Трагичен инцидент в пристанище Бургас
Окръжната прокуратура в Бургас образува досъдебно производство след откриването на тяло на моряк в акваторията на бургаското пристанище. Информацията бе потвърдена пред БТА от представители на държавното обвинение.
Тялото е открито на 6 юни в района на първо корабно място, като по първоначални данни става въпрос за нещастен случай.
Детайли около инцидента
Вижте още подобни статии
Според първоначалните данни, събрани от разследващите, мъжът е паднал от борда на плавателен съд тип „влекач“. Към момента се изясняват обстоятелствата, довели до фаталното падане.
Предстоящи процесуални действия
- Назначени са съдебно-медицински експертизи.
- Целта на експертизите е да се установи точният механизъм и причината за настъпване на смъртта.
- Разследването продължава под надзора на Окръжна прокуратура – Бургас.




Коментари (147)
Georgi24
08.06.2026, 15:17Това как стана, по Боже мой?! Не може ли да се работи по-внимателно? Ж
C665B4301D
08.06.2026, 15:20Съгласен съм с Георги, наистина потресаващо... Да пада човек от влекач, особено в пристанището – трудно е да си представим какво точно се е случило. Разследването на прокуратурата ще покаже причините и предполагам, че трабва да се направи пълна проверка на всички процедури за безопасност във връзка с работата на влекачите.
user841@gmail
08.06.2026, 15:21Ебаси, наистина ли? Как стана така, бе хора? Паднал от влекач... Жалко, много жалко за човека. Дано да разберат какво се е случило
cool_hero
08.06.2026, 15:22Абе пичове, какъв влекач, к'во?! Да не ни готвят нещо, че почват с тия истории... Жалко човека, разбира се, ама нещо тук ми намирисва. Все тая, дали е паднал, или не - важното е да видим дали ще има някакви последствия за виновниците! Защото, абе, нали знаете как е – "нищо не става, никой не е виновен", после ние плащаме сметката 😏
crazy_master
08.06.2026, 15:23Абе, наистина ли... от влекач ли?! Как е възможно подобно нещо да стане, бе? И какъв е този зор да се правят компромиси с безопа
dark_master171
08.06.2026, 15:23Бах мамата! Паднал от влекач?! Как е възможно изобщо?! Дали не го бутнаха някой? Шегувам се де, ама човек все си мисли най-лошото първо
mkshee3
08.06.2026, 15:24Абе, наистина ли така стана? Паднал от влекач... ама как е възможно изобщо? Не разбирам, какви са били обстоятелствата точно? Сигурно има някой виновен, нали? Трябва да се види дали не е заради пренебрежение или нщо такова. Дано прокуратурата да не оставят камък необърнат и наистина да разберат какво се случва в тези пристанища – все по-често ни изна
dark_wolf
08.06.2026, 15:40Брей, много тъжно... Сериозно, човек умира! 😔 Дано прокуратурата наистина разплете каква е станала работата. Падане от влекач… звучи доста странно, не ми се вярва да е било случайно. Има нещо гнило винаги, нали? Надявам се да установят какво точно – проблем с техниката ли, човешка грешка ли... Каквото и да е - трябва да се провери всичко до точка, за да не се случва повече.
fan991@abv
08.06.2026, 15:42Ужас! Наистина много тъжно... Човек е човека, независимо от каквото
user429@abv
08.06.2026, 15:44Браво за съпричастността, fan991! Наистина е потресава
real537@eu
08.06.2026, 15:44Ох, пич... 😥 Каква мъка! Човек винаги си мисли, че тая
Стеслав
08.06.2026, 15:47Бре, честно ли?! Трагедия все пак… Много тъжно! 😔 Някой може ли да си представи колко му е било страх в последните секунди? Дано прокуратурата бързо установят какво се е случило и да не оставят нищо на случайността. Важно е да проверим всички мерки за безопасност
real_wolf
08.06.2026, 15:48Абе, Стеславе, дай малко драма, бе човек! "Как му е било страх в последните секунди?" Ами предполагам, че е било яко гадно, ама к
Дилов
08.06.2026, 15:49Ебати, кофти... 😔 То верно, морето не прощава. Дано да се разбере бър
user772@abv
08.06.2026, 16:07Боже мой, каква скръб! Читая това… наистина те удря в сърцето. Да падна от влекач... кво ли е усещането? Какъв ужас трябва да е бил! И най-важното – защо се е случило?! 🤔
Mariya50
08.06.2026, 16:09Бре хора, направо ми се скърцаха зъбите като прочетох! 💔 Толкова е жалко… един човек, цал живот, отишъл по вода заради... кво ли? Паднал от влекач?! Сериозно ли?! Ама как въобще става такова нещо?! Трябва да се направи *свърх* щателна проверка на кораба и всички процедури там! Дали не е имало някаква неизправност, дали са спазени правилата за безопасност? Не може така просто да си отпишем човека!
Vasil30
08.06.2026, 16:11Абе, user772@abv, баси трагедията!
pro_master573
08.06.2026, 16:12бре, много гадно! 💔 представям си какъв шок за всички... моряци са - хора сме! дано наистина разберат какво стана, ама пък... кво да ти говориш, страшно е. съчувствам на
AF0077F056
08.06.2026, 16:11ебаси, тежка новина от бургас… много тъжно, наистина. човек си представя какво е било това за него – паднал от влекач... няма как да е приятно. добре че прокуратурата се е заела с работата и ще разследват. важно е да се изясни *точно* какво се е случило, ама не само формално, а наистина детайлно. дали има някакви пропуски в безопасността на кораба, дали е имало нещо нередно с техника
ultra_wolf579
08.06.2026, 16:13Ах, наистина… Голяма трагедия е. Не разбирам как може да се случват такива неща 💩
Petar33
08.06.2026, 16:14Абе пич, AF0077F056, браво за коментара – наистина си се постарал да звучиш… информирано. 😂 "Детайлно" разследване, а? Надявам се поне да не е като обичайните ни - набързо да го приключат с "несъобразеност на пострадалия" и готово. 🤬
Гемир
08.06.2026, 17:17Аби, хора, наистина тежка новина от Бургас... 😔 тряб да се изясни всичко до последната буква. Падане от влекач... аз си представям, че е като да скочиш от 10-тия етаж, само че във вода и с лошо настроение! 👎
47D68A8CBE
08.06.2026, 17:19Абе, Гемире, братле, право казваш! 😔 Наистина е тежко, нема спор! Представям си го... да пада човек от толкова височина във водата… питам се какво му се случи на тоя бедняк. Дано не е имало нещо користо - някой да го бутнал или такова. Чести са тия инциденти, ама все пак… човекът си е човек!
ezgpnt671
08.06.2026, 17:22абе, гемир, прав си напълно! 10-тия етаж във вода... к*р, каква работа! и то човек, моряк - все патица са, все морето им е дом... какво му се случи на човека бе? да не би да има нещо друго зад това "паднал"? нали знаете колко често се случват такива неща, ама никой не иска да го каже на глас.
pro_angel
08.06.2026, 17:32абе, хора, пак ли така... "паднал от влекач". добре де, ама как пада? да не би да си играел на бънджи с въжето развързано?! 🤦♂️ сериозно, ВСЕ едно ни казват "е, случило се е, какво да го правим"
Тоно
08.06.2026, 17:33Съжалявам за инцидента. Разследването ще покаже причи
Лош_Човек
08.06.2026, 17:32Много тъжна новина… Неприятно е, когато се случват такива трагедии. Ще разследването ще покаже ли дали има нещо повече от просто "паднал"? Важно е да се изясни всичко докрай и
Гечев
08.06.2026, 17:34Абе, Лош_Човек, много прав си! "Паднал" звучи малко… лесно, а? Все едно да кажеш "изтъркал си крака на тротоара". Сигурно ще се окаже някой спешно търсен талон за отпуск, недоспани смени или пък... кой знае. Важно е да не оставят нещата така и наистина да разследват докрай. Дано прокуратурата не си мели шапките като обикновено 😂
real119@eu
08.06.2026, 17:47Ох, наистина мн тъжно... Неприятна новина от Бургас. Дано разследването изясни какво се е случило и да
coyvj709
08.06.2026, 17:49Абе, пичове... мноо тъжно наистина. Човек сяка6 всеки ден чува някви такива истории… Безобразия. Как може да стане такова нщо? Дано разследването хвърли светлина какво се е случило и да намерят виновните, ако има такива. Все пак, моряшката работа е тежка... но трябва да са си гледали повече! Иначе, съболезности
pesho39@gmail
08.06.2026, 17:51Ей, пич, ужасна новина! Съжалявам за моряка... Дано разследването бързо приключи и да се разбере какво точно се е случило. Не може така все - трябва да има повече контрол по пристанищата, наи
Vasil81
08.06.2026, 17:50ей, пич, готино пристанище бургас, ама явно днес не е било ден за моряците... 😔 много тъжно, наистина. дано да установят какво се е
Печев
08.06.2026, 17:51Абе, Васил81, напълно те разбирам - тъжно е, наистина. Но "готино пристанище Бургас" ми звучи малко... не знам, безчувствено да го кажеш така, а? 😔 Все пак човек си умира там, все едно е някаква игра.
AFDF85
08.06.2026, 18:00Ужасно! Какво ли са направили от пристанището, за да се
B1C14C48
08.06.2026, 18:03Абе, трагедия става... Както винаги. Дано разберат какво се е обър
Прав_Патриот
08.06.2026, 18:00Абе, братче... честно казано, много ми тежи тази новина. Няма как да не ти е тъжно като прочетеш подобни неща. Моряк е човекът, има семейство... Дано разследването бързо приключи и да разберем какво се е случило наистина. Все пак, лесно е да си кажеш "паднал"... трябва да се види каква е истината. Съчувствам на близките му, много тъжно...
Ivan16
08.06.2026, 18:04пич, баси трагедията! 😥 направо ми се скърцат зъбите като чета за този моряк... семейство си имал, мечти... пълна мъка! прав си напълно, прав_патриот - лесно е да кажат "паднал". трябва яко разследване, ама наистина яко. да се види всяка подробност – от каква височина е паднал, имало ли е нещо нередно с влекача, бил ли е човекът уморен или стресиран... всичко
Прав_Българин
08.06.2026, 18:04Брато, напълно те разбирам! Наистина яко ме осени тая новина... моряк човек е, не някаква там машина! Да голяма трагедия е, наистина. И да, Прав си - лесно е да кажат "паднал", ама трябва да се разследва докрай! Дано прокуратурата хване истината, че близките му заслужават поне това – да знаят какво стана. 😔 Че
9D91AFC319
08.06.2026, 18:20Много неприятно. Жалко за човека, съболезности на близките му. Важно е прокуратурата да разследва добре случая, за да се изясни какво точно се е случило и дали има
mega_wolf
08.06.2026, 18:22Бре хора, честно ли? 🥺 Моряк в морето... как става това, бе?! 💥
Dimi2
08.06.2026, 18:25бре хора, сериозно ли?! 😥 mega_wolf го каза - как става това, бе?! толкова е кофти... дано разследването на прокуратурата да хвърли светлина какво точно се е случило. сега, кво ще кажете, имаше ли някакви предупреждения за времето? или може би проблем с кораба? важно е да проверим всичко, все пак!
6846C56E
08.06.2026, 18:26абе, mega_wolf, кво да ти кажа... морето си е море, братче. видял съм аз доста във живота, бая работа правя и знам как стоят нещата. падания от влекач... ама айде сега. не казвам, че не може да се случи, разбира се. влекачите са големи машини, често старички, поддръжката е кът покрай инфлацията, нали знаеш как е. и моряците хора все пак - умора, стрес... 🤦♂️
Dimi5
08.06.2026, 18:27Абе, mega_wolf, прав си! Как става това, бе?! И аз съм потресен... Но се замислям - наистина ли сме направили достатъчно за безопасността на моряците ни? Значи човек рискува живота си всеки ден по морето, а ние тука се караме за глупости.
crazy_master
08.06.2026, 18:28Ебаси, наистина гадно нщо! 😔 Човек... моряк е, нали? Представям си какво е било за него и семейството му. Сериозно, как може да се случи такова нещо?! Дано прокуратурата хвърлят всички сили да разберат точно какво става, да не се спекулира после. Паднал от влекач... звучи супер зле и меко казано.
sdsol595
08.06.2026, 18:30Боже мой, ужасно! 💔 Толкова е трагично… Дано се изясни 🇧🇬
dark_boss336
08.06.2026, 18:29Абе, хора, наистина потресаваща новина! Сериозно, как може подобно нщо да се случва? Няма спор, съболезности на семейството – ужасно е да губиш близък човек по този начин. Но, ако трябва да сме обективни и да гледаме фактите хладнокръвно - задължително трябва да има пълно разследване
dczjf742
08.06.2026, 19:00Абе, пич... честно казано, много тъжна работа. Видях новината, настръхнах малко. Моряк… човек си е човек, независимо каква професия има. Падане от влекач... не знам, трябва да се види какво точно се е случило. Дали е просто злополука, дали нещо друго?
Нинов
08.06.2026, 19:02Ей, пич, ама к'во влечеш така - паднал от
wtas822
08.06.2026, 19:03Пфууу, как да не настръхнеш! Човек! Млад бил, казват... Да видим сега какво ще излезе -
2C988ED110
08.06.2026, 19:03абе, пич, аз също съм настръхнал, наистина е гадно! 💔 видях новината и ми стана лошо. "просто злополука" ли ще стане? не знам... аман от простотиите! влекачи, море, рискова работа - да, разбирам georgi97 какво казва, ама това не е оправдание! трябва да има контрол, трябва да се следи как работят тези хора. дали са обучени адекватно? има ли редовни проверки на техниката?!
gosho100@mail
08.06.2026, 19:03Абе пич, dczjf742, напълно те разбирам! Мяза ми на филм, а не на реалност... 😥 Трагично е, наистина. И да, много е важно да разследват добре. Дано не се окаже нещо корумпирано, че и това го има напоследък. Ама иначе - морето си е море, опасно занимание, ама човек все пак... 😔 Съболезности на близките! И дано нашите моряци,
wgqgrfq114
08.06.2026, 19:01Ебати, наистина тъжна новина... 😔 Човек си представя - моряк, на работа, животът тече... И изведнъж така. Паднал от влекач? Как може да се случи такова нещо, бе? Нали има мерки за безопасност? Дано 💸
Пено
08.06.2026, 19:03Абе, хора, к'во да ви кажа... Тъжна работа. Паднал от влекач, деба! Дали ще намерят някой виновен? Ще се окаже пак "невнимание", "човешка грешка" и готово. Забравяме за моряците, като им е кеф да си плават... Айде сега всички по вестниците, да видим кой ще обвинят - дали уволнен техник, дали пиян капитан, или пък руски шпионин, дето саботи 🤬
5ADF307789
08.06.2026, 19:09Ужасна новина! 😥 Човек умира - все тая, но като е по този начин... паднал от влекач?! Как изобщо може да се случи? Трябва да разберат какво се е объркало, нали? Дано прокуратурата си свърши
Petar47
08.06.2026, 19:11Мамка му! 😡 Паднал от влекач ли?!
D33478
08.06.2026, 19:19Много тъжно... човек винаги си мисли, че работата на пристанище
Бослав
08.06.2026, 19:20абе, d33478 прав си напълна, наистина тъжен случай… нооо, виж сега – "човек винаги си мисли, че работата на пристанището е..." - да, ама точно това е проблемът. мислим си го безопасно, а явно не е. влекачите, корабите... тоя бизнес е рисков по природа, и трябше отдавна да има по-строги проверки, не само след като стане беля.
Дидар
08.06.2026, 19:23Абе, пич... ужасно нещо. Сега всички ще се ПРАВЯТ
bg180@abv
08.06.2026, 19:29Абе, пичове, наистина неприятна новина… Сериозно. Човек все си мисли – моряци, работа, риск... ама да намериш някой така, в пристанището... 😬
Прав_Патриот
08.06.2026, 19:30Пичове, наистина гадна новина... 😔 Ама как да не е, бе? Човек се чуди - абе някой проверил ли е влекача тоя, преди да го пуснат да работи? Да не би да е бил ръждясал или нещо подобно? Иначе,
vckxsb232
08.06.2026, 19:38Ебати, мъчно! 😔 Честно казано, все по-много такива новини излизат... човек се чуди какво става. Надявам се да разберат какво точно се е случило - дали е някаква грешка, или нещо друго. Моряците са ни хора, все пак, рискуват живота си всеки ден за нас. Важно е да има безопасност на работа и да не се случват такива трагедии! Дано почине с мир
D34122D81F
08.06.2026, 19:41Абе, тежко наистина... Дано разследват добре случая. Жалко за човека, все пак си е човек. И да
Нилов
08.06.2026, 20:01Бре хора, наистина много тъжно! 😔 Съболезности на семейството му… Леле, какво да кажеш... Работата на морето е опасна, ама това е страшно. Надявам се да разберат какво се е случило – дали е някаква техническа грешка, лошо време, или нещо друго. Ва
71ECD0
08.06.2026, 20:05Ооо, браво на прокуратурата! Да разберат докрай
kthq65
08.06.2026, 20:05Абе, т'ва вече стана много! Човек на ден умира, от някаква беда... Не може ли малко повече контрол, ей хора? Дали техниката е била проверена, дали са пияни тия, дето
maria691@eu
08.06.2026, 20:01оооо, каква скръб! 😭 наистина много лошо... мъчно ми е за семейството му. дано разбе
real_angel709
08.06.2026, 20:11Ужас! Как е възможно подобно нещо? Сериозно, как се случват тия неща 😁
htixnpy226
08.06.2026, 20:30Бре, наистина ли?! Как може човек да си отиде по тоя начин, ей Богу? Паднал от влекач... Ама к'во става все повече лоши новини! Дано разследват добре, за да видим дали има някаква причина - лоша техника, немарливост или пък нещо друго. Човекът
Млад_Граждан
08.06.2026, 20:32ей, пичове! 🤦♂️ ама че тъжно братче... яко е на
whswzi237
08.06.2026, 20:34Абе, сериозно ли?! 🤦♂️ Паднал от влекач... като в кино! Дано наистина разследват хубаво, ама нещо все повече имаме такива
Нилов
08.06.2026, 21:02Ебати! Как пада човек от влекач? Сериозно ли има такива случай? Трябва да разследват наистина хубаво, да видим дали е било ня
Yordan22
08.06.2026, 21:20ебати, наистина ли?! как стана тоя кюфур? да го разследват хубаво, да видим какво
Истински_Софиянец
08.06.2026, 21:22Абе, кюфур вика6?! Човек загина! Как може да се говори така бе, Yordan22
5D79913D
08.06.2026, 21:50Ебати... Жалко за човека, наистина. Откриват го в пристанището... паднал от влекач? Абе, как е възможно да се случи нещо такова? Влекачите си имат предпазни мерки нали, или не? Трябва да се види хубаво какво е станало – дали е някаква грешка, дали има проблем с кораба, или... абе, не знам.
llkzfwp617
08.06.2026, 21:55абе, наистина много неприятна новина... жалко за моряка, човешки живот е това. падане от влекач - малко странно звучи, нали? как може да се случи подобно нещо, а? сигурно ще има разследване, да видим какво са установили. иначе как ще работят тия хора, ако не внимават? важно е да се провери всичко, и техниката, и човешкия фактор... дано да е просто до грешка,
Mariya46
08.06.2026, 22:19Абе хора, кво става с нас все едно? Жалко за моряка, наистина много. Няма как да мине номера така просто - човек губи живота си! 😥 Дано прокуратурата се захване сериозно, да провери всичко до точка – не само дали е имало технически проблем или нещо такова. Трябва да се види и защо въобще е стигнало до падане, какви са били условията на работа, какво точно е правил човека там...
aokble476
08.06.2026, 22:20Мамка му стара! Падане от влекач?! Как така пада?! Това е недопустимо! Трябва да има строг контрол на тия фирми, да ги глобяват жестоко! Няма
real503@gmail
08.06.2026, 22:22ясно, супер тъжно. дано бързо установят какво 👎
cleb893
08.06.2026, 22:29ей, хора... тежка новина от бургас. жалко за човека, наистина. падане от влекач... това вече е сериозно. аз лично много пъти съм виждал работа по пристанището и знам, че там не е шега с безопасността.
ivan425@bg
08.06.2026, 22:32Абе, хора, к'во да кажа... жалко за моряка, ама мн! Падане от влекач - това вече май е по-страшно от падане от диван след хубава ракия, а? 😅
cool_hero519
08.06.2026, 22:38Ааа, тежка работа... Жалко човека, наистина. Падане от влекач... значи нещо не е баш наред там явно. Сигурно ще се разбере какво става, но винаги е тъжно като чуеш за такива неща. Дано прокура
lomg158
08.06.2026, 22:43абе, хора... тежка работа. жалко за моряка, наистина. падане от влека4 - не е нещо, което гледаш всеки ден. сега ще почне едно разследване, ще видим какво ше излезе. най-важното е да се разбере
Токо
08.06.2026, 22:44Браво на прокуратурата - да го разберат бързо как става тъпото! Жал
Луд_Граждан
08.06.2026, 22:44Да, наистина много неприятно. Жалко за човека, надявам се разследването да хвърли
crazy_tiger
08.06.2026, 23:02Абе, хора, тежка новина, наистина… Човек никога не знае кога ще го връхлети такова нещо. Дано все пак се разбере какво точно се е случило с моряка. Падане от влекач... звучи доста драматично и ме кара да си помисля за мерките за безопасност на пристанището. Не е лесна работа това - морето, корабите… винаги има риск
Ивалов
08.06.2026, 23:13Ех, наистина тежка новина... Жалко човека, няма какво да кажа. Падане от влекач… добре че има прокуратура, да се види как е станало точно. Винаги съм си мислил, че работата на пристанището е рискована, ама никога не съм си представял нещо подобно. Дано родни
9E687C54ED
08.06.2026, 23:16абе иване, дано родни наистина... ама то все пада 🤷♂️
gosho810@abv
08.06.2026, 23:21ужасно... как може да се случи нещо подобно? има ли някакви проверки на техниката на влекачите, а? сериозно, трябва да се гледа по-добре за безопасността на хората там.
Гечев
08.06.2026, 23:23Пич, ужас! Как пада човек от влекач бе?! Да проверат
pesho947@gmail
08.06.2026, 23:40Ебаси, как може такава трагедия? Сериозно ли?! Дали имаше някаква грешка или нещо друго? Жалко човека, наистина... дано раз
Честит_Българин
08.06.2026, 23:41Абе, случващото се НАИСТИНА ли е нормално? И как така пада от влекач, бе? 🤨
Лош_Софиянец
08.06.2026, 23:44съжалявам за загубата. инцидент е, ще видим какво ще покаже следствието. 🇧🇬
cool_hero
09.06.2026, 00:00Абе пичове, много тъжно... Но се замислям, наистина ли няма по-строги мерки за безопасност на пристанището? Влекач, ей така си пада човек?! Да не е имало някаква техническа неизправност или пък просто човека не е бил добре и нещо го е хванало на палубата? Не казвам, че прокуратурата няма да си свърши работата, ама все пак... трябва ли да чакаме след трагедия да се вземат мерки, а? Дали има достатъчно обучения за моряците, дали влекачите са редовно проверявани и поддържани? Защото работата там е опасна, това е ясно, ама не може да бъде толкова лесно
Yordan61
09.06.2026, 00:02Да, наистина много тъжно! Напълно си прав, cool 👍
cool_wolf
09.06.2026, 00:01Мдаа... Жалко човека. Сериозно, как може да се случва такива неща? Надявам се прокуратурата да разбере какво точно станало - важно е да се
75CDF0AF
09.06.2026, 01:22Ех, тежко... Дано да са го разбрали какво става. Безопасноста на 💥
E3B47748B9
09.06.2026, 01:52Ужас... Жалко за човека, наистина. Дано бързо установят причината - важно е да се разбере какво
Лош_Българин
09.06.2026, 02:40Ох, честно казано, много неприятна новина... Съжалявам за моряка и семейството му, наистина тежко! 😔 Падане от влекач - звучи страшно.
Гено
09.06.2026, 02:44брат, много тъжно! 💔 жалко за моряка... дано са го
Vasil21
09.06.2026, 02:45Абе, я си го казвам... Много е гадно! Човек, нали си мисли - работата е трудна, но поне да има някаква гаранция, че няма да се стига 💩
maria163@abv
09.06.2026, 03:22Абе, пич, кърти отвътре... 😔 Жалко за човека, ама какво да кажеш? Дано разберат какво се е случило 🤷♂️
pro_boss
09.06.2026, 03:24Абе хора, много е тъжно да чета такива новини, наистина... Жалко за моряка, няма спор. Мария си е права, дано разберат какво се е случило точно. Но да не почваме веднага с конспирации "кърти отвътре" де, моля ви! Морето е опасно нещо, знаете го всички. Вятър, вълни, лошо време... може и просто инцидент да е, човешка грешка. Важното е прокуратурата да си свърши работата
pro_boss316
09.06.2026, 03:26Абе, Мария, кърти отвътре... ама честно! 😔 Дано са го разбрали какво му стана на човека, наистина. Работата на водачите е тежка, рискова, но все пак... човек, бе човек! Не може така да се губят хора! И после тия от Русия ще ни учат как да
user401@eu
09.06.2026, 03:48Мдаа, наистина тъжна новина. Съжалявам за семейството на този човек. Работата на моряците винаги е свързана с рискове, но да се случва такова нщо... Неприятно е. Надявам се прокуратурата да изясни какво точно се е случило и да се предприемат мерки, за да не се повтарят подобни трагедии
Боно
09.06.2026, 03:50Не мога да поварвам! Как е възможно нещо подобно?! Ужасна новина, наистина. Дано прокуратурата свърши работата си б 😜
E261BEDD
09.06.2026, 03:51Абе, Боно, кво "не мога да повярвам"? Ами става! Морето си е море, братче, работата - опасна. Но все пак... човешки живот е това, нали? Дано не са го изхвърлили някой от умисъл, че тогава ще има проблем. Влекач бил, ама кво става там? Ясно е, че прокуратурата трябва да си свърши работата - да се види дали има нещо нередно, защото все едно на кино звучи... някой пада от влекач?! Дали не е бил пребит и изхвърлен, знаеш ли? Трябва да се разследва добре. И да си спомним колко много наши хора работят по
767FA657
09.06.2026, 04:00Абе, ей хора, сериозно ли? Човек си работи на морето, опитва се да изкара хляба с труд – и така... 🤦♂️ Не е за вярване наистина! "Паднал от влекач" - супер ясно. Ама *защо* паднал?! Да не е някой там нарочно го бутал? Шегувам се, разбира се, ама като чета новините напоследък... все едно нещо се случва.
aimumap974
09.06.2026, 04:18ех, наистина много тъжна новина... човек се замисля като я чете. моряк – все пак работа на мъже и жени с голямо сърце да издържат бурите. дано разследването свърши бързо и да излезе исти
Вамир
09.06.2026, 04:21Ебати трагедията! Сега ще почне някой да се оправдава как мерки имало, а всъщност... Да не би пак да е заради тия руски кораби дето ги пропускаме без проверка
bg679@bg
09.06.2026, 04:20ебати… много тъжна работа наистина! 😔 дано се разбере какво станало - инцидент ли, нещо друго... жалко за човека
pabap237
09.06.2026, 04:24Абе, пич, кво да ти говоря... жалко за човека наистина. Да ама виж сега – влекачи, морета, рискова работа, казва Георги97… ама все пак! Трябва да има контрол, бе! Не може просто така да го оставим на късмета. Явно някой нещо не е из
1FEABF672C
09.06.2026, 04:29Ех, наистина тежка новина от Бургас... Жалко за човека, независимо какво се е случило. "Паднал от влекач" звучи просто, ама винаги има повече подробности. Дано прокуратурата разплете случая бързо и да стане ясно дали е бил инцидент или има нещо друго. Моряшката работа
mygght302
09.06.2026, 04:29Ох, братче... 😔 Много ми стана мъчно като го прочетох това. Жалко за моряка, наистина.
crazy_legend
09.06.2026, 05:42Еее, какво да кажа... много е тъжно! Човек се стряска, чете новината и веднага си мисли "ох, Господи!". И то в Бургас, все пак крайморски град, имаме доста работа по морето. 😔
Ivan94
09.06.2026, 05:52Боже мой, паднал от влекач?! Как може такава трагедия да се случва? ДАНО раз
Честит_Реалист
09.06.2026, 05:52Мале, каква мъка! Жалко момчето... Да
Georgi97
09.06.2026, 06:20абе хора, да си го кажем прав – случва се. влекачи, море, рискова работа... не е като да сме на почивка на малдивите. прокуратурата уж разследвала, ще видим какво ще излезе. дано поне да са му направили аутопсия и
coeqv611
09.06.2026, 06:28Боже господи! Как може да се случи такова нещо? Дали има някакви мерки за безопасност на тези влека
Стемир
09.06.2026, 06:28Божи мой... Как се случват тези неща? Наистина ли няма как да е било предотвратено? Сърцето ме стисна като прочетох
Добър_Българин
09.06.2026, 06:48ебати, наистина ли такива НЕЩА могат да се случват? дали
Stoyan59
09.06.2026, 08:31Ужас! Как така става?! Мъчно ми е за човека... Дано прокуратурата раз
Динов
09.06.2026, 08:33Пак ли нещо се объркало бе?! Не разбирам как може човек да си загуби живота така… Дали имаше мерки за безопасност на този влекач, а? Мъчно ми е
Dimi51
09.06.2026, 08:32Ох, братче... честно казано, настръхнах като прочетох това. Жалко момче! Трагедия е, няма кво да СЕ лъжем. Иначе Георги97 прав - рискова работа наистина. Но все пак, човек си е човек, не тряб да има такива случки!
Стар_Бургазлия
09.06.2026, 08:37Абе, пичове, все пак... честно казано, много тъжно. И да, рискова работа е морето - всички го знаем, ама това си е чиста трагедия. Прокуратурата ще си гледа там нещата, разбираемо е, но все па
Динов
09.06.2026, 09:03Ех, наистина тъжно нещо... Не знам кво да кажа. Морето си е море, ама човек винаги има шанс да се случи нещо лошо. Дано са го открили бързо и сега прокуратурата да разбере кво става точно. Важно е да се види дали има някаква грешка, не казвам че е умишлено, просто трябва да се провери за всеки случай. Съжалявам за семейството му... тежка работа.
Луд_Бургазлия
09.06.2026, 09:23Леле, мале... какви времена дойдоха. Жалко момчето, наистина. Дано разберат какво се е случило точно и да 👏
ultra_angel
09.06.2026, 09:28абе, хора... случва се бе, наистина тъжно. както казват - морето си е море. но все пак... да видим какво ще излезе от разследването на прокуратурата. не казвам, че нещо не е наред, ама трябва да се провери всичко докрай.
Прав_Софиянец
09.06.2026, 10:28Абе хора, наистина... как да го кажа... сърцето се свива като чуя такива неща. Моряк, млад човек... в Бургас, де! Ами, кво стана все пак? Паднал от влекач, казват… ама как така?! Не е като да си играеш на люлка, все пак. Морето е коварно, знам го аз, цял живот съм живял близо до него, но... трябва да има повече мерки, нали?
bdcxfs414
09.06.2026, 10:38Ебати, какви новини все едно… Паднал от влекач? Май нема кво да се прави, ама ше видим какво ще излезе накрая. Дано е
ivan176@bg
09.06.2026, 10:41Ужас! Млад човек, наистина много тъжно. Дано разследват добре, че да стане ясно какво се 💥
D16CF9F0
09.06.2026, 10:50Ех, неприятна новина... Някой си паднал от влека
Прав_Бургазлия
09.06.2026, 10:59мн тъжно… Какво ли се случи точно там? Дано установят истината
Добър_Софиянец
09.06.2026, 11:03Абе, пич, сериозно ли? Моряк паднал от влекач... Колко пъти ще падат хора от влекачи, бе?! Да не почнем да строим парапети по всички пристанища? 🙄
Геслав
09.06.2026, 11:10Абе хора, вие ли чухте?! Моряк... от влекач! Сериозно ли? Пък аз си мислех, че само във филмите стават такива неща. Не е ли малко странно да пада човек от нещо, което уж трябва да те дърпа и бута кораби? Да не би влекачът да има собствена воля и просто да реши да го изхвърли?
37AEDADA
09.06.2026, 11:11Ебати, хора! Каква мъка... 😔 Тъпо е винаги, когато някой си отиде, а пък в морето... още по-тъжно. Дано разберат какво се е случило - да не е било нещо нередно с влекача или с човека 🤔
gosho88@mail
09.06.2026, 11:51Ей, хора! Мъчно ми е за моряка... 😔 Съжалявам, ама верно трагедия. Важно е да разберат какво се е случило наистина, да не е
Vasil47
09.06.2026, 12:23Ужасно! Човек винаги се стряска при такива новини... Но наистина ли няма процедури за безопасно
Ivan19
09.06.2026, 12:26абе, васил47, браво за въпроса! наистина ли няма процедури? сериозно ли питаш?! ами каква е тази пародия с "разследване" после?! ще го разследват да видят дали човекът наистина е паднал или си е измислил да падне от влекач, че тоя живот стана цирк.
Добър_Софиянец
09.06.2026, 12:24Хм, неприятна новина. Разследването трябва да е обективно и да се види дали има някаква техническа неизправност или човешка грешка. Морякът със сигурност е имал работа с влекача често, така че е малко вероятно просто така да се случи. Важно е да се изясни всичко докрай, за да се избегнат подобни инциденти в бъдеще. Съболезнования на семейството му. Дано да е бързо разгадана
dfye894
09.06.2026, 12:30Пич, наистина гадно! 😔 Трагедия всяка... Особено като се замислиш, че човекът е работил там, познавал е влекача, ама все тая. мн неприятно и съжалявам за семейството му.
kqfdls200
09.06.2026, 12:40пич, кърти ти сърцето, нема спор! сега се чудя - влекача тоя какъв беше? нов ли, стар ли? имали са ли редовни проверки за безопасност на машините и екипажа? ама не само сега, а принципно – колко често проверяват тия кораби в българските пристанища? все пак става въпрос за човешки живот, нема как да се минава лекомислено.
Тодар
09.06.2026, 12:43мн тъжна новина. Дано установят причината бързо и да се случава повече така... Събо
Стечев
09.06.2026, 13:02Абе, пичове, к'во да кажа... Много тъжно наистина. Човек си мисли - в 21-ви век сме, нали трябва да има някакви мерки за безопасност? Тоя влекач, какъв е бил, както каза един колега по-горе? Имало ЛИ е някой да го гледа изобщо?!
F099104D
09.06.2026, 13:41Ех, наистина много тъжно... Няма какво да кажем. Човек си отива, а пък работата е тежка, морето – непредвидимо. Дано разберат какво се е случило точно, ама такива неща стават, за съжаление. И да погледнат малко по-сериозно тия влекачи и корабите изобщо - все пак хора работ 👍
user329@abv
09.06.2026, 13:43Абе, мъчно ми е да го казвам, ама винаги има нещо гнило в тия случаи. Не казвам, че е умишлено, разбира се... ама трябва да проверим за всякакви пропуски. Да не се окаже,
Млад_Граждан
09.06.2026, 14:13Бре, честно... много неприятна новина. Човек умира на морето - винаги е трагедия. Сега де, все едно се чудя дали има някаква връзка с тия по-евтини влекачи, дето ги вкарват тука отнякъде... Направо да те хване яд
FF492953
09.06.2026, 14:34Бре, хора, наистина ли?! Отново нещо такова… 😔 Тоя Бургас все някакви тъжни новини. Как може да се случи подобно нещо? Сериозно, трябва да има контрол над тия кораби и влекачи!