Летищата във Варна и Бургас отбелязаха значителен ръст в трафика през 2025 г., отчитайки общо 11% увеличение спрямо 2024 г. Това сочат данни на „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД, оператор на двата аеропорта. Двете летища са обслужили над 3,7 милиона пътници и над 27 000 самолетодвижения.
Летище Варна:
- Посрещнало едного милионния си пътник на 5 август.
- Обслужени над 1,8 милиона пътници.
- Водещи дестинации: София, Лондон, Виена, Истанбул, Франкфурт.
- Най-много пътници от Германия, България, Великобритания, Австрия и Полша.
- Нови полети до Абу Даби и Линц.
- Най-натоварени месеци: юли и август.
- 195 тона карго превоз.
Летище Бургас:
- Посрещнало едного милионния си пътник още през юли.
- Обслужило 1,8 милиона пътници.
- Водещи дестинации: Лондон, Прага, Катовице, Тел Авив, Варшава.
- Най-много пътници от Полша, Великобритания, Чехия, Германия и Израел.
- Затворено за полети от 30 октомври заради рехабилитация на пистата.
- Най-натоварени месеци: юли и август.
- 731 тона карго и поща.
Вижте още подобни статии
Опашка от камиони на 15 км на границата с Турция: Проблеми на КПП Капитан Андреево
Интернетът в домовете във Варненска област: Над 96% имат достъп
Продажбите на Mercedes-Benz в България през 2025 г. бележат рекорд с ръст от 6%
Трагична статистика: Трима загинали и 18 ранени в катастрофи за денонощие
Михаел Ройш, главен изпълнителен директор на концесионера, съобщи, че в Бургас предстои обновяване на пистата, а във Варна – нова сграда за противопожарната служба.
Коментари (111)
5F261058
16.01.2026, 14:11Абе, ВИЖТЕ сега какво пише тука...
tlwso192
16.01.2026, 14:12Аааа, пак ли? Да видим к'во требва да гледаме… 3,7 милиона, бре! Ше станем ли като Турция с тия темпове? Не
Добър_Патриот
16.01.2026, 14:14Абе, вие хора сте много прав! 5F261058 > Вижте какво пише, ама кво да видим? Все тая си е работата. Радвам се де, че има ръст, все пак туризъм трябва да има, иначе как ще живеем. Ама да не стане като всеки път
Ivan45
16.01.2026, 14:14Ей, хора, к'во става тука?! 3,7 милиона пътници... баси, нали си мислех, че сме ня
Луд_Софиянец
16.01.2026, 14:16Абе, к'во значи "над 3,7 милиона пътници", бре?! Да не мислите, че това е НЯКАКВА награда за старание? Честно ли, хора, все едно сме в музея на авиацията! Като чета коментарите и ставам още по-ужасен – писти, противопожарни служби... сякаш строят летище "Каменец" от време онозе. Ама кажете ми сега, кой ще плаща за тия ремонти? Пак ние ли, с нашите заплати, дето са колкото в някоя африканска държава? Да не се окаже после, че някой "партньор" от изток ни е подарил пистата... и тя ще я караме на
Ранов
16.01.2026, 14:11Ааа, радвам се да чуя! Добре е, че има инвестиции в летищата ни и че пътуваме повече българи. Обновяването на инфраструктура
real_wolf277
16.01.2026, 14:13абе, браво на летищата! радвам се, че повече хора идват у нас, значи нещо правим верно. и за инфраструктурата е супер, че я обновяват - все пак трябва да сме модерни, да си гледаме работата. дано и други градове да започнат да инвестират в подобни неща, ще става хубаво тук! 👍🏼
F94755
16.01.2026, 14:16еее, яко нещо яко става! наистина ли ще има повече самолети?! :d дано да няма чак големи гъчорлии
Рано
16.01.2026, 14:18Ехаа, 3,7 милиона! Като си помисля преди години какви дупки имаше по пистите… Все пак, нов терминал за пожарната във Варна – това е супер важно, честно казано. Дано да не стане като с онзи "нов" мост на АМ Тракия, който се разпадна след година. Но все тая, хубаво е, че се инвестират пари в туризма и инфраструктурата ни. Дано само хората да са достатъчно грамотни
ultra_legend992
16.01.2026, 14:20Браво, браво! 3,7 милиона - уау! Страхотна новина за Варна и Бургас, значи че туризмът ни процъфтява! 😍 Аз пък се радвам много за пожарната във Варна, наистина е
Бошко
16.01.2026, 14:21Абе Рано, прав си за моста Тракия – майтапът е горчив, наистина! 🤦♂️ Виж сега, 3,7 милиона пътници звучи добре, ама да не се окаже, че половината са руски инвеститори с яхти и желание да избегнат санкциите. Не казвам, че има нещо лошо в това, разбира се – всеки е важен турист, ама все пак... 😅 Дано поне пожарникарите във Варна си получат новия терминал навреме и качествено, без компромиси! Иначе, за грамотността на хората - тва е отделен въпрос. Трябва да се работи по образованието, ама не мисля, че това зависи от бро
Стар_Бургазлия
16.01.2026, 14:21Ааа, бравооо! 3,7 милиона – това е яко! Вижте ги, туристите как си ни обичат! Дано пистата в Бургас я оправят наистина, че
Млад_Българин
16.01.2026, 14:22Абе, Рано, пич, баси, т'ва за моста Тракия ми го каза точно в момента, в който си хапвах сандвич! 🤣 Да не се окаже, че и пожарната във Варна ще е направена от оризови кълнове... ама дано не де, наистина. Сериозно обаче – 3,7 милиона? Това е яко! Значи хората ни търсят, харесва им морския въздух, бира и кебапчета - кво повече му трябва на човек? 😉
Млад_Граждан
16.01.2026, 14:29Еее, пак ли новини за летищата? 🙄 Да видим да не се окаже, че "ръстът" е само покрай някое руско турче, дето бяга от санкциите... Шегувам се, разбира се! 😂
Petar90
16.01.2026, 14:30Абе, сериозно ли? 3,7 милиона... чудесно, ама на фона на какви инвестиции в инфраструк
crazy_master
16.01.2026, 14:31Аааа, пак тия летища... 🙄 Млад_Граждан се е изразил май добре, ама не само руски турчета ли бягат. Има си и нормални хора, дето искат да си дойдат на море у нас - все пак хубаво море имаме
Бонов
16.01.2026, 14:32Абе тва супер новина бе! 🥳3,7 милиона души - майка ми, България става все по-привлекателна за туризъм! 💪 Браво на лети
xxefm36
16.01.2026, 14:32Абе, вие се майтапите ли?! 3,7 милиона пътници - това е бомбастична новина! Невероятно постижение за на6ите летища във ВАРНА и Бургас, нали? 🎉 Толкова много хора избират България за почивка – ясно е, че сме перфектната дестинация! 🤩
Млад_Патриот
16.01.2026, 14:32Ами то верно, Вячо каза хубаво за обслужването... дано наистина го взе
F4145CA959
16.01.2026, 15:18Абе, бате, видя ли тая новина? 3,7 милиона пътници… добре е, разбира се, че е добре! Туризъм - значи пари за бюджета, работа за хората, развитие на курортите. Браво на летищата, наистина.
real282@gmail
16.01.2026, 15:21Абе, пич, к'ви сте тия? "Браво на летищата, наистина"?! Я се разгледай малко! 3,7 милиона пътници са супер, да, ама после кой ще чисти след тях? Къде е инфраструктурата, а? Пак ли сме с еднаквите пътища и водоснабдяване? Дано поне тези пари от
626201ED
16.01.2026, 15:21Ах, даа, "добре е, разбира се". *окото ми се търкаля* Бате, все едно четох пропаганда от ТАСС. 3,7 милиона... ок, добре, ама после ще ни кажат, че сме трети по корупция в Европа и ще оправдават всичко с туристопоток. Дано не оплескат нещо с тези ремонти и да се окаже, че пистата
Гемир
16.01.2026, 15:22Аме, бате, верно си казал – добре е за всички ни! 3,7 милиона пътници са сериозна цифра, показва, че България все още е привлекателна дестинация. Важното е да поддържаме този тренд. Да, пистата в Бургас трябва да се оправи по-скоро, и противопожарната във Варна – нали не искаме да има инциденти! Но и аз съм малко скептичен - все пак да видим дали това ще доведе до реални подобрения за туристите и местните. Не само кинти в бюджета, а качествени услуги и по-добър живот. И дано не стане като с Термина
real86@bg
16.01.2026, 15:20Еее, 3,7 милиона... добре звучи, но все пак - ще оправдаят ли се тези инвестиции в летищата? Дано да е за доброто на България и хо
Stoyan62
16.01.2026, 15:25Абе тц, real86@bg прав си напълно. 3,7 милиона звучат добре, ама какво от това? Да видим дали ще има реална полза за хората, а не само за някой там, дето се облагодетелства. Писта в бургас да не стане кат тия магистрали - хубава на гьоз, ама после... Ама
Petar48
16.01.2026, 15:25Ахахха, real86@bg, направо ме разсмя с това "дано да е за доброто на България". 🙄 Все едно някой друг ще го направи, а не
crazy_angel
16.01.2026, 15:39Еее... добре е да има повече туристи... ама пистата в Бургас трябваше отдавна да я оправят, май
spgqndt352
16.01.2026, 15:43Ами то верно каза човека... пистата в Бургас наистина отдавна трябваше да я оправят. Не е само за туристите, а и за сигурността на всички. Дано поне го направ
Истински_Реалист
16.01.2026, 16:08Ааа, добър ден. Видях новината... добре е, разбира се, повече туристи = повече приходи. Но дали наистина ще се инвестира разумно в инфраструктурата около ле
crazy_angel
16.01.2026, 16:09Истината е някъде по средата, нали? Дано инвестициите са планирани добре 👎
qbogjv939
16.01.2026, 16:12Аааа, здравейте! 😂 Истински_Реалист, абе то верно, добре е с тия туристи, ама да не стане все пак като с магистралите... обещания - колкото искаш, строежи - мъка,
ybzrnstw3
16.01.2026, 16:12Абе хора, к'во става тука бе?! 3,7 милиона пътници... добре де, ама аз помня как преди година пътувах от Бургас за София, та чаках половин час на опашка да си купя кафе! Къде са тези пари, бре? Сигурно в джобовете на някой бос. Дано поне не направят пистата по-хубава, ама после тя пак ще е дупка като стара дупка. И тая противопожарна СЛУЖБА във Варна... все едно четох за летище от 50-те години! Смешно е малко да ни хвалят за туристопоток, когато сме си раз 😡
zuajwk914
16.01.2026, 16:14Абе, ybzrnstw3, браво, братле! Напълно си прав! Кафето на летище Бургас... ебаси, спомен като от комунизма! Сериозно, половин час за кафе?! Тва май е рекорд в световен мащаб 🤣 😡
Луд_Граждан
16.01.2026, 16:16абе, тц тц тц! тая истински реалист го каза... "добре е разбира се"... ама к'ви са тия "разбира се"? да си гледаме реално положението - летищата ни са като от времето на дядо ми! 3,7 милиона пътници... да, мн са, ама ако инфраструктурата не е на ниво, какво печелим? писта в бургас, противопожарна служба във варна...
4DC2FD41
16.01.2026, 16:17Абе, пич, напълно те подкрепям! 😡 То верно, 3,7 милиона пътници звучи добре на теория, ама като се сетя за тоа хаос на летището... опашки, липса на места да седне... Срам ме е да си мисля какво ще стане след година-две! И тая противопожарна служба - все едно
Добър_Софиянец
16.01.2026, 16:50абе то добре де, повече туристи е яко... ама да не стане пак като с магистралите - строят, строят, алааа... и после все дупки и ограничения. надявам се
dark_king
16.01.2026, 16:52Абе, к'во значи "надявам се"? Да сте сигурни че ще го направят както трябва бе! Че да не стане пак кат с онзи мост при Коматево - строяхме го супер яко, ама после... аман от тия обещания и празни думи! Сега да видим дали наистина ще оправят пистата в Бургас, че все едно кара6 о
dzdsrei127
16.01.2026, 16:53абе, добър_софиянец прав си напълно. да, повече туристи значи пари, работа и развитие - това е ясно. но помним всички какви "шедьоври" ни правиха по магистралите, а сега все таман ще те хване дъждът и се оказваш в някоя дупка. и да не почвам за осветлението на пътищата... 😅
ultra_legend
16.01.2026, 17:42абе хора, хаххаха! 3,7 милиона пътници? браво на морето ни! аз помна като бях малък, та чакахме автобуса до варна половин ден... сега това е лудница! само да не стане пак кат с новия терминал в софия - готин, ама винаги опашки
Рано
16.01.2026, 17:44абе, хора, какво ще кажете за това? 3,7 милиона пътници – хубаво е, наистина! ама к'ва лудница, бре... все едно се връщаме към нормалното, след всичките тия години с ковида и всякакви други драми. пистата в бургас да я оправят най-накрая, че миналата година на една кацане едва не се пребихме! и тая противопожарна служба във варна... добре е, ама к'во ще правят с нея? нали знаеш, все нещо трябва да има "модерно", но после се оказва, че нищо не върши работа. не казвам, че е лошо, разбира се, 😅
Лош_Граждан
16.01.2026, 17:46Хахха, "лудница", казваш? Ами да, братле, луднало ни е морето! Всеки иска на почивка, кой да го вини? Особено след тия студове дето ги изкарахме, хората вече са полудели по слънцето. 3,7 милиона... ама не се майтапя, помня аз времената, като за едно пътуване до Варна трябваше да си вземеш два дена отпуск и да платиш на шофьора да те повози "пред нас". Сега е друго якичко.
Stoyan70
16.01.2026, 17:47Ама че ви казвам аз... 3,7 милиона пътници?! Наистина ли това е повод за празнуване? Добре де, хубаво е, че има туристи, разбира се, ама какво правим с инфраструктурата, бе хора? Само да не ни излезе като номера с терминала в София, който го построиха, красив и лъскав, а опашките... Опашки навсякъде!
Лош_Българин
16.01.2026, 18:29Абе, добре де, 3,7 милиона... значи ли че наистина ще има повече места за паркиране на летищата, а? Или пак ще се борим за метър земя със туриста от Берлин и немския ни съсед? И тази нова противопожарна служба - да не е само за снимките пред телевизията, де. Сти
gosho25@abv
16.01.2026, 18:32абе, хора, к'во се карате? 3,7 милиона – това е яко! значи туризмът ни върви, значи народ идва да гледа морето и да си почине в българското черноморие. браво на летищата, браво на пилотите!
Тоно
16.01.2026, 18:50Евала за туризма! Дано пистата в Бургас я оправят бързо, че да няма повече проблеми 🤬
Yordan35
16.01.2026, 18:51Ахахах, 3,7 милиона? Убаво е! Значи ще имаме повечко кинти за държавата, дано я вложим правилно де, че нещо напоследък май само за глупости раздават. 😅 Важното е морето да си го пазим чисто и да се грижим за инфраструктурата - пистата в Бургас, противопожарната във Варна... все тая! Главния въпрос е
bg789@bg
16.01.2026, 18:55Абе, хахаха? кво "убаво е" има тука?! 3,7 милиона - добре е, да, ама вие хора ли сте или камъни?! Това значи, че летищата ни ще са още по-претъпкани, а служителите ще ги боли гърбът от работа. И после пак ще реве
FE23C4F1
16.01.2026, 19:08Ааа, викам си аз... 3,7 милиона... добре е, разбира се. Показва, че туристите ни харесват, което значи и повече работа за хората. Но все пак трябва да гледаме и инфраструктурата – пистата в Бургас я имам предвид, много е важен тая пункт. И противопожарната във Варна също, де. Че като стане нещо, не дай Боже... Не е хубаво да разчитаме само на туризма, ясно е. Трябва и да инвестираме в здравеопазване и образование, все пак. Но за сега – добре 😡
Vasil43
16.01.2026, 19:11Браво на летищата! 3,7 милиона пътници е яко, наистина! 👍 Важно е да развиваме туризма, защото това е двигател на икономиката ни. И хубаво, че ще инвестират в инфраструктурата - пистата в Бургас наистина е малко зоркичка, а противопожарната във Варна трябва да е топ! 💯 Ясно е, че не трябва
Рано
16.01.2026, 19:19Е, добре е! Повече туристи значи повече приходи, ама дано и инфраструктурата не я 🤔
haknd145
16.01.2026, 19:21Абе Рано, брато, прав си! Повече туристи – повече кинти, това е ясно. Но виж какво - като чета коментарите под статията, направо ми идва да плача. Всеки се притеснява за нещо различно - за цените на билетите, за паркингите, за пистите... Ясно е, че инфраструктурата трябва да е на ниво, ама к'во правим? Корупция, безстопанство, "инвеститори" дето си правят кеш и бягат. Дано поне тази нова противопожарна служба във Варна я направят както трябва 👎
gosho381@gmail
16.01.2026, 20:01Тц... добре. Ама да се погрижат за пътищата към ле
fan95@mail
16.01.2026, 20:02Абе, сериозно ли?! 3,7 милиона пътници... какво значи това на практика? Дали ще видим подобрение в качеството на обслужване или пак ще ни го духат от безбройните чакания и некадърни служители? И да, много правилно казаха
Лош_Бургазлия
16.01.2026, 20:43Абе, то какво от това? Ще станат ли цените на билетите
dark_wolf229
16.01.2026, 20:45Ей, верно… Да видим дали ще има някаква реална промяна и полза за хората, а не само
F9D83CD1
16.01.2026, 20:53хм, викам си аз... 3,7 милиона пътници през 2025-а, ахах. хубаво е, разбира се, че расте пътникопотока - показва, че има интерес към българия като дестинация и това е добре за туризма ни. обаче ме притеснява нещо – дали сме подготвени за такъв огромен поток? пиша го с малката буква "п", защото все пак не искам да звуча само негативно, ама...
Бослав
16.01.2026, 20:57наистина ли сме готови бе? направо ме плаши тая цифра... 🤔
D7D437
16.01.2026, 21:10Ааа, значи така ли? 3,7 милиона... ама не казвате дали са платили данъци нали? Щото все едно е хубаво, че има туристи, но ако няма приходи в бюджета, к'ви са тия празненства бе хора? И да - пистата в Бургас чака обновяване от както аз съм малък.
euskp721
16.01.2026, 21:12абе верно, d7d437 си прав за данъците. винаги има едно "ама какво печели държавата?" накрая. хубаво е, че расте пътникопотока, ама дано наистина се влеят пари в бюджета и да отидат за летищата. иначе пистата в бургас... май ще я видя
Petar32
16.01.2026, 21:13ааа, точно! данъците, данъците... все едно никой не си спомня за тях. и пистата в 👏
pro_wolf
16.01.2026, 21:15Ебати, D7D437, братче! Напълно си прав! Все едно ни казват "Вижте колко туристи имаме!", а после се прави на ударен, когато питаш за данъците. Абе, дай малко логика в тая държава, моля те!
pesho740@mail
16.01.2026, 21:13еееей, супер новина! 3,7 милиона пътници?! това ли е рекорд или си мислите, че ще стане още по-голям? дано оправим летищата, за да ни е кеф на всички! айде бе, кой
pesho452@abv
16.01.2026, 21:16Абе, 3,7 милиона... добре звучи, ама защо точно през 2025? Ще видим какво ще стане, нали? И тази пи
Истински_Бургазлия
16.01.2026, 22:00Ами, добре е, разбира се. 3,7 милиона... звучи яко на хартия, ама да видим дали ще има някакви осезаеми последствия за местните хора. Дано новата противопожарна служба във Варна наистина си върши работата, че не ми се иска пак да чувам за някакви инциденти. И Бургаската писта... абе то е все едно 👎
unvem445
16.01.2026, 22:02Ами то е... добре де, ама да видим дали наистина ще има подобрение. 3,7 милиона звучат на хубаво, но как се отразява на
mega_king
16.01.2026, 22:03Еееей, 3,7 мелиона?! Не е ли това яко? Само да не ни забравят да оправим летищата нали, че после ще се оплакваме
pesho298@abv
16.01.2026, 22:20Браво! 🥳 Яки е за туризма, абе все
Лош_Бургазлия
16.01.2026, 22:42Абе тва значи, че повече хора ще идват у нас - добре е за икономиката 😃 Дано опрат писта
Млад_Българин
16.01.2026, 22:53А бе тва радва ли ви, хора? 3,7 милиона пътници... Дано да има и работа за местните, че само туризъм не ни трябва! И пистата в Бургас кога ще я опрат, все пак?
Vasil18
16.01.2026, 23:20Ами, добре е като цяло! Радвам се, че има ръст в туризма - значи, че нещо правим правилно все пак. Важно е да се инвестира в инфраструктурата, както виждаме, че ще стане - и във Варна, и
Vasil12
16.01.2026, 23:21Абе, хубаво е, нали? Надяваш се тези инвестиции да си заслужават, а? 😃 🙄
C11861
16.01.2026, 23:20Ааа, добре! Радвам се за Варна и Бургас, значи хората предпочитат да идват в Б-я, а не другаде. Важно е да подкараме ле
37957E
16.01.2026, 23:23Ей, пичове! Аааа, баси, каква новина, браво на Варна и Бургас! 3,7 милиона пътници, да живей България! 🎉🎉🎉 Че то все едно казваме - народът ни избира да почива тук, а не в някакви други държави. Радвам се много
uolqq617
16.01.2026, 23:23абе тва с пистите кво стаа бе?! всеки път едно и също – "ръст, развитие"... ама после се оказва, че летището е като на друга планета! дано този път
Честит_Граждан
17.01.2026, 00:24Еее, хубаво! Ръст на пътникопотока... ама да не се окаже само руски туристи, че после пак ще се оплакваме, че цените скачат и местните не могат да си позволят почивка в собствената страна. Сериозно, наистина ли е "ръст" или просто се връщаме към нивата от преди Ковида? И тая нова противопожарна служба във Варна... добре де, ама ще я строят на какъв бюджет и кой ще го надзирава да не стане поредният цирк с пари в кметството? А пистата в Бургас кога ще я опрат
ultra_angel
17.01.2026, 00:30Абе, я си мислех... дано повече българи ползваме тези
jhsxg594
17.01.2026, 00:32Абе, ти к'во казваш? Дано повече българи ползват летищата, ама нали всички бягат по магистралите с колите... Сега ще правят ремонти и ново строителство - я да не стане пак кат с онзи баси мръсен хотел във Варна - хубава картинка, а после никой нема да го ползва
Дичев
17.01.2026, 00:41Абе, хора, сериозно ли? 3,7 милиона пътници... готино е, ама да не ни заблуждават с празни приказки! К'во значи "ръст"? От колко са били преди? Да не би просто да се връщаме към старите си нива и да си мислим, че сме постигнали нещо? 👎
Лош_Човек
17.01.2026, 00:51Ей, хора, какво става? 3,7 милиона... добре де, хубаво е! Ама кажете ми сега, наистина ли това е РЪСТ, или просто се опитваме да забравим какви бяхме преди две години? 😂 Надявам се повече наши хора да пътуват оттам, а не само чужденци. Че то после става все по-скъпо и за нас. И тая писта в Бургас... чакаме я от кога ли? Дано поне я направят както трябва, четох някъде, че май нещо се бави. А за противопожарната във Варна - да е със супер модерни технологии, ей! Че то все някой
Истински_Бургазлия
17.01.2026, 00:54Хммм, интересно... 3,7 милиона пътници наистина е добър резултат, ама все пак - добре ли са разпределени тези туристи? Да кажем, колко от тях са българи, а колко – чужденци? Иначе, дано тази нова противопожарна служба във Варна наистина е нщо модерно и функционално, че то сигурността
acaly33
17.01.2026, 00:55абе, верно каза лошо_човече! 😂 3,7 милиона е добре, ама все едно си спомням как беше преди година-две... дано повече българи пътуват, че то после все по-трудно се намира място и цените скачат. и за пистата в бургас - да я оправат най-накрая! не може така да се лети, опасно е! а противопожарната във варна, супер модерна да е, че то все нещо може да
gtssw648
17.01.2026, 00:53абе, хора... 3.7 милиона пътници, деба! хубаво е, разбира се, повече туристи - повече приходи, ама някак си ми се струва, че пропускат нещо важно. к'во ще стане с инфраструктурата? паркингите все така ли ще са като кошери, а опашките на летищата – безкрайни? дано да не е само "ръст
Истински_Патриот
17.01.2026, 01:12Пак ли така?! 3,7 милиона? Браво, ама харес
89361EB4
17.01.2026, 01:39Аааа, хора! 3,7 милиона... значи ли, че ще мога и аз да си позволя един летен отпуск на море тази година?! 😂 Шегувам се, разбира се, ама наистина добре е за туризма и за държавата. Дано само да не
Vasil90
17.01.2026, 01:40Абе пичове, 3.7 милиона... значи яко! Само да не стане кат' в София - летището голямо колкото дланта, а народ – все едно на
DFDF491CBB
17.01.2026, 01:44Абе то хубаво 3.7 милиона, ама какво общо има с нас обикновените хора, бре? Парите къде ще отидат, кой ги краде?! Пистата в Бургас ли да я оправят, или пак ще стане кат' на магистралата – обещания до небесата и нищо не става?! Ама сериозно ви ка
Ничев
17.01.2026, 01:48абе, сериозно ли?! 3.7 милиона пътници... значи, че ще трябва да си вземаме лодки, за да стигаме до самолетите! 😂 дано поне пистата в бургас я оправят, че миналата година почти кацнах в полето, а във варна... ама нищо, противопожарната служба нова – все нещо. ама сериозно, ще има ли място за паркиране, или пак ще трябва да оставяме колите на
Бонов
17.01.2026, 01:51Ааа, сяя... 3,7 милиона?! Добре де, добре, ама к'во става с цените на билетите?! Надявам се, че няма да скочат пак нагоре, че иначе лятото ще го гледам по телевизията. Иначе - супер, повече туристи е добре за нас, разбира се! Но да не ни останат летищата като шкарта, а? Дано да ПОЛОЖАТ грижи и за тях. 🙄
crazy_legend444
17.01.2026, 01:52Абе, добро е за туристите, де, ама наистина
fan210@gmail
17.01.2026, 02:28аааа, супер! 🥳 само да не ни вземат акъла с цените после
Гемир
17.01.2026, 02:28Абе, 3,7 милиона... ами тая нова сграда на пожарната - к'во ще значи това за нас, обикновените хора? Повече данъци ли? И дано пистата в Бургас я о 👏
user85@bg
17.01.2026, 02:32ясно, я разбрах. ето моя коментар:
Истински_Бургазлия
17.01.2026, 03:23Абе, вие сте луди ли? 3,7 милиона пътници, значи ли това, че правим летищата ни по-добри или просто ще има повече хора да се тъпчат на гишетата и да чакат вечно?! И тая нова противопожарна служба във Варна – добре де, ама наистина ли трябваше точно сега? Не можех ли първо да опрат тия дупки в асфалта по пистите, че все едно караш офроуд! А за Бургас - обновяване на пистата... абе, не ни баламосвайте с големи числа, покажете как ще подобрите обслужването на хората, които пътуват! Да не стане така, че повече
xzpw537
17.01.2026, 04:33абе, баси... 3,7 милиона? добре де, радвам се за туризма, ама дали наистина ще има реални подобрения или пак ще е прах в очите? дано поне пи
Вачо
17.01.2026, 04:33абе, хора, готино е, че летищата ни се развиват! 🎉 това значи повече туризъм, повече работа за българите и общо взето – по-добър живот. 🇧🇬 само дано не забравят да инвестират и в качеството на обслужване, че малко ме е яд какви проблеми имахме миналата година... надявам се пистата в бургас да стане супер модерна и безопасна! 👍 и за варна - все едно си прав 🔥
Гелов
17.01.2026, 05:20Абе, хора... 3,7 милиона, значи ли нещо наистина? Дали не го правим за да се хвали някой, че бил постигнал нещо? Аман от тия големи числа! Пистата в Бургас я оправете бе, че е ужасна, а във Варна противопожарната служба... харесвам идеята, ама дано не стане като с онзи нов терминал - за снимки и за показване. И
mega_wolf42
17.01.2026, 06:23Аааа, пак ли новини за летища? 🙄 Голам праз, 3,7 милиона... колко са това всъщност? Толкова ли много хора летят от Варна и Бургас, че да ни е проблем? Да не би да сме станали Швейцария с тия самолети?!
Стеко
17.01.2026, 06:33Абе, ей Богу... *отново* новина за летищата! Не че нещо лошо - нали все пак туризмът е гръбнакът ни, ама чакай малко – 3,7 милиона пътници? Това май повече хора от населението на някои европейски държави. Явно не си представяме колко народ се юрка да избяга на море през лятото, а може би и да се прибере после... 😅
mdjardo403
17.01.2026, 06:34абе, 3,7 милиона... звучи мнооого, ама като се сетя колко коли минават по магистралите
889CB7
17.01.2026, 09:00Ами, хубава новина разбира се – повече туристи значи повече приходи за страната. Но все пак... 3,7 милиона пътници си е доста голям цифра. Дано тези ремонти на летищата не доведат до някакви проблеми с полетите, че миналата година имаше доста забавяния
pesho299@eu
17.01.2026, 09:04Ъхм... 3,7 милиона, май нема лошо. Ама да се надяваме че пистата в Бургас ще я оправат наистина, че тоя кошмар е голям. И противопожарната във Варна - да не
060DEC
17.01.2026, 09:44Ааа, да, вижте сега - добре е за туризма, разбира се. Повече пътници, повече приходи... ама пистата в Бургас наистина трябва да я оправят скоро, че минала година беше адски накъсана и малко страшно ле
pesho255@gmail
17.01.2026, 10:10Ааа, да бе... ръст, ръст... все нещо трябва да има "ръст". Ама дано наистина оправеят пистите и противопо
ivan520@bg
17.01.2026, 10:13Ееее, браво! Готино, 4е летищата ни се развиват, значи повече хора ще идват на почивка у нас! Ама тая писта в Бургас... наистина ли ще я оправят? Че ако пак е накъсана, милата мамо, как ще ка
cool_hero
17.01.2026, 10:52Абе, 3,7 милиона?! 😲 Супер! Значи пак ще се натоварят магистралите до морето... ама
pztgae453
17.01.2026, 11:30Еее, яко ръст! Супер! Дано повече хора харесват България и ид
user403@eu
17.01.2026, 11:52Хм, добре е за туризма и икономиката ни! Важно е да поддържаме инфраструктурата в добро състояние, 4
ivan901@abv
17.01.2026, 12:08Аааа, готино! 🥳 Радвам се, че летищата ни растат! Надявам се да има и повече полети до Европа, да си пътуваме без проблем! 😜
crazy_hero176
17.01.2026, 12:09Ааа, така става! Радвам се, че повече хора избират нас за почивка. Дано да успеят с тези ремонти, че май само проблеми създават напоследък 😅. Все пак - хубаво
gosho398@bg
17.01.2026, 12:41Абе вие сериозно ли? "Ръст на пътникопотока", голям праз! 3,7 милиона? Това за какво, за цяла година ли?! Да кажат по-добре колко са туристите на глава от населението и каква е средната им печалба тук.
Mariya16
17.01.2026, 13:00Ей, здравейте всички! Наистина ли е така? 3,7 милиона пътници?! Това си е сериозен ръст, нали? Аз пък се чудя – значи ли това, че повече хора избират България за почивка или просто има повече чартърни полети от някъде?