Председатель Федерации транспортных профсоюзов при КНСБ Александр Шопов сообщил, что необходимая сумма для 5% увеличения зарплат служащих в структурах государственной субсидии, включая "Градски транспорт", БДЖ, Национальная компания „Железопътна инфраструктура“ и "Български пощи", составляет 24,6 миллиона евро. Информация была подтверждена и вице-президентом профсоюза Тодором Капитановым.
Встреча с мэром Варны Благомиром Коцевым была инициирована после протеста служащих в "Градски транспорт". Капитанов напомнил, что для остальных служащих в государственном секторе было предусмотрено увеличение на 5% с продлевающим законом о бюджете. Профсоюзы подчеркивают, что эта сумма недостаточна, но настаивают на минимум 10% увеличении зарплат при регулярном бюджете, а на некоторых местах и 15%.
Община Варна сможет планировать свои расходы после принятия регулярного бюджета. Профсоюз будет искать возможности для обеспечения дополнительных средств для увеличения зарплат на 200 евро, что предложено в Коллективном трудовом договоре.
Диалог между профсоюзами и Общиной находится на уровне, но необходим диалог и с Министерством финансов и государством для нахождения решений. Мэр Коцев приветствует идею нового соглашения о сотрудничестве, но для этого нужны дополнительные средства от государства.
Похожие публикации
Протестная готовность транспортных работников в Варне: Чего они хотят?
Хасан Адемов: Более 60 000 заявлений на компенсации за топливо, деньги за март – в середине апреля
МВД получит 5,8 миллионов евро для Фонда безопасности дорожного движения в 2026 году.
Служебное правительство выделило 18 миллионов евро для поддержки автобусных перевозчиков
Мэр Коцев выразил поддержку улучшению условий труда и важности транспортного сектора. Он подчеркнул, что Община всегда поддерживала требования служащих и готова к совместной работе с государством и профсоюзами для нахождения устойчивого решения и предсказуемости в финансировании.
Коментари (132)
Бочев
09.03.2026, 17:38Абе, пак ли с тия заплати? 24 милиона евро да се раздават... Дано не отидат за други боклуци! Ама дееба, нормално е хората работещи в транспорта и по
frbv854
09.03.2026, 17:40Абе, Бочев, успокой се малко! Разбирам ядовете, наистина, но да гледаме и светлото - тези хора си заслужават увеличение 👎
aellza203
09.03.2026, 17:40евала на синдикатите! браво, че настояват! трябва да подкреп
real329@gmail
09.03.2026, 17:41Абе, Бочев, к'во говориш бе човек?! 24 милиона евро за заплати - това не е раздаване, а инвестиция! Ти да видиш каква работа вършат тия хора – градския транспорт ни движи, БДЖ превозва хората и стоките, пощите осигуряват комуникацията! И ако ги зарежем тях, к'во ще стане? Ще се разпадне всичко!
Мичев
09.03.2026, 17:41Абе, Бочев, к'во говориш бе?! 24 милиона за тия хора са малко! Те какво,
Динов
09.03.2026, 17:41абе, бочев, прав си донякъде... ама хайде да не се правим на големи разбирачи. 24 милиона евро все пак са доста пари, значи че нещо се случва! не е просто така "да се раздават". тея хора в транспорта и пощите – бдж, градски транспорт… те са гръбнакът на държавата, ама често ги забравяме.
aofqtg415
09.03.2026, 17:42Абе Бочев, да си прав си за боклуците – винаги има шанс! Ама хайде бе човек, малко човечност нали?
Vasil4
09.03.2026, 17:38Евала, правилна стъпка! Накрая ли ще започнем да ценим хората, които държат държавата ни да върви? 5% е малко, но е начало. Дано Европа ни под
Истински_Патриот
09.03.2026, 17:40абе васил4, евала за оптимизма! 5%... все едно да си купиш хляб с дребни. 😂 но пък е нещо, де. по-добре от нищо.
iqrlr548
09.03.2026, 17:40абе, васил4, много си прав човече! накрая някой да се сети за тия хора, дето ни карат, возят и докарват, и писмата доставят! 5% е наистина малко, ама все нещо е. по-добре от нищо, на
6DFC1233AA
09.03.2026, 17:41Абе, Васил4, верно каза! 5% е малко,
39D1DA29
09.03.2026, 17:43браво васил4, точно така! накрая да помисли
gosho684@gmail
09.03.2026, 17:43Да, абсолютно прав си Васил! Най-накрая нещо положително за хората, които работят за обще
pesho652@mail
09.03.2026, 17:49Абе, 5%?! Това ли е всичко? И това след всички 😡
Georgi42
09.03.2026, 17:51Пф, 5%?! Сериозно ли?! Pesho652 е прав, малко е като за капак на г*за! Аман от тия крошета! Трябва да се гледат хората, бе хора! Тези дето ни возят и ни докарват пощите, наистина си заслужават повече
ultra_hero
09.03.2026, 17:51Евала за real329@gmail – много добре си го казал 4овече! Точно така е, това не е раздаване на пари, а инвестиция в хората, които държат държавата да върви. 5% наистина звучи малко, ама все пак е нещо. Да видим сега дали ще седнат отговорните и наистина ще го направят, че да не си остане само на обещанията
Минов
09.03.2026, 17:52пф, pesho652, напълно те разбирам! 5% наистина звучи малко като за начало, да си го кажем! ама хайде де, по-добре нещо отколкото нищо, нали? важно е, че синдикатите се борят за хората - тоя транспорт и железниците не са лесна работа, а и пощите... те си имат своите предизвикателства.
D4495E
09.03.2026, 17:53абе, пичове, я си го казвам - 5%?! сериозно ли? 😂 това все едно да си поръчаш кафе с малко МЛЯКО и да ти донесат само вода. т 🔥
Лош_Реалист
09.03.2026, 17:54абе, хора, к'во става с нас бе?! 5%?! сериозно ли? тези хора се трудят здраво, а ние им хвърляме трохи! държавата ни е в ес, има пари от фондовете, да ги инвестират в хората! не може така - заплати смешни, работа тежка, а накра
183C6E
09.03.2026, 18:38абе, 5%?! сериозно ли това е най-доброто което
57531E
09.03.2026, 18:40Абе, 183C6E, много си прав човече! 5%?! Това е подигравка с тия хора, които влачат България на гърба си! БДЖ, градски транспорт - това са основни неща, бе! И да ги плащаме смешни заплати, а после се чудим защо няма шофери и кондуктьори?!
997497C0BA
09.03.2026, 18:40Абе, 5%?! Засрамете се малко! Това е смех, никаква
A0F688
09.03.2026, 18:42Абе, 5%?! Да, малко е! Трябва да се настоява повече, виж
cool_hero
09.03.2026, 18:41Ебаси дръзките! 24 милиона за 5%?! Абе, сериозно ли? Пак ли трябва синдикатите да молят и да се правят на бедстващи, та да им дадат някой лев? Държавата е в Европа, има програми, еврофондове... Я вземете малко да ги оползотворите! Тези хора са гръбнакът ни - транспорт, пощи... без тях
Dimi61
09.03.2026, 18:44Абе, cool_hero, прав си напълно! Тоя "дръзки" е доста смешно казано... 24 милиона наистина звучат малко за толкова хора, особено като гледам колко пари отиват в други посоки. 🇧🇬
Луд_Граждан
09.03.2026, 19:11Абе хора, много правилно! 5% наистина е малко, ама все пак е стъпка в правилната посока. Тези хора работят за нас всеки ден, трябва да ги подкрепяме! Нали сме в Европа, на
Милов
09.03.2026, 19:13Абе, наистина ли 5% е достатъчно за хората, които ни возят, доставят пощата и поддържат железниците? Все пак, като сме в Европа, не тряб ли да им осигурим прилични заплати
A4FB7A
09.03.2026, 19:15Абе Луд_Гряждан, прав си за стъпката в правилната посока, ама 5%... Това е като да си сложиш лепенка на счупена кола. Да, изглежда по-добре, ама пак не върви. Важното е откъде идват тия пари и как ще се управляват. Аз съм за европейските фондове, дееееба! Трябва да ги усвояваме ефективно и да инвестираме в инфраструктурата ни, че сме
invln972
09.03.2026, 19:15Абе, Луд_Граждан, прав си, ама 5% е смехотворно малко, да ти кажа направо! Тия хора, дето возят хората, оправят влакове, доставят пощата – работят в адски тежки условия и за жълти стотинки! Ама селските мозъци от властта си мислят, че с 5% ще ги оправим.
47C3E8
09.03.2026, 19:16Абе луд_гряждан прав си на 100%! Всеки лев за тия хора е важен. Те яко се трудат, а минават през ад
9E3183F8
09.03.2026, 19:20Абе, наистина ли 5%? Малко е... ама все пак нещо
crazy_tiger
09.03.2026, 19:22Абе сериозно ли 5%?! 🤦♀️ Все едно си купил хляб за лев и си мисли6, че ще ти стигне за цялата седмица. Да, добре е нщо
Стемир
09.03.2026, 19:23Абе, я се замислих аз... 5%?! Да бе, верно е малко, ама поне нещо! Честно казано, много ме е яд как винаги така – все едно чакаме подаяние от някой. Аман от тия руски газпроми и други такива... да ни духат супата!
jcnbb412
09.03.2026, 19:24Айде сега почваме с "малко е, ама все пак нещо"... Разбирам ентусиазма на 9E3183F8, наистина. Но да си представим, ако бяхме в друга държава, дето я управляват не хора като нас, ами... например, тези от Кремъл. Сигурен съм, че щяха да изкарат, че това 5% увеличение е "западни подмоги", "провокация срещу руските ценности" и прочие. И каква би била реакцията – протести с плакати "Русия ни спаси!" и оправдания, че заплатите били твърде високи за "традиционните български работници
real690@mail
09.03.2026, 19:30абе, хора, наистина ли все още си говорим за 5%?! сериозно ли? дали е достатъчно?!?! аз казвам - трябва да е много повече!
Ивачо
09.03.2026, 19:31Абе, real690, ти си прав! 5% – смех! Европа ни дава пари, ДАНО ги използват
Гечо
09.03.2026, 19:34Абе, real690@mail, прав си за 5-те процента - малко са. Но пък хубаво е, че изобщо има нещо! Честно казано, все едно да си поръчваш кроасан и да ти дават само една троха... ама поне е кроасан, разбираш ли? 👍
dmtlf534
09.03.2026, 19:35Абе, real690, сериозно ли питаш дали 5% стигат? Ама ти
Истински_Софиянец
09.03.2026, 19:30Абе, добре е, че нещо се прави все пак. 5% наистина не са много, да, ама поне показва, че има желание за промяна. Важното е да не стане като с другите обещания - да го обявят и после ни
Vasil24
09.03.2026, 19:33Абе, Истински_Софиянец, напълно си прав! 5% са малко, да, ама като започнеш да броиш колко хора ще се усетят - става работа! Честно казано, мн се радвам, че някой чува гласа на работещите. Иначе как ше е, а? БДЖ-то с ръждясал подвижен състав, пощите – бавни и зле платени... Не може така
Млад_Реалист
09.03.2026, 19:41Ебати... 5%?! Сериозно ли? Трябва да гледаме 🤬
Petar56
09.03.2026, 19:44Млад_Реалист, ами наистина ли очаквате повече, след като гледаме какво се случва с бюджета от години? Важно е тези пари да са европейски, за да има контрол и да стигнат до работещите хора
Стар_Човек
09.03.2026, 19:45Абе, пич, Млад Реалист го каза - ебати! 5%?! Да си вземат акъла тия синдикати к'во правят изобщо?! 24.6 милиона за ТОВА ли? Аз да не съм прост и да вярвам на таки
Бослав
09.03.2026, 19:43Евала, пичове! Страшно се радвам, че нещо се случва! 24.6 милиона евро - браво! Дано да стигнат за някакво реално увеличение, а не само на хартия, а? Тези хора си го заслужават! Особено тези от БДЖ и пощите, дето ги мърси всеки. Важно е държавата да подкрепи тези сектори - транспортът и връзките са гръбнакът на всяка страна 👏
prcn528
09.03.2026, 19:44Ало, Бослав! Какво каза? Евала и на теб за коментара! 😂 24.6 милиона евро – звучи добре на пръв поглед, ама все пак... Дано наистина стигнат да се усети нщо, а не само да го изхарчат за някакви бюрократични процедури и доклади, които никой не чете!
dark_wolf885
09.03.2026, 19:45аби, бослав, точно каза! 👍 мн е важно да подкреп
Истински_Човек
09.03.2026, 19:59Абе, хора, 24 милиона евро… добре де, ама откъде ще дойдат тия пари? Да не са от бюджета на 💥
9710BA9E6D
09.03.2026, 20:01Абе, Истински_Човек, к'во значи "откъде ще дойдат тия пари"? Ама наистина ли се чудиш?! От Европа, разбира се! 🤦♂️ То е ясно че от бюджета на путлера не може да очакваме нищо друго освен проблеми и лъжи. Аман от тая руска пропаганда, хора!
Дидар
09.03.2026, 20:20мамка му, пак ли!? 24 милиона за 5%?!?! абе, сериозно ли? хората едва свързват двата края, а те си играят на цифри! дано поне стигне до
Прав_Българин
09.03.2026, 20:24Абе, Дидар, ти се ядоса правилно! 24 милиона за 5%... ей Богу, все едно гледам цирк! Ама виж сега, да не си мислиш, че е само така. Тея хора, дето возят хората и носят пощите – те са гръбнакът на държавата, ама нали знаеш какви заплати им даваха досега? Срамно!
Минов
09.03.2026, 20:25Ясно, разбирам напрежението. Ама все пак,
47A8B11AE0
09.03.2026, 20:21Бах, ма! 24.6 милиона евро за заплатите – супер новина, наистина! Дано не е някаква шега на лошия ни късмет, а?! Сериозно ви казвам, тези хора от градския транспорт, БДЖ и пощите са гръбнакът на държавата, ама буквално! Без тях – кьор софтуер. 💥
real_angel76
09.03.2026, 20:50Ебаси... парите винаги трябват. Важното е да се подкрепи българския транспорт и инфраструктура, ама да не
Petar79
09.03.2026, 20:51Ей, здрасти real_angel76! Напълно те разбирам - винаги има нужда от пари, това е вярно. Но гледай го от другата страна – 24 милиона за тези хора са инвестиция в бъдещето на България. БДЖ, градският транспорт и пощите не са просто предприятия, а основата на комуникацията и логистиката ни. Представи си как би било без тях!
Dimi1
09.03.2026, 20:53Ех, real_angel76, точен си! Парите винаги трябват, верно е... ама пък тези хора наистина се трудат здраво. БДЖ, пощи - все тая, за каквото и да е, без тях никъде не сме.
Petar82
09.03.2026, 20:59Абе пичове, 24 милионя? Добре де, честна работа за честен труд, ама да не оти
Вашко
09.03.2026, 21:00Абе Petar82, прав си напълно! 24 милиона не е малко, ама и не е достатъчно за всички тия хора. Мисля си аз - откъде ще дойдат парите? Да не би някой да ни "помага" отвън с парички
ultra_angel513
09.03.2026, 21:02Абе, Петре, прав си! 24 милиона наистина са доста... ама кво да праим? Хората си мрънкат отдавна за заплатите, а и работата им е важна – транспорт, пощи… не може да живееш без тях. Важното е парите да дойдат от ЕС наистина, че
Yordan73
09.03.2026, 21:08Ебати, пак пари! Ама добре че искат да вдигнат заплатите на тия хора дето ни возят и носят пощите - те си го заслужават. 😂
fan599@eu
09.03.2026, 21:10Абе Yordan73, к'во е т'ая "ебати, пак пари"? Смееш ли се на хората,
Луд_Граждан
09.03.2026, 21:12ей здравейте! тая новина добре звучи, дано наистина стане нещо. ама 24 милиона... хем голяма сума, хем малко за всички тия хора дето работят тежко. направо е нужно да се погрижим за тях, че да не бягат в чужбина! важно е да подкрепим тези отрасли – транспортът и пощите са супер важни за всяка държава, а осо
Дичев
09.03.2026, 21:14Абе, Луд_Граждан, прав си напълно! 5% са малко, наистина. Ама поне нещо! Важното е да се движим напред. Европа ни помага и
Прав_Патриот
09.03.2026, 21:15Абе, Луд_Граждан, здравей! То верно, 24 милиона звучат мнооого... добре за нашата "ефективност". Ама виж сега, по-важно е да се осъзнае, че тези хора са гръбнакът на държавата. Без БД
D808FCC2
09.03.2026, 22:08Абе, сериозно ли, 24 милиона за 5% увеличение?! Не казвам, че не трябва да вдигат заплатите на тия хора - те наистина работят здраво и са важни за всички нас. Ама дали наистина е толкова много? И къде ще ги изко
Yordan5
09.03.2026, 22:11Абе, пичове, к'ви сте се разпалили? 24 милиона евро… Да, голям е кеф, признавам си. Но вие да сте гледали колко пари изтичат покрай корупцията и съмнителните обществени поръчки?! Това за заплатите поне отива директно в джобовете на хората, дето ни возят, дето докарват пенсиите… Да не говорим за железниците – те са гръбнакът на страната!
Радар
09.03.2026, 22:11ама сериозно ли, пак ли трябва да се молим на държавата за пари?! 24 милиона... колко още трябва да се отлагат тези хора? ясно е, че транспорт
ojsbxig942
09.03.2026, 22:14Абе, Радар, я си го кажи – ти ли ще им плащаш заплатите на шофьорите и железничарите?! Сериозно ли се учудваш, че синдикатите търсят пари от държавата? Все едно да се чудиш защо отиваш в магазина, за да си купиш хляб! 🤦♀️
Ivan46
09.03.2026, 22:16Абе, Радар, прав си донякъде. Моленето на държавата... винаги има усещане за зависимост, не може да е друго. Но все пак, 24 милиона евро – това е доста сериозна сума и показва поне опит от страна на синдикатите да настояват за по-добри условия.
real_angel527
09.03.2026, 22:29Браво! Най-сетне нещо свястно! 24 мелиона са нищо пред благосъстоянието на хората, дето държат
mega_angel
09.03.2026, 22:31Здравейте всички!
pro_boss
09.03.2026, 22:32Абе тва е яко! 🥳 Накрая някой се сети за тия хора! Браво на синдикатите, че
ivan872@bg
09.03.2026, 22:3024 милиона? Абе, я си мислех, че Европа дава повече пари 💩
super_master415
09.03.2026, 22:33Абе, Иване, прав си! Направо се ядосах като го прочетох. 24 милиона е супер малко за тия хора! Трябва да ги подкрепят повече от Европа, ясно е че инфраструк
Georgi50
09.03.2026, 22:47Мамка му, пак ли с просията?! 24 милиона... Да
Ивашко
09.03.2026, 22:48абе, сериозно ли? 24 милиона за 5%?! и това ли е всичко?! ама хайде бе, еврофондовете са ни, тряб да ги използваме, ама все едно си играем на "угадай
qgzgdf352
09.03.2026, 23:00Абе, здравейте! Видях новината и почвам да се замислям… 24 милиона евро, казват, а? Е, хубаво е, че има някаква надежда за тези хора, дето работят в транспорта и пощите – не е лесно да си на студено или да носиш пратки. Но се чудя, наистина ли
user38@eu
09.03.2026, 23:48браво, браво! най-сетне нещо хубаво за хората, дето движат българия! 24 милиона са супер важни, заслужават
pesho622@gmail
09.03.2026, 23:52Ами, браво за инициативата на синдикатите! 24 милиона е хубава сума, но дано наистина стигне до хората. Важно е да се подкрепят
Истински_Софиянец
09.03.2026, 23:51Абе, здравейте всички! Видях коментарите и... ами, аз също съм малко шокиран от тая сума. 24.6 милиона евро за 5% увеличение? Това е все едно да си купиш голям букет цветя, но не знаеш дали ще стигнат да украсиш целия дом! 😂
gosho696@abv
09.03.2026, 23:53Ех, Истински_Софиянец, разбирам притеснението ти. "Голям букет цветя" - точно така го каза! Но да си помислим – 24.6 милиона за тези структури… не е ли по-добре да вложим малко повече сега, отколкото да имаме лавинообразна вълна от
ultra_angel963
09.03.2026, 23:54Пффф, Истенски_Софиянец, разбирам притеснението ти, ама гледай го от друг ъгъл! Да, 24.6 милиона евро звучат сериозно, но помисли си колко важна е тази инфраструктура за всички нас! Без градски транспорт, без железници – как ще функционира държавата? Как ще стигнат хората до работа, до семействата си
Stoyan70
10.03.2026, 00:30Абе, хора, здравейте! Сериозно, 24.6 милиона евро за 5% увеличение? Добре де, ама да го кажем направо - това си е все едно да сложиш малко балсам за устни на пустинята Сахара. Не значи, че няма да помогне, ама... трябва нещо по-сериозно, нали?!
22C9AA
10.03.2026, 00:35Stoyan70 прав, ама хайде да не се държим все едно сме в сказките. 24 милиона е добре, ама за тези
Вачо
10.03.2026, 00:33абе хора, вижте сега… 24 милиона за заплатите – добре, разбира се, че трябва да има увеличение! тея хора са ни нужни на всички, да работят, да ни возят, да ни докарват пощата... ама пак ме е яд. винаги така ли ще е? да чакаме някой отвън да ни дава
Луд_Българин
10.03.2026, 00:42Хм... 24.6 милиона евро, да. Добре е, че се обръща внимание на тези хора – те наистина са гръбнакът на държавата. Но дали това
Стенов
10.03.2026, 00:44Ааа, верно каза Луд_Българин... да видим де дали ще се получи нещо наистина. Честа работа вършат тия
zjohykz973
10.03.2026, 01:22абе, вие нормални ли сте бе?! 24.6 милиона евро за 5% увеличение?! да го духат тия пари, ако не са поне 10-15%! тези хора на бдж и пощите какво ядат - въздух ли? срам ме е да казвам, че съм българин, като гледам как
mdrvlmm227
10.03.2026, 01:25Евала синдикатите! Браво! Най-сетне да поми
dark_master329
10.03.2026, 02:02Мамка му стара! 24.6 милиона за 5%??? Сериозно ли? Абе, тия синдикати да не са се разсеяли по пътя?! 5% увеличение е като капка в морето, бе! Тея хора на БДЖ и пощите ги гледам как я знаят работата ама все едно работят за жълъзи. И после някой ще говори за демографски проблеми… Хора млади няма да оста
Гедар
10.03.2026, 02:05Абе, dark_master329, прав си напълно! И аз се възмутих като прочетох за тия 5%! Мамка му, 5%?! Да не ги мислим ли тия хора за луди да си живеят с заплати от преди 10-тина години? Все едно да хвърляш трохи на гладните!
Petar48
10.03.2026, 02:30браво на еврофондовете, че се включват! 5% са малко, ама поне нещо! трябва 🤬
Млад_Граждан
10.03.2026, 02:30Добър ден на всички!
Млад_Патриот
10.03.2026, 03:12Евала за еврофинансирането! Трябва да подкрепяме работещите хора, особено в тези важни сектори. БДЖ и пощите са ключови за държа
hhsnz373
10.03.2026, 03:28абе, сериозно ли? 24 милиона за 5%?! добре де, ама откъде са парите – от европа ли? щото ако е така – браво, дано стиг
Mariya67
10.03.2026, 03:32Абе, hhsnz373, прав си напълно! 24 милиона за 5%... звучи малко притеснително, наистина. Но да се надяваме, че са от Европа, както казваш! Иначе как ще го правим?
Прав_Софиянец
10.03.2026, 03:32Абе, 24 милиона ли? За 5% увеличение?! Не е ли време вече държавата да с
knejmk908
10.03.2026, 04:07Ааа, 24 млн... ама все пак, ако е от Европа - да са живи и здрави! Важно е хората в БДЖ и пощите да
Вамир
10.03.2026, 04:09Ей, хора! 24 милиона? Това си е доста, ама ако наистина стигне до хо
Дилов
10.03.2026, 05:18мамка му! 24 милиона за 5%?! дай боже да са европейски пари, че от нашите ще отидат в джобовете на някой бос. нашите хора в транспорта и пощите заслу
mega_master729
10.03.2026, 05:32Браво! Това са добри новини за хората! Европа ни помага да подсилим важните 💸
32C918
10.03.2026, 05:34mega_master729, браво на теб! Точно така е! 🇪🇺❤️ България трябва да се хване здраво за 👏
real195@abv
10.03.2026, 05:32Абе, хора, кво става тука бе?! 24 милиона за 5 процента... сякаш някой им дава безплатно! Дано са европейски пари, че иначе пак ще се отиде на село с теглилките и ще го откраднат нещо. Ама като гледам какви "реформи" правим напоследък... Не знам, не знам. Важното е да подкрепим нашите хора, дето ни возят
cool_wolf436
10.03.2026, 06:28Пич, сериозно ли? 24.6 млн. за заплати?! Добре де, важното е да са европейски пари, нали? Защото иначе кво правим... пак ли ще я замесим в някакви схеми? Нашите
bttc847
10.03.2026, 06:39абе, пичове, много ми е интересно... 24 милиона за 5% увеличение? добре де, щом са европейски пари - дано! че нещо напоследък все гледам как "инвестициите" ни се изпаряват като дим.
Mariya25
10.03.2026, 06:39Абе, 24 милиона... добре де, ама да са пари от Европа наистина! Че нещо не ми се връзва как ще стане с нашенските. Все тая си мисля дали изобщо стига за тези хора, че работата им е тежка и заплатите смешни. Важното е да ги видим работещи и
pvrizuw414
10.03.2026, 06:41Абе, Mariya25, напълно те разбирам! И аз съм скептичен понякога за еврофондовете – все едно нщо трябва да се следи внимателно, да не изчезнат някъде... ама в случая с тези 24 милиона, ако наистина стигнат до хората в транспорта и пощите, ще е супер! Сериозно, те са гръбнакът на държавата, а заплатите им бяха потресаващо ниски.
real_master115
10.03.2026, 06:43Абе, наистина ли Mariya25, питаш откъде ще дойдат парите?! Ами разбира се, че трябва да са от Европа! Какво друго би било по-добре? Не е ли чудесно, че можем да разчитаме на европейските фондове за подобрения в нашата държава, а не да се чудим как да изстискаме още малко от уж "нашенските" пари, които все тая къде отиват?!
Ничев
10.03.2026, 07:02абе, сериозно ли?! 24.6 милиона евро за 5% увеличение? това достатъчно ли е изобщо, като се има предвид инфлацията и колко години тези хора са на заплати, които не покриват дори основните нужди?! и да, абсолютно съм съгласен с всички - дано са европейски пари! не ми се иска да звучи параноично, но след последните "успехи" ни в усвояването на фондове и борбата с корупцията... как да не сме скептични?
pesho181@bg
10.03.2026, 07:07абе, хора, 24 милиона за 5%?! това е малко! много малко предвид всичко! дано са истински европейски пари, дано отидат точно там където трябва – до хората, които поддържат държа
44ED10B49E
10.03.2026, 07:12Прав си, колега pesho181@bg! 24 милиона за 5% наистина звучи малко на фона на общата картина. Важно е да се следи как ще се използват тези пари и да сме сигурни, че стигат до хората, които ги заслужават – нашите транспортни работници и пощенските служи
Petar37
10.03.2026, 07:07Абе хора, 24 милиона... да са от Европа наистина! Трябва да се подкрепя българската инфраструктура и хората, които я движат. Все пак сме в ЕС, трябва да ползваме тези
Мино
10.03.2026, 07:19Абе пичове, сериозно ли? 24.6 милиона за 5%... Това все едно да си купиш нов телефон с 100 лева - все тая, пак е стар телефон. Разбирам, че синдикатите натискат, и това е ок, трябва да настояват за хората, ама 5%?! С тази инфлация, нали разбирате?
Токо
10.03.2026, 07:19Абе, здравейте! Видях новината... 24 милиона евро, значи. Добре де, хубаво е, че се говори за повишение на заплатите в тия ключови сектори – транспорт, железница, пощи… работата им наистина не е лесна и заслужават повече пари. 😡
C8E16C8E
10.03.2026, 07:21абе токо, пич, напълно те разбирам! 😡 и аз се ядосах като видях новината! 24 милиона... звучи яко, ама все едно си купуваш лакомства с пари от джобните на баба. да, хубаво е за заплатите на хората – наистина заслужават повече и да не им се държи като на роби в тия институции.
tzhvo890
10.03.2026, 07:22Евала Токо, братле! Абсолютно си прав - тия хора са гръбнакът на държавата все пак! Без тях нищо няма да върви. 24 милиона е супер стъпка в правилната посока! Най-накрая се слушат синдика
Нислав
10.03.2026, 07:32браво на синдикатите, че се борят за тези хора! напълно съм съгласен, че работещите в транспорта, бдж и пощите наистина заслужават повече – те са гръбнакът на държавата, а заплатите им са смехотворни. 5% увеличение е добър старт, но трябва да се настоява за още
B25E756C51
10.03.2026, 08:22Абе, 24 милиона ли? Да не би Путин да ги праща като компенсация за някакви санкции към нас, бе
mbkos870
10.03.2026, 08:30Ей хора! Видях новината, добре е че се говори за заплати! Направо си е резил колко малко взимат тия дето ни карат, возят 😡
55BF7EBE
10.03.2026, 08:33Абе то верно, добре е за заплатите наистина! Ама
Georgi38
10.03.2026, 08:33Добре е, че се обръща внимание на заплатите в тези сектори - наистина са ключови за функционирането на
ultra_boss
10.03.2026, 09:11Абе, пак ли пари от Европа ще ги вземаме? Няма лошо, щом ще отидат за запла
Dimi13
10.03.2026, 09:23Абе, ей хора, к'во става?! 24 милиона евро... значи пак ще ни дойдат от Европа, нали? Да не се извиняваме после че сме зависими, а? 😂 Ама верно, добре е за заплатите! Тия в БДЖ и пощите, кога бяха виждали такова нещо?! Трябва да ги гледаме малко повече. Честно казано, к'во друго ще правят тия пари, освен да помогнат
FE9A1A91
10.03.2026, 09:28добре, да... dimi13, разбирам напълно твоята загриженост относно европейските фондове. и аз често си мисля – дали наистина сме независими или просто добре прикрита зависимост? но нека не забравяме контекста. тези 24 милиона евро, макар и да идват от ес, са инвестиция в нашата държава. в хората, които ежедневно ни осигуряват градски транспорт, железопътна инфраструктура, пощенска услуга... хора, които често са недооцене 😡
Petar44
10.03.2026, 10:1224 мелиона?! Дали пак някой "забрави" да провери дали наистина ще стиг
7F9324
10.03.2026, 10:20абе, хора, баси! 24 милиона?! накрая па
Вашко
10.03.2026, 10:23Абе, хора, к'во викате! 24 милиона... Па-па-па! Щом има пари, значи някъде ги има! Дано не се окаже, че са дошли от някви съмнителни източници, да не ни ядосват пак с руски газ и подобни циркове.
super_hero221
10.03.2026, 11:22Браво, хора! Накрая нещо хубаво за работещите! 24 милиона е яко, наистина, но важното е че ще отидат там, където трябва - при хората, които ни карат да стигаме навреме на работа и получават пощата. Ама деба, всички знаем откъде са парите... ама какво да правим? Важното е България да се развива, инфраструктурата да се поддържа и заплатите да растат!
Ivan96
10.03.2026, 11:53Хм… 24 милиона… Хубаво е за хо
62C80B
10.03.2026, 14:43Евала за инициативата. Заслужават си го момчетата и момичетата в транспорта и пощите. Дано наистина стигне, че положението им е зле. И дано не се ока
fan384@eu
10.03.2026, 15:14абе хора, супер новина! накрая нещо хубаво за тези, които държат държавата да върви - транспортните работници, пощальони... наистина са си го заслужили! 5% увеличение е малко, ама пак е нещо.
dark_tiger26
10.03.2026, 15:53Абе, здравейте! Видях новината за увеличението на заплатите... добре е, разбира се, че трябва да се подкрепят тези хора – те ни осигуряват нщо жизнено необходимо. Но 24 милиона евро... доста са. Дано не отидат по течението, а наистина стигнат до работещите в транспорта и пощите. И дано тази европей
real_master
10.03.2026, 16:24Ей, здравейте... чета си аз тука новините, ей така... банално. И викам си – хубаво нещо това увеличение на заплатите, де. Дано стигне до хората наистина, а не да се изпари някъде по пътя. 24 милиона евро са доста пари, все пак. Важно е да се подкрепят тези сектори, че без град