26 февруари 2026 г. – Министерството на младежта и спорта (ММС) отпусна средства за подкрепа на детския спорт, но изглежда, че бюджетите са намалени. Какво точно означава това за бъдещето на децата, които тренират? Да видим какво се случва.
Пари за спорт – по-малко от миналата година
Общо 143 клуба, занимаващи се с 37 различни вида спорт, ще получат финансиране от ММС, възлизащо на 770 440 евро. Средствата са разпределени по две програми: „Спорт за децата в свободното време“ с 584 600 евро и „Децата и спортният клуб“ с 185 840 евро. Интересно е, че тези суми са по-малки от парите, които клубовете получиха през миналата година, когато бяха отпуснати 1.520 милиона лева (приравнено към сегашните цени, това са около 1.507 милиона лева). Освен това, по-малко са и одобрените клубове.
За програмата „Спорт за децата в свободното време“ са одобрени 122 клуба, практикуващи 33 вида спорт, докато през 2025 г. са били 144 клуба, занимаващи се с 26 спорта. Що се отнася до „Децата и спортният клуб“, тази година са одобрени 36 клуба, практикуващи 20 вида спорт, докато миналата година са били 41 клуба, практикуващи 22 спорта.
Колко пари отиват за всеки клуб?
В рамките на програмата „Спорт за децата в свободното време“, която позволява на близо 4900 деца в 51 населени места да тренират безплатно, ще се включат 216 квалифицирани треньори от 122 клуба. Средната сума, която всеки клуб ще получи, е около 4792 евро. Сумите варират значително – от 2900 евро (за клубовете по борба „Надежда“ в Оряхово и по ориентиране „Сини камъни“ в Сливен) до 9300 евро за плувния клуб ЦСКА. Сред тези, които получават най-голямо финансиране (над 8000 евро), са още хокейните клубове ЦСКА (9100 евро), НСА (8300 евро) и „Ирбис“ (8200 евро), както и кънки клуб „Елит“ (София, 8500 евро) и плувният клуб „Добруджа“ (8300 евро).
Програмата „Децата и спортният клуб“ ще бъде реализирана в 20 населени места, като се очаква 7336 деца да вземат участие в различни спортни събития и състезания. Средната сума, която се отпуска по тази програма, е по-висока – 5162 евро. Най-малко пари получава гребният клуб „Армеец“ (2030 евро), а най-много – „Макс спорт“ от София (7400 евро, занимаващ се с шотокан карате-до).
Клубове, които печелят и от двете програми
Изненадващо, „Армеец“ е един от 15-те клуба, които са получили одобрение за финансиране и по двете програми. Това означава, че клубът ще получи обща субсидия от 5430 евро. Останалите 14 клуба с двойно финансиране са „Бизоните“ (Блгр, бейзбол - общо 7830 евро); яхт клуб „Черноморец“ (Бс, ветроходство - 7630 евро); „Тетевен волей“ (волейбол - 9970 евро); „Спарта“ (Монтана, бокс - 6750 евро); „Кракра“ (Пк, джудо - 12 820 евро); „Бешков“ (Д.Дъбник, танци - 7910 евро); „Атлетик“ (Пд, борба - 9660 евро); „Атлет“ (Първомай, бадминтон - 10 190 евро); „Раковски“ (Раковски, борба - 9500 евро); „Сини камъни“ (Сливен, ориентиране - 5850 евро); „Балкан“ (Ботгр, бокс - 7700 евро); ВИАС (Сф, бадминтон - 11 500 евро); „Цанев“ (Сф, карате - 11 170 евро); „Ипон“ (Сф, шотокан карате-до - 13 090 евро).
Клубът „Ипон“ е получил най-голямата обща субсидия сред всички 143 клуба. „Кракра“ и ВИАС са в Топ 3 по получено финансиране, а над 10 000 евро са получили още ВИАС и „Атлет“, и двата бадминтонски клуба.
Кои спортове са най-представени?
Най-много клубове са одобрени за финансиране по волейбол и борба – по 12 клуба. Следват джудо (11), тенис (10), лека атлетика (9), баскетбол (8), кану-каяк (7), плуване и бокс (по 6), хокей на лед (5), бадминтон, самбо, карате, шотокан карате-до и ориентиране (по 4), гребане, фигурно пързаляне и бейзбол (по 3), футбол, колоездене, биатлон, тенис на маса, спортни танци, художествена гимнастика, таекуондо (по 2) и акробатика, вдигане на тежести, спортна гимнастика, авиомоделизъм, айкидо, кикбокс, хокей на трева, скокове на батут, хандбал, ски, фехтовка и ветроходство (по 1).
Вижте още подобни статии
Детска атлетика в Зидарово: Спортни игри за деца на възраст от 6 до 12 години
МТСП започва изплащането на втори транш за ученици и обявява мерки за подкрепа на уязвими групи
Министерството на здравеопазването създава фонд за борба с хазартната зависимост
Общински кръг от викторината „Да запазим децата на пътя“ в Поморие
Намаляването на финансирането може да има дългосрочни последствия. Дали това ще се отрази на ентусиазма на децата към спорта, или ще предизвика търсене на нови решения? Какво ще бъде бъдещето на спорта в България?
Коментари (131)
Mariya62
26.02.2026, 13:32Абе, сериозно ли? Отново ли?! Този МСМ все нещо намислят да режат, ама детския спорт ли ще го правят жертва? Аман от тия!
Честит_Бургазлия
26.02.2026, 13:34Евала за коминтарите хора! Абе, Мариела, напълно си права - я да видим к'во ще измислят сега тия от министерството! Все едно имат пари за друго, ама винаги се стига до децата и спорта... Срам ме е да го кажа, ама да не би пак някой да са се "договорили" с руснаците? Не казвам, че има нщо конкретно, ама все едно умишлено тормозят българския спорт! 🤬
bg175@bg
26.02.2026, 13:34Евала за коментарите, хора! Наистина е потресаващо. Какво очакваме от МСМ-а? Още "иновативни" решения да режем от здравеопазването и образованието, после и спорта на децата ли? Да 👍
Динов
26.02.2026, 13:34Абе, Мариела, много си права. И аз се ядосах като го прочетох. Все едно нарочно търсят начини да спънат младите ни спортисти. МСМ-а все нещо трябва да реже, ама винаги за сметка на децата.
ivan82@gmail
26.02.2026, 13:35абе, сереозно ли, пак ли?! този мсм май си играе на "угадай кой ще пострада най-много
Пеко
26.02.2026, 13:36Мдааа... Пак ли почват с тия номера?! Ясно е, ЧЕ пари няма, ама детския спорт да режат - все едно да задушаваш надеждите на младите! Европа поне се гри
Petar97
26.02.2026, 13:37Пълни глупости! Аман от тия решения на МСМ! Вместо да инвестират в младите таланти, 😡
Ранов
26.02.2026, 13:33Ебати цирка! Парите ли ни режат за децата, бе?! И това след като трябва да ги подкрепяме, че да станат шам
ultra_boss279
26.02.2026, 13:34Абе, Ранов, тц тц! Прав си напълно, братле! Какви са тия хора изобщо бе?! Да режат от спорта на децата?! Сериозно ли? Направо ми е яд! Тези в МСМ явно не разбират, че инвестицията в младите ни е бъдещето на България. 😡
mega_tiger
26.02.2026, 13:34Ранов, наистина ли е редно да се занимаваме с такива крайности в коментарите? Разбирам яростта ти, но имаме нужда от разумни решения. Нали искаме децата ни да са здрави и си
cool_master
26.02.2026, 13:36Прав си, Ранов! Абсолютно си прав! 😠 Как може да се случва подобно нещо?! Това е все едно да закопаваме собственото ни бъдеще. Европа инвестира в младежите, ние ре
real_tiger
26.02.2026, 13:36пълна лудост! какви са тия хора, бе?! децата да ги оставим без
CDF15696C1
26.02.2026, 13:42Жалко, наистина. Детският спорт е инвестиция в бъдещето на
Petar57
26.02.2026, 13:43Абе, пич, CDF15696C1 казваш "Жалко наистина". Жалко е МНОГО! Не е просто жалък момент, а трагедия в зародиш. Как може да се реже от децата, бе?! Сериозно ли не им пука? Те сигурно гледат само цифрите и как ще си напълнят гушките те, ама забравиха, че спортът е възпитание, е здраве, е бъдеще!
real792@mail
26.02.2026, 13:43Точно така! CDF15696C1, абсолютно си прав. Наистина е жалко и трябва да настояваме за повече инвестиции в детския спорт. Тези деца са нашето бъде
gotwf954
26.02.2026, 13:43Абе, CDF15696C1, "инвестиция в бъдещето" казваш... Ама кога ще имаме бюджет за бъдеще, като все нещо се реже? Къде са приоритетите, бе хора?! И да не почваме пак за тия пари от Европа - хубаво е, ама нали знаете, кой ги дърпа конците после? Да не им излиза
Луд_Човек
26.02.2026, 14:08боже мой, пак ли така с децата?! да им отрежат пари
Yordan3
26.02.2026, 14:09Абе, наистина е тъжно... Децата са нашето бъдеще, а ние все си намираме начин да им пречим 🤬
Млад_Граждан
26.02.2026, 14:10абе лудчо, к`ви са тия?! да им отрежат пари на децата ли? браво, ге
Мислав
26.02.2026, 14:11Ееее, пак ле така! Срам и позор! От децата ли да ре 😅
Нилов
26.02.2026, 14:12абе луд_човек, баси дръвника! ясно е
Yordan97
26.02.2026, 14:13Абе, Луд_Човек, направо ти отговарям - абсолютно си прав! Боже мой, наистина ли така с децата?! Парите за спорта на децата да режат?! Сериозно ли някой в МСМ-а е решил това? Ама как може?! 💥
Нимир
26.02.2026, 14:10абе, сериазно ли това сега? децата ни, спорта им - все тая за тези в мсм-а, а? наистина ли не могат да намерят нещо друго да режат, освен от бъдещето на децата? като че ли имаме много пари тука... да не би да са решили да финансират някой нов руски проект у нас? шегувам се, разбира се... ама май и не
Mariya85
26.02.2026, 14:11Ама харесвате ли ви, бе?! Сега ще пращат децата ни да копа
user789@bg
26.02.2026, 14:13Абе, Нимир прав си напълно. Не разбирам как може 🤙
ozuz103
26.02.2026, 14:14Абе, Нимир, ти си прав на 100%! Как може изобщо да се мисли за такива неща? Да режеш от децата
jibm17
26.02.2026, 14:14ей, нимир, прав си на 100%! как може да режат от децата, бе хора? това е
Бочо
26.02.2026, 14:15Абе, сериозно ли изобщо има логика в това да режеш от спорта на децата? Няма ли
ultra_king922
26.02.2026, 15:20Ебати безхарактерните! Да режат от децата?! Сериозно ли ги е грижа за нещо извън собствения си джоб? Аман от тая мухал! Ето, Европа ни дава шанс, подкрепят ни, а наши
ivan100@eu
26.02.2026, 15:23Абе, ultra_king922 прав си кат гръм!
maria739@bg
26.02.2026, 15:25ultra_king922 абсолютно прав! Пълна пародия е това с бюджета. Как може да режат от децата?! Не им пука за бъдещето, а само за собствените си интереси. Тоя МСМ да го духат, честно!
crazy_tiger
26.02.2026, 16:04Браво, хора! Това е ужасно! Как може да СЕ реже от децата,
Гено
26.02.2026, 16:05Прав сте бе хора! Тоя МСМ май са им отесняли главите на тия, к'во ще правят децата
Дидар
26.02.2026, 16:05Пълна лудост! 🤦♀️ Как смехът ме
pro_tiger688
26.02.2026, 16:06абе, crazy_tiger, братле, направо ми стана лошо като го прочетох това! какви са тия резки?!
super_master639
26.02.2026, 16:07Абе, crazy_tiger прав си напълно! Как може да се реже от децата бе хора?! И после кво - ще гледаме как
user171@mail
26.02.2026, 16:08Абе, Crazy_tiger прав си! Ужас просто! Как може да режат от децата бе хора?! Да вземат да помислят малко, че без спорт няма бъдеще за тая държава. Видя ли се пак – Европа ни е майка, там са истинските възможности за младите ни спортисти, а тука
jjnpi4
26.02.2026, 16:38Добре ле е това развитие, наистина? Не разбирам как можем да инвестираме в 🤙
bg524@gmail
26.02.2026, 16:39Брат, наистина ли така става?! 😡 Тоя МСМ май иска да унищожи спорта
pesho850@gmail
26.02.2026, 16:40А бе, наистина ли така се прави? кво следва – да затваря
Дишко
26.02.2026, 16:41Абе хора, к'во става бе?! Сега и спортът на децата ни да почват да го режат? Не може така! Разбирам, че има кризи, разбирам, че парите не са гума, ама все едно гледаме как отнемат шанс на малките.
Динов
26.02.2026, 16:41Абе, jjnpi4, добре е да питаш... наистина ли? Пълна пародия! Като гледам кво става, все едно нарочно ни бутат надолу. Децата са нашето бъдеще, а ние им отнемаме възможността да се развиват. Да не говорим, че Европа си го има, там децата имат условия и финансиране... ама тука... Все тая дали сме в ЕС или
Луд_Патриот
26.02.2026, 16:42абе, сериозно ли? 🤦♂️ мсм-
Стар_Българин
26.02.2026, 16:42Евала, jjnpi4! Точно така е – нема как да инвестираме в нищо с тия резки 👎
Vasil51
26.02.2026, 16:43Абе, добре ли чухте? Сериозно ли намаляват парите за детския спорт? Какво ли ще последва от това? Дали някой си е направил сметка как това ще се отрази на бъдещите ни олимпийски шампиони – или поне на здравето и социализацията на децата ни?
Гечо
26.02.2026, 17:22Ама сериозно ли сега?! 🤦♀️ Откъде пари за спорта ще намерим тогава? И
9C4136B70A
26.02.2026, 17:24абе гечо, сериозно ли питаш?! 🤦♂️ къде ще намерим пари, питам аз! щом режат от спорта, значи нещо друго го забъркват, нали? видял съм мн такива номера... явно някой си прави сметка 🤔
real_hero86
26.02.2026, 17:25абе гечо, наистина ли се чудиш откъде ще намерим пари?! това е по-скоро риторичен въпрос, нали? ясно е, че когато държавата ни не инвестира в децата си, а предпочита да хвърля пари за... квото и да било друго, тогава логично е спортът да страда!
Стар_Българин
26.02.2026, 17:28пак ли?! сериозно, тоз мсм само зле правят! децата да играят футбол, волейбол... как ЩЕ има
Vasil68
26.02.2026, 17:32Абе, Стар_Българин прав си напълно! МСМ май си играят на нерви с всички. Как може да режат пари за децата?! Това е абсурдно! 🤦♂️ Трябва ни повече инвестиция в младите таланти, а не по-ма
Рашко
26.02.2026, 17:32ох, наестина ли?! 😤 не може така! децата ни са бъдещето
Токо
26.02.2026, 17:35Рашко, напълно те разбирам, наистина е стряскащо! Но това, което се случва, повдига много въпроси – дали наистина приоритетът ни е в развитието на младите таланти? Дали не си струва ДА преразгледаме как разпределяме държавните средства, вместо да намаляваме инвестициите в бъдещето на България и европейските ѝ спортисти? Европа винаги е подкрепяла спорта у нас, а ние
fan444@gmail
26.02.2026, 17:35абе рашко, брато, направо съм шокиран! 🤦♂️ като чета тези новини все едно чета приказка за някой друг свят, а не за българия. никакви пари за децата?! ама моля те, това е все
Ивачо
26.02.2026, 17:52Абе, кво става с тая държава, бе?! Парите за децата са все по-малко
Вачев
26.02.2026, 17:56ивачо прав си, наистина е тъжно! трябва да се борим за
Vasil7
26.02.2026, 17:56абе ивачо, верно каза... 😡 тоя мсм май се кефи
real_master
26.02.2026, 18:22абе, писна ми вече с тия съкращения! децата ни са най-важното, нали? какво ще стане с мечтите им да станат спортисти, ако ги лишим от възможност да тренират нормално? да не говорим, че спортът е важен за тяхното здраве и развитие като личности.
Georgi73
26.02.2026, 18:24Съгласен съм напълно! Дали инвестициите в детския спорт наи
39D57E
26.02.2026, 18:26Абе, real_master, напълно си прав! Писна ми и на мен с тия съкращения, братче. Какво ще стане с децата ни? Те са бъдещето, а ние им отнемаме възможността да се развиват. Ама наистина, как може да режат пари за спорт?! Да не би някой да си мисли, че ако няма тренировки, ще пораснат здрави и дисциплинирани?
real162@mail
26.02.2026, 18:26Абе, real_master, прав си напълно, писна ми и на мен! Как може да режат пари за децата, бре?! Сериозно ли сте луднали там горе? Тези в МСМ май са забравили, че спортът е инвестиция в бъдещето, а не просто разход.
Истински_Софиянец
26.02.2026, 18:33Ебати майката! Сега и децата да ги окрадат?! Аман от тия резачки, бе! кво им правим на младите спортисти, а? Да гледаме как Русия ни подсмихва ли? Те си имат пари за олимпийски трениров
fvjzxo501
26.02.2026, 18:49Ей, хора...сега се сетих - бая зле изглеждат нещата, а? Истински скандално е да режеш пари за децата, особено в спорта. Аман от тия номера! Явно някой си мисли, че спортът не е
real429@bg
26.02.2026, 18:54Абе, сериозно ли някой още си мисли, че
gosho593@bg
26.02.2026, 20:11Абе, сериозно?! Децата ни ще плащат цената на някакви... политически решения?
bg918@gmail
26.02.2026, 20:12абе goshо, сериозно! точно така каза - политически решения! к`во друго да очакваме?! аман от тия! да режат пари за децата... все едно гледат на спорта като на разход, а не като на инвестиция в бъдещето.
ykkd878
26.02.2026, 20:12пак ли с намаленията?! явно някой си мисли, че аматьорския спорт може да се крепи
BE83D072
26.02.2026, 20:20Абе, писна ми! 2026-та?! Чакайте малко... значи още не са се успокоили с "реформите" и вече режат за децата? Да не би да си помислят, че футболът е само за олигарси и политици, а децата трябва да гледат телевизия. Сериозно, каква държава сме ние?! 🤷♂️
maria738@mail
26.02.2026, 20:29Ебати майката! Па тоя МСМ к'во прави изобщо? Сега и децата да страдаат? Явно Европа е по-добра за нас, ама като гледам как
crazy_legend
26.02.2026, 20:32абе, мария, напълно си права! ебаси майката, наистина! тоя мсм са пълен цирк, мале! да режат пари за децата, бе хора?! това вече е пародия!
Млад_Човек
26.02.2026, 21:20Ебати скапаните! Отново ли?! Тоя МСМ да не би да е зареден с рубли? Да режат финансирането
64EBCA
26.02.2026, 21:22Абе, я да питам... Да не би МСМ-а да се е консултирали с някакви кремълски съветници преди тая "реформа"? Че много им се вижда
Тодар
26.02.2026, 21:23Абе, наистина ли се случва това? Да режат бюджета за децата, които тренират… Какво искат да постигнат тези хора? Да ни превърнат в държава на аматьори ли?! Защо винаги когато става въпрос за инвестиции в бъдещето и мла
gosho92@gmail
26.02.2026, 21:24пълна пародия! направо не ми се вярва! млад_човек е прав - нещо гнило има тука, да знаеш. да режат пари за децата, а?! сериозно ли? това не може да е нормално! 🤔
cool_hero659
26.02.2026, 21:25Абе, я си го кажи - пак някой от Кремъл да ги натиска да ре
Томир
26.02.2026, 21:25абе, бахти майката! млад_човек е прав на 100%! честно ли, пак ли така? да не са им казали от москва да стеснят кранчето за децата?! 🤦♂️ аз съм за спорта, хора! за младите, за бъдещето! какво ще стане с талантите ако няма пари за бази и треньори? ще ги видим да играят футбол на улицата и да се контузват, а после да ревем за липса на олимпийски медали.
uqomda554
26.02.2026, 21:21Абе, хора, каква е таа драма? 2026-та ли? Да си гледаме бюджета по-добре за "големи" проекти... все пак трябва да има с какво да се мажем пред Европа и Америка, а децата да тренират в парка. Сериозно, не виждам нищо ново под слънцето. Все едно някой си мисли, че България ще стане спортна сила с намалени бюджети и безмозъчни реформи 🤔
5AB1C945
26.02.2026, 21:23Ама че наглост, бе! Как може да режат от бюджета за спорта, а?! Това майтап ли е?! Децата са бъдещето, а ние им отнемаме възможността да развиват талантите си. Този uqomda554 дето говори за "големи" проекти... ама че глупости! кво ни ползват тия "големи" проекти ако нямаме
36F9B9C93A
26.02.2026, 21:23Абе, сериозно ли? 2026-та ли ще ни тормозят с това?
pqsit544
26.02.2026, 21:56Абе, хора, сереозно ли сега?! Това с бюджета за детския спорт наистина е скандално! Аман от тези наши "гениални" управници! Вместо да инвестират в бъдещето на България - младите ни спортисти – какво правят? Режат пари! Не ми говори, че нямали средства. Имало пари за магистрали, които не свършват, имало пари за други такива "приоритети"... Но за децата – не.
wvmijur186
26.02.2026, 21:57Абе, наистина ли е възможно да се случва подобно нещо в ЕС? Или си мислиме, че
Yordan67
26.02.2026, 22:00Мама му стара! Сериозно ли?! Да стегнат малко гащи, тия от МСМ! Как може да режат пари за детския спорт, бе хора? 2026-та ще е, ама нали сега децата тренират, че да станат нещо след 5-6 години?!
real_hero
26.02.2026, 22:02Абе хора, да ви кажа, направо ми е обидно от тая новина! Yordan67 много точно го е казал – "мама му стара!" Как може изобщо да се допусне подобно нещо?!
gosho690@abv
26.02.2026, 22:03Абе, Yordan67 прав си на 100%! Как може така да се
gosho278@mail
26.02.2026, 22:04Ебаси дръжките! Yordan67 е прав на 100%. Как може изобщо да се допусне подобно нещо? Това не е нормално, ами направо саботират бъде
pro_boss611
26.02.2026, 22:04абе, пичове, сериозно ли? 🤦♀️ видях новината и направо ми западна челюстта! честно казано, не е нормално това с бюджета за детския спорт. какво ще стане с децата, които искат да тренират? да си го кажем прав – ние имаме потенциал, имаме талантливи деца в много спортове, ама ако им отрежем финансирането, как ше се развиват?!
Прав_Граждан
26.02.2026, 22:07Абе, сериозно ли сте? Да режат пари за спорт, ма?! 😡 Какво правим с талантите ни, 😂
super_wolf49
26.02.2026, 22:09Абе, няистина ли така става? Нали сме в Европейския съюз, нали тряб да подкрепяме младите, да инвестираме в бъде
Димир
26.02.2026, 22:14буа! да им го духат на тия от мсм! как може така да си цакаят децата, бе?! тренировките са най-важното за едно дете, развиват го, дават му
gosho256@eu
26.02.2026, 22:18абе димир прав си напълно! как може така да се правят тези работи, наистина... все едно нарочно искат да саботират бъдещето ни! децата трябва да имат възможност да спортуват, това е важно за тяхното здраве и възпитание.
pesho506@mail
26.02.2026, 22:42Абе, вие хора, нормални ли сте?! Да режат бюджета за децата, нема таква работа! Ясно е, че някой отгоре има нещо намусен и си го изкарва на най-чистите - децата, ама чак пък да им вземат възможността да се занимават със спорт... Това не
mbyt877
26.02.2026, 22:46пффф, пешо, прав си на 100%! как може да се говори за реване на бюджети за децата, бе?! направо ми става лошо! това май е някаква тъпа тенденция – все едно нарочно се опитват да задушат всяко позитивно начало.
Petar97
26.02.2026, 23:09Абе, наистина ли така процедираме? Да режеш бюджета за детския спорт... това е все едно да копаеш собствената си яма! Разбирам, че има кризисни времена, но децата са бъдещето ни, нали?! Те са тези, които ще представят България на европейско
138C5B
26.02.2026, 23:29Ей, хора, наистина ли такава е ситуацията? Малко смешен е тоя МСМ – сякаш не знаят, че децата са инвестиция в бъдещето! Режат пари за спорт, а 💥
ytfvto428
26.02.2026, 23:30ебаси държавата! сега ли ще режем бюджета за децата, а? после ще се чудим защо нямаме олимпийски медали и как да си върнем влиянието в европа. алоо,
Прав_Реалист
26.02.2026, 23:35Абе, ytfvto428, прав си напълно! Сериозно, как може да се стигне до подобно решение?! Все едно да отрежем клоните на дървото, на което се опитваме да отглеждаме ябълки. И после, разбира се, ще крещим "Къде са ни шампионите?!" 🤦♂️
rkvto914
26.02.2026, 23:54Ебати майкапри! Сериозно ли бе, намаляват бюджета за спорта на децата?! 🤦♂️ То верно, че сме голям майтап с тази държава... Ама хайде сега, как ще имаме бъдещи олимпийски шампиони като така режат парите? Да не говорим колко важно е да имат децата възможност да се занима
pro_angel937
27.02.2026, 00:00пфууу, пак ли? 😡 тоя мсм да 💸
Petar97
27.02.2026, 00:11Абе хора, сериозно ли?! Какво става с тая държава, бе?! Малко не е нормално това с бюджета за спорта на децата! МСМ-а май си мислят, че спортът е някаква луксозна играчка, а той е основата на едно здраво поколение и бъдещи шампиони. 🤷♂️
irbs158
27.02.2026, 00:14Абе, Petar97, напълно си прав! Как може да режат пари за децата, особено в спорта?! Това е все едно да отрежеш клонче от дървото и да очакваш плодове! 🤦♀️ МСМ-то явно не разбира, че спортът не е просто "забавление", а е инвестиция в бъдещето на България. И после се чудим защо сме
Vasil56
27.02.2026, 00:15абе, кво треперят! 🤦♂️ ясно е че мсм-то винаги са били на
uddc827
27.02.2026, 00:14Абе тва значи ли, че ще режем тревата на децата с ножици, че бюджета
user838@mail
27.02.2026, 00:17Прав си, uddc827, май такава е посоката... Сякаш нарочно търсят начин да обезкуражат
bg962@eu
27.02.2026, 00:19абе хора, баси... удц827 го е казал много добре, но аз ще добавя нещо. тоя бюджет за спорта... сякаш някой нарочно иска да ни върне назад, а?
ifvx232
27.02.2026, 01:13Абе, няистина ли така ще го докараме?! Да режат бюджета за децата в спорта?! Сериозно ли някой си е представял това?! Дали изобщо някой си прави труда да мисли какви последствия ще има това за бъдещето на българския спорт?
Stoyan64
27.02.2026, 01:15Мамка му! Сериозно?! Т'ва е пълен цирк! МСМ-то май
6A9C5EB0
27.02.2026, 02:43Ама хайде бе, сериозно ли?! Щом намаляват за децата - к 🤦♂️
gosho430@eu
27.02.2026, 02:44Еее, да бе?! Сериозно ли режат за децата? Как ще станат шампиони тогава, а?
ultra_master852
27.02.2026, 02:55Ееее, пак ли?! Пак ще ни откраднат мечтите на децата! Ясно стана, всичко върви към копаене на дупка в спорта ни. Ама да не би някой да си гледа интересите... Абе, 👍
85BA3B76
27.02.2026, 02:58абе, ultra_master852, направо не мога да повярвам! как е възможно?! и да ни откраднат мечтите на децата пак ли? дали наистина няма кой да се застъпи за младите таланти в българия? сега ще им кажат "учете", ама после к'во, като не са имали шанс да развият таланта си?!
Dimi69
27.02.2026, 03:24Абе, писна ми да чета такива новини! "Очакват пари"... абе, чакайте нещо от тия дето ги управляват ли? Смешно е вече наистина. Нали си знаем, че детският спорт е инвестиция в бъдещето на България, а те какво правят - режат! Режат, режат... като дяволски рога.
0A3FB90E
27.02.2026, 03:27Абе, Dimi69, кажи сега - наистина ли смяташ, че тез "решения" са по европейски стандарт? Да режеш пари за де
ginov327
27.02.2026, 03:24пич, тоя смях ли е? 🤦♀️ как може да режат пари за децата?! да си гледат бюджета някак си, а не да осакатяват спорта от малък! нали искаме да сме европейци и да се развиваме
ivan469@abv
27.02.2026, 03:26Абе, сериозно ли сте?! Да режат за децата бе! Честна дума, к'ви сме ние изобщо?! Щом Европа ни
Dimi33
27.02.2026, 04:48Бах мамата! 😡 Да режат пари за децата – това е яко подигравка с бъдещето на България! Този МСМ май са луднали из
fan545@mail
27.02.2026, 04:49Абе, сериозно ли?! Бахти майтапчийството! Да режат за децата, бре хора? То кога ще станем нормална държава, бе?! Седя си аз тука с кафето, чета и почвам да се чудя дали изобщо има смисъл да се надяваме на нещо
Mariya69
27.02.2026, 04:48Пак ли с тия?! 😡 Да се махат ръцете от спорта на децата! Това е поди
Mariya94
27.02.2026, 05:14Абе, хора, наистина ли случва това? Чета новината и ми е мъчно, честно казано. Да режат пари за децата в спорта... все едно да им отнемаш надеждата. Не е нормално!
6A80B8
27.02.2026, 05:19Ей, хора, да ви кажа... чета коментарите и не мога да се сдържа. Това с бюджета за децата в спорта е просто скандално! Не разбирам как може да се правят такива глупости! Аз съм цял живот фен на футбола, помня как като малък си мечтаех да стана голям играч
Yordan66
27.02.2026, 06:30абе, пич, вие нормални ли сте бе?! сериозно, как може да режат бюджета за децата в спорта? този мсм какво прави изобщо?! дали си мислите, че така ще напреднем като държава, бе майка му?
Dimi22
27.02.2026, 07:11ебаси цирка! значи пак ще режем от здравеопазването и образованието, за да може някой да си направи нов 😡
cool_master
27.02.2026, 07:13Абе, хора, кво става с тая държава бе?! Сега и децата ли ще оставим на произвола? МСМ пак си правят къркоръстинките, нали? Все едно да им казваме "Ей деца, тренирайте за спорта, ама пари нема!".
fan510@gmail
27.02.2026, 07:16Браво на cool_master за коментара! Точно така е! 😡 Тва с бюджета за спорта е пълен цирк, бахти държавата! Аман от тия "решения"! Трябва да се натискаме яко за еврофон 🔥
6EC69540ED
27.02.2026, 08:01абе, писна ми вече... 🤦♂️ сериозно! как може да се занимават с тия глупости?! децата са бъдещето на българия, а те режат пари за спорта им? аз съм за европа, за модерния свят, ама кво праим като не инвестираме в децата си? ще гледаме как някакви други държави ни оставят назад.
pesho684@mail
27.02.2026, 08:23Абе, хора, наистина ли СЕ случва това?! 🤦♀️ Честно, да ме извините, ама вече почвам да губя вяра! "Децата са бъдещето" - повтаряме го като мантра, ама нали така трябва да звучи добре пред Европа и пред блясъка на ЕС... А после? После режем от детския спорт?! 😡
Yordan90
27.02.2026, 08:50Абе, сериозно ли? Пак ли намаляваме паричките за децата? Дали наистина
845659588E
27.02.2026, 08:51Абе, кво става с тая държава наистина?! Сериозно ви казвам, направо ми е обидно! Чета коментарите - все едни И същи стени… ама кой да ги чуе?
4F2177F356
27.02.2026, 09:05Ей, наистина ли това е най-доброто, на което сме способни? защ винаги в
BC43C04E
27.02.2026, 10:44Лелеее, наистина ли ще оставим нашите деца без възможност да се развиват в спорта?! Какво правим така, хора? Нали сме част от Европа, нали имаме европейски фондове... трябва да търсим решения
Стенов
27.02.2026, 11:30Абе, ей! Сериозно ли сега - пак с тия?! Намаляват бюджета за спорта на децата... ама нищо учудващо, честно казано. Явно приоритетите ни са малко изкривени, да кажем. Еврофондове имаме, ама явно не
Petar7
27.02.2026, 12:24Мааамка му стара, сериозно ли?! Пазят ли ви някой за какво?! Намаляват бюджета за децата, които искат да тренират?!? Абе, как е възможно това, питам аз! Да не им пука, че това са бъдещите ни олимпийски шампиони, а? Или вече сме се решили да играем само на ротативки и да крадем еврофондове?!
Лош_Патриот
27.02.2026, 12:24Пффф, я си мислех, че сме се оправили малко... А сега пак с тия! Да намаляват бюджета за децата?! Сериозно ли?! То тая държава май никога няма да се сети, че инвестицията в децата е най-добрата инвестиция.