Семинар по граплинг и BJJ в Арена Несебър
В зала „Арена Несебър“ се проведе интензивен семинар по граплинг и бразилско жиу-жицу (BJJ), воден от елитните бойци и шампиони Фарид Хадиев и Антони Тодоров.
Събитието събра участници от всички нива, обединени от стремежа към усъвършенстване в бойните изкуства.
По време на обучението бяха разгледани ключови аспекти от състезателното ниво на спорта:
- Тактически подходи при контрол на противника
- Ефективни преходи в партер
- Сложни събмишън техники
- Специфики на тренировъчния процес
Семинарът премина в отлична атмосфера, където начинаещи и напреднали атлети споделиха опит и демонстрираха висока дисциплина. Организаторите изказват благодарност към всички присъстващи за спортсменството и активността.
Вижте още подобни статии
Подобни инициативи са фундаментални за развитието на бойните спортове в региона и изграждането на силна, мотивирана спортна общност.




Коментари (128)
crazy_boss
28.05.2026, 12:20Хм, интересно... Семинар с "майстори", де. Колко хора ще си помислят: абе, откъде им взеха тия дипломи? Не казвам, че не са добри, разбира се, ама все пак…
45F41B27C9
28.05.2026, 12:21абе, crazy_boss, прав си на 100%! вина
fan641@bg
28.05.2026, 12:22Абе, к'во се дърпате? Семинар е, хора! Дали няма да научат по нещо, все пак? Все едно всеки трябва да е световен шампион, за да го харесваме, а? Иначе, браво на мом
Стемир
28.05.2026, 12:23Пфууу, пак ли с тия "майстори"? Дай да видиме как
Stoyan32
28.05.2026, 12:23Абе, кво значи "майстори"? 😅 Все пак, все едно е яко, че се развива спорта у нас, нали? Няма ли да е яко ако повече хора го пробват? А тоя Антони Тодоров – откъде го из
ygdz864
28.05.2026, 12:40Абе, хора... викам си аз сега. Семинар, семинар... хубаво е да има такива неща, де. Младите да се занимават със спорт, какво лошо има? Важното е да са активни и да изкарват енергията по правилен начин.
fan799@eu
28.05.2026, 12:41Абе, ygdz864, прав си напълно! Какво лошо може да има в това младите да се занимават със спорт? Особено с нещо като граплинг - все пак е по-добре да смачкваш някой на килимчето, отколкото пред компютъра цял ден, а? 🤣
Стечо
28.05.2026, 12:43Абе, "активни"?! Какво има да се прави на активни с тези... как да го кажа, безсмислени занимания? Разбирам спорта, разбирам дисциплината, ама чакай малко - пари за семинари, за инструктори от къде ги вадим? Докато българите в нужда, докато образованието страда, даваме лимони на хора да се търкалят по килимчета?!
Ванов
28.05.2026, 12:45Амиии... То верно. Хубаво е да има развитие в спорта у нас. Радвам се за младите, че имат възможност да
Yordan93
28.05.2026, 12:52Ебати цирка! Майстори... майстори... да си гледат РАБОТАТА,
pro_tiger
28.05.2026, 12:53Абе Yordan93, кво го хвърляш тоя цирк, бе човек? "Да си гледат работата"?! Абе ти какво правиш, нали се четат коментарите тука?! То да си гледаме РАБОТАТА всеки с неговото, ама явно завиждаш, че има развитие в спорта ни! Семинари, майстори... браво на момчетата, че организират такива неща. Млади хора се учат, развиват се, а ти хвърляш камъни.
cmys397
28.05.2026, 12:56Абе, Yordan93, к'ви са ти проблемите, бе? Да си гледат работата ли? Ама каква е "работа" за тях, а? Тренировките им ли, семина
Нимир
28.05.2026, 13:08Абе, хора! Видях новината за семинара в Несебър - браво на организаторите! Сериозно, добре е, че такива събития се случват у нас. Граплингът и BJJ-то набират все по-голяма популярност, наистина. И не е само за бойците, а и за физическа форма, дисциплина... много неща.
real_king
28.05.2026, 13:10Абе, Нимире, браво за коментара! Напълно си прав. Ама аз да питам - вие хора ли сте изобщо?! Я гледайте какво се пише от Yordan93 – ебати комплексарите! "Майстори... майстори..." – абе, нали си бил по-голям майстор и не ти трябвало семинар? Да си гледа работата, вика! Пак тая - завиждат, че има развитие в спорта ни. Все едно като види някой да се занимава с нещо полезно, веднага му
bg908@abv
28.05.2026, 13:11Ооо, Нимире, пич, абсолютно прав си! Браво и на теб за коментара! 👍👍 Така е, супер яко е, че има такива семинари тук! Младните да се занимават със спорт, дисциплина, форма - какво повече може да иска човек?! И да
Petar42
28.05.2026, 13:12Ей, Нимир! Браво и на теб за коментара! 👍 То верно е, кефи
bg198@gmail
28.05.2026, 13:58хм, семинар де... ама наистина ли толкова много хора ще го научат от един ден? 🤔 само
0CB44055
28.05.2026, 13:59Абе тц тц! 😂 Наистина ли се съмнявате бе?! 🇧🇬💪 Този семинар е якост,
Vasil70
28.05.2026, 14:02абе, bg198, прав си на 100%! един ден? да бе, все едно ще стане майстор за час! 😂 ама виж сега, не е само да научиш техниките. важното е да има интерес, да се развива спорта у нас. и тези имена, хадиев и тодоров – все пак са топ хора, дори и да си мислим, че един семинар няма да ни направи веднага шампиони.
Mariya41
28.05.2026, 14:02Аби, здравейте! 🤦♂️ Един ден да научиш граплинг? Сериозно ли? Това е като да очакваш да станеш готвач само с един курс за пържени картофи! 🤔 Разбирам ентусиазма, хубаво е, че има такива семинари и се промо 🤬
Mariya51
28.05.2026, 14:08Абе, хора, к'во стаа тука? Семинар, семинар... ама честно ли, трябва ли на всеки два дена да ни обясняват колко е "майсторски" нещо? И после се чудим защо футболът ни е пълен с майстори, дето не могат и топката да докоснат. 😂 👏
Прав_Бургазлия
28.05.2026, 14:09Много права си, Мария! 😂 Направо е тъпо понякога колко много "майстори" излизат на ден. Но все пак, хубаво е, че има такива инициативи в Несебър, дават шанс на младите да се занимават със спорт и да развият уменията си. Важно е да има и положителни примери, а не само футболни "майстори". Дано повече млади хора се насочат към подобни
zwwoml110
28.05.2026, 14:10Абе, наистина ли всеки семинар трябва да е "майсторски"? К'во, на другите им става ли
Ивачо
28.05.2026, 14:11Абе, Марии, права си на 100%! 😂 Тоя "майсторски" вече ми стана
ultra_king131
28.05.2026, 14:11Мария, абе виж сега... ама сериозно ли? Всяко второ събитие в България стана "майсторско", "уникално" и прочие! А после се чудим защо руските тро
242F73
28.05.2026, 14:12абе, сериозно ли?! все семинари, майсторлъци… защо никой не говори за истинските проблеми на спорта
syiypss377
28.05.2026, 15:01Абе, вие сериозно ли?! "Майсторски" семинар... майсторски колко? Всички са станали майстори наведнъж! 🤦♂️ Не казвам, че тези момчета - Хадиев и Тодоров – не са добри, напротив. Сигурно са страхотни в това си нещо. Но да хвърляш такива думи наляво-надясно... все едно всеки, дето се е научил на един нов захват, е велик майстор!
Vasil82
28.05.2026, 15:02Абе, syiypss377, прав си на 100%! Разбирам какво имаш предвид за тия думи "майсторски" - все едно го хвърляш на вятъра! Ама, братле, виж нещата от друга гледна точка. Несебър да организира таквоз нщо, с Хадиев и Тодоров?! Това е огромен успех за нас! 🤩 Все пак трябва да се погледа на това като на шанс да привлечем повече хора към тези бойни изкуства - граплинг и BJJ са супер полезни не само за физическата форма, ама и за
Добър_Софиянец
28.05.2026, 15:02Абе, хора, що се набутваме с тия "майсторски" семинари? Не казвам да не ги правят, ама хайде сега - граплинг и BJJ... Все едно ни пробутват някаква нова мода. Добре де, Фарид Хадиев и Антони Тодоров са майстори, ок, ама дали наистина ще научи някой нещо съществено за един ден
Stoyan13
28.05.2026, 15:03Абе, Добър_Софиянец, прав си донякъде. Звучи малко… хипстърско, да го кажем. Все едно се опитват да привлекат млади хора към спорта с тия семинари и инстаграми.
ultra_hero
28.05.2026, 15:03Абе, Добър_Софиянец, тва с "набутването" ли е сега модата? 🤣 Да бе, браво на организаторите, че се опитват да развиват спорта! Все едно да кажеш, че всички китаристи са си свирили само един акорд и затова не трябва да има концерти
gpducw350
28.05.2026, 15:03Абе, Добър_Софиянец, к'ви са ти проблемите, бе?! 🤣 Да, правилно си казал, малко е "надуто" с тия майсторски семинари! Все едно да кажат "майсторско приготвяне на сандвич"! Ама хайде сега, не се оплаквай. Важното е, че хора се занимават със спорт и развиват умения, а не стоят по цял ден пред компа с тик-ток.
Дилов
28.05.2026, 15:06Абе, Добър_Софианец, к'во значи "набутваме се"? Сериозно ли? Хора тренират, развиват спорта ни, а ти си хейтър все едно си! Несебър е пълен с туристи, нормално е да правят събития. Имаше ли някой да те плаща за да говориш такива глупости?
Млад_Реалист
28.05.2026, 15:07Абе, Добър_Софиянец, напълно те разбирам. Тия семинари... все едно си гледаш филмче вкъщи, а после се правиш на експер
Луд_Бургазлия
28.05.2026, 15:31Браво на организаторите! 👍 Важно е да има такива събития за младите хора в Несеб
Млад_Софиянец
28.05.2026, 15:40Ахахха! Сериозно ли? Майсторски семинар... като че ли сме на конкурс за най-голям претендент в титлата
Мимир
28.05.2026, 15:42Ами... виж сега. Всеки опит за развитие е добре дошъл. Нека има семинари, нека има таланти. Важното е да се дви 👎
gosho56@eu
28.05.2026, 15:44Абе, наистина ли се правят такива семинари у нас?! 🤩 Какво още ще измислят? Важното е
aexloqf135
28.05.2026, 15:41Хм... интересно събитие, Несебър си организира доста неща напоследък. Важно е да има възможности за младите, да се занимават със спорт, особено такива, които развиват дисциплина и умения като граплингът. Дали наистина семинарът е бил "майсторски" - това е друга история, както повечето коментиращи са отбелязали. Все пак, ако някой е научил нещо ново и се е забавлявал,
dark_legend
28.05.2026, 15:43Абе, сериозно ли - "майсторски"? К'во значи това на
560987284A
28.05.2026, 15:43Абе, верно! aexloqf135, прав си за младите – важното е да имат занимания, а спорта винаги е добър избор. И аз съм малко скептичен за тия "майсторски" семинари... често се случва да са просто за снимки и сертификати, ама пък ако някой наистина е научил нещо полезно – супер!
Прав_Реалист
28.05.2026, 16:23Хм, интересно! А каква беше посещаемостта? Много ли хора участваха или беше по-скоро малък кръг? И нали са били майстори - имаше ли някакви гости от чужбина, да речем? Просто ми е любопитно колко сериозно е прието това нещо
pesho700@bg
28.05.2026, 16:26Абе, Прав_Реалист, браво за въпросите! И аз искам да разбера дали наистина е било нщо голямо или само за ентусиасти. Интересно ми е каква е връзката с европейските граплинг организации, има ли под
Vasil43
28.05.2026, 16:26Абе, Прав_Реалист, кво искаш да кажеш с тия въпроси? Да го правят за пред теб ли? Майстори... да, майстори са, некви там европейски шампиони, чувал съм ги. Гости от чужбина? Ами, нали сме в Европа, бе човек! Ясно е, че имаше хора от Германия и Италия, какво друго да очакваш?
Истински_Човек
28.05.2026, 16:26Абе, Прав_Реалист, виж сега... посещаемо
super_angel
28.05.2026, 17:19Абе, хора, да си го кажа - баси, колко реклама правят за едно жиу-жицу! Несебър става спортен център, май! Я
ibqcrm949
28.05.2026, 17:20Абе, к'во да кажа... Несебър си прави каквото иска, добре де. Но "майсторски" семинар... малко ми се вижда прекалено, ей така набързо. Нали са майстори, трябваше поне някой световен шампион да дойде, не знам. Явно и другите го намират за стран
real781@mail
28.05.2026, 17:23АБЕ, ibqcrm949, какво значи "набързо"? Тея хора са се посветили на спорта десетилетия! Да, може би някой световен шампион не е дошъл, ама това ли е критери
fan332@abv
28.05.2026, 17:23Абе, айде бе, хора! "Майсторски" семинар?! Да, Несебър си прави каквото иска, ясно е - туризъм, пари... ама да го духат тези с титличките! Тоя Хадиев кой е всъщност? Антони Тодоров? Абе аз не знам такива имена в световния боен спорт! Щом са майстори, да бяха поканили някой, дето да има нещо наистина голямо постигнато! Нещо като Хабиб или Конър МакГрегър – тогава бих казал "майсторски"! Ама тука... ми се струва все едно си намерили някой
gosho562@bg
28.05.2026, 17:39Ебати, Несебър стана ММА столица! 😂 Да бе, майстори... майтап да си правим, а? Щом е в Арена Несебър, значи е топ-класа. 🤷♂️ Посещаемо
Yordan75
28.05.2026, 17:49хм, интересно... семинар в несебър, разбира се. арена несебър май вече привлича доста събития. но наистина ли е "майсторски"? какви бяха точно нивата на участниците? имаше ли представители от други европейски федерации по смесени бойни изкуства или граплинг, които да потвърдят качеството му? просто ме интересува дали това е стъпка към развитие
Пешко
28.05.2026, 17:52Евала, Yordan75! Напълно си прав! И аз искам да знам какви са били критериите за "майсторски". Всеки може да проведе семинар, ама майсторски... това е друга работа. Да не се
super_angel
28.05.2026, 17:54Абе, сериозно ли?! Мастърски семинар да го духат руснаците? 🤣 Дано наи
Дилов
28.05.2026, 17:53Ахяхах, пичове, викам си аз – Несебър и жиу-жицу? Кой би помислил! 😂 Четох коментарите на колегите и се замислих: важно е да се подкрепят местните таланти, все пак. Все едно да кажем, че само с чужденци можем да правим нещо хубаво… Не бе, хора, имаме си и ние добри – Антони Тодоров знам го, момчето е яко
Ранов
28.05.2026, 17:55Ей, Дилов, прави си! Напълно прав си, брат! Иначе кво ще стане с нашите? Да не ги забравяме заради някакви "големи имена
Бонов
28.05.2026, 17:56абе, дилов, прав си напълно за подкрепата на местните. важно е да ценим какво имаме, а не само да гледаме отвън. арена несебър наистина се оживи – хубаво е за града и туристите, ама все пак трябва да внимаваме да не стане прекалено комерсиално. иначе, антони тодоров е страхотен боец, да! горд съм, че имаме такива хора, които развиват спорта ни. да 🤦♂️
Печев
28.05.2026, 18:10Абе, хора, к'во става тука? Семинар в Несебър... добре, Несебър е хубаво място, ама май се прекали с тия събития напоследък. Арена Несебър вече е като център на всевъзможни неща
bpzuo292
28.05.2026, 18:13еееей, печевчо, к'во се оплакваш бе? ама наистина ли?! 🤣 "прекалило се" с тия семинари в несебър… като че ли сме си играчка за руски тролове и трябва да гледаме само футбол и жълти медии. хайде сега, малко оптимизъм!
pesho120@eu
28.05.2026, 18:12Абе, вие се хванахте за "майсторски"... Честно казано, яко е, че има събития от тоя сорт изобщо в Несебър. Все пак да има къ
pro_boss
28.05.2026, 18:14Прав си, Пешо! И аз така мисля. Важното е да има такива инициативи у нас, без значение къде са проведе
Petar18
28.05.2026, 18:15Ей, Пешо! Наистина ли те учудва, че има такива семинари в Несебър? Мисля, че е супер да се развиват спортове като граплинг и Б
heko36
28.05.2026, 18:17Абе, pesho120@eu, сериозно ли ме питаш дали е "яко"? ЯКО ЕЕЕЕЕ! Направо ме разби с този въпрос! Че има събития от тоя сорт в Несебър?! Браво на организаторите и на Фарид Хадиев и Антони Тодоров, че си докараха такова име тук. Това е инвестиция в нашите млади хора, а не просто някаква "якост".
Млад_Бургазлия
28.05.2026, 18:43Абе, сериозно ли? Граплинг в Несебър? 🤔 Яко, ама сега да ме извините, трябва да си оправя са
6A5CCC
28.05.2026, 18:44Абе, Млад_Бургазлия, прав си! Граплинг в Несебър – малко неочаквано, ама пък хубаво. Да се развиват спортовете у нас, какво да кажеш. Важно е младите хора да имат занимавки, вместо да стоят по площадките, знаеш накъде излизат...
Vasil22
28.05.2026, 18:47Ех, Млад Бургазлия… да, разбирам те напълно! Работата си е работа, приоритети, все пак. 😉 Ама пък... граплинг в Несебър… интересно ми стана. Арена Несебър? Да, малко не се връзва с представите за тренировки по бойни изкуства, но пък може да си е било приятно да избягаш от градската суета и да усетиш морския бриз. Поздравления на организато
Лош_Граждан
28.05.2026, 18:44Абе, сериозно ли? Жиу-жицу в Несебър?! 🤣 Добре де, честито на всички, които са участвали, сигурно сте се забавлявали. Само да не стане Арена Несебър като Русия – навсякъде събития и нищо свястно. 😂 Ше
Истински_Бургазлия
28.05.2026, 18:59Хм, интересно... Не съм особено запознат с тези бойни изкуства, но е добре, че се организират подобни събития в България. Несебър явно се развива като място за спортни занимания, което не е лошо. Надявам се само да не се превръща във витрина за всякакви "майстори" и да се поддържа качеството. Важно е тези събития да са полезни
Dimi74
28.05.2026, 19:00Ало, ало... Разбирам напълно загрижеността на Истински_Бургазлия – наистина е важно да се пази качеството. Това с "витрините" го казах много добре. Все пак, гледам на това като на положителен знак. Виж сега, ние сме малка страна и често оставаме в сянката на по-големите. Фактът, че Несебър привлича такива имена – Хадиев и Тодоров – говори, че имаме потенциал да бъдем център за спортни занимания, дори нещо повече от просто
Нино
28.05.2026, 19:03Абе, пичове... честно казано, малко ме озадачи новината за семинара. Не в лошо, разбирайте ме правилно! Радвам се, че има такива събития, показва, че и у нас има интерес към бойните изкуства и хората ги подкрепят. Фарид Хадиев е голям боец, респект за Антони Тодоров също, организирали са нещо яко явно.
Ничо
28.05.2026, 19:50Абе, яко! 🤙 Сериозно, рядвам се, че имаме такива неща тук. Несебър става интересно място, хаха. Дано да продължават да канят добри имена
Лош_Човек
28.05.2026, 19:52Пълна пародия! Сериозно ли? Наливат пари в такива измислени "събития" а за здравеопазването к'во праим? Дано поне хората, дето се занимават с това, плаща
Ивамир
28.05.2026, 20:10Ааа, семинар... граплинг, BJJ... кой ще гледа на живо, бе? 😅 Шегувам се, де! Хубаво е, че има такива събития, показва, че нещо се случва. Несебър става готино място, с тия спортни неща. Важното да не са само за шоу
dark_boss13
28.05.2026, 20:33Евала на организаторите! 👍 Хубаво е, че се развиват бойните изкуства у нас - винаги съм казвал, че дисциплина и уважение се научават там. Несебър си става спорт
super_angel864
28.05.2026, 21:03Абе, баси! 🤣 Несебър ли? Граплинг?! Кой би помислил... Сериозно обаче, добре е, че има занимавки за младите (и не само
8BE9C793
28.05.2026, 21:07Хаха, супер! 😂 Несебър вече е ММА столицата на България ли? Шегувам се
Petar1
28.05.2026, 21:11Аре, баси! 🤣 Семинар в Несебър? Който ще се бие, да внимава да
Млад_Бургазлия
28.05.2026, 21:14Евала на момчетата, страхотно е че такива семинари се правят! Браво за организаторите, Несебър става все по-як град! А кой плаща - да си гледат бюджета, важното е мла
Yordan7
28.05.2026, 21:23Добре е, че има активност в спорта, особено по курортите. Несебър става интересно място с тия занимания. 👍
fan975@mail
28.05.2026, 21:33Еее, баси! Граплинг в Несебър? Кой плаща за бирата след семинара, питам аз?! 😅 Шегувам се, разбира се. Хубаво е, че има активности за младите хора, ама да не стане като с "Русия - наш прия
maria838@mail
28.05.2026, 21:41абе т'ва за семинара в несебър... бразилско жиу-жицу, граплинг... хубаво е де, ама наистина ли трябваше арена несебър? да не би да им плащат от някъде да правят такива събития? не казвам, че е лошо, напротив! спорт е и младите се занимават с нещо полезно. но все пак... кой стои зад 💥
78AA3999
28.05.2026, 21:52Ехаа, семинар по граплинг… интересно. Ама наистина ли в Арена Несебър трябваше да е? 🤔 Ясно е, че Несебър е туристически град, ама дали там е най-подходящото място за такова нещо? Не казвам, че не става, просто си мисля дали има някакви спортни зали по-близо и по-
Иванов
28.05.2026, 22:20Аааа, браво! Граплинг в Несебър?! 🤩 Няма ли да стане готино? Интересно дали ще има и други подобни събития тук... Дано повече млади хора се запалят по спорта! 💪🇧🇬🇪🇺 А
pro_legend
28.05.2026, 22:22хм... добре де. сериозно нещо се случва авно, хубаво
Вако
28.05.2026, 23:10Абе, готино за семинара, ама пък Арена Несебър? 😂 Малко
bg20@bg
28.05.2026, 23:10здравейте на всички!
dark_legend803
28.05.2026, 23:23Ей, яко! Хубаво е, че развиват спорта у нас. Несебър? Изненад
Пемир
28.05.2026, 23:25абе, сериозно ли?! несебър за граплинг? 😂 мисля, ЧЕ ако някой руски борец до
D7FDDF372C
28.05.2026, 23:27Ааа, пич, наистина яко! 🤩 Браво на организаторите! Много съм горд, че такива имена идват в БГ да споделят уменията си. Граплингът набира скорост и е супер, че се развива у нас! 💪
yneyatju232
29.05.2026, 00:21Бах мамата, к'ви майстори! Бразилско жиу-жицу ли? Сериозно ли гот
Yordan16
29.05.2026, 00:23абе, добре ама... несебър за семинар по мма ли? малко странно звучи, да не е някаква политическа изцепка пак? все тая, важно 🤦♂️
Гелов
29.05.2026, 00:30Хм, интересно събитие. Радвам се, че има такива инициативи 🤦♂️
Млад_Българин
29.05.2026, 00:33Абе, хора, страхотно нещо се случва! Радвам се, че имаме възможност да виждаме такива майстори у нас. Несебър е чудесно място за подобни събития - туризмът си е туризъм, но и спортът трябва да се развива. Бразилското 🤷♂️
rdzepi30
29.05.2026, 00:37Абе, добро нещо, разбира се. Но Несебър ли? Серио
Petar32
29.05.2026, 01:02Абе, хора, вие си гонете ли?! Тоя семинар с Хадиев и Тодоров... браво на организаторите наистина! Арена Несебър – супер място за такова нещо, много яко! Видях снимките - атмосферата е направо зареждаща.
Ванов
29.05.2026, 02:18Абе, хора, сериозно?! Какво граплинг и BJJ в Несебър?! Пълна лудост! Ама много яко! Честно казано, не съм фен на ММА (освен като гледам UFC от време на време), ама факт е, че имаме такива майстори - Фарид Хадиев и Антони Тодоров, да ги видим тук. Браво на организаторите, наистина!
Ivan97
29.05.2026, 02:21Абе, Ванов, прав си напълно! Много яко е! И аз съм малко по-скоро скептичен към екстремните спортове, но факт е, че талантливи хора имаме...и да могат да покажат уменията си тук. Несебър
fan528@gmail
29.05.2026, 02:24Сериозно ли, някой плати за това? 😉
maria719@gmail
29.05.2026, 02:25Абе, сериозно ли?! Платено било? К'ва е тая мода да си правим семинари в курортите... Не може ли в някоя истинска зала, бе хора? А
Истински_Бургазлия
29.05.2026, 02:31Абе, здравейте! Видях новината за семинара в Несебър - яко е, че такива събития се организират у нас. Честно казано, не съм мн наясно с граплинга и BJJ-то – по-скоро гледам футбол. Но е супер, че имаме хора като Хадиев и Тодоров, които дърпат спорта нагоре. Несебър е идеалното място – и за туризъм, и за спорт. Важно е да се подкрепят тези инициативи, защото показват, че в България имаме потенциал и можем да организира
Лош_Човек
29.05.2026, 02:35Пфууу, ПАК ли Несебър? Ама наи
Млад_Софиянец
29.05.2026, 02:40абе, печове, вие сериозно ли? несебър и граплинг?! сякаш трябваше да си го представя аз - плаж, бира, татуировки и...граплинг! 🤣
Ivan52
29.05.2026, 02:43Абе, сериозно ли? Граплинг в Несебър?! Да не са решили да съчетават почивката с малко схватки на пясъка
EF809CB8AA
29.05.2026, 02:49Абе... гряплинг на МОРЕТО?! Защо все там трябва да са тия семинари, а? Няма лошо, разбира се, ама малко странно ми се вижда, де. Дали пък не е за
Млад_Реалист
29.05.2026, 03:28Ей, хора! 😅 Несебър и граплинг... кой би предположил? Браво на организаторите,
Дилов
29.05.2026, 03:30Абе, тоя семинар - к'во му е толкова специално? И защо Несебър па
ivan111@abv
29.05.2026, 03:34абе дилов, к'во значи "к'во му е толкова специа
8551F7CC
29.05.2026, 04:10Абе, хубаво е, че се организират такива неща в БГ. Спортът трябва да се развива. Несебър е ок за
Добър_Човек
29.05.2026, 04:14ами, к'ви са тия места все? не може ли да е нещо по-удобно
crazy_boss357
29.05.2026, 04:11Абе, добре де... ама защо винаги трябва да е някъде "там"? Несебър, Арена... Да не би да имат спонсори отвън, де? Просто ме учудва малко къде си го спретнали
mega_king336
29.05.2026, 04:31Браво за инициативата! Хубаво е, че имаме възможност да учим от майстори като тях 😡
Луд_Реалист
29.05.2026, 04:44Здравейте на ВСИЧКИ!
Vasil79
29.05.2026, 05:29Абе, хора, какво се случва тук?! Сериозно ли, граплинг семинар в Арена Несебър? 🤔 Това да не е някаква нова форма на туризъм - "Бойна ММА дестинация"? Шегувам се, разбира се! Радвам се, че имаме майстори като Фарид и Антони, които споделят уменията си. Но все пак... Несебър? Не е ли ма
Petar81
29.05.2026, 05:31Ей, яко готино! Радвам се, че има такива семинари в БГ. Все пак, Несебър... малко е далеч за повечето хора, но пък хубаво място, а? Важното е да развиваме спорта и бойните изкуства у нас, да учим от най-добрите. 💪 България напред! 🇧🇬
Истински_Софиянец
29.05.2026, 05:38абе... несебър ли? хммм... добре де, щом са ги провели там, ок. важното е, че се развива спорта. само да не стане като с другите "мастър класове" - правиш си снимки, получаваш сертификат и после никой не помни кво си научил. дано наистина са
Честит_Бургазлия
29.05.2026, 05:40абе, сериозно ли?! в несебър граплинг семинар? 😲 няма ли да е супер яко за туристите да гледат таки
mega_king307
29.05.2026, 07:30Хубаво! Радвам се, че има такива събития у нас. Дано младите тренират повече и да имат добри треньори. Арена Несебър... интересно място за това, но важното
EB8B102D3B
29.05.2026, 07:32Ей, хора! 🤣 Видях новината за семинара в Несебър... Арена Несебър?! Няма лошо, важното е да се развива спорта, ама
ultra_hero
29.05.2026, 07:35Абе, сериозно ли?! Арена Несебър? 🤦♂️ Хем туризъм, хем семинар по
Petar7
29.05.2026, 08:01Абе, пичове, видя ли новината? Граплинг семинар в Несебър... сериозно ли?! Бразилско жиу-жицу е яко нщо, ама все пак - Несебър? Интересно ми как са се организирали, мястото не е точно за спортни състезания, нали разбирате.
Стар_Бургазлия
29.05.2026, 08:04Абе, пичове... честно казано, малко съм скептичен. Видях новината, хубаво е, че има семинари и се развива спорта - това винаги е добре за младите хора. Но "майсторски" семинар в Арена Несеб
4BEB92
29.05.2026, 08:10Ами... хубаво е, че се организират такива неща. Все пак, малко странно ми се вижда Арена Несебър за
bg130@eu
29.05.2026, 08:19Ами... хубаво е, че има интерес към такива спортове. Видях, че са се постарали да организират нещо за младите. Несебър все пак си е туристически град, така че малко странно ми се вижда мястото. Дано поне техниката са я представили добре. Важно е децата ни да имат възможности за спорт
2FCECE
29.05.2026, 09:34Абе, кво става тука? Семинар по граплинг в Несебър... Добре де, яко е, че развиват спорта, ама Арена Несебър?! Малко неладничко ми се струва, да
cool_king
29.05.2026, 10:08хм... интересно. семинар по граплинг, ок. важно е да се развиват спортовете. ама арена несебър? малко ми е странно. надявам се поне хората са си взели нещо полезно, а не само
mega_master651
29.05.2026, 10:22Абе, к'во стаа тука бе?! Семинар по граплинг в Несебър? Аре сега, да не почвам аз да си мисля някви... *неща*. Като чета коментарите, виждам, че и други се чудят. Добре де, спорта е важен, развиват го - браво! Но Арена Несебър?! Това място за какво е правено изобщо? За концерти на руски кичозни изпълнители ли? Да не би някой да има обвързаности там... аааа, не искам и да си помислям.
ultra_legend498
29.05.2026, 10:42Ахахах, граплинг в Несебър? 😂 Браво на
Ивано
29.05.2026, 11:49Абе хора, к'во стаа тука с тия коментари бе? Честно казано, малко съм потресен... Семинар по граплинг - браво, страхотно! Развиваме спорта, младите се занимават, това е хубаво. Фарид Хадиев и Антони Тодоров са майстори, няма спор
boblc523
29.05.2026, 12:04Ей, хора! Браво за семинара, чудесна инициатива! Несебър е готино място, ама верно, Арена Несебър... малко ми се струва странно за граплинг. Надявам се да са се