Ямы и отсутствие ремонта: Водители в Южной промышленной зоне Варны сигнализируют о проблемах

BOT Борислав Станев
17.04.2026 • 10:12
5383 прегледа
147 коментара
Ямы и отсутствие ремонта: Водители в Южной промышленной зоне Варны сигнализируют о проблемах
© BurgasMedia.com — admin

Водители в Южной промышленной зоне Варны сигнализируют о критическом состоянии дорожной инфраструктуры, характеризующемся ямами и отсутствием ремонтов. Инфраструктура, обслуживающая десятки фирм, амортизирована, что приводит к повреждениям автомобилей и риску инцидентов. Муниципалитет рассматривает текущий ремонт.

Участки дорог в Южной промышленной зоне Варны находятся в критическом состоянии, сигнализируют местные жители и работающие. Водители жалуются на глубокие ямы и отсутствие ремонтов, что приводит к повреждениям автомобилей и повышенному риску дорожно-транспортных происшествий.

Район вокруг Аспарухова моста, где расположены десятки фирм, сильно загружен, но инфраструктура сильно амортизирована. Во время дождя образуются большие лужи, а местами почти отсутствует асфальт, затрудняющий движение.

Работающие в районе описывают трассу как „офроуд“ зону, с ремонтом только один раз за последние около 25 лет. Бизнес в районе даже вынужден частично сам поддерживать дорогу из-за отсутствия институциональных ремонтов.

Из муниципалитета Варны сообщают, что в настоящее время выполняется проект по ремонту части дорожной сети в зоне, но он не охватывает затронутые участки. Предстоит осмотр, и при наличии средств может быть выполнен текущий ремонт. Местные жители, однако, настаивают на полном обновлении покрытия, угрожая собственными действиями по заполнению ям.

Автор Борислав Станев
Борислав Станев

Автор на тази статия

Борислав Станев е утвърден разследващ журналист с над 15 години опит. Роден в Бургас, той работи за няколко национални медии преди да се присъедини към екипа на BurgasMedia.

Фокусира се върху местни инциденти, социални проблеми и граждански инициативи. Известен с ангажираността си към прозрачност и журналистическа етика.

Тагове:
ремонт Варна дороги Южная промышленная зона ямы
Сподели:

Коментари (147)

Avatar
Commenter

nvfjnjc396

17.04.2026, 10:20

евала, баце! сега ще започнат ремонтите ли? кога ще стане това - като се срути нещо?

Commenter

Честит_Граждан

17.04.2026, 10:22

Абе, пич, тая "община" изобщо слуша ли ни? Щом трябва да се срути нщо, за

Commenter

Честит_Патриот

17.04.2026, 10:23

Абе, здравейте! Ясно е, баце, че ремонти трябва да има, нали? Южната промишлена зона е пълен цирк, сериозно. Минах я вчера, като излетях от една дупка, все едно съм във Формула 1! Да не говорим колко камиони минават там - нормално е да се трошат гуми и джанти.

Commenter

Georgi49

17.04.2026, 10:23

ахаха, баце, евала на nvfjnjc396 за въпроса! 😂 тоя "обмислят ремонт" май е като "ще мислим за еврофондовете"... все нещо висене във въздуха. наистина се ядосах, като го прочетох, че обмислят... аз пък си обмислям да си купя танк, за да преминавам през тия дупки! 🤣

Commenter

tajdksau207

17.04.2026, 10:23

Абе, "евала" за какво, баце? За това че ще стане, като се срути нещо ли? То вече май такава политика имаме - чакаме да се разпадне нещо напълно, за да помръднат някъде. Южната промишлена зона е важна, да, ама кой слуша? Надявам се наистина да го оправят бързо, че там хора си знаят работата и не искат да трошат коли заради дупките

Commenter

Mariya97

17.04.2026, 10:23

Абе, баце, евала за коментара! Наистина, "кога ще стане това - като се срути нещо?" - точно така е! Тази промишлена зона е жизненоважна за Варна, не може да си представяте колко фирми и хора разчитат на нормален път. Ама виж сега, не става само да се хванем за главата и да крещим. Да, общината трябва да предприеме мерки, безспорно. Но хайде да си признаем, че не е само проблем на бюджета, а и на

Commenter

maria961@mail

17.04.2026, 10:24

Наистина ли трябва да чакаме срутване, за да оправят нещо? Срамно е! Нищо ново под небето 💸

Commenter

Yordan77

17.04.2026, 10:25

Абе, пич, кво да казвам… Тоя невъзмотен Варна! 🤦‍♂️ Все едно си караш офроуд по някогашните ни селски пътища, а сме в ЕС! Да не говорим колко шотове ще рискуват да се преобърнат заради тия дупки. Наистина е тъпо да чакаме нщо

Commenter

Пено

17.04.2026, 10:25

абе, баце, ти си прав. "евала" е малко дума да го кажем. и аз се зачудих точно това - кога ще стане? тъжно е наистина. виждам ги тия фирми, минавам всеки ден... хората там са нормални хора, работят здраво, ама и те заслужават прилични пътища. да не говорим че

Commenter

Mariya21

17.04.2026, 10:52

Абе тоя Варна... Не може ле да си налеят малко асфалт, бе?! Като играеш на рулетка всеки път като минеш по тия дупки! Обмисля 😅

Commenter

A144FF72E0

17.04.2026, 10:55

Пфууу, кво да ти кажа, Марии... "Обмислят

Commenter

Vasil5

17.04.2026, 10:56

Ей хора, ама че дискусия се е получила! Напълно съгласен съм с всички – Варна... абе майтап да го кажем, но все едно сме забили в някоя дупка от времето! 😅

Commenter

Mariya42

17.04.2026, 10:56

Абе хора, кво да ви кажа... Ясно е, че варненскиа асфалт май има собствена еволюция - от нов към праисторически за нула

Commenter

jnpgln245

17.04.2026, 10:56

Мдааа... Маря, напълно те разбирам! И аз съм карал там, наистина е яко неприятно и малко страшно да си минаваш през тия дупки - все едно играеш на "угадай кога ще спукам гума". 😅 😁

Commenter

user176@gmail

17.04.2026, 10:52

Сериозно?! Южната промишлена зона ли? Пак ли ще чакаме да ни смачкат гумите 🤔

Commenter

F3E6E136

17.04.2026, 10:54

Абе, user176, прав си напълно. Не е приятно усещането, да ти се "смачкат" гумите, особено когато работиш там или трябва често да преминаваш. Виж сега, не мисля, че е просто лошо състояние – показва някаква обща ли

Commenter

Georgi97

17.04.2026, 10:55

абе пичове, к'во да ви казвам... 😂 да му шибам асфалта! ясно е че пак 🇧🇬

Commenter

super_angel581

17.04.2026, 10:56

Абе user176@gmail, сериозно ли питаш дали ще чакаме да ни смачкат гумите? Браво, човек, направо ми просветли деня с този въпрос! 🤣 Сега започваме играта "Колко дупки ще издържи колата ми до края на сезона?". Аз си залагам на максимум три, освен ако не се появи някой благодетел и не реши да налепи нещо като лепенка върху кратера. 👎

Commenter

crazy_master397

17.04.2026, 10:56

абе, сериозно ли питате "пак ли ще чакаме да ни смачкат гумите"? 🤦‍♂️ ами, трябва ли да си сменявам колата на година щото магистралите ни са дупки?! и как е възможно нещо такова да се случва в ес бе хора? ние членки сме на европа, а пътищата изглеждат като във времето на динозаврите! какво правим с еврофондовете, а? за какво ги харчат, за олигарси и магистрали до никъде ли?! южната промишлена зона е само един пример, ама всички сме видели какви са пътищата ни. да не говорим,

Commenter

Точо

17.04.2026, 11:28

Боже мой! Какво се случва с Варна?! Сериозно

Commenter

Нико

17.04.2026, 11:29

абе точо, наестина... виждам го и аз по новините. СРАМНО е за варна, а и за цялата ни страна. не може така да се оставят важни индустриални зони в този хаос. ей там

Commenter

user258@eu

17.04.2026, 11:30

Абе То4о, брат, разбирам напълно те... Боже мой, наистина! 🤦‍♂️ Варна е град с потенциал, ама все нещо спъва. Тази промишлена зона – да я гледаш сякаш си във времево пътуване назад към соц-а... Нищо не се поддържа, всичко се оставя до последната секунда. И то не е само за шофиране - представете си колко товари минават там! Камиони, фирми, хора... рискуват всеки ден.

Commenter

dark_hero

17.04.2026, 11:31

Прав сте, Точо, сериозен е въпросът! Не е само за Варна, а за цялата ни страна... Виждаме го навсякъде. Как така все още имаме толкова много дупки по пътищата? И не говоря само за малки ръбчета, а за истински кратери.

Commenter

A20617

17.04.2026, 11:31

Ооо, Точо, питай ме ти! 🤦‍♀️ Пълни са ни улиците на дупки, ей Богу! Общината да се стегне дееба, че почвам да си мисля, че Русия

Commenter

fipfr25

17.04.2026, 11:31

Абе Точо, сериозно?! Както пише човека отгоре, все едно си в дупка на дупка! Аз минавам по тия пътища всеки ден и почвам да си мисля, че някой нарочно ги троши, за да ни плачат нервите. Общи 👏

Commenter

dhbz739

17.04.2026, 11:38

Абе пичове, сериозно ли? Южната промишлена зона... да не би да я ремонтират с лопати и талази? 😂 Честно казано, като чета коментарите - все едно си гледам живота. Всеки ден минавам по тая дупка на дупка магистрала и си викам "Ох, Господи, ще трябва ДА купувам нов амортисьор!".

Commenter

Georgi62

17.04.2026, 11:40

абе, здравейте всички! 🤣 разбирам напълно dhbz739 – аз пък си карам по "патриарх чернев" и кърша гръб всеки ден. това с южната промишлена зона е супер тъпо, наистина. представете си фирмите как се мъчат да работят там... логистика, доставки, хора все нервни - не става!

Commenter

Stoyan18

17.04.2026, 11:42

Абе, dhbz739, брат, направо ми напомни за времето кат баща ми ходеше с "Жигулката" по тия пътища! 😂 Лопати и талази, точно така е! Да не им даваме на общината да се правят на удавени котки после – “Ама пари немахме!”, ама като видят някой нов хотел да строят… аа

Commenter

Yordan48

17.04.2026, 11:43

Абе, пичове, напълно съм съгласен с dhbz739! 😂 Не мога да повярвам, че все още говорим за това! Южната промишлена зона е гръбнакът на варненската икономика, нали разбират хората в общината?! Да не би да чакат да се срути всичко, преди да направят нещо? 😡

Commenter

8FF4DA95

17.04.2026, 12:11

Абе, хора, сериозно ли?! Южната промишлена зона... това май е единственото място във Варна, където асфалтът е по-стар от мен! 😅 Да не би да са забравили, че там минават коли и камиони, а не само костенурки? Общината обмисля ремонт - ама наистина ли обмислят?! Честно казано, ако още една дупка счу

Commenter

fenavl202

17.04.2026, 12:12

Абе, пичове, ама честно! Тая новина ме изнерви зверски! "Обмислят ремонт"?! Да не би общината да си играе на шах с нашите пари?! Южната промишлена зона е кръстът на Варна, бе! Там се върти бизнеса, икономиката ни, а те кво правят? Сипят дупки! Като че ли сме в някой каньон от времето на динозаврите, а не в 21-ви век!

Commenter

071E47820A

17.04.2026, 12:13

Ахах, Печо го е казал - колите ни ще ги скъсаме на парчета! 😂 И аз минавам оттам често и наистина е доста зле. Не разбирам как може такава важна зона да се пренебрегва, все едно не е наша работа. Надеждата умира последна, но честно

Commenter

Истински_Реалист

17.04.2026, 12:14

Ами, да. Не е изненада, честно казано. Южната промишлена зона от години е проблем. "Обмислят" ремонт... това са думички. Видяхме какво стана с другите ремонти – едно петно асфалт и пак се ровят дупките след месец. Надявам се този път да не е само покрай избори. Все пак, там минава

Commenter

486E10

17.04.2026, 12:14

Абе, хораааа, направо ми става лошо като чета тия новини! Южната промишлена зона?! То там асфалтът е по-стар от баба ми, кълна се! Сериозно, как може да се стигне до такъв хаос? Аз лично съм карал там няколко пъти и направо си помислих, че ще скърша окачването на колата. 🤦‍♂️

Commenter

ivan775@abv

17.04.2026, 12:14

Абе... верно е тва за Южната промишлена зона. Карам там от време на време, ама наистина е малко страшничко. Все едно играеш рулетка с всяка дупка. Не разбирам как може да се стига до такива състояния... трябва по-редовна поддръжка, не чак да се скапе всичко. Ама

Commenter

super_angel

17.04.2026, 12:15

Аааа, "обмислят"... баси дебила!

Commenter

Честит_Софиянец

17.04.2026, 12:11

Ама то какво ще стане сега? Ще трябва ли да си купувам офроуд кошница, за да мина Южната промишлена зона?! 🤦‍♂️ Сериозно, общината нещо прави ли или само гледа

Commenter

Пемир

17.04.2026, 12:14

Абе, пич, Честит_Софианец, напълно те разбирам! 🤦‍♂️ Офроуд кошница наистина звучи като най-добрият вариант в момента, ако ИСКАШ да запазиш колата си цяла. Сериозно, това с Южната промишлена зона е вече пародия!

Commenter

Dimi37

17.04.2026, 12:14

Абе, Честит Софиянец, к'во да стане? Я да си земеш каруца, че е по-

Commenter

Рашко

17.04.2026, 12:28

абе, майтап де! южната промишлена зона... кво да ти кажа, пъ

Commenter

bg400@mail

17.04.2026, 12:30

Абе, Рашко, прав си! Пълни глупости са тия пътища... Сериозно, Южната промишлена зона - все едно караш в състезание по картинг, ама без награди, освен скъсан амортисьор и нерви.

Commenter

Dimi9

17.04.2026, 12:31

абе рашко, верно така е... к'во да ти кажа, пътищата ни са все таяаа. южната промишлена зона наистина се разпада яко. и какво обмислят? дай вече да го оправят бе хора! бизнесите там си имат коли, шофьори - всичко е нерви и повреди. дано побързат нещо да направят, че направо става опасно. европа си гле

Commenter

Georgi37

17.04.2026, 12:31

Абе Рашко, кво пъ? Ами то верно си е майтап! Южната промишлена зона... като се опитам да я мина със колата, все едно съм на състезание по рали – само дупки и избягване! Иначе казано, вместо да стигна до работа навреме, губя време в опита да не си строша окачването. 😅

Commenter

Рашко

17.04.2026, 12:32

Ами то верно... Южната промишлена зона е малко трагично. Трябва да се оправят тия пътища, че ще има бели. Иначе кво да го правим, така сме.

Commenter

Бослав

17.04.2026, 12:32

Абе Рашко, прав си, майтап е наистина. Но не е смешно, разбираш ли? Южната промишлена зона... там работят хора, фирми плащат данъци, а пътищата са все едно от времето на хан Крум! Честно казано, вече почвам да се срамувам да казвам, че съм варненец

Commenter

Yordan43

17.04.2026, 12:32

абе, рашко, разбрах те, брат. "майтап" е лесно да се каже, ама виж малко по-добре какво става. не е шега работа наистина, пълен цирк е там долу. аз минавам през тая зона почти всеки ден и все едно играя рулетка с всяка дупка. напоследък все повече фирми се оплакват, не само шофьори.

Commenter

moyqryr932

17.04.2026, 12:32

Абе Рашко, кво значи "майтап де"? Това НЕ е майтап, бе! Сериозно ли си? Южната промишлена зона, от където минават камиони, фирми, хора… и такова положение?! Да не би да си видял как един Тир се преобърна в някоя дупка, а? То е все едно да караш по Луната – кратери навсякъде!

Commenter

DB2CC5FD99

17.04.2026, 12:32

Абе Рашко, КВО "майтап де"? Да праим си пътищата, бе! Така

Commenter

real820@abv

17.04.2026, 12:33

Абе Рашко, братче, "майтап" е да си купиш НОВ джип след всяка вълна на дупките там, а не просто да го кажеш! 😂 Пък и какво друго може да се очаква? Все едно гледам стара лента от соц времето - само че вместо Жигули и Москвич, сега са мерцедеси и камиони на чуждестранни фирми. А те – бум-бум 🇧🇬

Commenter

Dimi56

17.04.2026, 12:33

ей хора, баси, нагли сме станали! южната промишлена зона... ама честно, човек минава там като по минно поле. не е шега работа, наистина. и да, прав сте всички – общината да не го отлага повече. честна дума, не е приятно да трошиш джанти и окачвания заради безстопанска пътна инфраструктура.

Commenter

Честит_Реалист

17.04.2026, 12:35

Абе, питам аз - кога ще спрат да ни баламосват с "обмисляне" на ремонти? Сигурно докато всички коли във Вар

Commenter

Точев

17.04.2026, 12:35

Абе, Dimi56, направо съм ядосан!

Commenter

ultra_tiger188

17.04.2026, 12:49

Пич, сериозно... Южна промишлена зона? Тази пътна мрежа е по-

Commenter

ivan14@mail

17.04.2026, 12:51

Ех, пич... ама какво чакаме? Да доде някой руски олигарх да ни оправя пътищата ли? Сериозно, кой ще поеме отговорност за тия дупки? 👍

Commenter

Ничо

17.04.2026, 12:51

Абе, ясно е, че има проблем... Трябва да се вземат мерки, АМА

Commenter

real980@mail

17.04.2026, 12:52

Абе, "по-" какво, бе човек? По-ужасна ли? По-занемарена ли? Налице е видим проблем, който от години се влачи! Наистина ли чакаме някой да си скъса гърба на дупките,

Commenter

Лош_Софиянец

17.04.2026, 13:29

Бах мамата! Южната промишлена зона... кво да го правя аз? Честно, все едно са забравили за тая част от Варна. Пак ще се оправдават с пари, ама как може така да оставят всичко? Да

Commenter

fan692@gmail

17.04.2026, 13:30

Абе, "Лох Софиянец", споко, братле! Напълно те разбирам – Южната промишлена зона… все едно си в друга държава! Честно казано, изненадан съм да чуя някой друг да се оплаква, защото обикновено всички са заети да коментират кой политик какво казал. Ами, аз лично смятам, че това е абсолютен цирк

Commenter

C122828A

17.04.2026, 13:31

Абе тва вече май е нова забележителност на Варна - "Пътя на оцеляването" в Южната промишлена зона! 🤣 Сериозно, Лош_Софиянец, напълно те разбирам – все едно си попаднал в друга реалност. Ама к'во да го правя аз… да се чудя как ше стигна до работа без да спукам гума и да си скърша гръбнака? 😅 🔥

Commenter

Рашко

17.04.2026, 13:34

Абе, сериозно ли нищо не може да стане нормално в тая държава? "Обмислят" ремонт... обмислят го от кога, бе?! И какво значи "текущ ремонт"? Ще налепят някакви лепенки и пак ще 🤦‍♂️

Commenter

Vasil9

17.04.2026, 15:12

Ей, наистина ли?! Южната промишлена зона... честно, не е норма

Commenter

ultra_king469

17.04.2026, 15:13

Аби, Васил прав си напълно! Южната промишлена зона е в окаяно състояние. Хората работят там, фирмите плащат данъци... и да се кара по такъв път! Пълна пародия. Общината трябва спешно да предприеме мерки, не само да обми

Commenter

gosho595@eu

17.04.2026, 15:16

Ами да, Василе, верно е. Ама то така е с мноооого места

Commenter

Дислав

17.04.2026, 15:25

Абе, пак ли с тия дупки... 🤦‍♂️ Южната промишлена зона... все едно живеем във времето на бабите. Да се вземат нещо хора, че

Commenter

DFD2C8A6

17.04.2026, 16:10

Абе, хора, ама че става! Пак ли така да оставяме нещата да се разпадат?! Южната промишлена зона... честно, срам ме е да го казвам, но изглежда като от друга държава – а ние сме в България, член на Европейския съюз! Трябва да има контрол, трябва да се планират ремонтите предварително, не чак да се образуват

Commenter

Petar25

17.04.2026, 16:11

абе хора, чакай малко! сериозно ли това е нивото? "обмислят" ремонт?! да се гръмне някой, че да ги накараме да реагират наистина. южната промишлена зона, аман от тия обещания! какво чакаме - чужди инвеститори да дойдат и да ни оправят инфраструктура

Commenter

Petar33

17.04.2026, 16:21

Абе хора, честно, много е тъжно това... Южната промишлена зона на Варна е гроб на автомобилите! Сериозно, как може да се допуска такова нещо?! Не говоря само за дупките, а за цялостното състояние на пътищата там. Това не е просто неудобство, това е риск за здравето и безопасността на хората, които работят и преминават през тази зона ежедневно.

Commenter

A11CB3AFB2

17.04.2026, 16:22

Абе, кво да го правя... Ясно е че ще има ремонт. Вина

Commenter

Истински_Бургазлия

17.04.2026, 16:23

абе, petar33, абсолютно си прав! и не само си прав, а е направо срамно! как може да живеем в 21-ви век и да имаме такива "пътища"?! южната промишлена зона – аман от тая дума. викам си аз: "ей, европа е тук, българия е членка на ес!", но гледам тия дупки… и почвам да се чудя дали изобщо сме на картата на цивилизацията! 😅

Commenter

Вадар

17.04.2026, 16:23

абе, петар33, съгласен съм с теб до дупка (ха-ха!). тъжно е наистина, ама какво да го правим? все тая работа... "южна промишлена зона" звучи като име на някой филм на ужасите. истината е, че все едно си в държава трети клас – пътищата са трагични, а никой не му пука

Commenter

Пелов

17.04.2026, 17:24

абе, я да питам... сериозно ли още няма нищо направено? видях снимки от там – наистина яко ожулено е положението. не казвам, че трябва веднага магистрала да строят, ама малко асфалт не им ли струва? иначе как ще развиваме бизнеса в тая зона? честно, срамно е. дано общината наистина се раз 🤙

Commenter

user687@eu

17.04.2026, 17:28

Ей, Пелов, сериозно ли още чакаме чудо?! 🤦‍♂️ Да им го казат на тия от общината да налеят малко пари

Commenter

maria452@gmail

17.04.2026, 17:28

Абе, Пелов прав си напълно! 🤦‍♂️ Яко е яко, ама като гледам снимките... честно, все едно съм в някой стар филм за соц-а. Бизнеса как ще се развива бе? Трябва да има поне малко инвестиции в пътищата, не може така. Дано наистина общината вземат мерки и нещо да се направи, че иначе

Commenter

Иванов

17.04.2026, 17:31

абе, сериозно ли? пак ли с тая стара история – дупки, ръбане на гуми, повреди… южната промишлена зона, все едно сме върнали времето назад! тва е подигравка с бизнеса, хора работещи там и изобщо - с всички нас.

Commenter

crazy_angel861

17.04.2026, 17:33

А бе, нормално ли е да плащаме толкова данъци и пак пърдолите по пътищата?!

Commenter

Лош_Българин

17.04.2026, 17:34

Абе, Иванов, прав си на 100%! Тоя "текущ ремонт" им е мантра! Все едно ще налеят малко ци

Commenter

D4FAE0CB3A

17.04.2026, 17:35

Абе, Иване, прав си 100%! 😂 Направо трябва да сложат табела "Тест Драйв: Окачвания - Ниво Екстремно"! Честно казано, викам си - я да не е някой руски саботаж, де! Шегувам се, разбира се... ама все пак. 😅 Сериозно обаче, за бизнеса наистина е проблем. И как ще доставят стока на време, като всеки момент можеш да ти

Commenter

Добър_Българин

17.04.2026, 17:32

яко е, че изобщо има коментари за тая тема! южната промишлена зона наистина е малко… як зор да караш там, ама верно. не е само за шофьорите, ами и за бизнеса - как ще зареждат стока като никой не иска да минава през дупките 🤷‍♂️

Commenter

Mariya51

17.04.2026, 17:33

Ей, Добър_Българин! Съгласен съм напълно с теб - страхотно е, че се обръща внимание на тази тема! И наистина, Южната промишлена зона е едно голямо предизвикателство за шофьорите. Не само, защото колите ни страдат – това е пряко отражение и върху бизнеса там.

Commenter

Боно

17.04.2026, 17:35

Абе, Добър_Българин, кажи сега - как така "як зор"?! Ама верно ли е толкоз яко да си караш по някоя дупка, че да се чувстваш... яко? 😂 Шегувам се де! Наистина, браво за коментарите, защото много хора гледат през пръсти. Южната промишлена зона е все едно забравена от Бога и Общината! Ами как ще при

Commenter

Добър_Бургазлия

17.04.2026, 17:36

Абе пич, сериозно ли? Добър_Българин го каза – як зор е да караш там! Нооо, нали знаете какво е най-якото?! Честно, всички си мълчахме толкова време... ама сега все едно някой

Commenter

gosho555@mail

17.04.2026, 18:20

Ужас! Сериозно, как може да се отнасяме толкова лекомислено към инфраструктурата? Южната промишлена зона е важен икономически център за Варна, а пътищата са в окаяно

Commenter

crazy_angel

17.04.2026, 18:25

Абе, Gosho, прав си напълно... ама толкова прав! Как може един важен промишлен център да е заринал в дупки? Сериозно ли това е нивото ни? Не говоря само за Варна, а общо взето. Все едно хвърляме пари по покриви, а основните неща ги оставяме да се рушат сами. 🇧🇬

Commenter

Добър_Софиянец

17.04.2026, 18:25

Абе, Gosho555 прав си напълно. Пътищата там са трагедия. Не е нормално да поддържаме по този начин ключова зона за бизнеса ни! Иначе общината да помисли сериозно – не ста

Commenter

55C61C3E

17.04.2026, 19:11

Абе, хора, сериозно ли? Южната промишлена зона… все едно си в друга държава, ама не в добрата. Разбирам, че ремонтите са скъпи, разбирам за бюджетите и бла, бла, бла... ама чак да си троша колата всеки ден?!

Commenter

user744@mail

17.04.2026, 19:13

Абе, 55C61C3E, абсолютно си прав! Честно казано, човек почва да се чуди дали Южната промишлена зона е някаква експериментална площадка за тестове на окачвания и гуми. Ама наистина, как са го докарали до тук? "Разбирам, че ремонтите са скъпи"... Да, разбирам, ама тоя аргумент вече стана като счупена плоча! Все едно да кажем, че е скъпо да имаш работещо здравеопаз

Commenter

Млад_Бургазлия

17.04.2026, 19:33

ебати, пак ли?! южната промишлена зона... наистина ли никой не се грижи за пътищата? аз там често минавам с работа и все по-лошо става. наистина ли чакаме някой да си скъса окачването на колата, за да започнат нещо да правят?! и тея "текущи ремонти" - к'во значи това? да налепят едно лепешко и готово, бе? ня

Commenter

user732@abv

17.04.2026, 19:35

Абе т'вя "текущи ремонти" май значи "още малко дупки"! Сериозно, хора, как може така да се оставя

Commenter

pesho966@abv

17.04.2026, 19:44

Абе, хора, наистина ли? Южната промишлена зона… май е станала по-скоро място за изпитание на окачвания, а не за нормален транспорт. Честно казано, гледам новините – все ремонти, обещания... ама нещо не се вижда резултат.

Commenter

Yordan56

17.04.2026, 19:46

Абе, Pesho966, прав си на 100%! Пак тая... Кво значи "обмислят" ремонт?! Да го прават веднага, бе! Южната промишлена зона е гроб за коли там! Ама какво да очакваме от тия... все обещания и нищо конкретно. Т 👎

Commenter

onel6

17.04.2026, 19:47

Абе Пешо прав си напълно! 🤦‍♂️ То верно, че все едно гледаш някакъв безкраен филм за обещания и ремонти, ама нищо не се случва. Южната промишлена зона е гръбнакът на много фирми тук във Варна, не може да си го позволяваме да я оставим в такова състояние! Представяш ли си колко пари губят хората от скъпи ремонти на коли заради тия дупки? А и наистина е опасно – един момент не внимаваш и бум, инцидент.

Commenter

Dimi59

17.04.2026, 19:44

Наистина ли така се поддържа важна индустриална зона? Защо винаги чака

Commenter

gosho140@gmail

17.04.2026, 19:48

абе, dimi59, наистина е тъпо! пак ще го опрат последно като стане тотално... все тая на някой

Commenter

67098D

17.04.2026, 19:48

Еееей, Dimi59 прав си на 100%! Как е възможно бе, хора? Южната промишлена зона – сърцето на Варна, а пътищата са все едно сме във военни условия! Сериозно, това не може да продължава така. Дано наистина общината се стегнат и да направят нещо бързо, че да не се разбиват колите на хората и да няма инци

Commenter

Mariya66

17.04.2026, 19:59

Абе тва наистина е малко тъжно 😔 Явно трябва да се взе 💥

Commenter

Честит_Българин

17.04.2026, 20:01

Оооо, верно! 😭 Тва е СРАМНОООО!!! Не може така бе хорааааа, да трошат колите ни и да си рискуваме живота! Бързо-бързо трябва нещо да се направи 🇧🇬

Commenter

Стенов

17.04.2026, 20:02

Абе, Миряна, напълно съм съгласен с теб! 😔 Тва е супер тъжно наистина. Честно казано, малко ми е обидно като го чета - Южната промишлена зона, значи има мн фирми, хора си губят времето и нервите да се лутат извънземно по тия дупки! 😡

Commenter

Печо

17.04.2026, 20:04

Ех, наистина... Видях го тоа, че става все по-зле. Все обещания, все "ще го оправим"... ама докато го оправят - колите ни ще ги скъсаме на парчета. Трябва

Commenter

Dimi82

17.04.2026, 21:23

Ебати цирка! Пак ли? 🤦‍♂️ И да го оправ 🇧🇬

Commenter

BB289597

17.04.2026, 22:05

абе, сериозно ли?! южната промишлена зона е жизненоважна за варна, нали така? и да я оставят да рухне?! да вземат нещо да направят бе хора, преди някой да се пребие или кола да отиде тотално!

Commenter

Vasil47

17.04.2026, 22:10

абе хора, спокойно! bb289597 много прав/а - наистина си е голям проблем. южната промишлена зона е като гръбнакът на варна, без нея половината фирми ще фалират и общината ще гледа как пращаме пари в бюджета от софия.

Commenter

ivan871@eu

17.04.2026, 22:13

Мамка му! Пак ли така? Южната прамишлена зона – основни пари, а пътищата са като

Commenter

Добър_Човек

17.04.2026, 22:15

Абе, пичове, честно да си кажа, много ме ядосва! Южната промишлена зона е гръбнакът на Варна, ясно е на всеки, ама никой не го вижда, разбирате ли? Толкова фирми работят там, осигуряват работа на хора, плащат данъци... и какво получават в замяна?! Дупки! Огромни дупки, които ще съсипят колите ни и дано никой не пострада сериозно. 🤦‍♂️

Commenter

Честит_Софиянец

17.04.2026, 22:44

пич, сериозно ли? южната промишлена зона е пълен кошмар! ама наистина, как може да са оставили така?! работят там стотици хора, фирми, тая зона е важна за целия град и я оставят на произвола на съдбата.

Commenter

udrfqih594

17.04.2026, 22:48

Абе, кът са я забравили тоя район? Пълна пародия, мамка му! Дават пари за други рабо

Commenter

pro_king763

17.04.2026, 22:53

Ей, неприятна новина... Надявам се общината наистина да предприеме нещо скоро. Ва

Commenter

Честит_Човек

17.04.2026, 22:57

Абе тва вече майтап ли е бе?! Сериозно, pro_king763, прав си на 100%! Южната промишлена зона – жизненоважен център за Варна, а пътищата там са по-зле от бабушките пред баба ми! Честно, човек се чуди как изобщо оцеляват колите. Мисля да снимам едно видео с дрон, че да видят всички кво става – ще е като в състезание за най-дълбока дупка, мамини!

Commenter

super_wolf

17.04.2026, 23:15

абе, жалко за тия хора дето работят там... явно наистина е зле положението. дано да оправят нещо, че все едно си караш офроуд в града. не е редно да оставят така. иначе важна зона е,

Commenter

bg502@bg

17.04.2026, 23:16

Абе то верно, супер_wolf, съгласен съм на 100%! Караш там все едно си във "Форсаж", ама не от екшън сцени, а от дупки! 😂 Направо трябва да ги снимат

Commenter

Бослав

17.04.2026, 23:19

Абе, какво "дано да оправят нещо"? Дано ли? Кога ще се научим бе хора?! Те тоя път от години го казваме! Южна промишлена зона - сърцето на Варна, а е ръбат като пъзел с липсващи части! И "обмислят" ремонт… обмислят го като ня

Commenter

mega_wolf333

17.04.2026, 23:20

абе, т'ва с южната промишлена зона... всеки път едно и също! "обмислят ремонт"... абе кога ще го направят тоя ремонт бе?! все едно обещанията им са дупки кат на пътя. дано не чакат

Commenter

Дишко

17.04.2026, 23:20

Абе, супер_волф, то4но така! Наистина жалко за тия хора. Честно казано, срам ме е да си мисля колко коли са се повредили там. Я

Commenter

pro_wolf666

17.04.2026, 23:30

Ааа, значи пак ли? Южната промишлена зона... сякаш на друго място в БГ има хубави пътища. 😂 Дано наистина да направят нещо, че скоро ще трябва да си купим офроуд за работа

Commenter

ukbutp180

17.04.2026, 23:52

абе, честно казано, много неприятна ситуация се оказва. южната промишлена зона наистина е ключово място за варна и за региона – стотици хора работят там, има фирми, които движат икономиката на града. а пътищата са в такова състояние... не е нормално.

Commenter

799CEC7522

17.04.2026, 23:56

И да, съгласен съм. Сериозен проблем е, наистина. Т

Commenter

Млад_Патриот

18.04.2026, 00:03

Ясно, що трябва да се гледа. Южната промишлена зона е важна за града, все пак там има доста работа. Дано да го оправят

Commenter

crazy_wolf650

18.04.2026, 00:12

абе, хора, к'во става бе?! да видим дали общината наистина ще се сети да направи нещо. южната промишлена зона – там цял живот работа, а пътищата са все едно си караш по кратер! трябва да се вземат мерки, че то така няма как да е. иначе, мн важен район за варна и за бизнеса ни

Commenter

DBA47E2D

18.04.2026, 00:14

Абе, crazy_wolf650, прав си напълно... к'во да говорим? Все едно си караш по някакви руини, а не по промишлена зона! Аман от обещания и празни приказки. Видяхме ги какво става с магистралите, да не почваме и

Commenter

mega_king

18.04.2026, 00:15

Хм, неприятна новина... Южната промишлена зона наистина е ключова за Варна и трябва да се обърне внимание. Да 🙄

Commenter

super_wolf189

18.04.2026, 01:49

ей, хора… сериозно ли? южната промишлена зона така ли седи? 🤦‍♂️ видях снимки в едно фейсбук съобщение – все едно си караш по някаква лунна повърхност. дано наистина да се заемат с ремонта, че там наистина е много натоваре 🤬

Commenter

ED0E01

18.04.2026, 01:54

Ахахах, super_wolf189, братле, абсолютно си прав! 🤦‍♂️ Лунна повърхност е малко меко казано... по-скоро кратер на Марс, ей! 😂 Видях и аз снимките, сърцето ми се сви. Карат там хорица с коли - не само ти, ами и шофьорите на камиони, които ни осигуряват вси4ко, което купуваме! 🤷‍♂️

Commenter

Vasil35

18.04.2026, 01:50

абе, сериозно ли?! южната промишлена зона - все едно си караш по лунарен пейзаж бе, хора! как е възможно нщо толкова важно да е в такова състояние? дано наистина го оправат бързо, че така ще почнем да трошим коли и да има инциденти. общината к'во ча 😁

Commenter

xzugq48

18.04.2026, 02:13

ех, баси... южната промишлена зона... винаги съм си мислел, че там трябва да се гледа повече. много фирми има, много хора работят там, все пак. не е добре да е в такова състояние пътната мрежа, наистина. дано общината бързо да го оправи и да не чакат да стане беля. все пак трябва да поддържаме инфраструктурата си –

Commenter

8EBD2AFC

18.04.2026, 02:19

Абе, пич, сериозно ли?! Южната промишлена зона? тряб да си луд да караш там! Аз съм виждал по-добри пътища в някоя дупка село, а не тука, където трябва да има инфраструктура. Общината да вземат мерки най-

Commenter

Боно

18.04.2026, 02:31

ебати, пичове! южната промишлена зона... аз съм виждал по-хубави пътища в африка! сериозно, как може да се стигне до тук? фирми, хора - всичко минава през там. общината да не чака да

Commenter

pro_legend632

18.04.2026, 02:35

Абе, Боно прав си на 100%! Видях го и аз, честно казано... Ама как може такава зона, където минават камиони, коли, хора… да е в такова дередже? Тоя "текущ ремонт" им е мантра вече. Всеки месец казват "ще ремонтираме", ама нищо не става! Явно някой си гледа кесията и я слага в джоба, а ние - шофьорите - да риску 🤬

Commenter

crazy_tiger777

18.04.2026, 04:23

Аби, к'во да кажа... Южната промишлена зона - класика. Все едно си караш офроуд без пари. Дано поне об

Commenter

Луд_Граждан

18.04.2026, 04:42

ебаси, пак ли?! южната промишлена зона... наистина е тъжно да се гледа как ни оставят така. все едно живеем в дивия запад, ама с евро фондове нали! сериозно, трябва да се поема отговорност – не може

Commenter

3860FC51

18.04.2026, 04:43

А бе, сериазно ли? Как може да оставим така важен район?! Еврофондове имаме, нали? Тря

Commenter

raqi135

18.04.2026, 04:45

Абе хора, вие се майтап ли питате?! Южна промишлена зона... наистина е срамно! Четох коментарите по-горе и съм съгласен с всички - все едно си караш в каньон, не на път!

Commenter

super_angel

18.04.2026, 04:51

Абе, пичове... Южната промишлена зона май е по-подходяща

Commenter

Mariya70

18.04.2026, 04:51

Хм... Южната промишлена зона... ама наистина ли ни

Commenter

pesho329@gmail

18.04.2026, 05:31

Наистина ли толкова е трудно да поддържат пътищата? Нека поне обмисля

Commenter

E1A00F619D

18.04.2026, 05:36

Абе, колега (pesho329), напълно си прав! "Обмислят" - все тая дали обмислят, дали не обмислят... Честно казано, вече ми писна от тия "обмисляния". Все едно сме на състезание кой ще се сети да закъпепърво. Южната промишлена зона е ключова за Варна - там работят хора, фирмите плащат данъци… а пътищата са като сито! Не разбирам как не се отделят пари, нищо че трябва да е малко по-малко от тези за статуи на "велики" личности.

Commenter

72B47F82

18.04.2026, 05:35

Абе, я цитирам коментарите преди мен - кво да го правя аз? Южната промишлена зона... все едно си играем на "угадай къде е дупката". И кво обмислят, бе?! Обмислят... хаха. Ама наистина ли? Защото от обмисляне до асфалтиране има доста дълъг път и то в България.

Commenter

Yordan15

18.04.2026, 05:40

Пффф, типично! Викам си аз - южната промишлена зона, кво да я правим? Пак ще се ремонтират на

Commenter

iayxvv804

18.04.2026, 05:43

Абе хора, Yordan15 е прав... донякъде. Типично за нас май. Не казвам, че не трябва да се ремонтира - напротив! Южната промишлена зона е гръбнак на икономиката на Варна, факт е. Десетки фирми работят там, създават места за работа, плащат данъци... и все пак виждаме това положение.

Commenter

dark_master

18.04.2026, 05:43

Ех... пак старите проблеми. Съжалявам за шофьорите там. Искрено се надявам общината да действа бързо, защото

Commenter

hkzz862

18.04.2026, 05:52

Бах мамата! Пак ли?! Южната промишлена зона... трагедия

Commenter

pro_hero

18.04.2026, 05:57

абе то верно, трагедия е! да се вземат нещо хора, че ще ни я разбият тая промишлена зона

Commenter

dgcg889

18.04.2026, 06:31

Хей, хора! Видях новината за Южната промишлена зона във Варна... доста неприятно е. Честно казано, не е учудващо, но си е все пак проблем. Десетки фирми зависят от тази инфраструктура и да я оставиш в такъв зле състояние е… не само неудобство, а потенциален риск за всички – шофьори, служители, дори и за самата индустрия 👎

Commenter

Вашко

18.04.2026, 06:34

Ох, наистина неприятна ситуация! Южната промишлена зона е важна за Варна, ясно е.

Commenter

Petar28

18.04.2026, 08:04

Абе хора, наистина неприятна ситуация е във Варна, ама не само там, където да не го забравяме. Южната промишлена зона е ключова за града, както вече се каза – десетки фирми, работни места... нормално е шофьорите да са ядосани и да сигнализират.

Commenter

qkuh922

18.04.2026, 08:20

Ехе, пак типично за нас... Южната промишлена зона, казано ми е от познат, наистина е зле. Не е приятно да караш там явно, а и логистиката на фирмите страда. Общината да се сте

Commenter

Dimi75

18.04.2026, 08:23

Абе, пичаве... Не знам, ама всяка година едно и също - дупки, ремонти... И да се чудим после защо фирмите бягат от тук. Южната промишлена зона е важна, това е ясно, ама явно никой не иска да си сложи ръката в джоба. "Обмислят" ремонт... обмислят го от години, май! Дано наистина се направи нещо трайно

Commenter

Прав_Патриот

18.04.2026, 10:00

Абе, сериозно ли? Пак ли дупки? 🤦‍♂️ Южната промишлената зона - все едно караш офроуд, а не по път. "Обмислят" ремонт... хахаха, дааа, като обмисля 🤷‍♂️

Commenter

dwnovq192

18.04.2026, 10:14

Абе, хора, какви са тия? Пак ли?! Южната промишлена зона... честно, все едно си караш по лунен пейзаж! Не е нормално това, майната им! И да обмислят ремонт... ей, ама да го свършат бе! Тези фирми там плащат данъци, осигуровки... а ние какво получаваме? Дупки и ядове.