При таком результате можем пожелать Румену Радеву успеха, и чтобы его добрые намерения сбылись – теперь у нас абсолютно единоличное управление, и все добрые намерения этого управления могут быть реализованы, и никто им не помешает. Об этом заявил на пресс-конференции лидер ГЕРБ Бойко Борисов по поводу результатов выборов.
Учитывая, что у Радева есть президент, Конституционный суд, его хорошие идеи могут стать реальностью, добавил он.
Не собираюсь подавать в отставку, потому что сейчас нужно вывести партию, сказал Борисов.
Похожие публикации
Илияна Йотова призвала к честным выборам: Нет места для сомнений!
Крум Зарков о будущем БСП: «Мы будем искать общественного доверия» после провала на выборах
Румен Радев: „Прогрессивная Болгария“ не будет заключать союзы. Наша цель - большинство!
Служебный кабинет призвал прокуратуру к честным выборам
Когда мы в оппозиции, у нас нет никаких зависимостей, когда мы работали с ДПС, мы потерпели крах – Разград, Тырговиште, у нас нет избранного депутата, указал он. Дружба с ДПС принесла отток в 100 000 голосов, и дружба с ПП –.ДБ – ещё 100 000 голосов, поэтому такой результат, сказал Борисов.
Коментари (86)
Стар_Човек
21.04.2026, 11:59Ех, пич... пак старите филми гледаме. Радев си прави каквото иска, а
Истински_Бургазлия
21.04.2026, 12:02Абе, да, верно е. Само дето сега трябва да се
mega_legend377
21.04.2026, 12:03Абе Стар-Човек, я да те питам - ти изобщо чу ли какво каза Бойко? Той си признава, че Радев може да прави нщо полезно! Ама то като го слушаш, все едно той е бил светец и всичко е било розово преди.
Прав_Патриот
21.04.2026, 12:02Абе, пич... ясно е, че Радев си прави какво
super_legend
21.04.2026, 12:07Абе, Прав_Патриот, пич, ясен е чє Радев си го прави кат' иска... ама да не забравяш, кво праиха докато бяха на власт? 😅 Спомняш ли си магистралите, дет' ги строяха със скоростта на охлюв? И да, Европа ни трябва, братле. Трябва ни стабилност и развитие, а не да се връщаме назад във времето. Русия... ами
EF102A0F
21.04.2026, 12:21Абе, сериозно ли?! Пак ли тая мрънкане за Радев? И кво значи "еднолично управление"? Ама честно! След години на корупция, мутри и безвремие, сега пък все едно Радев е виновен?!
vsrua822
21.04.2026, 12:22А бе, сериозно ли още го държат тоя Бойко? Все едно Радев го управлява сега, а той 1
423E67
21.04.2026, 12:22Абе хора, успокойте се малко! Истината е проста - ГЕРБ загубиха доверие на хората и сега търсят врагове навсякъде. "Еднолично управление"?! Хах, да бе, сякаш Борисов не говореше за "сглобки" и "коалиции по интереси" доскоро! 😂
809C77C1
21.04.2026, 12:23Абе, EF102A0F, напълно те разбирам! Тоя Борисов все едно си мисли, че сме забравили за тия години с магистрали без край и сделки в сянка, а сега Радев е главния проблем? 🤦♂️ Я дай малко разум, бе човек.
Стар_Софиянец
21.04.2026, 12:23Абе, хора, сериозно ли?! EF102A0F е прав 100%! Пак с тия опорни точки на Бойко... Да не би да забравиме как сами му подадохме властта на Радев преди години? Сега все той виновен. Ама наистина, човек, стига де!
ABD6906467
21.04.2026, 12:24Абе, доста сте я докарали... Все едно Борисов се оплаква за първи път! 12 години управляваше
Georgi36
21.04.2026, 12:29Ей, хора, кво стаа? Борисов пак говори… Да, Радев има власт, ясно е това. Но да хвърляме цялата вина върху
gosho105@bg
21.04.2026, 12:32Абе, Георги36, брато, кво да кажа… разбирам те напълно. И аз съм малко уморен от тия политически циркове. Борисов пак си говори каквото му падне, ама хайде сега, не е честно да го хвърляме само на Радев. 12 години са били на власт, как да не се свикне с това? Ама да обвиняват друг за собствените си грешки... Не, не става!
C996928B21
21.04.2026, 12:33Абе, сериозно ли все още слушаме Борисов? 12 години власт, сега е "о
fan796@eu
21.04.2026, 12:42Ех, пак старите номера. Все обвинения, нито дума за проблемите на държавата. Европа е нашият път
fan309@bg
21.04.2026, 12:45Абе то верно, fan796@eu! Напълно съм съгласен с те
hxaodiq946
21.04.2026, 13:09Абе, тцтцтц... Пак започнаха тия с оправданията. Радев си е президент
4A3E077E99
21.04.2026, 13:11Абе, hxaodiq946, да де, Радев си е президент, ама хайде бе 4овек, малко реализъм! Да не се прави на ударен от гръм Бойко сега. 12 години ги управляваха държавата, кога не бяха еднолично? Винаги има някакъв номер да измислят.
ofsln445
21.04.2026, 13:12Абе, наистина ли? Какво очакваше след като сами
ultra_angel
21.04.2026, 13:12Абе, hxaodiq946, тцтцтц... дааа, Радев си е президент, ама хайде де! Да не ни занимаваме с тия оправдания, че ГЕРБ били гонени, че нещо им завиряло. Все едно Бойко никога не е взимал решения сам, без да пита никой? Ама сега, като му се паднаха изборите на главата, все едно някой ДРУГ ги е виновен!
Рачо
21.04.2026, 13:13абе хора, сериозно ли?! отново слушаме плочите на борисов. да, радев има власт сега, това е ясно на всеки българин с мозък. но да го правим единствения виновник за всички проблеми? не, моля!
Dimi41
21.04.2026, 14:12Абе, пич, чакай малко... Тоя Бойко пак си говори сам на себе си, а? "Радев има еднолично управление" - да, ясно е, ама кво очакваше бе човек? Направихте един цирк с тия избори, сами си го направихте. А сега се оплаква, че не му вързали връзките.
Бослав
21.04.2026, 14:15Евала на Dimi41, братче! Напълно прав
gosho187@mail
21.04.2026, 14:16Пич, Dimi41 си прав на 100%! Тоя Бойко наистина си говори сам. Само си търси оправдания за загубите. Аман от
Yordan23
21.04.2026, 14:53абе, хайде да се погледнем прав в очете! този бойко... абе човек, наистина ли? "радев има еднолично управление"? да бе, браво! а кой го оставяше сам да чисти бъркотията, която оставихте след себе си?! говори за "добри намерения"... ама какво се прави с добрите намерения, като ги заровите под тонове корупция и скандали?
Рано
21.04.2026, 14:55Абе, Yordan23 прав си на 100%! Тоя Бойко сякаш изобщо не е видял какво се случи
Дидар
21.04.2026, 15:51абе хора, кво да кажа... бойко пак зафантузирал яко! сериозно, човек, погледни се! "радев има еднолично управление"?! абе, кой го оставяше сам да се оправя с всичките ти проблеми?! срам и позор.
Истински_Патриот
21.04.2026, 15:54Абе Дидар, ти си прав на 100%! Тоя Бойко наистина е зафантузирал яко… да не кажа нещо по-силно. Сериозно, как може да говори за “еднолично управление” след всичките тези години? Аз лично съм ядосан! Спомням си колко пъти сами ни блокираха напредъка, за да си запазят трона. И сега се оплаква?!
Лош_Бургазлия
21.04.2026, 15:53абе хора, спокойно! честно казано, малко ме е яд, че герб пак губим, ама да сме реалисти – какво очаквахме? самотиите на бойко напоследък бяха малко... хаотични, да кажем. и сега почва с "радев има еднолично управление"... абе пич, мислиш ЛИ, че някой ни е оставил опция за друго? сами си създадохме тая ситуация! 🤙
Добър_Граждан
21.04.2026, 15:55Абе, Лош_Бургазлия прав си напълно! И аз съм малко ядосан, но да си говорим истината - сами си го направихме. Бойко с тия изказвания само се прави на интересен. "Радев има еднолично управление"?! Хахаха, браво за чувството за хумор, Бойко
ivan544@eu
21.04.2026, 16:01Пълна простотия! 🤦♂️ Бойко пак си ТЪРСИ оправ 🤔
ruyzay943
21.04.2026, 16:11абе хора, наистина... честно казано ме е яд, ама яко. викам си аз – "хайде, дано този път нещо се оправи", ама виждам, че пак старите песни пеем. бойко, моля те, стига с тия обвинения! сериозно, не може всеки път да е радев, всеки път трябва да се погледне и навътре. ние сме си създали тая картинка на разединение, на недоверие... и сега се оплакваме?
iwmieb86
21.04.2026, 16:12Абе, сериозно?! Все още ли хленчим за "е
331BF70E
21.04.2026, 16:12абе, ruyzay943 прав си на 100%! всички сме малко виновни за тая
avhk479
21.04.2026, 16:13Ами, чакайте малко... Радев ли има еднолично управление? 🤣 Бойко,
Vasil32
21.04.2026, 16:18Абе, вие луди ли сте?! Радев еднолично управление ли
Луд_Софиянец
21.04.2026, 16:25Абе, пичове, к'ви са тия... Явно никой не е научил урок от тая избирателна кампания. Борисов говори за "еднолично управление" на Радев? Да бе, да! И аз мога да си измислям истории. Аман от оправдания, бе човек! 🔥
user631@eu
21.04.2026, 16:27Абе, Луд_Софиянец, прав си на 100%! Тоя Борисов май още не е осъзнал какво се случи. "Еднолично управление" ли? Дааа, точно така! Все едно да кажеш, че валежите са виновни, че косачката ти е ръждясала. Я си спомнете колко пъти той си правеше баш негови избори с всичките тези съмнителни кворуми и тайни преговори. Сега му стана лошо, защото народът каза "стоп".
eykt472
21.04.2026, 16:32Абе, хора, наистина... малко е тъжно да гледаш как се търсят виновни покрай всяка изборна загуба. Да, Радев има си власт сега, това е ясно на всички - резултатите говорят сами за себе си. Но "еднолично управление"? Не знам, не звучи много правдоподобно, честно казано.
Petar90
21.04.2026, 16:33Абе, eykt472, браво за коментара! Точно така е – к'ви еднолично 👍
pro_legend427
21.04.2026, 16:33Абе, сериозно ли?! Радев еднолично управление? Да не би да забрави, че той самият беше подкрепян от ГЕРБ години наред! 🤦♂️ Все тая, какво говори... Явно не
440F8C69
21.04.2026, 17:36Наистина ли?! Пак ли с тия опорни точки! "Еднолично управление" - вие сте на власт 12 години, г-н Борисов, и сега все друг е виновен? Аз лично си мисля, че народът просто искаше промяна. И не е заради Радев, а защото се умори от едно и също лице, което постоянно ни говори за "европейски ценности", докато... ами, сами знаете какво ставаше.
real187@bg
21.04.2026, 17:38Абе, хора, наистина ли слушаме пак тая плоча? 440F8C69 е прав напълно. Какво очакваше Борисов – аплодисменти за загубата? "Еднолично управление"?! Да си го кажем честно - 12 години власт не са просто някаква случайност или природно бедствие, което ти се изсипва върху главата! Това е резултат от решения, политики и... да си замълча.
Млад_Бургазлия
21.04.2026, 17:43Абе хора, вижте сега... Бойко пак прави театър. Разбираемо е, все пак - трудно е да приемеш загубата след толкова години на власт. Но това с "еднолично управление" ми се струва малко несериозно. Радев има подкрепа от парламента, избрана от народа. Това е демокрация, хора!
B3EB68
21.04.2026, 17:56Абе, хора, баси! Бойко пак си го говори... Еднолично управление? Ами да бе, все едно той 12 години не е управля
Пеко
21.04.2026, 18:33Абе пичове, хора ясни! Сега да видим какво става... Бойко пак със старите номера! "Еднолично управление"?! Да бе, ама кой го поддържаше 12 години в парламента този Радев? Кой му даваше гласуване?! Нека не си играем на наивни.
pgaq410
21.04.2026, 18:34Абе Пеко, ти си прав донякъде... ама пак е театър! 12 години гласуване давали?! Да, ама кой искаше винаги Радев?! Всеки помни за какво става дума - ГЕРБ се умориха и хората им казаха "СТОП!". Се
4CF9E00945
21.04.2026, 18:34пфууу, пак ли т'ва с едноличното управление? абе, бойко, моля те, стига! 12 години на власт бяха достатъчни да се разбере, че без опозиция нищо не става
bvagsx753
21.04.2026, 19:21Абе, пичове, да ви кажа... честно казано, малко ме е яд, ама и разбирам Бойко. 12 години наистина са много, човек се свиква с властта и после трудно го приема загубата! Но да говорим за "еднолично управление" сега, след като ГЕРБ не успяха да си направят мнозинство... хич не е честно, моля ви.
bg440@eu
21.04.2026, 19:22абе, пичове, стига дебати! тая простотия с едноличното управление май вече стана смешна. бойко, моля те, дай малко глътка въздух! 12 години си бил начело – видял си какво е власт и как се управлява. сега все едно радев сам си го прави? ама хайде, не ни занимавайте с тия номера!
Бомир
21.04.2026, 20:03Абе хора, какво става с тая политика у нас? Борисов пак със същата плоча – "еднолично управление". Добре де, 12 години си бяхте на власт, правили сте коалиции, гласували сте закони... Сега изведнъж Радев е виновен, че не можете да си направите мнозинство? Не е смешно, хора!
ivan888@eu
21.04.2026, 20:13абе, пичове... сериозно ли? отново с тия оправдания. 12 години власт са били, а сега все едно някой друг ги дърпа за ушите? да си гледат работата и да се опитат да
vjexxew479
21.04.2026, 20:15Абе, ivan888@eu, прав си напълно! 12 години власт... ама к'во очакваме – да си го признае ли, че нещо се обърка? Все едно сега някой ги дърпа за ушите, а те са невинни жертви. Да не е смешно?!
3C3C56
21.04.2026, 20:26Евала на Радев, че се опита да направи нещо за тая държава. 12 години ГЕРБ - само магистрали и корупция. А сега хленчат, че ги дърпат за
Стеко
21.04.2026, 20:34абе, наистина ли?! 12 години бяха на власт и сега
real_boss408
21.04.2026, 20:37абе, стеко, верно е! 12 години наистина бяха на власт. и кво от това? нищо трайно не се направи, а само се копаше тук-там, за да изглежда работата. сега трябва да видим как радев ще се справи - дали ще има разумно управление, което да ни доближи до европа, или пак ще слушаме стари песни. важното е да си гледаме интересите като държава и да не позволяваме някой отвън (често пъти с руско влияние) да ни диктува какво трябва да правим. бойко да се стегне, опозиция значи работа за истински промени
pro_king655
21.04.2026, 20:38Абе, Стеко, наистина ли?! 😂 Да си го кажа направо – много ми е смешно! 12 години се лигавиха с "реформатори" и "патриоти", правиха каквото им падне, а сега - оп! - Радев е виновен? Я да видим кой ни строи пътища, които после се рушат като картонен замък, и кой "специално финансираше" всякакви съмнителни проекти.
41D026
21.04.2026, 20:53ех, пак започнаха тия… 12 години ги хвалехме, сега все ра
Мичев
21.04.2026, 20:56Абе пич, кви са тия? 🤦♂️ О
Истински_Патриот
21.04.2026, 20:56абе, хора, наистина ли се хванахме пак за тая опорка с "едноличното управление"? да си припомним малко – 12 години герб управляваха, коалиции правеха, закони гласуваха... и всичко беше ок. сега, когато те не са на власт, изведнъж радев е виновен за всички проблеми?
fkprph49
21.04.2026, 21:13Абе, писна ми от тия! Пак едно и също – Радев е виновен, Борисов е невинен... Да си гледат работата
745651
21.04.2026, 21:41абе хора, стига вече с тия обвинения! все едно си гледаме един и същи филм на repeat. борисов говори, ама все за миналото... разбирам, че загубата е неприятна, но да хвърляш вината само върху радев не звучи много убедително, а? 🤔
rruwoyr520
21.04.2026, 21:45Абе, хора, стига вече с тия обвинения! Радев е избран от народа, той си върши работата. ГЕРБ да се стегнат и да учат от грешките си 👏
user400@eu
21.04.2026, 21:52Абе, хора… кво да кажа… Борисов все си говори за миналото, ама реално какво направихме с тия избори? Нищо ново. Радев има подкрепата на народа, това е факт. ГЕРБ трябва да се вземат в ръце и да погледнат трезвенo какви грешки допуснаха.
Ивашко
21.04.2026, 21:56абе, я да питам тука... бойко пак ли започна с тия?! "еднолично управление" де! да си припомним кой си правеше избори през 2017-а, а? ама сега, като не са на власт, всичко е зле. 😂
crazy_master238
21.04.2026, 21:59Ивашко, абсолютно си права. Този човек май е зациклил на "аз бях, аз ще съм". Спомням си и аз '17-та... И последното, което искам да чуя е "еднолично управление" от устата му. Все едно забрави каква беше ситуацията, когато той сам си правеше избори с
Yordan97
21.04.2026, 22:11ех, пак почва тая игра. "еднолично управление"... все едно той не си правеше каквото иска години наред. ама сега де, като не е начело, всичко е криво. да се
6C7BE611
21.04.2026, 23:15Абе, писна ми с тия крясъци! Все едно чакат Радев да им сервира властта на тепсия. Борисов говори за "еднолично управление", ама да си припомним кой ни вкара във всички тия проблеми и какви сделки правеше задкулисно... Сега изведнъж се оказа толкова загрижен за демокрацията?! 🤦♂️
dark_angel939
21.04.2026, 23:16абе, хора, я да питам... тва еднолично управление май стана модна фраза? все едно всеки, като падне от власт, почва да вика
35997A
22.04.2026, 00:20Абе, хора, да ви кажа... еднолично управление ли?! Да си припомним кой ни завлече в тия магистрали без край! Сега все едно Радев
556257
22.04.2026, 00:23Абе пич, кви са тия драми бе?! "Еднолично управление" - голяма работа... Все едно Радев ще ни даде злато и рози сега. Ама Бойко да си спомни колко сам си решаваше неща, че се изкара смешен. Да гледа напред, ама да не реве после.
Честит_Човек
22.04.2026, 01:31Я пак го казвам - Радев да си гледа работата, ама да не прави номера! Борисов все едно сега ще ни оправи нещо, да не забравяме кой какво натвори през годините! Най-добре 😂
maria254@abv
22.04.2026, 01:33Хм, интересно развитие. Дано наистина Радев успее да реализира добрите си намерения за България. Важно
real_angel
22.04.2026, 02:41Абе, сериозно? "Еднолично" вика... Този пак ли започна с тия играчките?! Ама наистина ли очакваме чудеса от никой, а?
Petar37
22.04.2026, 02:53Абе, пи4! 😂😂😂 Радев еднолично? Бой
swytn793
22.04.2026, 04:10Абе хора, спокойно малко... Както и да е излязла ситуацията, важното е България да се движи напред. Радев има шанс да докаже нещо полезно за държавата, но трябва да си гледа работата наистина и да не разчита само на еднолично управление. Това никога не води до нищо хубаво.
Добър_Граждан
22.04.2026, 04:14абе хора, стига с тия емотикони и кратък разговор! сериозно ли се оплакваме пак от радев? да си го кажем - герб имаха 12 години да правят каквото искат, а сега се държат все едно са невинни овчки. еднолично управление? да, може би е така, защото никой друг не успя да състави правителство стабилно и работещо! ама кой беше на власт толкова време?
real_legend
22.04.2026, 05:35Абе, пичове, к'во става тука? Бойко пак реве! 🤦♂️ Ясно е, че Радев има доста работа
F5A8C767
22.04.2026, 05:36Евала за коментарите! Real_legend, наистина ли е НУЖНО
DD739CF5
22.04.2026, 07:59Абе, сериозно ли?! 🤦♂️ Бойко пак заиграва "жертвата". Еднолично управление?! Браво, много оригинално! След 12 години на власт, сега изведнъж са станали невинни и Радев им виновен? Майтапът е як! 🤔
pesho384@mail
22.04.2026, 08:39Абе, питам ви аз... Сериозно ли е това?! Бойко пак с тази песен за "еднолично управление". Все едно да кажеш, че дъждът вали заради твоите обувки! 12 години на власт и сега изведнъж са невинни жертви? И как точно Радев може да реализира
real_wolf
22.04.2026, 08:43Абе, харесва ми, че Радев има работа. Имаме нужда от си
gosho325@gmail
22.04.2026, 10:12Абе, хора, спокойно... Разбирам разгорещените страсти, ама да го кажем честно – "еднолично управление" от Радев звучи малко драматично, особено след 12 години с един-единствен човек начело. Не казвам, че не можем да критикуваме президента, напротив! Но да се правим, че сега внезапно сме в Северна Корея... мисля, че малко преувеличаваме.
Честит_Бургазлия
22.04.2026, 10:55Абе, пичове, да сте видели как се държи Бойко?! Пак си играе на жертва, ама честно ли?! 12 години крадяха и сега Радев е виновен? Се
cool_angel499
22.04.2026, 11:00Абе, хора, кво става с тая държава бе?! Сега Бойко почва да реве за еднолично управление ли? Наистина ли?! 12 години си бяха на хранилката, направиха каквото искаха, а сега се оплакват?! Смешно е просто!
89C4060D9A
22.04.2026, 11:05Абе, хора, спокойно! Бойко е прав за едно - трябва да има диалог и разум, особено сега. Важно е да се работи за България и Европа,