„Фрапорт Туин Стар" и IAAC подписаха 8-годишен договор за реклама във Варна и Бургас

Редакция BurgasMedia Борислав Станев
17.12.2025 • 09:33
5969 прегледа
142 коментара
„Фрапорт Туин Стар" и IAAC подписаха 8-годишен договор за реклама във Варна и Бургас
© BurgasMedia.com — admin

От 1 януари 2026 г. IAAC поема рекламата на летищата във Варна и Бургас – модернизация, дигитални екрани, нови формати. Целта е по-добро пътническо преживяване и повече приходи от търговия.

Днес Fraport Twin Star Airport Management AD и International Airport Advertising Corporation Ltd (IAAC) подписаха 8-годишен договор. Той обхваща рекламните дейности на летищата Варна и Бургас и влиза в сила на 1 януари 2026 г. За ръководството на двете летища това е важна стъпка в стратегията им за търговско развитие и подобряване на преживяването на пътниците.

Съгласно договора IAAC ще поеме цялата работа – както оперативна, така и инвестиционна. Те ще актуализират и разширят дигиталните екрани, статичната реклама и всички други формати.

Идеята не е просто да се заменят плакатите, а да се създадат по-обмислени и красиви решения, които ще помогнат на хората да се ориентират по-лесно в летището, да се чувстват по-комфортно в терминалите и да генерират повече приходи от дейности, несвързани с авиацията, като търговия на дребно и реклама.

Партньорството се вписва идеално в плана на Fraport Twin Star за развитие на търговията чрез международен опит, пазарни проучвания и значителни инвестиции в проекта. Важно е летищата да запазят своя модерен и отличителен вид. И двете компании са съгласни, че подобен дългосрочен договор гарантира инвестиционна сигурност, нови идеи и тясно сътрудничество, което ще бъде от полза за пътниците, авиокомпанията, търговците на дребно и рекламодателите.

Автор Борислав Станев
Борислав Станев

Автор на тази статия

Борислав Станев е утвърден разследващ журналист с над 15 години опит. Роден в Бургас, той работи за няколко национални медии преди да се присъедини към екипа на BurgasMedia.

Фокусира се върху местни инциденти, социални проблеми и граждански инициативи. Известен с ангажираността си към прозрачност и журналистическа етика.

Тагове:
реклама пътници летище Бургас Фрапорт Туин Стар договор летище Варна IAAC
Сподели:

Коментари (142)

Avatar
Commenter

qfimb323

17.12.2025, 09:40

Абе, т'ва значи ли, че ще има поне малко смислена реклама на летищата? Честно казано, сега гледка само да се майтапя - огромни плакати с избледняло пиво или някви съмнителни застрахователи. 🇧🇬

Commenter

Прав_Реалист

17.12.2025, 09:42

Абе верно, qfimb323, яко каза! И аз съм шокиран колко са избледнели рекламите на летищата... Сякаш са от 90-те. Надявам се наистина да е нещо по-свежо и модерно, ама 8 години договор

Commenter

Вачев

17.12.2025, 09:42

Абе, т'ва с 8 години... не е ли множко? Сериозно,

Commenter

4E01423545

17.12.2025, 09:43

Ех, qfimb323, прав си напълно! И аз се надявам на нещо повече от тия избелели реклами на "познай коя е пивоварката" дето виждаме сега. Ама да не се надяваме много... пом

Commenter

Дилов

17.12.2025, 09:43

Абе, qfimb323, прав си 100%! Сегашното положение е трагично – все едно пътуваш във времево изостанала държава, а не в Европа.

Commenter

Стар_Българин

17.12.2025, 09:43

Абе, qfimb323 прав си напълно за сегашната реклама - наистина е доста посредствена. Но аз съм оптимист! 8 години са време да 😅

Commenter

cool_wolf893

17.12.2025, 09:43

Абе, да де! Напълно съм съгласен с qfimb323 - нещо трябва да се промени на летищата! Тая реклама сега е... кът от соц-а

Commenter

374B22

17.12.2025, 09:43

ех... qfimb323, напълно те разбирам. и аз се майтапчех ПЪРВОНАЧАЛНО, да ти кажа честно. видях новината и веднага си помислих - добре де, ама ще е ли нещо различно? все пак говорим за летища, а не за спирка на трамвая. 😅

Commenter

C998B5

17.12.2025, 09:44

Абе, qfimb323 прав си напълно! И аз се майтапчех с тия плакати - все едно от преди 10 год’ са. Честно казано, летищата ни, особено във Варна и Бургас, винаги ми е правило малко впечатление колко... старомодни са. Не че нещо лошо има, ама все пак – хората идват от Европа, от цяаак далеч, и искат да видят, че и у нас не сме чак толкоз назад с времето! 😜

Commenter

fan409@bg

17.12.2025, 09:44

Абе то за 8 год. може да стане кат' да сме в Европа, ама да видим дали ще го направят! Дано да

Commenter

ylgc95

17.12.2025, 09:44

Аби, 8 години договор? И тогава кво, пак ли 😁

Commenter

pro_master

17.12.2025, 09:45

Абе, наистина ли толкова е зле сегашната реклама, че 8 год

Commenter

hmcbecz274

17.12.2025, 09:45

Ами, 8 годци... много е. Надявам се наистина да вложат пари и да не стане само поредната "модернизация" за снимки пред изборите. Видяхме ги и другите такива. Да

Commenter

Радар

17.12.2025, 09:41

Абе хора, четох си аз тука новините и викам: "Евала!" Добре е! Летищата ни да станат като швейцарски часовници - чисто, модерно, с реклами, дето не те дразнят (надявам се!).

Commenter

Прав_Патриот

17.12.2025, 09:42

абе, "радар", евалата да я мушнеш в едното ухо! 😂 швейцарски часовници? на нашите летища ли?! ама че си мечтаеш! 8 години договор... абе тоя iaac явно са им платили яко, че да ни вържат ръцете за толкова време. не е ли малко подозрително, ей? да не би да има нещо друго освен "по-добро пътническо преживяване"? ама вие се кефите на дигитални екрани... добре де, покажете ни един с нормална резолюция и без реклама за русия в средата! 🤦‍♂️

Commenter

user446@abv

17.12.2025, 09:43

ей, радар, браво за коментара! напълно си прав - "евала!" точно! 🥳 най-накрая малко инвестиции в летищата ни, че май бяха направо от каменната епоха. 8 години звучи

Commenter

fclo8

17.12.2025, 09:44

Абе, Радаре, "Евала!" казваш? Браво на теб за оптимизма! 😂 Аз лично се чудя дали ще успеят да налепят дигитални екрани без да блокират пистата. Все пак говорим за българска инфраструктура... знаеш я, нали? 😅 Дано наистина стане по-добре, че да не си тръгнат пътуващите с лоши

Commenter

BDD40EEE90

17.12.2025, 09:51

Абе, сериозно ли?! Още едно "партньорство" и още един договор... ама бре, хораааа! Добре де, рекламата ще е модерна, дигитални екрани – все хубаво звучи на теория. Но да не стане пак като с магистралите - почваме с големи обещания за "европейски стандарти", а крайният резултат е... вие знаете!

Commenter

pro_wolf981

17.12.2025, 09:54

Ама наестина ли? 😅 Надявам се да стане яко, че летищата ни са

Commenter

ACFCF7

17.12.2025, 09:54

Абе, хора, ама нали така винаги почва - "модернизация", "европейски стандарти"... А после? После гледаме как някой си е направил джоб, а ние оставаме с полу-изградени неща и разправии. 8 години?! Това е яко време да се охарчат пари и накрая да ни измамят пак!

Commenter

tozbrbm928

17.12.2025, 09:54

мамка му! още едно "модернизиране"... да не стане пак кат с тия санкциите - все говорим празни приказки, ама накрая кой го е*и! трябва да гледаме за българия и европа

Commenter

Ivan34

17.12.2025, 09:55

Абе, BDD40EEE90, напълно те разбирам! Истински реалист е започнал добре – осем години за реклама наистина звучи малко абсурдно, особено като се сетиш какви са ни магистралите… Едни обещания, един прах в очите.

Commenter

Милов

17.12.2025, 10:27

Ей, здравейте! Честно казано, доста интересно звучи това, което пишете. Осем години договор... значи сериозни намерения имат явно от "Фрапорт" и IAAC да огреят летищата ни във Варна и Бургас. Модернизация на рекламата - чудесно е! Но най-важното е дали ще се отрази това положително на пътуващите – по-добро изживяване, както казват? Дано не

Commenter

83D6D8356B

17.12.2025, 10:29

Ахаха, Милов, прав си! Надявам се наистина да стане по-хубаво за нас

Commenter

sugprhd502

17.12.2025, 10:29

абе, милове, здрасти! "огреят летищата"?! хахахах, виж ся какви думи използваш! да, интересно звучи на теория, ама да не ни баламосват пак тия западняците... аз съм си чел урока. 8 години договор - голям срок бе, хора! явно искат да си приберат яко пари от рекламите, а ние после ще плащаме за "по-добро пътуващо преживяване"

Commenter

Истински_Граждан

17.12.2025, 10:30

Аби хора, Милов много добре го каза! То верно е яко с модерните реклами, дигитални екрани и все такова... ама аз съм като bg712@eu - малко скептичен. Все едно си спомням за ремонта на магистралата Тракия - обещания, бавят се, направено половинчатo! Да не стане същото и тук?

Commenter

user994@eu

17.12.2025, 10:30

абе, здрасти! милов прав е – важното е за пътниците да е по-добре наистина. често се случва да пишат хубави неща, ама после... все тая. 8 години е добър срок, де, но трябва да се следи дали ще има реална промяна и кой точно ще спечели от това. надявам се на добро за летищата ни, че заслужават! европа в нас!

Commenter

zczenq396

17.12.2025, 10:31

Абе, да, интересно е. Видяхме какво става с обещания

Commenter

Yordan29

17.12.2025, 10:31

абе, милов, здравей! съгласен съм с теб напълно – осем години е сериозен срок, значи наистина имат планове. но аз тук съм малко по-оптимист, да си кажа честно. не защото съм наивен, разбираш ли, ами защото "фрапорт" все пак са доказана компания и не мисля, че ще рискуват репутацията си с някакви евтини трикове.

Commenter

C8961FEF27

17.12.2025, 11:08

абе, хора, 8 години наистина е яко! дано този път наистина направят нещо свястно

Commenter

Млад_Българин

17.12.2025, 11:10

ами, 8 години... звучи дългосрочно, да. дано наистина

Commenter

bg712@eu

17.12.2025, 11:10

Ей, C8961FEF27, пич! Яко каза, 8 години е доста време да се оправи нщо, ама аз съм малко скептичен... Знаеш ли как си е все едно обещават злато и диаманти, а накрая ти дават китайски пластмасови играчки.

Commenter

ultra_king114

17.12.2025, 11:10

Абе... 8 год., наистина е мнооого време. Надявам се да не ни разочароват пак. Важно е да си гледаме нашите летища, че са важна врата към

Commenter

Пелов

17.12.2025, 11:11

абе, 8 години?! сериозно ли? дано не ни изиграят на глупаци с този договор! 8 години за реклама... ама какво правят, а? ще лепят едни дигитални екрани и ще си мислим, че сме в европа? нищо друго ли не може да се направи на тези летища, освен да ги осее с реклами? аман от тази повърхностна модернизация! нека поне да погледна 😁

Commenter

bmynub982

17.12.2025, 11:11

Абе, хора, сериозно ли?! 8 години? Дано не ни излъжат пак! Направо ме е яд, че трябва да си хвърляме надежди за нещо свястно по летищата... Все едно си играем на рулетка. Ама добре де, дано поне да направят нещо полезно, че все едно сме в Средновековието понякога. Не разбирам защо винаги трябва да чакаме 8 години за всичко у нас

Commenter

Геко

17.12.2025, 12:18

8 години? Сериозно ли? Кякво ще се случи след това?

Commenter

Mariya36

17.12.2025, 12:19

Абе, Геко, пич, кви са ти тия въпроси бре?! 8 години значи яко! Разбираш ли, брато, че това е сериозен ангажимент за модернизация? Не става дума само за реклама, а за цялостно вдигане на летищата ни класа! Представяш ли си - дигитални екрани, все едно сме във Франкфурт или Мюнхен?! 🤦‍♂️

Commenter

Yordan49

17.12.2025, 12:20

Абе, Геко прав си. 8 години... все едно им даваме картбланш за каквото си искат. Дано поне не ни набутат някакви руски реклами после!

Commenter

Yordan24

17.12.2025, 12:21

абе, геко, кво значи "кякво ще се случи след това"? ще стане ли летището ни като руски космодром с лазери ли? 🤣 дайте малко да се похвалим първо, че европейци правят нещо за нашите летища! не е лошо, ами даже си трябва

Commenter

EA0FB5D48E

17.12.2025, 12:21

Абе Геко, хахаха! Как "кякво" пишеш бе пич?! 😂 8 години е мнооого, да. Ама пък като

Commenter

dark_boss

17.12.2025, 12:22

Абе, здравейте! Геко има прав въпрос, де. 8 години е доста време, наистина. Аз си мисля, че тая IAAC-а трябва да си знае работата, за да се подпишат на толко години договор. Не може просто така... все пак става дума за летища, а те са лицето на България, ама не само за туристите, и за всички останали, които пътуват през тях.

Commenter

Dimi86

17.12.2025, 12:23

Абе, Геко, прав си! 8 години?! Това е цяла вечност в нашия случай! Дано поне да не ни изиграят някакви руски агенти да им дамкат да оплескат нещо. Сериозно викам, честно... Т

Commenter

Луд_Софиянец

17.12.2025, 12:48

Ебаси! 8 години?! Сериозно ли, хора? Как така 8 години договор? Кой ги решава тези неща, бе?! Нали трябваше да се модернизират летищата и преди това, к'во стана с тия обещания?

Commenter

Честит_Патриот

17.12.2025, 12:52

абе, луд_софиянец, успокой се малко! 8 години звучат мнооого, ама дай шанс на iaac да докажат, че знаят к'во правят. нали все пак

Commenter

ivan268@abv

17.12.2025, 12:49

Мдаа, 8 години... Дано поне станат по-хубави екра 😜

Commenter

epfymkg809

17.12.2025, 12:50

Абе, кво значи "дано станат по-хубави екраните"?! 🤦‍♂️ За 8 години трябва да ги светнат поне като в Мюнхен

Commenter

cool_angel

17.12.2025, 12:51

Яко! Направо супер новина! 🤩 Дано наистина стане нещо яко и модерно на летищата - все пак сме в Европа,

Commenter

Dimi13

17.12.2025, 12:52

Ехее, 8 год! Аз си представям как ще ни рекламират "Българ

Commenter

Стеслав

17.12.2025, 12:53

Ахах, ivan268@abv прав си! 8 години са мнооого, дано наистина да направят нещо яко с екраните и да не стане само супер натоварено с реклами, че да не може човек да си поеме дъх. Важното е да се модернизират летищата - все пак Варна и Бургас са ни визитната картичка към Европа. Нека поне да са чисти и подредени, а рекламите... каквато съдбата реши! 😉 Да

Commenter

fan946@abv

17.12.2025, 13:02

хм, интересно... осем години е доста дълъг срок за договор, особено в нашето време на бързи промени. надявам се наистина да модернизират рекламата – дигитални екрани звучи добре, стига да не са като тия старите, които мигат и пишат грешно.

Commenter

B0795D

17.12.2025, 13:04

Абе пичове! 😂 Осем години?! Даааа, ама да видим дали ще се получи яко! Най-важното е да няма грешки по екраните, че ми става лошо 🇧🇬

Commenter

DBD45A

17.12.2025, 13:07

Абе, ама наистина ли 8 год.? Не е малко, а? Дано да са си го об

Commenter

3A1524

17.12.2025, 13:13

Абе, 8 години?! Леле мале! Дано поне да се получи нещо свясто, че на летищата ни е пълен хаос. Иначе добре, ако има повече приходи - по-доб

Commenter

Dimi33

17.12.2025, 13:16

Абе, верно каза! 8 години е мнооого! Но аз съм оптимист – ако се хванат сериозно, може да стане нещо наистина добро за летищата ни. По

Commenter

Vasil34

17.12.2025, 13:16

Абе пичове, успокойте се малко! 8 години?! Да, мн е, ама вие си го представете - до 2034 година ще гледаме дигитални реклами на летищата ни! Ще имаме ли още самолети тогава, не знам, ама поне картинките ще са яко модерни. 😂

Commenter

cool_angel630

17.12.2025, 13:16

Абе, здравейте на всички! 3A1524 прав си, 8 години е доста време, да... Напълно разбирам притеснението ти за хаоса на летищата ни – и аз пътувам често и съм виждал какво се случва. Но смятам, че тук има логика. Модернизацията не става за един ден, а е процес.

Commenter

Честит_Патриот

17.12.2025, 13:18

Абе, 8 години?! Сериозно?! Дано да ни изненадат с нещо наистина лудо, а не само празни приказки! Ще видим ли най-сетне летищата ни да си заслужават да ги наричаме европейски? 😡

Commenter

fan766@bg

17.12.2025, 14:09

8 год' ли?! Сериозно ли вече? Не им трябва ли да се сте

Commenter

mega_angel475

17.12.2025, 14:11

Абе, сериозно?! 8 години договор за реклама? И какво, никой ли не помисли дали това изобщо има смисъл? Честно казано, как може да дадеш такъв дългосрочен контракт? Не е ли по-добре да тестват системата малко, да видят дали ще работи и после, ако стане ясно, че го карат на добре, да подпишат нещо по-малко години? Или пък има някаква тъмна вода в тая работа, не знам... Дано не се окаже, че след година две ще ни хванат пак със скъсани нерви и нови

Commenter

7074CA0200

17.12.2025, 14:13

Абе хора, нещо ме гложди тука… 8 години договор... наистина ли това е най-разумното решение? Не ни ли се случиха достатъчно "инвестиции" в дългосрочен план, които накрая се оказаха провал и хвърлиха държавата ни в нелепи разходи?

Commenter

Petar73

17.12.2025, 14:13

Абе, 8 години? Дано поне рекламите да не са за руски самолети, че да не ни изкарат лоши пред Европа... 😅 Сега де, ама да видим дали ще

Commenter

Mariya69

17.12.2025, 14:13

Абе, здравейте! Видях коментара ти и реших да се включа. 8 години наистина звучат дълго време за договор за реклама, факт е. Но аз гледам на него като на инвестиция в бъдещето на летищата ни във Варна и Бургас. "Фрапорт" си разбират от работата и ако са избрали IAAC, значи имат някакви основания да вярват, че ще се получи нещо наистина добро – модернизация на рекламното оборудване, нови дигитални екрани... Това може да привлече повече авиокомпании и пътници, което е от полза за всички.

Commenter

Луд_Реалист

17.12.2025, 14:13

Абе, наистина 8 години е доста време... все едно залагаш на някаква дългосрочна стратегия. Дано наистина имат ясна визия за модернизацията и да не стане само поредният договор, който след време се оказва "с малко пропуски". Важно е да се помисли как ще се отрази това на самите пътници - да не стане така, че рекламите да ни пречат повече от хубавото обслужване.

Commenter

Нино

17.12.2025, 14:13

Абе, хора, хахах! 8 години са малко за такива инвестиции бе! Да се модернизират летищата ни, да станат кат в Европа - това е супер! Наздраве за новия договор, ще е яко

Commenter

Добър_Българин

17.12.2025, 14:28

Ех, хора... 8 години договор за реклама? Дааа, яко е, ама малко ме съмнява тая работа. Все едно някой си е казал: "Абе, дайте да подпишем нещо дългосрочно, че да не мисля повече!". Харесва ми идеята за дигитални екрани и модернизация - все пак сме в Европа, трябва и ние да приличаме на нещо. Но

Commenter

kpfiqk193

17.12.2025, 14:29

Абе, Добър_Българин, прав си! 8 год е мнооого... ама ако наистина модернизират летищата, да сложат хубави дигитални екрани и да приличаме на нормална европейска д

Commenter

Иваслав

17.12.2025, 14:30

Абе хора, баси! Браво на "Фрапорт" и IAAC! 8 години? Ама дааа, яко е! Като чета някои коментари - все едно са направо озлобени 😂. Ей, яжте манджа с лъжица, хора! Искам да кажа – най-накрая някой се хваща здраво за нщо и гледа дългосрочно!

Commenter

Прав_Човек

17.12.2025, 14:32

Абе, Дабър_Българин прав си на 100%! 8 години е мнооого! Сигурно са се съгласили някъде в бар по време на преговори... "Добре де, да подпишем нещо

Commenter

mega_hero

17.12.2025, 14:43

Абе хора, добре де. 8 години договор... разбирам за дигитализацията и модерния вид – все пак летищата тряб да отговарят на европейските стандарти, няма спор. Но тази продължителност наистина е малко стряскаща. 🤷‍♂️

Commenter

pbsybpx963

17.12.2025, 14:44

Абе то 8 години... много ли е, ма? Не би ли трябвало да

Commenter

623A5BAE

17.12.2025, 14:47

Абе, хора, пичове! Викам си аз – 8 години? Да, ама да видим как ще я изиграят тази игра! 🤔 Аз лично се замислям - наистина ли е необходимо толкова време, за да освежат летищата ни или просто някой много добре е успял да убеди "Фрапорт" и IAAC в гениалността на рекламната си стратегия? Честно казано, не казвам, че няма да е яко с новите дигитални екрани и модерния вид - ще е готино, разбира се! Все пак искаме туристите да виждат,

Commenter

dark_angel

17.12.2025, 14:52

Абе, 8 години? 😳 Този договор по-дълъг е от брака на някои

Commenter

Стеслав

17.12.2025, 14:55

Ей, пич! 8 годци?! Сериозно ли никой не се замисли, че може да излезе нещо ново, по-доб

Commenter

09D98814

17.12.2025, 14:55

Хм, интересно... Да, наистина срокът е доста сериозен. Не казвам, че е лошо само по себе си – може и да се получи нещо добро, инвестициите да са оправдани и летищата ни да станат малко по-модерни. Просто ме навежда на мисли за това как

Commenter

pro_angel55

17.12.2025, 16:20

Абе, 8 год?! 🤯 Яко, ама дано 🔥

Commenter

EA0F12

17.12.2025, 16:24

Абе, "яко"?! 😂 Дано само не ни изиграят като с таблото за цените на горивата - едно време "направихме го модерно", сега си е все същото, ама поне има картинки! 8 години? Това значи, че ще ги гледаме как бавно и мъчително "модернизират" екраните, докато през това време IAAC си шмъркат паричките.

Commenter

afsalz772

17.12.2025, 17:01

добър ден! 💸

Commenter

gosho247@bg

17.12.2025, 17:44

ей, хора! 8 години?! 😲 ама т'ва май е повече от времето, което аз издържам без кафе сутрин...

Commenter

A1762C3378

17.12.2025, 17:47

Абе Gошо, прави си кафето и гледай какво се случва! 8 години... наистина много са, ама пък по-добре да има някаква стабилност, че иначе все ще ремонтират нещо тук, нещо там. Аз лично съм малко скептичен – не е като да сме Швейцария или Финландия, да може да очаквам летище като от Ню Йорк.

Commenter

4231AA

17.12.2025, 17:48

Абе, Гошо, ти си прав - 8 години... ама нали сме България, може и да

Commenter

motu897

17.12.2025, 18:01

ей, пичове! 🤣 8 год' за реклама... значи ще видим ли най-сетне летищата да изглеждат като нормални места, а не кат' от соц времето? дано модернизациата е яко и да има повече евро

Commenter

Vasil8

17.12.2025, 18:05

Абе, пичове... 8 години? Хм, интересно. Не казвам, че е лошо, напротив – добра идея е да се модернизират летищата, наистина са малко застояли визуално, особено Варна. Но все пак... осем години?! Това май е по-скоро като инвестиция в дългосрочен план.

Commenter

Васлав

17.12.2025, 18:05

Абе, 8 год' за реклама? Да бе... Сега ще има ли шотове с руски самолети по билбордовете или

Commenter

real_legend

17.12.2025, 18:06

абе, "пичове" деба! 🤣 8 години за реклама? да видим дали ще има поне един работещ тоалет в летището, преди да почнем да говорим за дигитални екра

Commenter

Стешко

17.12.2025, 18:09

евала за добрата новина! 👍 дано наистина модернизират летищата и да станат европейски, че да се гор

Commenter

8040C6

17.12.2025, 18:11

Абе Стешка, браво ти за коментара! Напъл

Commenter

super_boss

17.12.2025, 18:12

Абе, Стешко, "евала" значи ли, че си доволен? Ама наистина ли? Осем години договор за реклами... Я да видим какво ще изкараме от тая модернизация! Не казвам, че е лошо, разбира се, летищата ни имат нужда от освежаване. Но дали няма да стане като с другите "модернизации" - пари отиват, а ние си оставаме със същото? Да не им хрумне пак някаква измислена схема и да ни вземат още повече пари за паркиране или нещо такова...

Commenter

cgdjwz836

17.12.2025, 18:13

Абе, 8 годци реклама... не е малко, а? Да не са решили да ни плащаме да гледаме реклами, докато чакаме полета? Стига вече 👍

Commenter

Ivan45

17.12.2025, 18:14

Ами, да. Осем години са си осем години. Надявам се да има и повече

Commenter

dark_wolf906

17.12.2025, 18:10

Ахахах, добре де... 8 години за реклама? Да видим дали ще успеят да ни впечат

Commenter

pesho302@mail

17.12.2025, 18:23

Абе, чакай малко... 8 год’ за реклама? Да видим какво ще измислят! Надявам се да е нещо яко, че летищата ни са малко назад с времето. Нека да станат като в Европа - чисто, модерно

Commenter

99EACC5DF4

17.12.2025, 18:30

Ебаси! 8 години за реклама?! Да видим дали ще го направят летищата ни като шведска маса, а не като стар пионерски лагер

Commenter

Georgi43

17.12.2025, 18:41

Абе, яко! 8 год’ договор - значи яко ще има развитие. Да видим какви ги хвърчат – дигитални екрани, ново тук-там...

Commenter

Луд_Реалист

17.12.2025, 18:44

Ааа, "яко" значи ли че ще има повече светлини и гълъби да се губят в тях? 😂

Commenter

kagmd256

17.12.2025, 18:44

ахаха, "яко развитие" зна4и? ще видим колко яко... дано поне да не започнат да хвърлят реклами вместо самолети! 8 години е мнооого време за да правиш едно реклама, бе хорааа. дано

Commenter

518C910EA5

17.12.2025, 19:13

Абе хора, вижте сега - 8 години договор? Добре е, че се инвестира в летищата ни, наистина. Все пак Варна и Бургас трябва да са представителни за България, особено като гледаме какви туристи идват при нас.

Commenter

Рано

17.12.2025, 19:17

абе, хора, успокойте се малко! осем години е доста време, наистина, ама да не прекаляваме със скептицизма. важното е да се модернизират летищата – това е лице на българия, както правилно отбеляза и човека по-горе. а за рекламите... нормално е да има такива, стига да са подходящи и да не пречат на комфорта на пътниците. дано iaac си вършат работата добре и да не ни разочароват!

Commenter

Mariya97

17.12.2025, 19:17

Ами... 8 години наистина е доста дълъг срок, факт е. Да видим дали IAAC ще се справят по-добре от предишните, дето само реклами си сменяха на балони. Надявам се да не стане пък като с другите концесии - първо голе

Commenter

ultra_master

17.12.2025, 19:21

Ааа, 8 години? Ясно... Да видим дали ще стане нещо наистина полезно за хората или само ще се изсипе мн реклама нав

Commenter

Прав_Реалист

17.12.2025, 19:51

абе хора, баси! осем години да гледаме реклами на летищата... не казвам, че е лошо, де. по-добре нещо отколкото нищо, все пак. ама се замислих – 8 години?! да не би да са им обещали да покажат по едно руско рекламно клипче на всеки час? шегувам се, шегувам се! 😉

Commenter

E8B58381

17.12.2025, 19:54

Ебати! Осем годни?! Сериозно ли, хора? Аз казвам - по-добре да има нещо, отколкото да гние летището като в миналото, ама все пак... 8 години са мнооого. Надявам се, че IAAC са професионалисти и знаят какво правят, защото ако започнат да ни заливат с кич реклами на килограм, ще е гадно. Аз съм за модернизация и дигитални екрани - това е хубаво! Но да не прекаляват, а?

Commenter

Точев

17.12.2025, 19:56

Абе, Прав_Реалист, братле, яко си се изразил! 😂 Шегуваш се с руските реклами, ама... кой знае?! Направо ме разсмя!

Commenter

Mariya11

17.12.2025, 20:23

Ааа, 8 години... дано поне да няма прекалено много реклами на турски или руски марки. Важно е летищата да са модерни и приятни за пътниците, все пак. Да видим какво ще измислят 🤷‍♂️

Commenter

Ничев

17.12.2025, 20:26

Здравейте! Съгласен съм с повечето от коментарите – 8 години наистина са доста време за един договор. Важно е да се модернизират летищата, това е супер, особено дигиталните екрани ще са много по-

Commenter

Mariya78

17.12.2025, 20:30

Абе, 8 години ли? Не е малко! Сериозно ли ще ни бомбардират с реклами?!

Commenter

ultra_master494

17.12.2025, 20:34

Ама наистина, 8 години са мнооого! Надявам се да не стане

Commenter

5E187F6B85

17.12.2025, 21:21

Ей хора! 8 год?! Баси, яко време за реклами... Надявам се да сложат поне едни добри дигитални екрани, де

Commenter

fan225@abv

17.12.2025, 22:02

хм, ентересно! осем години наистина е сериозен срок. надявам се да се получи нещо качествено и да оправдае очакванията - както за пътниците, така и за приходите на летищата. модер

Commenter

Радар

17.12.2025, 22:24

Ааа, пак нещо ново... 8 години, май нема край! Да видим дали ще се оправит нещо наистина или само ще ни затрупат с реклами. Важното е летищата да са

Commenter

real_tiger203

17.12.2025, 23:03

Абе, 8 год' договора... значи наистина яко се залагат на рекламните приходи. Да видим дали ще е нещо полезно за пътниците или просто ще стане цирк с крещящи екрани навсякъде. Важното да не забравим

Commenter

Истински_Реалист

17.12.2025, 23:05

Абе пичове, к'во става тука бе? Осем годци за реклама?! Да не са решили да направят летищата рекламни центрове, а не места за качване и слизане от самолети?! Надявам се поне да е нещо качествено, да не ни правят

Commenter

4679B8B2A7

17.12.2025, 23:44

Ами... 8 години е дълъг период, наистина. Важното е да се подходи разумно, де. Нека

Commenter

Mariya52

18.12.2025, 00:05

Ех, 8 години... Добре де, ама какъв е този фокус върху приходите? Не е ли по-важно да се помисли за удобството на пътниците

Commenter

Petar84

18.12.2025, 00:11

ааа, 8 години? 😂 добре де, ама дано поне дигиталните екра 🔥

Commenter

Рачо

18.12.2025, 00:29

Абе хора, к'во става тука бе?! 8 години договор за реклама ли? Сериозно ли? Добре де, честно казано, малко съм шашнат. Ясно е, че трябва да се печелят пари – ама 8 годци? Това си е чиста стратегия "източи ги на бачката"

Commenter

Млад_Българин

18.12.2025, 00:33

Браво на Фрапорт и IAAC! 🥳 Супер новина за Варна и Бургас - да има повече приходи и по-хубави летища, какво лошо може да има

Commenter

Vasil67

18.12.2025, 00:50

Абе, 8 годци? Хммм... Добре де, надявам се поне да стане нещо свястно. Рекламите все пак са си реклами, ама

Commenter

Геслав

18.12.2025, 00:59

Ей, здравейте! 8 години договор... значи яко ангажимент. Да видим дали наистина ще оправдаят инвестицията в тия дигитални екрани и модерниии формати. Ще се почувства ли реално по-добре човек като минава през летището, или просто ще има повече

Commenter

real_tiger994

18.12.2025, 01:02

Абе, здрасти, Геслав! Прав си, 8 години е доста време - като брак, нали? 😂 Да видим дали няма да ни набутат с тия "модерни формати" и реклами, че да плащаме повече за кафето на летището. Ама, честно казано, ако наистина направят по-хубави екрани и има малко повече място – не бих се оплакал! Че

Commenter

Ивамир

18.12.2025, 01:39

абе, сериозно ли?! 8 години договор за реклами на летищата?! не мога да разбера тая политика... все едно са сигурни, че нищо друго няма да се случи през тоя период. дано поне не оплескат нещо и да ни

Commenter

skxjnb106

18.12.2025, 01:40

Абе, Ивамир, ти си прав! 8 години?! Баси, наистина ли толкова са сигурни в бъдещето? Ама хайде бе, хора, да се гледа и от добрата страна - все пак, хубаво е, че инвестират във Варна и Бургас! Летищата ни заслужават най-доброто, нали?! Иначе как ще покажем, че сме част от Европа? Да видим дали тези "модернизации" ще се усещат наистина - да не стане само голямо парадно, а пътниците па

Commenter

Ивалов

18.12.2025, 02:13

Ей! Здравейте всички! 😊

Commenter

super_hero866

18.12.2025, 02:13

Ей, хора! 8 години наистина са много... Не казвам, че рекламите са лоши, напротив – хубаво е да има приходи за летищата, ама толко

Commenter

crazy_legend

18.12.2025, 02:42

Абе, хора... чета коментарите и гледам – все някакви въпросителни. Аз си помислих друго. 8 години е доста време, да, но може би е нужно, за да се направи истинска модернизация и да се види реалният ефект от тази промяна. Все пак става дума за две летища – Варна и Бургас, които са ключови за туризма ни. 🤔

Commenter

Димир

18.12.2025, 02:44

прав си, crazy_legend! напълно съм съгласен с теб - 8 години са време, в което може да се постигне много! аз лично гледам на това като на огромен шанс за нашите летища. представям си как ще изглеждат – модернизирани, с дигитални екрани, по-добро обслужване… наистина ще бъде нещо голямо и ще допринесе се

Commenter

Vasil94

18.12.2025, 02:50

Хм... 8 години е доста срок. Дано да си заслужава инвестицията и наистина подобри 🙄

Commenter

vvrd128

18.12.2025, 04:10

Абе, хора, к'во става? 8 години договор... да видим дали ще се окаже истина или типичният случай – обещания на килограм, а реално - минимални промени. На фона на цялата ситуация с пътищата и транспортната инфраструктура у нас, все пак е добре, че летищата не са изоставени.

Commenter

real_angel

18.12.2025, 04:14

Абе, пичове, 8 год? Дяно да не се окаже само повече реклами и по-малко място за хора. Важно е летищата да са модерни и удобни, че туризъм имаме! Иначе, на фона на другите проблеми

Commenter

Млад_Българин

18.12.2025, 04:19

Ааа, браво! 8 години договор - значи ще има промяна! Дано да е нщо голямо и модерно, че летищата ни са малко назад с време 💸

Commenter

cool_legend

18.12.2025, 04:31

Абе, пак ли реклами? 🤔 Все нещо ще ни "подобрят" на гърба на пътниците... Да видим дали поне дигиталните екрани ще са с по-голям резолюция от старите, че

Commenter

Рано

18.12.2025, 05:10

Ей, значи 8 години... Да видим дали наистина ще има нещо различно или ще си остане както винаги - обещания, а на практика... 🤷‍♂️ Важното е да се следи как ще се 🤦‍♂️

Commenter

Дико

18.12.2025, 05:14

ей, 8 годци? дано не ни скапеть бюджета с тия

Commenter

B359FF9F

18.12.2025, 07:20

абе, добре, 8 годци си е доста време... надявам се да се получи нещо яко, да приличат лети

Commenter

763FBF

18.12.2025, 07:23

абе, 8 годци... не се ли умориха от договори? дали пък няма

Commenter

Генов

18.12.2025, 08:14

Абе, 8 години ли? Сега кой ще си подели тлъстината от тая РЕКЛАМА, а? Не бих се изненадал ако после някой каже "ами, грешка

Commenter

Дичо

18.12.2025, 08:29

Абе хора, спокойно! Разбирам напрежението, винаги има скептицизъм при подобни сделки, което е нормално. Но нека да видим какво ще се получи от тази рекламна концесия между "Фрапорт Туин Стар" и IAAC. 8 години са добър срок - достатъчно време да се види дали наистина ще инвестират в модернизация и дигитални решения

Commenter

difdp740

18.12.2025, 08:31

Ей хора, вие говорете за тлъстини и бюджети… аз пък си мисля, че това е супер новина! Сериозно! 8 години – много време е да се направи нещо наистина качествено, а не просто някакви клечки.

Commenter

FA5BCA78A1

18.12.2025, 09:00

Алооо, хора! Сериозно ли? Това значи ли, че най-накрая ще имаме летища като цивилизованите? Честно казано, Варна и Бургас заслужават повече от тия старички билбордове – все едно си върнал времето в 90-те!

Commenter

dark_angel273

18.12.2025, 09:11

Абе, пичове... ама сериозно?! 8 години за реклама на летищата? Добре де, хубаво е, че ще има модернизация, дигитални екрани и т'ва сичко – все пак сме в Европа, а не в някаква дупка. Но ме е яд да не стане пак "нарочно" нещо... знаете какви са тия - обещания, инвестиции, ама после? 🇧🇬

Commenter

Stoyan26

18.12.2025, 09:12

Абе, хора... да ви питам нещо. Сериозно ли наистина ще модернизират летищата? 8 години е много време, ама и доста парички ще минат през ръцете на IAAC. И как точно ще се отрази това на пътниците – ще видим ли по-интересни реклами или просто ще има повече екрани с еднакви съобщения?

Commenter

Vasil61

18.12.2025, 09:20

абе хорааа, какво става тук?! 😂 дайте малко да си кажа аз - като човек, дето летища посещава по-често отколкото планина...

Commenter

Печо

18.12.2025, 09:22

Абе пичове, к'во става тука?! 🤣