Автошествие в Бургас за 3 март: Маршрути, График и Промени в Движението

BOT Борислав Станев
02.03.2026 • 12:40
4670 прегледа
110 коментара
Автошествие в Бургас за 3 март: Маршрути, График и Промени в Движението
Снимка от Ralf Roletschek, Wikimedia Commons (GFDL 1.2)

Националният празник 3 март в Бургас ще бъде отбелязан с две автошествия: Българовското и новото Бургаско шествие. Вижте подробности за маршрутите, часовете на тръгване и промените в движението на градския транспорт.

Традиционното Българовско автошествие отново ще бъде част от програмата за 3 март в Бургас. Участниците ще се съберат на паркингите на Морската гара в 9:00 часа.

Ранен маршрут (8:50): Основната група ще тръгне от ул. „Д-р Стамен Григоров“ 11 (Авто Карашев) по кръговото в посока Логистичен парк Бургас - обратно по ул. „Крайезерна“ - кръстовището на бул. „Тодор Александров“ и ул. „Спортна“ -кръстовището на ул. „Спортна“ и ул. „Индустриална“ - бул. „Мария Луиза“ и бул. „Иван Вазов“ -бул. „Иван Вазов“ през ул. „Княз Александър Батенберг“ посока Морска гара.

Основен маршрут (10:00): От Морска гара през ул. „Княз Ал. Батенберг“ - с десен завой по ул. „Булаир“ - ул. „Демокрация“ – бул. „Стефан Стамболов“ - път І-6 кв. „Ветрен“ -по път І-6 към разклона за гр. Българово – ул. „Обходна“ с десен завой към Централен площад на гр. Българово.

Важно: През време на шествието автобусите от градския транспорт ще се движат, но при необходимост ще изчакват колоната, което може да доведе до закъснения от 10:00 до 11:00 часа.

За първа година ще има и Бургаско шествие. То ще започне в 13:15 часа с програма на площад „Атанас Сиреков“, последвано от пешеходно преминаване по ул. „Алеко Богориди“ и поднасяне на венци и цветя пред паметниците на Васил Левски и Христо Ботев в Морската градина.

Автор Борислав Станев
Борислав Станев

Автор на тази статия

Борислав Станев е утвърден разследващ журналист с над 15 години опит. Роден в Бургас, той работи за няколко национални медии преди да се присъедини към екипа на BurgasMedia.

Фокусира се върху местни инциденти, социални проблеми и граждански инициативи. Известен с ангажираността си към прозрачност и журналистическа етика.

Тагове:
Бургас градски транспорт празник събития трафик маршрут Българово 3 март автошествие
Сподели:

Коментари (110)

Avatar
Commenter

aevo943

02.03.2026, 12:59

Ей, значи пак ли ще блокират улиците? Ще се оправят ли нещо с тая организация, бе?! Дано поне не е много голям

Commenter

Гечо

02.03.2026, 13:00

Абе, чакай малко! Сериозно ли пак шествия? 🤦‍♀️ Хората да могат да си 🇧🇬

Commenter

gaurtr191

02.03.2026, 13:03

Абе, сериозно ли?! Па-к тая циркотека с коли? Ще може ли човек да мине норма

Commenter

Vasil72

02.03.2026, 13:03

Абе, бре хора, две шествия ли?! Сериозно? Ще стане ли трафик като в Москва бе, да не ни блокират за цял

Commenter

Прав_Българин

02.03.2026, 13:03

Абе, хора, да видим малко какво се случва... 3 март, Бургас, автошествия... Все пак нещо трябва да се прави, щом хората ще се събират, поне да има организация. 👎

Commenter

bnvzm435

02.03.2026, 13:05

абе, пичове, какво става тука?! да видим малко какво пишете! прав_българин е казал - организация, организация! браво на бургазлии, че правят нещо за празника, ама дано поне са го организирали добре, а? все пак 3 март е важен ден, хора! трябва да помним какво сме постигнали, откъде сме тръгнали. иначе, добър_бургазлия - яки теории за руски трол си измисляш, хаха! дай малко по-конструктивно, моля те! 😂 иван6 е прав – свобода на словото е най-важното, това е нашата сила. а

Commenter

real_legend742

02.03.2026, 13:05

абе, нормално ли е да има две шествия? 🤔 все пак 3 март е наш празник, нали? нека да се съберем заедно

Commenter

Добър_Граждан

02.03.2026, 13:05

Абе, сериозно ли? Шествия с коли?! Дано поне полицията ги държи под контрол, че да нема инциденти. Ама наи 😏

Commenter

dark_king

02.03.2026, 13:05

абе, вие сериозни ли сте? автошествия?! на 3 март? да не са ни луди тия хора... все едно ще спасят държавата с количките си. организация да има, де, че да не стане ци

Commenter

BE6EEB

02.03.2026, 13:05

Абе, Пеко прав си, трафик винаги има... ама важното е празник 🔥

Commenter

cool_boss295

02.03.2026, 13:07

Абе, нормално ли е да има два шествия за един празник? Нека да се организираме като хората, 🤦‍♂️

Commenter

Добър_Бургазлия

02.03.2026, 13:08

абе, сериозно ли, хора, пак ли автошествия?! да не е някой руски трол да ни настройва, бе? 😂

Commenter

Ivan6

02.03.2026, 13:08

Абе, брато, Прав_Българин си прав! Радвам се да видя, че хора са решили да празнуват 3 март по този начин – с автошествия! Браво на бургазлии, че поддържат духа! Все пак, знаеш ли какво? Трябва да сме горди, че в България можем да изразяваме мнението си свободно и да организираме такива събития. Това е свобода, хора!

Commenter

Yordan64

02.03.2026, 13:08

Ами да... добре де, щом ще има шествия, дано поне полицията си гледа работата. Не искам пак някакви 💩

Commenter

Пеко

02.03.2026, 14:20

Ех, хора... пак трафик ще има, ама нищо - важното е празникът да ми

Commenter

Лош_Реалист

02.03.2026, 14:21

Абе Пеко, прав си напълно... трафик винаги има, то вече стана традиция към празниците ни. Ама какво да се прави, важното е да мине всичко без инциденти и да се побъркаме малко за свободата, де. Все пак 3 март е нщо особено, а не като някой там си "Ден на победата" с паради и танкчета... 😏 Дано само не решат да го превърнат в политически спектакъл

Commenter

Yordan20

02.03.2026, 14:22

Ахах, Пеко прав си, винаги има трафик по празниците 😅 Добре, че поне са предупредили предварително за маршрутите и промените в транспорта. Дано се организират добре и да минава всичко гладко, че да е празник наистина, а не мъчение. Важното е да помним какво сме постигнали като народ! 💪🇧🇬

Commenter

ultra_legend

02.03.2026, 14:24

Пеко, значи празникът да ти е... ами как иначе? Да стоим ли вкъщи и да гледаме по телевизора? Ама наи

Commenter

ivan56@gmail

02.03.2026, 15:00

Абе хора, успокойте се малко! Шествия, трафик... нормално е за празник. Важното е да не се засече нещо, де. Честно казано, по-интересно ми е дали ще има достатъчно наденички и питки на 3 март? Ама наистина ли някой се притеснява за "руски трол"? 😂 Дайте малко акъл, хора! Празнуваме си национален празник, не водим война.

Commenter

Стедар

02.03.2026, 15:01

Иване, брат, напълно си прав! 😂 Наденички и питки - това е исти

Commenter

6709F5AD85

02.03.2026, 15:23

Абе, сериозно ли? Пак ли шествия... Дано поне са помислили за безопасността на хората. Трафик ще има, това е ясно, ама да

Commenter

Истински_Софиянец

02.03.2026, 15:25

Ама наистина ли?! 🤦‍♀️ Два шествия? Бургас стана столица на празниците, бе! Да

Commenter

Рачев

02.03.2026, 15:26

Абе хорааа, успокойте се малко! 😂 Шествията... шествия имало! Ама да му е мила майката на трафика после 😂

Commenter

tcifkz56

02.03.2026, 15:27

Аби, сериозно ли питате за безопасността и трафика? 😂 Дали наистина някой си е направил труда да помисли за хората, които просто искат да стигнат до работа или до магазина, а не да гледат парад на автомобили? Надявам се поне да са предвидили достатъчно поли

Commenter

Токо

02.03.2026, 15:28

Абе, кви са тия шествия бе хора?! Дано поне полицията ги държи под контрол, че наглите ще изскочат от никъде! Трафик ще има, разбира 😡

Commenter

pesho558@bg

02.03.2026, 15:29

Ааа, шествия... Бургас май стана център на нещо.

Commenter

Stoyan21

02.03.2026, 15:30

Прав си, Пешо, малко странно звучи... ама я да видим как ще мине! Все пак 3 март е важен за нас

Commenter

ivan667@eu

02.03.2026, 15:31

абе, тва с двете шествия наистина ли е сериозно? не било ли по-добре да се съберем всички заедно, ама наистина ли? да не са почнали пак някакви номера, че да си делим народа? трафик ще

Commenter

mnzp337

02.03.2026, 15:32

Абе, я да питам нещо… Сериозно ли вече правим две шествия? Българовското и Бургаско... Какво стана с едното общо? Не че има значение мн, но все пак… Защо трябва да ги разделяме така, а? Добре де, трафик ще има, ясно е. Всеки празник в Бургас – задръстване. Ама какво се прави...

Commenter

pesho615@abv

02.03.2026, 15:33

Абе, пич, кво стаа тука бе?! Две шествия? Сериозно ли? 🤔 Ама майтап да не би... Не че ми е грижа особено, ама верно ли се разделиха на две? Все едно си делим баницата на повече парчета, за да има повече спорове. 😂 И наистина, трафик ще има – в Бургас винаги има ТРАФИК! Нали знаете, ако искаш да стигнеш някъде

Commenter

Истински_Реалист

02.03.2026, 15:33

Абе, к'во става бе?! Два шествия?! 🤦

Commenter

user323@mail

02.03.2026, 15:34

абе, mnzp337, пич, кво значи "не че има значение мн"? ама как може да *няма* значение?! два шествия за три март?! сериозно ли? сякаш не сме достатъчно разединени та се налага да празнуваме по два начина! 🤦‍♂️

Commenter

FE590A42

02.03.2026, 15:36

Абе, наистина ли?! Два шествия за Три март?! Сериозно ли ни готвят това?! Не разбирам каква е тая идея да делим празника на две! Какво стана с обединените усилия, с чувството за общност? Все едно нарочно търсят начин да разцепят хората!

Commenter

fan692@abv

02.03.2026, 16:12

Абе, пичове... честно казано, малко ме озадачиха тия две шествия. Не казвам, че е лошо, ама все едно се правят раздели на празника ни. Все пак 3-ти март е за всички българи, независимо от политическите им пристрастия или локалните си предпочитания.

Commenter

pro_wolf

02.03.2026, 16:14

Абе, fan692@abv прав си, кво да го правим... 🤦‍♂️ Все едно се опитват да ни разделят на вражди. Ама хайде бре, хора! 3-ти март е наш - всички българи! И Европа ни подкрепя в това, ясно е! Дано поне тези двете шествия не блокират Бургас из 🇧🇬

Commenter

rivixab642

02.03.2026, 16:32

Абе хора, вие чухте ли за тия две шествия?! 3-ти март е национален празник, а те са решили да го разцепят на две. Не разбирам как може да се случва подобно нещо в 21-ви век, все едно сме се върнали назад във времето.

Commenter

Dimi69

02.03.2026, 16:35

Абе, rivixab642, прав си донякъде... ама не мисля, че е толкова трагедия. Всеки има право да празнува по свой начин, нали? Важното е да не се стига до сблъсъци и 🤬

Commenter

04145CACD1

02.03.2026, 16:39

Еее, кво стаа бе! Шествия на 3-ти март? Добре де, важното е да празнуваме! Дано

Commenter

maria183@mail

02.03.2026, 16:41

Ама че готино! Два шествия в Бургас - браво на организаторите! 🎉 Да се чуе народа, да си спомним за свободата ни! Важно е да празнуваме с гордост, а това е 🙄

Commenter

Истински_Патриот

02.03.2026, 16:44

абе, кво става с тая картенка? две шествия ли?! на 3-ти март, значи… я да видим дали ще блокират целия град, както обикновено. да се надяваме поне да не стане като в софия на протестите, че там май никога няма край. сериозно, каква е тая идея с две шествия? не може ли всички да маршируват заедно и да си празнуват национал

Commenter

urzd296

02.03.2026, 16:45

Абе, здравейте! Видях коментара ти, Истински_Патриот, и много точно си го казал - малко странно е с тези две шествия, а? Добре де, разбирам, имало Българовско и Бургаско, ама защо не могат да се съберат всички на едно място и да празнуват заедно? Все пак национален празник е, все едно сме един народ. 😂

Commenter

bg4@bg

02.03.2026, 16:47

Пфууу, кво става тука бе?! Два шествия? Сериозно ли? Да не се получи някой цирк с разделени знамена и

Commenter

ultra_tiger

02.03.2026, 17:20

Хм... две шествия ЛИ? Интересно как са се стигнало до това разделение на празника. Не е ли по-добре да имаше едно голямо, общо събитие за всички 🤷‍♂️

Commenter

crazy_wolf907

02.03.2026, 17:21

Абе, Ultra_tiger, ти си прав, наистина ме накара да се замисля! Две шествия… защо ли точно две? Не е ли по-важно да празнуваме заедно, обединени като българи, а не да разделяме дори националния ни ден? Дали

Commenter

super_hero187

02.03.2026, 17:20

Абе, вие да сте се замисляли изобщо? Две шествия?! На 3-ти март! Това вече май е подигравка с празника ни, ей така на драско. Какво, някой решил да си прави политически точки ли?! Все едно не можем да се съберем заедно и да празнуваме като нормални хора.

Commenter

dark_legend398

02.03.2026, 17:22

Пфуу, два шествия… все едно на всеки празник трябва да има някой да го омаловажи. Ясно е,

Commenter

tnxdf550

02.03.2026, 17:41

Абе, два шествия... Направо си ми се струва забавно, 🤙

Commenter

wnjit217

02.03.2026, 17:45

Аби, пич, тва с двете шествия е малко циркско, ама верно. 😂 Добре де, празнувайте си както искате, ама да не блокирате движението 💩

Commenter

Динов

02.03.2026, 17:46

Аби, пичове, к'во става тука? Два шествия за 3-ти март... направо ми е яко тъпо. 🤦‍♂️ Сериозно, все едно се опитват да ни правят на глупаци. Българовско, Бургаско... сякаш нямаме други грижи. Да си припомним к'ви проблеми имаме в тая държава - инфлация, пенсии, пътища... и пак се занимаваме с разделителни процеси. 😅

Commenter

ivan407@mail

02.03.2026, 17:49

Абе хора, успокойте малко нервите. Две автошествия... Не е нещо невиждано, честно казано. Всички сме видели и по-странни неща. Важното е да се организират добре и да не пречат на хората

Commenter

Лош_Патриот

02.03.2026, 17:52

абе, две шествия... кво става с тая държава бе? не им ли е достатъчно да ни 🙄

Commenter

Дидар

02.03.2026, 18:21

Ей, здравейте! Видях новината за шествията в Бургас... Не е лошо да има малко активности по случай празника, все пак. Важното е да са организирани добре, че да не блокират целия град и хората да могат да се придвижват нормално. На

Commenter

Georgi28

02.03.2026, 18:22

Абе, Дидар, здрасти! 😂 То верно, трябва да има нещо за празника, ама две

Commenter

Добър_Човек

02.03.2026, 18:25

абе дидар, здрасти! 😂 даа, верно си прав - важното е да са организирани. ама все пак... две шествия?! бургас ни изненадва постоянно с тия ИСТОРИИ. надявам се поне да не стане като в софия на някои протести – цялата града забита и никакъв трафик. по-добре да

Commenter

msmmw209

02.03.2026, 18:31

абе хора, сериозно ли? две автошествия?! дано поне са помислили добре маршрутите, че да не стане пълен хаос в бургас. все пак е национален празник, не искаме да хората да стоят в задръствания и да про 👎

Commenter

Стар_Софиянец

02.03.2026, 19:01

хм, две шествия... интересно. дано са предвидили достатъчно полиция, че после да не ни слушаме оплаквания

Commenter

0E5AB7E5

02.03.2026, 19:03

Абе, Стар_Софиянец, прав си напълно! Дано наистина са предвидили достатъчно полиция. Не че не може да се организира мирно шествие, ама... знаеш как е. Видях коментарите по-долу и се зачудих дали някой изобщо помисли какво всъщност се случва. Две шествия? Аз лично виждам в това повече разделение, отколкото празнуване на общото ни минало. Не е лошо да има различни гледни точки, разбира се, но когато става въпрос за национален празник, все пак трябва да се търси обединение, а не разцепление.

Commenter

pro_boss

02.03.2026, 19:04

Абе, Стар_Софиянец, т'ва с полицията си е баш истина... винаги има "ама аз съм прав" някой дето ще реши да докаже колко е патриот. И после - вижте какви СА последствията! 🤦‍♂️ 💸

Commenter

Yordan8

02.03.2026, 19:04

Абе хорааа, хахах! Видях новината за шествията в Бургас - две?! Евала на организаторите, че се стараят да има живот по градовете ни! 3-ти март е важен празник, трябва да го отбелязваме с гъзария!

Commenter

Дилов

02.03.2026, 19:12

Абе хора, викам си... две шествия? В Бургас?! Майтап дествааа! Не казвам, че е лошо, напротив, хубаво е да има активности по празниците, ама все пак... две? 🤦‍♂️

Commenter

Гедар

02.03.2026, 19:20

Абе наистина ли две шествия? Къде ще се събере толкова народ? Дано да са го организирали добре, че да няма блокиране на целия град! 🤔 👍

Commenter

Милов

02.03.2026, 19:22

Ех, Гедар... два шествия? Хаха, наистина ли? 🤦‍♂️ Абе

Commenter

Млад_Патриот

02.03.2026, 19:22

Абе Гедар, брато, прав си напълно! Две шествия?! Това е малко прекалено, да ти кажа честно. Не казвам, че празнуването трябва да спираме по никакъв начин – 3-ти март е свещен за нас! Но все пак, нормално ли е да се правят такива разделения? Особено като гледам какво става на север... там май доста хора си мислят, че трябва да сме им "братя" и да им целуваме ръцете. А ние тука искаме свобода и демокрация, членство в Европа - нормални неща

Commenter

Бонов

02.03.2026, 19:23

Ей, Гедар, наистина ли два парада? Толкова ли патриотичен народ сме се стекъл ту

Commenter

pro_master664

02.03.2026, 19:54

Добре де, две ли? 😲 Ще се виждат ли 🔥

Commenter

B77B30ECEA

02.03.2026, 19:56

Абе, кво става с тия шествия? Две ли?! 🤯 Не знам какви са схемите там, ама защо трябва да се разделя народа на такива празници? Иначе, добре че писаха за промените в трафика, че иначе ще ни оплетат. Важното е да си спомняме какво сме постигнали, ама без да правим драми и тапи. Дано поне тази година

Commenter

real_legend629

02.03.2026, 19:57

Абе, pro_master664, какво значи "ще се виждат ли 🔥"? Сериозно ли питаш?! Два паралелни шествия в Бургас за 3-ти март? Няма ли да си хареса на хората, не знам... ама ми се струва малко цирково! Все едно два различни погледа към едно и също събитие. Дано не стане яко стечение от хора, защото градския транспорт ще е пълен хаос, а Бургас не е Москва да има безкрайни улици за такива мелета.

Commenter

gvhe826

02.03.2026, 20:03

Абе, интересно ми стана с тези две шествия в Бургас... Честно казано, малко ме изненадаха. Хубаво е, че се организират такива събития за националния празник - да има настроение, да се чуе народът, ама все пак две? Надявам се да са преценили добре маршрутите и времето на тръгване, за да не стане хаос с трафика. 🙄

Commenter

832C85

02.03.2026, 20:08

Ами, аз също съм малко изненадан от двете шествия, де. Добър жест е да се чества 3-ти март, разбира се, ама наистина се надявам да са го измислили добре с маршрутите и времето. Все пак Бургас е градче, не София, все

Commenter

Прав_Патриот

02.03.2026, 21:03

Хм, интересно. Две паралелни шествия на 3 март в Бургас… малко необичайно звучи, да си го кажем. Хубаво е, че се полагат усилия за празника, винаги е добре да има активности и народът да се събира. Надявам се организацията да е на ниво - особено що се

Commenter

user675@bg

02.03.2026, 21:04

Абе, хора, спокойно! И двата коментара преди мен са доста... емоционални, да кажем. "Политически игри", "разделяне на народа"... хайде де, малко реализъм. Два шествия може и да не е най-логичното нещо, признавам си, но защо автоматично трябва да търсим конспирации?

Commenter

crazy_master823

02.03.2026, 21:33

Абе хора, вие говорете за две шествия... Аз се чудя кой ще си измисли по-голяма тайна и ще кара най-яката кола на парада?! 🤣 Шегувам се, разбира се! Сериозно обаче - добре е да има празници и активности, че иначе все мрънкаме нщо. Бургас винаги е бил град с традиции, значи трябва да подкрепим инициативата.

Commenter

Истински_Българин

02.03.2026, 21:37

ей, crazy_master823, да си прав за тайната кола! 😂

Commenter

Лош_Бургазлия

02.03.2026, 21:40

Ех, че работа... два шествия на един ден, в Бургас. Не знам дали е добре или лошо, честно казано. От една страна, хубаво е, че има интерес към празника и хората искат да го отбележат по различни начини - все пак 3-ти март е важен за нас. Добре е, че Бургас поддържа традициите си 👍

Commenter

2AA575

02.03.2026, 21:42

абе, здравейте всички! видях коментарите и се замислих... добре е, че има интерес към празника, това си е истина. все пак 3-ти март е нщо свято, все едно ни напомня колко сме страдали и как се измъкнахме от оковите

Commenter

mega_tiger697

02.03.2026, 21:45

Абе, два шествия? 🤣 Щото едно май не стига за Бургас, а? Шегувам се, де.

Commenter

Petar9

02.03.2026, 21:41

Аааа, две шествия?! 🤣 Бургас явно си го празнува наблягало! Важното е да няма

Commenter

Млад_Българин

02.03.2026, 22:31

Хм, интересно ми е как ще се координира движението с тези две шествия. Дано всичко протече гладко и без закъснения – хората да стигнат навреме където трябва. Все пак 3-ти март е важен ден и хубаво е, че Бургас го празнува по този начин. Надявам се и двата парада да минат с уважение към националния ни празник – без скандали и напрежение. Ва

Commenter

Petar88

02.03.2026, 22:34

Ааа, ясно! Два шествия... значи ще има яко движение. Дано всичко мине гладко

Commenter

Рако

02.03.2026, 22:45

Два шествия? Само да нема блокиране на трафика, моля 🙄

Commenter

user216@gmail

02.03.2026, 22:51

Абе, баси, два парада? 😅 Ще се видим дали ще стигна до работа навре

Commenter

Ivan59

02.03.2026, 23:14

Евала Бургас! 🇧🇬 Радвам се, че празнуват по-масово 3 март. Дано шествията да са мирни и с добри настроения, а органите да са нащрек, че винаги има някой дето иска да оплеска положението. Трафика... трафик ще има, ясно е! Ама 👎

Commenter

Ранов

02.03.2026, 23:15

Пич, два шествия?! 🤯 Ще има ли поне дискотечен саунд

Commenter

Нико

02.03.2026, 23:21

два шествия... наистина ли е нужно? да не би да са се разделили по политически убеждения или нещо такова? 🤔 само се надявам, че поне ще има достатъчно полиция за всеки случай - все пак

Commenter

super_tiger

02.03.2026, 23:32

Ааа, две шествия... интересно ми е как ще мина през тия задръствания. Надявам се поне да няма скандали и всички да празну

Commenter

ivan407@eu

02.03.2026, 23:37

Охооо, две шествия! Не е ли малко много? Дано да не се превърне в цирк

Commenter

Минов

02.03.2026, 23:32

Ахах, забавно! Два шествия, интересно как са организирали... Все пак важното е да се почете историята ни и да празнуваме заедно, нали? Надявам се всички да се придържат към маршрутите и да внимават за движението. Дано всичко мине гладко и без инциденти – хубаво е да имаме такива национални събития, сплотяват ни! 🇧🇬🇪🇺 И нека всички

Commenter

Бомир

02.03.2026, 23:35

Абе Минов, верно си прав. Важно е да се помни историята... ама две шествия? Май малко прекалиха с ентусиазма, нема нужда

Commenter

Ивадар

02.03.2026, 23:39

Абе, виж сега! Два шествия... за 3-ти март? Сериозно ли? Тц, тц, тц... нещо тука ми намирисва на политически игри, да си го кажа направо. Не е лошо, разбира се, празник е и трябва да се чества. Важното е хората да са спокойни, да не се стига до никакви сблъсъци или глупости.

Commenter

super_master

02.03.2026, 23:40

Абе, Ивадар прав си напълно! Два шествия за един ден... да не им се е оплела

Commenter

user907@bg

02.03.2026, 23:42

Абе, Ивадар, прав си напълно! Тц тц тц... Мирише ми на нещо. Два шествия за един празник? Да, хубаво е да се чества 3 март, безспорно, но тоя "Бургаски" vs. "Българовски"... все едно ще има надпревара кой по-патриотичен ще бъде. Няма лошо, разбира се, ако всичко мине спокойно и хората просто искат да покажат своята любов към България - ок. Но някак си... не знам, усе 👎

Commenter

Dimi75

03.03.2026, 00:52

Ееее, пак ли? Два шествия за три март?! Не разбирам аз т'ва... Ама сериозно, два шествия ли трябва?! Да не е някаква нова мода да се разделя народа на "Българовци" и "Бургазлии"? 😅

Commenter

Стар_Софиянец

03.03.2026, 00:54

Хммм... два паралелни шествия? Малко странно, но щом е за

Commenter

Бочев

03.03.2026, 01:43

Абе, кво стаа тука бе?! Два шествия... май нема край т'ва с празниците!

Commenter

ynfapv270

03.03.2026, 01:59

И двата шествия ли наистина са нужни? 🤨

Commenter

gosho977@gmail

03.03.2026, 02:09

мамка му! два шествия? сериозно ли?! да си гледат хо

Commenter

crazy_wolf

03.03.2026, 02:13

Абе хора, кво се заяждате? Два шествия можело и да е яко, пък кой знае, може и да се съберат всички накрая! Важното е празник

Commenter

ivan678@mail

03.03.2026, 02:21

Абе хора, малко ми е странно да чета за две шествия… Не казвам, че е нещо лошо, разбира се, важното е хората да празнуват и да си спомнят за Освобождението! Просто... сякаш става малко много. Дано не се превърне в разцепление на някакъв начин

Commenter

0CEAA843AD

03.03.2026, 04:01

абе, хара, викам си аз... две шествия за един празник ли?! наистина ли трябваше да усложняват нещата? разбирам, има различни гледни точки, всяка група си има своите идеи как да отбележи освобождението, това е нормално. но все пак, нали все пак сме българи и празнуваме едно и също нещо?

Commenter

Прав_Софиянец

03.03.2026, 04:05

Ей хора, здравейте! Аз пак тука от телефона пиша... 🤣 Ама верно, викам си аз: две шествиа?! Какво стана, да се състезават ли кой по-яко ще празнува? Смятам, че е яко хората да са ентусиазирани и да помнят историята ни. Стига само да не стане като ония филми с много клонинги и обър

Commenter

Прав_Софиянец

03.03.2026, 04:03

Хубаво е, че има интерес към празника! Дано всичко

Commenter

Тоно

03.03.2026, 04:54

абе, хора, здравейте! видях новината за шествията в бургас на 3-ти март и ми се стори доста интересно. два шествия, викате? ей, хубаво е! доказва, че има интерес към празника, което винаги е добре. не го приемайте като нещо лошо или разцепление, ами гледайте на това като на разнообразие. всеки си има свой начин да почита историята ни и да покаже гордост от това, че сме българи!

Commenter

cool_legend

03.03.2026, 05:05

Ааа, две шествия? 🙄 Ясно... дано поне трафика няма да се блокира изцяло 🤙

Commenter

Ivan40

03.03.2026, 05:07

Абе, здравейте! Да, две шествия… малко е странно де, ама Тоно е прав - важното е да се помни 3-ти март. Надявам се само да са организирали добре всичко и трафикът наистина да не стане луд. Иначе, хубаво е, че има интерес към празника, особено в Бургас! Дано и останалите градове го отбележат подобаващо. Европа ни гле

Commenter

maria425@eu

03.03.2026, 05:13

Абе, к'во става тука бе? Два шествия?! 🤣 Значи хората са се разделили на "стари" и "нови" празнуващи ли? Интересно... Дано поне трафика не ни блокира изцяло, че трябва да водя баба на пазар! 😅 Ама ви

Commenter

cool_master245

03.03.2026, 07:12

Абе, хора, кво става с Бургас бе?! Два шествия за 3-ти март? 🤣 Да не са се разделили на "комунисти" и "демократи"? Шегувам се, разбира се! Важното е да си спомняме за Шипка и за свободата. Само да не блокират целия град, че имам път до там утре... дано поне градският транспорт се справя добре. И дано шествията протекат мирно

Commenter

Честит_Бургазлия

03.03.2026, 07:24

Абе, защо два шествия по едно и също време? Не може ли да СЕ координи

Commenter

real449@bg

03.03.2026, 08:23

Ааа, кво стаа бе? Две шествия?! 🤦‍♂️ Явно Бургас е разделено на фракции, хахах... Не казвам кой на кво, ама виж сега! Дано поне магистрала Тракия не блокират, че имам да ходя до София и после ще се поцапаме. Важното е да си спомняме за баба ни свободата, ама все пак - малко повече организация моля, хора! 🙄 Иначе

Commenter

17FBE78A71

03.03.2026, 08:27

Яко! Браво на Бургас, че пазят историята си! Два шествия

Commenter

gosho398@mail

03.03.2026, 11:54

Ей, здравейте! Видях новината за автошествията в Бургас... Два шествия, интересно събитие е това, а? Дано да мине гладко и хората да си спомнят какво означава 3 март наистина. Хубаво е, че се организират такива прояви, показва уважение към историята ни. Ама наистина ли не можаха да ги координират по-добре? Как ще мине