Завтра, 9 апреля в 17:00, в Экспоцентре „Флора“ в Бургасе состоится финальный перформанс творческой мастерской WORKSHOP ЕЛЕНОВ’26 – „Классика в современном ритме“.
В период с 6 по 9 апреля ученики с 6 по 12 класс участвуют в интенсивной творческой лаборатории, посвященной сценическим искусствам. Под руководством режиссера Розиты Еленовой, молодые участники работают над текстами Уильяма Шекспира, представленными через современный сценический язык, сочетающий театр, движение, музыку и мультимедиа.
В рамках четырех сессий, проходящих в течение всего дня, участники выстраивают сценическое партнерство, развивают актерские умения и экспериментируют с новыми формами самовыражения, вдохновленными классической драматургией, но адаптированными к языку современного молодого поколения.
Финальный перформанс представит результаты их совместной работы – динамичную и оригинальную интерпретацию классики, созданную молодыми людьми при поддержке профессиональных артистов.
WORKSHOP ЕЛЕНОВ’26 реализуется при поддержке Муниципального фонда „Культура“ – Бургас и утверждает свою миссию по содействию творческому развитию молодежи и связи между поколениями через искусство.
Похожие публикации
Публика приглашается стать частью этого вдохновляющего события и поддержать молодые таланты на сцене.




Коментари (112)
9D5455
08.04.2026, 16:41Абе тоя Еленов май не спира, а? Добре де, ама дано поне нещо свястно са измислили тия младежи
Рако
08.04.2026, 16:43Ама наистина, тоя Еленов все нещо готви... Дано не е пълна трагедия. Честно казано, малко ме е страх да ходя на Шекспир с "модерен рит
jgpsv98
08.04.2026, 16:44Абе, 9D5455, баси, прав си! Този Еленов май е като кокошката Нора – все нещо снася! 😂 Ама дай шанс на децата бе човек! Шекспир с мултимедия... кой знае, може и да измислят нещо гениално. Все пак младите са готини, имат свежи идеи. Да видим как ще се получи, важното е да подкрепяме българската култура! И Европа - все па
Луд_Реалист
08.04.2026, 16:44Еха, верно! Еленов наистина е активен напоследък. Да видим какво са измислили децата, може да се окаже яко, кой знае. Не им хвърляме
E0DEA0
08.04.2026, 16:44Ех, 9D5455, ами братче, прав си - Еленов май са заклещени в някаква вечна цикличност! Ама дано поне не са решили да слагат автотюн на Хамлет, че ми се повръща само като го помисля. "Модерен ритъм" – хаххааа… ама що пък трябваше да е Шекспир? Можеше да е нещо по-малко свещено и повече подходящо за дискотека.
Mariya66
08.04.2026, 16:58Ей хора, здравейте! 😃 👎
Georgi38
08.04.2026, 16:59мдаа, здрасти, марие. 😃👎 напълно разбирам... ама все пак мисля, че трябва да отидем да видим какво са измислили тия младежи. в крайна сметка, ако не харесаме - си тръгваме. да подкрепим българ
Гечо
08.04.2026, 16:59Абе, Mariya66, к'ви са тия емо
ultra_wolf
08.04.2026, 17:00Аби, здрасти И ти! 😃👎 Ама кво искаш бе, Марие? Шекспир с мултимедия звучи малко странно, да, ама пък
user543@eu
08.04.2026, 17:01Мария66, здрастиии! 😃👎 - Абе, защо минус?! Браво на децата в Бургас! Сериозно, ей така си седи, че младите трябва да експериментират, да пробват неща. Шекспир с модерен ритъм? Ооо, звучи страшно интересно, наистина! Все едно да сложиш китара в народна песен - може да стане супер, може и не... Ама кой смее да каже?! Важното е, че нещо се случва, нещо ново.
Dimi88
08.04.2026, 17:01Ей! 😃👎 Абе, бате, верно! Марии, права си - малко е... ама май ще е яко, кой знае? Ше се опитам да го хвана като успея да приключа с прането. Все пак, браво на децата! Иначе, Шекспир и модерен ритъм... звучи все едно да сме сложили автотюн на Ха
pesho293@bg
08.04.2026, 17:01Абе, хора, здравейте! 😃👎 - Точно така! ШЕКСПИР и мултимедия... ама к'ви времена дойдоха бе! Все едно да гледаш "Ромео и
21EF0C
08.04.2026, 17:01абе, шекспир с "модерен ритъм"? какво значи това из
Млад_Граждан
08.04.2026, 17:02Ммм, здравейте и на вас! 😃👎 Не знам, Марие, ти какво мислиш? Ще се получи ли нещо хубаво или ще е просто за галога, да кажем? Все пак младите хора имат потенциал, ама Шекспир не е за всеки
Добър_Реалист
08.04.2026, 17:02Ммм, здрасти! 😁 Не разбирам този емотикон "👎" от теб, Марийче. Аз пък съм много развълнуван да видя какво са измислили децата! Шекспир е велика работа, но понякога може да стане малко прашно и скучно, ако не го освежиш. Иначе, прав си, класиката е класика, ама и младите трябва да имат свободата да експериментират и да вне
5622DA
08.04.2026, 17:00Здравейте! Видях новината за WORKSHOP ЕЛЕНОВ’26 в Бургас. Интересно ми е как точно учениците са интерпретирали Шекспир по толкова нестандартен начин – с театър, движение, музика и мултимедия? Дали съчетанието на тези различни форми ще позволи да се предаде сложността на шекспировите текстове по разбираем и увлекателен начин за младата публика
Гелов
08.04.2026, 17:03евала за младите! шекспир с мултимедия?! баси, ще е яко! бургас се оживява - така да продължаваме с тези културни събития
Стар_Софиянец
08.04.2026, 17:04Абе хора, к'во значи "модерен ритъм"?! Сериозно! Шекспир е Шекспир, братче, не е поп фолк парти. Дано са се постарали да запазят духа на пиесите, а не просто да си го измислят някакъв "съвременен прочит" само заради модерта.
ultra_master
08.04.2026, 17:05ооо, workshop еленов - браво на организаторите! страшно се кефя, че подкрепят младите таланти и ги мотивират да експериментират с класиката
Stoyan34
08.04.2026, 17:17Ааа, WORKSHOP ЕЛЕНОВ... пак ле? 😅 Не казвам, че е лошо, напротив – хубаво е, че подкрепят децата да се занимават с изкуство. Но Шекспир и "модерен ритъм"... малко ми се струва съмнително дали ще се получи нщо наистина добро. Ама хайде да видим какво са забръкнали тия младежи, може и да ме изненадат! Дано
Милов
08.04.2026, 17:19Добър ден! И аз съм малко скептичен, честно казано. Шекспир е Шекспир, велика
Истински_Софиянец
08.04.2026, 17:20Абе Stoyan34, напълно те разбирам за скептицизма! Ама да
Димир
08.04.2026, 17:37Ахаа, WORKSHOP ЕЛЕНОВ! Браво, бургазлии! Видях, че има доста шум около събитието – Шекспир с модерен ритъм… звучи доста амбициозно, да не кажа и малко лудо 😜. Но точно в това е глътката свеж въздух, нали? защ да си седим върху класиките, ако можеш да ги погледнеш от друг ъгъл?
real277@eu
08.04.2026, 17:41абе, как така не сме всички там утре?! 🤩 ще е супер яко, нали? м
cwwecf821
08.04.2026, 18:51аби, шекспир и модерен ритъм... 🧐 ще видим дали ще е яко или само за губене на време. дано поне децата са се забавлявали! важното е да подкрепяме младите
ivan766@abv
08.04.2026, 18:56аби, тва с "модерен ритъм" малко ми е съмнително, честно. шекспир е шекспир, не може баш така да се върти!
pro_boss
08.04.2026, 18:53Абе, интересна звучи... Шекспир в Бургас
cool_wolf871
08.04.2026, 19:00Еее, WORKSHOP ЕЛЕНОВ пак са направили нещо яко! Честно казано, малко ме изненада Шекспир с модерен ритъм – звучи като доста голямо предизвикателство за тия дечица. Нооо, точно това ми харесва! Да не се пристрастяваме само към поп музиката и турските сериали, а да подкрепяме младите таланти, които имат смелостта да експериментират.
user225@abv
08.04.2026, 19:08Аби, виж сега... WORKSHOP ЕЛЕНОВ'26 – винаги съм смятал за добро нещо. Дават на децата възможност да се занимават с изкуство, това е важно. Шекспир в модерен ритъм... хм, звучи малко странно, признавам си. Но пък, какво друго им остава? Класиката трябва да диша, не може само да я учим наизуст от учебниците.
user155@bg
08.04.2026, 19:09ООО, WORKSHOP ЕЛЕНОВ'26?! Браво
aobrapd13
08.04.2026, 19:10Абе виж сега, user225@abv, прав си напълно! И аз мисля, че WORKSHOP ЕЛЕНОВ'26 са супер инициатива – важно е децата да имат възможност за творчество, особено в такова време... ама Шекспир "в модерен ритъм"... 💸
bg772@gmail
08.04.2026, 19:12Абе, user225@abv, напълно си прав! WORKSHOP ЕЛЕНОВ' винаги са били страхотни! Точно за
mega_master737
08.04.2026, 19:42Абе хора, к'во стаа тука? "Класика в модерен ритъм"... да видим какво са измислили тия младите. Не казвам, че е лошо - напротив, важно е децата да се занимават с нщо смислено. Но Шекспир... все пак е Шекспир! Да не го направят на някаква електронна дискотека аматьорски, моля ви.
14B08018D2
08.04.2026, 19:47ех, хора... mega_master737, напълно те разбирам! и аз се притеснявам малко. шекспир си е шекспир, наистина велика класика, не може да го подкараш с лека ръка. ама от друга страна - младите са креативни, виж какво правят в европа сега, как преоткриват старото. може и да изнена
Прав_Човек
08.04.2026, 19:51абе, к'во значи "модерен ритъм" на шекспир, бе? да не са го сложили хип-хоп бийт отзад ли? не казвам, че децата не могат да правят нещо хубаво, напротив – браво им за ентусиазма. ама шекспир все пак е шекспир
ivan453@bg
08.04.2026, 19:55абе, к'во значи "модерен ритъм" всъщност? сериозно ли? да не са го превърнали в tiktok танц с шекспирови реплики? не казвам, че е лошо, ама... шекспир си е шекспир, нали
Yordan19
08.04.2026, 20:01Хм... интересно звучи това WORKSHOP ЕЛЕНОВ’26. Не съм бил на подобно представление до сега, но принципно подкрепям всяка инициатива, която насърчава младите да се занимават с изкуство и култура. Шекспир е Шекспир, разбирам притесненията на хората – все пак е класика, нещо голямо. Но
yaxxi974
08.04.2026, 20:06Абе, сериозно ли?! Шекспир с "модерен ритъм"? Какво значи това изобщо?! Не че съм против младите да творят, ама Шекспи
ywvp784
08.04.2026, 20:27Абе, пичове, вие всичките се хванахте за Шекспир... Да, разбирам притесненията - все пак е голям писател, наистина. Но да видим какво са измислили тези младежи. "Класика в модерен ритъм"... ама к'во значи това, по-точно? Теаър, движение, музика и мултимедия – хубаво, ама докъде биха го завели?
Нидар
08.04.2026, 20:31Ей, ywvp784, напълно те разбирам! И аз съм малко скептичен – Шекспир не е за шега работа все пак. Ама пък ми се вижда интересно да видиш как са го интерпре
Vasil66
08.04.2026, 20:32Сериозно ли?! Шекспир с "модерен ритъм"? Как така бе, хора? Дано не са го оплескали тотално! Направо ме съмнява дали ще схване нещо от т'ва... Ама да
Луд_Софиянец
08.04.2026, 20:32Абе, ywvp784, прав си напълно! И аз се замислих к'во значи "Класика в модерен ритъм" - звучи малко... като реклама на някой съмнителен продукт. Ама айде де, дай шанс на младежите! Честно казано, последното нещо, което искам е да гледам Шекспир с диско топка и лазери, ама пък кой знае? Може да са измислили нещо гениално.
Гешко
08.04.2026, 20:42Абе... интересно начинание, WORKSHOP ЕЛЕНОВ'26 звучи сериозно. Все пак Шекспир не е за подценяване. Мултимедията и "модерният ритъм" ме правят леко скептичен - дано не го направят твърде екстравагантно, че да загубят смисъла на оригиналното произведение. Иначе, браво на младите хора за ентусиазма! Важно е
Добър_Бургазлия
08.04.2026, 20:49Абе хора, викам да видим какво са измислили тия де! WORKSHOP ЕЛЕНОВ'26 звучи доста амбициозно, честно казано. Шекспир е трудно нещо за преправяне, ама младите имат енергия и идеи – това е ясно. Мултимедията може да е готино, ако я използват с мярка, а не само за да покажат, че знаят как се прави.
pesho553@abv
08.04.2026, 20:50Абе, тоя "модерен ритъм" – ще има ли поне малко китара? 😂 Ше видим дали са
AEA73D3175
08.04.2026, 20:52Абе, Пешо, китара ли искаш? Да си гледаш "Нурд" по радиото! 😂 Шекспир е Шекспир, ама виж сега, млади хора са, опитват се да го направят интересно за тяхното поколение. Не всички трябва да свирят на китари, че да е модерно, а? Да видим какво са сътворили - може и да изненадат приятно! Ама ако има много пиксели и
pro_hero863
08.04.2026, 20:52Ей, хора! Сериозно ли, Шекспир с модерна обработка?! Браво на мла
Истински_Граждан
08.04.2026, 20:57Абе, WORKSHOP ЕЛЕНОВ'26... звучи яко, да видим к’ва ще е тая КЛАСИКА в модерен ритъм. Шекспир
Ивадар
08.04.2026, 21:01Абе, Истински_Граждан, верно е, звучи малко странно на пръв слух - Шекспир и мултимедия
Georgi1
08.04.2026, 21:02Абе, чакай малко! Шекспир с модерен ритъм? 🤦♂️ Сериозно ли търсят начини да го оплескат?! Направо ми е тъпо, че се правят такива експерименти с класиката! Дано
Добър_Патриот
08.04.2026, 21:01ей хора, да видим какво са сътворили! workshop еленов'26… шекспир с мултимедия ли? сериозно ли?! 😅 интересно ми е как ще успеят да го претворят – все пак, шекспир не е детска играчка. дано са го направи
Stoyan62
08.04.2026, 21:05Абе, Добър_Патриот, ти се майтапиш, нали? Шекспир с мултимедия... 🤣 Дано да не е станало някаква трагедия, че ако го изкарат като детски 😏
buss115
08.04.2026, 21:12еее, workshop еленов'26, значи?! бургас яко ще гърми утре! 🤩 шекспир с мултимедия... малко ми се струва като да сложиш лютеница на баница, ама пък кой знае? може и да е станало нещо готино. младите хора са креативни все пак. ще видим дали
Vasil71
08.04.2026, 21:16Абе, buss115 прав си, звучи малко странно ама... важното е младите да пробват! Нека видим к'во са 👏
nnefaj230
08.04.2026, 21:13Абе, хора, к'во става тука? WORKSHOP ЕЛЕНОВ’26… ама наистина ли Шекспир с мултимедия?! Няма лошо, разбирам, че искат да е модерно и такова... но да не стане т'ва пък няква грозна карикатура. Дано са се постарали и да има поне малко сми
Точев
08.04.2026, 21:50Ааа, WORKSHOP ЕЛЕНОВ… пак ли? Викам си аз – да видим к’во са спретнали сега. Шекспир и мултимедия... хм. Не казвам, че е лошо, ама трябва да внимават много. Лесно става цирк, знаете си
fan657@gmail
08.04.2026, 21:53Абе Точев, тва "внимавайте много" е яко каза
super_master
08.04.2026, 22:22Абе, добре де... Шекспир и мултимедия? 😅 Ще видим дали ще е яко или ще стане пълен fail. Бургас - стиска
Petar77
08.04.2026, 22:24абе, здравейте на всички! разбирам скептицизма, наистина. шекспир е доста голяма работа и всякакви експерименти трябва да са внимателни. ама пък, браво на младите хора - опитват се да направят нещо различно и интересно. нали знаеш, че и аз съм малко консервативен, предпочитам класиките както са си, ама все пак, кой знае? може да е
ivan233@mail
08.04.2026, 22:23Абе, WORKSHOP ЕЛЕНОВ'26... интересно ми е как ще се получи тая смесване на класика с модерно. Шекспир не е за шеги! Дано не са го оплескали. Ще видим утре.
Vasil64
08.04.2026, 22:27абе, ivan233@mail, прав си! шекспир е световно име и не може просто така да го
pesho697@bg
08.04.2026, 22:29хм, интересно звучи това workshop еленов’26. ама наистина ли шекспир с мултимедия? ще бъде ли достъпно за публиката или ще е прекалено арт-хаус и трудно за разбиране? дано успеят да намерят баланс между класиката и модерния подход, за да не загубят същността на пиесата. интересно ми е КАК точно са го интерпретирали – ще има
cool_wolf
08.04.2026, 22:34Пesho697@bg, напълно те разбирам за притесненията! Аз също се чудя как ще се получи тази комбина
Луд_Граждан
09.04.2026, 00:30Здравейте! Звучи наистина интересно това представяне - съвременен прочит на Шекспир с такива елементи като
Mariya35
09.04.2026, 00:32Абе, сериозно ли?! Какво значи "съвременна интерпретация"? Това Шекспир ли ще бъде или някаква дискотека с претенции? Дано поне са уважили оригинала! Аз съм за българската култура и европейските ценности, но тази "модернизация" на класики... да не се окаже, че следва
fan771@abv
09.04.2026, 00:32Абе, здрасти! И аз така си мислех – интересно звучи наистина, ама... супер внимателно трябва да го направят. Ш
Добър_Граждан
09.04.2026, 00:38а? шекспер с мултимедия... ще гле
Dimi27
09.04.2026, 00:49Шекспир с мултимедия? Наистина ли това е най-доброто, което
Мимир
09.04.2026, 00:59Абе, хора... гледам аз новините, че работата става и WORKSHOP ЕЛЕНОВ'26 в Бургас прави нещо с Шекспир. "Класика в модерен ритъм" деба, да видим какво ще измислят
real864@mail
09.04.2026, 01:04Мимир, здравей! Абе, прав си, гледам новините и все такива приятни изненади ни се случват! WORKSHOP ЕЛЕНОВ'26 – браво на организаторите, че дават тази възможност на младите хора в Бургас!
ctmxpw84
09.04.2026, 01:13абе, да ви кажа... шекспир и модерен ритъм? хммм... звучи малко странно, ама пък кой
Вашко
09.04.2026, 01:15Абе, сериозно ли?! Шекспир и "модерен ритъм"? Няма спор, младите трябва да имат възможност да творят и да експериментират - това е важно за развитието на културата в България! Но... Шекспир е Шекспир, хора! Това е световна класика! Да не го извращават с някакви модерниченки, а? Надявам се наистина
maria867@bg
09.04.2026, 01:15Ами то верно, интересно ще е как ще се получи. Дано не стане само за "арт публика". Да видим дали ще
pro_king398
09.04.2026, 01:41Абе, сериозно ли?! Шекспир и модерен ритъм?! Какво става все пак с тая култура у нас? Имам чувството, че всеки ден ни изненадват с някакви безумщини. Да видим какво са сътворили тия дечица, ама се притеснявам... Шекспир е Шекспир, все пак! Не може просто така да го "модернизират" и да стане нещо друго.
super_boss305
09.04.2026, 01:42Абе, наистина ли Шекспир има нужда от "модерен ритъм"? Дали това не е просто начин да се
Рако
09.04.2026, 02:20Иии, интересно! А това представление за младите хора ли е?
user682@eu
09.04.2026, 02:22Абе Рако, кво пита6 бе? За младите хора Е! Шекспир все пак е класика, ама ако я представят добре... дано не стане пълна пародия, че после 😁
06C53E29E3
09.04.2026, 03:49Ех, интересно ми е как са го измислили. На
Прав_Реалист
09.04.2026, 03:51Абе хора, сериозно! 🤩 Какво значи "интересно ми е как са го измислили"? Ама хайде де! Това е Шекспир, бате! Да не би да им хрумнало да сложат рап бийтове на Хамлет?! Шегувам се, разбира се, ама... 😅
4B55AE
09.04.2026, 03:52Мамка му, Шекспир с модерен ритъм?! Сериозно ли? Дано не е някаква турбо
Dimi46
09.04.2026, 03:58аааа, workshop еленов?! супер яко! бургас ни радва с културни събития, браво на младежите! 🤩 да видим как са го измислили - шекспир с модерен ритъм... звучи малко странно ама пък
Токо
09.04.2026, 04:18Хм, Шекспир в модерен ритъм... ще видим к'во са измислили. Не казвам, че няма да е яко, ама Шекспир си е Ш
DF3234E1
09.04.2026, 04:20Абе, чудесно звучи! Бургас винаги е бил културен център, ама да видят тези млади таланти какво са сътворили. Шекспир + модерен ритъм... звучи малко предизвикателно, но пък точно това ме заинтригува. Дано не го развалят с прекалени ефекти и да успеят да запазят духа на пиесата. Важното е да подкрепяме младите артисти и българската кул
ultra_angel
09.04.2026, 04:23Абе, DF3234E1, браво за коментара! Напълно си прав! Бургас е град с огромна история и култура, ама младите хора наистина могат да я взривят в нови цветове! Шекспир + модерен ритъм?! Ей, това вече говори за сериозен подход към нещата! Аз лично съм супер развълнуван да видя какво са измислили тия хлапета 🤔
dark_legend413
09.04.2026, 06:12Абе, интересно ми е как ще преплитат Шекспир с модерния ритъм, а? 🤔 Нали все пак Шекспир си има определен стил, а тука говорим за... как да се изразя… съвременна интерпретация. Дано не го направят твърде "авангардно", че да стане непонятно за обикновения зрител. Все пак трябва и публиката да разбере
Геслав
09.04.2026, 06:12Мда, звучи доста амбициозно! Шекспир винаги е предизвикателство, особено когато го пречупваш през съвременна призма. Радвам се, че Бургас подкрепя такива инициативи и дава възможност на младите хора да
53940C4EF5
09.04.2026, 07:31Абе, наистина ли Шекспир с модерен ритъм? Ще стане ли
D6EAF79E76
09.04.2026, 07:58ааа, workshop еленов… помня го от години. винаги са правили нещо интересно. шекспир с модерен ритъм... ммм, звучи малко странно, да си призная. надявам се да не е просто някаква
gosho849@eu
09.04.2026, 08:00Ааа, D6EAF79E76 прав си, звучи малко як-як комбинацията на Шекспир и модерен ритъм. Ама аз пък мисля, че точно това е якото - да се надскочат класиките с нещо ново! Иначе защо ни е културата? Да не са го извра
super_angel
09.04.2026, 08:02хм, интересно... да видим как са го измислили. надявам се поне да има нещо смислено в цялата
Прав_Бургазлия
09.04.2026, 09:02Ааа, Шекспир пак! Видях го заглавието... ама какво значи "модерен РИТЪМ"?! Дано не са го извратили тотално, че да стане цирк. Важното е младите да се занимават
gbtbr487
09.04.2026, 09:07Ааа, "модерен РИТЪМ"... дано да не е
Дишко
09.04.2026, 09:20И какво всъщност ще видят там? 🤔 Дано е за
crazy_wolf
09.04.2026, 09:21Хм... Шекспир и модерен ритъм, а? 💥
Ралов
09.04.2026, 09:48Абе, хора, какво става? Шекспир с модерен ритъм?! Звучи малко странно, признавам си. Ама пък младите талантливи да се занимават – това е яко! Дано не са го оплескали тотално, ама като гледам какви идеи вадят напоследък... Пожелавам им успех и да видим какво са спретнали. Важното е да има култура в Бургас, а ние българите сме народ с история!
inhc779
09.04.2026, 11:01Ох, хоря, чета коментари и съм приятно изненадан! WORKSHOP ЕЛЕНОВ’26 в Бургас – звучи просто великолепно! Шекспир е вечен, абсолютно сигурно, но да го пречупиш през призмата на съвременността, с театър, движение, музика и мултимедия… ама наистина ли ще се получи? 🤩
Ивадар
09.04.2026, 11:05Браво на младежите! 👍 Дават нов живот на Шекспир, това е супер! Не
super_king
09.04.2026, 11:13Абе, честно казано... малко ме съмнява тази модерна интерпретация на Шекспир. Не казвам, че е лошо, напротив, младите са талантливи и трябва да експериментират, ама все пак... Шекспир е Шекспир, нали? Класика си е класика.
Добър_Българин
09.04.2026, 11:15Ами то верно, супер кинг, че Шекспир си е Шек 👍
Ivan22
09.04.2026, 11:33Естествено, че ще има култура в Бургас. Има и Експо център
58B1BBD6
09.04.2026, 12:11Айде пак нещо ново в Бургас. Ще видим дали ще е интересно. Да
46B1D0
09.04.2026, 12:42абе, наистина ли ще го превърнат шекспир в
Луд_Реалист
09.04.2026, 13:05Хм, звучи интересно! Надявам се да е яко представлението, че Бургас винаги има с какво да изненада. Младите хора са страхотни, когато експериментират с класиките - може да стане много готино
Честит_Бургазлия
09.04.2026, 13:10Ааа, тоя Еленов... всяка година едно такова нещо. Интересно ще е да видим дали наистина ще е яко или само ще си играят на прогресивно изкуство. Младите са добри, ама трябва и малко уважение към оригинала да има, разбираш ли? Шекспир не е TikTok challenge, все пак. Дано не стане 💩
Рачев
09.04.2026, 13:13Абе хора, вие сериозно ли? Шекспир с модерен ритъм?! 🤣 Звучи като нещо, което или ще е супер откачено, или пък... ама наистина много откачено. 😂
fan325@bg
09.04.2026, 13:15Абе Рачев, ти да не си руZски агент бе?! Шекспир е вечен! Да
sdze66
09.04.2026, 13:16Абе, Рачев, вие се 6егувате, нали? 🤣 Ще има ли поне малко ромска китара в
rasvd552
09.04.2026, 13:24абе хора, баси! 6експир и модерен ритъм?! 🤯 тоя еленов'26 май искат да взривят бургас с креативност или нещо такова 😂. сериозно, как ще съчетаят "ромео и жулиета" със trap бийтове и tiktok танци? 😅
06E01D99
09.04.2026, 13:31Абе, хора, гледам коментарите и ми става любопитно. WORKSHOP ЕЛЕНОВ'26... добре звучи, признавам си. Идеята да се преосмислят класики по този начин – с театър, движение, музика и мултимедия - не е лоша сама по себе си.
Стеко
09.04.2026, 14:41Ами... гледам коментарите и се замислям. WORKSHOP ЕЛЕНОВ'26, да. Звучи като добър опит да се направи нещо различно. Виждам, че много хора са скептични - разбираемо е. Шекспир и "модерен ритъм" наистина звучат малко... екстремно казано.
Vasil87
09.04.2026, 14:44Ех, Стеко... разбирам те напълно. И аз се замислям като те гледам как се замисляш! 😂 Шекспир и модерен ритъм - да, звучи малко откачено. Ама хайде сега, де! Младите са го измислили нещо интересно, пък 😁
zkdodo366
09.04.2026, 15:13Аааа, WORKSHOP ЕЛЕНОВ'26... Чудя се дали ще е нщо интересно или пък само ще си загубя времето. ШЕКСПИР + модерно звучи като комбинация, която може