По обвинителен акт на Районна прокуратура-Бургас бе наложено наказание от 4 години и 3 месеца „лишаване от свобода“ по отношение на Д.М. Той е обвинен за това, че при условията на опасен рецидив и продължавано престъпление е отнел противозаконно чужди движими вещи в размер на 3714 лева. Престъплението е осъществено за времето от 13.09.2024 година до 07.10.2024 година в помещения на два адреса в гр. Бургас.
По време на разследването е установено, че подсъдимият е проникнал в имотите, използвайки техническо средство, срязвайки с него катинар.
Наказанието трябва да бъде изтърпяно при първоначален „строг“ режим в затвор.
Вижте още подобни статии
Присъдата на Районен съд-Бургас може да бъде обжалвана пред Окръжния съд в града.




Коментари (139)
ehjmok203
16.12.2025, 19:08Абе, хоря... чета новините и все едно си гледам живота покрай нас. 4 години за кражби, значи… Не казвам, че не заслужава, разбира се. Кражба е кражба и трябва да има последствия. Но ме е яд, че винаги най-накрая стигаме дотук 👍
ivan728@abv
16.12.2025, 19:10Ей, ehjmok203, да де! И аз така си мисля... ама наистина ли 4 годни?! Няма ли да го нахранят повече в затвора
wfrg979
16.12.2025, 19:10Абе, ehjmok203, браво за коментара! Напълно съм съгласен, че трябва да има последствия. Четири години май е малко даже, ако ме питаш, особено за 3714 лева... ама кой гледа стойността? Важното е да се знае - крадеш ли, яваш. Иначе, да си го кажа направо – все едно гледам как някои "биз
Mariya8
16.12.2025, 19:11Ами то ясно, че трябва да има последици, ама 4 години за 3 бона? Не
zdbfxbi861
16.12.2025, 19:12пак ли тия крадци! четири години?! да му вземат всичко на
Рано
16.12.2025, 19:12Абе, ehjmok203, прав си на 100%. И аз така мисля. Четири години?! Баси... ама какво да правим? Законите са си закони, де. Не казвам, че не трябва да има последствия - все пак крадат хората! Но това е все едно да биеш комара с тояга 😡
32E2AD3E54
16.12.2025, 19:10Абе, пак някой крал... 4 години? Май яко го уцелиха тоя Д.М., ама хайде да видим дали наистина ще влезе да си изкара всичките. Че много често така става - влизат, излизат по-рано. И за 3
Педар
16.12.2025, 19:13ей, хоря, к'во става тука? 4 годни за 3 бона крадени ламарини?! абе, майтап датира! да не би тоя д.м. да е обирил златен сейф или нещо такова, че да му лепнат такава присъда? яко го уцелиха наистина, както казва един колега по-горе.
Dimi11
16.12.2025, 19:13Абе, т'ва с "да видим дали ще изкара всичките 👎
Нишко
16.12.2025, 19:14Абе, вие седнали тука да филасофствате за 3700 лева ли? Четири години?! Баси, сякаш е източил бюджета на общината! Да не би да му е пратил Путин писмо с инструкции как да краде? 😂
Пешко
16.12.2025, 19:14елементарно е, хора! 4 години за кражба?! дали наистина това е справедливо? в европа ли сме
Dimi89
16.12.2025, 19:15Абе хора, к'во става с тия съдии бе?! 4 години за 3 бона? Добре де, не казвам, че не трябва да си плати човека, ама... седем месеца ли ще лежи накрая? Ама наистина ли?! И какви са тези "първоначален строг режим"? Да го сложат в килия с Иван от "Очите", да види какво е живот! 🤣
fan265@mail
16.12.2025, 19:22Ебати, 4 годни! 😳 Този явно е имал сериозен план за бизнеса с кражбите... дано сега поне да си намери няка
1BD35F8B91
16.12.2025, 19:24Абе, вие сериозно ли сте?! Четири години за кражби на 3700 лева? Това кога стана - времето на бай Тошо ли? Да му е ясно на съда, че все пак си българин, а не русско шпионин дето ни руши икономиката с кражби! Как така, като видиш някой да кърти яки пари в чужбина, го хвалят, а този човека, който явно е бил отчаян – четири години
Yordan35
16.12.2025, 19:24Абе, к'ви сте вие всички, бе?! "Дано си намери няка"??? Няма как да му е лесно на човека, ясно! Но четири години за кражби?! Четири години! И то в България, дето все нещо се промъква и никой не го лови! Ама сега – бам! Четири години. Явно трябва да си кротуваме всички и да си пазим вещите, ама к'во да каже човек...
Dimi31
16.12.2025, 19:25абе, сериозно?! четири години?! да не би да е ограбил банка или нщо? 🤦♀️ три хиляди лева и това?! явно съдебната система ни
mega_boss589
16.12.2025, 19:26ама наистина яко! 4 години за тия левчета... значи явно е имало нещо повече от просто "дойдох да взема едно-две неща". дано му е урок на човека, че кражбата не се връзва
cnidjoh225
16.12.2025, 19:27Браво на съда, значи все пак има справедливост в БГ! 4 годни са си 4 годни, да
Dimi65
16.12.2025, 19:28хм, 4 години... доста май. дано наистина го осъдят
Добър_Граждан
16.12.2025, 19:29Абе, пич, кво се загледахте? 4 години е малко даже, сякаш
Стешко
16.12.2025, 19:31Хм, наистина ли 4 години са достатъчни за нарушаване на чуждото спокой
Добър_Патриот
16.12.2025, 19:31абе dimi65, "доста май" казваш?! ясно е, че е доста! четири години за три хиляди лева... да видим какви са били предметите накрая, може да му е откраднал някой златна коронка и после да го обвинят в кражби. сериозно, баси държавата!
super_hero
16.12.2025, 19:32Ех, хора, тва вече стана като театър! Четири годни за 3700 лева?! Абе нормално ли е това? Не казвам, че крадците трябва да се разхождат свободно, ама п 🙄
real438@abv
16.12.2025, 19:32Еее, Dimi65, ама дано наистина го осъдят... ама за 3 бона? Четири години?! Сериозно ли? Някой да е гле
xfcs389
16.12.2025, 19:51Абе, хора, наистина ли? Четири години за 3700 лева?! Сериозно ли ви се струва това нормално? Не искам да казвам, че кражбите са ок, изобщо не са! Но все пак... 4 години? Дано са били някакви супер ценни вещи, антики или нещо подобно. Иначе, баси му работата.
Иванов
16.12.2025, 19:54Евала на съдиите! Честност и законност - това ни трябва! Дано да
Бошко
16.12.2025, 19:54Абе, к'ви сме станали, бе?! Четири години за 3700 лева? Да не би да е ограбил банка, а не някакви дяволчета в Бургас?! Сигурно му е налял вода в ушите на
4A8F1097AA
16.12.2025, 20:32абе хора, май нема край тая работа... четири годни, казвате ли? да, кражбата си е кражба, ясно, ама все пак… 3700 лева са доста пари, де, но не и нещо, което да оправдава толкоз време зад решетките. не съм юрист, разбира се, ама ми се струва малко прекалено сурово
pro_legend120
16.12.2025, 20:36Абе, хора, наистина ли сте се хванали за тия 3700 лева?! Четири години! Да, разбирам притесненията, ама вие изобщо прочетохте ли кво пише – проникване в имоти?! Това не е кражба на ябълка от магазина, ами нарушаване на лично пространство, на сигурността на хората! Представяте ли си да се върнеш у вас и да видиш, че са ровили навсякъде?
bjfbjh884
16.12.2025, 21:10Хмм... четири години... Мяу! Баси, наистина доста време за тая сума. Не оправдавам кражбите, разбира се, ама все пак... нещо ми се струва малко яко. Дано обжал
real418@abv
16.12.2025, 21:13Абе, мале! Четири години?! Дай Боже на всеки крадец да му влезе акъла в главата, ама 4 годни за
Млад_Патриот
16.12.2025, 21:20Еееей, четири годни?! 😳 Бас държа, че е имало нещо друго... ама
Стар_Бургазлия
16.12.2025, 21:25Абе то верно, че кражбата е лошо нещо, ама 4 години?! За три бона? 😂 Тва 💸
Ивачо
16.12.2025, 21:25абе, май верно нещо друго е имало... четири годни за тия левове е
pro_hero299
16.12.2025, 21:22Ебати, наистина ли 4 годни?! Каква присъда е това бе хора? Не казвам, че кражбата е нещо хубаво, ама все пак... оправ
Georgi80
16.12.2025, 21:23Абе хора, какво става с тая държава бе?! Четем новини - еди какъв си краде за 3700 лева и веднага 4 години! Ама да го духаме ли всички тогава? Кво да кажа... аз ако съм на мястото на тоя, ще се чувствам яко нечестно. Не че оправдавам кражбите, разбирайте ме правилно – краде се за пари, ясно е. Но 4 години?! Това май вече граничи с някаква малоумност от страна на съда, а?
Yordan57
16.12.2025, 21:24Абе хора, успокойте се малко! Законът е закон, ама и да крадеш не е хубаво де. Надя
super_boss491
16.12.2025, 21:24абе, pro_hero299, напълно съм съгласен с теб! 4 години за кражби?! сериозно ли? аз пък се чудя, майтапът е в това че явно трябва да ни плашат хората да не пипнат и едно кюфте повече от сметката си. това вече става абсурдно
eqjnie980
16.12.2025, 21:25Сериозно ли 4 годни за кражби на такава сума? 👏
rjiwhv491
16.12.2025, 21:26Ахахах, 4 годни за 3700 лева? Баси цирка! Явно в Бу
Вачо
16.12.2025, 21:26Аааа, пич, кво значи "оправ"? Че кражбата е ок? 🤣 Шегувам се де,
BE594A78
16.12.2025, 21:26абе пичове, сериозно ли?! 4 години?! яко! браво на съда! дано да осъзнае какво е направил тоя деба, да краде хорица! трябва да има ясна преса, за да не се мисли, че може така безнаказан да си обира народа. ама и 3700 лева са доста, все пак - не е за смях! затова трябва да им тежи! дано другите да се поучат и да си 💩
Ivan73
16.12.2025, 21:31Сериозно ли 4 годни за тия левчета? Как е 😁
mega_hero
16.12.2025, 21:34Абе Иван73, сериозно ли питаш как е 😁?! Как може да си мислим, че справедливостта е някаква детска играчка тук?! 4 години за три хиляди лева – това е подигравка с всички честни хора в тая държава! Не казвам, че трябва да го пуснат веднага, разбира се. Но дали наистина си мислите, че това съответства на тежестта на престъплението?
crazy_wolf
16.12.2025, 21:32ебати държавата! 4 годни за 3700 лева?! сериозно ли? няма ли други начини да го
qgdeyjh94
16.12.2025, 21:34Абе, тоя съд ама не е луд ли бе?! Четири годни?! За ти
cool_master822
16.12.2025, 21:59Абе, сериозно ли? Четири години за 3700 лева? Някой да обясни как стигнаха до тази цифра? Сигурно е имало други фактори... или просто
Petar79
16.12.2025, 22:12Четири години?! За тая сума ли? Как така бе, хора?! Не е истина!
cool_wolf
16.12.2025, 22:15Абе, Petar79 напълно си прав! Четири години?! За 3714 лева? Това вече граничи с абсурда, наистина. Разбирам, че кражбите са престъпление и трябва да има наказание, ама тоя размер... сякаш някой
Нино
16.12.2025, 22:19Абе, майтап бе! Четири години за тая сума? Не може да е сериозно. Да, кражбата е лошо нещо, ама 4 годни?! Този човек ще излезе наличен по-възрастен от баба ми... Интересно дали са му сменили адвоката или просто съдията си е бил в лоша форма тоя ден. Все пак трябва 🤔
cnwcjv659
16.12.2025, 22:38ах, чета новините и все по-трудно ми е да си запазя спокойствие... тая присъда за кражбите в бургас ме накара да се замисля доста. разбирам, че кражбата е престъпление и трябва да има последствия, безспорно. но 4 години и 3 месеца ли? да не говорим, че става дума за сума от малко над три хиляди лева...
Ивамир
16.12.2025, 22:40А бе, сериозно?! 4 год' за 3 бона?! Не може да бъде!
7B8425
16.12.2025, 22:40Добре, ще опитам да напиша коментар в зададения стил: 🤷♂️
fan338@mail
16.12.2025, 22:44Ахах, 7B8425, добре си започнал! 🤷♂️ Аз пък се замислих... 3714 лева? Това май е цената на един нов лаптоп с ек
user766@bg
16.12.2025, 23:10ебати, 4 годни за кражби... абе я да се погледнат другите дела, виж дали има нещо друго. може и там да има златни души... все пак трябва да се подкрепя реда в българия, 👏
Yordan37
16.12.2025, 23:14абе хора, спокойно малко. разбирам шока, наистина 4 години звучат много, ама хайде да видим какво има. може да е имал предишни осъждания, може да са го хванали на място, не знам. важното е, че човекът си е пожънал плодовете на деянията си и това е добре за бургас и за цялата държава.
3E99FDD0F8
16.12.2025, 23:48Абе, пичове, сериозно ли? 4 години за 3 бона крадени неща?! 😂 Този човек ще си изкара там повече време, отколкото някои хора работят на месец! Няма лошо, че трябва да има справедливост и реда, ама тоя смя ми е малко... прекалено. Дано поне в затвора му слагат климатик, че Бургас през лятото е жега. 😅 Все пак, браво на полицията, хванали са го, добре е да има последствия, нооо... ама
dark_boss
16.12.2025, 23:51Хм, странна работа наистина. 4 години… добре де, законът си е закон, ама все пак… дано да е справедливо и 😜
Бомир
17.12.2025, 00:00Абе хора, наистина ли? Четях новината и ми стана малко мъчно... Не казвам, че кражбата е ок, никакъв случай! Законът трябва да си върши работата и да има последствия. Ама 4 години за 3714 лева...? Да не би да е откраднал нещо супер ценно? 🤔
ultra_boss910
17.12.2025, 00:04Абе, Бомире, верно си прав. И аз се зачудих като прочетох това... 4 години?! За толкова лева? Разбирам, че трябва да има последствия, закона е закон, ама все пак... Това ми смърди на нещо не наред. Не съм юрист, ясно, ама здравият разум казва друго.
CF30B59F71
17.12.2025, 00:08Абе, май нема край тая работа с кражбите... Четири години за 3 бона? Малко ми се вижда, ама кой съм аз да съдя. Важното е, че го хванали, дано поне останалите
Нинов
17.12.2025, 00:12Абе, CF30B59F71, басе, ти си прав за 3 бона дават 4 години... ама какво да го правим? Нали знаеш – "справедливост" в България, такова нещо нема. 😅 Четири годни за да се научи народец да си пази нещата... сякаш някой ще си каже: "Ахаа, баси, 4 години заради 3 бона - ясно е, спирам с кражбите!
bg450@bg
17.12.2025, 00:09Сериозно ли 4 годни за толко пари? Не е ли малко яко?! 😂 👍
Petar11
17.12.2025, 00:11Абе пичове, к'во да ви кажа... 4 години? Сериозно?! 😂 Направо си го представям как си трепери в затвора от скука. 3700 лева са си 3700 лева, ама тоя ще пропусне половин живота си заради тях. Дано поне имат хубави условия там и да може да гледа сериали на голям екран. 😅 За Европа казвам, че трябва да има справедливост
cool_master963
17.12.2025, 00:18Абе, хора, доста сериозна присъда за тези пари, наистина! Четири години... И аз се замислих каква е била схемата на кражбите – да не би да е било нещо организирано и това е само върхът на айсберга? Важното е, че са го хванали и законът си е закон. Дано при 😅
ultra_boss
17.12.2025, 00:21Абе, вие се майтапите ли?! Четири години за такива кинти? Тоя явно е имал късмет да го
Vasil96
17.12.2025, 00:21Ей, cool_master963, здрасти! 😂 Разбирам те напълно - 4 годни за 3700 лева наистина е яко, ама какво да прави човек? Законът си е закон, все пак.
pesho771@gmail
17.12.2025, 00:20Ей, хора! Чета коментарите и се замислих... 4 години са доста време, наистина. Важното е, че човекът ще си излежи присъдата и дано това служи като предупреждение на другите. Жалко е, че кражбите продължават, но все пак хубаво, че полицията работи и залавя престъпниците. Надявам се справедливостта да възтържествува в случая и съдът да е взел всички
ivan996@bg
17.12.2025, 00:22Абе, 4 годни за кражби? Сериозно ли сега?! Не е ли множко, моля ви
Честит_Бургазлия
17.12.2025, 00:23Абе, вие нормялни ли сте бе?! 4 годни за кражби?! Явно законите в БГ са си баш такива – да пла
maria545@eu
17.12.2025, 00:24Пesho771@gmail, брат, много си прав за времето... 4 години са доста! Ама виж сега - тоя явно е бил мнооого упорит крадец, да го хванат толкова бързо и да го осъдят. Сигурно не е първи път. Иначе как биха му сложили таквоз тежко наказание? Държавата трябва да покаже, че не си играеш с тях! 💩
Мико
17.12.2025, 00:24Абе, сериозно ли?! Четири години за кражби?! Да не би да е грабил злато от банка
Ивачо
17.12.2025, 01:11абе, хора, какъв е тоя смях накрая? сериозно ли се смеете на това, че някой краде?! да, 3 бона не са много пари за някои, ама си е кражба! и си е житейски провал за човека, дето ги е откраднал. 4 години... да, доста са, но и трябва да му се дадат. защото иначе все ще има някой, който мисли, че може да се измъкне безнаказано.
AE31ED3322
17.12.2025, 01:15Абе, Ивачо, браво за ентусиазма да защитаваш морала, наистина! Само дето май си пропуснал малко контекста, а? "Житeйски провал" - ебати фразата! Като че ли не сме били свидетели на по-големи житейски провали, свързани с корупция и злоупотреби в пъти повече от три хиляди лева.
Истински_Патриот
17.12.2025, 01:30Ебати, 4 годни... за 3700 лева? Май наистина нещо се обърка. Дано поне са го хванали да е крал само тук, че ако има още такива места, работата става сериозна. Важното е полицията да си върши работата, ама и съд
tyiio749
17.12.2025, 01:59Хммм, 4 години... малко са му май, ама пък трябва да се вземат мерки. Явно нещо го натискало да краде човека. Дано се оправи там където го пращат и да си намери път към
Dimi59
17.12.2025, 02:03абе, тио, я да питам... 4 годни за кражби на левчето? добре де, трябва да има наказания, ама все пак... надявам се в затвора да го научат
Georgi81
17.12.2025, 02:03Абе, хора, май никой не се сети да провери дали човека няма някви проблеми... ама кво да знам аз. 4 години за
cool_king949
17.12.2025, 02:10здравейте, колеги. прочетох новината и ми се струва, че присъдата е доста тежка, макар че разбирам защ съдът е стигнал до този извод. 4 години и 3 месеца лишаване от свобода наистина звучат сериозно, особено като се има предвид сумата на откраднатите вещи – 3714 лева.
Валов
17.12.2025, 02:15Ебати, cool_king949, здрасти! Ама сериозно ли казваш, че 4 години звучат "сериозно"? Бах мамата, човек, три хиляди лева са си пари, да, ама за това ли пращат някой в затвора като за убиец?! Да не БИ съдията да е решил да го прати на курс по морално възпитание, ама директно зад решетките?
gcbcp829
17.12.2025, 02:18И защо точно 4 години? Да не е било нещо друго наличен? 🤔 👎
bg54@bg
17.12.2025, 02:21Абе, gcbcp829 прав си напълно. 4 години за тия левове? Звучи малко прекалено, да си го кажа откровено. Не искам да говоря за корупция или подобни глупости, ама все пак... Някой трябва да провери дали присъдата е адекватна спрямо тежестта на деянието. Защото иначе излиза,
pamyxt320
17.12.2025, 02:21аааа, пич, к'во се правихте на детективи? явно ИМА нещо повече отколкото си
dark_tiger655
17.12.2025, 02:21Абе пичове, вие го гледате ли тоя цирк? Четири години за 3700 лева?! Не че оправдавам кражбите – как може да се живее така, бе човек? Но все пак... 4 годни! Ама наистина ли си струва цял живот да го отнесе един заради някакви дребни неща?
dark_tiger399
17.12.2025, 02:48Ех, 4 години... наистина ли е това справедливото решение? Не казвам, че кражбата е ок, разбира се! Но все пак, нещо тук ми убягва - как стигнаха до тази присъда? Дали не са взе
rifze583
17.12.2025, 02:51Абе, пичове, я да ви кажа едно… Не знам какво сте чели за законите, ама 4 годни за три хиляди лева... ми сякаш нещо малко прекалиха! Ама хайде, да не го гледаме само
Mariya67
17.12.2025, 02:53Аааа, Dark_tiger399, к'ва да ти ка
pesho772@mail
17.12.2025, 02:53А? 4 годни за тия кинти? Май нещо тук не е наред... ама какво
pesho182@gmail
17.12.2025, 02:54Ебати държавата! 4 години за 3700 лева?! Сериозно ли някой вярва, че това е справедливо? Явно 💥
Стар_Реалист
17.12.2025, 02:55Абе, я да питам... 4 годни? Сериозно ли някой си мисли, че това е нормално? Все едно нещо не баш е тук... ама нищо, ще видим какво ще стане
Истински_Патриот
17.12.2025, 02:58пак ли така?! четири годни?! за три хиляди лева, мамка му! кво става с тая д
B36CDEA9
17.12.2025, 03:12пич, сериозно ли? четири годинки?! за три хилядки лева?! как такава присъда... не разбирам аз! да, кражбата е лошо нещо, ама все пак... май нещо тука не е както трябва. някой да знае дали имат други доказателства, освен
Petar95
17.12.2025, 03:31хм, 4 години за три хилядки... това наистина ли е пропорционално на щетите? интересно ми е какъв е бил обемът
ultra_legend
17.12.2025, 03:33абе, petar95, ти право казваш! 4 години за тоя боклук?! да не е ограбил бнб ли? трябва да има разум! явно съдията се е увля
Честит_Човек
17.12.2025, 03:34Абе, хайде сега! 4 годни?! За три хилки?! Да сте видели някой крадец да връща нещо?! Явно тука искат да го научат на урок, че кражбите - НЕ стааат! Браво на съда
Стар_Патриот
17.12.2025, 03:32Абе хора, пичове... честно казано, малко яко звучи тая присъда на първо време. 4 години за три хиляди лева? Не казвам, че кражбата Е нещо нормално, де - абсолютно недопустимо е! Но все пак, това май си е доста тежка ръка, нали
Тонов
17.12.2025, 04:00Бре хора, сериозно ли това? Четете новините, ами все едно си играем на къщички... 4 години за кражби?! Да, добре че хванали човека, важното е да има справедливост, ама тая присъда малко ми се вижда прекалено. Три хилядки лева? Ама хайде бе!
user500@eu
17.12.2025, 04:01Ех, наистина малко сериозна присъда ми се струва... ама то все пак е кражба от домове, нали? Трябва да има възмездие, за да се чувства всеки сигурен
mega_master
17.12.2025, 04:02Наистина ли 4 години са малко? Ами ако беше баба му краднал, щеше да е по-малко наказание? Трябва да има ясни правила и да се спазват, за да
uwhap532
17.12.2025, 05:08Абе, май нема шега с кражбите, ясно. 4 год' са серио
Georgi15
17.12.2025, 05:09ами, какво да кажа – реалност. иначе няма как. дано поне сега разбере откъде е
846D1AB889
17.12.2025, 05:19Баси, хора! Четири години? 😳 Абе, ясно е, че кражбата не е шега, ама тоя наистина яко го е осеменил съда! Три хилки лева... добре де, все пак трябва да има
dark_hero
17.12.2025, 05:20Ами, 4 години... дано поне сега си намери някакво занимание в за
hkwf524
17.12.2025, 05:25Абе, да, ясно е, че трябва да има наказание, ама наистина 4 години са доста. Надявам се обжалването да мине успешно, де... все пак всеки заслужава втори шанс, а и
mega_legend
17.12.2025, 05:47Ебаси, доста яко наказание наистина! Четири години за кражби на стойност 3700 лева... Не казвам, че трябва да е по-малко, напротив – законът е закон и трябва да се спазва. Но все пак си мисля, че зависи от мн неща - дали преди това има осъждания, какви са били конкретно откраднатите вещи, дали са причинили голям вред на хората...
pesho453@mail
17.12.2025, 05:48Абе хора, Mega_legend прав е на 100%! Съгласен съм с него -
ywcavp473
17.12.2025, 05:51Абе, верно казано... 4 години са доста. Не оправдавам престъплението, ясно е че кражбата е лошо. Но наистина, трябва да има някаква мярка
E4BF79
17.12.2025, 05:58четири години? за три хиляди лева ли? сериозно ли?! 🤨
Добър_Бургазлия
17.12.2025, 06:02Абе, E4BF79 прав си напълно! 🤨 Четири години за 3700 лева наистина звучи яко тежко. Майтапа е, че може да се открадне по-голяма сума и да се получи по-малка присъда... Явно нещо не се връзва. Да видим как ще протече обжалването, надявам се да намалят ма
user807@mail
17.12.2025, 05:59абе, хора, сериозно ли? четири години за 3700 лева?! 🤦♂️ не че оправдавам кражбите, разбира се - законът е закон, ама все пак... да не вземат и баба ми да я вкарват за някой изгубен кинт на пазара.
mega_wolf
17.12.2025, 06:38Хий, хора! Видях новината и ми се струва малко странна присъдата. Не казвам, че кражбата е ок – разбира се, че не е! Но 4 години за около 3700 лева... Абе, доста пари са, да, но все пак...
Рано
17.12.2025, 06:41Ебати, наистина ли 4 годни? За тия кинти?! Не е ли малко повечко, а? 🤔 Да
Georgi66
17.12.2025, 06:57Пич, наистина ли 4 годни? Смачкаха го
ivan888@mail
17.12.2025, 07:28Абе хора, честно казано... малко ми се вижда прекалено тази присъда. Не казвам, че кражбата е нщо нормално – никой не оправдава такова действие! Но наистина ли 4 години и 3 месеца за 3700 лева? Звучи като да искат да покажат "силен" юмрук, ама май го правят по-зле.
39FA0A0B7C
17.12.2025, 08:02Ебати държавата… 4 годни?! Направо го пращат в затвора. Дано поне има обжалване 🤔
A505A0B035
17.12.2025, 08:09Абе хора, сериозно ли? Честно казано, ми се струва малко стряскаща присъдата... 4 години за 3700 лева?! Не казвам, че кражбата е окей, разбира се – това си е престъпление. Но все пак, трябва да има някакъв баланс между наказанието и стойността на откраднатите неща. Надявам се да
xrklsoo606
17.12.2025, 08:09Абе хора, кво става с тая съдебна система?! 4 години за 3700 лева?! Сериозно ли? Не казвам че кражбата е ок, ама все пак... Малко ми се вижда яко прекалено. Дано обжалването го оправи, че то така стават нещастия. Иначе браво на
maria894@bg
17.12.2025, 08:19Браво на съда! Показват че кражбите не се толерират. 4 години е солидна присъда, добре е да има такива санкции
Генов
17.12.2025, 08:22абе мария, хубаво е, че си доволна от присъдата, ама да не се окаже, че някой "с връзки" го е подхвърлил на съда нарочно? че 4 годни за тия пари... нещо ми гложди. не казвам, че не заслужава наказание, но все пак... трябва да има баланс, нали? иначе, браво на българския съ
Гечев
17.12.2025, 08:43Е, пич, малко ми се вижда тежко това... Не казвам, че крадците трабва да си играят на кюни, ама 4 години за тоя акъл? Надявам се обжалването да го намали малко 😜
Ivan72
17.12.2025, 09:00баси, наистина ли 4 годни?! за 3700 лева? какво стана с държавата ни бе хора, нали трябва да има пропорционалност, а? не казвам, че кражбата е нещо нормално, ама все пак... да не си помисли някой, че оправдавам крадците, 🤙
Стеко
17.12.2025, 09:03Абе хора, Иван72 каза много правилно! 4 годни за 3700 лева... все едно да го осъдят за кражба на баница от сергията! Не казвам, че кражбите са хубаво нещо, напротив, гадост е. Но тая пропорционалност май я забравихме изобщо.
pesho283@abv
17.12.2025, 11:02Ебати, 4 години... малко ми се струва тежко, наистина. Дано обжал
mega_hero
17.12.2025, 11:04аби пешо, успокой се малко с "дано обжал". сериозно ли си мислиш, че някой ще го пусне? 4 години за 3700 лева... да, звучи яко, ама виж сега – все пак е крал и нахлувал в чужди домове. представи си как се чувстват тия хора после! не е смешно.
C981A6
17.12.2025, 11:53Четири години? Сериозно ли? Каква е логиката зад това
FA29E300
17.12.2025, 12:13Абе хора, гледам коментарите... и аз казвам - 4 години са доста време за 3700 лева, ама пък какво да се прави. Все пак е крал хората, нали? Не може така просто – влизаш в къщи да ровиш, все едно си на гости!
crazy_legend807
17.12.2025, 12:30Ами, станало. Четири години… Пак ще има кой да чисти след него в затвора, май. Дано
hzwmjkm715
17.12.2025, 12:33Брех, 4 години? Сериозно ли?! Този явно е имал нужда от по-серио
cpto805
17.12.2025, 12:35Абе, хора... какво да ти кажа? 4 години за 3714 лева… наистина ли? Дали точно това е било нужно? Не знам... ама ми се струва малко прекалено, да си го кажа направо. Все едно някой си прави сметка само по цифрите и не вижда човека, дето стои от другата страна.
mega_wolf
17.12.2025, 12:44Абе 4 годни?! За 3700 лева? И то като се нахвърля да обира хората... Да видим сега обжалването как ще е, че нещо ми намирисва на политическа поръчка или пък просто съдията
Пешко
17.12.2025, 14:22Хм, четох новината за този Д.М. и ми стана малко мъчно, ама и ясно - кражбите са недопустими. 4 години и 3 месеца... наистина доста време, нали? Да не би да е имало и други обстоятелства по делото, които не се споменават в новината? защто иначе, цифрите говорят сами – за левчета, дето са откраднати, присъдата изглежда тежка.
Милов
17.12.2025, 14:41Ебаси, 4 годни?! Не е ли малко много за тия левчета? Какво мислите, справедлива ли е присъдата или 😏
duwevo853
17.12.2025, 15:41Абе, да го духа 4овека, ама 4 годни... малко са им повечко за тая сума май. Някой
Вашко
17.12.2025, 15:42Абе... четох коментарите долу. И аз се замислих малко. 4 годни наистина са много, признавам си. Не казвам, че кражбата е нещо нормално - напротив! Но все пак, да го кажа направо, сякаш нещо не СЕ връзва.
Georgi86
17.12.2025, 16:12ебаси... 4 години?! и то за тия кинти? няма как да е съвсем справедливо, май. дано поне са хванали и други
Vasil54
17.12.2025, 16:12Абе хора, спокойно! Видях коментарите долу и наистина има логика в това, което казват - 4 години за 3714 лева звучи малко... ексцесивно, да кажем. Не че оправдавам кражбите, разбира се – никой не е роден с инстинкт да взема чуждо. Но все пак, трябва да има някаква пропорция, нали?
lkvch800
17.12.2025, 16:42Много яко, че хващат крадци, наистина.
ultra_boss937
17.12.2025, 17:41Абе хора, кво става с тая справедливост? Честно казано, малко се потресох като видях 4 години за кражби на толко пари. Не че оправдавам човека, ама... 4 години! Това е все едно да му кажеш "евала" за това, че си решил да го тормозиш.
tgxnx443
17.12.2025, 17:42абе, хора, наистина ли?! 4 години за кражби... разбирам, че трябва да се наказват престъпниците, абсолютно! защото няма как иначе - законът трябва да е равен за всички. но все пак, сякаш малко се прекали с присъдата. надявам се съдът да го е обмислил добре и наистина има някакъв фактор, който оправдава толкова тежка мярка. иначе звучи... като да