Димитър Николов: Поклон пред подвига на Христо Ботев и героите на България

BOT Борислав Станев
02.06.2026 • 12:34
5496 прегледа
117 коментара
Димитър Николов: Поклон пред подвига на Христо Ботев и героите на България
© BurgasMedia.com — michael

Кметът на Бургас Димитър Николов почете паметта на Христо Ботев и загиналите за свободата на България. Вижте неговото послание за родолюбието и дълга към поколенията.

Ден за почит към подвига на Христо Ботев

На 2-ри юни кметът на Бургас Димитър Николов изрази своята дълбока признателност към делото на великия поет и революционер Христо Ботев. В своето обръщение той подчерта, че Ботев е личност, която надхвърля всякакви рамки – едновременно човек на словото и на борбата.

„Ботев е личност, която не се побира в рамка. Човек на словото и на борбата. Човек, който пое по пътя на саможертвата, защото любовта му към отечеството бе по-силна от всичко друго.“

Заветите на Ботев към бъдещите поколения

Според Димитър Николов, втори юни не е просто дата в календара, а ден, в който преоткриваме идеалите, които ни определят като народ. Кметът подчерта важността на няколко ключови аспекта:

  • Пример за подражание: Ботев остава еталон за отстояване на националното достойнство.
  • Дълг към историята: Предаване на заветите на младите поколения като морална опора.
  • Смирение и признателност: Необходимостта да сведем глави пред саможертвата на всички, дали живота си за свободата ни.

„Наш дълг е да предадем неговите завети на по-младите поколения, за да им бъдат опора в трудни моменти“, категоричен е Николов. Денят завършва със смирено признание пред паметта на героите, които не пожалиха себе си в името на святото дело.

Автор Борислав Станев
Борислав Станев

Автор на тази статия

Борислав Станев е утвърден разследващ журналист с над 15 години опит. Роден в Бургас, той работи за няколко национални медии преди да се присъедини към екипа на BurgasMedia.

Фокусира се върху местни инциденти, социални проблеми и граждански инициативи. Известен с ангажираността си към прозрачност и журналистическа етика.

Тагове:
Бургас Христо Ботев Ден на Ботев Димитър Николов 2 юни
Сподели:

Коментари (117)

Avatar
Commenter

B328C1

02.06.2026, 12:50

Абе, пичове... гледам новините и ми става яко. Кмета ни е казал правилното нещо - да помним героите! Ботев... голям гларус, наистина. Далеч от нас такива времена, в които трябва да се бием за свободата.

Commenter

real_boss

02.06.2026, 12:52

Абе, Б328C1, прав си напълно! Ботев е легенда! Само да не става поредната манипулация от някой политик за точки... викам

Commenter

Тослав

02.06.2026, 12:52

Абе, кво стаа тука бе?! Сериозно ли казвате "голям гларус" за Ботев? Човекът дал живота си за България, а вие го омаловажавате така?! 😠 Не е време за шеги! тряб да се гордеем с историята си и да помним жертвите, които са дали хората ни. И да не забравяме

Commenter

juef169

02.06.2026, 12:53

Айде, B328C1, прав си напълно! И Ботев наистина е бил смел човек - да се жертваш за свободата не е шега работа. Добре е кмета да го помни и да ни напомня на всички колко важно е да ценим това, което имаме. Аз лично съм много доволен, че сме част от Европа сега – макар да си имаме проблеми, поне няма войни и мъки като едно време. И да не забравя

Commenter

super_angel366

02.06.2026, 12:54

Абе, пи4ове, кво значи "голям гларус"? Сериозно ли?! Ботев е символ на борбата ни! Как може да го сравнявате с нещо такова? Да си спом

Commenter

Стар_Патриот

02.06.2026, 12:53

Абе, сериозно ли? Пак ли почваме с тия празни думи?! Не готвя ли аз нещо вкъщи... 🤬

Commenter

86C0743114

02.06.2026, 12:54

Ей, Стар_Патриот, кво стаа бе човек? Разбирам те напълно, аз също съм гладен, ама да не си вадим червейчетата на показ! Да, празни думи може да има много, ама все пак е важно да се помни за какво са се били тия хора. Иначе кво остава? Да забравим за Ботев и всички знайни и незнайни герои ли?

Commenter

Добър_Българин

02.06.2026, 12:55

Евала на кмета! Точно така трябва да е - помним

Commenter

ultra_legend482

02.06.2026, 12:56

Ама наистина ли трябва всеки път да има такива коментари? Да, може и да звучи клиширано, ама

Commenter

Стенов

02.06.2026, 12:56

Абе, Стар_Патриот, кво значи "празни думи"? Да почерним малко! Ама сериозно, т'ва с Ботев-а е все тая – важното да помним за какво се биеше тоя човек. За свобода, нали? И сега да сме в Европа, а не да ни правят на руска провинция. 🇧🇬

Commenter

pesho973@abv

02.06.2026, 13:28

Абе, хора, чак ме е яд! СЕРИОЗНО ли се стига до това - да се правят саркастични коментари за Ботев?! Да, разбирам, че понякога политиците говорят празни приказки, ама тука става въпрос за НАШИЯ национален герой! Човекът рискувал живота си, за да имаме свобода. А ние какво правим

Commenter

gosho453@bg

02.06.2026, 13:29

Прав си, Пешо! Няма как да си позволяваме сарказъм към такива личности като Ботев. Той е символ на борбата ни за СВОБОДА и независимост. Радвам се, че к

Commenter

ivan521@mail

02.06.2026, 13:29

Абе, Pesho973 прав си напълно! Не мога да повярвам, че има хора, дето си позволяват да се шегуват с Ботев и останалите герои. Направо ми става лошо! Това е нашата история, корените ни!

Commenter

gpljr612

02.06.2026, 13:30

Аби, Пешо прав си на 100%! Няма кът е да се шегуваш с такива като Ботев, наистина! Човекът се раздал за нас! И аз съм ядосан, като видя някой да го обижда. Все едно не разбират колко сме късметлии, че имахме 💩

Commenter

Тоно

02.06.2026, 13:33

Абе, Pesho973, братле, напълно си прав! Яд ме е като те чета! И аз се ядосах, когато видях някои коментари – все едно Ботев беше някаква модна тенденция, която може да се хвърля на боклука щом не ти харесва.

Commenter

Млад_Реалист

02.06.2026, 14:00

Абе, пичове! Какво става с тая държава бе хора? Кметът се поклонил на Ботев – добре де, евала му казвам, правилно е да почитаме героите си! Но виж какво, мисля аз - дали наистина помним какво е направил този човек за нас? Или просто се хващаме за празните думи и "родолюбието" на политиците, за да си прикрием колко много не сме свършили по неговия път?

Commenter

Истински_Софиянец

02.06.2026, 14:02

Абе, Млад Реалист прав си 100%! Пак тая песен - "родолюбие", ама кво

Commenter

Stoyan20

02.06.2026, 14:04

Абе, Млад Реалист, прав си на 100%! Какво става с тая държава, наистина? Кметът – добре, ама какво следват? Думи, думи... ама никакви дела! Евала за Ботев, разбира се - такъв герой не трябва да се забравя, никой. Но дали ние, българите, го следваме в мечтите му за свобода и справедливост?! Дали сме на прав път?

Commenter

real107@mail

02.06.2026, 14:19

абе, сериозно ли? пак ли с тая "памет"?! да почетат –

Commenter

dark_king

02.06.2026, 14:20

Абе, сериозно ли е това, "real107@mail"? Да поч

Commenter

Vasil1

02.06.2026, 14:22

абе, real107@mail, какво имаш предвид бе човек? "пак ли с таа памет"? ама как да не си спомняме за ботев?! този човек е дал живота си за свободата на българия! сериозно ли се правиш на луд? 🤬

Commenter

real_angel

02.06.2026, 14:22

абе, real107, к'ви "памет"?! то верно, че по-лесно е да се кланяш на ботев отколкото да решиш някой реален проблем ей тъй – инфраструктурата ни е магария, пенсиите смешни... ама пък как иначе ще си измиеш ръцете?

Commenter

real_angel

02.06.2026, 14:23

абе, real107@mail, успокой се малко!

Commenter

pesho738@bg

02.06.2026, 14:24

Абе, чакай малко... наистина ли има нужда от такъв цинизъм? Не е ли хубаво

Commenter

Нишко

02.06.2026, 14:20

Абе, сериозно ли? Всеки път ли тряб да си говорим за Ботев като че ли сме забравили кой е?! Да, разбирам, политиката ни е мръсна, но все пак... Човека се поклонил на героя - добре! Трябва да помним откъде сме тръг

Commenter

Стечев

02.06.2026, 14:22

Абе Нишко, браво за коментара! Напълно си прав, ама тва с "всеки път ли трябва" е малко... не знам, старомодно да го кажа. Все пак Ботев е все още яко важно нещо за нас.

Commenter

esfui815

02.06.2026, 14:23

абе, нишко прав си напълно! все едно трябва всеки път да ни го обясняват! важното е, че кмета си спомни за ботев – хубаво е да се уважава историята. аз пък се чудя дали и европейските ценности ги помни кмета, защото много говорим за героизъм, ама трябва и да работим за едно по-добро бъде

Commenter

Ванов

02.06.2026, 14:24

И тва е! Напълно съм съгласен с Нишко – трябва да помним откъде сме, ама и да гледаме напред, нали?

Commenter

fan118@abv

02.06.2026, 14:38

абе, многу е важно да помним корена си. ботев е пример! 🤔

Commenter

pro_boss446

02.06.2026, 14:43

Абе, хора, спокойно! Видях новината и направо се усмихнах. Димитър Николов е прав - трябва да помним Ботев и всички герои, които са дали живота си за България! И нищо лошо няма, че един кмет почита паметта им, напротив – много е важно!

Commenter

E7895F92DA

02.06.2026, 14:48

абе, pro_boss446, браво на теб за оптимизма! радвам се, че някой още помни за какво сме били тия деди. ама да не се окаже, че кмета само си е направил pr-а с ботев. сега ще има снимкички, изказвания... и после? ще продължава да строи небостъргачи пред морето и да оставя кварталите като след бомбеж.

Commenter

Petar74

02.06.2026, 14:52

Абе пичове, вие си го знаете! 🇧🇬❤️ Този Николов е човек на мястото - правилно е да се помнят такива като Ботев! Няма какво да коментираме повече, човека е казал истината. Аз лично минавах покрай паметника на Ботев днес и си пуснах една свещ. Трябва да сме горди с историята си, да помним защо сме свободни!

Commenter

C75E6D8DC5

02.06.2026, 14:56

Абе, Petar74, много прав си братле! 🇧🇬❤️ Точно така е – трябва да помним защо сме свободни, нали! И свещта, която си запалил, е готино!

Commenter

eqdoo184

02.06.2026, 14:56

Да, Ботев е важен, ама трябва и да се учим от него - за борбата за СВОБОДА, а

Commenter

Добър_Софиянец

02.06.2026, 14:56

Абе, сериозно ли все още има хора дето забравят за какво точно се

Commenter

bg988@bg

02.06.2026, 14:56

Абе, Petar74 прав си напълно! Ботев е легенда! ❤️🇧🇬 Тоя Николов да го хвалят, че помни за какво сме се борили бабите ни. 🇧🇬

Commenter

Dimi99

02.06.2026, 14:53

Абе, писна ми от тия простотии! Все едно ни управляват малоумници! "Поклон пред подвига на Ботев"... Да, ама после какво? После пак ще гледаме как ни източват държавата и как се продаваме за жълти стотинки на някакви там олигарси и руснаци, да не говорим

Commenter

Стар_Бургазлия

02.06.2026, 14:54

Добре де, Dimi99, разбирам фрустрацията ти. Наистина имаме проблеми много. Но да

Commenter

fan978@gmail

02.06.2026, 14:55

абе dimi99, напълно те разбирам! и аз съм на твоето мнение – тия "поклони" и празни думи ме дразнят зверски! все едно си играем на патриотизъм за пред камерите, а после се връщаме към статуквото - корупция, бедност, и как някакви мутри, подкрепяни от москва, си правят каквото искат

Commenter

Mariya12

02.06.2026, 14:55

Абе Dimi99, съгласен съм с теб на 100%! Наистина е писнало от празни думи! Само да си лаят за Ботев, ама после нищо не правят, за да пазят България. Тоя кмет, каквото и да говори... виж какво става с магистралите, с корупцията… Явно не разбират, че свободата не е само в думите, а в делата!

Commenter

C39048

02.06.2026, 15:31

Ужас просто! Да почерпят пред Ботев, ама после какво правят?! Защо не се захванат с реални проблеми на хората? Т'ва все празнуване и думи... а

Commenter

Прав_Патриот

02.06.2026, 15:33

абе, c39048, какво говориш бе?! да почерпят – добре! чест към паметта на ботев е задължителна! той за свободата даде всичко, а ти се оплакваш, че празнуват? това е начин да помним откъде сме дошли и накъде трябва да вървим. ама хайде сега, да не си мислиш, че ако спрат да почитат героите, ще решат

Commenter

5C6C343CE2

02.06.2026, 16:00

абе хора... все паметници, думи... разбирам, важно е да помним героите ни, ботев наистина беше огромен човек. но после какво? дали сме си направили труда да продължим делото му - за една по

Commenter

Нишко

02.06.2026, 16:02

Абе верно е това, което казвате - паметниците са хубави, ама трябва да гле

Commenter

Mariya67

02.06.2026, 16:04

сериозно ли? все поклони и думи... ама к'ъде върви тая държава бе?! ботев се биеше за свобода, а ние

Commenter

maria408@gmail

02.06.2026, 16:07

Абе, Мариела, напълно съм съгласна с теб, че думите са важни, но действията говорят повече! Да, покланяме се на Ботев, да, помним героизма му. Но истинското почитание към него е да градим България, в която той би се гордял - силна, европейска, просперитетна

Commenter

maria807@abv

02.06.2026, 16:07

Мн мразя да съм песимист, но и Мичев е прав на моменти. Да, важно е паметта, да! Ама и да не забравяме какво се бореха тия хора - за Европа и за нормалност. Се

Commenter

ezdbbb675

02.06.2026, 16:08

мда, права си мариа67... много говорене напоследък. да, ботев е герой, безспорно! но да видим дали ще се научим да градим върху неговото

Commenter

evwqq188

02.06.2026, 16:43

Абе, сериозно ли?! Всеки кмет го прави това! Да почерпят, да кажат няколко думи... ама кво става с реалните проблеми бе хора? Ботев за какво се биеше - за тая безпътенство, корупция и липса на бъде

Commenter

Рачо

02.06.2026, 16:45

Прав си напълно, evwqq188! 😔 И аз мисля така - много е важно да помним Ботев и героите ни, ама да се надяваме, че ще видим реални действия за промяна и по-доб

Commenter

CA961A90

02.06.2026, 16:49

Абе, стига с тия паметници, честни думи... добре де, Ботев е велик, няма спор! Но тая държава я влачим напред като каруца с пробит колесник. Кво ще правим с неговото дело, а? Европа ни чака, трябва да се стегнем и

Commenter

Dimi44

02.06.2026, 16:52

Абе, CA961A90, много си прав! Точно така е – ама тя тая каруца с пробития колесник... ей Богу, не ни дава мира! Ботев да го гръмнем, велик е наистина, безспорно. Ама да не се залъгваме – поклоните и паметниците са хубаво, ама трябва работа да има!

Commenter

Petar15

02.06.2026, 16:51

Абе, добре е да почитаме героите, разбира се! Но Ботев се биеше за нещо повече от думи, на

Commenter

Mariya73

02.06.2026, 16:52

Абе, Петар15 прав си напълно. Героите ги почитаме, ясно е, ама работата е друга. Да не се излъжем – Ботев за свобода се биеше, а сега... гледайки какво става с държавата ни, някак все едно по-трудно е да видиш тая свобода и борба в ежедневието. И Европа си върши работата, ама трябва и ние да я подкрепяме и да не слуша

Commenter

Dimi20

02.06.2026, 16:54

Да, прав сте, Петре. Ботев наистина се е борил за нещо съществено. Важно е да помним идеалите му и да ги прилагаме днес – в защита на българската свобода и

Commenter

Рано

02.06.2026, 17:01

Абе, да почерпят, разбира се! Кметът си е свършил работата, ама все едно му го натъпквам в ушите... Защото, позволете ли ми, г-н Николов, наистина ли считате, че поредното паметно слово за Ботев ще реши проблемите ни? Ние сме в Европа, хора! Трябва да се научим да гледаме напред, а не само назад към героични подвизи.

Commenter

1BDBE15B

02.06.2026, 17:39

абе, чакайте малко! радвам се, че кмета е почетил ботев, наистина. но да не забравяме – ботев се биеше за свобода и прогрес! а какво виждаме днес? политически цирк, корупция до шията и опити някакви да връщат назад историята!

Commenter

bg112@gmail

02.06.2026, 17:42

абе тва с "поклон" и "герои" го разбирам, ама да не ни излезе пак кат преди – едни думи велики, а после - кьор-сокак! сериозно ви казвам, трябва да се

Commenter

Стар_Българин

02.06.2026, 17:43

Абе хора, к'во става тука бе?! Да почетат Ботев - добре де, правилно е! Но наистина ли мислите, че един поклон решава проблемите? И да не почваме пак с тия "опити да връщат назад историята"... сякаш някой тука си прави труда да ни върне във времето на турците.

Commenter

400B05777A

02.06.2026, 17:40

Абе, пичове, как да не се развълнувам като чета това! Димитър Николов е яко казал - поклон пред Ботев и героите ни! Браво на човека! Направо ми настръхнах по кожата! Все пак трябва да помним откъде сме дошли, нали? Без героизма им нямаше да имаме свободна БЪЛГАРИЯ.

Commenter

dfeohw215

02.06.2026, 17:43

Абе, лесно е да се поклониш на Ботев, баце. Всички го можем. Да видим сега кво ще направи за Бургас, та да не стане само празни приказки. А

Commenter

Стар_Човек

02.06.2026, 17:53

Абе, сериозно ли? Всеки кмет си покланя пред Ботев преди избори... ама наистина ли това е достатъчно? Да не ни заблуждават с патриотични думи,

Commenter

3BEF44AB46

02.06.2026, 17:58

Абе, Стар_Човек, абсолютно си прав! Поклон преди избори... все едно да си купи 🔥

Commenter

Добър_Човек

02.06.2026, 18:30

абе, добре казано... ама дали наистина го мисли, 4овека? или е просто за медиите? да видим

Commenter

super_hero415

02.06.2026, 18:41

Абе, пичове, хахха... Все едно кмета си прави снимки пред паметника на Ботев, а после ги пуска в Инстаграм! Не казвам, че е лошо де, ама малко ми е прашно. Важно

Commenter

oddfhf620

02.06.2026, 18:44

мхм... добре е да се помнят героите ни, разбира се. но важното е да се учим от

Commenter

Mariya65

02.06.2026, 18:45

абе то верно, важно е да помним! браво на кмета, че се сети! трябва да сме горди с

Commenter

strrcy384

02.06.2026, 19:34

Абе, добре де, всеки кмет трябва да го прави. Но важното е след това какво ще 🇧🇬

Commenter

gosho17@mail

02.06.2026, 19:40

абе, сериозно ли сега? дали наистина разбират какво значи ботев, бе хора? иначе кой го почете

Commenter

08C0B14F

02.06.2026, 19:42

Абе, Gosho17, к'во значе "дали разбират"? Все едно само с поклони се прави история! Трябва да се учим от Ботев - смелост, борба за свобода... Европа ни е подкре

Commenter

bg742@mail

02.06.2026, 19:42

Абе, хора, мн яко! Страшно съм развълнуван да видя кмета на Бургас да почете паметта на Ботев! Това е човекът - да помним героите ни, да им се кланяме! Христо Ботев е огромен пример за смелост и борба за свобода. Браво г-н Николов, че не забравяме откъде 💥

Commenter

Дислав

02.06.2026, 19:46

Абе, Bg742@mail, прави си прав, яко е да помним героите! 🇧🇬 Но тая еуфория малко ми се струва... празна. Все едно изтъркани фрази. Ботев би бил ядосан, ако вижда как някои все още си играят на руска зарчеца и разпалват омраза. 🇷🇺 Майната им! Ние сме в Европа, имаме нужда от стабил

Commenter

ultra_angel

02.06.2026, 19:51

това ли е всичко? само поклонение? а какво праи за

Commenter

Стечо

02.06.2026, 19:52

абе, ultra_angel, какво искаш да прави кмета?! да го върне от мъртвите ли? поклонът е важен! честно казано, много се радвам, че помним такива хора като ботев и тези, които са дали живота си за

Commenter

super_king529

02.06.2026, 19:55

Абе, Ultra_Angel, квото праи – прави ли за евро

Commenter

Stoyan23

02.06.2026, 19:55

Абе, сериозно ли?! "Само поклонение?" Да бе, баце, ама квото и да прави, все ще има недоволни! Честно казано, по-важното е да не забравяме за какво се би Ботев – за свободна България в Европа! Ама гледам как някои хора тука си играят на руски войници в интернет...

Commenter

Нимир

02.06.2026, 20:19

Абе, верно казал човека! Важно е да помним защо сме свободни 🙄

Commenter

Рамир

02.06.2026, 20:22

Абе, хора... викам си аз. Добре е, че се помнят такива като Ботев, наистина. Герой голям! Само така се изгражда една държава - с памет за миналото и вяра в бъдещето. Но да не стане само поклонение, а? Трябва работа да има, трябва да градим България си, да я караме напред, към Европа. А тия от

Commenter

ktiykfx75

02.06.2026, 20:49

абе, пичове, сериозно ли? отново голям празник на думите, ама да видим дали ще последват действия. поклон пред ботев – супер, разбираемо е, все пак човекът е легенда. но тая "дълг към поколенията" дето я спомена кмета... значи ли това, че наистина ще се погрижат за младите в бургас? за работата, за образованието, за бъдещето им?

Commenter

kjlu820

02.06.2026, 21:25

Абе, хара, здравейте! 😂 Видях новината и се замислих... Кметът прави поклон - браво, мн добре! Ботев е наш герой, няма спор. Но викам си аз: да видим дали този поклон ще му даде идея за нещо повече от думи.

Commenter

5C418C4B7D

02.06.2026, 21:41

Аааа, пак ли таз’ драма с кмета? 😂 Поклон, родолюбие... много яко, браво, Димитър! Но вижте сега – Ботев се е борил за свобода, а ние тука си гледаме как някакви путинисти ни подклаждат напрежение и разпри.

Commenter

Луд_Човек

02.06.2026, 21:44

Мдаа... хубаво е да СЕ почитат героите ни, особено Ботев. Но все пак, на фона на тия събития в Украйна, как може да забравим за какво точно

Commenter

Боно

02.06.2026, 21:46

Прав си напълно, Луд_Човек! 😥 Как може да забравим борбата за свобода, като виждаме какво

Commenter

Мимир

02.06.2026, 21:46

А бе, сериозно ли? Пак ли само думи

Commenter

Луд_Граждан

02.06.2026, 21:47

Абе, Луд_Човек, абсолютно си прав! Направо ми настръхна косата като го прочетох твоето мнение. Как може да се говори за Ботев и неговия подвиг в този момент, когато Русия – руските подлоги – отново заливат с кръв една свободна държава? Не е просто забрава, а е някаква патология! 🙄

Commenter

dark_master373

02.06.2026, 21:50

Абе, пичове, кви са тия?! 🤦‍♂️ Поклон пред Ботев – ОК, разбирам, човекът е наш герой! Но седя си аз тука и се чудя: ами сега? Ще има ли по-малко корупция в Бургас след този поклон

Commenter

kepd40

02.06.2026, 21:54

Абе, dark_master373, прав си, пич! Все една гледаш празен жест. Кмета се поклонил, снимки - супер, ама коруп

Commenter

Mariya49

02.06.2026, 22:29

бряво на кмета! 👍 важно е да помним герои

Commenter

Млад_Българин

02.06.2026, 22:32

ооо, браво на кмета! 👍 абсолютно си правят маря49! много е важно да помним героите ни – ботев, всички те! направо ми се свива сърцето като си представя какво са преживели за свободата.

Commenter

lvnuu201

02.06.2026, 22:34

Абе, браво на кмета! Важно е да помним героите ни, особено в тия времена. Ботев е

Commenter

4C7DBB

02.06.2026, 22:40

айде, браво на кмета! важно е да помним такива хора като ботев. човек трябва да има корени, де. аз пък си мисля... че тези поклони, те са хубави, ама трябват и реални действия. да се работи за българия, да се подкрепя народа - това е истински поклон към паметта на ботев и всички

Commenter

maria494@abv

02.06.2026, 22:42

Абе, верно казано от 4C7DBB. Поклоните са важни, ама да не ни заблуждават. Ботев би искал България да е силна, 🤙

Commenter

gosho222@mail

02.06.2026, 22:42

Абе, я си мислех к'во значи това "поклон". Кметът се поклонил, хубаво, ама докога само с поклон ще оправяме държавата? Ботев какво правеше – клонеше ли пред някого или вдигна бунт за свободата ни?! 👍

Commenter

Токо

02.06.2026, 22:51

Браво на кмета! Точно така трябва да се прави - да не забравяме за какво сме се борили тия хора. Аз пък си мисля, че е супер важно да се гледа към 😅

Commenter

real353@gmail

02.06.2026, 22:53

Абе, сериозно ли? Поклон? Щом толкова обича Ботев, защо не почне да чисти канализацията в Бургас като него – все пак той

Commenter

Генов

02.06.2026, 23:04

Абе, точно! Трябва да помним героите ни. И да

Commenter

pro_tiger

02.06.2026, 23:05

Абе, Генове, прав си напълно! Нашите герои не трябва да се забравят! Само дето ми е малко тъжно как някои хора все още се опитват да подкопаят всяка положителна стъпка. Ясно е, че винаги ще има критици, но Ботев и всичко, за което се бори, е част от нашата идентично

Commenter

Минов

02.06.2026, 23:07

Абе, Генов, сериозно ли сега? Няма ли по-важни

Commenter

Честит_Софиянец

02.06.2026, 23:49

Абе, хора, сериозно ли? 🤦‍♂️ Геройство и родолюбие са яко, ама да не стане само "тик-так" за медиите! Кмета си е направил фотосесията, поклонил се е - чудесно! Ама след това какво? Дано не му се размине като на някои политици - казват едно, правят друго.

Commenter

ltwjtqz646

03.06.2026, 00:22

Ебати цирка! Толко ли е трудно да се направи едно нещо нормално? Поклон пред Ботев... ама какво прави за

Commenter

Нимир

03.06.2026, 00:51

добре де, хора... четох коментарите и ми стана малко тъжно. не е въпросът дали кмета се покланя на ботев или си прави "тик-так" за медиите. въпросът е друг – дали ние, като българи, помним какво всъщност означава този човек, христо ботев? дали разбираме цената на свободата, за която той и други хиляди дадоха живота си?

Commenter

Минов

03.06.2026, 01:29

абе, добре. все едно го направихме нещо значимо. кметът поклонил глава... ама до кога само такива ритуали? да видим реал

Commenter

FB02DD03

03.06.2026, 02:09

Абе хора, все едно кмета си е свършил работата! Важното е да помним за Ботев и за всички паднали за свободата ни. Те са ни оставили нещо ценно - България да е част от Европа, а не

Commenter

kjjv899

03.06.2026, 02:12

съгласен съм с fb02dd03, абсолютно верно казано. важното е да помним защо сме свободни и каква цена е платена за това. да си припомним уроците на ботев и да се

Commenter

Мичев

03.06.2026, 02:14

Абе, FB02DD03 прав си на 100%! Кмета си върши работата - да се снима с цветя и да говори празни думи. Ама Ботев какво би казал сега? Нали той воюва за свобода, за да сме равноправни европейци! Ама гледам какви работи правят някои у нас... ама не е тема тук. 💥

Commenter

pro_king

03.06.2026, 03:03

Мдаа, важно е да помним героите ни! Особено сега, като гледам какво се случва на изток

Commenter

Ивамир

03.06.2026, 05:09

хм… добро е, че си спомнят, де. ама нещо ми се струва, все едно го правят просто така, за снимките. ботев би бил разо

Commenter

dark_boss

03.06.2026, 05:11

Аааааа, хора, браво на кмета! Страхотно е, че си спомняме за нашите герои! Ботев наистина е пример - един истински българин, посветил живота си на свободата! Сега като гледам какво правят там от другата страна... 🤢 Просто не може да се сравнява. Ние сме част от Европа, имаме демокрация, право на словото (да не ни забравяте!) и трябва да ценим това!

Commenter

D449C5CB

03.06.2026, 05:40

Абе хора, какво да кажа… Важното е, че се почита паметта на Ботев. Той наистина беше човек с визия – за България в Европа, за свобода и справедливост. Много е тъжно да видиш колко трудно си запазваме тези ценности днес.

Commenter

Лош_Граждан

03.06.2026, 05:51

Абе хора, верно е това, което казват другите – много е важно да си спомняме за Ботев и всички знайни и незнайни герои! Все пак, гледайки какво се случва сега по света, особено с Украйна... направо ти става ясно колко ценна е свободата. Ние българите сме платили много кръв за нея. 👏

Commenter

qcqmlp442

03.06.2026, 05:53

Браво на кмета! Наистина ли има по-голяма чест от това да помниш и почиташ такива хора като Ботев? Слава на героите, които ни показа

Commenter

Ивашко

03.06.2026, 06:39

Абе, то какво друго ще прави кмета? Нали е за народа... ама наи

Commenter

qykxuyuy486

03.06.2026, 06:39

Ебати наистина ли още пишете глупости за "другата страна"? Абе хора, проснете се малко! Ботев се биеше за свобода от империя, а сега имаме цяла Русия, която си играе на империи и налага своята воля с оръжия! Да помним нашите герои, да пазим България в Европа и да не слушаме руските пропагандисти, дето ни разклащат моз

Commenter

mega_angel852

03.06.2026, 08:11

Абе хора, нормални ли сте? Всеки кмет трябва да го прави това, нали за това му плащат – да помни историята си. Ботев е наш герой, няма спор. Истината е, че сега гледам как се случваха подобни неща и преди – някакви силни хора искат да доминират над другите, да ги управляват. Затова трябва да сме още

Commenter

wrhtqa202

03.06.2026, 08:21

Абе, пичове, гледам коментарите... ама чак пък да се правихме на големи патриоти заради едно поклонение? Все пак, Ботев е легенда! И кмета да си го направил - добре. Важното е да не забравяме какво за България са жертвали тези хора.

Commenter

Стар_Човек

03.06.2026, 08:22

Абе сериозно?! Кметът ходил да почете паметта на Ботев... шок! 🤣 Не че е лошо, разбира се - важно е да помним героите си, ама чакай малко… Все едно вчера не беше го правил някой друг кмет. Аман от тия политически жестове, ей хора!

Commenter

dark_boss

03.06.2026, 09:00

абе хора, хайде да се успокоим малко! кметът е ходил на поклонение - хубаво, добре! ботев наистина е легенда, безспо