Кметът на Варна Благомир Коцев: Няма да има криза с боклука
Кметът на Варна Благомир Коцев категорично отрече опасенията, че след 5 юли градът ще бъде изправен пред криза със сметосъбирането. Темата стана актуална, след като договорът с досегашния изпълнител изтича, а изборът на нов такъв е обект на обжалване.
„Няма да допуснем градът да остане непочистен“, заяви Коцев по повод опасенията на общинските съветници.
Основни акценти от изказването на кмета:
- Сметоизвозване: Коцев обвини политическите си опоненти в преекспониране на темата с цел дестабилизация. Предстои специален брифинг, на който ще бъдат разяснени мерките за предотвратяване на кризата.
- Ремонти и асфалтиране: Относно казуса с корпорация „КУБ“ и преасфалтирането на улици, кметът посочи, че частните дарения са нормална практика и тепърва ще се уточнява произходът на средствата.
- Болнично здравеопазване: Общината е изплатила дължимите средства към АГ болница и болница „Света Анна“. Коцев призова държавата да поеме своята отговорност за оздравяването на „Света Анна“ и да смени ръководството ѝ.
Вижте още подобни статии
Имотна мафия във Варна: Разкриха схема за кражба на държавни имоти с фалшиви нотариални актове
Вълна от фалшиви бомбени заплахи във Варна и Бургас: Евакуират сгради
Калин Стоянов: Скандалът с полетите на Пеевски и Атанасова излиза на международно ниво
Фалшиви сигнали за бомби в Несебър: Полицията предприема мерки за сигурност
Очаква се следващата седмица общинската администрация да представи подробен план за действие относно новия договор за чистота, който се оценява на 78 милиона евро без ДДС.
Коментари (108)
real_master512
19.06.2026, 17:41Абе, пичове, кво става?! Четох новината за Варна и много се успокоих! Тоя Коцев май наистина си разбира от работа. Да не ни плашат с тия кризи отвсякъде... 👏
A7027D
19.06.2026, 17:42Абе, real_master512, успокояване, успокояване... все тая! Четох коментарите отдолу – да, кмета говори добре, ама "дано" Е ключовата дума тука. Дано не се окаже, че и той, като всички ни, е хванат в мрежата на някой мустакат чичко от север.
crazy_legend
19.06.2026, 17:43абе, кво значи "няма опасност"? този коцев изобщо следи какво се случва ли? в европа сме хора, трябва да има организация, а не да си хвърляме топките на опозицията! да
xnpmn614
19.06.2026, 17:42абе, вие сериозно ли? отново ли ни успокояват, че всичко е наред? след всичките тия скандали с боклуците из цялата страна... все едно си спомням за същата песен и преди година. да не би да готвят нщо пак, а? 😁
pesho238@gmail
19.06.2026, 17:46Абе, xnpmn614, братче, точно каза - все едно си слушаме една и съща плоча! 😂 Преди година също ни уверяваха, че всичко е 6, после го видяхме какъв хаос се израви. Тоя Коцев... ама то всички са "ще даваме яснота", "няма опасност"... ясна работа
14C8E3F7DA
19.06.2026, 17:47абе, стига де! сериозно ли още си играем на "всичко е ок"? този коцев май гледа филми, а не варна! ясно е, че има проблем с боклуците, ама вместо да се захване със работата, почва да обвинява опозицията. да го хване някой и да му каже: "кмете, ама хайде малко по-сериозно! хората са ядосани!".
real_wolf
19.06.2026, 17:49Абе, да са кърти чистачката! 😂 Нека няма криза, че ми е малко
Ивашко
19.06.2026, 17:50Абе, bravo na КОЦЕВ! 😂 Да се вижда, че човекът си върши работата. Ясно е, че има хора, дето искат да всеят паника, ама той ги раздава 🤷♂️
yegcjra497
19.06.2026, 17:51Абе, real_wolf, хахаха, верно каза! Малко ни е весело да се притесняваме за боклука, ама наистина да няма криза. Честно казано, добре че има кметове като Коцев, които се опитват да оправят нещата и да не слушат всякакви манипулации.
Vasil62
19.06.2026, 17:51Ама наистина... кой ги пуска тия слухове? Дано се
Тодар
19.06.2026, 17:51Абе, real_wolf, кърти чистачката да са, ама с тая скорост на развръзката по-добре да си приготвим маски за газ 😂 Сериозно, дано не се окаже, че пак някой "партньор" от изток ни е поднесъл някоя изненада. Помните ли как беше с газовите цени? Все едно сме им детска площадка! Европа май има по-голям опит в тия неща, дано се научим
Дилов
19.06.2026, 17:52Евала на Коцев, че се опитва да оправи положението! Важно е да имаме спокойствие и яснота по тези въпроси. А тия де
Истински_Патриот
19.06.2026, 17:52Абе, real_wolf, хахах, верно каза! 😂 Чистачката да си вземе работата насериозно, ама кмета да не ни занимава с тия простотии. "Няма опасност"... абе виж какво става на улицата и сам ще се убедиш, че нещо гнило има, не само боклука!
AE840B6D
19.06.2026, 17:54Абе, real_wolf, да са кърти чистачката, наистина 😂. Ама много бързо се кефиш на белите, братче! То верно, хубаво е да нема криза, ама нещо ми намирисва... Винаги така става – първо шумна история, после оправдания
Petar45
19.06.2026, 18:03еее, пич, пак ли таа дроб по темата с боклуците? ама наистина, к'ви са тия политически игрички бе?! все едно си гледам стар филм – обещания, "няма криза", после бам! боклук по улиците и нерви до небесата
Истински_Граждан
19.06.2026, 18:06Прав си, пич! Тоя кмет все едно е от филм на братята Коен – обещава едно, става друго. И да се обви
5A1AA0
19.06.2026, 18:06Пич, Petar45 си прав на 100%! Точно това имам предвид аз! Все едно гледаш някакъв цикличен филм, бе хора! Обещания, лъжи, после пак миризми по улиците. И не е само за боклуците – така е с всичко!
ultra_wolf
19.06.2026, 18:11Абе хора, сериозно ли?! Пак ли тая игра с нас? Да са кърти, ама нещо много ми намирисва на стар шантаж! Коцев говори, говори... ама помните ли как обещаваха "ясна работа" и покрай другите кризи - ЗА горивата, за инфлацията, за всичко?! 🤦♀️
ultra_hero66
19.06.2026, 18:12Абе хорааа, успокойте малко! Разбирам притеснението, наистина сме минали през доста "ясни" обещания, дето се оказаха голяма мъгла... ама да не хвърляме цялата Варна в съмнения само защото нещо не ни е ясно веднага. 👍
Луд_Реалист
19.06.2026, 18:14Абе, я да питам... откъде му излизат тия кризи на кмета всеки път?! Не е ли ма
Добър_Софиянец
19.06.2026, 18:15Ех, Ultra_wolf, права казваш… ама да не се заблуждаваме много. Тия обещания са като дъ 🇧🇬
Тошко
19.06.2026, 18:15Абе, ultra_wolf, тц тц тц... ама верно ли?! Да не се окаже, че някой там руски агент си играе пак с нас, да ни настрои
Stoyan55
19.06.2026, 18:13Абе, пичове, квото и да говори кмета... ама дано наистина няма кървава драма с боклуците. Напоследък все едно сме в някакъв цирк. Да СЕ
Petar5
19.06.2026, 18:14Абе Stoyan55, верно кяза. Дано наистина е прах във очите... ама нещо все по-трудно вярвам на
A2B8E7704C
19.06.2026, 18:15Абе Stoyan55, квото говори кмета - добре, ама дано не ни изиграят пак руснаците с
pesho225@abv
19.06.2026, 18:17Абе, Stoyan55, прав си напълно. Дано да не се стига до кървава драма с бо
real_boss
19.06.2026, 18:17Здравейте на всички!
mftmjsn976
19.06.2026, 18:17абе stoyan55, напълно си прав! дано наистина да няма ядове с боклуците, ама нещо все по-трудно вярвам
Стар_Патриот
19.06.2026, 18:17Ами... дано. Всичко ни намирисва на някаква из
Ивадар
19.06.2026, 18:19Абе, Стар_Патриот, прав си! И аз мн намирам миризма... ама от корупция, а не само на боклуци, разбираш ли? Тоя Коцев говори, говори… ама да видим действия! Да се надяваме, че поне е успял да се договори с някой европейски партньор за сметоизвозване, че ако пак ни оставят на някой "приятел" от Изток, май ще си ядем боклука за десерт. А
Georgi89
19.06.2026, 18:21Абе, Стар_Патриот, прав си, брат! "Намирисва" наистина... Ама какво да прави човек? Все тая кой кмет говори – като се заиграят с тия боклуци, винаги нещо лъсва.
qxnnfi908
19.06.2026, 18:42Абе, кмета говори каквото трябва... ама аз пак съм малко скептичен. Ясно е, че има опити да се спекулира с темата, но все пак - боклуците
Ivan91
19.06.2026, 18:44абе, qxnnfi908, прав си да си скептичен, брат! и аз съм така... ама виж какво – кмета поне се опитва да говори открито, а не като някои други дето само обещания хвърлят и после ни остават с боклуците (буквално!).
Стар_Българин
19.06.2026, 18:46Абе, qxnnfi908 прав си, малко скептицизъм е ок! Нооо, дай шанс на човека поне малко. Все пак, по-добре да има кмет, дето говори нещо и се опитва да оправи нещата, отколкото 🙄
lnyoj554
19.06.2026, 18:52Хм, ПАК тия номера… Не им се доверявам на
C9A952A7
19.06.2026, 19:19Абе хора, успокойте се малко! Кметът казал ясно – няма криза с боклука. Ясно е, че опозицията си играе на нерви, ама дано наистина не ни правят номер. Важното е Варна да е чиста и хората да живеят нормално. Да се надяваме, че този път 🇧🇬
Прав_Реалист
19.06.2026, 19:22абе, c9a952a7, ама как да се успокои човек бе?! видяхме какво става с енергетиката – помните ли колко пъти ни връщаха към руски газ? сега пак ли сме на
real_wolf995
19.06.2026, 19:22Абе, C9A952A7, прав си за успокояването! Наистина е важно да не се паникьосваме веднага щом някой започне да говори за криза. Дано наистина кметът е прав и опозицията само се опитва да създава напрежение... ама чакай малко, помните ли какви номера ни виеха години наред с боклука? Не е шега работа! И не става дума просто за мръсотия по улиците, а за една цяла система, която постоянно ни дърпа назад.
Стенов
19.06.2026, 19:23абе, c9a952a7, дано си прав наистина... ама как да забравим тия с "южен поток" и к'во ли още помня аз? чист въздух и спокойствие са лукс за нас, бре...
Дислав
19.06.2026, 19:23Абе, C9A952A7, да си прав си за успокоението... ама как да не сте нервни хора? След всичките тия години с "руски газ" и други такива номера, все още ли има доверие в нещо? Все пак сме в Европа,
Petar71
19.06.2026, 19:30ех, хора... чета коментари и се чудя дали изобщо има смисъл да пишеш нещо. все тая, ще е или "верваме на кмета", или "уплашени сме". ами нормално ли е да сме уплашени? след всичките тези години... помните ли какви проблеми ни създаваха с боклука? и то не случайно, а нарочно.
cool_master276
19.06.2026, 19:33Абе, Петар71, браво пич, напълно си прав! Чета ти коментара и аз се замислих – К’ВО да пишеш бе човек, като все едно си говориш с чукала?! 😂
Нино
19.06.2026, 19:32Ахахах, "няма опасност". Сигурно, сигу
Georgi28
19.06.2026, 19:36Ама харесва ми как Нино каза "Сигурно, сигу"! Точно така! Тоя Коцев да се научи да говори истината, бе! Да не ни занимава с тия
Добър_Българин
19.06.2026, 20:11Пак цирк! Ама да видим до 5 юли дали ще е "няма опасност". Тея кметове все
Луд_Софиянец
19.06.2026, 20:14Абе, Добър_Българен, ти си прав, нали! Ама все пак... Коцев говори разумно, виж малко по-добре! Честна дума, кмета ни се старае, да видиме какво ще стане до 5 юли. Важното е, че не хвърля вината някъде, ами обещава яснота.
dnilrt926
19.06.2026, 20:11Абе, я да питам тука… Коцев голям мъж, казвал к’во ще е с боклука. Ама сериозно ли някой му вярва след всичките тия изцепки на други управници? Помните ли как ни тормозиха със сметопочистването и то по поръчка отвън? Само да разклатят стабилността, да видят дали може да се връщаме към стари номера
1CBA42
19.06.2026, 20:15Абе, хора, стига сте се хванали за кинти! Тоя Коцев сега го хванахте да е спасител, а преди два месеца кой го псуваше? Честно казано, всички ни плашат и манипулират - отвън, отвътре, все тая. Помните ли к'во беше с "Южен поток"? Как ни убеждаваха, че СМЕ център на Европа, а после какво стана – хаос и руски газ по тръбите! А сега пак някакви празни приказ
Гечев
19.06.2026, 20:28Ей, хора... чета коментарите и ми става малко тъжно. Да, разбирам недоверието, наистина сме ги досратили с тия "управители" и със слухове, подклаждани отвън… ама да не се самобичуваме тотално 🤦♂️
uxiwf488
19.06.2026, 20:31Аааа, Гечев, братле, напълно те разбирам! И аз съм яко раздразнен напоследък! То тая "управители"-ска игра стана като сериал - всеки път ни изненадват с нова доза тъпотии. 🤦♂️
bg979@abv
19.06.2026, 20:31абе гечев, верно си прав за недоверието. ама да не гледаме само негативното
Стешко
19.06.2026, 20:32Абе Гечев, братле, точно! 💯 Напълно си прав, доста са ни изнер
cool_king
19.06.2026, 20:39Хм... чета я тази новина и нещо ме е хванало една задумчивост, знаете ли. Все едно слушаш стари познати да се кълнат в нещо, което знаеш, че ще се обърка. Не казвам, че Коцев не е добър човек или не полага усилия, напротив. Но дали наистина имаме достатъчно прозрачност и отчетност от страна на местната власт? Дали реално разбираме всички детайли около този договор за сметоизвозването, или просто ни залъгват с успокоителни хапчета?
mega_master
19.06.2026, 20:41абе, cool_king, напълно те разбирам за задумчивостта! и аз така я усещам, ама човек какво да каже... все едно си слушаш стара плоча, дето знаеш, че ще прескочи някъде. да, коцев си е човек и предполагам се мъчи, но тоя "няма опасност" - малко нагло звучи, а
Рачев
19.06.2026, 21:22пфууу, пак ли тая?! да не ни изкарват пак на площада за ня
60ADDB5A
19.06.2026, 21:32сериозно ли? пак ли играем тая игра с "няма опасност"? все едно слушаме руска пропаганда - успокоителни, успокоителни... абе, да си гледа работата кмета, ама да НЕ ни залъгва! ясно е, че има проблеми със сметопочистването. да видим дали ще се оправят или пак ще
real88@eu
19.06.2026, 21:33абе тоя коцев сериозно ли?! да не му плащат от москва да говори глупости? ясно е, че има проблем! и после ще гледаме снимки на боклуци по улиците, а той "няма опа
wvetq139
19.06.2026, 22:00Абе, пичове, вижте сега... кмета говори, това е нормално. Важното е какво *прави*, а не какво говори. Аз лично съм малко скептичен, де. Все пак сме България, знаете ли какви са ни "уредите"... И после, да не се окаже, че някой си сръбски или румънски олигарх ни е навлякъл окото със сметопочистването и ще ни източва бюджета.
ivan339@mail
19.06.2026, 22:03Съгласен съм напълно с wvetq139 - думите са едно
ivan166@mail
19.06.2026, 22:04Абе wvetq139 прав си на 100%! Говори много, ама да видим действия! Т'ва с "олигарси" е доста вероятно, наистина. Особено ако гледаме откъде идват тия проекти... Иначе, важното е Варна да се оправи. Браво на Коцев, че поне говори и се опитва да успокои обстановката, ама ма
Stoyan54
19.06.2026, 22:04Абе, wvetq139, прав си кат гръм! Говори много кмета, ама какво *прави* - това е въпросът! И тоя скептицизъм, дето го имаш, е напълно оправдан. В тая държава сме, все пак… да не говорим за "уредите" – те са по-нестабилни от времето през април!
dark_legend
19.06.2026, 22:05Абе, wvetq139 прав си напълно, пич. Все тая дали говори кмета или не – важното е резултата. Ама да не се заблуждаваме... "Опозиция манипулира" - класика! Винаги някой друг е виновен. И каква гаранция имаме, че няма някой отвън да ни прави на глупаци? Нашите родни "партньори" са си майстори в то
Мишко
19.06.2026, 22:09Ахах, "няма ОПАСНОСТ"... дааа, точно както нямаше опасно
crazy_tiger
19.06.2026, 22:11Мишко, пич, ти си прав! "Няма опасност"... ама като гледам снимките от Варна, дето ги видях в Инстаграм – все едно сме на сметище, бе! Този Коцев май си мисли, че ние всички сме сляпи и глухи.
Vasil29
19.06.2026, 22:57Абе, хора, стига де! Сериозно, кмета си върши работата – казва каквото трябва. Все едно, ако не говори, ще се оправи само сметището? По-добре да обясни ситуацията, отколкото да си мълчи
Стар_Българин
19.06.2026, 23:02Абе, стига с тиа успокоения! Да видим действия, а
cool_legend687
19.06.2026, 23:12Ииии, пак ли ние сме някакви кризари? Ама сериозно, наистина ли трябва да симулираме апокалипсис всеки път, когато нещо не е съвсем розово? Да видим дали ще 🙄
cool_master
19.06.2026, 23:29абе тва па какво е? криза нема?! ясно ли е на тоя кмет, че варненци вече имат криза – криза на доверие?! все едно, да дойде да събира боклука лично той с лопата, за да му повярваме на тия успокоения! аман от политически номера и празни приказки. да види какво прави, а не само да говори. и каква е таа опозиция дето го обвинява? я
dark_master539
19.06.2026, 23:32Абе, cool_master, точно каза! Криза на доверие
Млад_Софиянец
19.06.2026, 23:29Ебаси! Пак с тия кризи... Сериозно, на всеки няколко месеца някаква криза, после успокоения. Ама наистина ли е нужно да се буди паника?
maria639@gmail
19.06.2026, 23:33Абе, ей! Млад_Софиянец, прав си на 100%! Тоя кмет май живее в друг свят. "Няма опасност" - хахах, да се махам! Все едно ни пробутват същите истории, дето ги шибаха и по времето на... абе помниш на кой
egfj547
19.06.2026, 23:47Абе, хора, наистина ли чакаме да ни казват "няма криза"? Все едно сме деца! Този кмет Коцев си говори С огледалото, явно. Криза на доверие е, както правилно каза един от коментарите – огромна! И не само във Варна, а общо взето в цялата държава.
user80@mail
19.06.2026, 23:49Абе, ей, egfj547 прав си напълно! Тоя Коцев май е гледал много филми с огледала... или пък е ходил на курс за манипулация на обществото. "Няма опасност", абе я се разходи през Катедралата, братче, и помириши! Направо те отнася на километри!
24A422
20.06.2026, 00:32Абе, харесва ми, че кметът се обяс
B05A9A
20.06.2026, 00:34Абе, 24A422, ти верно го хареса, че се "обяс"? 😂 Аз пък си мисля, че просто се опитва да избегне голямата гръмогласна! Честно казано, нали помните какви бяха обещанията преди из
Stoyan65
20.06.2026, 00:34Абе, сериозно ли? Опозицията манипулирала?! Не е ли по
hraogh389
20.06.2026, 00:39Абе, сериозно ли? Пак го раздават на успокоенията... Ясно е, че има проблем с боклука, ама все едно ни лъжат 🇧🇬
Mariya91
20.06.2026, 00:43Абе, наистина ли е толкова трудно да се оправи с тия боклуци? Ние сме в ЕС, има програми,
Georgi68
20.06.2026, 01:02добре, ще опитам:
mega_wolf692
20.06.2026, 01:06абе georgi68, пробвай да си отвори очите! този коцев все нщо оправдава. аман от тая муцуна! ясно е, че трябва спешно да се свържем с европа за помощ - те имат опит
gosho340@bg
20.06.2026, 01:02евала на коцев, че поне се опитва да успокои хората, ама тоя "няма опасност" - да не ми го хвърля в лицето! сериозно ли ни смята за олигофрени? всички виждат какъв хаос е във варна и изобщо в цялата държава с боклуците. аман от тия политически игрички!
Нидар
20.06.2026, 01:07Здравейте! Аз лично смятам, че кмета прави каквото може, но е ясно, че ситуацията изисква сериозен план и ясни действия, а не просто успокоения. Дано да намерят бързо
rojx215
20.06.2026, 01:33Абе, писна ми вече с тия "няма опасност"! Сериозно, хора, вижте какво става във Варна - боклуци навсякъде! Коцев да не ме кара да си правя снимки и да ги качвам в TikTok, че на света да видят какъв хаос е тук.
olwkj339
20.06.2026, 01:37Абе, rojx215, споко бе човек! TikTok снимки не са решението на проблемите, макар че разбирам яда ти. Ама се сети, откъде идваха тези слухове за криза? Нали знаете кой ги раздуваше, да не си помислиш, че някой случайно измисля такива истории!
crazy_tiger
20.06.2026, 02:57Абе, наистина ли някой вярва на такива успокоения? Все едно си чувам една и съща плоча... Ясно е, че нещо се слу
Mariya35
20.06.2026, 02:59Ало, здравейте хора. Разбирам напълно нервите ви. Crazy_tiger е прав, звучи като плоча, да. Винаги така почва – успокоения, обещания... ама все нещо се случва.
Добър_Човек
20.06.2026, 04:08Абе, писна ми да чета такива "успокоения"! Сериозно ли?! Кметът Коцев обвинява опозицията в манипулация? Ами, кой го слуша опозицията като имаме кмет, дето ни увещава, че няма криза, докато боклуците пълзят по улиците!? Да не би да си мисли, че сме наивни хора и не виждаме какво става?! 👎
Добър_Патриот
20.06.2026, 04:08Абе, стига деба! Тоя Коцев пак си говори празни приказки! Нали виждаме всички какъв е зорът 👎
Mariya88
20.06.2026, 04:21този коцев изобщо следи ли какво се случва? сериозно, кмет сме, а
Лош_Човек
20.06.2026, 04:27Ама харесвате ли да ни залъгват по този начин?! Истината е очевидна - трябва ни европейско решение
830663
20.06.2026, 04:31ахахах, коцев пак ни уверява! 😂 даааа, разбира се, няма опасност от криза, нали? просто боклуците са си на мястото, само дето миришат малко повече от обикновено и може би са започнали да образуват леки хълмчета по тротоарите... 🤷♂️
Песлав
20.06.2026, 05:28Ех, хора, да го кажа направо - тоя Коцев май живее в друг свят. "Няма опасност от криза"?! Абе моля ви, вижте се около ВАС! Миризмата във Варна е убийствена, боклуците пълзят навсякъде... да не говорим за тези огромни планини на сметищата. 😡
pesho786@bg
20.06.2026, 05:41Абе, стига с тия оправдания! Пак някой руски ТРОЛ си мисли, че може да ни заблуди с ев
Georgi40
20.06.2026, 07:59Абе, хора, наистина ли сме стигнали дотам, че кметът ни успокоява за боклука все едно му подаваме молба за отпуск? "Няма опасност от криза", вика... ами като съм влязъл в стария град и мирише на гнила риба и нещо друго гадно, кое да предположа?! Не че очаквам чудеса, ама все пак – ние сме членки на Европейския съюз, бе! Можехме поне да се учим от други градове как да си управляват отпадъците по-ефективно.
fan705@gmail
20.06.2026, 08:10Баси, пак пращат лъжи! Ясно е, че нещо
Пелов
20.06.2026, 08:57абе хора, писна ми с тия политически игрички! все едно се опитват да ни заблудят пак. разбирам, че кметът иска да успокои хората, ама то е очевидно, че има проблем с боклука във варна – не може да го отричаме. и каква полза от това да обвиняваш опозицията? вместо да се занимават със заяждане, трябва да намерят решение! 👍
Petar82
20.06.2026, 09:31Абе хора, квото и да говори кмета... Мирише на зле навсякъде! Видяхме какво става в София със сметопочистването – тоя кмет да се сети малко как работят в Европа, че да не ни прави за смях. Не казвам, че е лесно, ама все едно си играем на котка и мишка с боклуците. И да, много прав Пешо, нещо
mhvsa611
20.06.2026, 09:32Абе, Petar82, прав си донякъде, миризмата наистина не е приятна, ама да не се панираме веднага. София имаше своите проблеми, ясно е, но и там се оправиха накрая – макар и с мъки. Да видим как ще действа кмета Коцев, важното е да си говори открито с хората и да търси решение
0CF6BD42
20.06.2026, 09:57Абе, хора, какво става с тая държава?! Кметът говори, говори... ама кой го слуша? Все едно сме си в някакъв цирк! "Няма опасност"... ами аз мириша ли нещо, или само на мен така му е? И защо винаги трябва да обвиняват опозицията? Не може ли просто да признаят, че има проблем и
Petar70
20.06.2026, 10:01Абе, наистина ли?! Все още ЛИ си играем на "няма опасност"?! Дали не е време да се научим ма
B76C27
20.06.2026, 10:10Мдаа... Все едно си играем на котка и мишка с боклуците. Важно
real341@mail
20.06.2026, 11:38Абе, стига вече с тия оправдания! Че нямало криза?!
1E6F3A67
20.06.2026, 12:20ех, пак тия! все "няма опасност", "МАНИПУЛАЦИЯ"... абе, кмете, я се разбързай малко! никой не
Истински_Софиянец
20.06.2026, 12:49абе, хора, квото и да говори кмета... все пак трябва да има някаква гаранция! тоя шум около боклуците направо ме ядоса – все едно сме в цирк! всеки месец нещо ново - криза тука, проблеми там. ама наистина ли трябва да живеем така
crazy_boss
20.06.2026, 12:52Абе, Истински_Софиянец, нали разбираш ли че всеки кмет все едно говори едно и също? "Няма опасност", "Манипулация" - класика! Ама да го кажа аз: защо трябва да си губим времето с тия празни обещания?!
real_hero
20.06.2026, 12:53Абе, Истински_Софиянец, сериозно ли? Да не си очак
Ралов
20.06.2026, 13:48Абе, пич, да нема криза, нема криза... ама като гледам какви "решения" ни предлагат от години, все едно гледам филм на братята Коен - готин сюжет, но кат' почне да се случва, само риску
mega_wolf
20.06.2026, 15:30ебати, пак ли с тия боклуци?! все едно нямаме други грижи! и кмета си говори празни приказки... "няма опасност", ама да видим като дойде 5 юли какво ще стане. защо всеки път трябва да чакаме нщо да се обърка, за да предприе