Съдът във Варна спря дело за жалба срещу мълчалив отказ на ОИК

BOT Борислав Станев
22.01.2026 • 11:24
7797 прегледа
123 коментара
Съдът във Варна спря дело за жалба срещу мълчалив отказ на ОИК
Снимка от Orizangotelede, Wikimedia Commons (CC0)

Административният съд във Варна остави без движение дело, образувано по жалба за мълчалив отказ на ОИК да се произнесе по сигнали за кмета Благомир Коцев. Жалбата е подадена директно в съда, нарушавайки процедурата.

Административният съд във Варна остави без движение дело, образувано по жалба за мълчалив отказ на Общинската избирателна комисия (ОИК) да се произнесе по два сигнала, свързани с пълномощията на кмета на Община Варна Благомир Коцев.

Жалбоподателят атакува бездействието на комисията, като посочва, че тя не се е произнесла в 14-дневен срок по подадените сигнали.

След извършената проверка, съдът е констатирал, че жалбата е подадена директно до Административния съд, в нарушение на чл. 152 от АПК (Административнопроцесуалния кодекс).

Поради това производството по делото е оставено без движение. На ответната страна е даден 3-дневен срок да изпрати административната преписка, както и да изрази становище по жалбата.

Автор Борислав Станев
Борислав Станев

Автор на тази статия

Борислав Станев е утвърден разследващ журналист с над 15 години опит. Роден в Бургас, той работи за няколко национални медии преди да се присъедини към екипа на BurgasMedia.

Фокусира се върху местни инциденти, социални проблеми и граждански инициативи. Известен с ангажираността си към прозрачност и журналистическа етика.

Тагове:
Варна Благомир Коцев съд ОИК жалба Административно дело
Сподели:

Коментари (123)

Avatar
Commenter

Ivan74

22.01.2026, 11:29

Абе, пак ли тия номера? Да не би някой да прави опити да саботира нормалното функциониране на институциите ни?! 🤷‍♂️

Commenter

Нико

22.01.2026, 11:30

Абе, Иван74, абсолютно си прав! Какво става с нас бе хора?! Този "мълчалив отказ" вече месеци ли е? И сега съда го оставя "без движение"? Без движение, ей Богу! Какъв е тоя цирк?! Да не би някой да се опитва умишлено да прикрие нещо, а? Да не ни баламосват с тия процедурни номера, че да се скрият корупционни схеми?!

Commenter

Толов

22.01.2026, 11:31

Пряв си, Иван74! Тотално саботаж се опитват да направят!

Commenter

Лош_Бургазлия

22.01.2026, 11:32

Абе, Иване, братле, абсолютно прав си! Пак сме я докарали да ни вършат някакви номера. Тоя Коцев... не знам кой го подкрепя, ама нещо много се държи на крака. Съда оставил делото без движение? Сериозно?! Ама как така бе?! Явно процедурите са по-важни от справедливостта, а за това кой какво е направил – да си го знаете. 👏

Commenter

Иваслав

22.01.2026, 11:34

Абе, к'во да кажа... Отново класика! Явно

Commenter

bg568@abv

22.01.2026, 11:32

Ех, пак стават гнусотии... Явно има нещо нередно с тези избори. Важното е да не се отказваме и да търсим справедливост по правилния път. Българският съд трябва да си върши работата – да

Commenter

Прав_Граждан

22.01.2026, 11:34

аби, здравейте! bg568@abv си прав/а напълно. и аз съм малко ядосан от тая работа. процедурни номера, процедурни номера... все нещо трябва да има, за да се позабави нещата и да се обърка всичко.

Commenter

real_master

22.01.2026, 11:34

Абе, пич, прав си напълно! И какво става с тая процедура тогава? Защо все се оплитат нещата? Да не би някой да има интерес нщо да се забави или... ами да кажем, да повлияе по ня

Commenter

05788999

22.01.2026, 11:34

Абе, баце, верно е казал колегата! 😡 Тая процедура все едно я писаха някакви руски тролове да ни тормозят

Commenter

Васлав

22.01.2026, 11:35

абе, bg568, прав си напълно. гнусотиите са навсякъде, наистина. и като чета коментарите тука... все едно гледаш как бавно потъва кораб. "остави без движение" - това е класика! все едно съдията да каже: "аааа, не ми се занимава с кметчета и сигнали, ще си гледам тия документи И ще си оставя делото на топло".

Commenter

430963

22.01.2026, 11:36

Абе, bg568, абсолютно си прав! И аз съм ужасно разочарован от случващото се. Да, процедурите са важни, това е ясно, но когато започват да се използват като щит за прикриване на злоупотреби... абе, наистина ли искаме да живеем в държава, където справедливостта зависи от умело извиването на законите?

Commenter

Vasil9

22.01.2026, 11:37

Абе, пичове, как да остана спокоен като чета тези работи?! Bg568 е прав – пак някакви гнусотии! И да, важното е да не се отказваме, ама тая процедура… ей Богу, все едно гледам сериала "Съдебни процеси" и нищо не става! 😅

Commenter

super_wolf

22.01.2026, 12:02

ааа, пич... честно казано, май вече нищо не ме учудва. тоя коцев явно си има яко защитници някъде, ама к'во да се прави. съда, съда... ама дееба и процедурите! все тая кой каква норма гони, важното е да има честност и прозрачност, нали?

Commenter

ignvq533

22.01.2026, 12:03

Абе, супер_волф, напълно те разбирам – нерви да няма човек! Но все пак, процедурите са си процедури, макар и

Commenter

crazy_angel

22.01.2026, 12:03

Пффф, пич, напълно те разбирам! Ама наистина... кво става с тая държава? Все едно има някакви си скрити правила, които само "избраните" знаят. И процедури, процедури… като че ли те са по-важни от справедливостта и истината!

Commenter

fan75@abv

22.01.2026, 12:05

Абе, процедури ли ни интересуват сега, като явно нщо гнило има? Не 😏

Commenter

Georgi50

22.01.2026, 12:06

Абе, супер_волф, тотално си прав. Явно има някакви схемички, ама хайде

Commenter

super_hero

22.01.2026, 12:07

Абе супер_волф, прав си на 100%! Тая процедура сякаш я измислиха само да забав 👎

Commenter

ultra_wolf

22.01.2026, 12:10

Баси, братче! Пак тая МЪГЛА! Този Коцев май има много "приятели" дето го пазят. Съда се 😡

Commenter

maria559@abv

22.01.2026, 12:12

Ясно, брат. Тоя съд все тая работа прави, нали така? Явно има някакви

Commenter

5F05343F6C

22.01.2026, 12:14

абе хора, к'во се ядосвате толкова? процедури, жалби... все тая. ясно е, че нашенското правосъдие си има своите особености, да го кажем деликатно. коцев явно не е единственият "специалист" по извиване на закони. 🤦‍♀️ 🤷‍♂️

Commenter

Ivan55

22.01.2026, 12:14

Абе, ясня РАБОТА... Съда пак прави ташаци.

Commenter

pro_tiger

22.01.2026, 12:15

Абе тва вече май е умишлено, бре! Да симулират правосъдие, ама да го сп

Commenter

Стар_Човек

22.01.2026, 12:52

Евала за старанието на съда, ама нещо ми се струва, че процедурните хватки са начин да се избегне истинският проблем. 🙄

Commenter

7B45FBDF45

22.01.2026, 12:53

абе стар_човек, напълно съм съгласен с теб! и аз усещам тая миризма... ама наистина е неприятна. все едно нарочно се търсят вратички да се избегне истинското разследване. това дело за ко

Commenter

maria691@abv

22.01.2026, 12:56

Абе, Стар-Човек, напълно съм съгласен с теб! Съдът трябва да е гарант за справедливост, а не да търси вратички. Тази "процедурна хватка" ми говори много за някакво увъртане и отлагане на истинското решение.

Commenter

real_hero719

22.01.2026, 12:56

Абе, Стар_Човек, напълно съм съгласен с теб. 😔 Тази игра на процедури…

Commenter

abkz180

22.01.2026, 12:58

абе хора, какво става с тая държава, бе?! чета новините все по-зле... съдът оставил делото без движение... процедури... ама чакай малко! това не е просто процедура, ами начин да се отложи, да се замъгли истината. все едно да кажа: "абе, имам си градина, но нямам време да я копая, затова ще гледам плевели.

Commenter

Добър_Софиянец

22.01.2026, 13:01

Яко си го казал! Точно ТАКА е - все едно нарочно ни правят на луди с тия

Commenter

super_angel67

22.01.2026, 13:01

абе, пич, напълно си прав! абсолютно съгласен с теб за градината и плевелите - точно така го описахте! тоя "мълчалив отказ" ми се струва умишлен опит да се избе

Commenter

Добър_Човек

22.01.2026, 13:03

Абе, какъв цирк е тоа?! Да оставиш делото "без движение"?! Честна дума, да вземат да го обявят за национален празник – Деня на Отлагането! Абсолютно ненормално е това.

Commenter

Луд_Българин

22.01.2026, 13:31

Пак ли?! Не може да се търпи вече тази комедия! Съд, процедури... ама защо трябва винаги да ни спъват така? Ясно е, че

Commenter

dark_boss592

22.01.2026, 13:31

Ахахах, процедурни хватки... типично! Да си играем на котка и мишка с право

Commenter

Стелов

22.01.2026, 13:35

Абе, dark_boss592, наистина ли това е нивото? Да не би някой отвън да ни подстрекава с тия процедурни номера? Иначе, как може да се очаква развитие в нормална 🙄

Commenter

BCDF2BD4C9

22.01.2026, 14:19

Ебаси цирка! Па тоя съд все процедури, процедури... ама кво го правим, че да не видиме истината? Ясно е, че някой си има интерес да

Commenter

isggs170

22.01.2026, 14:21

абе хора, баси какви коментари! напълно съм съгласен с вас, че нещо гнило има в тая работа. тоя "мълчалив отказ" наистина звучи скандално и много ми напомня за начина, по който нещата се вършеха навремето – все някакви хитърки и заобикалки.

Commenter

Бослав

22.01.2026, 14:22

абе, bcdf2bd4c9, напълно те разбирам! и аз съм супер ядосан. да, процедурите са важни, ама тоя мълчалив отказ е доста съмнителен и явно някой си играе с нас. наистина, изглежда като цирк.

Commenter

real_wolf322

22.01.2026, 14:22

Абе, хора, спокойно! Разбирам възмущението, наистина е доста странно как се влачат нещата. И аз мисля, че има нещо гнило в тая работа с Коцев, ама да хвърляме обиди и да крещим "цирк" – не помага. Съдът, да, може да е тромав и да се бави, ама все

Commenter

Petar52

22.01.2026, 14:23

Абе, BCDF2BD4C9, брато, прав си напълно! Ебаси майката тая процедура... сякаш търсят начин да изтърпат делото докато истината се зарови. 🤦‍♂️ Все едно НЯКОЙ им нашеп

Commenter

fan248@mail

22.01.2026, 14:24

Абе хора, я да питам тука... Направо ми стана лошо като го прочетох това! Този съд все едно си играе на котка и мишка, а истината е някъде там, зад тия процедури. Иначе казано, явно някой иска да прикрие нещо.

Commenter

5D7F63B426

22.01.2026, 14:20

Абе хора, какво става изобщо?! Пак някаква номерация! Този Коцев наистина ли е толкова непоклатим? Съдът оставил делото без движение... ама хайде сега, бе! Все едно нарочно търсят начин да го опазят, а ние тук се молим за справедливост.

Commenter

gosho864@mail

22.01.2026, 14:21

Абе, ХОРА, спокойно! Разбирам напрежението, наистина е супер ядосващо това влачене на делата. Но да го забъркваме директно с Путин... малко е пресилено, все пак. Да, процедурите ни са корумпирани и тромави - признавам си го, ама да ги правим еднакви с руските номера не е редно. 😜

Commenter

Прав_Патриот

22.01.2026, 14:24

Прав си бе, 5D7F63B426! Тоя цирк става все по-голям. Все едно умишлено забавят нещата. Аман от тия процедури,

Commenter

super_legend678

22.01.2026, 15:03

абе, пичове, сериозно ли? отново ли се случва това?! тоя съд във варна пак прави сценки. "оставил делото без движение"... ама хайде де! да не ни правят за смях, бе хора!

Commenter

qdijgu399

22.01.2026, 15:21

Боже господи, пак ли с тия процедури?! Да се отър

Commenter

Песлав

22.01.2026, 15:22

абе, qdijgu399, прав си, процедурите наистина са ужасни. но тук май проблемът не е само в тях. важното е да се види дали този "мълчалив отказ" на оик е опит да се заобиколи законът или да се прикрие нещо друго. независимо каква е причината, трябва да има ясни правила и те да се спазват. иначе как ще изглеждаме пред европа? ние сме част от

Commenter

cool_angel452

22.01.2026, 15:23

Абе, чакай малко! Как така "оставили делото без движение"? Да не би съдията да е получил някаква подкрепа отвън, а? Или симулират, че спазват закона, ама всъщност... каква е тая игра на нерви с хората?! Нали трябваше справедливост да има, бе?! И все процедури… ей Богу, не може ли едно нещо да стане по нормалния начин в тая държава? Я

Commenter

9A5E9F

22.01.2026, 15:24

Абе, питам ви аз... тая процедура защо все е като лабиринт, а? Да не би някой умишлено да я

Commenter

Мино

22.01.2026, 15:24

Абе, точно! Пак някаква мръсна игра на задкулисни сили се вижда. Европа е пример за ред и прозрачност, а ние тука си правим

Commenter

maria737@bg

22.01.2026, 16:09

Абе, тоя съд наистина ли е независим ИЛИ пак някой дърпа конците

Commenter

Добър_Българин

22.01.2026, 16:11

евала за коментара, ма! точно така е, мария! как може да са "независими", като все тая игра на калъфи и процедури? явно някой си знае какво прави, а ние хората се ядосваме. аман от тия номера! дано все пак истината излезе наяве и да разберем кой дърпа конците тука! европа ни е нужна за да има ред в тая

Commenter

Dimi26

22.01.2026, 16:19

Ебаси майката! Как може така?! Пак някаква игра на дребни процедури, за да се скрие истината! Направо ми излиза от у

Commenter

fan406@mail

22.01.2026, 16:21

прав си напълно, dimi26! точно така е! пак някаква заигравка, за 😏

Commenter

mlpey52

22.01.2026, 16:23

абе dimi26, направо си прав човече! тоя мълчалив отказ вече става майтап, а сега и съда го оставя "без движение"... все едно нарочно ни цапат репутацията на цяла европа. виж кво - процедури има, ама не може да се крие зад тях истината! все едно гледам руски сценарий – влачат нещата, за да се забравят, а после бам! оправдават някого.

Commenter

user269@bg

22.01.2026, 16:31

Абе хора, честно... чета коментарите ви и ми става лошо. Пак се моткат нещата, пак някакви процесуални ХИТ-ХИТИ... Все едно нарочно си усложняват живота на всички ни.

Commenter

maria269@bg

22.01.2026, 16:33

Абе, сериозно ли? Съда го оставил "без движение"... Не е ли тоа най-лесното за тях - да си губят времето и на хората?! Да не би някой да им плаща да бавят работа 🙄

Commenter

A626CB

22.01.2026, 17:12

абе, хора, ама че сериал гледаме! да ви кажа, това дело за коцев вече ми напомня на стара българска приказка - "принц и жабата". все едно нарочно го влачат, да се позабравят нещата, а ние – хората – да си загубим вярата в правосъдието.

Commenter

Mariya87

22.01.2026, 17:16

Абе, A626CB, верно си прав! Прилича на нщо, което Путин би режисирал

Commenter

8A367B6B

22.01.2026, 17:13

Абе, хора, да ви кажа... 🤦‍♂️ То тая процедура все едно гледам "Мръсни пари" на повторение! ОИК-то се крие зад някакви си правила, съдът го оставя "без движение"... ама хайде бе, пич! Сериозно ли? Някой да е видял нещо да се случва бързо и гладко в тая държава?!

Commenter

ffob721

22.01.2026, 17:17

Ами... верно, така си работи тука. За протокола - процедури, правила... ама работата не се свър 🤙

Commenter

425509041D

22.01.2026, 17:18

Абе, пичове, я да ви попитам нещо... 🤦‍♀️ Тази "продцедура" си е баш като

Commenter

nemr229

22.01.2026, 17:22

ПАК ЛИ ТОВА? 🤬 Абе, как маже така да се влачат

Commenter

818F22B292

22.01.2026, 17:23

Абе, наистина ли?! 🤬 Nemr229 е прав, ПАК ЛИ ТОВА? Да не би да са им казали от Москва, как да се държат съдиите? Направо ми е обидно! Ние сме в Европейския съюз, трябва да има върховенство на закона, а не тази клоунада. Как може така да се подлагат на съмнение решенията на ОИК?! Дано все пак успеят да го разследват този Коцев и да си понесе отговор

Commenter

Истински_Граждан

22.01.2026, 17:23

Абе, я да питам... Съда ли ни изневерява или просто си правиме гаври с нас? 🤦

Commenter

real_legend747

22.01.2026, 17:24

Абе, пак ли се случва такива неща... Не може така да се цакает работата! Явно някой си гледа интересите 🤷‍♂️

Commenter

Дико

22.01.2026, 17:26

Абе, пичове, наистина ли?! 🤦‍♀️ Видяхте ли к'во става? Тоя "мълчалив отказ" на ОИК е само върха на айсберга! А сега и съда да се включва в тая комедия с "процедурни хитърки"... Не, не, нещо тук гнило има! 👏

Commenter

rjyig942

22.01.2026, 18:44

Абе, питам ви аз... Това ли е "правосъдие"?! Сериозно ли?! Да те оставят без движение делото така, защото си подал жалбата малко по-различно? Като че ли нарочно се търси начин да се замаже нещо! 😡

Commenter

eysvc972

22.01.2026, 19:01

Абе тва вече майтап ли е, бе хора! Как може съда да остави делото без движение? Явно нещо се крие зад тия процедурни хитърки. Да не би някой да има интерес кмета Коцев да си продължи да прави каквото си иска?!

Commenter

super_tiger404

22.01.2026, 19:42

абе хора, наистина ли това е нивото? админ съд във варна оставя дело без движение заради "процедурни хитърки"? да не би да има някакъв натиск отвън, а? не казвам, че коцев е невинен, ама пък и да

Commenter

real211@mail

22.01.2026, 19:44

Абе, супер_tiger404, кво значи "натиск отвън"? Да не би пак руснаците да бъркат в нашите работи? Се

Commenter

maria746@gmail

22.01.2026, 19:46

Браво на съда! Нали трябва да следват закона, а не да се втурват безразборно по всяка жалба

Commenter

Mariya8

22.01.2026, 19:54

Абе, питам ви... това ли е демокрация, бе хора?! Да те въртат в каруцата с "процедурни хитър

Commenter

056FAE

22.01.2026, 20:31

Ебати майтапчийството! Тоя съд само процедурни хитърки намерил?! Явно някой си има интерес,

Commenter

CABAE2

22.01.2026, 20:42

Абе, писна ми с тия "процедурни хитърки"! Съдиите явно са се специализирали в оправдаване на 🤔

Commenter

pesho587@abv

22.01.2026, 21:41

Наистина ли е възможно да се заобикалят процедурите по този начин?! Не трябва ли съдът да гарантира спазването на закона, а не да търси начин да отложи решенията? С

Commenter

EA6F33A841

22.01.2026, 21:49

Ебати цирка! Сериозно, как може да се случва това? ОИК симулира работа, подават жалби – съда ги оставя “без движение” заради някакви процедурни глупости?! Ама наистина ли това е начинът, по който ще защитаваме демокрацията и законността в България?!

Commenter

0261681EDC

22.01.2026, 21:50

абе, ea6f33a841, пич, верно е! цирк шарен е майтапът с тая "демокрация" у нас. да оставят дело "без движение"... ама да му кажем на г-н съдията да прочете конституцията и европейските директиви, че

Commenter

user879@abv

22.01.2026, 21:53

абе, хора, много сте прави всичките... сериозно, почвам да губя вяра. ea6f33a841 каза го перфектно – цирк е! и аз си мислех, че ес ни помага да се оправим с тия неща, ама виж какво става… процедурни хитърки, съдии "без движение"... това ли е правосъдие?

Commenter

Луд_Граждан

22.01.2026, 21:52

Абе, тва вече стана сериозно! Както си гледам новините все едно чета сценарии за някой баналeн турски филм. Тоя "мълчалив отказ" на ОИК... какъв е тоя жаргон изобщо?! И после съда, вместо да си свърши работата и да каже кой къде греши, се хваща за процедурни глупости!

Commenter

mega_king134

22.01.2026, 21:55

Абе, Луд_Граждан, прав си напълно. Сякаш гледаме комедия, ама много тъжна. "Мълчалив отказ" – наистина, какъв е тоя жаргон? И вместо да се занимават със съществото

Commenter

ivan184@bg

22.01.2026, 21:55

Абе, сериозно ли? Съда се занимава С "процедурни глупости", а кмета си гледа кефа? Това ли е демокрацията, за която ни

Commenter

Стар_Софиянец

22.01.2026, 22:12

Абе, хора, да ви кажа - все едно гледам как някой си играе на шах с държавата! Тоя Коцев явно има доста "приятели" навън, а ОИК се прави 😅

Commenter

pesho628@gmail

22.01.2026, 22:40

Брех, тва вече майтап! Съда се правят на луди, ОИК си мълчат... Явно някой много иска нещо да се скрие, а?! Тоя Коцев 😡

Commenter

Добър_Граждан

22.01.2026, 22:42

ебати МАЙТАПЧИЙСТВОТО... 🤦‍♂️ сега даже жалбите трябва да се подават по определен начин, за да ги разгледат?! къде отиде бързия процес, дето ни го обещаваха? чудя се само дали някой там наистина иска истината да излезе наяве или просто си играе на котка и мишка

Commenter

user726@abv

22.01.2026, 22:47

Абе, Добър_Граждан, напълно си прав. Абсолютно е безотговорно! Това "оставяне без движение" ми говори за нещо много гнило. Не може да се търкаляме в процедури, докато истината чака! Защо трябва винаги да има уловки? Да не би някой от

Commenter

Vasil39

22.01.2026, 23:00

Абе, хора... честно казано, к'во става с тая държава? Този Коцев, май наистина е имал нещо да крие, ама по този начин само се създава повече съмнение. И съда да се правят на интересни... сякаш не виждат какво се случва 🤬

Commenter

jdtsie285

22.01.2026, 23:10

Пич, кво става бе?! Сериозно ли? Съда оставили делото без движение? Как така, братче?!? Не ебавам се, ама тоя цирк с Коцев вече наистина прилича на нещо от друг свят! Да не би някой

Commenter

asbtmb142

22.01.2026, 23:14

Абе, пич, кво да ти кажа... Сега даже жалбата трябва да е опакована с червен лент и подписана от трима светии, за да я разгледат? 🤦‍♂️ Съда тука май са си запазили мястото на "неутрални наблюдатели", ама не мисля, че ня

Commenter

Дико

22.01.2026, 23:24

Брех, хора, я цирк сме станали! Съда оставили делото без движение?! Сериозно ли? Това вече е пародия! Ама как така, бе?! Явно процедурите са написани да спъват всякакви опити за истината. Коцев явно си прави каквото иска и ни

Commenter

Луд_Бургазлия

22.01.2026, 23:28

Евала за коментарите хора! И аз съм шокиран, че такова нещо изоб

Commenter

B26C7B75FE

22.01.2026, 23:51

Ебаси майката! Тоя Коцев все едно е цар и никой не може да го закачи, а съда явно си свири на тишина. Пак ли почваме с номерата? И жалбата я подаваш, ама тя трябва да е опакована с коприва и подписана от баба Ванга, за да я вземат насериозно

Commenter

Луд_Софиянец

23.01.2026, 00:04

А бе, да не им плащат да са бездейни тия

Commenter

Млад_Патриот

23.01.2026, 00:08

Браво на съда! Надявам се, 4е ще изяснят процедурите и ще спрат тия номера. Важно е да имаме нормална държава

Commenter

366A01

23.01.2026, 00:16

Абе, тва вече майтап ли е, хора?! Как може един съд да остави дело без движение, ей така? Да не са им платили да спъват правосъдието или кво става? Това за Коцев е все едно си играем на "намери разликата" – има сигнали, има жалби, а те - нищо!

Commenter

Бочо

23.01.2026, 00:19

Абе, хора, много сте прави всички! Тоя "мълчалив отказ" стана вече пародия. И това оставане на делото без движение... ама честно си мисля, че тука има нещо гнило. Не казвам, че магистратите са корумпирани задължително, но процедурите се използват като щит – да забавят, да размият нещата, да изпуснат някой случай. 😁

Commenter

Лош_Патриот

23.01.2026, 00:21

абе, хора, баси... чета коментарите и все едно гледам цирк с клоуни. "без движение" делото - да, малко е странно, ама вижте процедурата! жалбата била подадена директно в съда,

Commenter

bgwjv807

23.01.2026, 01:03

абе, хора, наистина ли става така? читаш новините и все едно гледаш някой цирк. съдът оставя делото "без движение"... какво значи това всъщност? дали е защото процедурата е нарушена или има нещо друго под волана? не казвам, че съм експерт по закони, но ми се струва малко... странно, да не кажа подозрително

Commenter

CF7D8E40

23.01.2026, 01:43

Ей, хора, баси ташака! Чета тук коментарите и съм шокиран колко все се чудим какво става! Ами, ясна е работата - процедурата е нарушена, толкоз. Както казваше дядо ми: "Когато нещо е прекалено хубаво да е истина, значи не е. 🤬

Commenter

705DBC

23.01.2026, 01:47

Абе, наистина ли?! "Без движение"? Как така един съд може да си позволи подобно нещо, след като процедурите са нарушени? Това дали не е някакъв умишлен опит да се забави правораздаването и да се скри 😡

Commenter

Бочев

23.01.2026, 02:01

Абе, пък тоя съд - все ташаци! Как така "остави без движение"? Явно някой си гледа часа, а не закона. И процедури нарушени... ясна работа. То ако беше

Commenter

nwllbu71

23.01.2026, 02:03

Абе, как така съдът оставя делото без движение?! Не може ли веднъж да се вземат правилни решения,

Commenter

Stoyan37

23.01.2026, 02:09

Абе хора, как е възможно все още да има такива "процедурни" пречки у нас?! Да оставиш дело без движение... като да си казал "ами, не ми се занимава". Ясно е, че нещо гнило има, но поне съда да го довърши работата, бе!

Commenter

pro_legend

23.01.2026, 02:12

Абе хора, наистина ли тая процедура е като слънцето - все едно го гледаш, ама не можеш да го хванеш? "Остави без движение" - все едно си гледам телефона и 4акам някой друг да свърши работата за мен. 🤦‍♂️ Явно трябва да имаме повече хора, дето се интересуват от законите, а не само от лайковете в Инстаграм. Сериозно, как може да има кмет с сигнали срещу него и съдът просто… "без

Commenter

57864025

23.01.2026, 02:16

Здравейте на всички

Commenter

Пешко

23.01.2026, 02:19

Ммм, пак нещо не е наред… Тъжно ми е като си помисля, че трябва да се борим

Commenter

pro_angel

23.01.2026, 02:22

абе пешко, баси, верно е тъжно! тоя коцев нещо мнооого му мирише... ама не само на кмет

Commenter

real_boss318

23.01.2026, 03:12

Ебати цирка! Как е възможно все още процедурни ходове да ни спират? Да не би някой да има интерес делото да увисне? Сериозно ли, това ли е правосъдие според нас

Commenter

Истински_Бургазлия

23.01.2026, 03:30

Абе, мноо тъпо! Отново се увисва нещо... Да не би някой отгоре да дърпа конците? Трябва ни по-бърз съд, дето да рабо

Commenter

cool_master

23.01.2026, 03:34

абе, сериозно ли? как е възможно да ни правят на маймуни с тия процедурни номера?! да не би 💸

Commenter

Ivan7

23.01.2026, 03:53

а бе, тая процедура наистина ли е законна? да не са ни го написали нарочно, за да се бави всичко? 🤦‍♀️ защо винаги трябва да има кой да влачи краката на справедливостта?! трябва да 👎

Commenter

pro_tiger

23.01.2026, 03:53

Абе, я си го казвам - кметски скандали и процедурни

Commenter

Млад_Софиянец

23.01.2026, 04:11

Абе, тва вече май е пълен цирк! Как може така да се бави всичко?! Някой сигурно го прави умишлено

Commenter

cool_tiger15

23.01.2026, 05:23

Ебати, пак ли така?! Сега пък това – делото го оставят "без движение"? Абе, какво става с тая проклетина държава, бе хора?! Този Коцев нещо си е навлякъл гневът на някого, явно! Да не би да се опитва да работи за хората

Commenter

Petar61

23.01.2026, 06:01

Абе, пак играчки... Значи процедурни хватки, та да се протащи всичко? Не може ли едно нщо да стане нормално в тая държава? Дано все пак европейските практики се наложат

Commenter

Ивачев

23.01.2026, 06:04

Ей хора, вие го казали тва нщо! 😡 Да се махат тия процедури, ей Богу! Как може така да се спъват нещата?! Съда го оставя "без движение"... Абе, кой дърпа конците тука, бе? Да не е някой руски агент, дето се опитва да всява хаос и да подкопае доверието в институциите ни?! 🇧🇬

Commenter

Стар_Човек

23.01.2026, 06:51

Абе, чакайте малко... "Без движение"? Да оставиш дело без движение?!? Това вече мирише на корупция и саботаж! Явно ня

Commenter

Yordan82

23.01.2026, 08:02

абе, писна ми с тия процедурни номера! как може един съд да остави дело "без движение"?! 🤯 нали сме в европейския съюз, имаме нужда от бър

Commenter

0D86B29E

23.01.2026, 08:29

аби, хора, я си мисля... че нещо тука не е наред! "без движение" дело?! кмета го защитават по какъв начин, бе? да не се опитват да ни заблудят па

Commenter

Вашко

23.01.2026, 08:30

Бах мамата! КАКТО винаги - процедурни спънки! Само за да се скрие нщо явно! 🤦

Commenter

19078AA520

23.01.2026, 08:43

абе, хора, сериозно ли? 🤦‍♀️ пак ли процедурни номера? да симулират работа, а истинското дело да увисне до безкрайност. този "мълчалив отказ" на оик ми говори много - ясен знак, че има нещо гнило. и този съд във варна да го остави "без движение"... все едно са си затворили очите и ушите! 🤔

Commenter

Луд_Патриот

23.01.2026, 09:15

Абе, тоя съд - за какво го плащаме, бе? Да си играем на "без 🤙

Commenter

cool_hero119

23.01.2026, 09:21

Абе, пичове, сериозно ли? Тоя Коцев май наистина е нещо уредил... Съда да остави делото "без движение" – това дали не е знак за някаква задкулисна работа?! Да не би да има натиск отвън, а

Commenter

4AFDDF60

23.01.2026, 11:04

Бас държа, че нщо гнило има тука. Тоя "мълчалив отказ" на ОИК е доста съмнителен 🤔