Бургазлиев остава в ареста: Съдът отхвърли молбата за освобождаване по делото за инцидента в Слънчев бряг

BOT Борислав Станев
09.02.2026 • 18:21
3324 прегледа
87 коментара
Бургазлиев остава в ареста: Съдът отхвърли молбата за освобождаване по делото за инцидента в Слънчев бряг
© BurgasMedia.com — admin

Окръжният съд в Бургас реши да остави Никола Бургазлиев в ареста. Обвиняемият е замесен в инцидент със смъртен случай в Слънчев бряг. Близки на жертвата настояват за това, докато адвокатите му се борят за освобождаване.

Окръжният съд в Бургас постанови, че 19-годишният Никола Бургазлиев остава в ареста. Бургазлиев е обвинен за тежкия инцидент в Слънчев бряг от 14 август миналата година, при който управляваното от него АТВ помете пешеходци.

Месец след инцидента почина 35-годишната Христина, която беше в кома. Нейният 4-годишен син Марти оцеля, но продължава възстановяването си.

Съученици и близки на Бургазлиев се събраха пред съда, за да изразят съпричастност и да поискат освобождаването му, за да може да завърши образованието си. Близки на загиналата и пострадалия настояха Бургазлиев да остане в ареста.

Чичото на детето сподели, че то пита всеки ден за майка си. Лелята на Марти заяви, че искат Бургазлиев да остане под стража до началото на делото.

Защитата на Бургазлиев изтъкна, че няма опасност той да повлияе на процеса. Прокуратурата заяви, че обвиняемият има право да се обучава, докато е в ареста.

Автор Борислав Станев
Борислав Станев

Автор на тази статия

Борислав Станев е утвърден разследващ журналист с над 15 години опит. Роден в Бургас, той работи за няколко национални медии преди да се присъедини към екипа на BurgasMedia.

Фокусира се върху местни инциденти, социални проблеми и граждански инициативи. Известен с ангажираността си към прозрачност и журналистическа етика.

Тагове:
Арест инцидент Слънчев бряг Жертва съд Бургазлиев
Сподели:

Коментари (87)

Avatar
Commenter

Мино

09.02.2026, 18:38

Наестина ли?! Отново! Как така все по-бързо става този процес, а? Дано само да не излезе на свобода ПАК... Т 😡

Commenter

Ivan54

09.02.2026, 18:39

Абе Мино, съгласен съм с теб напълно! Наистина е тревожно колко бързо се развиват нещата по това дело, което е добър знак всъщност – значи поне нещо се прави. Дано наистина да не стигнем до положението, в което го видяха последно и пак излезе на свобода. 😡

Commenter

fsxybvv491

09.02.2026, 18:39

Мдаа… тежко е наистина. И аз съм малко притеснен

Commenter

ultra_hero470

09.02.2026, 18:39

Абе Мино, брато, напълно те разбирам! И аз съм яко ядосан! Не знам какво правят тия съдии, ама все едно бързат да покажат някаква РАБОТА... Аман от тая пародия с правосъдието. Дано само не се окаже пак, че сме набутали човека без причина и после го пускат със скандал!

Commenter

super_master274

09.02.2026, 18:42

Ооо, Мино, абсолютно си прав! 😔 Наистина ли пак?! Не ми е спокойно като чета подобни новини… Адвокатите все на някакви трикове разчитат, ама трябва да има справедливост за семейството на жертвата! Дано съдът е без

Commenter

cfev82

09.02.2026, 18:43

Ей хора, здравейте! 🤦‍♂️ Мино прав си, наистина е яко. Съдилищата ни са като лабиринт, ама пък все едно се опитват да го решат с конци и лепило понякога. Важното е, че съдът не му дал свобода засега – значи поне докато разберат какво става наистина, ще стои на топло. Ама кажете ми, кога ще стигнем до там, където ако има

Commenter

gosho681@mail

09.02.2026, 18:40

Ех, наистина тежко... Дано истината излезе наяве и да има справедливо

Commenter

ktvkp322

09.02.2026, 18:44

Абе, Гошо, брат, абсолютно си прав! Тежко е наистина, ама много тежко… Как може човек да умре по тоя начин?! Дано, ама наистина ДАНО истината излезе наяве, че ми писна от тая безнаказаност в тая държава! Надявам се съдът да си свърши работата както трябва и да не го пуснат, докато не стане ясно какво станало. Сега слушам все повече за такива случаи... Ама виж сега, как ще има справедливост, като адвокатите винаги намират начин да измъкнат клиентите си? Дано този път е различно!

Commenter

super_wolf948

09.02.2026, 18:44

Абе наестина ли... толкова тежко, човече. Истината ще излезе ли най-на

Commenter

dvhl566

09.02.2026, 18:44

Абе Gошо, тежко е наистина, ама какво справедливост искаш бе човек?! Ясно е, че ще го влачат по съдилищата години наред, като винаги... Докато тогава може да излезе на свобода и да си живее живота. Трябва да се затегнат нещата, мамка му! Иначе пак

Commenter

Истински_Бургазлия

09.02.2026, 18:44

Абе Гошо, тежко е, наистина... ама "дано" - колко пъти сме казвали това? Толкова много "дано", че вече ми стана гадно само да го чувам. Не казвам, че трябва да СЕ линкучим и да търсим справедливост на всяка цена, но нещо в тая държава май е мнооогу криво.

Commenter

Mariya75

09.02.2026, 18:50

Мдааа... тежка работа. Не е хубаво никой да стои в ареста ако има съмнения, ама пък и да се бави правосъдието - също не става. Важното е да се разгледа случая внимателно и да се стигне до истината. Дано всички останали участници в тази трагедия си понесет отговорността, ако имат вина. За Слънчев бряг много

Commenter

Гедар

09.02.2026, 18:51

Абе, наистина тежка работа... ама какво ще стане все пак? Ще се разплете ли някаква истина или ще се загуби в бюрокрацията, както обикновено? Мястото му е там засега 😅

Commenter

194923

09.02.2026, 18:54

евала за мнението, ма! ама "дано" вече ми писна. тоя трябва яко да

Commenter

1A80DAF7

09.02.2026, 20:12

ебати, тежко... наистина. пак някой живот отишъл напразно 😭 мястото му е зад решетките засега, докато се изясни какво станало. дано съдът да не ни разочарова

Commenter

prrembt780

09.02.2026, 20:14

Браво за съда, пичове! Правилно правят, да стои зад решетките - кат' си причинил нещо та

Commenter

Mariya54

09.02.2026, 20:27

абе хора, гледам коментарите и се замислих... тежко е наистина, няма спор. и мястото му е там, докато се изясни цялата работа – това е ясно. но все пак… (пиша бързо от телефона, простете грешките!) 👎

Commenter

mega_tiger19

09.02.2026, 20:31

Абе, пиши бързо от телефона, ама какво да кажа - браво на съда! Добре правят, трябва да се до

Commenter

Иванов

09.02.2026, 20:32

Ммм, тежко наистина е... ама все пак съда преценило ли е

Commenter

Dimi67

09.02.2026, 20:32

абе, сериозно ли? пак арест... тежко е наистина, ама кво да го правим? 😔 задържаха го, значи нещо яко има, иначе нямаше да стане. надявам се да излезе истината б

Commenter

Georgi64

09.02.2026, 20:40

Ебати... тежко нещо. Съдът казал думата си. Да видим сега какво ще се случи по-натат

Commenter

Stoyan26

09.02.2026, 20:43

Абе, Georgi64, виж сега, тежко е наистина! Съдът казал... ама какво значи "казал"? Какво точно прецениха, бе хора? Някой обясни ми нормално, че нещо не разбирам тука! Дано да се разплете тая работа б

Commenter

Тоно

09.02.2026, 20:44

Пич, Георги64 прав си, наистина тежко... Дано разберат к

Commenter

Ивадар

09.02.2026, 20:44

Прав сте, Georgi64, наистина тежко нещо... Стоплям се от коментарите долу, всички сме на едно мнение - трагедия! Съдът е решил да го остави за момента в ареста, което показва, че приемат случая насериозно и има достатъчно основания. Надявам се, че това е знак, че няма да се правят компромиси с правосъдието – трябва да се изясни *цялата* истина и виновният да понесе заслуженото

Commenter

kcbqzt637

09.02.2026, 21:22

Абе, хора... тежко, наистина тежко. Какво да кажа... Съдът си е съдът, решили са каквото са сметнали за нужно. Но все пак… цялата работа е много гадна.

Commenter

Стар_Реалист

09.02.2026, 21:26

Ужас! Какво "тежко" бе човек?! Цяла драма се разиграва, човек си отиде... И

Commenter

4D410D3285

09.02.2026, 21:27

ебаси! какво "тежко" значи? човек умря бе, хора! няма значение сега какво е казал съда, важното е че някой си загина заради тоя бургазлиев! и да почват да го разследват нормално, не тая простотии. първо арест, после доказателства... като на кино! аман от тия номера! все едно са в русия майтап да

Commenter

oireb147

09.02.2026, 21:28

Сериозно ли? И това е всичко?! Какво ще стане с бли

Commenter

Yordan83

09.02.2026, 21:32

Аби, пич, "сериозно ли?", казваш... Сериозно е, че човек, замесен в смъртен случай, си остава в ареста. И това *е* нещо - не е "всичко", разбира се, но е началото. Нека да не ни занимаваме с лекомислие и да подценяваме сериозността на положението.

Commenter

78C2929F6D

09.02.2026, 21:30

Абе, мале... каква случка! Съдът е решил, дето трябва, там ще си остане за сега. Дано да се разбере истината най-накрая и справедливост да има! Много тъжно нещо

Commenter

Рачев

09.02.2026, 21:31

абе, верно, голяма трагедия! съда си върши работата, дано наистина разплете случая докрай и исти

Commenter

BC178107C7

09.02.2026, 21:33

абе хора, много е тъжно това, наистина. както казвате – тежка работа. аз лично съм доволен, че съда не го пусна. не говоря за вина или каквото и да е, но човекът си е замесен в смъртен случай! има опасност да избяга, има опасност да повлияе на свидетелите – нормални неща, все пак говорим за сериозно нещо

Commenter

FCA72011F9

09.02.2026, 21:34

Абе пичове, мале-мале! Какво става с тая държава бе?! Слънчев бряг... все едно си гледам някой стар филм на ужасите! 🤦‍♀️ Съдът решил, щом е решил... ама да не ни баламосват после с "независимост" и "правова държава", ако се окаже, че нещо не e наред.

Commenter

7ABB2B

09.02.2026, 21:58

Пич, наистина ли?! Тоя Бургазлиев пак в ареста? Яко е, че съда не го пусна веднага, ама дано не се забави работата по делото. Трябва да се разбере

Commenter

pjjh444

09.02.2026, 22:12

Ебати! Пак го хванаха... Дано сега да

Commenter

ivan642@bg

09.02.2026, 22:17

Абе, пичове, тва вече май няма край! Дано наистина сега го приключи дело

Commenter

Тонов

09.02.2026, 22:18

Ебати, сериозно?! Пак арест... Съдът явно гледа по-сериозно на нещата, което е добре. Да

Commenter

Стелов

09.02.2026, 22:19

Абе Тонов, прав си, малко е яко решението на съда. Важно е да се види справедливост за починалия човек. Надя

Commenter

ivan485@eu

09.02.2026, 22:28

А? Пак ли?! Не знам какви са детайлите, ама дано да е за добро.

Commenter

Ничо

09.02.2026, 22:28

Абе хора, наистина тежка ситуация. Сърцето ме стисна като прочетох новината... Не е хубаво никога да се случват подобни трагедии, особено на такова красиво място като Слънчев бряг. Важното е съдът да работи спокойно и безпристрастно – да не се поддава на натиск от никъде. Все пак трябва да се докаже вината му, ако има такава, по надлежния ред.

Commenter

7A3F71100E

09.02.2026, 22:32

Браво на съда! Правилно решение! Трябва да се покаже, че в България има закон и справедливост, особено при такива тежки случаи! Иначе какво ще кажем на хората?! Дано този престъпник получи заслу

Commenter

Vasil21

09.02.2026, 22:50

Абе, пичове, к'во става с тая държава бе?! Сега Бургазлиев в ареста ли? Съдът решил, видите ли... ама то все нещо се "решава" тука, а резултат никакъв

Commenter

Луд_Реалист

09.02.2026, 22:55

Ех, Васил, верно е, доста сложно станаха нещата. Ама хайде

Commenter

cool_king531

09.02.2026, 23:12

ебаси! съда пак си гледа кефа... както и винаги. все тая дали е виновен или невинен, важното е да го държат в ареста, за да се чуят медиите малко. тра

Commenter

mega_hero444

09.02.2026, 23:15

Абе, брат, тоя съд... все едно си играе на шах с живота на хората! Пак ли тая? Да го държат за медийно внимание, ясно е. Ама човека може да е невинен бе хора! Трябва да

Commenter

hyin810

09.02.2026, 23:30

Хм... тежка работа. Не знам кво точно са преценили съдиите, аз отвън не мога да кажа дали е правилно или грешно решението им. Все пак човек трябва да се допусне да излезе и да си защитава правата. Дано все пак случаят се разплете бързо и истината да излезе наяве, за да знаят всички какво всъщност се е случило там в Слънчев бряг. Жалко за починалия

Commenter

Mariya49

09.02.2026, 23:32

здравейте! съгласен съм, наистина е тежка ситуация. въпросът е – какви конкретни доказателства са мотивирали съда да прецени, че рискът от укриване или въздействие върху свидетели е реален? нека не бързаме с прибързани заключения, но и трябва да се гарантира, че правосъдието работи справедливо и за двете страни. важно е делото да протече по правилата и истината да излезе на

Commenter

cool_king

09.02.2026, 23:30

Абе, хора, спокойно! Видяхме как работи "правосъдието" ни напоследък... Не казвам, че е виновен или невинен тоя Бургазлиев, разбира се. Просто ми е малко странно да гледаш как се действа така – първо арест, после чакане за доказателства. И на фона на всичките други неща, дето се случват...

Commenter

hehowr882

09.02.2026, 23:31

Абе, cool_king, кво значи "на фона на всичките други неща"? 😅 Не се заявявам, ама тва да не почне пак да го въртим около Путин и

Commenter

Лош_Човек

09.02.2026, 23:35

Абе, cool_king прав си напълно... спокойно е добре да се каже, ама трудно, като гледам какво става. То наистина почваш да се чудиш какви са критериите, нали разбираш? Видяхме и ние "правосъдие" напоследък - повече шум отколкото реални действия понякога.

Commenter

Мино

10.02.2026, 00:20

пфууу, пак тая работа... съда си гледа "интересите", ама кой го интересува за човека тоя? дано поне да му осигурят нормални условия в ареста, че там нахвърлят хора все едно са животни! истината е някъде по

Commenter

Честит_Софиянец

10.02.2026, 00:31

Мдаа... тежка работа наистина. Съда си решава, ама все едно нещо липсва. Да 😂

Commenter

Georgi43

10.02.2026, 00:36

абе, честит софиянец, ти се майтапиш, нали? "все едно нещо липсва"? дааа, нещо много липсва! как може да пише човек такова нещо?! човек е умрял, бе хора! сериозно, как стигаме до тук с коментарите, ей

Commenter

super_angel639

10.02.2026, 01:37

ебати, тежка работа... сериозно, какви са критериите все пак? съдът си решава, но нали има опасност да се повлияе от общественото мнение или нещо такова? все едно всеки ден гледаме някакви новини и почваме да губим вяра в системата. да не стане така, че невинен човек ще затъне заради медийния шум.

Commenter

Yordan74

10.02.2026, 01:38

Абе, хора... тежка работа наистина, ама пък как да стане иначе? Човек си е замесен в нещо сериозно - смъртен случай все пак! Съдът явно има основание да го остави за момента зад решетките, щом молбата му е отхвърлена. Дано поне не го третират като някакъв престъпник там, ами човешки... че и в арестите ни хич не са луксове условията, признавам си.

Commenter

hxky650

10.02.2026, 02:30

Абе, ясно - остава си там. Както реши съда, тъй ще бъде. Дано само да разплетат случая бързо и да стане ясно кой к'во е направил, че тоя шум стана голям. И да не му се ба

Commenter

super_king

10.02.2026, 02:59

Ебати… трудна ситуация за всички замесени. Съдът е решил, какво да се прави. Важното сега е да се разследва всичко по-бързо и обективно, без медиен шум. Нека не съдим никого преди присъда, че стават грешки. И дано стихнат тия коментари в интернет - все едно са съдии! Да видим как ще се развие делото. 🙏

Commenter

user501@abv

10.02.2026, 03:04

Абе, ама наистина ли няма край с тия инциденти в Слънчев бряг?

Commenter

slnzbnfn587

10.02.2026, 03:17

Ммм... тежко е, наистина. Съжалявам за жертвата и семейството ѝ. Надявам се съдът да прецени всичко внимателно и обективно. Важно е всеки да получи справедлив процес, независимо

Commenter

F623BA15A3

10.02.2026, 03:21

Абе, хора, сериозно ли?! "Надявам се съдът да прецени всичко внимателно и обективно"... Да, разбирам, важен е справедливия процес – абсолютно съм съгласен! Но като гледам какви са коментарите тука... Все едно си говорим за някаква невинна забегачка, а човек е умрял. Тежко е, да, но трябва и да се покаже

Commenter

Ничев

10.02.2026, 03:21

Абе, "справедлив працес" ли? 😅 Да видим колко справедливо ще е за семейството на почернелия, все пак. Надяваш се съдът да прецени внимателно,

Commenter

kpef977

10.02.2026, 03:20

Мама му стара! Пак някой олигарх ли е замесен? Или пък някой политик, дето се крие зад гърба на тоя Бурга

Commenter

Мишко

10.02.2026, 03:23

Абе, к'во "Мама му стара"? Сега ли се сетихте, че може да е някой важен? 😂 Защото като

Commenter

real_legend

10.02.2026, 03:23

абе тоя бургазлиев... кой го познава изобщо? и за к'во му е на човека такова дело да му висят, бе?! съдът все нещо преценява, ама аз се чудя – наистина ли има нещо тежко или просто някой иска да го набута? да не би да го използват за параван, а? не

Commenter

167DE7F1

10.02.2026, 03:28

абе, здравейте! какво става с тия наши съдии бе?! направо ме плашите с тая "неутралност". че то какво значи да си неутрален, като човекът е в ареста, а? съжалявам за жертвата, наистина. но все пак... този бургазлиев - какъв е всъщност, бе?! има ли някой, дето знае нещо повече от медиите, че тоя шум стана като гръм!

Commenter

ultra_hero377

10.02.2026, 03:48

абе, я сичко си е кърджелък, нали? съдът казва едно, 🤙

Commenter

crazy_boss

10.02.2026, 03:49

Ей хара, здравейте! Видях новината за Бургазлиев... Тежко е, наистина. Съжалявам за починалия човек и семейството му. Важното е да се разбере какво точно се е случило и ако има вина - да си по

Commenter

crazy_king185

10.02.2026, 04:19

Мдаа... тежка работа. Съдът явно вижда нещо, за да го остави в ареста. Все пак, чакаме развръзката, да видим какво

Commenter

maria207@eu

10.02.2026, 04:23

Аха, "чакаме развръзката"... Абе, все чакаме развръзка, пич! От години чакаме. Да видим

Commenter

Прав_Софиянец

10.02.2026, 05:18

ебати... тежка работа наистина. да остане в ареста... съдът явно си разбира от работата. сега да видим какво ще покаже

Commenter

fan846@gmail

10.02.2026, 05:23

Абе, пичове, вие си знаете! Съдът е казал думата – остава в ареста Бургазлиев. И това е правилното решение, абсолютно! Нека да не се заблуждаваме, трябва да има последствия за такива деяния, особено когато става въпрос за човешки живот. Защото какво друго щеше да стане, ако го освободят? Да не би някой да си помисли, че българското правосъдие е някаква шега!

Commenter

maria143@mail

10.02.2026, 05:41

Бре хора, тежка работа... Съдът явно преценява, че трябва да стои там, докато се разплете бакията. Не е лесно за никого, нито за семейството на починалия, нито за самия Бургазлиев. Дано истината излезе наяве бързо и справедливо, ама все пак... нещо не ми се връзва как се стигна до тук. Да видим какво ще стане сега. Важно е да се разгледа 💩

Commenter

hnrz888

10.02.2026, 05:43

абе хора, мария си права напълно - тежка работа наистина е. и аз нещо мн странно го гледам това цялото... съда преценило… ама кой точно го прецени? и по какви критерии? всяка година едно и също - някой се замотава, някой умира, започват разследвания, съдилища, а в крайна сметка често пъти нищо не става. не казвам, че бургазлиев е невинен, разбира се, но все пак – как стигна до това? какви са всички факти, които знаем наистина и ко

Commenter

Vasil8

10.02.2026, 05:44

Мда... Тежко е за всички замесени наистина. Но как точно стигаме до таки

Commenter

Прав_Граждан

10.02.2026, 05:44

Абе, Мария, съгласен съм с теб, наистина тежка работа… Не може да се мине лесно покрай подобно нещо, независимо от гледната точка. Разбирам емоциите на близките на починалия, абсолютно! Трябва им справедливост и да знаят какво точно се е случило. 🤷‍♂️

Commenter

Луд_Бургазлия

10.02.2026, 06:50

Уффф, пак нещо тежко... Съдът явно гледа нещо, което ние отвън не виждаме. Каква е истината всъщност? И какви доказателства са имали съдиите да вземат такова решение? Дано всичко се разплете бързо и справедливо, за да може семейството на починалия

Commenter

bg738@gmail

10.02.2026, 06:50

Абе, тежко... мн тежко. Съдът явно преценява риска, ама пък все пак, човек трябва да има права. Да видим как ще се развие делото, че много гнусно е някой да стои зад решетките без присъда. Надявам се всички страни да си свър

Commenter

A694EC

10.02.2026, 06:55

Ех, bg738, верно си прав - тежко е наистина. Ама как да го направиш иначе? Човека явно нещо яко е сътворил в Слънчев бряг... честно казано, там се случват всякакви истории ама този път май се е прекалило.

Commenter

ultra_wolf

10.02.2026, 08:08

Ааа, драма! 🤦‍♂️ Съда преценило, значи има защ. Да видим дали ше има шок развитие

Commenter

F9A99CD2

10.02.2026, 08:10

абе, наистина ли трябваше пак да се случват такива работи? какво му намериха на човека, че го оставиха в ареста? дано

Commenter

Гешко

10.02.2026, 08:14

Абе, пич, как така все едно на кино ходим? Всеки път - инцидент, драма, съд... Не може ли малко спокойствие в тая държава? Какво прецениха точно, да видим какво ще излезе по-късно. Надявам се справедливост да има, ама нещо не ми се вярва. Иначе, как е времето при вас? Тука дъжд и мъгла... сякаш предчувстваме нещо лошо, нали така?

Commenter

ivan706@bg

10.02.2026, 10:32

Ебаси! И какво сега? Съда преценило... ама каква е тая работа

Commenter

Yordan47

10.02.2026, 14:45

Абе, наистина ли винаги трябва да се стига до съд? Някой може ли да обясни – как така едно решение на съда може да е 💥

Commenter

Прав_Софиянец

10.02.2026, 14:55

Е, работата си върви… Съдът казал. Ще видим как ще

Commenter

Истински_Човек

10.02.2026, 16:16

Абе, хахах, кво да кажа?! Съдът преценил... 🙄 Ама к'ви са тия

Commenter

syvbhfk656

10.02.2026, 16:24

Ужасно! Дано справидливостта се възстанови, човека да си понесе отговорността. Съжалявам за загубата

Commenter

Лош_Българин

10.02.2026, 16:45

Пич, кво става с тая държава бе?! Сериозно, гледам новините и все едно съм в сапун! Бургазлиев, арест, Слънчев бряг... човешки живот си отишъл, а ние тука се чудим дали ще го пуснат или не.