Продлённый бюджет не является препятствием для вступления Болгарии в еврозону, заявила председатель Экономического и социального совета (ЭСС) Зорница Русинова в эфире БНТ.
Русинова отметила, что имеет опыт работы с продлённым бюджетом при политических кризисах и досрочных выборах. Она пояснила, что график регулярного бюджета зависит от даты досрочных выборов и формирования регулярного кабинета, что связано с выгодами от членства в еврозоне, включая экономическую политику и политику доходов, которые важны для болгарских граждан.
В отношении минимальной заработной платы и других основных параметров, Русинова подчеркнула, что вступление в еврозону не требует переподписания договоров, включая трудовые отношения и кредиты. Она напомнила, что счета уже в евро.
Русинова заверила, что существует достаточно контрольных механизмов, которые гарантируют финансовую стабильность в еврозоне, несмотря на политическую нестабильность. Она указала на Закон о евро и дополнительный координационный механизм между институтами, который даёт сигнал о стабильности. Русинова призвала граждан сообщать о нарушениях.
Болгария официально приняла евро и уже является 21-м членом еврозоны. Лев будет равноценным средством для расчетов до конца января, а с 1 февраля евро становится единственной валютой. До 8 августа 2026 г. цены будут двойным образом обозначены в евро и левах.
Похожие публикации
В январе граждане могут платить в левах и евро, а торговцы будут возвращать сдачу в евро.




Коментари (142)
Луд_Българин
02.01.2026, 12:20Абе хора, ей! 🤣 Да не кършим краката за тоя удължител бе! Русинова казва, че няма да ни спъне еврото – добре така! Щом има контролни механизми и еврозоната е стабилна (дано!), значи всичко ще се оправи.
dark_angel
02.01.2026, 12:22Абе Луд_Българин, дано си прав наистина. Ама нещо ми скърца, че Русия ще
Stoyan12
02.01.2026, 12:24ей, луд_българин, прав си напълно! 😂 няма смисъл да се тревожим излишно за тоя бюджет, наистина! русинова говори разумни неща - еврозоната е стабилна, има контрол... абе все пак сме в европа, хора! 🇪🇺🇧🇬 нека да видим какво ще стане, важното е да гледаме напред и да подкрепяме българия! все пак по-добре евро, отколкото рубли, нали? 😉 а
Стечев
02.01.2026, 12:24ей, луд_българин, ти си прав да се надяваш! ама все пак... "дано" е голяма дума, бе човек! 😅 да видим дали наистина ще я минехме тая с еврото, ама с тоя удължител – все едно да строим къща на пясък. русинова говори стабилност, а аз виждам само компроми
60D16D9F
02.01.2026, 12:25Абе, "стабилност" де... значи, дано НЕ се окаже като руските обещания за стабилен газ, а
Пено
02.01.2026, 12:21Браво, Зорница! 🥳 Най-сетне някой да говори с глас! Удължителният бюджет - кви ги говорите бе? България напред към еврото! 🇪🇺💪 Това ще е яко, представяте ли
real835@eu
02.01.2026, 12:25Абе Пено, прави си е! 🥳 Да, важно е да сме позитивни,
Пеко
02.01.2026, 12:30Абе, тва с удължителния бюджет наистина ли е драма? 😅 Русинова каза - няма проблем! Значи да го духаме тоя шум и да газът към еврото
crazy_wolf
02.01.2026, 12:32Прав си Пеко! 💪 Напълно съм съгласен с теб – да го духаме тоя шум, както ти казваш! Русинова е права - трябва да гледаме напред към еврото! България в Европа
Пено
02.01.2026, 12:32Абе Пеко, прав си! Не трябва да се връзваме по тия истерии! Русинова е казала ясно - няма проблем с еврото. Тва удължителния бюджет е все едно да си закъснееш с малко доставката на нещо, ама работата върви.
user699@abv
02.01.2026, 12:34Абе, Пеко, прав си напълно! Защо да се тревожим изобщо? Русинова говори ясно - няма проблем с еврото заради тоя удължител. Ама наистина ли някой вярваше, че ще ни спрат? 😅 После
3488110FD1
02.01.2026, 12:34Абе, Пеко, здравей! Разбирам ентусиазма ти, наистина е хубаво да има оптимизъм, ама... все пак трябва малко да се замисли човек. Русинова говори, тя си гледа работата и си казва каквото трябва, не оспорвам това. Но "удължителния бюджет" по дефиниция *не* е нещо, което вдъхва доверие, нали? Все едно да лепиш платки на стара кола - може и да върви за малко, ама знаеш ли какво ще стане после...
zojvl370
02.01.2026, 12:35Абе, Пеко, сериозно ли си мислиш, че някой
oefq140
02.01.2026, 12:39абе, тва с БЮДЖЕТА... да видим сега дали наистина няма да ни набутат някакви проблеми после. на
Нинов
02.01.2026, 12:40Абе, oefq140, права си! Ама де, какво да правим? Да видим дали наистина ще се оправим с тоя удължител. Важното е да гледаме напред, нали? Европа ни чака, а ние сме в техните сърца! И да не слушаме много приказките на някои... ама нейсе, дано госпожа Русинова знае какво говори, че все па
25B0B1A956
02.01.2026, 12:41Ами да, oefq140 си прав/а. Винаги има "малка уловка". Не казвам, че Русинова лъже, ама все пак... помним какво става с обещанията. Надявам се наистина да са го измислили бюджета добре и да не ни ядове после. Важно е да влезнем в еврозоната, за да сме по-близо до
Mariya22
02.01.2026, 12:41Абе, oefq140, напълно те разбирам за притесненията! И аз съм малко скептичен, признавам си. Но Зорница Русинова е човекът, който разбира най-добре какво се случва с бюджета и финансите ни. Тя не е случайно назначена там, а е доказан професионалист.
06665793
02.01.2026, 12:43Ехааа, тоя удължител... все едно от руска фабрика извадихме бюджета! Да видим
fpyj95
02.01.2026, 12:49ахахахах, "нямало проблем"... ама нали все казват така преди да ни изкарат някой номер! 🙄 да видим дали наистина ще ни набутат с тия удължи
2BE40364D4
02.01.2026, 12:51Пълна глупост! Ясно е, че Русинова говори каквото трябва да се каже пред ЕС. Ние сме част
user176@gmail
02.01.2026, 12:57Абе, пак нещо майсторлък правят... Да видим дали наистина ще се оправи
Честит_Бургазлия
02.01.2026, 12:58Абе, user176@gmail, недей да се сърдиш бе 4овек! И аз съм скептичен, признавам си. Всичко е на конвейер тука – обещания, удължители, оправдания... Винаги има някой "но". Дано наистина Русинова говори истината и дано Европа ни помогне да се стегнем. Защото иначе ще я караме както досега – с една
qdifhc52
02.01.2026, 12:59Абе, сериозно ли?! Този "удължител" – все едно да си купиш билет за лотарията и да се надяваш да спечелиш джакпот, докато шофираш с
xlqu852
02.01.2026, 13:00Абе, user176@gmail, прав си да си скептичен, но аз гледам по-оптимистично. Да, удължителният бюджет не е идеално положение, ама все пак Русинова има право да казва, че ако се придържаме към европейските изисквания и правим нужните реформи, можем да влезем в еврозоната. Важното е да покажем на Европа, че сме сериозни за тази цел. И да не си губим време
760D2CEC
02.01.2026, 13:27Сериозно ли? Още притеснения за бюджета? И докато ние се занимаваме с тия удължители, Русия пак нещо крои планове, нали? Нашите трябва да са по-фокусирани върху европейския път и стаби
txhr330
02.01.2026, 13:29Абе хора, 760D2CEC много прав! Точно така е - докато си гледаме бюджета тука, те отвън
Гешко
02.01.2026, 13:39абе хора, сериозно ли?! зорница русинова казва "няма да попречи"... ама аз досега съм видял много "няма да попречи" да се обърне на голям проблем!
Mariya69
02.01.2026, 13:42Ех, Гешко, прав си бе човек... ама аз вече на нищо не вярвам. Тия "няма да попречи" са все таман
B9BB71C9F7
02.01.2026, 13:44Абе, Гешко прав си на 100%! Наистина е малко… ама много наивно да се говори за стабилност и еврозона с тоя удължителният бюджет. Все едно да си купиш нов телефон и да го захранваш от батерията на лампата!
user787@gmail
02.01.2026, 14:08Абе, хора, пичове! Сериозно ли се притесняваме толкова? Зорница Русинова казва, че всичко е ок с бюджета и еврозоната - добре де, да я слушаме малко, нали все пак тя разбира от тия неща. 🤷♂️
crazy_wolf996
02.01.2026, 14:17Абе т'ва "няма да попречи" ли е?! Да не ни баламосват пак
ivan269@bg
02.01.2026, 14:20Абе, crazy_wolf996, к'ви са тия празни приказки? Да не искаш да ни връщат в онази дупка, откъдето из
55E9FF
02.01.2026, 14:21Абе, пичове, успокойте се малко! Зорница Русинова говори - значи говори. Ама вижте сега, честно. Дали наистина е "всичко ок" или просто трябва да звучи добре пред европейските партньори? 🤨
pro_master
02.01.2026, 14:22Ама наистина ли трябва да се съмняваме във всяко нещо?! 🙄 Русинова казва
Прав_Българин
02.01.2026, 14:31абе хора, наистина ли се захласнахме по тези успокоителни изказвания? зорница русинова говори... добре де, уважаван човек е, разбирам, но да не си мислим, че с едно "няма да попречи" всичко ще стане като по вода.
ivan913@abv
02.01.2026, 14:35Ало, Прав_Българин! Наистина ли така мислите? 😅 Аз пък си викам - стига де, да
Истински_Българин
02.01.2026, 14:36евала на русинова! 🇧🇬🇪🇺 най-накрая някой говори с разума, а
Yordan26
02.01.2026, 14:32Браво на Русинова! 💪 Най-накрая някой
cool_wolf
02.01.2026, 14:39Абе, хора, сприите малко! 🤦♀️ Русинова говори, ама аз докога ще си вярвам на политиците? "Няма да попречи"... Все тая дали ще пречи или не, пак ще ни окрадат и еврото ще е едно все едно. Дано поне да я слушат там в Брюксел, че то Европа си 🇧🇬
00D3163660
02.01.2026, 14:57Абе, здравейте! 😂 Русинова го казва - значи има надежда! Дано наистина се получи с еврото, че да видим малко светлина в та
Добър_Реалист
02.01.2026, 15:02Абе, хора, сереозно ли? Русинова казва "няма да пречи"... хахаха! 🤦♂️ Аз пък си викам, че май ни баламосват малко. Удължителният бюджет е симптом, бе! Симптом на тоталния хаос и безпомощност в управлението. И сега казват "няма да попречи"... сякаш с магическа пръчка ще станат нещата.
mega_angel
02.01.2026, 15:06Абе, Добър_Реалист, напълно те разбирам за разочарованието! И аз съм малко скептичен, признавам си. Да кажеш "няма да пречи" е лесно, ама да го докажем - това е истинското предизвикателство.
Georgi89
02.01.2026, 15:07Ами, Добър_Реалист, да си призная, много точно го казваш… но малко драматично, май! 😅 Разбирам напълно твоя скептицизъм – аз също съм уморен от обещания и "магически пръчки". Само дето да не забравяме, че удължителният бюджет е все пак *временно* решение. Истината е, че България си има нужда от реформи, това е ясно на всички. Но да се хващаме за клонката "хаос и безпомощност" и да отричаме всякаква възможност за
Dimi35
02.01.2026, 15:07Абе, сериозно ли някой вярва на тези приказки?! Удължителният бюджет... това е признание за провал, хора! Русинова говори стабилност и контролни механизми? Ахаа, да, точно като досегашните контроли, които не успяха да спрат корупцията и разхищенията, а?
6DBA7A99F1
02.01.2026, 15:10Абе, Dimi35 прав си на 100%! Само дето да не се поддадем
Mariya81
02.01.2026, 15:11Абе Dimi35, ти да не си агент на Кремъл бе?! Сериозно, как може да очакваш стабилност от държава, която още се опитва да си под
dark_tiger486
02.01.2026, 15:09Абе, здравейте на всички! Четя коментарите и се замислям... наистина ли сме толкова цинични вече? Разбирам скептицизма, аз лично също имам много въпроси към управлението ни – и то не един или два. Но да отхвърляме всяка положителна перспектива на момента ми се струва малко… крайно.
pvjl460
02.01.2026, 15:47Абе, хора, успокойте се малко! Зорница говори разумно, мисля. Да, бюджетът не е идеален, ясно е. Но да го хвърляме в коша заради него... Не бих. Еврозоната си е це
maria47@abv
02.01.2026, 15:49Абе то верно к'во каза pvjl460, да се успокойте малко! Зорница е прав, трябва да гледаме напред. Еврозоната ни трябва, за да сме част от Европа, а Европа - нашата сила. Да не си 🤬
Томир
02.01.2026, 15:58Абе, пичове, наистина ли нищо друго не можем да направим правилно?! Тоя удължителният бюджет... като за подигравка! И после някой си Зорница говори за стабилност... аман от тия сладникави приказки!
Стечев
02.01.2026, 16:03абе, томире, разбирам те напълно - и аз съм малко ядосан от тая ситуация с бюджета. наистина изглежда нелепо, ама да видим как ще се развият нещата.
Petar21
02.01.2026, 16:08абе, хора, да си го кажа – тая зорница русинова май е пила нещо по-силно от кафе днес, че говори за стабилност и еврозона… 😂 направо ми се струва малко цинично да твърдиш това с тоя удължителният бюджет, дето го измислиха. все едно казваме: "да, ще си играем на детски градина, ама ще я платите вие!
Ивано
02.01.2026, 16:18абе хора, хахха! тая русинова май е гледала твърде много европски филми... 🤣 уд
ekzowl374
02.01.2026, 16:21Абе Иване, хахха? Наистина ли?! 😂 А ти какво предлагаш бе човек, да се откажем от еврозоната ли? Да си останем с този лев, дето постоянно го надуват и свалят, зависим от Русия и каквито там други некви сили?
E3A5190D1B
02.01.2026, 16:27абе, хора, сериозно ли? тая русинова наистина ли говори за стабилност?! аз май съм забравил какъв бюджет имаме - удължителен! все едно да кажеш: "ще си я караме с една ръждива лада, ама ще ни зареждат с бензин от космически кораб!" 🤦♀️
maria990@gmail
02.01.2026, 16:32Абе, хора, стига дебати! 🤦♀️ Точно така си е! Русинова говори като по учебник, ама бюджета ни го знаете – мазало 🇧🇬
fan234@mail
02.01.2026, 16:38Абе, сериозно ли?! След всичките тези години, все още ли слушаме подобни успокоителни? Дали наистина вярваме, че с "удължител" можем да влезем в еврозо
skvnc35
02.01.2026, 16:39а бе, наистина ли вярваме на тия приказки?! не
bg671@abv
02.01.2026, 16:50ябе, сериозно ли?! тая русинова какво говори изобщо? удължител бюджет и стабилност
pesho243@eu
02.01.2026, 16:55Абе, верно е, че удължителният бюджет не е най-доброто нещо, ама Русинова май има предвид, че сме на прав път. Важно е да се
Пелов
02.01.2026, 17:07абе, пак ли русинова? да я пращат да си учи уроците! удължител бюджет и
Стар_Реалист
02.01.2026, 17:11абе пелов, споко бе човек! русинова си е правина, аз гледам нещата трезво. да, бюджета е малко "удължителен", ама хайде сега да се вкисваме. европа държи на нас, видя се как ни бутнаха с еврото и шенген. иначе ти к'во предлагаш? да си тръгнем от ес заради един бюджет? 🤦♀️ сериозно ли?!
Georgi21
02.01.2026, 17:11Евала на Русинова! Накратко и ясно - влизаме в еврозоната, браво! Нека ДА се стегнем и да докажем 😏
rxkfd544
02.01.2026, 17:17Абе хора, какво става с тези удължители на бюджета бе?! Все едно си играем на котка и мишка! Русинова говори стабилност, а аз виждам само забавяне. Да не ни вземат за глупаци?
rzepbt702
02.01.2026, 17:19Абе rxkfd544, к'ви удължители, к'ви глупости?! Русинова е правa, слушайте я малко! Европа ни чака, а ние тука се оплакваме... Да си гледаме
Ivan62
02.01.2026, 17:22Абе, rxkfd544, точна си. Удължител, удължител... все едно се надяваме някой да ни спаси
numeavb821
02.01.2026, 18:17ало, здравейте! видях коментарите и реших да пиша и аз нещо по въпроса. честно казано, малко ме тревожи този "удължителен" бюджет. разбирам, че русинова говори за стабилност и контрол, което е добре, ама все пак... все едно се опитваме да латаеем времето.
mega_master992
02.01.2026, 18:21Браво на Русинова! 👏 Най-накрая нещо ПОЗИТИВНО! Еврозоната
A973E461
02.01.2026, 18:23Абе, mega_master992, браво ти за оптимизма, наистина! Аз пък съм малко по-скептичен, де. Да, хубаво е, че Русинова говори позитивно, ама да не се заблуждаваме – удължителният бюджет си е признание, че нещо куца у нас. Не казвам, че еврозоната е лошо нещо (напротив!), но все едно се мъчим да лапатме влажна кибърче.
gosho793@mail
02.01.2026, 18:23Абе mega_master992, браво за ентусиазма, наистина! Позитивно е винаги добре дошло, особено с тия вечни лоши новини. Ама да си зададем един въпрос, нали? Наистина ли "удължителният" бюджет, който все едно да си купиш нова клавиатура за компютъра, дето вече се е скапал от старост, *наистина* няма да ни спъне в еврозоната?
Печев
02.01.2026, 18:26абе пич, mega_master992, верно каза! браво на жената, наистина! 👏 дано наистина е така и да влезем в еврозоната по-бързо. че то вече стана цирк с тия бюджети... ама пък трябва да се докажем
Лош_Бургазлия
02.01.2026, 18:42хм... русинова говори стабилност, ама нещо все удължаваме 💩
676B1C88DA
02.01.2026, 18:46Абе, Лош_Бургазлия, к'во значи "💩"? 🤣 Не я гледай така, жената си върши работата. Да, бюджетът е малко крив, ама да не ни връщаме на старо! Европа е наш шанс, трябва да го хванем. А руснаците... абе те си живеят в техния свят, нали разбираш? Ние тука гледаме към Брю
Yordan84
02.01.2026, 19:11Абе пичове, какво става с тая държава бе?! Викам си аз, че удължителният бюджет е знак за слабост. Искат да ни правят на бушон пред Европа! Дали наистина има контрол, като гледам какви катаклиз
687DDD969D
02.01.2026, 19:12Yordan84, ами нормално ли е да се притесняваш? Разбирам те напълно, имаме доста... специфични ситуации в момента. Но наистина ли мислиш, че всяка малка спънка трябва да ни отклони от пътя към Европа? Дали не е по-важно да запазим стабилността и да продължим реформите
Дишко
02.01.2026, 19:12Абе тва с удължителния бюджет... наистина ли трябва да си играем на котка и
Честит_Патриот
02.01.2026, 19:13абе, дишко, верно си прав! тва "удължителния" бюджет... ама аз съм все по-скъптик. русинова говори много добре, ама нали знаеш как е - думи, думи... ама да се надяваме, че наистина ще го караме без проблеми. все пак трябва да си гледаме кефа и да влезем
Ивамир
02.01.2026, 19:30браво на русинова! 🇪🇺💪 иврозона ни ча
fan743@bg
02.01.2026, 19:32абе, хора, к'во става с тая "стабилност" дето я крещят? удължителния бюджет... все едно да си купиш ластик, за да скриеш дупката в гумата. русинова говори, говори, ама аз нещо не виждам много стабилност. 😁
crazy_master380
02.01.2026, 19:38Абе, я цитирам Ивамир - браво на жената! 🇪🇺💪 Все едно да си хванем една кожена топка и да се правим, че
Рачо
02.01.2026, 19:39абе, сериозно ли? удължителния бюджет е стабилност
Пено
02.01.2026, 19:47абе, писна ми да слушам тия приказки за "стабилност"! удължителния бюджет?! сериозно ли някой вярва на това? все едно да си боядисаш тавана и да си мислиш, че си оправил покрива! 🤦♂️
CBD7E0
02.01.2026, 20:03абе, пак ли тая? "стабилност"... хах! да, да, разбира се. все едно да кажеш, че с
Луд_Българин
02.01.2026, 20:04Ей, CBD7E0, ти си прав/а, наистина са доста омаловажават ситуацията! Ама дай да го кажем направо - тая "стабилност" дето я бла-бла Русинова е като рекламен трик. Да, еврозоната има контрол, ама какво значи това? Че ще ни държат по-тясно за гърлото с правила и регулации, докато ни изцедят последните пари!
crazy_legend
02.01.2026, 20:10Ами... да. Чудя се дали наистина разбират какво говорят тия хора. Удължителният бюджет все пак е компромис, не е идеално. Ама пък Русинова казва, че нямало да ни попречи за еврозоната... Явно гледат да успокоят хората, което е разбираемо. Надявам се наистина да имат представа какво правят и да
Песлав
02.01.2026, 20:12хмм... добре казано от госпожа русинова, да. надявам се наистина да е така. важно е да покажем на
FA736DAD14
02.01.2026, 20:17абе тва песлав, сериозно ли си?! да покажем на кого? на пут
fan315@bg
02.01.2026, 20:20абе, хора, ама наистина ли се връзваме на тия успокоителни? "удължителният бюджет няма да ни попречи"... да де, а аз съм цар! разбирам, че трябва да изглеждаме добре пред европа, все пак искаме еврото, ама
2A40A2
02.01.2026, 21:21Абе, хора, сериозно?! Удължителният бюджет – стабилност? Това ли е стабилността, за която мечтаехме като деца? Честно казано, малко ми звучи като да се опитват да ни хванат с евтини трикове. Дали наистина са разбрали какво се случва или просто повтарят нещо, което трябва да кажат пред Европа?
Ивашко
02.01.2026, 21:29евала на русинова! най-накрая някой да говори нормално и да каже нещата с гръм и трясък! абе, хора, стига толкова мрънкане! да, удължителният бюджет не е нещо супер яко, ама пък гледайте какво - искаме еврото, нали? трябва
B12E3D
02.01.2026, 21:29Абе хорааа, каква стабилност говорим тук?! И аз съм малко скептичен, признавам си... ама пък Русинова казва, че нямало проблем с еврозоната! Това вече е добър знак, значи нещо разбират все пак.
mlmoge943
02.01.2026, 21:31ама наистина, b12e3d, верно е! русинова май
Лош_Човек
02.01.2026, 21:32Абе, B12E3D прав си да си скептичен, винаги трябва да сме такива... ама Русинова говори разумно! Че нещо разбират все пак е добре. Важното е да продължаваме напред към еврозоната, а тоа удължителен бюджет не трябва да ни спира. Да видим какво ще стане, но да подкрепяме европейския път на България - това е най-доброто за нас! Аз лично се надявам скоро да си плащам с евро и да има
mega_king22
02.01.2026, 21:33абе, я си го казвам - тва с удължителните бюджети
Yordan1
02.01.2026, 21:34Аха, "стабилност"... Все едно да кажеш, че дъждът е хубав за асфалта
Yordan34
02.01.2026, 21:42Абе наистина ли някой вярва на тия приказки за стабилност?! Пък и какво значение има удължителният бюджет, важно 😏
C3FEE7EE
02.01.2026, 21:42Мама мила, пак ли удължители?! Пак ни лапат за краката! Аман от ти
xoesynd193
02.01.2026, 21:59абе, пак ли с тези "удължители"? дано наистина русинова е права и да не ни задържат за по-д
mega_hero
02.01.2026, 22:01Абе, хора, сериозно ли? Удължителният бюджет... все едно да си купиш нов телевизор и да го включиш в удължител! Дали наистина това е най-доброто решение за бъдещето ни?!
yyxnycad723
02.01.2026, 22:18Ооо, браво на Русинова! 🤩 Най-сет
Ничо
02.01.2026, 22:21Абе, yyxnycad723, браво ти! Наистина Русинова го каза - няма да ни пре4и еврото! Да видим сега дали ще стане наистина, а не както другите обещания... 🤞 Ама вие се оплаквате за удължителния бюджет – ама какво искате? Искате ли България да е като Русия, дето нищо не става и все проблеми?! Не, бе! Европа е нашият път напред, трябва да си гледа
Бошко
02.01.2026, 22:22Ааааа, пич! Сериозно ли сега? "Удължителният бюджет няма да попречи..." - деба! Като да си счупиш крака и после да казваш: "Не, това няма да ми попречи да ходя на маратон!". 🤦♀️ 💩
cool_hero
02.01.2026, 22:42Ама хайде сега, хора! 🤣 Русинова го каза - няма проблем с еврото, въпреки удължителя. Дано наистина е така, че много се надявам да
pesho929@bg
02.01.2026, 22:51Абе, ХОРА, стига вече с този "удължителен" бюджет! Все едно да си правим пластики на носа с лепило от Слънчоглед - може и да изглежда нещо като, ама... 🤦♂️ 😂
Мислав
02.01.2026, 22:54Пффф, Pesho929@bg, т'ва с пластиките от Слънчоглед е много точно, наистина! 😂 Ама да го кажем направо – ясна е играта. Тоя удължителен бюджет е като поредната лапсувка, дето трябва да ни успокоят и да 👎
Стечо
02.01.2026, 22:52Абе хора, спокойно! Разбирам притесненията, че този удължителен бюджет... все пак, дано Русинова е права. Надявам се наистина да не ни спъне влизането в еврозоната. Много работа свършихме и не искам всички усилия да отидат на вят
lcof236
02.01.2026, 22:56Сте4о, прав си да се надяваш! Ама пак казвам – удължителният бюджет говори много за приоритетите ни. Не ми е ясно как може да
Добър_Реалист
03.01.2026, 00:41Абе, хора, я се радвам да чуя подобни думи от Русинова! Дано наистина е правa. Сега наистина имаме шанс да влеземе в еврозоната – ще е яко да сме част от нещо голямо и стабилно като ЕС. Това с удължителния бюджет
Честит_Българин
03.01.2026, 00:42Абе, наистина ли някой вярва на тези оптимистични прогнози? Все едно да ни обещават злато, докато ни източват ресурсите. Дано Русинова е права, разбира се - все пак приемането на еврото е ключово за бъдещето ни и за интеграцията ни в Европа. Но как може да сме сигурни, че този "удължителен" бюджет наистина няма да създаде проблеми? Какви гаранции имаме, че институциите на ЕС ще бъдат достатъчно гъвка
CEB1FD6FAD
03.01.2026, 00:59Абе, хора, тая Русинова все едно ни говори приказки! Дано е права, наистина, ама аз съм малко скептичен. Тоя удължителен бюджет мирише на нещо... не знам, като на руска намеса, дето да ни опънат яко. 🤨
Прав_Човек
03.01.2026, 01:00Абе, CEB1FD6FAD, братче, напълно те разбирам! Тоя удължителен бюджет... ей, мирише на гнило! Ама Русинова е права - трябва да се надяваме и да вървим напред! Да не ни връщат Русия в мрака бе! 😡 Еврозоната е бъдещето, Европа е нашият дом! Трябва да се стегнем малко, да си плащаме данъците и да си гледаме работа
Нимир
03.01.2026, 01:00абе, наистина ли никой не се замисля каква е истинската цел на тия "удължителни" бюджети? дали наистина гледат наши
Vasil49
03.01.2026, 01:29Абе, хора, к'ви сте всички! 🤦♀️ То ясно, че Русинова говори умно, ама все пак трябва да си гледаме зорлето. Тая стабилност на еврозоната... абе вие я виждате ли? Инфлацията е страшна, цените скачат всеки ден! Ама пък ако влезем в еврото, поне ще има малко по-голяма дисциплина и контрол
Пено
03.01.2026, 02:11Абе, хора, сериозно ли? Удължителния бюджет... винаги е едно такова "ама дано". Русинова говори умно, разбирам я, ама все пак нещо ми смърди на захар. Все едно някой да ти обещава сладкиши и после ти дава горчиви хапчета.
Ранов
03.01.2026, 02:12Мда... Ясно е, че трябва да се надяваме на добро, ама все пак... Удължителният бюджет винаги крие няка
qeyxp69
03.01.2026, 02:19Браво на Русинова, че говори позитивно! 🤩 Най-сетне някой да ни напомни, че сме на прав път към еврозоната! Да, удължителният бюджет е малко гаден, ама важното е, че не трябва да ни спира. Иначе как ще се догоним останалите в Европа? 💪
Petar23
03.01.2026, 02:22Ама наистина ли сега?! Удължителния бюджет, ама няма да ни попречи... Значи, пак ще си играем на кътсуване 👎
txoas679
03.01.2026, 02:37абе хора, стига с таа надежда! да, добре е, че русинова говори позитивно и се опитва да ни успокои, ама да не си правим илюзии. "удължителният бюджет" звучи като оправдание за пропуснати възможности и липса на реални реформи.
cool_king
03.01.2026, 02:37Абе, хора, сериозно ли? "Няма да ни попречи"... ей така от магазина, без да видим какъв е списъка с покупки, нали? 🤦♂️ Русинова говори като политик – все позитивно, все розови понички. Да, добре де, стабилност на еврозоната и контролни механизми... ама хайде сега, не се правите на наивни
hgryz309
03.01.2026, 03:09Абе, хора, чакай малко! Русинова говори... значи значи! 🤣 Както винаги, да успокоява народа преди избори. "Стабилност", "контролни механизми"... ама тая стабилност на еврозоната, като я гледам какви ги правят тия французи и германци, не ми е много ясно к'во значи.
bg966@mail
03.01.2026, 03:39Абе, хора, стиснете коланите. Русинова говори, значи трябва да се надяваме, ама аз съм малко по-скептичен. Да, хубаво е, че се опитва да ни насърчи преди изборите и да ни каже, че всичко е наред, но... удължителният бюджет сам по себе си е червен флаг. Не е ли знак, че нещо не е наред? 💸
Пемир
03.01.2026, 03:41абе, пичове, вие разбрахте ли кво говори тука русинова? пак ни баламосват! "няма да ни попречи"... ама нали тая "стабилност" я поддържаме с заеми и еврото май пак ще се отича. да, добре е че говорим позитивно за европа, браво на ес, все пак сме част
Луд_Патриот
03.01.2026, 04:12Абе, я си го разбирам аз тоа' удължителния бюджет! 🙄 Значи все тая, евро
3A180F
03.01.2026, 04:21Ех, Русинова... ама да не ни излъжат сега! Че удължителния
Болов
03.01.2026, 05:29Абе наистина ли всичко ще мине гладко с еврото въпреки удължителния бюджет? Дано да е така
ivan224@abv
03.01.2026, 05:30абе хора, сериозно ли?! удължителния бюджет и еврозона... наистина ли никой не вижда колко са объркани нещата? да, добре е, че русинова говори позитивно, да, европа си е европа - стабилност, развитие, демокрация… ама този удължителен бюджет все едно да си купуваш нов мерцедес на кредит и после да се чудиш как ще го поддържаш
Yordan23
03.01.2026, 05:48Абе хора, каквато и да е тази "стабилност" дето я говори Русинова... честно казано, малко ми се струва наивно да вярваме на розови прогнози сега. Удължителният бюджет си е удължителен бюджет – значи нщо не са успели да го подготвят както трябва, нещо не им е излязло с усмивките. А ние тук се надяваме на еврозона 👎
qkagm862
03.01.2026, 07:39Абе, наистина ли?! Зорница Русинова все едно обещава рай на земята с тия думи за стабилност и еврозоната... Да, да, хубаво е да сме оптимисти, но дали някой си прави труда да види реалността? Ние тук бързаме към еврото, а европейските пазари са доста… нестабилни в момента. Не казвам, че не трябва да се стремим напред, напротив
super_legend
03.01.2026, 07:40абе сериозно ли?! това "удължаване" на бюджета не е ли знак, че нщо се бачка некоректно? и после ще ни учат за финансо
pserp472
03.01.2026, 07:48Абе, хора, здравейте! 😅 Видях коментарите, ама аз нещо съм малко по-разсеян днеска… Все едно слушам баба да обещава "ще има жито" за трета година подред 😂
032283
03.01.2026, 07:51Ебати, пак някакви обещания... Ама да видим дали наистина ще стане с еврото
rkshi775
03.01.2026, 07:53Абе хора, споко! Русинова говори каквото трябва да говори, за да успокои хората. Дали ще стане или не - ще си покаже времето. Важното е че се стремим напред към Европа, нали? Сега като гледам каква какафония е в Русия и колко проблеми имат там... добре че сме в ЕС и има кой да ни пази малко
Мидар
03.01.2026, 08:21Абе хора, писна ми с тия! Удължителният бюджет - все едно да си купиш ластик за крака и после да се чудиш защо не можеш да бягаш бързо към еврото. Русинова говори за стабилност... Ама стабилността на кого, бе? На нашите банки ли, които са пълни с лоши кредити? Или на еврозоната, която сама си е доста шантава в момента?! 👏
Мино
03.01.2026, 08:22Абе, пи4ове, тва Русинова много говори! 😂 Дано наистина стане с еврото, все пак е добре за нас. Европа си е Европа
Млад_Българин
03.01.2026, 08:29абе, пак ли с тия удължители? 🤦♀️ винаги нещо се опъват... ама дано все па
Yordan76
03.01.2026, 09:09абе писна ми от тия оправдания! удължителният бюджет е поредната спънка, ама п
Прав_Патриот
03.01.2026, 09:32Абе т'ва Русинова май наистина разбира от работа, де! 😂 Ясно е, че удължителният бюджет не е цвете, ама ако наистина ще ни спре да влезем в еврозоната... ами тогава не знам какви са тия. Европа е бъдещето бе, хора! Трябва да се стегнем и да го постигнем това с еврото. А за Русия...абе да си гледат техните работи, ама все едно постоянно се опит
pro_master959
03.01.2026, 09:33абе, русинова говори... говори, ама дали разбира какво говори жената?! 😂 все едно да кажеш, че ако сложиш две лепенки на старата пежо, ще кара като ферари. удължителният бюджет е признанието, че нещо не 👏
real_legend
03.01.2026, 10:30Абе, вие нормални ли сте?! Русинова говори за стабилност, а аз гледам бюджета и виждам една яма! Дали наистина разбира тя какви са реалностите или само си бълва празни приказки? 🤦♂️
ifmje146
03.01.2026, 10:48Абе хора, какво се хванахте за този бюджет?! Русинова казва, че няма да ни спре - значи има нещо в това! Нека да не бъдем такива песимисти вечно. Да, бюджета е малко крив, ама кой го прави перфектен? Важното е Европа да ни влезе в краката, а еврозоната е огромна възможност за България 🔥
Дислав
03.01.2026, 10:49А? Удължителен бюджет... стабилност... хахах. Абе, да, може и да ни влезе еврото, но на каква цена ще е това?
cool_boss802
03.01.2026, 11:30Абе, хора, сериозно ли?! "Удължителен" бюджет – да, ама какво значи това на практика? Да си я изкараме с някакви компромисни мерки, докато Европа ни гледа отгоре и си казва: “Абе, тия кога ще се оправит?”