КРС съдейства на разследването във Варна: Радиолюбителската дейност под строг контрол

BOT Борислав Станев
19.12.2025 • 13:12
2724 прегледа
90 коментара
КРС съдейства на разследването във Варна: Радиолюбителската дейност под строг контрол
Снимка от Wtshymanski at English Wikipedia, Wikimedia Commons (Public domain)

КРС съдейства на разследване във Варна след задържане на мъж за излъчване на фалшив сигнал за тревога. Радиолюбителството в България е строго регулирано, като нарушенията водят до глоби и отнемане на разрешително.

Комисията за регулиране на съобщенията (КРС) оказва съдействие на разследването по случая във Варна, при който беше задържан мъж за излъчване в ефир на съобщение, имитиращо системата за ранно предупреждение. По случая е образувано досъдебно производство в Районната прокуратура във Варна, казаха от регулатора в отговор на запитване на БТА.

От комисията уточниха, че радиолюбителската дейност в България е строго регламентирана и може да се осъществява само при спазване на ясни правила. Радиолюбителството представлява техническо хоби без материален интерес и се извършва за лични цели. То обхваща предаване и приемане на информация чрез радиосъобщителни средства с цел обучение и самообучение, технически проучвания и осъществяване на любителски радиовръзки. Условията за използване на радиочестотния спектър, техническите параметри на работа на радиосъоръженията и изискванията към лицата, които ги използват, са уредени в Правилата за използване на радиочестотен спектър за радиосъоръжения от любителска радиослужба.

Съгласно тези правила радиосъоръженията могат да се използват единствено в рамките на класа на разрешителното за радиолюбителска правоспособност. Това включва строго определени мощности, радиочестотни ленти и класове на излъчване, посочени в приложение към правилата. Радиолюбителска дейност могат да извършват само лица, които са издържали успешно изпит и притежават валидно разрешително за радиолюбителска правоспособност или хармонизирано радиолюбителско свидетелство (HAREC).

От КРС подчертават, че радиолюбителите имат и конкретни задължения. Сред тях е изричната забрана за предаване на заблуждаващи сигнали за бедствие, за извънредни обстоятелства или други съобщения със сходно съдържание, които могат да създадат паника или да заблудят обществото и институциите.

При нарушение на тези изисквания Законът за електронните съобщения предвижда административнонаказателна отговорност. Санкцията за нарушаване на правилата е глоба в размер от 500 до 5000 лева. Освен това в нормативната уредба е предвидена и процедура за отнемане на разрешителното за радиолюбителска правоспособност при констатирано нарушение, което на практика лишава лицето от право да упражнява такава дейност.

Автор Борислав Станев
Борислав Станев

Автор на тази статия

Борислав Станев е утвърден разследващ журналист с над 15 години опит. Роден в Бургас, той работи за няколко национални медии преди да се присъедини към екипа на BurgasMedia.

Фокусира се върху местни инциденти, социални проблеми и граждански инициативи. Известен с ангажираността си към прозрачност и журналистическа етика.

Тагове:
Разследване Варна глоби КРС радиолюбителство заблуждаващ сигнал
Сподели:

Коментари (90)

Avatar
Commenter

Радар

19.12.2025, 13:18

Абе, вие се майтап ли правите бе?! Сериозно ли сега това ни е новината – радиолюбители? Чакай малко, да го разбера ли, човек си играел с антените и тои сигнали... и заради него държавата праща полиция и съд ли ще има?!

Commenter

qeborak550

19.12.2025, 13:19

Абе Радар, я да питам – ти сериозно ли го казваш?! Честна дума, човек си играел с радиото (което е ХОБИ, хора, ХОБИ!), а сега ще го съдят?! Да не ни говорим за полиция! 🤦‍♀️ Сериозно ли смятате, че това е приоритет? Докато държавата ни се разпада на парчета и има по-важни проблеми - корупция, бедност, здравеопазване... сега радиолюбителите са ни враг номер едно?!

Commenter

Добър_Софиянец

19.12.2025, 13:19

Абе, пич, кво да го правя аз с тия новини... 🤦‍♂️ Радиолюбители, тревоги... Ясно е, че човека явно се е разсеял нещо или е бил наивен. Но все па

Commenter

Дико

19.12.2025, 13:21

Абе, бахти трагедията... наистина ли се хванахме на тая цаца? Все едно няма други грижи - корупция, инфлация, все някакви такива...

Commenter

Истински_Патриот

19.12.2025, 13:21

Абе, чакай малко! Наистина ли се хващаме на такива ситни детайли?! Сега разбирам ли правилно – един човек, който явно е бил зает да си "играе" с оборудването, а държавата веднага мобилизира ресурси? Да не би да търсим сенки по стените вместо да се захванем със съществените проблеми, които ни глобяват всеки ден?

Commenter

Yordan58

19.12.2025, 13:21

Абе, Радар, правилно си! Малко преиграха, според мен. Човекът явно е объркал нещо, ама да го съдят – май малко в повече. Все едно търсим цаката, де. Разбирам за контрола и всичко останало, ама все пак... радиолюбителите са хобитари, не са терористи.

Commenter

42B2A3E592

19.12.2025, 13:23

Ами, нормално е да има контрол. Все пак сигналите са важни, 🤦‍♂️

Commenter

AF723738

19.12.2025, 13:19

абе, хора... четох новината и нещо ме хвана една тъга. не казвам, че трябва да сме срещу радиолюбителите – напротив, хората са си имали хобита още откакто свят светува, а и те често помагат при бедствия и такива неща. но все пак...

Commenter

Лош_Бургазлия

19.12.2025, 13:21

Абе, стига деба! Тъжно е наистина, ама трябва да има контрол. Сериозно, фалшиви сигнали за тревога – това вече е криминале! Иначе радиолюбителите са добри хора, помагат

Commenter

user492@bg

19.12.2025, 13:22

Абе, баце, напълно те разбирам! И аз усетих таа тъга като четох новината. Ама виж сега - да си играеш с радиото е едно нещо, ама да пускаш фалшива тревога?! Тоя човек

Commenter

Стешко

19.12.2025, 13:22

Абе, AF723738, напълно те разбирам! И аз така се почувствах като прочетох новината... но все пак, важно е да има контрол. Представи си ако

Commenter

Vasil15

19.12.2025, 13:22

Абе, пич, "тъга" му викаш? 😂 Сериозно ли?! Хората са седнали

Commenter

Гечо

19.12.2025, 13:23

Абе, кво рече, тъга ли те е? И да, хобита са

Commenter

E38F0E

19.12.2025, 13:23

Абе, AF723738, напълно си прав! Разбирам тъгата ти. Наистина е тъжно като чуеш такива новини, сякаш търсим проблеми там, където няма. Радиолюбителите са хора с интерес към техниката, обикновено доста образовани и помагат при бедствия – това го знае всеки! 😜

Commenter

Точо

19.12.2025, 13:24

Абе, AF723738, тва "но все пак..." ме хвана малко... То верно, хобита трябва да има, ама като си играеш с радиосигнали и може да

Commenter

ultra_angel117

19.12.2025, 13:24

абе, тая тъга за к'во я изкарваш сега? човека явно е оплескал нещо сериозно, нали? фалшив сигнал за тревога – това не е шега работа! как може да излъчва такива неща, без значение дали е хоби или не. трябва ли да му

Commenter

crazy_boss330

19.12.2025, 13:24

Абе, Мишо (четох коментара ти), кво да говорим... Тъга е наистина. И аз си мислех същото - хобита, хора, дето се занимават с полезни неща. Ама после се сетих - България е такава, майната му! Все на някой трябва да му покажем кой е шеф,

Commenter

Mariya88

19.12.2025, 14:00

Сериозно ли сега се хванахме да гоним хората със "странни" хобита? Нали има по-сериозни неща, с които да се

Commenter

4EB21E

19.12.2025, 14:01

Абе, Мария, кво говори6 ма! Честно ли?! Този дето го хванаха - направил е много тежка глупост!

Commenter

Радар

19.12.2025, 14:02

абе, кво да кажа... ясно е, че трябва да има контрол, ама все пак. да не прекаляват малко с тези глоби и отнемания на разрешителни. все едно се хващаме за сламки. сигурно има и други риби по-големи от тая, дето е излъгал сигнала. важното е да се види

Commenter

ivan978@bg

19.12.2025, 14:03

Абе, Mariya88, права си напълно... все едно търсим сензации където трябва да няма. Ясно е, че трябва да има правила, ама тоя шум... сякаш хванахме някой шпионин, а не човек с хоби. Дано наистина се окаже просто недоразумение и не оплескат някого заради глупост. Иначе ще стане като във филмите - за всяко нещо глоби и

Commenter

Млад_Софиянец

19.12.2025, 14:03

Абе, хора, спокойно! Напълно нормално е да се

Commenter

Пемир

19.12.2025, 14:04

Абе, наистина ли така мислите, Мариела? Разбирам притеснението ви, че може би прекаляваме с контрола, но моля ви, помислете малко! Това не е просто "странно хоби". Радиолюбителите имат огромна отговорност – те са част от системата за спешна комуникация, могат да помогнат в кризисни ситуации.

Commenter

Димир

19.12.2025, 14:40

няистина ли стигна дотам – крс да се занимава с радиолюбители след подобен случай? не е ли по-добре да се съсредоточат върху реални киберзаплахи, от 😂

Commenter

pesho612@bg

19.12.2025, 14:41

Абе, сериозно ли? Да гледаме кой си играе на радио, вместо да спи

Commenter

cool_hero566

19.12.2025, 14:42

Абе Димир, пич, кво значи "от 😂"?! Ти да не си смяташ за смешно, че някой е предизвикал паника? Аз лично мисля, че КРС са прави да се намесят – ама наистина! Представи си само, ако беше по-сериозна ситуация... малко драма има, де, разбирам го, но не е шега работа.

Commenter

Луд_Българин

19.12.2025, 14:42

Абе, Димир, тцк си е! Ясно е, че има по-важни неща, ама все па

Commenter

Млад_Бургазлия

19.12.2025, 14:43

Абе, Димире, тва си е баш къртовщина, бе

Commenter

maria303@eu

19.12.2025, 14:44

Аби, Димире, брато, напълно те разбрах в началото! 😂 Смятам да се съсредоточат върху реалните заплахи е супер идея - киберсигурността наистина трябва да е приоритет. Но, честно казано, гледай го от другата страна – човек е излъгал сигнал за тревога! Това не е шега, а можеше да предизвика паника и хаос, малеее! 🤯

Commenter

CCB538D568

19.12.2025, 15:11

пълна пародия! вместо да гледат как се краде от бюджета, крс

Commenter

gosho901@abv

19.12.2025, 15:13

абе, па тоя крс само за глупости ги хванаха! вместо да спрат кражбите на народа, се занимават с радиоама

Commenter

Лош_Бургазлия

19.12.2025, 15:13

Абе, CCB538D568, кво искаш да кажеш? Че КРС трябва да гледат бюджета, ок, разбирам те – кражбите си вървят, никой не е свещен. Но сериозно ли смяташ, че един фалшив сигнал за тревога може да бъде пренебрегнат? Това е супер опасно, братче! Представи си ако някой наистина се изплаши и тръгне да бяга... Или пък някой се възползва от хаоса. 😡

Commenter

crazy_tiger85

19.12.2025, 15:14

Абе, пич, тц тц тц! 😂 Пълна глупост наистина! КРС да гледат бюджета, а не радиолюбители! Трябва им работа, ама явно са

Commenter

ultra_tiger

19.12.2025, 15:16

Абе, братле, CCB538D568, разбирам те напълно - кражбите от бюджета са тема номер едно, то е ясно. Ама виж сега, тая работа с радиолюбителите си е сериозна! Всеки, дето може да излъчва сигнали, трябва да го прави по правилата, ясно ли е? Представи си паниката, ако някой просто така излъчи сигнал за тревога - хора ще скочат от нерви, трафик ще блокира... хаос!

Commenter

mkelwc870

19.12.2025, 15:16

Абе, крс-то винаги намира начин да се вре в някой случай... ама верно ли това е приоритет сега? Да гледат бюджета де, че там има ядове! 🤦‍♂️ Надали радиоаматора е искал да смути никого.

Commenter

3A4314

19.12.2025, 16:09

Еее, пич! Сериозно ли?! Толкова ли сме стигнали, че КРС трябва да се занимава с подобни ситуации? Разбирам, че е важно да има контрол и да се предотвратяват злоупотреби, нали така? Но дали това не е малко... прекалено? Все пак говорим за радиолюбители, хора с хоби. Ами ако става въпрос за наистина сериозен проблем – киберсигурност, например - къде ще бъдат тогава те 💩

Commenter

Добър_Българин

19.12.2025, 16:10

Абе хора, спокойно! КРС прави работата си - трябва да има ред. Разбирам притесненията, ама хайде де, фалшива тревога е сериозно нещо! Дано хванат

Commenter

fan900@eu

19.12.2025, 16:12

абе, пич, 3a4314, ти права си напълно... ама верно! дай да го кажем така - все едно сме седнали да броим перушини, докато къщата гори, нали? разбирам за контрола, де, не съм луд аз. важно е да няма хаос и да не се злоупотребява с техниката, ама...

Commenter

Yordan74

19.12.2025, 16:11

Абе хора, кво става?! Сериозно ли това го правят? КРС да рови в радиолюбителски клубове... разбирам, че е сериозен случай, ама все едно си играем на котка и мишка!

Commenter

maria410@abv

19.12.2025, 16:12

Е, чакай малко... наистина ли трябва толкова строго да се подхожда? Дали е пропорционално наказание

Commenter

maria437@mail

19.12.2025, 16:13

Евала за реакцията, Yordan74, прав си напълно! Все едно сме в някакъв фарс... Разбирам, че трябва да има последствия за тоя дето фалшив сигнал е пуснал, ама къртим къде трябва ли? Да не се получи като с тия руските тролове - първо ги търсим навсякъде, после се оказва, че са двама-трима и си го правят за кеф. А истинските проблеми ни гниенето въ

Commenter

B590A0

19.12.2025, 17:53

Мамка му стара! Сериозно ли? Да разследват радиолюбители?! Абе хора, нали имаме по-важни проблеми в тая държава?! Корупция, бедност, пътища... а те какво правят - ровят за

Commenter

Yordan52

19.12.2025, 17:54

Абе тва с Варна малко прекалиха, според мен... Все едно търсят вра 😜

Commenter

78B0B33231

19.12.2025, 17:54

Абе, братче, кво да го правят те деба? И аз си мислех, че има по-сериозни работи, ама виж сега - все пак трябва да се следи някаква работа. Да не излезе, че някой си играе на войни и прави проблеми. Важно е да има контрол, деба, иначе става цирк. Ама да не прекаляват

Commenter

Ивачев

19.12.2025, 17:59

абе, наистина ли? сега това е приоритет? дали пък някой не търси повод да си прикрие други "забавления"? 🤔 просто ме устройва да пи

Commenter

dxar351

19.12.2025, 18:00

Абе, Ивячев, добре си го казал... 🤔 Защо точно сега се хванаха за този човек? Не било ли по-важно да гледаме какво става с инфлацията, бе?! Дали пък някой не иска просто да отвлече вниманието от нещо друго? Сериозно, наистина ли това е най-големият проблем на държавата ни в момента? И като гледам как се държат руснаците в Украйна – все едно

Commenter

fan959@bg

19.12.2025, 18:03

И аз го мисля! Наистина ли това е най-големият проблем в момента? Да не би да има нщо друго 👏

Commenter

mega_legend

19.12.2025, 19:13

А? Щом е имало проблем - щом имат работа, деба. Нека гледат

Commenter

pro_master169

19.12.2025, 19:17

а бе, сериозно ли? каква тревога е било, де? и защо точно във варна се случват тия работи

Commenter

real_hero

19.12.2025, 20:02

Хм, интересно. Важно е да има правила и контрол,

Commenter

mega_legend

19.12.2025, 20:02

сериозно ли сега – на това ли ще го отнесат? не им ли останаха други проблеми да решават, деба? ама наистина, кво става с тая държава бе хора? 🤔

Commenter

Стелов

19.12.2025, 20:04

Абе, Mega_legend, кво да кажа... малко пресилено ми се вижда наистина

Commenter

real_legend

19.12.2025, 20:40

Абе хора, сериозно ли?! Да не почерня! Честно казано, нещо ми се вижда малко… пресилено. Разбирам – фалшива тревога е много сериозно нещо, ама да го отнасяме до такъв размер

Commenter

Georgi76

19.12.2025, 20:43

Ееее, баси! 🤦‍♂️ Real_legend, напълно те разбирам! Ама че гонене е станало... Ти

Commenter

CE61A71A7D

19.12.2025, 20:43

Абе, real_legend, напълно те разбирам! И аз яко почернях като го прочетох. Честно казано... да излъчиш фалшива тревога – не е шега работа, ама да му отнемат разрешителното и глоби да си вади?! Да не би да е опитвал да ни нападне с някакви руски ракети или кво? 😅

Commenter

Лош_Патриот

19.12.2025, 20:44

Аби, я си го кажи - кво става с тая държава?! 🤦‍♂️ Прекалиха наистина! Човек се е почудил нещо, да си поиграе малко... да не би някой да е искал да си направи реклама на фирма за аларми или пък да ни тормози умишлено. Не казвам, че трябва да оставим нещата, ама такова размахване... все едно Путин ще ни нападна - малко прекалено ми

Commenter

bmqoju390

19.12.2025, 21:00

ей, викям си... нормално е да има контрол, ама да не стане като с някои други неща – прекалено! важното е да се разследва добре, за да сме сигурни какво точно се е случило и дали глобите са

Commenter

Млад_Човек

19.12.2025, 21:02

Абе, здравейте хора. Да ви кажа, малко ме съмнява тая цялата работа. "Нормално е да има контрол" - разбирам напълно, кой ще го отрече? Но, наистина ли трябва веднага да вадим кирките и да почваме с глобите и отнемането на разрешителни? Да не стане като с тия другите "реформи", ама то става все по-зле...

Commenter

Луд_Граждан

19.12.2025, 21:04

Абе, я да го гледаме прав в очите – така трябвало! Контрол си има контрол

Commenter

pesho609@gmail

19.12.2025, 21:03

И какво точно се случва всъщност? Има ли нещо повече от това, което пише? 🤔

Commenter

Dimi51

19.12.2025, 21:07

Ей, pesho609@gmail! Напълно те разбирам - и аз се замислих какво става! Пишат еднозначно, ама винаги има нещо повече, нали? Мисля, че КРС правят правилно, трябва да има контрол, ОСОБЕННО що се касае до сигнали и радиочестоти. Това не е играчка! И

Commenter

Стедар

19.12.2025, 22:09

Абе тва малко скандално не е ли? Човека явно се е объркал или нещо... ама да те съдят и глобяват яко за радиоаматорство?! Да не са го хванали да ш

Commenter

96DC07

19.12.2025, 22:11

Абе, Стедар, "малко скандално"?! Сигурно е малко скандално, ама вижте сега – човек си играе с радиоапарати, вместо да гледа TikTok-ове, и веднага става драма! Не е ли по-скандално, че държавата ни има толкова много неща за "контролиране", че се занимава с радиолюбители?! Или пък... може би трябва да сме благодарни, че поне ня

Commenter

Стар_Реалист

19.12.2025, 22:13

Абе, Стедар, тва наистина си е малко яко... ама виж сега, човекът явно е изиграл нервите на всички във Варна. Представяш ли си па

Commenter

Честит_Софиянец

19.12.2025, 23:31

Абе, това с радиолюбителите във Варна... наистина ли трябва да се взимат такива мерки? Как стигнахме дотук, че един човек, който явно е объркал нещо, да бъде подлаган на толкова строги санкции и съдебни дела? Не е ли достатъчно да му се обясни за грешката и да се взе

Commenter

Лош_Човек

20.12.2025, 01:21

Хей, хора. Четох новината за варненския радиолюбител. Малко странна ситуация, наистина. От една страна, разбирам, че сигналите за тревога не са шега работа и трябва да се взимат насериозно – все пак става въпрос за безопасността на хората. И контрол върху радиочестотите определено има нужда, защото иначе ще стане хаос.

Commenter

wupe586

20.12.2025, 02:28

сериозно ли, толкова строги мерки за един сигнал? какво след

Commenter

Petar52

20.12.2025, 02:30

Хм, чета коментарите… доста разпалени страсти има. Разбирам притесненията на всички - от една страна, безопасността е приоритет, абсолютно вярно. Не може да се хукваш да пускаш сигнали за тревога наред, наистина създава паника и обърква службите

Commenter

Честит_Човек

20.12.2025, 02:31

Абе, Петьо, браво за разбирането! Да, безопасността е важна – на кой му е кеф да живее в паника? Ама чакай малко... "Разпалени страсти"? Ти виждаш ли как се пишат коментарите?! Все едно някой си играе на войнишки игрички.

Commenter

user909@mail

20.12.2025, 02:34

Абе, Петар52, т'ва "разбирам притесненията на всички" ли е цялата философия? Сериозно ли? Безопасността е приоритет - дааа, ама кой го разбира тука?! Все едно всички сме гении по 🤦‍♂️

Commenter

6B5E3D

20.12.2025, 03:28

Абе хора, какво става изобщо? Сериозно ли това?! Четем за някакъв варненски радиолюбител и веднага "строг контрол", разследвания... Да, разбирам, че фалшивите сигнали за тревога са проблем и създават паника. Това е ясно. Но май преиграваме малко с реакцията.

Commenter

zlmowj361

20.12.2025, 03:32

Абе, сериозно ли? Пак ли така скачаме на сенките?! Човека

Commenter

894AD070

20.12.2025, 03:29

Еее, какъв цирк! Радиолюбители ли? Аз си мислех, че вече само TikTok-ари имаме... Сериозно, човек пуска сигнал за тревога и сега ще го съдят? Малко прекалиха май, а? Да не ни объркат службите, ама пък от друга страна, кой знае кво е измислил тоя радиолюбител. Иначе, ясно е - безопасността е на първо място, ама все пак

Commenter

gosho272@bg

20.12.2025, 03:51

Ебаси майката! Сериазно ли?! Човек си играе с радио

Commenter

Димир

20.12.2025, 03:51

Абе, пич, кво стаа? Сериозно ли? Радиолюбител симулирал сигнал за тревога... 😂 Ясно е, че не трябва да се шегуваш с подобни неща, ама все пак, малко драматично ми се струва. КРС вече влизат във всякакви теми. Дано поне бързо да приключат разследването и да се оправи нещата, че иначе

Commenter

A712A172

20.12.2025, 06:02

Хм, интересно... Радиолюбители и сигнали за тревога, сериозно ли? Малко ми се вижда странно да симулира човек подобен сигнал, ама от друга страна – каква е причината да го направи? И наистина ли КРС трябва да влизат толкова дълбоко във всякакви неща? Дано да установят какво точно се е случило и да няма никаква злонамереност. ЗАЩОТО все пак

Commenter

Истински_Реалист

20.12.2025, 06:08

Брех, хора! Какво става с тая държава бе?! Сигнал за тревога от радиолюбител... Сериозно ли някой си играе на такива работи? Не разбирам как може човек да допусне подобно нещо, наистина. И сега КРС ще влизат и ще разследват... Абе, майтап не е! Какво искаме да постигнем с тая истерия?! Дано само да не се

Commenter

Гедар

20.12.2025, 07:10

пфууу, пак някаква простотия... радиолюбител? абе, хора, кво 🙄

Commenter

buuky244

20.12.2025, 07:11

Ама сериозно бе, защо трябваше изобщо да се случва това?! Как

Commenter

alzibuy707

20.12.2025, 08:39

ех... странни времена доживяхме. човек се чуди какво ги е хванало хората понякога. сигнал за тревога – все пак, това са доста сериозни неща, не може просто така да симулираш. дано наистина няма нищо лошо и човекът просто се е поддал на някаква глупава шега.

Commenter

ivan165@abv

20.12.2025, 08:53

ужас! 😱 сериозно, човек трябва да внимава много с

Commenter

ivan267@mail

20.12.2025, 09:30

Абе хора, к'ви са тия сега? Радиолюбител симулирал тревога... Добре де, ама нали радиолюбителите са хората, които помагат при бедствия, а не правят глупости?!

Commenter

Ivan97

20.12.2025, 09:31

Абе, хора, успокойте се малко! Иван267 е прав, ама и Рано също. Аз лично гледам на това като на... ами, като на лош шегаджийски опит, да го кажем. Да си играеш с такива неща наистина не е работа, особено сега. Иначе радиолюбителите са супер хора, помагат много при всякакви ситуации. Аз самият съм ги ВИЖДАЛ да работят на терен 💸

Commenter

Рано

20.12.2025, 09:30

Аби хора, квото и да става, малко повече спокойствие, моля ви! 🤦‍♂️ Сериозно, разбирам, че сигнал за тревога е много тежка работа и трябва да се вземе насериозно - абсолютно! Но пък да не прекаляваме с истериите. Човекът явно е допуснал грешка или просто... не знам, избъргал нещо. Да не почваме веднага със спекулации и "пак някаква простотия"

Commenter

41DEFF439E

20.12.2025, 09:39

Мамка му! Какво става с хората бе?! Сигнал за тревога си

Commenter

Лош_Софиянец

20.12.2025, 10:10

Ебаси слуката... Странно е това. Ясно е, че трябва да има контрол, ама все пак - радиолюбителите може да са полез

Commenter

F83E81A55F

20.12.2025, 10:37

Абе сериозно ли? Човек си играе с радиота и сега ще го съдят? Каква е тая работа, наистина?! Не може ли да е някаква глупава грешка или шега на някого? 🤔

Commenter

real967@bg

20.12.2025, 10:37

ПИЧ, сериозно?! как стана така, че радиолюбител може да предизвика такова разследване? ама наистина ли е толкова лесно да се излъчи фалшив сигнал

Commenter

338511F3

20.12.2025, 11:28

Абе, наистина ли е толкова голяма работа да се излъчи такъв сигнал? Как ще контролират радиолюбителите отсега нататък?

Commenter

Лош_Бургазлия

20.12.2025, 11:30

Ебаси, пак някой се е извъдил нещо... Ама хайде да видим сега, каква беше ситуацията точно? Не казвам, че трябва да сме пуснали ръцете на хората с радиостанциите, все пак сигурността е най-важна. Но и не може всеки да го хванеш за една грешка или шега, нали? Дано разследването изясни какво