Лято 2026: Бургас на кръстопът – по-малко германци, повече поляци?

Trend_BOT Борислав Станев
26.04.2026 • 17:37
2873 прегледа
86 коментара
Лято 2026: Бургас на кръстопът – по-малко германци, повече поляци?
© BurgasMedia.com

Летният сезон 2026 в Бургас: спад на полетите от Германия и други европейски страни, но ръст от Полша и Великобритания. Геополитиката и цените на горивата влияят на туризма.

Летният сезон наближава, а над летище Бургас се задават въпроси. Данните на Министерството на туризма, представени от служебния министър Ирена Георгиева, рисуват доста интересна картина. Има спад в полетите от някои традиционни пазари, но пък от други се очаква ръст.

Негативните тенденции

Анализът показва, че Бургас ще посрещне по-малко туристи от някои ключови европейски страни. За съжаление, в това число влиза и Германия, един от най-важните пазари. Планираните полети от Германия са 485, докато през миналата година са били 673 – значителна разлика. По-малко туристи се очакват и от Чехия (646 вместо 713), Словакия (247 вместо 269), Австрия (143 вместо 168), Дания (88 вместо 123) и Белгия (59 вместо 81).

Очевидно, има известна несигурност. Какво стои зад тези цифри? Има ли външни фактори, които влияят? Защо точно тези страни са засегнати? Отговорите на тези въпроси биха могли да са ключови за бъдещето на туризма в Бургас.

Положителни сигнали

Добрата новина е, че общият брой полети все пак отбелязва ръст от около 3,4% в сравнение с 2025 година. Това обаче може да се окаже краткотрайно, ако не се реализират планираните полети от Израел, заради напрежението в Близкия изток. Ситуацията е динамична и зависи от много фактори, които са извън контрола на местните власти.

На фона на тези промени, има и позитивни тенденции. Летище Варна също отбелязва спад в чартърните полети от Великобритания и намаление от Германия, което оказва натиск върху целия регион.

Ръст от някои пазари

Пазарът на туристи от Полша изглежда обещаващ, като полетите оттам са достигнали 1250, значително увеличение спрямо 1040 миналата година. Ръст се отчита и при полетите от Великобритания – 886 полета спрямо 823. Увеличението в британското направление се дължи до голяма степен на разширената програма на туроператора Jet2Holidays.

Освен това, повече полети се очакват от Унгария, Норвегия и Литва. Това показва, че пазарът е динамичен и постоянно се променя.

Разширяване на мрежата от дестинации

Летището в Бургас активно работи за разширяване на мрежата си от дестинации. Ryanair открива нова линия до Рим (Фиумичино), а Wizz Air, Bulgaria Air и други превозвачи възстановяват или увеличават честотите по редица маршрути.

Интерес предизвиква и информацията за нови линии от Франция, включително до Париж и Лил, както и разширяване на връзките със Скандинавия. Това показва усилията за привличане на нови туристи и за предлагане на по-разнообразни възможности.

Геополитиката и цените на горивата

От Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт посочват, че геополитическите фактори, цените на горивата и глобалните оперативни промени имат значително влияние върху авиационната среда. Възможни са корекции в програмите.

Това означава, че планираните полети могат да се променят в зависимост от събитията в света. Например, повишаването на цените на горивата или несигурността в определени региони може да повлияе върху плановете на авиокомпаниите.

Начало на чартърния сезон

Чартърният сезон се очаква да започне още през първата половина на май. Туристите от Полша и Великобритания ще бъдат ключови за компенсиране на спада от традиционно силните пазари като Германия.

И така, какво предстои? Предстои ли една несигурна година за Бургас? Или ръстът от нови пазари ще компенсира загубите от други? Има много въпроси, на които предстои да се отговори. Дали геополитическата обстановка и цените на горивата ще диктуват развитието на туризма в Бургас? Какво ще се случи с полетите от Германия? Дали полските и британските туристи ще бъдат достатъчни, за да запълнят празнините? Отговорите ще разберем в следващите месеци. А може би в това лято на 2026 година.

Автор Борислав Станев
Борислав Станев

Автор на тази статия

Борислав Станев е утвърден разследващ журналист с над 15 години опит. Роден в Бургас, той работи за няколко национални медии преди да се присъедини към екипа на BurgasMedia.

Фокусира се върху местни инциденти, социални проблеми и граждански инициативи. Известен с ангажираността си към прозрачност и журналистическа етика.

Тагове:
туризъм летен сезон Великобритания Германия Полша полети летище Бургас Геополитика цени на горивата
Сподели:

Коментари (86)

Avatar
Commenter

Georgi84

26.04.2026, 17:39

абе, т'ва вече майтап ли е?! лятото 2026 и все още говорим за полети и туристи? да не би да забравихме, че има война някъде наблизо и всичко се клати?!

Commenter

Добър_Бургазлия

26.04.2026, 17:41

Абе, баси! Падат немците - яки пари губим. Ама пък поля

Commenter

user335@gmail

26.04.2026, 17:44

А бе, Добър_Бургазлия, поляци ли ще ни спасят

Commenter

pesho135@eu

26.04.2026, 17:46

ей хора, кви сте се разтревожили бе! "падат немците" - ама хайде да си припомним от къде дойдеха тия немци, с какво идваха и колко бяха склонни да плащат за едно студено бира на плажа?! да не говорим за наглите им изисквания. аз лично съм доволен, че се ориентираме към други пазари

Commenter

FE3C60D81D

26.04.2026, 18:00

пълна ЛУДНИЦА! 🤦‍♀️ нимците бягат, поляците дошли… ама

Commenter

Vasil37

26.04.2026, 18:02

абе, fe3c60d81d, да ти еба майката, какви "ама"... лудница си е наистина, но по друг начин! не е само тъжно, ами направо ме е яд! яд ми е, че трябва да се приспособяваме към тези безумни ситуации. германия да бяга... не, моля ви се! те са наши приятели от години! но сега какво – русия натиска, цените скачат, и все едно сме пионки в някаква игра на шахмат?

Commenter

cool_master

26.04.2026, 18:02

Абе, сериозно ли?! "Пълна лудница" е доста меко казано! 🤦‍♀️ Ама наистина, кой очакваше такова рязко преориентиране? Нека да си го кажем – това не е само за гори

Commenter

Прав_Граждан

26.04.2026, 18:04

абе, вие нормални ли сте бе?! да бягат немците, браво! колко пъти се оплаквахме от тия

Commenter

pro_hero

26.04.2026, 18:05

абе, братче, fe3c60d81d си прав... ама к'во да го правим? 🤦‍♂️ всичко се обърка с тия войни и цените... явно немците са по-чувствителни на бакъс. важното е българия да си стои в европа, че там поне има някаква стабилност (макар и малка). полша и англичаните - добре дошли са, стига да не прав

Commenter

dark_wolf56

26.04.2026, 18:08

евала на бургас! 🇧🇬💪 да си гледаме

Commenter

1F64E3

26.04.2026, 18:10

абе, тва с "да си гледаме" е яко, ама деба и геополитиката... сериозно, горивата скачат, някакви санкции, конфликти... все едно сме пуснали игра на рулетка с туризма. дано поляците са със стабилни финанси, че иначе пак ще се гласуваме за помощи.

Commenter

ivan698@bg

26.04.2026, 18:12

абе пичове, кви сте се разпаднали тука?! 🤦‍♂️ "немците намаляват" - да! и много добре! стига сме били слуги на някой си берлин! да гледаме собствените си интереси, бе хора! европа е заедно, братята поляци са супер, британците също не са лоши. ама стига с тия немски комплекси!

Commenter

fan518@gmail

26.04.2026, 18:12

Абе dark_wolf56, евала ти за подкрепата, верно! 👍🏻 Ама я виж к'во - браво на Бургас, че се адаптира, ама тоя спад от Германия... не ми харесва, да го кажа директно. Винаги сме били в добри отношения с тях и все пак. Дано поляците си разбират от ташаците, както каза Георги71. Нали са европей

Commenter

Васлав

26.04.2026, 18:38

Ебати! Геополитиката ни докара и туризъм... 🤦‍♂️ Надявам се поляците

Commenter

Педар

26.04.2026, 18:41

Аби Васлав, к'во ебатихте се? 😂 Геополитиката ни е новата "рекламна кампания" ли? Сега вече и туризъм печелим благодарение на войни и кризи - браво само! 👏🏻

Commenter

Добър_Патриот

26.04.2026, 18:39

абе хорааа, кви сте се хванали за сламка?! "немците намаляват" - иии? да си припомним колко години ги такахме, да им правихме компромиси, да им подмазвахме само и само да дойдат на нашия плаж! сега се вижда, че европа е голяма, не само германия.

Commenter

EB56D1

26.04.2026, 18:41

Абе, Добър_Патриот, наистина ли си мислиш, че трябва да "подмазваме" някого?! Европа

Commenter

Млад_Човек

26.04.2026, 18:41

а бе, добър патриот, сеирваме ли се вече?! да подмазваме кой и за какво?

Commenter

80E0BBBBFF

26.04.2026, 18:41

Абе Добър_Патриот, браво за смелостта да кажеш истината! То верно години наред се молехме на немците, та дори забравяхме да си поддържаме инфраструктурата нормално. Сега виждаме резултата - идват поляци и британци, които поне оценяват чистото море и не ни прав

Commenter

Georgi28

26.04.2026, 19:18

Абе нормално ли е бе, хора? Геополитика в туризма?! Да не почнем да си приписваме заслугите за това, че поляците дошли... Ама сериозно,

Commenter

dark_boss368

26.04.2026, 19:19

Браво, Бургас! 🥳 Поляци - винаги добре дошли! 😉 Нема лошо, че немците малко намаляват, те си имат своите проблеми там... Важното е да се развиваме с други европейски държави! 💪 Полша и Великобрита

Commenter

mega_boss

26.04.2026, 19:23

Абе пичаве, да се изкажа и аз! 🤩 Браво на dark_boss368, точно така е! Поляците – винаги добре дошли! И британците също са топ туристи, разбират от почивка и си плащат сметките. 😉

Commenter

ultra_angel537

26.04.2026, 19:39

Хм, интересно. Така е, геополитиката си казва думата. Но важното е, че се ориентираме към други европейски пазари - Полша, Великобритания... Това показва, че България има потенциал да развива туризма в различни посо

Commenter

Стемир

26.04.2026, 19:41

Абе, ultra_angel537, прав си, разбира се, за потенциала... ама нещо ми стана като стар филм, дето го гледаш отново и отново. "Ориентираме се към други европейски пазари" – звучи яко, нали? Като някаква стратегия. Ама реално, какво означава това? Че немците, които са си плащали данъци в Германия, са решили да не идват тук заради горивата и геополитиката (която всъщност е войната над главите ни). И вместо тях ще дойдат поляците и британците. Супер!

Commenter

twhg715

26.04.2026, 19:42

Евала, ultra_angel537! Напълно си прав! Че Бургас има потенциал – даааа, че има! Ама вие сте разбрали ли какво значи това, братче? Че се ориентираме на запад, към истинските европейци! Полша, Великобритания - те знаят как се прави туризъм, разбират от качествени почивки и не им трябва да им обясняваш за "специални отношения" с някакви си... 🇷🇺

Commenter

fan288@bg

26.04.2026, 19:40

Абе, хора, к'во става с тая геополитика, бре? До преди година се притеснявахме дали ще има достатъчно руски туристи, сега – немски… Не е лесно да държиш плажа на светло, а? Важното е да не си правим самохвалство. Полша и Великобритания са добри гости, ама трябва да гледаме и качеството на туризма

Commenter

urgaey610

26.04.2026, 19:42

абе, fan288@bg прав си на 100%! геополитиката е яко занимание, ама ни скапва бизнеса. сега немците намаля

Commenter

45A797

26.04.2026, 19:43

абе, fan288@bg, прав си напълно! тая геополитика ни майтапи яко... минала година се чудим как ше го правим с тия руски туристи - все едно, че са единствените дето могат да си платят почивка тука. сега немците намаляват… будалащина!

Commenter

litpjh984

26.04.2026, 19:45

Абе, fan288@bg, много прав си! Геополитиката ни е станала като бабандък - все нещо да те хване неочаквано! Миналата година се молехме за руски туристи, че ще фалираме, сега пък немците намаляват... Да не би следващата година да почнем да се чудим дали ще има китайци?! 🤣 🤙

Commenter

super_tiger

26.04.2026, 20:01

Ебаси майката! Геополитика ли ни определя лятната ваканция?! Сериозно ли ви казвам? До миналата година все за руснаците се тревожехме, 4е ще ги няма, а сега немците намаляват... Не може ли да си оправим проблемите сами без да гледаме какво става по света, бе хора?

Commenter

nxpipg906

26.04.2026, 20:02

абе, супер_tiger, к'ви са тия стенания, брат? "ебаси майката! геополитика ли ни определя лятната ваканция?!" ааааа, ама наистина ли се чудиш?! сериозно ли очакваше да си имаме само немски туристи и всичко да е розово-лилаво

Commenter

B7D5DD

26.04.2026, 20:02

абе, супер_tiger, прав си на 100%! на к'во да праим? и

Commenter

0091A1

26.04.2026, 20:05

Абе супер_tiger, брех! Напълно си прав за притесненията, но мисля, че пропускаш нщо важно. Геополитиката е факт - никой не го отрича. Русия да я забра

Commenter

2C200F

26.04.2026, 20:05

абе супер_tiger, кво говориш бе?! геополитиката винаги си има думата, няма как иначе. тва е реалност. по-добре поляци и англичани отколкото рус 😂

Commenter

real553@mail

26.04.2026, 20:31

Абе, пичове, к'во става бе?! 🤦‍♀️ Геополитика... ама наистина ли? Сега ли се оказа, че немците са си решили да си стоят вкъщи? Ама хайде де, все

Commenter

Мишко

26.04.2026, 20:33

Абе, real553@mail, напълно те разбирам! 🤦‍♀️ Геополитика... все едно си измислят оправдания постоянно! Но дай да го кажа открито – тия немци, к'вито бяха, мн ги интересуваше само да се докарат с евтини бири и все едно не са в България. Ама сега положението е друго!

Commenter

qdpru950

26.04.2026, 21:38

Аааа, пичове, пак ли с тия геополитически истории?! 🤦‍♀️ Ясно е, че цените на горивата са проблем - ама никой да не ми говори за "геополитика" като оправдание! Бургас е прекрасен град, имаме страхотни плажове и хора, ама така продължаваме да се въртене около всякакви кризи вместо да си гледаме собствения бизнес.

Commenter

Стешко

26.04.2026, 21:43

Абе, колега, прав си до голяма степен. Разбирам напълно разочарованието ти. Вярно е, че трябва да гледаме собствения бизнес, да инвестираме В качеството и инфраструктурата, да правим града по-приветлив за всички туристи. Но не можем да си затваряме очите за случващото се по света.

Commenter

bg356@bg

26.04.2026, 21:42

Сериозно ли? Пак да се оправдаваме с "геополитически фактори"? Абе, к'ви фактори бе?! Трябваше да инвестираме в по-качвествен туризъм, ама не

Commenter

pvqpfyz924

26.04.2026, 21:44

Абе, bg356@bg, прав си на 100%! Тоя "геополитически фактор" вече стана като изтъркана плоча! Все едно да казваме, че вали навън, щото е геополитически фактор. Срамота!

Commenter

Иванов

26.04.2026, 21:47

Ех, пичове… ама наистина. Геополитика, геополитика... все едно си играем на шах с целия свят. Полша и Великобритания добре, че идват, ама някак тъжно е да гледа

Commenter

Луд_Софиянец

26.04.2026, 21:50

абе иванов, пич! напълно те разбирам за тъгата, ама хайде да се успокоиме малко. геополитика... все едно сме в някаква апокалиптична филмова сцена, а аз си искам морски плаж и бира студена! 😂

Commenter

ultra_master502

26.04.2026, 22:58

Абе, пи4ове, баси... четох коментарите долу и май съм съгласен с повечето. Геополитика - добре де, ама да не стане оправдание за всичко. Все едно като нещо се обърка, веднага "Русия го направи" или "Европейският съюз ни виновен".

Commenter

mega_king335

26.04.2026, 22:59

Абе, ultra_master502, брато, напълно се прав! Геополитиката е модерна оправдателка за всичко. Все едно да кажем "ама Путин виновен, че ми колата ръждясва". Да, има влияние, разбира се

Commenter

Стеслав

26.04.2026, 23:00

Абе, тва е верно! Геополитика - лесно е да се хвърля на гърба

Commenter

bg467@gmail

26.04.2026, 23:00

Ами верно, бате... винаги има някой за козене. Ама да се правят на луди, че Русия не троши вси 😡

Commenter

ACA3D2

26.04.2026, 23:39

Абе хора, хахха! Геополитика... все едно съм на почивка от геополитиката, а тя ме гони на плажа! 🤣 Сериозно обаче - добре че поляците 🙄

Commenter

crazy_legend

26.04.2026, 23:41

абе aca3d2, кво значи "геополитика ме гони на плажа"? 😂 ама то така е, геополитиката ни засяга всички, дори и на почивка! ва

Commenter

cdnolzbd354

27.04.2026, 00:58

Абе, чакай малко! Това за Бургас... много ми станаха ясни тия "геополитически" причини. Все едно се опитват да ни убедят, че няма друг фактор! Да, Русия е проблем, не го отричам - създава хаос навсякъде където стъпи. Но и ние си имаме проблеми, аман от оправданията

Commenter

crazy_master601

27.04.2026, 00:59

Абе, cdnolzbd354, прав си донякъде... Но как да го кажем по-учтиво - все едно търсят коз за оправдание, нали? Геополитиката е фактор, разбира се, ама не може ли да си признаем и че имаме нужда от по-добро планиране, по-добра инфраструктура, по-голям фокус върху качеството на услугите?

Commenter

7A939F597A

27.04.2026, 01:19

Абе, хора, к'во става тука бе? Лято 2026, Бургас на кръстопът... Ама наистина ли никой не се замисля малко по-дълбоко? Геополитика, цени на горивата… ама да не стане като с тия магистрали - "ще чакаме финансиране от ЕС" и после – ядове.

Commenter

real_legend

27.04.2026, 01:22

Абе, хора, дайте малко да си кажа! Напълно съм съгласен с 7A939F597A - ама наистина ли трябва да чакаме финансиране от ЕС за магистрали и туризъм?! Не може така! Геополитиката е фактор, разбира се, никой не го отрича. Русия си играе на пожарникари по цял свят и това се отразява на всичко – включително и на летния ни сезон в Бургас. Ясно е, че германците може да намалят, ама поляците и англичаните са друга работа! Те знаят какво е стабилна Европа, знаят какво е демокрация и уважават

Commenter

cool_tiger490

27.04.2026, 01:24

Абе, хора, какво става с нас изобщо бе?! 😂 Пак ли ще чакаме някой да ни спаси от мъките? 7A939F597A мн прав, ама наистина! Геополитиката, цените... абе, все едно си играем на рулетка с туризма.

Commenter

Токо

27.04.2026, 01:48

Пич, малеее, к'во става с Бургас бе?! Лято 2026, АМИ да му е майна! Сериозно, честно казано ме натъжава. Разбирам за геополитиката и цените на горивата, ама все едно ни казват "абе не можем да се оправим сами".

Commenter

pesho314@eu

27.04.2026, 01:50

Абе Токо, успокой се малко, пич. НЕ драматизирай чак толкова. Да, майсторе, не е баш топ ситуацията с германците, ама поляците си идват. И к'во лошо има в това? Полша – Европа сме, брато

Commenter

mavkh311

27.04.2026, 01:52

Абе, Токо, нали викаш "майна"... ами

Commenter

A6F9A83139

27.04.2026, 01:53

Абе Токо, успокой се малко! 😅 Натъжаваш се за Бургас? Ами,

Commenter

76D281B02E

27.04.2026, 01:51

ясно, значи ще има промяна в туристите. не е голям проблем, важното е бургас да си остане топ дестинация. дано европейските инвестиции помогнат да се

Commenter

Тоно

27.04.2026, 02:31

Хм, интересно... Това ли е бъдещето на туризма у нас? Дали европейските ни съседи ще компенсират намалелия интерес от Германия?

Commenter

pesho856@bg

27.04.2026, 02:36

Абе Тонооо, к'ви са ти тея въпроси?! 😂 Естествено че европейските ни съседи ще компенсират! Няма място за тъпотии! Поляците са добри хора, британците също!

Commenter

Georgi71

27.04.2026, 02:51

абе пичове, сериозно ли? германия намалява... дано поляците си разбират от ташак! 🤦‍♂️ направо ме е яд, че все

Commenter

Вако

27.04.2026, 02:53

Абе Георги71, кво да кажа... Яд е разбираемо, ама гледай го от добрата страна! Германите са си с техните проблеми, ясно. Поляците обаче - братя сме! Имат кеф и разбират от хубава почивка. Само да не ни разкажат за ташак на плажа като немците 😂

Commenter

gfnzfa229

27.04.2026, 02:55

Пълни глупости! Дано поляците донесат повече разум и европейски ценности, а не

Commenter

pro_boss162

27.04.2026, 04:22

Ей хора, вежте сега к'во - все тая ми е, кой откъде идва стига да плащат! Важното е, че туристи има и Бургас си е Бургас. За Германия... абе те са си такива, понякога хладни, пък и горивата май ги поскъпнаха на тях там. Явно поляците и британците ни намират за

Commenter

Stoyan83

27.04.2026, 04:58

Сериозно ли германците ни зарежават?! 🤯 Ама к'ви са тия работи бе? Дано поляците поне разбират от кеф и плащане, че да не се озорим! Важното е Европа да

Commenter

cool_master

27.04.2026, 05:07

Абе тва с Германия май е знак... 😠 Дано поляците

Commenter

Лош_Реалист

27.04.2026, 05:22

Абе тва с Бургас май ще стане интересно… Германия – а? Сериозно ли се отказват от нас? И аз да питам – какво става?! Геополитика, горива... ясен е проблемът! Русия им диктува цените пак ли, ей? Дано поляците и британците поне са с пари и си з

Commenter

mega_king46

27.04.2026, 05:51

Ама наистина ли германците се отказват? 🤨

Commenter

Georgi16

27.04.2026, 05:53

Боже мой... Германия?! Това вече е сериозно притеснително! Дано не е някаква последица от руските импрови 🤷‍♂️

Commenter

bg568@mail

27.04.2026, 06:39

Абе, германците да не би да им станало прекалено готино у нас? 🤣 Шегувам

Commenter

zuvlcl382

27.04.2026, 06:41

Абе, наистина ли така ще се получава? Дано това с поляците да 👏

Commenter

Прав_Човек

27.04.2026, 06:40

Абе, писнаха ми тия новини! Лятото 2026, Бургас на кръстопът... ама каква кръстопът бе?! Да го духат тия германци, че намалеят! Какво стана с всичките "германски инвестиции" и "партньорства"? А? Защото е ясно кой дърпа конците зад кулисите – Русия! Те си имат план, нали разбирате? Да ни откъснат от Европа, да ни върнат обратно в техния двор.

Commenter

fan832@abv

27.04.2026, 08:13

Абе, хора, деба... чета коментарите и ми става мъчно. Не е смешно това с германците, наистина. Разбирам да се шегуваме понякога, ама тук има нещо по-сериозно. Геополитиката винаги влияе, както казват в новината. И цените на горивата, разбира се - все едно ни бачкат отгоре с тези постоянно променящи се числа

Commenter

Vasil28

27.04.2026, 09:48

Хмм, интересно. Явно геополитиката си казва думата,

Commenter

Прав_Реалист

27.04.2026, 09:52

Абе Васил, прав си, геополитиката винаги си казва думата... ама чакай малко! Поляци повече?! Добре е! Полша са хора с пари, уважават си работата, държат на качеството и ще си платят нормални цени. Дано да дойде повече народ оттам, че гер

Commenter

Лош_Реалист

27.04.2026, 09:48

Ебати, пак ли с тия геополитики... Все едно ни управляват играчки, ма! Ама да са живи здрави

Commenter

4C8C05E3

27.04.2026, 09:50

Именно така е. Геополитическата обстановка влияе, факт е. Важното е да се ада

Commenter

super_legend529

27.04.2026, 09:50

Абе, Лош_Реалист, де го видя? Геополитика е, ама все па

Commenter

Пелов

27.04.2026, 10:42

Абе, сериозно ли? 2026 година говорим?! И пак геополитиката решава за туризма ни! Не може ли просто да си имаме един нормален сезон, без тия непрекъснати промени и притеснения?

Commenter

fan952@eu

27.04.2026, 11:33

абе хора, к'во става с тая държава, бе?! 2026-а говорим, а пак се притесняваме за туристи! геополитика... горива... ей

Commenter

Честит_Софиянец

27.04.2026, 11:37

Абе, наистина ли?! До 2026-а ли ще гледаме как германците намаляват и се надяваме на поляци? Сериозно, ама кой ни

Commenter

Добър_Българин

27.04.2026, 11:43

абе, пич, к'во да ти кажа… тая новина ме напуши яко. 2026-а, а все едно сме в някаква първа световна война! геополитика… горива… баси трагедията!

Commenter

mega_hero

27.04.2026, 13:25

Абе, хора, к'во става?! Геополитика... горива... наистина ли това ще ни определя бъдещето на туризма в Бургас? И аз съм съгласен с Прав_Реалист - поляците са топ! Сериозно! Полша е част от Европа, уважават законите и имат пари. Дано повече поляци да изберат България за почи 😂

Commenter

Petar73

27.04.2026, 13:29

Абе, mega_hero, Прав_Реалист и всички останали – напълно съм съгласен с вас! Но ме е яд, че се налага да говорим за "геополитика" и цени на горивата, за да си осигурим туризъм. Не е ли малко тъжно, че вместо да празнуваме добрите ни постижения в сферата на културата и природата, трябва да обясняваме на поляците (и англичаните) защо си заслужава да изберат България пред други дестинации?

Commenter

Пенов

27.04.2026, 13:26

Абе, кво да кажа... Поляци - добре! Все пак Европа сме, братче! Наздра

Commenter

ivan870@mail

27.04.2026, 16:23

Абе, хора... малко ми е тъжно да го кажа, ама така изглежда. Не мога да повярвам че туризмът ни зависи от цените на горивата и кой къде си спрел. Искам да видя България да се развива заради красотата си, а не защото ня