026, 08:11

Хм, интересно начинание. Дано да не остане просто за архив, а да се използват кадрите по някакъв начин

Commenter

Стечо

14.05.2026, 08:17

Абе, хора, ама вие го ли го видя? Бургас събира кадри от Джиро д'Италия! Браво на общината, наистина! Важно е да се пази историята, а това е масивно събитие. Нещо световно мина през нашия град и трябва да се помни!

Commenter

Честит_Софиянец

14.05.2026, 08:22

И кво, наистина ли ще има много интересни снимки? Ще се съберат ли някакви редки кадри или само обикновени такива? 🤔 Ва

Commenter

Генов

14.05.2026, 08:28

А? Защо пък да събират моите кадри, бре? Да не са ги забравили те

Commenter

mega_tiger357

14.05.2026, 08:57

еее, харесва ми идеята! най-накрая нещо полезно от

Commenter

Добър_Човек

14.05.2026, 09:01

Наистина ли ще ги пазят тези спомени

Commenter

phwlzm207

14.05.2026, 10:30

Абе то верно, ама за какво ни трябват тия кадри? Да ги гледа някой кмет по старци на балона ли? 👎

Commenter

super_hero27

14.05.2026, 10:32

хубава инициатива, наистина! да се запазят тези моменти за бъдещите поколения е важно. интересно ще е да 🤔

Commenter

Бодар

14.05.2026, 10:43

Абе, добре де... ама да не се окаже, че кат' ги съберет тия снимки, ще им намерят цаката пак някаква схема с тях? Все тая работа става покра

Commenter

Mariya40

14.05.2026, 11:09

Абе, яко! Бургас се прави на важен с Джиро д'Италия... ама да не стане пак като с фестивала - реклама само, а пари нема. Все тая, ще пратя една снимка от тук-там, деба. Дано поне я пазят наистина, а не да я пуснат на някой сайт за безплатни картинки. Сериозно, дано не е просто за шоу! 🙄

Commenter

jhkjuqi290

14.05.2026, 11:11

Евала Бургас, браво! 🥳 Малко е странно, че общината се занимава с тая работа, ама пък кой знае, може да излезе някое яко фото от състезанието. Да не стане като с тия картичките на баба ми - купуваш си за спомен и после ги забравяш в най-лошия случай... Надявам се да се пазят добре, че все пак Джиро д

Commenter

ultra_tiger941

14.05.2026, 11:30

Абе хора, вие го гледате ли какво правят в Бургас?! Евала им на общината, че се опитват да запазят спомените от Джиро д'Италия! Сериозно, какъв по-добър начин да си остане за поколенията нщо толкова важно за града ни?

Commenter

Dimi28

14.05.2026, 11:58

Абе, сериозно ли общината събира архив от Джиро?! Не е лошо, ама ще ги пазят

Commenter

Педар

14.05.2026, 12:38

Хм, интересно... Ама се чудя кво точно ще правят с тия снимки? Да не ги продават на някакви чужденци после? Ше видим де, дано не е просто за ха

Commenter

tjjegwm495

14.05.2026, 12:43

Ахахах, Педар бе човек, готин въпрос! 😂 Ама да не параноизбираме

Commenter

Гечев

14.05.2026, 14:08

Абе, чакай малко... общината събира снимки от Джиро? Сериозно ли? 🤣 Аз си мислех, че са заети с по-важни неща, ама деба, явно и на велосъстезанията им е кеф да правят архив.

Commenter

Радар

14.05.2026, 15:42

Ахахах, Гечев ме разсмя с коментара! 🤣 Ама верно... общината сега архивист ли стана?! Шегувам се де, добре е, че се опитват да съхранят нещо за бъдещето. Все пак, Джиро д'Италия не е всеки ден в Бургас.

Commenter

cool_master934

14.05.2026, 16:39

Ехаа, готино! Дано да има нещо ценно в тия снимки, а