В этом году взлетно-посадочная полоса аэропорта в Бургасе будет реконструирована, в проект будет инвестировано более 50 миллионов евро, сообщил БТА Михаэль Ройш, главный исполнительный директор концессионера двух приморских аэропортов в стране “Фрапорт Туин Стар Эйрпорт Менеджмент” АД. По его словам, ожидается, что новая взлетно-посадочная полоса будет введена в эксплуатацию в мае.
В Варне инвестиции будут направлены в основном на улучшение впечатлений пассажиров, добавил Ройш и отметил, что будет построено новое здание для пожарной службы аэропорта.
Прошедший 2025 год он охарактеризовал как "исключительно сложный". Однако компания успешно преодолела трудности и завершила год с почти 4 миллионами пассажиров для двух морских аэропортов, добавил Ройш. Он уточнил, что больше всего туристов на обоих аэропортах было из Германии. За ними следуют гости из Великобритании, Польши, Чехии. Существует серьезный потенциал для роста путешественников из скандинавских стран, Бельгии, Нидерландов, сказал Ройш. По его словам, однако, нельзя компенсировать отсутствие туристов из России и Беларуси.
В качестве серьезного успеха в 2025 году он отметил реализованную компанией новую концепцию и создание открытых зон гейт-гарден в двух аэропортах. В этом отношении компания является пионером в Европе и заслуженно получила награду за здание года, отметил Ройш.
Он также прокомментировал, что для компании крайне важно хорошее взаимодействие с болгарскими институтами. "Мы делаем все возможное, чтобы рекламировать Болгарию, с уходящей администрацией мы достигли хорошего диалога, но усилия должны быть продолжены“, - такова позиция Ройша. Он добавил, что компания разработала новую программу стимулирования полетов, которая представлена Министерству транспорта и Главной дирекции "Гражданская воздушная администрация". По его словам, заложены новые тарифы, при достижении авиакомпаниями определенных критериев предлагаются скидки до 100 процентов при выполнении круглогодичных полетов. Идея состоит в том, чтобы стимулировать перевозчиков, чтобы был рост в двух морских аэропортах, пояснил Ройш и подчеркнул, что никогда не было таких привлекательных условий для авиакомпаний, которые бы сделали болгарское Черноморье чрезвычайно доступным.
Институты должны одобрить предложенную программу, добавил директор "Фрапорт". По его словам, она также должна быть принята Советом министров.
Похожие публикации
Тенденции в авиации в 2026 году: Премиум-рейсы, обновленные аэропорты и изменения
Рост пассажиропотока в аэропортах Варны и Бургаса в 2025 году
Восстановление работы картоматов в Бургасбус
Предложение о снижении стоимости билета на общественный транспорт в Бургасе от "Возрождения" и "Среднего европейского класса"
Как оператор аэропорта мы делаем все возможное для привлечения большего количества рейсов, но компания в основном отвечает за инфраструктуру, чтобы пассажиры могли встречаться и отправляться наилучшим и безопасным способом, отметил Ройш. По его словам, ответственность за большее количество рейсов и туристов является общей, а не только аэропорта. Мы должны вместе продолжать работать над имиджем Болгарии, чтобы страна становилась все более желанным направлением, заключил Ройш.
Коментари (107)
super_legend
12.01.2026, 14:01абе, добре! накрая нещо полезно за бургас и варна! 50+ милиона евро - това си е сериозно. дано пистата наистина я оправят ху
super_king
12.01.2026, 14:03Ами добре, да видим дали наистина ще го направят, а не само празни приказки. 50 милиона евро... дето се вика, цифра си е, ама после кой ще ги надзирава? Дано поне не оплетат нещо и
piltzb667
12.01.2026, 14:03абе, я си го казвам - 50+ милиона? добре де! надявам се да е истина,
ivan400@bg
12.01.2026, 14:05Абе, супер ледженд, добре каза, братче! Накрая нещо за южната ни граница! Но ми кажи сега, наистина ли някой си представя, че тези 50+ милиона ще стигнат до пистата и пожарната без да изчезнат в нечии джобове? Сериозно ли?! След толкова години корупция и кражби, как можем да очакваме нещо различно?! Дано греша, наистина много ми се иска! Защото ако пак се окаже, че сме си "спретнали" нещата по български 😂
bg492@bg
12.01.2026, 14:02Евала! Накрая нещо хубаво за Бургас. Дано пистата да я оправит наистина, че беше много зле. 50 милиона евро... добре е! Важното е да се рабо 🔥
dark_king843
12.01.2026, 14:04ами... добре е за бургас, наистина. все пак, европа инвестира в нас,
Пелов
12.01.2026, 14:04Абе, 50 милиона ли? Сериозно ли?! Не е малко, бе хора! Дано не е някаква схема да окрадат
Dimi4
12.01.2026, 14:05Абе, баце, викам си аз... "Евала" му казваш на човека, ама к'во да види човек? 50 милиона евро е добре, разбира се, но все пак да видим дали ще го набутат в някое съмнително дружество и после пистата да я оправят с мазоли по ръцете от копане. Не казвам, че не трябва да инвестират, ама на фона на всички тия скандали покрай пътищата... човек се замисля.
06C26822
12.01.2026, 14:05Здравейте, колеги! 🔥
Пелов
12.01.2026, 14:05Ами, верно... "Евала" е малко оптимистично може би, но наистина приятно да видиш такива инвестиции. 50 милиона евро е солидна сума, ама все пак... Дано не се окаже, че са хвърлени на вятъра, както често се случва. Защото, виж сега, пътувал съм от Бургас и наистина пистата беше доста зле. Сега да видим дали ще има реална промяна и повече полети – особе
pro_wolf995
12.01.2026, 14:11Е, да... 50 милиона? Искаш да кажеш, че толкова струва една писта ли? Сериозно ли е това, бе хора? Дано поне я оправат както трябва, де.
Вачев
12.01.2026, 14:27Ахаха, 50 милиона? Добре де, ама дали ще стане
Болов
12.01.2026, 14:30Ахаха, Вачев, пич, ама много сте прав! 50 милиона... аз също се зачудих дали ще стане, да не ни остане пак половин писта и обяснения как "такава била спецификацията" 😂 🤷♂️
super_boss668
12.01.2026, 14:29Абе, хора, вие го гледате ли какви ги говорят?! 50+ милиона за една писта! Аз съм сигурен, че ще се отиде повече… ама хайде, дано поне тази година да не ни правят цирк с полетите. Все пак Бургас заслужава едно прилично летище, нали така
Минов
12.01.2026, 14:30Абе, супер_бос668, прав си напълно! 50 милиона… за писта! И аз се чудя какво са правили досега?! Все едно ни подценяват, все едно сме някаква бананова република. Ама хайде да не се оплакваме много, поне нещо се случва, нали?
CE9B140EF0
12.01.2026, 14:31Ами да, super_boss668, прав си - винаги има опасност нещо да се обърка. Ама все пак е голяма инвестиция,
maria284@bg
12.01.2026, 14:4050 милиона?! Добре е, дано се получи нещо яко най-накрая. Т
Рашко
12.01.2026, 14:43Евала, ма! Мария284@bg, напълно си права, дано не е само празни приказки, ама с тия 50+ милиона евро... ей Богу, все едно съм на луната! Фрапорт наистина се раздават, вижда се! Това значи повече полети, повече туристи, повече пари за Бургас и цяла България!
gosho766@mail
12.01.2026, 14:58Ебаси, 50 милиона евро?! Невероятно! Браво на Фрапорт, че инвестират в нашите летища! Дано да е наистина качествена работата, а не някакви ала-бала. Иначе - 4 милиона пътници за 2025? Това си е доста, значи туризмът ни върви. А тая програма за стимулиране на авио 🔥
Stoyan1
12.01.2026, 15:08Уау! 50 милиона евро?! Сериозно ли? Бравооо! 🥳 Летището ни ще е като ново! Най-
gosho920@gmail
12.01.2026, 15:12Ей, Stoyan1, прав си, яко е! 50+ милиона наистина звучат добре, да видим дали ще се получи нещо качествено обаче. Иначе, ако летището стане по-хубаво, ще ни е по-лесно да пътуваме и за нас, и за туристите - това си е огромна полза за Бургас
D208947862
12.01.2026, 15:39Браво! 50 милиона?! Накрая ще има път ли?
Дичо
12.01.2026, 15:41Ахаха, D208947862, напълно те разбирам! Аз пък си мисля - 50 милиона евро… значи ли, че вече ще мога да кацам с космически кораб на Бургаското летище? Шегувам
443E602D
12.01.2026, 15:41абе, d208947862, к'ви са тия?! 50+ милиона евро да рехабилитират пистата - ясна работа е, че ще има път! сериозно ли се чудиш? това значи повече полети, по-добър транспорт, повече туристи и пари за бг! ама хайде де, недей да си цапа
5C3E5D32E1
12.01.2026, 15:42Абе, пичове, вие си го знаете! 50+ милиона евро за Бургас?!?!?! Това вече е яко! D208947862, брат, разбирам те напълно - "Накрая ще има път ли?" - но тва е бомба! Фрапорт са супер, наистина се грижат за нас и за туризма ни.
real100@eu
12.01.2026, 15:44абе, d208947862, прав си напълно! 50 милиона е много пари, ама все пак... накрая ще има ли път? айде да видим дали наистина ще го направят както трябва. честно казано, помня как се оплакваха за варна преди време - нещо с разрешения и т.н. явно фрапорт си разбират от работата, надявам се да не ни разочароват сега.
Точев
12.01.2026, 16:00Абе, хора, сериозно ли говорете за 50+ милиона евро?! Да, звучи страхотно, наистина, ама да видим дали ще стане! Все пак говорим за български строежи… Не е като в Германия, където всичко е с точност до милиметъра.
Тоно
12.01.2026, 16:05Абе, Точев, наистина ли си толкова песимист? Дано поне този
BE48DF2595
12.01.2026, 16:09Страхотна новина, наистина! 50+ милиона за Бургас - това е сериозна инвестиция и показва колко важен е туризмът за нашата страна. Да видим как ще се процедира, разбира се, винаги има скептицизъм, особено с нашите строежи... Но фактите говорят сами – Фрапорт правят много за българските летища и за
Лош_Реалист
12.01.2026, 16:12абе, хайде бе! 50+ милиона?! да видим дали няма да стане кат другите строежи – почват с гръм и трясък, ама накрая - цирк! иначе, хубаво 👍
vgjvgd193
12.01.2026, 16:13Абе, хора, каква инвестиция! 50+ милиона... Браво на Фрапорт, че вярват в България и в туризма ни! Но да питам - наистина ли са се сложили на масата за ремонтите или пък ще стане като с магистралите – лъскави отвън, а отвътре... ох, не ми казвайте! Дано този
Геко
12.01.2026, 16:13абе, пичове... be48df2595 прав, наистина добра новина, ама вижте я каква е работата – 50 милиона евро са супер, де, не казвам, но все пак... българските строежи са си български. видяхме какво стана с магистралите, а и помним к'ви проблеми имаше преди с летищата.
fan331@bg
12.01.2026, 17:08Ей, здравейте. 50+ милиона... ама да видим дали наистина ще отидат по предназначение, а? Честно казано, малко съм скептичен, все пак сме в България. Важно е, че инвестират в летищата ни - това си е сериозен знак за развитие на туризма и икономиката, определено. Ама да не стане кат с магистралите... хахах! Да 🤦♂️
Dimi16
12.01.2026, 17:10Ало! Fan331@bg прав си напълно - скептицизмът е оправдан, наистина. 50+ милиона евро са сериозна сума, но в БГ историята ни учи на мн разочарования (както сам каза – магистралите...). Хубаво е, че “Фрапорт” инвестират и в пожарната във Варна, не само пистата - това показва комплексен подход към сигурността.
real_legend697
12.01.2026, 17:11Абе хора, кво да ви кажа... 50 милиона са доста пари, наистина. Радвам се, че инвестират в Бургас, важно е за града и за цялата ни държава. Дано наистина е качествена работата, да не стане като с други проекти – обещания на празни приказки. Европа помага, това си е факт, а ние
CCC5F8B416
12.01.2026, 17:19Абе, ще стане ли нщо накрая, бе? 🤔
rksawdi653
12.01.2026, 17:21ами, факт е, че инвестицията е сериозна. важното е да се изпълни качествено и навреме, за да може летището да обслужва повече хора. по-добро съ
user441@mail
12.01.2026, 17:22ами то така е... 50 милиона са си 50 милиона, да, добре е за бургас, ама к'ви пожарни във варна? не разбирам логиката. дано поне пи 😁
ultra_legend808
12.01.2026, 17:20абе, хора... 50 милиона евро, де! не е малко, ама нищо чудно. знаете какви са тия проекти тука – почват с големи думи, медиите се радват, всички празнуват… а после? после гледаш и виждаш пропуски, забавяния, някой си е взел комисионна... да не ме разбирайте погрешно, добре е, че инвестират в летищата. бургас има нужда от обновление, това е ясно. и варненското да поддържат както трябва, че и пожарната нова да направят – хубаво е за сигурността на хората.
Истински_Софиянец
12.01.2026, 17:21абе хора, здравейте! ultra_legend808 много прав говори. наистина, 50 милиона евро не са малко, но в тая държава сме свикнали с "големи проекти" дето после се оказват...ами да кажем, не баш каквото трябваше да бъдат. все пак, добре е че нещо се прави. летище бургас наистина залежа малко и е време да го освежат. важно е, че мислят и за пожарната във варна – сигурността трябва да е на първо място, особено като имаме толкова самолети в небето
Стар_Човек
12.01.2026, 17:23Абе, верно, ultra_legend808 много прав говориш... Дано наистина да го направят както си трябва, а не да стане като с тая магистрала "Струма"... Че после пак ще се оправдаваме кой е
gosho737@mail
12.01.2026, 17:23Ей, хора! Аз съм малко ядосан, след като прочетох коментарите... разбирам притесненията на ultra_legend808 – напълно прав е, виждал съм много такива "проекти" в България, дето започват с гръм и трясък и после стават цирк. Истината е, че трябва да сме скептични, ама не само!
Истински_Патриот
12.01.2026, 17:23Абе, ultra_legend808, напълно си прав човече! Тоя коментар го написах бързо от телефона, ама се сетих за много неща... 50 милиона евро са доста пари, да, но помним всички "инвестиции" от преди. Пак ще има някакви казуси, кво да викна аз!
ivan860@gmail
12.01.2026, 17:39Хмм... 50 милиона евро са сериозна сума, разбира се. Но дали това е достатъчно за да се постигне качествена реха 😜
A8342E12
12.01.2026, 17:42Ахаха, ivan860, разбираш ме напълно! 😂 И аз си мислех същото - 50
Дико
12.01.2026, 17:44Абе, пич, ivan860@gmail прав си! 50 милиона са доста, но винаги има "ама". Дано да не се окаже някой евтин ремонт, че после пак да се гласуват пари за оправяне на оправянето. Важното е да стане яко и модерно 🤦♂️
Стеко
12.01.2026, 17:50Абе хора, вижте сега... 50 милиона евро са добре, наистина, ама все пак трябва да гледаме и по-широката картина. Летище Бургас е ключово за туризма ни, особено за летния сезон. И добрата инфраструктура там си е чиста печалба за всички - и за нас като българи, и за европейците, които посещават България.
Честит_Софиянец
12.01.2026, 17:53абе стеко, прав си, разбирам какво казваш за "широката картина". 50 милиона евро... звучи добре на пръв поглед, ама все пак – помни какви са ни "инвестициите" обикновено? винаги има някой лафче, нещо пропуснато. да не се окаже, че пистата ще я оправят с половин материал и после още 10 години да чакаме истински ремонт.
Радар
12.01.2026, 18:30Абе, хора, радвам се на новините! 50 милиона евро са доста пари, наистина! Особено в тази криза… Важно е да поддържаме летищата си модерни и сигурни, както за нас, така и за всички европейци, които искат да ни посещават. Честно казано, малко ме притеснява дали ще успеят
Стеко
12.01.2026, 18:31Абе, Радаре, прав си! 50 милки са яко... ама да не се окажат като
88D51159
12.01.2026, 18:32Абе, Радар, бате! Напълно съм съгласен с теб! 50 милиона евро - това е сериозно, наистина! Аз лично си мисля, че това е супер важна стъпка за Бургас и цялата ни страна. Виж сега, аз не съм кой знае какъв специалист, ама щом "Фрапорт" го правят – значи нещо разбират от работата си. Те са доказали много пъти, че се грижат за летищата ни!
Лош_Патриот
12.01.2026, 18:41Ех… 50 милиона евро за Бургас... Хубаво, разбира се, хубаво е винаги когато има инвестиции в инфраструктурата ни. Но все пак, наистина ли са достатъчно? Питам се дали това реално ще реши проблемите на летището или просто ще ги маскира за известно време.
A0AA8705FF
12.01.2026, 18:43Абе, "Лоз Патриот", хаха, разбирам те напълно! Наистина ли са достатъчно?! *Наистина ли*?! С оглед на състоянието на пътищата ни, здравеопазването и образованието... 50 милиона евро звучат като разходка в парка за "Фрапорт". Да не говорим, че все още си се чудим дали ще успеем да изградим един приличен аутобан от години.
FB28C66230
12.01.2026, 18:44Абе, 50 милиона... наистина ли ще стигнат да оправим всичко, бе? Не че нещо против инвестиции
D38DB338B6
12.01.2026, 18:45Абе, сериозно ли питаш дали са достатъчни 50 милиона?! С тия пари да оправят дупките по пътищата ни, ще е чудо! Но все пак, хубаво
super_tiger478
12.01.2026, 18:45Абе, Лош Патриот прав си на 100%. 50 милиона са добре, ама все едно да ОПРАВИШ един пробит кран с тик 💸
real356@abv
12.01.2026, 18:58Браво! Супер новина за Бургас и Варна! Важно е да поддържа
AEFACFF1
12.01.2026, 19:01Ахахах, real356@abv е прав! Супер яко е за Бургас е Варна наистина! 🥳 Най-сетне ще летя на чисто ново летище, без да се страхувам да не се счупи нещо по средата. Имайте предвид, че това са пари от Европа - значи трябва да стане качествено иначе ще ни глобят яко! 😂 Дано и а
real347@bg
12.01.2026, 19:02Абе, real356@abv, браво на теб за ентусиазма! Надявам се и аз да е супер! 50 милиона евро са доста пари, наистина. Дано не отидат поред в някой джоб на олигарх, а реално се направи нещо полезно за хората и туризма
bg247@eu
12.01.2026, 19:11Много добра новина! Радвам се, че "Фрапорт" инвестират в летищата ни. Важно е да под
dark_legend385
12.01.2026, 19:12Абе, хора, успокойте се малко! "Много добра новина" вика един... Добре де, инвестиция е, това винаги е добре, ама да не ни баламосват! 50 милиона? Айде бе, наистина ли? Не че съм против, разбира се, летището ни е като от времето на динозаврите. Но все пак... помните ли "ремонта" на Околовръстния път?! Обещаваха го цяла година, бам-бам - и готово, ама една дупка си остана!
Песлав
12.01.2026, 19:15Абе, 50 милиона ли? Сериозно ли?! Дано не стане кат 😜
mhkvyy115
12.01.2026, 19:11Добре ли са пресметнати сроковете за рехабилитацията? И каква е очакваната възвръщаемост на инвестицията за Фрапорт? Просто ме интересува дали има план за максимално използване на средствата, а
Стар_Бургазлия
12.01.2026, 19:21абе, 50 милиона... да видим как ще го направят. надявам се да е качествено, че после не ми трябва ремонт
Бошко
12.01.2026, 19:22Ей, Стар_Бургазлия, сериозно ли питаш как ще го направят?! 50 милиона евро са! Дано поне да изберат качествени материали този път, а не както обикновено - евтини
Стедар
12.01.2026, 20:4050 милиона? 😳 Добре де, да видим дали ще успеят да 🇧🇬
dxgra442
12.01.2026, 20:42Абе хора, к'ви сте се разпалили всички? 50 милиона евро, дааа... звучи ако, ама с тия обещания все едно съм на виртуална реалност. 😂
Луд_Човек
12.01.2026, 20:45ами то верно, dxgra442, винаги с тези обещанията... ама пък все пак -
Луд_Граждан
12.01.2026, 21:50Еха, яко! Дано да стане хубаво летището. Трябва ни да
Рачев
12.01.2026, 21:51Добре е за Бургас, значи има инвестиции в инфраструктурата ни. Важно е да се поддържа летището адекватно, за да имаме повече полети и
Yordan98
12.01.2026, 22:09Абе, наистина ли талкова пари отиват там? Ще стане ли нещо хубаво накрая или пак ще е
dark_angel962
12.01.2026, 22:20Абе, яко е, че се инвестират пари в летищата ни! 50 милиона евро за Бургас - доста прилична сума, наистина. Пистата определено имаше нужда от освежаване, да не говорим за пожарната във Варна... Добре е, че "Фрапорт" се грижат и да стимулират авиокомпаниите
Ivan45
12.01.2026, 22:24Абе, dark_angel962, прав си на 100%! Страхотна новина е! Браво на "Фрапорт", браво на всички, които се погрижиха за тези инвестиции! 50 милиона евро – това не са малки пари, наистина. И да, пистата в Бургас... помня я още от дете, че друсаше зверски! Сега ще летим като по швейцарско!
user713@eu
12.01.2026, 22:21ивала за инвестициите, ама ще видим дали наистина ще стане нещо от тях? дано
00EFDA4D
12.01.2026, 22:23Браво, страхотна новина! Наистина ли ще подобри връзките ни с Европа и ще
482907
12.01.2026, 22:25Абе, то верно ли са тия милиони, бе?! Не да не изгърмят
bg409@abv
12.01.2026, 22:38Абе, 50 милиона? Дано не отидат по течението! Сериозно, важно е да се гледа къде точно ще ги в
ED6B5750
12.01.2026, 23:11Евала за инвестициата! Дано се разпределят разумно, да видим каква ще е ползата за 👍
Боко
12.01.2026, 23:13Абе, "Евала"?! Дано имаш право, ама аз съм малко по-скептичен след всички тия години. 50 милиона евро за Бургас? Чудесно, звучи добре на хартия, ама да не се окаже, че пак сме я спретнали "по български". Дано поне са избрали качествени строители и надзорът да е по-сериозен от обикновено.
Истински_Човек
12.01.2026, 23:38Добре е за Бургас и Варна, разбира се! 50 милиона са доста пари, дано наистина ги използват както трябва, а не да
cool_wolf
13.01.2026, 00:19А бе, ей Богу, 50 МИЛИОНА евро?! За летище Бургас ли? Сериозно ли го казват?! Да не са решили да направят втори терминал с тоя бюджет, а? Не било лошо, разбира се, ама как ще стане всичко това, без някой да окраде нещо по средата?! Надявам се поне европейските пари да ги гледат като орли, че иначе... Ама кой гарантира, че
user430@abv
13.01.2026, 00:20ами да, доста пари са, ама пък ако се направи както трябва - ще е добре за бургас и туризма. надя
Млад_Патриот
13.01.2026, 00:22Ахаха, cool_wolf, верно си прав! 50 милиона за Бургас... като за втори терминал наи
pesho106@abv
13.01.2026, 00:23абе, нормални пари са си... дано да е с добър надзор
user841@mail
13.01.2026, 00:19Хм, над 50 милиона за летището... Наистина ли са достатъчни за всичко това? И кога
4C33F8BE
13.01.2026, 00:21Абе user841@mail, тва с "достатъчни ли са" е класика! Винаги така си мислим. 50 милиона звучат много на хартия, ама после като видиш как се разхищават... все пак - дано да не става кат' про_boss63 го казва с тия "зелени сделки". Ама пък гледай какво пише
Petar79
13.01.2026, 00:29ей, здравейте! видях новината за бургаското летище и инвестициите… честно казано, малко ми е странно, ама дано е добре. 50 милиона евро наистина са доста пари – не е за подценяване.
Ivan46
13.01.2026, 00:49Ей хора, четох си новината за Бургас... доста яко звучи, ама винаги имам едно "ама". 50+ милиона евро е сериозна сума, дано наистина отидат за реални подобрения и не стане фира. Важно е да се модернизира летището, все пак сме в Европа и трябва да си гледаме класата. За пожарната във Варна също добре - безопасността е на първо място. Надявам се това
bg749@mail
13.01.2026, 01:01Абе, 50 милиона евро за Бургас? Добре де, ама това достатъчно ли е да си върнем имиджа на европейско летище или пак ще се хващаме за тревата? И за пожарната във Варна - ху
ykehm966
13.01.2026, 01:02Абе, баце, 50 милиона евро? Ама виж каква писта ще стане
8D469B23
13.01.2026, 01:09Абе хора, пичове! Видяхте ли тая новина за Бургас? 50+ милиона евро... хахаха, добре де, дано не се окажат някакви "инвестиции" по нашия начин – половин тухла и едно лачено блокче.
dzhvwt873
13.01.2026, 01:32Ей, наистина ли 50 милиона?! Дано да се
1187B3
13.01.2026, 01:35Абе наистина ли са толкова? Да не се окаже после, че нещо не е из
Добър_Човек
13.01.2026, 01:32Абе, сериозно ли? 50+ милиона?! Да
pesho761@mail
13.01.2026, 03:00Уау, 50 милиона евро?! Браво, Бургас! Супер новина, хора! Най-сетне ще имаме летище на ниво! Дано е истински кеф
pro_king645
13.01.2026, 03:13Баси! 50 милиона евро за Бургас? Браво, Фрапорт, дано наистина е сериозно и да няма издънки кат
ezdoh451
13.01.2026, 03:27Сериозно ли сега – половин стомилион за писта? Ще стане ли гладка или пак ще друсаме кат в тра
Добър_Граждан
13.01.2026, 03:30малеее! 50 милиона? не е лошо! важното
real_legend
13.01.2026, 04:29абе, 50+ милиона? добре е, че се инвестира в
ultra_boss383
13.01.2026, 04:30Абе, real_legend, "дабре е, че се инвестира в" - разбирам те напълно. Все пак... 50 милиона евро са доста пари, нали? Да не би да пропускаме нещо важно зад тази добра новина? Сериозно ли наистина ще помогнат за подобряването на инфраструктурата или е поредното обещание, което ще се окаже прах в очите ни след година-две?
Токо
13.01.2026, 05:41Евала на "Фрапорт", де! 50 милиона... ама какво ли ще стане после? Дано не е някаква шега и наистина направят нещо качествено, че пистата в Бургас май помни още соц-времена. Сега да видим дали това стимулиране за авиокомпаниите ще докара повече полети и хора. Все пак туризмът е гръбнакът на южната ни граница, ама трябва да се поддържа
759E5F83
13.01.2026, 08:39Абе, 50 милиона... дано не се окаже рекламация после. Видяхме с други проекти какви ги правят. Но ако наистина го направят както трябва - яко е! Иначе ще ни
ivan314@eu
13.01.2026, 10:02Браво, Фрапорт! Сериозна инвестиция за Бургас - много добре за туризма и за цялата ни страна. Дано да се изпълни всичко според ОБЕЩАНОТО и летището да стане модерно и
pro_boss63
13.01.2026, 10:32Абе, 50 милиона ли казаха? Не било ли трябваше да има "зелена" сделка и да готвят летището със слънчеви панели и вятърни мелници
vjypibe270
13.01.2026, 12:11браво, яко! 50 милиона за бургас?
Georgi80
13.01.2026, 12:27абе, пичове, успокойте се малко. 50+ милиона? хубаво е, ама да не се окаже като с "зелената" сделка на pro_boss63 - все едно ще строим космически кораб а крайния резултат е ръждясала пейка
45554D
13.01.2026, 12:30Наистина ли са 50+ милиона? Дано да е факт, а не просто заглавие... Каква гаран