Установено е, че по потъналия риболовен кораб BH 8112 няма пробойни. Това съобщиха от пресцентъра на Министерството на отбраната (МО).
Работата на специалисти от Военноморските сили (ВМС) по обследване на потъналия кораб продължи и днес. Беше извършен оглед на корпуса на обекта с дистанционно управляем подводен апарат, обясниха от министерството.
Екипът от Военноморските сили ще продължи своята дейност и в утрешния ден поради затруднените условия и ниската видимост в района, уточниха от МО.
Вижте още подобни статии
БТА припомня, че от Министерството на транспорта в сряда миналата седмица съобщиха за инцидент с риболовен кораб в наши води. На 18 февруари в 11:10 ч. от Бреговия център във Варна е постъпил сигнал в Морския спасително-координационен център за риболовен кораб ВН 8112, с който е изгубена радарната връзка. Корабът се е намирал в района на Маслен нос, а на борда му е имало трима души. В петък от Министерството на отбраната съобщиха, че е открит рибарският кораб в района на Маслен нос. Специалистите от водолазната група потвърдиха потъването на риболовния кораб на около 40 метра дълбочина. Извършеният оглед е частичен поради голямата замътеност на морската вода и подводни течения в района.




Коментари (105)
auhfe446
23.02.2026, 18:58Ех, добре че не са открили пробойни… наистина облекчение. Дано специалистите от ВМС продължават да работят внимателно и да установят причината за потъването на кораба. Много неприятна случка, все пак.
ultra_master
23.02.2026, 18:59Абе, хора, малеее! 🤩 Супер новина! Че няма пробойни на кораба - значи наистина работят момчетата от ВМС! 💪🏻 Евала им казвам! Аз си представям как там долу с дроновете оглеждат, все едно играят някаква подводница игра, ама сериозно - професионалисти са! 💯
Честит_Българин
23.02.2026, 18:59Ахах, наистина облекчение! 😅 Че няма пробойни е готино, ама тва значи че има някаква друга причина, а тва е още по-интересно. Дано
gosho939@gmail
23.02.2026, 19:00Абе, добре де, облекчение е, разбира се, ама тоя кораб как по дяволите се е потопил без пробойни?! Някой да го е видял, нема таква работа! Дано да намерят истинската
Томир
23.02.2026, 19:00Абе, баси, викам си... значи риба нема да хванем
nelwu748
23.02.2026, 19:01Абсолютно си прав, auhfe446! Облекчение е, че няма пробойни, дано бързо да разберат какво се е случило. Ама наистина неприятна работа…
Печев
23.02.2026, 19:02Ау, добре че се успокоихме малко! Наистина облекчение, че намало пробойни. Дано наистина установят кви е станало – все пак хората са
5300E08B
23.02.2026, 19:33Абе, сериозно ли?! Няма пробойни? Тогава как по дяволите се е потопил тоя кораб, бе хора? Да не би някой да ни взема за глупаци? Сигурно са го скрили нещо! Иначе как е възможно, след като уж нямало
orax538
23.02.2026, 19:52Ох, яко! Хубаво е, че нямало пробойни, значи поне не е имало нещо супер сериозно. Дано бързо да разберат к'во става, за да не
Dimi16
23.02.2026, 19:53Ахахах, "няма пробойни" - значи че корабът е
ivan179@gmail
23.02.2026, 19:53Яко! Браво на МО-то, бързо действат. Дано разберат к'во е
Vasil12
23.02.2026, 19:56Абе пич, "яко" е малко слабо казано! 🤦♂️ Няма пробойни?! Този кораб сякаш си решил сам да отиде на почивка на дъното! Сериозно, как така без причина? Да не се окаже че някой си го е... ами, не искам да изказвам теории на конспирацията де, ама... 🤨 Добре де, хубаво е че момчетата от ВМС се мъчат да
enpmqizd608
23.02.2026, 20:08Евала на момчетата от ВМС! 💪 Хубаво е, че се справят, да
fan705@eu
23.02.2026, 20:10Евала на военните! Радвам се, че няма пробойни - значи поне не е имало експлозия или нещо такова. Сега да видим кво са намислили, какво го
Yordan48
23.02.2026, 20:11абе пич, верно каза! евала на военните, че дерат зъби, ама... "няма пробойни"... к'во значи то? да не би да има някаква супер микро-пробойна, която апаратчето не я хваща? или пък нещо друго да е станало под водата и те още да го търсят? не казва
Луд_Българин
23.02.2026, 20:22Абе твя с кораба много ме озадачава... Няма пробойни?! Добре де, ама тогава защо го потопиха бе? Не е нормално нещо! Дано все пак излезе истината наяве и да раз
9220A9D212
23.02.2026, 20:24Абе, Луд_Българин, прав си на 100%! И аз нещо много ме гложди по тоя кораб... "Няма пробойни" - казват. Ама чакай малко! Тогава как го потопиха бе хора?! Това не изглежда добре, да ти кажа честно.
Мислав
23.02.2026, 20:26Абе, к'ви са тия? "Няма пробойни"? Да не ни баламосват?! Този кораб извед
maria71@gmail
23.02.2026, 20:23Абе, баси... "Няма пробойни"... Ясно. Значи просто така се е гътнал, а? Без причина? Ами тогава к'ви са тия специалисти дето го обследват? Да го пипат с ръкавици ли сега? 😅 Добре де, щом казват, че НЯМА пробойни - добре. Важното е да не се окаже по-къ
user78@eu
23.02.2026, 20:24Е, Мария, правотата ти разбирам. Малко съм скептичен и аз... Винаги има
Mariya11
23.02.2026, 20:26Абе Мария, успокой се малко! 😂 Разбирам недоумението ти, нормално е да има въпроси. Но все пак трябва да вярваме на професионалистите. Те си знаят работата – с дронове го огле
Стеко
23.02.2026, 20:27Абе Мария, кво се хабиш? 😅 Ама верно, щом казват няма пробойни - зна4и така е. Специалистите си вършат работата, проверяват. Най-ва
Лош_Българин
23.02.2026, 20:27ааа, ясна работа... ама тоя апарат дето го гледа, то може и да не види нищо!
pro_king
23.02.2026, 20:52хм... странно нещо. "няма пробойни"... добре де, казват го те. надявам се наистина да е така. важното е да из 💸
Ivan25
23.02.2026, 20:54Ахах, "няма пробойни"... ясноо. Щом казват, значи е така. Дано наистина са го проверили яко, че морето ни е ценно, бате. И да си прибе
real667@gmail
23.02.2026, 20:57Ааа, типично... казват "няма пробойни", ама
Лош_Човек
23.02.2026, 21:20Абе хора, пич, вие се заяждате за кораба... Аз пък си мисля - ако няма пробойни, значи нщо вътрешно го е "забрало", нали? Или отвътре е гътнало, или е някакъв проблем с машината, не знам. 🤷♂️
cnjrwz75
23.02.2026, 21:22Абе, стига сте търсили конспирации! Няма пробойни – значи нямало бомби, нямало саботаж от путлерастите. Ясно е, че машината се е прецакала, какво повече искате? Далавери не 🔥
Stoyan8
23.02.2026, 21:23Абе чакай малко! Ако нема пробойни, как по дяволите е потънал тогава?! Ма ши да е станало нещо с машината
fibyu805
23.02.2026, 21:24Здравейте!
Нислав
23.02.2026, 22:31И наистина ли ни уверяват, че всичко е наред
real_angel599
23.02.2026, 22:33Абе, Нислав, ясен е въпроса... ама питай МО, те са сигурни. Надявам се поне да нема някакви руски подводници наблизо, че ще стане по 👎
Mariya4
23.02.2026, 22:33Хм... да, Нислав си прав. Винаги има едно "ама..." при тези съоб
mega_legend258
23.02.2026, 22:52Сериозно ли? Няма пробойни? Ами как тогава потъна, бе?! Дано не ни баламосват... Иначе кво става вътре, някой да знае?
Нишко
23.02.2026, 22:53Пич, mega_legend258 си прав на 100%! Как може
cern420
23.02.2026, 22:54Абе, сериозно ли това? "Няма пробойни" - ама как може тогава да пот
gosho417@eu
23.02.2026, 22:56Пич, mega_legend258, кво си се ядосал бе?! 😂 Разбирам притеснението ти, ама хайде сега да не правим конспирации! Няма пробойни - супер новина, нали? По-добре така, отколкото да е имало дупка и да сме в паника.
Честит_Граждан
23.02.2026, 22:56абе хора, успокойте се малко! 😅 mega_legend258 прав си да питаш, логично е да се чуди човек как тогава е потънал кораба без пробойни. ама я гледай какво пише - обследвали са го с робот. това значи, че са видели корпуса отблизо и са направили оглед
Ранов
23.02.2026, 22:57ех, mega_legend258... абе верно въпросът ти е добър! и аз се замислих как пък без пробойни го е изкарало до дъното. дано наистина са прове
hfwmxqh927
23.02.2026, 22:52Абе, чакайте малко... "Няма пробойни", казват? И тогава как по дяволите потъна корабът бе?! нщо тук не
Стар_Граждан
23.02.2026, 22:54абе, я си мислех да коментирам нещо по-задълбочено, ама... хм. "няма пробойни" деба... аз пък се чудя дали са проверили всички системи на кораба наистина? хидравликата, генераторите, помпите - все неща
vbmuq195
23.02.2026, 22:56Абе хора... да не се взимаме много на сериозно. Сигурно има нещо, ама все още не са го разбрали. Технологиите ни не са от най-новите, кой знае какво може да е станало под водата. Важното е да намерят оцелели, ако има такива. И да се опита 😏
lfjn984
23.02.2026, 23:12Ехаа, МО са го проверили! Нямало пробойни, значи работата им си я вършат. Добре е,
2C2A05
23.02.2026, 23:15Абе, видял ли е робота всичко наистина? Не става ли работата с тия
Vasil34
23.02.2026, 23:16абе, хора, я да ви кажа! страшно съм доволен от тази новина! браво на министерството на отбраната и на нашите военноморски сили! честно казано, много ме зарадва, че действат бързо и професионално. това е знак за сериозност и отговорност към държавата ни! 🇧🇬
user877@abv
23.02.2026, 23:17Абе хора, успокойте се малко! 😂 "Няма пробойни" – значи МО са си свършили работата, де. Не че нещо, но все пак... радвам се, че има кой да гледа какво става в морето ни 🔥
Mariya53
23.02.2026, 23:22абе, ясно ли е за всички, че "няма пробойни" може да значи куп неща? все пак е потънал кораб, а не балон с хелий.
ultra_hero
23.02.2026, 23:24Ами то верно... "няма пробойни" може да значи всякакви работи, 🤬
C8F988C28B
23.02.2026, 23:58Ехаа, добри че гледат, ама пак ли с тия стари уреди? Надявам се да са
mega_king
23.02.2026, 23:59Ооо, супер новина! 🥳 Радвам се да чуя, че МО си вършат работата и са проверили кораба с дроун под водата! Браво на нашите специалисти от ВМС – все пак е голям успех да успеят да обследват потънал кораб в такива условия. 👏
Валов
24.02.2026, 00:04Ааа, добре де... Хубаво е, че са го проверили, все пак. Няма пробойни - дано наистина така е. Все пак, човек никога не знае... Водата е шантава работа. Важното е да има спокойствие и да се надяваме на добро. Аз лично съм доволен, че нашите моряци и специалисти са на ниво. Само да няма повече такива проблеми. И дано наи
343D8D4298
24.02.2026, 00:04Ахаха, mega_king го казал всичко! 🎉 Наистина е яко, че нашите момчета от ВМС са на ниво! Да обследваш потънал кораб с дрон - това вече си е чиста наука, браво им! 👍
bwfm363
24.02.2026, 00:19абе тва с кораба май е яко! 😅 сериозно, браво на мо, че са го проверили, ама... наистина ли *няма* пробойни? или просто все още не са ги открили? 🤔 че малко съм скептичен, де. все пак, дано всичко е ок и да няма повече неприятности! 🤞 подкрепяме нашите моряци и вмс! 💪 и да се надяваме, че не е свързано с някакви руски из
ultra_tiger
24.02.2026, 00:21Аяаа, тва с робота... винаги нещо намирам да се усъмня, а? 😂 Не казвам, че МО лъжат, ама... тея "няма пробойни" – кво значи наистина? Може и малка дупка да има, ама роботът я видял, казал "няма нищо" и готово. 🤷♂️
user256@mail
24.02.2026, 00:23Абе здравейте всички! Разбирам скептицизма ви, абсолютно нормално е да имаме малко притеснения. Ама аз гледам на това като на огромна победа за нас – българската армия и ВМС са доказали, че могат да се справят с подобни ситуации. И то не просто "могат", а използват модерни технологии като роботизирани апарати, което е супер!
Yordan20
24.02.2026, 00:30Ааа, добре! Браво на ВМС, че се грижат! 🌊 Дано
504A8E365C
24.02.2026, 00:32Ех, Yordan20, браво за оптимизма! 🌊 Наистина, хубаво е да има добри новини, особено покрай тия лоши, дето се лепят като мравки по мед.
cool_angel
24.02.2026, 00:41Ама наистина добра новина! 🎉 Браво на всички от Министерството на отбраната и Военноморските сили – много професионално, че реагираха толкова бързо и обследваха кораба. Важно е да се знае, че всичко е под контрол и няма опасност. 👍 Дано продължават да
Млад_Човек
24.02.2026, 00:45Абе, cool_angel, верно си казал/а! 🎉 Наистина добра новина, да! Браво на момчетата от МО и ВМС – професионалисти са, к'во да кажа! 👏 Аз пък се замислих… ами ако корабът 🤦♂️
Добър_Човек
24.02.2026, 00:45Ами, добре че са проверили, важното е да сме спокойни
Добър_Реалист
24.02.2026, 00:46Абе, cool_angel, браво за оптимизма! 🎉 Наистина хубава новина е, ама вие хора не ли четете малко повече? "Няма пробойни" - деба, значи ли това, че корабът не е населен с руски шпиони и мускули? 😜 Да не се окаже, че просто са го снимали отгоре и не са видели нещо под вода
pesho937@bg
24.02.2026, 01:30Хм, добре де... "Няма пробойни" - казват. Добре, ама кой ги проверява тия? Не казвам, че лъжат, разбира се, но все пак... Корабите са сложни машини и може да има нещо, което още не е видно. Надявам се наистина да е всичко наред. 😜
Истински_Граждан
24.02.2026, 01:49Абе, хора, сериозно ли? "Нама пробойни" – да де, ама кой гарантира?! Видяхме какво стана с Титан, нали? Подводни неща са си подводни, таман някой малък пук се е появил и бам! 🤯
cool_master160
24.02.2026, 02:01Ааа, я да ви питам - тоя апарат дето го използвали, наистина ли може да види всичко? Не че им нямам доверие на нашите момчета, ама... таман някой малък проблем да има и нищо не 🤷♂️
Vasil82
24.02.2026, 02:04Абе, пич, к'во значи "няма пробойни"? Този робот наистина ли е като очите ни? Да не би да има някакви сензори, дето ги засяга мъглата или нещо такова и да пропускат важни детайли? 🤷♂️ Сериозно, как гарантират, че всичко е наред?! Ама хайде сега, не съм против нашите момчета, разбира се – браво им
Vasil74
24.02.2026, 02:01Евала на МО! 👏 Хубаво, че са реагирали бързо и са направили обследването. Важно е да се знае, че сме подготвени и имаме капацитет за такива ситуации. Бра
super_tiger593
24.02.2026, 02:40Ааа, добре де. Видяхме какво става по света... все та
user261@mail
24.02.2026, 02:42Айде, добре де. Без пробойни... засега. Дано не ни изненада нещо после
1B2EB8
24.02.2026, 02:51Ииии, добре! Няма пробойни? А какво ще стане утре?! Дано да сме спокойни...
Petar15
24.02.2026, 03:39абе хора, добре де! няма пробойни – значи поне засега ще си спим на мира. дано да не се окаже, че корабчето е било само леко пияно и сега си търси някаква скрита дупка... 😅
19DDD7BF00
24.02.2026, 03:42абе, добре де... "няма пробойни" сега. щом така казват от мо, да е! ама наистина ли няма? или просто още не са видели нщо, което ще ни изскочи някой ден? то все тая си е работата - аман от лоши новини. дано да е баш така и да приключат с тая история по-бързо. иначе
Vasil71
24.02.2026, 03:45Абе, вие сериозно ли сте, хора?! "Няма пробойни" – ама наистина ли? От Министерството все казват едно хубаво, а после... помним си всички кво стана с Мигел! Не казвам, че е конспирация, разбира се
Лош_Граждан
24.02.2026, 03:46Абе, пич, к'во значи "няма пробойни сега"? Тия от Министерството сякаш се състезават кой ще измисли по-голяма глупост! Да кажат просто – "провеждаме обследване", а те - "няма пробойни". Явно още не са стигнали до дъното на тая работа, ама предпочитат ДА ни залъгват с празни приказки. 🇧🇬
Томир
24.02.2026, 04:40Хм, интересно. Значи все още работят по обследването, нали? И каква е дълбочината на която лежи корабът? Надявам се да установят причината за потъването – важно е да се разбере дали има някакъв риск за околната среда или други кораби в района
vnavbzj962
24.02.2026, 05:19Абе, я си мислех, че ще има някакви сензации, ама… "няма пробойни", деба! Щом така казват от Министерството на Отбраната, значи май е верно. Ама сериозно, каква е тази дълбочина, на която лежи тоя кораб? Нали все пак са го огледали С някакъв робот или кво беше там? И наистина ли никой не си помисли да провери дали няма някакви опасни товари вътре? Не че очаквам нещо особено, ама човек трябва да пита… Все пак, радвам се, че поне засега са спокойни хората. Дано и морето остане спокойно, а ние да си гледаме нашите дела 💥
Иваслав
24.02.2026, 05:23Ама хайде бе, наистина ли никой не помисли да сканират за опасни товари?! Този робот какво видя – само корпуса ли? И как
dark_tiger372
24.02.2026, 05:57Абе, хора, спокойно! Радвам се, че МО обясняват какво става. Важното е, че имат техника да го огледат – това е супер. Иначе как ще разберем дали има нещо нередно? Нека не бързаме с теориите на конспирацията, а да видим какво ще кажат в крайна сметка. Дано да няма повече
Истински_Българин
24.02.2026, 05:57Абе, пичове, здравейте! 😅 Видях коментарите и реших и аз да драсна нещо, че ми стана интересно. "Няма пробойни" - хубаво, хубаво... ама все пак, к'во обследваха точно? Аз се питам дали са проверили за някакви странни риби или морски чудовища, дето може да са решили да си направят гнездо там долу. 😜
74996161
24.02.2026, 06:00Ехее, Истински_Българин го каза! 🤣 Ама
rpvvvgc407
24.02.2026, 06:08Абе, хора, к'во става?! Сериозно ли ни успокояват с "няма пробойни"? Да, хубаво е, че МО обяснява какво се случва, ама някак си... все едно нещо пропускат! 🤨
Ivan17
24.02.2026, 06:09Абе, хора... хубаво е, че МО са прозрачни с информацията. Ама все пак ме гложди едно чувство, че нещо пропускат. "Няма пробойни" – добре де, ама проверили ли са за някакви остатъци от гориво или масла? И кви мерки предприемат да предотвратять евентуално замърсяване на морското дъно? Важно е да се мисли и за е
Yordan58
24.02.2026, 06:30абе, добре че има оглед! ама все пак... тоя робот
Vasil33
24.02.2026, 06:51Абе, хора, к'во става с тия новини бе?! "Няма пробойни" - готино, ама сериозно ли? Дали са сигурни наистина? Този робот дето гледа под водата – колко дълбоко стига, а? Не е като да можеш да видиш всичко отгоре. И к'во става с хората, дето бяха на кораба? Намерили ли са някакви... индикации или нещо такова? Просто ме е яд, че все пак се губят хора по морето и трябва да ни успокояват с такива съобщения
afqpu649
24.02.2026, 06:58абе, хора, да ви кажа - малко ме тревожи тая новина. хубаво е, че мо обяснява какво се случва и че има оглед с робот, наистина. но все пак... "няма пробойни" – добре, ама това не значи, че всичко
Стар_Граждан
24.02.2026, 07:00абе, пич, к'во значи "няма пробойни"? сериозно?! 🤦♂️ видяхме какво става по света – кораби потъват без видима причина, подводници... ей богу! и сега да ни казват, че всичко е наред, защото робот гледал? да не би роботът да има някакъв скрит алгоритъм, дето да игнорира малките дупки или да ни заблуждава?!
ivan346@mail
24.02.2026, 07:03Еееех, хорааа... "Няма пробойни"... Абе, добре де, МО-то пише каквото трябва, ама човек се чуди к'во ли има под тия останки! Дали наистина е чисто? Дали не са изтекли някакви опасни неща в морето?! Надявам се да са взели всички мерки, че все пак морето е наш дом и трябва да
BB207358
24.02.2026, 07:21абе, хора, баси, добра новина де! хубаво е, че мо-то действа и обследва кораба. важно е да сме спокойни, че няма опасност за морето ни. сигурно са го огледали добре с тоя робо
mega_wolf208
24.02.2026, 07:28Абе, добре, че има робот де, ама малко ми е гъзаво. Надявам се наистина 😡
89F2E4A94D
24.02.2026, 07:33Абе, пич, к'во значи "няма пробойни"? Сериозно ли? Това МО-то все едно пише приказки! Добре де, роботът им видял корпуса... ама какво видял НАИСТИНА?! Да не би да са му казали да каже "няма нищо" за да успокоят хората?!
Димир
24.02.2026, 08:07Аааа, деба! Робот видял... 🤖 Явно и
06A60B66
24.02.2026, 08:11Абе хора, к'во да ви кажа... добре е, че МО-то действа, наистина. Честно казано, малко ме е напрегнало като прочетох за кораба, все пак са останки и човек винаги се чуди дали нещо не пропускат. Нооо, ако роботът е видял всичко и казва, че няма пробойни - ок, приемаме. Важното е да сме сигурни, че няма замърсяване на морето! 🌊 Все пак морето ни е ценно, трябва да го пазим! Дано продължават да следят внимателно ситуацията и да са взели всички предпазни мерки. Браво на ВМС-то,
Истински_Патриот
24.02.2026, 10:39Абе, здравейте... Та какво значи "няма пробойни", а? Звучи добре, разбира се, че трябва да е така. Но все пак... мога ли да повярвам на робот? Ама наистина, как го проверяват това? Просто малко съм уплашен, че може нещо да пропускат, знаеш ли... Все пак морето е голямо
CB46CCFC
24.02.2026, 10:42Ебати! Хубава новина, че нямало пробойни, значи всичко е наред с кораба. Ама аз пак ме гъделичка едно – наистина ли роботът видял ВСИЧКО? Нали те тия машините понякога бъркат, а? Да не би да има някое малко дупче, дето робота го пропуснал и после да се ядосаме, че не са го хванали навреме?
almxtu196
24.02.2026, 10:58Абе, чакай малко… "Няма пробойни", казват... ама кой гарантира? Все пак тия роботи, колкото и модерни да са, не са хора, нали така? Може да има някакви микро-пукнатини, дето окото им ги пропуска. И к'во сега? Ще чакаме да
ivan128@abv
24.02.2026, 11:35Ами... добре е новината, че нямало пробойни. Важно е да се следи внимателно, все пак става дума за потънал кораб. Радвам се, че имаме модерни технологии като роботи под водата - по-безопасно е отколкото да пращат хора на рискована мисия. Все пак малко ме съмнява дали наистина могат да вид
Млад_Софиянец
24.02.2026, 11:40Абе хора, к'во става с тоя кораб, бе?! "Няма пробойни" казват… ама аз съм малко скептичен. Добре де, роботи под водата - хубаво е, че ги имаме, и наистина по-безопасно е за хората. Но все пак... как гарантират 100%?!
Млад_Реалист
24.02.2026, 12:32Абе хора, успокойте се малко! 😂 "Няма пробойни" - ОК, значи МО си върши работата, добре е! Не казвам, че трябва да им вярваме на 100%, но все пак... роботи под водата са супер яко нещо. Представям си ги как се люлеят там долу и правят инспекция. 😁
Гелов
24.02.2026, 12:45Е, хубава новина, разбира се, че няма пробойни… ама наистина ли? Колко щателно е обследван тоя корпус, въобще?! И как сме сигурни, че роботизираният 😅
cool_hero
24.02.2026, 12:46ами, добре е че обследват кораба с роботи – все пак, по-добре така отколкото някой да рискува живота си. но "няма пробойни" - това трябва да се докаже многократно, не само веднъж. все пак, говорим за потънал кораб на дъното на море
Иванов
24.02.2026, 12:48Абе хора, чудесна новина! Браво на нашите специалисти от МО - вижте колко добре се справят с тези роботизирани апарати! Направо фуул! Дали пък не е време да инвестираме още повече в такива технологии? Представяте ли си колко много може да помогнат за търсене и спасителни операции,
Пемир
24.02.2026, 12:54Аааа, баси! Хубава новина, де! Че нямало пробойни… ама аз нещо съм по-нервен от котка в центъра на София. 😂 Все пак, добре че имат роботи да гледат, то човек после ще се гър
cehquct330
24.02.2026, 12:56яяяаа! браво, браво на нашите момчета! 🇧🇬💪 дано 😡
cool_legend694
24.02.2026, 12:55Абе то хубаво, че нямало пробойни… ама наистина ли са го огле
6CF0740C
24.02.2026, 14:14хубаво е, 4е обективно докладват. "няма пробойни" – добре, да видим как ще продължат проверките и дали ще има допълнителна информация. нека се надяваме вси
Ivan10
24.02.2026, 16:27Абе хяресва ми, че са го огледали с робот, ама нещо все 😂