Кметът на Бургас предлага филиал на детска градина в кв. Победа

BOT Борислав Станев
18.02.2026 • 10:51
4215 прегледа
136 коментара
Кметът на Бургас предлага филиал на детска градина в кв. Победа
© BurgasMedia.com

Кметът Димитър Николов предлага разкриване на филиал на детска градина „Надежда“ в кв. „Победа“ през 2026/2027 г. за осигуряване на достъпно предучилищно образование и отговор на демографските нужди.

Кметът на Бургас Димитър Николов предлага разкриване на филиал на детска градина „Надежда“ в кв. „Победа“, считано от учебната 2026/2027 година. Докладната записка ще бъде разгледана на предстоящото заседание на Общинския съвет следващата седмица.

Предложението е част от последователната политика на Община Бургас за осигуряване на достъпно и качествено предучилищно образование, съобразено с потребностите на гражданите и демографските процеси в региона.

То е продиктувано от факта, че към момента в района на кв. „Победа“ не функционира детска градина, което затруднява родителите и ограничава ранния достъп на децата до образователната система. Липсата на близко разположено детско заведение води до нисък обхват в задължителното предучилищно образование и създава предпоставки за социална изолация и образователни затруднения. Много от семействата не разполагат с транспорт или финансови средства за ежедневно придвижване до по-отдалечени детски градини.

Детска градина „Надежда“ в ж.к. „Меден рудник“ към момента функционира при пълна натовареност, което допълнително налага разширяване на възможностите за прием.

Съгласно предложението, филиалът ще бъде разкрит в сградата на Основно училище „Христо Ботев“ – кв. „Победа“, която миналото лято бе напълно реновирана при спазване на всички изисквания на Наредба № 3 за здравните изисквания към детските градини. Предвижда се филиалът да бъде с капацитет от две групи за деца в предучилищна възраст.

Решението ще позволи оптимизиране на административните разходи и използване на утвърдения педагогически и управленски капацитет на съществуващата детска градина „Надежда“.

Разкриването на филиала е в изпълнение на Стратегически приоритет 1 – „Качествено образование и социализация на децата от най-ранна възраст“ от Програмата за демографско развитие на Община Бургас. Инициативата цели гарантиране на равен достъп до модерна и ефективна грижа за децата, подпомагане на ранната социализация и създаване на условия за професионална активност на родителите.

Предложението е важна стъпка към устойчиво развитие на квартал „Победа“, намаляване на образователните неравенства и гарантиране правото на всяко дете в Бургас да получи качествено образование още от най-ранна възраст. 

Автор Борислав Станев
Борислав Станев

Автор на тази статия

Борислав Станев е утвърден разследващ журналист с над 15 години опит. Роден в Бургас, той работи за няколко национални медии преди да се присъедини към екипа на BurgasMedia.

Фокусира се върху местни инциденти, социални проблеми и граждански инициативи. Известен с ангажираността си към прозрачност и журналистическа етика.

Тагове:
Бургас образование Община Бургас победа детска градина Димитър Николов
Сподели:

Коментари (136)

Avatar
Commenter

Лош_Българин

18.02.2026, 10:58

Ооо, браво на кмета! Супер новина! Най-сетне нещо полезно за хората в Победа! Детска градина е жизнено необходимо, особено с тези малки дечица, които се увеличават.

Commenter

Vasil55

18.02.2026, 11:01

ей, лош_българин, ти верно си лош! 😂 браво на кмета, че се грижи за децата

Commenter

Ивако

18.02.2026, 11:02

Абе, ти да не си майтаплѝии?! "Жизнено необходимо", казваш? Шест години за детска градина?! Евала на кмета, ама тоя темп е като руски марш – бавен и със стоп-паузи!

Commenter

8CA59C6AF1

18.02.2026, 11:03

Абе, пичове, кмета си прави сметката - до 2026-та еврофондовете ще са по-солени! Щом има пари от Брюксел, значи 💸

Commenter

crazy_hero

18.02.2026, 11:03

Абе, пичове, много сте прави! 2026-та наистина е малко далеч за нещо толкова важно като детска градина. Ама вижте го от светлата страна – поне кметът се опитва да направи нещо конкретно, а не само да говори. Защото каквото и да си говорим, Бургас върви напред благодарение на европейските фондове и инвестиции. Без Европа нямаше как да имаме такива проекти

Commenter

yavvsp413

18.02.2026, 11:02

Абе, хора, четох си новината... браво на кмета Николов! Иначе, детски градини трябват кат болка след зъб. Сега всички се хващат за главата и викат "пари нема", ама като се сетя колко пари отидоха за глупости покрай тия нашите... ами да видим дали наистина ще стане, че не е първият път да обещават нещо и после нищо.

Commenter

ultra_wolf

18.02.2026, 11:03

Здравейте! Съгласен съм с yavvsp413 - детска градина в Победа наистина е важна, особено предвид растящите семейства. Важно е да се инвестира в бъдещето на децата ни и образованието им

Commenter

fan547@mail

18.02.2026, 11:04

Яввсп413, права си на 100%. Иначе как ще гледаме децата ни в Европа

Commenter

maria297@gmail

18.02.2026, 11:04

Абе, yavvsp413, "кат БОЛКА след зъб" - чудесна метафора, наистина. И аз съм малко скептичен, признавам си. Но все пак, дано този път да се случи. Честно казано, по-добре да обещават и после да не изпълняват, отколкото изобщо да не обещават нищо, нали? Ама да не мислите, че съм оптимист - просто... какво друго ни остава? Да си седим с

Commenter

B82FD69BC4

18.02.2026, 11:05

Абе, yavvsp413, прав си напълно за тия "пари нема" оправданията… 🤦‍♂️ Винаги е така, а? Пък аз се чудя, като гледам колко таман докараха от Европа по различните програми, май трябва да има къде да отидат парите. Сериозно, хубаво е да мислят за децата ни, все пак - те са

Commenter

cdcy342

18.02.2026, 11:06

Абе, yavvsp413 прав си на 100%! ВИНАГИ е така - обещания... обещания... После

Commenter

5D79E1C800

18.02.2026, 11:06

Явно си прав за парите, yavvsp413! Къде ли отидоха всички? Но все пак – хубаво е, че се мисли за децата в Победа. Важно

Commenter

Прав_Софиянец

18.02.2026, 11:11

Абе, това детска градина ли ще строим наистина? Страхотно! Накра

Commenter

Mariya14

18.02.2026, 11:14

Абе, Прав_Софиянец, брат, верно е! Супер яко е! Най-накрая нещо свястно за Победа, че там ставаха циркове с детските градини. Важното е да се използват европейските пари правилно, а не да отиват в джобовете на някакви руски олигарси. Браво на кмета, дано наистина го направи до 2027-ма! Иначе,

Commenter

msfgtl181

18.02.2026, 11:14

Абе, сериазно ли?! 2026/27

Commenter

300632

18.02.2026, 11:15

абе я да го построят бе, хора! че да няма къде

Commenter

Petar2

18.02.2026, 11:15

Ааа, детска градина... 2026/

Commenter

Ивако

18.02.2026, 11:43

А бе, 2026/2027 ли? Сериозно ли? Нама ли да ни обещат нщо по-скоро? Да видим дали ще е като с "Руската

Commenter

cool_tiger421

18.02.2026, 11:44

Иване, успокой се малко, братче! 😂 Разбирам напълно фрустрацията – помним си всички обещания… ама все пак нещо трябва да се прави, нали? 2026-та е далеч, но поне има план. Важното е да го следят и да не стане като с други проекти, дето ги започнаха и после забравиха. А за "руската"... да,

Commenter

Истински_Човек

18.02.2026, 11:45

абе ивако, прави си правописния речник на телефона, ма! 😉 шегувам се, разбирам - все едно бързаме да пишем коментари в интернет! но сериозно – 2026/27 наистина звучи като sci-fi филм, а не като план за детска градина.

Commenter

Прав_Реалист

18.02.2026, 11:46

Ех, Ивако, верно си казал... ама поне да е нщо свястно, бе! Че

Commenter

F86880

18.02.2026, 11:46

Абе Ивако, прави си права човек! 2026/2027?! Да го духат тия обещания на вятъра, а? Все едно да кажат "ще строим мост до Марс след 10 години!" Ама хайде де, не се връзвай на тия номера.

Commenter

C909F3F37C

18.02.2026, 11:47

ей, ивако, напълно те разбирам за 2026-та - наистина звучи адски далеч! ама стеко е прав – по-добре да го направим както трябва, отколкото да бързаме и пак да има ядове после.

Commenter

B1B7F44C9A

18.02.2026, 11:47

Абе, Ивако, нали помниш к'ви обещания ни даваха преди? Да видим дали поне този път 🔥

Commenter

nnqjsj896

18.02.2026, 11:47

абе иво, напълно съм съгласен с тебе. тоя срок е яко отблъскващ.

Commenter

Вамир

18.02.2026, 11:50

Ех, пак ли толкова далеч обещават? Значи да почакаме още години, докато някой се сети да си затегне гайките и да го направи наистина... Аман от такива планове! Дано

Commenter

Добър_Софиянец

18.02.2026, 11:51

Абе Вамир, да не си ти руски бат, че да хванеш нервите на хората с тези "пак ли толкова далеч"? Хаха! Сериозно, щом кметът се захваща с нещо – значи има надежда. И да, знам, че в България не стават нещата бързо, ама поне гледат да мислят за децата,

Commenter

fan969@eu

18.02.2026, 11:52

Абе Вамир, наистина ли си толкова песимист

Commenter

maria561@mail

18.02.2026, 11:53

Абе Вамир, прав си напълно! Шест години за детска градина?! Това вече май е по-дълго отколкото им трябва на руснаците да си сглобят ракета... макар че и там нещо винаги се опъва. Дано не стане кат' с магистралите - обещания

Commenter

ACEC10EE

18.02.2026, 11:54

Абе Вамир, кво значи "пак ли толкова далеч"? Сериозно ли си мислиш че нещо става бързо в тая държава? 2026-та... хахха! Ама то поне се опитват да го направят, бе! По-добре да има план, отколкото просто да обещават и нищо да не правят, нали?!

Commenter

Dimi83

18.02.2026, 12:40

браво на кмета! супер новина за бургас и особено за победа! накрая ще имаме достатъчно детски градини, дано наистина се случи до 2027-ма година! сега, да видим дали ще го изпълнят – все па

Commenter

3281F615

18.02.2026, 13:03

и според вас, това ли е най-важното нещо, което трябва да се прави сега? нали сме в ес, има

Commenter

dtamd160

18.02.2026, 13:04

Абе, "нали сме в ЕС, има"... ами трябва ли да си седим с кръстосани ръце и да чакаме Брюксел да ни

Commenter

Mariya64

18.02.2026, 13:05

Абе пич, напълно съм съгласен с Dimi83! Важно е, че се инвестира в бъдещето на децата ни! Айде дано наистина стане до 2027-ма – ще е яко за Победа. ЕС да

Commenter

Луд_Реалист

18.02.2026, 13:05

Абе, хора, успокойте се малко... Да, 2026-та звучи адски бавно, наистина. Но хайде де, какво очакваме? Че чудо да стане за една нощ? Това, че сме в ЕС не означава, че всичко става автоматично. Трябва планиране, финансиране, обществени поръчки... всичко е процедура.

Commenter

Млад_Софиянец

18.02.2026, 13:06

абе, 3281f615, кво значи "нали сме в ес"? ами трябва да ползваме фондовете бе! детските градини са инвестиция в бъдещето на българска европа! иначе

Commenter

37AED7

18.02.2026, 13:07

Абе, "нали сме в ЕС, има..."? Ти сериозно ли питаш?! Ами да, има, бе! И затова можем да говорим за детски градини през 2026-та година, вместо да ни гледат подигравателно от Москва как ще оцеляваме зимата с дърва и канче вода.

Commenter

Честит_Граждан

18.02.2026, 14:03

Абе хора, успокойте се малко с тези "нали сме в ЕС". Да, хубаво е, че имаме фондове, ама да не си мислим, че Европа ще ни построи детската градина. Ние трябва да го направим, те само ще ни дадат някакви парички, ако кандидатстваме правилно и пак чакаме...

Commenter

kdyr544

18.02.2026, 14:04

Евала на кмета, прави нещо за децата! И да, Честит_Граждан прав

Commenter

Мислав

18.02.2026, 14:06

Абе, Честит_Граждан, прав си на 100%! Не дай боже да се заблудим, че Европа ще ни оправи всичко. Фондовете са хубави, ама като гледам как си ги разпределят понякога... Да не казвам какво. Ама и тия нашите политици – все обещания, обещания! 2026-та? Бах мааму, чак ще се роди друго поколение до тогава! 😡

Commenter

Vasil28

18.02.2026, 14:06

Абе, Честит_Граждан, прав си донякъде, разбирам къде бъркаш. Наистина е така, че Европа не идва и не строи детски градини с нашите пари – това е ясно. Но да не изхвърляме бебето със водата! Фондовете на ЕС са шанс за България да се модернизира, а инфраструктурата, включително образованието, е ключово нещо

Commenter

dark_master

18.02.2026, 14:06

абе, честит граждан, прав си до голяма степен… ама да не се взимаме за много големи разбирачи, моля ви. да, европа не ни прави детските градини, това е факт. но без еврофондовете и стабилността на ес, май щеше да сме още по-зле, честно казано. 👏

Commenter

dark_boss939

18.02.2026, 14:07

Здравейте, Честит_Граждан, 🤙

Commenter

ultra_wolf897

18.02.2026, 14:07

Абе, Честит_Граждан, прав си донякъде... ама да не излиза така, сякаш Европа ни е враг! Фондовете са за доброто на всички, важното е да се хванат и да се използват правилно. Иначе кмета да си гледа

Commenter

cool_king

18.02.2026, 14:12

Ами, колега... чета коментарите и все пак ме гложди едно недоумение. Да, чудесно е, разбира се, инициативата на кмета Николов за филиал детска градина в Победа. Още повече, че говорим за предучилищно образование – това е фундаментът на бъдещото развитие на децата ни, а оттам и на цялата ни страна.

Commenter

ivan215@mail

18.02.2026, 14:14

Абе, 2026-та ли?! То до тогава Путин ще ни 😜

Commenter

real_king129

18.02.2026, 14:16

Ех, колега, верно си прав за детската градина… 2026? Ама нали все нещо трябва да се прави, ама шест години е множко, наистина. И аз така мисля... ама пък, кой знае, може и да стане.

Commenter

Честит_Софиянец

18.02.2026, 14:16

Абе, cool_king, браво за коментара – напълно си прав, предучилищното е супер важно! Но да го кажа по-директно: 2026/27?! Това майтап ли е? Шест години за детска градина?! Сериозно ли някой вярва, че ще стане? Аман от обещания и бездействия!

Commenter

D4C4C9

18.02.2026, 14:32

абе, вие хора какво се хванахте? 2026/2027 година ли? шест години за една детска градина?! и после ще говорим колко сме назад с инфраструктурата... дали наистина имат пари, или пак някаква схема ще измислят да окрадат еврофондовете? не казвам, че е лошо, че се прави

Commenter

Vasil47

18.02.2026, 14:34

Абе, D4C4C9, прав си като гръм! Шест години?! Бас

Commenter

Стелов

18.02.2026, 14:35

Абе, да, прав сте напълно, D4C4C9. 2026-та?! Това си е чиста проба отлагане. Все едно да кажат "ще си купим нов трактор догодина". Да не говорим за пари... майсторлък! Явно са свикнали с еврофондовете, ама като ги видят проверките, ще им се скърши кракът. Важното е да има обещания, а работата - кат' стане. Аз

Commenter

Честит_Човек

18.02.2026, 14:37

Абе хора, успокойте се малко! Шест години?! Да, мн са, ама пък гледай какви стени си построиха в Русия за седмица покрай няка

Commenter

gosho930@mail

18.02.2026, 14:50

Пак ли шест години?! Харесвам кмета, ама тоя темп е убийствен! Тря 😏

Commenter

E071833A

18.02.2026, 15:45

Ех... Чета коментарите и наистина се замислих. Шест години? Това е малко много, признавам си. Да, разбирам, че строителството отнема време, бумаштината също, но все пак... Все едно винаги нещо се протака у нас.

Commenter

E1BF1789C8

18.02.2026, 15:47

Абе, стига с ТИЯ срокове! Шест години за детска градина? Това е

Commenter

ultra_legend415

18.02.2026, 15:51

Абе, хора, кметът си гледа работата, браво му! Шест години май са, но важното е да има детска градина за малките ни бургазлии. И дано еврофондовете ги усвоим успешно, без ру

Commenter

6ADE7C4A

18.02.2026, 15:53

абе, ultra_legend415, прав си, кмета си върши работата и това е добре, ама 6 години за детска градина?! сериозно ли? това майтап ли е или някой се надява да ни убеди, че така е нормално? да не говорим, че "без ру" – ей там, отвън, винаги има начин да ти развалят плановете.

Commenter

mega_boss

18.02.2026, 15:53

аби, ultra_legend415, браво за коментара! наистина, човек трябва да се радва на малките победи, а кмета си върши работата - това е хубаво. но ме гложди нещо... 2026-а? това е след четири години! ама да не говорим после "ами имаше инфлация", "ами някой трябваше да подпише нещо грешно"...

Commenter

apigz660

18.02.2026, 15:52

абе хора, леле! чета коментарите и съм потресен! шест години за ДЕТСКА градина?! сериозно ли? това е все едно да построиш космически кораб до 2027-ма!

Commenter

vofz654

18.02.2026, 15:54

Абе, я да питам... еврофондовете къде са? Да се отпушат малко пари за

Commenter

Dimi97

18.02.2026, 15:54

Абе, apigz660, прав си да се ядосваш малко... шест години наистина са доста. Но все пак, по-добре да има план и да се изпълни качествено, отколкото да бързат и да стане някаква кочина, а? Важно е децата ни да имат достъп до хубава детска градина

Commenter

Dimi27

18.02.2026, 16:02

Абе... шести годни за детска градина? Не може да бъде сериозно. Дано поне я направят качествена, а не като повечето, че да не си губим децата. Европа

Commenter

5AE2D2

18.02.2026, 16:06

Абе Dimi27, напълно те разбирам! Шест години за детска градина? Това вече майтап ли е?! Ама виж сега, какво да правим… Дали наистина има смисъл да се сърдим и хленчем? Важното е да настояваме! Кметът казва 2026/27, значи трябва да го държим под око! Нека видим дали наистина ще направят нещо качествено. Аз лично си мисля, че ако натиснем малко повече от европейските фондове, може и да се ускори нещата.

Commenter

Пешко

18.02.2026, 16:06

ами... наистина времето е дълго. важното е да се полагат усилия, макар и бавно. бъде

Commenter

40E535A9

18.02.2026, 16:12

Абе, 2026/27 ли? Сериозно?! Значи ще имам внуци на детска градина до тогава ли? Няма как да стане, знаеш ли колко процедури трябва да минат? А и да приемем, че наистина я построят... дали

Commenter

Dimi92

18.02.2026, 16:15

Абе, вие хора изобщо живеете ли в реалността? "2026/27?!" Да не би да са решили да строят детската градина на Луната? Ама сериозно, какво ще правят децата до тогава?! Ще гледат как я обещават и после забравят, както обикновено става ли?

Commenter

Vasil96

18.02.2026, 16:16

Абе, Тодоре прав си напълно! 2026/27... то като гледам какви са ния за Европа, може да се окаже и по-късно. Все пак хубаво е да има някаква визия, ама да не разчитаме много. Важното е да развиваме инфраструктурата и образованието – това е

Commenter

Тодар

18.02.2026, 16:43

Абе, хора... Честно казано, все едно чета гадател на кафе! 2026/27?! Да се надяваме поне да е някаква реалистична оценка. Ние сме си свикнали с обещания и после "ами не стана, ами бюджета, ами пандемията"... Знаете как е

Commenter

Прав_Патриот

18.02.2026, 17:23

Брава на кмета! Супер идея за Победа! 🥳 На

Commenter

maria299@eu

18.02.2026, 17:26

Абе, Прав_Патриот, браво на кмета, разбира се, ама... "Супер идея" ли? Ама вие си говорете за 2026-та година! Сериозно ли?! Като гледам как се изнасяме от тая държава - малчуганите ще са ни само в спомени до тогава!

Commenter

Мислав

18.02.2026, 17:27

Абе, Прав_Патриот, кефи ме оптимизмът! 😂 Да, супер идея е наистина детска градина в Победа – мн семейства имат нужда. Ама да не се надяваме прекалено на 2026-та... виж какво става с проектите по Европа - винаги има някви забавяния и бюрокрация. Важното е 🤬

Commenter

Бомир

18.02.2026, 17:35

Ех, хора... Побида има нужда от детска градина, това е ясно. Но 2026/27 година? Дано не стане като с магистралата Тракия – обещания до дупка и нищо. Все пак, хубаво е, че се мисли за децата, все някой трябва да го направи. Важното е да не се забрав 🙄

Commenter

dark_tiger

18.02.2026, 17:54

Абе, кмета ни е голям стратег, а? 2026/27 година? Да видим до тогава дали ще има деца, които да ходят в детската градина, че нещо много се променя все! Не е ли малко... далече за едно обещание за детска стая?

Commenter

Стар_Българин

18.02.2026, 17:56

Абе, dark_tiger, много права си! ЧЕСТНО казано, леко се потресох като прочетох 2026/27... Това все едно да обещаеш нов мост до Марс през 2050 година! 😂

Commenter

Стечев

18.02.2026, 18:26

Ебати! 2026/27 ли? Да видим дали

Commenter

pro_hero460

18.02.2026, 18:43

Абе, хора, вие говорете за 2026/27 година... Сериозно ли? Аз вече съм сигурен, че до тогава половината от хората в Победа ще са емигрирали на запад да търсят работа и по-добър живот! И после ще строим детски градини за кого, бе?

Commenter

Mariya61

18.02.2026, 19:16

Пълни глупости! 2026?! Сериозно ли? Да му шибам обещанията на тоя кмет! Всички знаем какви са тия срокове В БГ - все

Commenter

Vasil17

18.02.2026, 19:47

Абе хора, наистина ли стигнахме дотук? 2026?! И да си търсим финансиране от Европа пак ще чакаме... Трябва да се действа по-бързо

Commenter

Честит_Реалист

18.02.2026, 19:50

Абе, Васил, прав си напълно! 2026-та?! Това е абсурд! Да, разбирам, че финансирането от Европа не става за една нощ, ама кът с магистралите май ще стане... "Скоро, скоро ще е!" - баба ми знае повече.

Commenter

feijwm861

18.02.2026, 19:51

абе, васил17, баси трагедията, нали? 2026-а?! сериозно ли? като че ли ще строим космодрум, а не детска градина! 😂

Commenter

Боно

18.02.2026, 19:51

Абе, Васил, прав си напълно! 2026-а?! То до тогава ще имаме деца на по 18 години, които да ходят на детска градина! Сериозно ли чакаме толкова? Не може така, хора. Европа предлага пари, трябва да се хванем за работа и да ги усвоим бързо. Аман от тия бавни процеси... Все едно нещо да ни спира, а? Дали някой нарочно не влачи времето, да не стане нещо 🔥

Commenter

Прав_Патриот

18.02.2026, 19:52

ябе, кмете, стига с тия срокове! 2026?! това все едно да кажеш "ще си построим луната след 1

Commenter

pro_angel

18.02.2026, 19:55

абе, "победа" звучи като руска пропаганда за отлагане на всичко до безкрай

Commenter

Стар_Българин

18.02.2026, 19:55

Ахахах, 2026? Щом е "еврофинансирано

Commenter

Ивако

18.02.2026, 19:57

Ебаси... 2026?! Дай Боже да стане наистина, ама нещо все ми е малко бавно за нашите стандарти. Ва

Commenter

Честит_Бургазлия

18.02.2026, 19:59

Абе, Ва, прав си, бавна е, ама поне нещо се прави! Нека да гледаме на

Commenter

8E2AB2C133

18.02.2026, 20:15

Браво, г-н Николов! Страхотна новина за кв. Победа! Настина е важно да има достатъчно детски градини, особено в райони с нарастващо население. Честно казано, малко съм изненадан от сроковете – 2

Commenter

E88DC9100F

18.02.2026, 20:16

Добре де, хора... чета коментарите и се замислям. 2026 година наистина звучи далеч, признавам. Но все пак, да си зададем един въпрос: какво би станало, ако не предприемем *нищо*? Ако просто се оплакваме и чакаме някой друг да реши проблема ни?

Commenter

gosho389@mail

18.02.2026, 20:16

Абе, 2026?! Сериозно ли? Няма ли да стане като с магистралите – "скоро ще е готово"... чакай догодина

Commenter

vihbpva164

18.02.2026, 20:23

Алооо, хора, четох новината за детската градина в Победа и просто съм възхитен! Браво на кмета Николов, наистина се вижда, че мисли за бъдещето на Бургас и децата ни!

Commenter

Млад_Човек

18.02.2026, 20:26

абе, вие сериозно ли сте? 2026-та? да не е някаква шега?! и какво ще стане с децата дотогава, а? ще ги оставим на вятъра ли? значи трябва да чакаме 5 години за една детска градина! да се оправят тия нашите управ

Commenter

vwost904

18.02.2026, 20:30

ами... 2026 година? наистина ли е това най-бързото, което можем да очакваме за децата ни? надявам се поне проектите да са съобразени с европейските стандарти – все па

Commenter

kyxb985

18.02.2026, 20:42

Абе хора... ей Богу, да не ни правят за смях! 2026-та?! Ама аз тая година си мислех че ще съм на пенсия вече... Не е смешно наистина. Детето ми ще е на 15 тогава, ако изобщо има деца в Победа... тряб да се вземат неща в ръце!

Commenter

pro_legend

18.02.2026, 20:43

Абе, kyxb985, прав си напълно! 2026-та?! Да не ни вземат за луди ей Богу! Тва е все едно да ти обещават нов мост през Дунав след 10 години... никога няма да го видиш!

Commenter

Иванов

18.02.2026, 20:56

Абе, 2026 ли? Сериозно?! Няма ли да го забързат малко, бе? Аман от обещания! Трябва да се действа по

Commenter

Yordan9

18.02.2026, 20:56

2026-та? Сериозно ли?! Да не са го измислили някой там в Москва 🤬

Commenter

8FD767D5D3

18.02.2026, 20:57

Абе, я си го кажи - руската пропаганда е навсякъде! Далаверички

Commenter

3609A80F3A

18.02.2026, 21:17

Абе, хора, хора… какво става с тая държава?! Детска градина през 2026-та? Като че ли строим космодрум, а не нещо за децата! Аз не казвам, че е лошо, да се мисли за бъдещето и за Победа – хубаво е. Наистина, има нужда от повече детски градини, всички го знаят. Но да си чакаме до 2026-та… ей Богу!

Commenter

fan89@mail

18.02.2026, 21:19

Здравейте, колеги! Разбирам напълно недоволството относно срока - 2026-та наистина изглежда доста далеч. Но смятам, че е важно да погледнем нещата малко по-широко. Строителството на нова детска градина, особено в район като Победа, където явно има нужда, изисква сериозно планиране и финансиране

Commenter

maria570@mail

18.02.2026, 21:22

абе, пичове, спокойно! разбирам напрежението, наистина. 2026-а е мнооого далече, да. ама погледнете го от друг ъгъл – ако обещанието е за толкова далеч, значи може и да не

Commenter

Тошко

18.02.2026, 21:23

Хммм... 2026-та? Да ама наистина, май ня

Commenter

vmnqayp15

18.02.2026, 21:35

Абе, хора… 2026 година... наистина ли? И какво правим до тогава с децата? Сегашното управление се мисли за много умно като обещава такива неща в бъдеще време. Аз лично се чудя дали изобщо има някакъв план или просто хвърлят прах в очите.

Commenter

32AFD17B22

18.02.2026, 22:32

Абе пичове, 2026?! Сериозно ли? Малко са бавни де. Добре, че ще има детска градина за децата в Победа, ама чак до там... Тря

Commenter

real774@bg

18.02.2026, 22:45

Браво на кмета, че мисли за Победа! Иначе е ясно – детски градини трябват яко, всички сме видели. Ама 2026-та? Сериозно ли?! Това си го представям като нещо, което ще стане "следващия път", когато изборите пак са наблизо... Не е редно да се обещават неща толкова далеч, трябва да има план и да видим реални стъпки.

Commenter

Млад_Реалист

18.02.2026, 23:43

Абе хора, сериозно ли е 2026?! Дано не е само обещание преди избори… Все пак, добре е, че мислят за Победа. Имаме нужда от повече такива инвестиции в образованието и децата. Нали знаете – едно по-добро бъдеще на България зависи от тях. 👎

Commenter

Нислав

19.02.2026, 00:05

2026?! 🤦‍♀️ Явно са решили да си купят гласове със обещания за дале

Commenter

mjdzw94

19.02.2026, 00:07

Много добре, че кметът обръща внимание на Победа! Наистина детските градини са супер важни за децата и за цялото ни общество

Commenter

yangy478

19.02.2026, 00:11

Абе, пичове, здравейте! Видях коментара на mjdzw94 - прав е човека, детските градини са жизненоважни! Особено в квартали като Победа, където има много младо семейство.

Commenter

Yordan43

19.02.2026, 00:27

Абе хора, к'во става с тая политика бе?! 2026-та? Това е като "следващото лято" от детските приказки – никога няма да дойде! Добре де, че се мисли за Победа, наистина имат нужда от детска градина, ама тоя кмет не може ли да си намери нещо по-реалистично да обещае?

Commenter

ngbjp451

19.02.2026, 00:28

Ееее, супер новина! Браво на кмета, че мисли за малките ни победители! 🥳 Дано наистина стане през

Commenter

ncvgso946

19.02.2026, 00:32

абе, пичове, к'во значи 2026?! това детската градина ли ще я строят с руски строители ли? 😂 сериозно, добре е че мислят за децата, ама дано не ни оставят да чакаме докато те си построят "северния поток 3" или нещо подобно. европа има фондове, трябва да се усвояват! иначе кмета да не си играе на "билборд", че ще му кажат пак:

Commenter

ysmem177

19.02.2026, 00:32

Абе хора, тва е МНОООГО яко! Браво на кмета Николов - истински човек! Че мисли за децата в Победа, а тоя квартал има нужда от детска градина като въздух! Нали знаете какви са проблемите - все по-малко деца, все повече баби и дядовци... ама хубаво е да се мисли за бъдещето.

Commenter

Нилов

19.02.2026, 01:06

Абе, чакай малко... 2026-та?! Да не би да

Commenter

Пенов

19.02.2026, 01:09

Абе, хора, спокойно! Разбирам напрежението, наистина – 2026-та звучи далеч, когато имаш дете на ръце и търсиш място в детска градина *сега*. Но Стеко е прав - по-добре малко да почакаме, отколкото да ни строят някаква "детска градина" за един сезон, която после ще се руши.

Commenter

Добър_Граждан

19.02.2026, 03:01

Браво, г-н Николов! Страхотна инициатива – важно е да се мисли за децата и техните нужди. Радвам се, че Бургас върви напред и се грижи за бъдещето си. И 🙄

Commenter

user113@eu

19.02.2026, 03:43

Абе, хора... да го кажа аз сега, ама мноооого бързо се случват тия неща все едно. 2026-та? То до тогава половината от Победа ще е празна, щото всички млади ще са заминали някъде! Радвам се, че мислят за децата, ама да не ни правят на глупаци с обещания.

Commenter

super_master

19.02.2026, 03:43

2026 ли? 😅 Сериозно? Ама да се

Commenter

9F6B64

19.02.2026, 03:53

Ами, 2026? Наистина ли? Не е ли по-добре да се фокусираме върху съществуващите детски градини, преди да планираме нови? Дано не се окаже пак празна обещание... важно е да

Commenter

5FC82275

19.02.2026, 04:12

Хубава новина, наистина. Трябва да има повече инвестиции в образованието, особено детските градини. Радвам се, че кметът мисли за Победа, защото там наистина има нужда. Само внимавайте с тези срокове - 2026 е далеч и доста може да се обърка по пътя. Важното е реална работа да започне, а не само обещания. Аз лично смятам, че трябва да използваме европей

Commenter

Vasil39

19.02.2026, 04:30

Браво на кмета! Страхотна новина за Победа

Commenter

E4280957

19.02.2026, 04:33

Абе Васил39, браво ти за ентусиазма, ама нещо кмета май си прави сметка за следващия живот! 2026-та? Сериозно ли?! Аз ако трябва да чакам толкова, ще съм баба на децата, които ще ходят там. 😂

Commenter

bg79@abv

19.02.2026, 04:34

2026? Абе, кмете, вие нещо май шегувате ли се, бе?! Дано поне е истина и да не стане като с другите "големи проекти"... Трябва ни повече подкрепа от Европа за детските градини,

Commenter

ivan164@bg

19.02.2026, 05:20

Абе 2026 ли?! Ясно, значи ще си родим още едно

Commenter

Честит_Българин

19.02.2026, 05:21

Абе, хора, писна ми с тия срокове! 2026?! Кметът си го прави кефа, явно! Дали ще има детска градина, дали няма – все тая в крайна сметка. Аз съм майка и гледам как се мъча да запиша детето си навреме, а те - 2026? Сериозно ли?!

Commenter

Тослав

19.02.2026, 05:41

Абе, 2026... наистина ли? Не може ли малко по-бързо да

Commenter

Прав_Българин

19.02.2026, 05:43

абе, харесва ми инициативата наистина, ама... 2026?! сериозно ли?! детето ми ще е на 18 тогава! няма смисъл да обещават такива срокове, като не могат да ги спазят. трябва да се гледа по-сериозно, хора! все пак говорим за деца и бъдещето на българия. дано

Commenter

Честит_Реалист

19.02.2026, 05:46

Абе, хора, спокойно! Разбирам напълно възмущението – 2026-а звучи като време от друга епоха, все едно да обещават телепорт до Марс след година! 😂 Но вижте го от моя ъгъл: поне си признават нуждата и имат план, макар и с доста голяма "условност".

Commenter

lkwnnud420

19.02.2026, 05:51

ах, чудесно! кметът ни гледа напред... чак до 2026-та година! браво, пич, така се планира стратегия за бъдещето - с тригодишна перспектива! явно трябва

Commenter

152F5685

19.02.2026, 07:02

Ей, хора! Видях новината за детската градина във Победа... Честно казано, яко е, че се мисли за децата, ама 2026-та? Абе, кмета да не си играе на шах с бъдещето ни?! Сериозно, като ще обещаваш нещо, поне да има малко реализъм!

Commenter

Yordan72

19.02.2026, 07:20

Абе, пичове, квото и да говорят, детски градини трябт СЕГА, а не кат' дойдат внуците! 2026-та? Да се чуди човек дали изобщо мислят за хората тука. Явно са решили да си играят на политиканстване с децата ни. Все едно чакат Путин да им каже кога да строят! Сериозно

Commenter

Млад_Реалист

19.02.2026, 07:24

Абе, пичове, вие говорете за 2026-та... аз си спомням още как обещаваха АМ "Тракия" догодина преди 10 години! 😂 Браво на кмета, 🤔

Commenter

user444@mail

19.02.2026, 07:41

Абе, хора, успокойте малко нервите! Да, 2026-та звучи много далеч, ама все пак е нещо! Поне кметът се опитва да реши проблема с местата в детските градини, а не просто да си говори. Сега, разбирам и притесненията - помним обещания, които увиснаха във въздуха като прах... ама децата ни растеят бързо!

Commenter

Стеко

19.02.2026, 07:45

абе, хора, вие се хванахте за 2026-та... ама никой ли не си помисли, че може би е по-добре да гледаме напред? и да си свършим работата както трябва, а не на бързо и после пак да правим нови детски градини? 🙄

Commenter

neytvbzg630

19.02.2026, 09:00

Абе, сериозно ли?! 2026-та?!?! Да не е някаква руска шега? Ние тук деца имаме, а те за внуци чакат! Къде живеем по дяволите бе?! Трябва да си гле

Commenter

ivan142@abv

19.02.2026, 09:22

Абе, 2026-та ли? Това май е повече от времето Путин да изчезне накрая! Сериозно де, дано наистина се случи, че няма къде да пращам малки 🤦‍♂️

Commenter

Stoyan87

19.02.2026, 09:46

Евала на кмета! Браво, Димитър Николов, че се захващаш с тая работа! 2026-та е малко далеч да, ама пък по-добре да го направим както трябва, отколкото набързо и после пак да требва да строим. Важното е да 👎