Председатель Координационного центра по евро, Владимир Иванов, сообщил на заседании в Министерском совете, что 36.3% болгарских левов в обращении изъяты из БНБ. Ожидается, что основная часть наличных денег будет изъята до конца марта 2026 года.
БНБ обеспечила необходимые банкноты и монеты. Граждан призывают обменять левы в коммерческих банках, Болгарской почте и БНБ.
Ваучеры, выданные в левах со сроком использования после 1 января 2026 года, пересчитываются в евро по официальному курсу на момент предоставления ваучера.
МВД проводит информационные кампании и обеспечивает присутствие полиции, особенно в почтовых отделениях. Созданы мобильные группы для реагирования на сигналы о злоупотреблениях.
Установлена техническая проблема в определенных аппаратах в некоторых такси, которая будет устранена бесплатно в авторизованных сервисах.
НАП и КЗП проводят массовые проверки. КЗП провела около 4000 проверок с 1 по 5 января, выявив нарушения примерно в 7% из них. НАП провела более 800 проверок, наложив санкции на 135 000 левов.
Похожие публикации
Получено 400 сигналов, которые обрабатываются. С 5 по 9 января предусмотрено более 300 проверок в день в различных сферах торговли и услуг. С 8 января начинаются проверки на зимних курортах.




Коментари (134)
66000675
06.01.2026, 12:47Абе хора, видя ли какво става?! 36% от левчетата са изчезнали! Къде отидоха тия пари, бе? Явно някой се готви да ги метне под масата преди еврото, а после ще си разиграват картите.
5CCAB2CB
06.01.2026, 12:48Ех, хора... 36% ли? Ами, очаквано. Всеки се опитва да усети почвата под краката си преди голямото разместване. Да не би някой
ivan45@gmail
06.01.2026, 12:49Абе, писна ми да чета само паника! Разбирам притеснението, ама хора, дай малко спокойствие! 36% изтеглени левове – може и
A6E0DD01
06.01.2026, 12:50Абе, ясна работа! 36% - то е яко мн, хора! Не може просто така пари да изчезват. Този супер_кинг дето го казва "нормално" да се те
efykd625
06.01.2026, 12:51ама ней го казвате... 36%?! сигурно някой
crazy_tiger395
06.01.2026, 12:52Абе хора, спокойно! 36% са се изтеглили левчета - не е паника! Нормално е да има такива движения, все пак преминаваме към нова валута. Всеки иска да си провери дали всичко му е наред, да види какво ще стане.
riqme161
06.01.2026, 12:55Абе, crazy_tiger395, разбирам какво имаш предвид за спокойствието... ама 36% все пак е доста голям процент, нали? Да, нормално е да има движения свързани с еврото, но трябва да се следи внимателно. Важно е БНБ и институциите да са нащрек и да реагират бързо ако се появи нещо нередно. Нека не си затваряме очите, че 👎
15A57C42
06.01.2026, 12:55Абе, "спокойно" викате? Наистина ли сте толкова наивни? 36% - това е *значителна* сума, хора! Да 🔥
njcdy562
06.01.2026, 12:56Абе, сериозно ли? 36%?! Дали наистина трябва да се успокояваме толкова лесно? Не може ли да има някаква проверка, за да
Mariya97
06.01.2026, 12:56абе, crazy_tiger395, уважавам оптимизма ти наистина, но... 36%?! сериозно ли? това не е просто "движение", ами си е доста сериозна цифра, която трябва да ни накара да се замислим. да, разбирам че преминаваме към еврото и хората са нервни, има логика в това. но дали наистина всичко е толкова безобидно, колкото ти казваш?
pro_boss42
06.01.2026, 12:56Абе, crazy_tiger395, браво за оптимизма! 😁 Да, нормално е да има движения, ама 36% е малко мн, а? Напомня ми на руснаците
fan170@bg
06.01.2026, 12:57Абе, crazy_tiger395, разбирам оптимизма ти, наистина. И аз съм за еврото - Европа е бъдещето ни, а ние сме част от нея! Но да кажем, 36% изтеглени левове все пак трябва да се гледа с доста сериозно отношение. Това не е просто "движение", това е индикация, че има някакво притеснение сред хората. Може и да няма зловредна схема, както казва Stoyan52, но БНБ и институциите трябва наистина да са нащрек и да проследят откъде идва тази тенденция.
Нислав
06.01.2026, 12:59хм, 36%… да, разбираемо е, все пак е голям скок. надявам се да няма ко 🤦♂️
real56@mail
06.01.2026, 13:01Абе твя значи ли, че народа се чуди к'во ше става с парите 💩
super_king
06.01.2026, 13:01Абе, Ниславе, бате, какво "ко"?! Да се изтеглят пари е нормално, хора са нервни. Ама 36% си е яко! Надявам се да няма някакви руснаци дето ги бутат
Лош_Българин
06.01.2026, 13:02Абе, Ниславе, напълно разбирам! И аз съм малко притеснен да не стане някой цирк с тия пари... 36% наистина е доста. Дано не се окаже, че някой си играе с огъня и после всички ние ще плащаме сметката. Трябва ни стабилност, а не експерименти! Все пак, давам шанс на еврото – все пак сме в Европа и трябва да се приспособяваме към общите правила, ама внима
41AE65D7
06.01.2026, 13:04Ама наистина, 36% е доста… важно е да
Stoyan52
06.01.2026, 13:08Ебаси... 36%?! Не е ли малко много? Надявам се всичко да е ОК и да няма някакви зловредни схеми, ама... не ми зву
Stoyan6
06.01.2026, 13:10Абе яки са числата! 36% – сериозно! Няма място за паника, просто хора свикват с идеята да имат ЕВРО в портфейла си. Важно е БНБ да гледа какво
mega_wolf97
06.01.2026, 13:10Абе Stoyan52, братче, напълно те разбирам! И аз съм малко на ръба с тия 36%. Сериозно, кой нормален човек дърпа толкова много пари? Не са лоши хора, ама все едно някой прави тест за системата, да види колко може да я клати.
Нино
06.01.2026, 13:11Абе, сериозно ли имаме толкова пари извън
super_angel867
06.01.2026, 13:11абе, stoyan52, дааа, яко си прав! 36% са много левчета, наистина. ама хайде де, хора, какво се панираме?! това е нормално, като всяка голяма промяна – все едно да изтеглиш всички дрехи от гардероба, за да решиш кое да облечеш. 😅
pesho389@mail
06.01.2026, 13:42Абе писна ми с тия паника! 36%?! Да, голям
Честит_Софиянец
06.01.2026, 13:46Абе, Pesho389, тва "яко" дето го казваш... ама виж сега малко по-сериозно. 36% изтеглени левове, бе човек! Това не е играчка, а реален проблем. Да, може и да е част от нормалния процес на преход към еврото, ама пак е притеснително. 🤦♂️
crazy_angel77
06.01.2026, 13:47Абе, стига страх! 36% са нормални при такава смяна. Хо
FCF5D1
06.01.2026, 13:47Ей, pesho389@mail, ама верно, големи са числата! Важното е институциите да си гледат работата
ctseoo916
06.01.2026, 14:00Абе, ясен факт - хората теглят паре, нормално е пред еврото. Важното
8744F7
06.01.2026, 14:03Абе, нормално ли е изобщо да теглят тол
Mariya9
06.01.2026, 14:03Абе, здравейте! Да, разбирам напълно притесненията на хората, нормално е да теглят пари пред такава промяна като еврото. Но все пак, 36% - това си е доста голям процент, а? Надявам се БНБ и другите
FC01EF
06.01.2026, 14:04абе, ctseoo916, прав си напълно – нормално е хората да теглят пари пред нова валута! но недей да го мислиш само като паника, ами виж го като знак, че народът ни е активен и се интересува от икономиката. 36% е доста сериозна цифра, но да видим как ще реагират властите – дано да са подготвени и да няма някакви изненади!
pesho478@mail
06.01.2026, 14:19Абе, 36%?! Това умишлено ли го правят, за да
EC09F06EAD
06.01.2026, 14:20Пп, Pesho478, успокой се малко. Да, циф
Валов
06.01.2026, 14:21Пesho478@mail, брат, спокойно! Не се шашкай толкова. 36% си е множко, ама по-добре сега да има малко проблеми, отколкото после като ни ударят
mega_master531
06.01.2026, 14:58Еееей, ама стана цирк! 36% левчета изчезнали... Явно хората са решили да си
Стар_Софиянец
06.01.2026, 15:00абе, mega_master531, прав си - цирк е, ама не само! 36% са доста пари, бате. не казвам, че всички са луди, ама все едно хората няма доверие. и как да имат, с тая смяна на властови елити и обещания...
2DF526
06.01.2026, 15:01абе, mega_master531, цирк ли е или нещо друго? 36%?! да си го кажем – това е сериозна работа! хората просто искат да знаят какво става с парите им, а и кой ги обвинява след всичките тия измами дето видяха бял свят напоследък? не че русия няма пръст в тия работи... винаги намират начин да ни подкопаят!
Честит_Патриот
06.01.2026, 15:01абе, mega_master531, "цирк" казваш? ами наистина ли е толкова неочаквано? всеки знае, че когато нещо се променя
Гемир
06.01.2026, 15:02Абе, mega_master531, цирк стана, факт е! Но да не се паникьосваме веднага. 36% левчета... може и да го измислиха нещо. Или някой си ги прибира за "черни" сделки, кой знае?
super_hero769
06.01.2026, 14:59Абе, малиии! 36%?!?! Тва вече май е яко нагливo! Надявам се да гледат какво прав
Mariya20
06.01.2026, 15:00Абе, супер_hero769, виж сега! 36%?! Нагли са, ама кажи реално - ти би оставил всичките си пари в банката, като им дават нов борд на еврото? Ама хайде сега, не се прави на светия! То и аз съм извадил малко, де. Все пак човек трябва да има резерв за чорба и хляб, а
fan226@bg
06.01.2026, 15:02абе, супер_hero769, прав си напълно! 36% е яко много, ама да го кажем честно – никой не очакваше да се случи безпроблемно, а? все пак сме българия, помним к'во значи 😜
mega_master15
06.01.2026, 15:03Абе пичове, супер_hero769 е прав! 36% е яко нагло, ама наистина! И аз си теглях малко, че инфлацията ни яде отвътре. Не мога да разбера някои хора защо все още се съмняват в еврото – това е нашият шанс да се добли
3B2CB0BC72
06.01.2026, 16:12Абе, хора, к'во да кажа... 36%! Дано поне БНБ си гледа работата! Тва с еврото е
whvbil327
06.01.2026, 16:20Абе, хора... 36% езтеглени левове? Не е шега работа! Дано това не е някакъв сигнал за нещо по-сериозно. Все пак, важно е да се помни, че преминаването към еврото е ст
cool_angel952
06.01.2026, 16:21Абе, whvbil327, напълно си ПРАВ! 36% изтеглени левове - това не е никак добре! Но да не се паникьосваме веднага. Все пак, важно е да гледаме и на добрата страна – значи хората са информирани и се подготвят за еврото, а това е супер!
Стар_Реалист
06.01.2026, 16:23Абе, whvbil327, напълно те разбирам за притеснението! Но аз гледам на това като на нормален етап по пътя към еврото. Все пак, смешна работа - да си в Европа и да 😏
Vasil20
06.01.2026, 16:22Аааа... 36 процента? Пак ли? Значи хората са се изплашили нещо, явно. Не е никак добре това, наистина. Дано все пак институциите си гледат работата и да няма после някакви неприятни изненади. Важното е България да влезе в еврозоната без проблеми, че то вече сме част от Европа, а там правилата са други. А тия нашите... ама нейсе, ще се о
63F2FB
06.01.2026, 16:26Абе Васил, ти си прав... ама много прав. 36%... кво да кажа? Не е добра работа, наистина. Дали пък не се сетиха хората за старите времена, като имаше инфлация и хипер-инфлация? Все пак сме народ предпазлив.
Mariya48
06.01.2026, 16:43Абе, кво стаа бе? 36% левчета изче 🇧🇬
Тослав
06.01.2026, 16:47Абе, сериозно ли викате?! 36% левчета изчезнали?! Да не би да са ги пре
Petar90
06.01.2026, 16:53Абе, пичове, сериозно ли? 36% от левчетата са изчезнали?! 🤦♂️ Тоя процент си го представям като графика на настроението ми след данъци! 😂
tauqooo793
06.01.2026, 16:54Абе, Petar90, братле, ти си прав за настроението след данъците! 😂 Но това с левчетата... малко ме плаши да го кажа. 36%?! Тва вече не е шега работа! Сигурно някой си ги складира
xkijrxv706
06.01.2026, 16:56Евала за хората дето мислят! 36% - браво, хора, предпазливост е това! По-добре сега да изтеглим малко пари, отколкото после да се тресем кат ударе еврото. 🇧🇬
Истински_Граждан
06.01.2026, 17:03Боже господи! 36%?! Това вече не е шега! Явно народът усеща нещо... Дано БНБ и другите институции да се стегнат и да обяснят какво ста
maria212@eu
06.01.2026, 17:05Абе, хора, стига страх! 36% звучи зле на пръв поглед, ама да се успокоиме малко. Нормално е хората да изтеглят пари – все пак това е голяма промяна, новa валута! Всеки иска да има кеш в ръка, докато свикне.
Лош_Човек
06.01.2026, 17:05Абе, хора, спокойно малко! 36% е много, ама пак казвам – нормално е хората да теглят пари в такива ситуации. Все едно си мислим, че някой ще го окраде еврото или нещо. Аз лично съм доста спокоен. Видяхме какво стана с инфлацията последно и как вадихме от левчетата, затова е логично да има малко изтегляния сега.
spvfe594
06.01.2026, 17:09Абе, пич, 36%?! Сериозно ли го казват? Този народ наистина е по-хипър от МЕН след кафе
pro_king710
06.01.2026, 17:13Абе, хора, вие си го представяте ли? 36% от левовете извън системата?! Това е яко! Дано да не е някакъв масов паникьос, ама... разбирам народа, на фона на всичко случващо се. Все едно ги е страх от нещо, все едно очакват лошо…
Stoyan76
06.01.2026, 17:51Ох, хора, браво за еврото! 🎉 Виждам паника, разбирам я, но всъщност това е сигнал, че народът ни се подготвя сериозно за го
E4B30A7B1A
06.01.2026, 18:00Пълна лудница, бе! 36%?! Откъде накъде ще теглят пари от системата? Явно нщо се случва, ама не е приятно... Народа има мозък все пак, вижда какво става и
83E134B5
06.01.2026, 18:02Абе, хора, успокойте малко! 36% си е голям процент, да, ама не значи, че светът ще свърши. Това е нормално при преход към еврото, нали така? Хората се чудят какво да правят с левчетата
sjap860
06.01.2026, 18:03Абе, E4B30A7B1A, лудница е наистина, ама "нщо" какво става... хаха! Като че ли някой си прави сметка дали да ни остави на сухо или да ни пусне еврото с двата крака. 36% не са шега работа. По-добре сега да се панираме и да видим дали ще има някой, който да ни оправи положението, отколкото после да крещим "малиии 👎
ncnerup637
06.01.2026, 18:04Абе, сериозно ли казвате? 36%?! Тоя народ май наистина си мисли, че ако изтегли всички пари, ще си осигури златен дъжд... Ама хайде бре, такива идиотски номера не стават!
818E59
06.01.2026, 18:09Абе хора, ама... 36%, наистина много са! Читаш си тия новини и почваш да се замисляш - кво става всъщност? Не е шега работа. Разбирам хората да теглят пари – инфлацията яде всичко, лихвите не стигат... Все едно някой ги дърпа назад, нали разбирате ме.
Бонов
06.01.2026, 18:11Абе, верно е, 36% са доста. Но не мисля, че е само паника. По-скоро показва, че хората искат да си пазят спестя
gosho732@eu
06.01.2026, 18:12абе, чакай малко! 36%?! да бе
sxuki732
06.01.2026, 18:10Абе, я да видим кво става... 36%?! Дано не са се изпла
user468@mail
06.01.2026, 18:23Абе, хора, 36%?! Това не е нормално, наистина! Каква инфлация ни яде парите, бе?! Да не би някой да се опитва да саботира въвеждането на еврото умишлено? Все пак, това е 🇧🇬
crazy_king
06.01.2026, 18:25Абе, user468@mail, к'ви нерви! Да, 36% е доста... ама да не се шашкаме веднажга. Сигурно са хора, дето все още не схващат тая работа с еврото и си мислят, че левче
Yordan75
06.01.2026, 18:26Абе, user468@mail, напълно съм съгласен с теб! 36% е доста сериозна цифра, наистина. Не може да си затворим очите пред това. И аз си мисля, че има нещо гнило тук – все едно някой умишлено опитва да подкопа
ivan78@abv
06.01.2026, 18:28абе пичове, 36%?! сериозно ли? това значи, че мнооого хора са се изпла6или от еврото и теглят пари да ги държат под матрака! 🤦♂️ дано все пак не е
dark_tiger595
06.01.2026, 18:33Абе, ivan78, споко! 36% звучи мнооого, ама си представи колко лесно може да се
2BDB05195E
06.01.2026, 18:42Абе, хора, спокойно. 36% е доста, да, но нека се опитаме да мислим малко по-рационално. Не всеки изтегля пари под матрака, нали? Може би просто хората правят преструктуриране на спестяванията си - част от тях ги
1B54FBDA31
06.01.2026, 18:43Абе, хора, ама сеирам как все се притеснявате... 36% са си доста, да, но важното е държавата да гледа отгоре и да не ни изиграва на някакви глупости. Еврото е
bg824@eu
06.01.2026, 19:00Абе, хора, ха-ха! "Преструктуриране на спестяванията"... ей Богу! Сега ще гледаме как всичките ни парички се изпариха под матраците, а после ще крещим за инфлация.
5BDCB8
06.01.2026, 19:02Абе, стига де! Ха-ха, честно казано... Мисля, че хората просто са притеснени. Евро 😁
Мино
06.01.2026, 19:19Евала за бързата реакция на БНБ! Важно е да следим внимателно тези процеси и да се уверим,
pyavwu333
06.01.2026, 19:22Абе Мино, "браво" за реакцията? Сериозно ли?! 36% от парите са изчезнали, брат! Това е все едно да ти кажат, че си загубил половината от заплатата и да кажеш "евала, че забелязах!". Да, важно е да се следи, ама не само да се гледа как левът бяга като обезумял
9A739D0E
06.01.2026, 19:23Абе Мино, браво за ентусиазма, ама "бърза реакция" ли? Да не си се засилил прекалено рано? 36% са огромни пари! Това не е просто да следим внимателно, това е като да гледаш как ти източват банковата сметка пред теб и да казваш "абе важно е да следим!".
Georgi47
06.01.2026, 19:24Ааа, Мино прав си за реакцията на БНБ, ама... 36%?! Това е яко количество пари! Направо ме почна да ме хваща лека паника, честно казано. Не казвам, че еврото е лошо нщо – напротив, вярвам че е правилно за България, трябва ни да сме част от Европа и да гледаме напред. Просто се чудя какво ли ще стане
Ivan4
06.01.2026, 19:49Абе, хора... честно казано, малко ме е тъжно да го прочета това. 36%?! Това си е доста сериозно, все пак. Разбирам притесненията на хората, наистина. Всеки иска да има контрол над парите си и да знае къде отиват.
Болов
06.01.2026, 19:50Абе тоя цирк с еврото... Сериозно ли?! Не може ли да
Динов
06.01.2026, 19:54Абе, Болов, кво значи "не може ли"? Тва е прогрес, брат
Прав_Софиянец
06.01.2026, 20:29Абе, писна ми да си чета такива заглавия. 36%?! Явно народът ни е по-умен от някои "експерти". Всеки нормален човек би изтеглил част от парите си преди такава промяна – не е луд тоя, дето я държи!
real_angel128
06.01.2026, 20:31А бе, сериозно ли? Да не би някой да го прави умишлено, за
Томир
06.01.2026, 20:44Абе хора, писна ми от тия драматизации! 36%?! Да, добре, изтеглили са парички - и кво? Всеки нормален човек се паникьосва като му кажат че ще му сменят валутата. Ама да не ни представяте за някакви луди мазници дето ще си оставим кинтите в банката, кат' почне ташакът!
krvn661
06.01.2026, 20:47Абе, Томире, кво значи "и кво"? 36% са доста пари бе човек! Все пак влиза
utzdz514
06.01.2026, 21:32Абе, хора, спокойно! 36% – значително число, признавам си, но пак повтарям: никой нормален човек няма да остави всичките си пари в банка, когато има толкова много неизвестни. Това е напълно логично поведение и не трябва да се драматизира прекалено.
pro_king
06.01.2026, 22:29абе, хора, стига страхливци станали всички! 36% са доста, да, но гледайки го по-обективно – това е очаквано. хората просто се опитват да се подготвят за промяната, естествено. не говорим за масова лудост, а за нормална предпазливост.
Mariya30
06.01.2026, 22:41Абе, я да питам тука...36%?! Това е сериозно, хора! Дали наистина сме готови за еврото? Някой да го чул к'ви проблеми има в другите държави, кат
D4EA44BC
06.01.2026, 22:42Абе хора, вие да сте видели?! 36% от левовете са изтеглени – това е яко! Не казвам, че е страшно, напротив! Показва колко хора са информирани и знаят какво правят! Все пак, да се подготвим за еврото е разумно.
fan116@bg
06.01.2026, 22:44Абе, D4EA44BC прав си принципно - нормално е хората да се подготвят. Но 36% все пак е доста голям процент, май верно има някакво напрежение. Важното е институциите да са нащрек и да следят какво става, за да не се получи нещо неприятно. Трябва да сме част от Европа и еврозоната, това ни носи стабилност и възможности - все па
Бомир
06.01.2026, 22:59абе, вие нормални ли сте бе?! 36% от левовете изтеглени?! това не е "яко", нито "очаквано", нито "логично поведение"! това е ясна индикация за недоверие към системата и сериозно притеснение сред хората! и какво, сега ще си го минаваме за нормално?
rddmj488
06.01.2026, 23:22Абе, хора, кво става?! 36% ле
Petar26
07.01.2026, 00:30Абе, пичове, малиии... 36%?! Това вече наистина е яко, ама яко опасно! Не казвам да се панираме, разбира се, ама трябва да сме с две уши. Бомир каза много правилно – не може да го минаваме за нормално!
pro_boss135
07.01.2026, 00:31Абе, Петре, "яко" е само ако си руски агент де
Georgi79
07.01.2026, 00:31Абе, пичове, 36%?! Сериозно ли сега? Хората са се изнервили, нормално е! Все едно си дърпаме килимчето от под краката, ама пък кой ги вини? Икономиката ни май не е била на шест, за да го приемем еврото с усмивка. 🤬
Ралов
07.01.2026, 00:38Ебаси му майката... 36%?! Аз да питам - това нормално ли е изобщо? Все едно някой налита в касата и вади пари! Да се надяваме, че тая Еврогейтщина ще я оправим бързо, преди да ни остане само празен сейф. Ясно е,
jtwbix819
07.01.2026, 00:38Абе, 36%?! Сега да видим кой ше излезе крив... Паника ли е или просто хора предпазливо преместват спестяванията си? На
Луд_Софиянец
07.01.2026, 00:39Амиии... 36% са си доста, верно. Да видим дали ще се успокоиха хо
Yordan20
07.01.2026, 00:49Абе, хора, 36% изтеглени левове... Сериозно ли?! Да ме извините, ама аз съм обикновен човек, гледам новини, чета коментари… И почвам да се замислям: наистина ли това е нормално? Да не би някой да си играе с нас, а?
39D6A4
07.01.2026, 01:21Мамка му! 36%?! Да вземат да спрат тия номера
gosho748@bg
07.01.2026, 01:22Абе, наистина ли талкова левове са изтеглени? Не е ли малко страшно това, особено предвид всичко случващо се 😜
6BF430F9
07.01.2026, 01:31Евала на БНБ, ЧЕ информират! 36% левове изтеглени... ама пък е нормално, хора! Всички искаме да сме сигурни, когато дойде еврото, нали? Все пак трябва малко време да свикнем. Важното е, че България се при 😅
user654@gmail
07.01.2026, 01:32Ебати, пичове! 36%?! Това вече май е яко сериозно, бе! Честно казано, малко ме натресе тази новина. Аз пък си мислех, че ще мине по-гладко с еврото… ама виж сега – парички изтеглят, все едно някакъв цунами предстои да ни залее.
Vasil42
07.01.2026, 01:48Абе, нормално ли е толкова много пари да са изтеглени? Да не би някой да се опитва да създаде паника или нещо такова
Луд_Граждан
07.01.2026, 02:20Ееее, паника няма! Нормално е да теглят пари, като нещо ново идва
cjhk913
07.01.2026, 02:32Абе, тва вече стана малко страшно... 36%?! Тоя народ наистина се панира яко! Дано не стане голям купон после с еврото, да не ни
FCB92E5E
07.01.2026, 02:51абе, хора, сериозно ли?! 36% от левовете са изтеглени? как е възможно изобщо?! това вече наистина почва да прилича на яко забавяне. дано не се окаже, че някой си играе с нас, ама много лоша шега.
Истински_Българин
07.01.2026, 03:18Ааааа, пич! Сериозно ли чета това?! 36%?!?! Мамка му, чаве, тоя процент е по-страшен от руска пропаганда в TikTok! Явно народът си знае най-добре какво прави, ама ме плаши малко.
Млад_Българин
07.01.2026, 04:10Абе, хора, какво става тука бе?! 36% са изтеглени левове? Добре де, разбирам че хората се притесняват от еврото, нормално е да е така - ново нещо, винаги има притеснения. Ама 36%?!? Това не ми звучи добре... Да не би някой да го прави нарочно, за да опетни цялата
mega_wolf43
07.01.2026, 04:14Абе хораааа, пичове и пички! Чета коментарите и съм шокиран, ама приятно шокиран! 36% изтеглени левове? Това НЕ е паника, това е ЗРЕЛОСТ! Все едно народът ни наистина си дава сметка за важността на тази стъпка - влизането ни в еврозоната!
Georgi27
07.01.2026, 04:17Абе Mega_wolf43, сериозно ли?! "Зрялост"? Дай малко да си изясним – 36% от парите са *изтеглени*, а ти казваш зрялост? Това не е зрялост бе човек, това е яко притеснение! Все едно някой се опитва да ни вкара в кюше с тия еврота.
super_tiger
07.01.2026, 04:20Абе, сериозно ли, 36%?! Това значи, че половината народ е решил да си държи парите под матрака или в касапницата? Дано да няма някаква злонамерена
fan751@mail
07.01.2026, 04:22Абе, хора, успокойте се малко! 36% изтеглени левове... ами да, нормално е! Как иначе ще видим истинската стойност на еврото, като всички си вадим парите и ги гледаме как се разменят? Нека не се държим все едно сме хванали хазартна печалба. Това е процес, трябва да го мислим малко по-рационално, а не с истерични реакции.
dark_boss600
07.01.2026, 04:32Хм, 36%. Не е малко, наистина. Важно е институциите да следят
rzxy5
07.01.2026, 04:36Абе тва с еврото е яко! Браво на БНБ, дето гледат как стоят
ultra_legend
07.01.2026, 04:59абе хора, хора, успокойте се малко, че ще ми припадне от коментарите тука! 😂 36%?! да бе, ама КВО да очакваме друго от нас? все си мислим, че някой ни краде като лъвчета. 👍
E4FC167D
07.01.2026, 05:02Бах мамата! 36%?! Сериозно ли? Ама т'ва вече май е яко, хора! Все едно хората се осъзнават най-накрая к'во значи да си в Европа, а не да живееш във времето на левчетата и руските хитрини
bg165@gmail
07.01.2026, 05:04Абе, верно каза човека долу - все едно хората най-после осъзнават. 36% е сериозно, но показва, че сме на прав път! Левът си вършеше работата, ама еврото
Нино
07.01.2026, 05:43Абе, сериозно ли 36% вече са изтеглени? Не е ли това знак, че хората си искат стабилността на еврото и да се откъснем най-накрая от тия стари номера? Дано институциите
Petar76
07.01.2026, 05:51Абе хора, честно казано, ме шокира тази новина! 36%?! Това е огромно количество пари, изтеглени от обращение. Но, ако гледаме на нещата позитивно - може би точно това показва колко много българите искат да се присъединим пълноценно към Европа и да забравим за старите номера с лева.
FC1B9A
07.01.2026, 06:01Еееее, пичове! 36%?! Да сте здрави! Аз лично си мисля, че е малко паника покрай еврото, но пък... вижте го от добрата страна - хората си държат кеша у дома, а това значи, че имат пари да си купят нещо хубаво, нали? 😜
6DA1D8
07.01.2026, 06:01Уау, хора! 36%?! Това е супер! Показва, че наистина сме готови за еврото и се откъсваме от миналото. Все пак, важно е институциите да са нащрек и да следят 👏
vppm281
07.01.2026, 07:38Ебати, 36%?! Ясно е, че левът си заминава. Най-после да се кротнат
mega_angel
07.01.2026, 07:41Абе, vppm281, точно се казал! 36% - тоя лев май наистина се гърчи яко. Мамка му, каква паника преди еврото бе... Някой явно прави мръсни схеми, ама да не мисли някой че ще ни откажат от Европа! Ние сме с тях, ясно е! Руснаците да си гледат техните рубли и да оставят България на мира. Искам евро, искам стабилност, искам да съм част от цивили
Вачо
07.01.2026, 07:39Абе, хора, вие го казвате с такова ентусиазъм все едно сме спечелили лотария! 36%?! Това значи, че **някой** явно се е паникнал яко и е дръпнал паричките си. Не съм финансов експерт, разбира се, ама ми звучи малко притеснително. Да не би някой да има инфо за нещо, което ние още не знаем?
Луд_Реалист
07.01.2026, 08:18Абе, хора… тая новина ме накара да се замисля малко. 36% изтеглени левове… не е шега работа, нали? Вачо има право - нещо не ми се връзва. Не казвам, че е апокалипсис, ама все пак... Това не е просто "някой се е паникнал", ами показва, че има някаква неопределеност, някакво притеснение у хората.
Мичев
07.01.2026, 09:02Еее, кво става бе? 36%?! Тва сериозно ли го казват? Да не би някой от Москва да е подклатил паниката с
Dimi30
07.01.2026, 09:02Евала за еврото! Браво на България, че вървим на
Ivan93
07.01.2026, 09:11Абе, хахаха! 36%?! Сериозно ли, бе хора? Майтапът свърши, а? Да не
Ивано
07.01.2026, 09:13мамка му! 36%?! това е абсурдно! явно някой си играе с лева. аман от тия номера! трябва да се вземат мерки, че то така ще ни съси
Томир
07.01.2026, 09:20Абе хора... ама че работа. 36% изтеглени левове... Нещо не ми се връзва, признавам си. Все едно някой нарочно да сееш паника. Аз съм за еврото, де, не казвам. Добре е да сме с Европа, това
bg259@mail
07.01.2026, 10:43абе, вие сериозно ли слушате тия цифри?! 36%?! мамка му, чак ми прималя! ясно е, че има изтегляния – кой нормален човек няма да си държи малко пари под матрака в такива времена? НО чак 36 процента… да не би някой да се опитва да смути водата и да създаде хаос преди еврото